Dat is jouw mening. Ik heb de mijne en daar blijf ik achter staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had ik toen een verhuizing op handen? Nee, dus je vergelijking is nog steeds ronduit debiel.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tip, als je nu vast laminaat er uithaalt en klaar legt in de periode dat je de sleutel nog niet hebt? Dan lit alles klaar
Het is ook lastig maar voor alles is een oplossing.
ga je nu nieuwe kopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had ik toen een verhuizing op handen? Nee, dus je vergelijking is nog steeds ronduit debiel.
Ja, dat had ik zelf ook al bedacht, maar dan nog gaat alle inboedel drie keer of vaker door m'n handen heen, en de meubels die ik heb staan zijn nou niet bepaald van het lichte soort zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tip, als je nu vast laminaat er uithaalt en klaar legt in de periode dat je de sleutel nog niet hebt? Dan lit alles klaar
Het is ook lastig maar voor alles is een oplossing.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik geen hernia en drukke baan en meer empathie had wel ja
Of b12quote:
nee niet meer,ligt in ziekenhuisquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je oom is nog steeds vermist.
Zegt niet zoveel, kunnen ze vanavond wel weer slecht voetballenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
danmark ,in kopenhagen
danmark was bij de euro halbfinale
Het is je gegund. (De vrije tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moe
ik weet niet wat het is, maar ben echt intens moe maar wil nu eventjes genieten van vrije tijd
Maar ze weten niet in welk ziekenhuis.quote:
Heb je wel genoeg rust?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik eet best weinig vlees. Zit naar bloedarmoede symptomen te kijken en daarin zit wel veel ijzer.
Ja als je geen vlees eet zal je je ijzer moeten aanvullen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik eet best weinig vlees. Zit naar bloedarmoede symptomen te kijken en daarin zit wel veel ijzer.
Een tijdje al? Hoe fuctioneer jij dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of b12
Ik zag vanavond tijdens de reclame Floradix dat is ook tegen vermoeidheid, ga ik proberen.. ook al een tijdje moe etc
Dan eens proberen wat ik zei, sowieso zijn dan voeding supplementen belangrijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dat zou makkelijk kunnen jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Als je te weinig ijzer eetquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of b12
Ik zag vanavond tijdens de reclame Floradix dat is ook tegen vermoeidheid, ga ik proberen.. ook al een tijdje moe etc
Spinazie eten met vitamine c kan ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nee momenteel helemaal niet. Ik probeer goed te slapen maar kom echt uren te kort qua slaap en mijn lichaam is gewoon moe als ik opsta en dat gevoel gaat niet echt weg.quote:
Laat wat bloed prikken bij de huisarts. Misschien vit. D tekort?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan het wel handelen. Maar soms lastig om toch iets te doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een tijdje al? Hoe fuctioneer jij dan?
Kan je het handelen of is het een zware slijtageslag?
Ja ik doe echt aan 0 voedingssupplementen. Dat is wel echt een goed idee wat zo vul je het goed aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan eens proberen wat ik zei, sowieso zijn dan voeding supplementen belangrijk
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee momenteel helemaal niet. Ik probeer goed te slapen maar kom echt uren te kort qua slaap en mijn lichaam is gewoon moe als ik opsta en dat gevoel gaat niet echt weg.
GOEIEquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Spinazie eten met vitamine c kan ook
Tweede tip, volgende keer vilt er onder doen dan kan je het zo verschuiven. Heb ik hier ook allemaal gedaan, schuif alles aan de kant met mijn manke lijf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat had ik zelf ook al bedacht, maar dan nog gaat alle inboedel drie keer of vaker door m'n handen heen, en de meubels die ik heb staan zijn nou niet bepaald van het lichte soort zullen we maar zeggen.
Je kunt ook een blok ijzererts eten, dan ben je in 1 klap van je ijzertekort af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee momenteel helemaal niet. Ik probeer goed te slapen maar kom echt uren te kort qua slaap en mijn lichaam is gewoon moe als ik opsta en dat gevoel gaat niet echt weg.
Als de r in de maand is multivitaminen nemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik doe echt aan 0 voedingssupplementen. Dat is wel echt een goed idee wat zo vul je het goed aan.
Yep,anders even informeren bij drogist of natuurwinkelquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ik doe echt aan 0 voedingssupplementen. Dat is wel echt een goed idee wat zo vul je het goed aan.
je hebt ook roosvicee Ferroquote:
Dat zou ook kunnen. Ja ik kan wel gaan raden maar who knows bestquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat wat bloed prikken bij de huisarts. Misschien vit. D tekort?
HOe is het nu met hem?quote:
Bij twijfel gewoon naar de huisarts gaan. Daar heb je hem of haar voor en ze worden ervoor betaaldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Ja ik kan wel gaan raden maar who knows best
de dokter. Maar aan jullie advies heb ik ook al veel en bedankt daarvoor
Dat is goed spul, wel prijzigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of b12
Idd, een afspraak bij je ha maken is het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Ja ik kan wel gaan raden maar who knows best
de dokter. Maar aan jullie advies heb ik ook al veel en bedankt daarvoor
Ja precies... je lichaam geeft toch een signaal af zo van ja dit is niet je beste versie van jezelf (qua energielevel).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan het wel handelen. Maar soms lastig om toch iets te doen
Liefst plof op de bank neer
Maar ik eet eigenlijk te weinig fruit
nu welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ze weten niet in welk ziekenhuis.
13,13 ¤ voor drankje of tabletjes iddquote:
Gelukkig maar. Succes man.quote:
valt nog meequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
13,13 voor drankje of tabletjes idd
Maar dat zijn vitamine dingen sowieso
Wachten tot het Kruidvat de 2 halen 1 betalen aanbieding heeft. Scheelt de helftquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
13,13 voor drankje of tabletjes idd
Maar dat zijn vitamine dingen sowieso
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wachten tot het Kruidvat de 2 halen 1 betalen aanbieding heeft. Scheelt de helft
Veel te doen, druk. Weinig vrije tijd. Maak me drukquote:
Internet!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt nog mee
davitamon is al gauw 20 euro
Yep, en dan moet je er eigenlijk wat aan doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies... je lichaam geeft toch een signaal af zo van ja dit is niet je beste versie van jezelf (qua energielevel).
echt een haagstipquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook een blok ijzererts eten, dan ben je in 1 klap van je ijzertekort af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |