Jij ben tmeer van de echte vrouwenquote:
Slaapt 24 uur per dag maar dat is normaal voor haarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o dus verder niks ernstigs. normaal gedrag?
leeftijd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Slaapt 24 uur per dag maar dat is normaal voor haar
Doe/weet jij zoveel van katten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
leeftijd?
normaal eten en drinken nog?
9 en ja nu wel weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
leeftijd?
normaal eten en drinken nog?
ik werk jaar of 4 met zwerfkatten. en maak nogal wat zieke mee helaasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe/weet jij zoveel van katten?
o das normaal haha, ik zie dat nu als een bijkomstige aromaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Alleen die lucht van wat ze op de kattenbak achterlaat, man man man
Lief van je. Een vriendin werkt in een kattenasiel en neemt niet herplaatsbare (aids)katten in huis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik werk jaar of 4 met zwerfkatten. en maak nogal wat zieke mee helaas
Lekker heur!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heb twee slices pozza gehaald in de stad van een goeie @:schakeltopia
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o das normaal haha, ik zie dat nu als een bijkomstige aroma
echt niet normaal hier
Licht ook aan wat ze eten volgens mij...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Alleen die lucht van wat ze op de kattenbak achterlaat, man man man
ik heb er dit jaar 3 in moeten laten slapen vanwege aidsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief van je. Een vriendin werkt in een kattenasiel en neemt niet herplaatsbare (aids)katten in huis.
auslanders vs inlanders die hier voorbij komenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb er dit jaar 3 in moeten laten slapen vanwege aids
te ziek. was ook vrij ineens. eentje ervan had ik al 2,5 jaar. die bleef bij mij vanwege andere problemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Waren ze te ziek of onhandelbaar?
Waren ze naar een gaybar geweest?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb er dit jaar 3 in moeten laten slapen vanwege aids
Eendje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
auslanders vs inlanders die hier voorbij komen
nu 6-0. maar dat is er eendje die net terugkomt weer
Of zoals @Haags zijn motto is: Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaadquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blijkbaar veel homies in de straat hier
Het komt alleen van een kattenbeet van een besmette kat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals @:haags zijn motto is: Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaad
Ahah, ik wist niet hoe dat bij katten werkte. Heb alleen de verhalen van haags gehoordquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het komt alleen van een kattenbeet van een besmette kat.
Hier staat stamppot met braadworst wel al eventjes op het vuur, maar we eten pas over een half uurtje ofzo. Normaal komt muis pas rond deze tijd thuis en wil eerst even uitrusten voor we gaan eten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Lekker boerenkool met worst eten nu
Ik heb er liever een speklap of braadworst ofzo bij dan spekkies.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
wat vinden mensen nou zo lekker aan spekjes in hun stampotten?
En jij begint dan al met eten voorbereiden koken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier staat stamppot met braadworst wel al eventjes op het vuur, maar we eten pas over een half uurtje ofzo. Normaal komt muis pas rond deze tijd thuis en wil eerst even uitrusten voor we gaan eten.
Lekker. Goed heet gebakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
Als ik eerder dan muis thuis ben begin ik wel met het eten kokenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En jij begint dan al met eten voorbereiden koken?
Lekker, zulke krokantjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
Top ventquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik eerder dan muis thuis ben begin ik wel met het eten koken
Nee, dan niet idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Zachte spekjes zijn niks aan nee bleh of met te veel vet er aan
Daar werd het vroeger om ook veel gegeten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er liever een speklap of braadworst ofzo bij dan spekkies.
Spek is meer iets voor een stevig ontbijt na een avondje stevig zuipen of als bodem voor je aan de zuip gaat
Ik heb die associatie vooral door carnavals optochten in mijn jeugdige jaren. Bij ons in de groep werd collectief voor iedere optocht spek en ei gegeten en dan werd het op een zuipen gezetquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar werd het vroeger om ook veel gegeten.
Nou, nou nou zeg.quote:
EDje doet het gewoon, de baas die hij isquote:
Wat kan jij mooi schrijven 😉quote:
Ze wordt wel agressiever he 😉quote:
m.a.w. We zien jullie zondag allemaal weer in de kerkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:08 schreef Dotteke het volgende:
De gelovige moeten er aan geloven.
“Het aantal besmettingen in onze gemeente loopt op, een aantal gemeenteleden is ernstig ziek. We willen niet dat het vanuit de kerk verder verspreid wordt. Dan is dit de verantwoordelijkheid die we moeten nemen. We willen heel voorzichtig zijn.’’
https://www.destentor.nl/(...)nstig-ziek~a26fea09/
Ze maakt mij bang.quote:
Jij hoeft niet bang te zijn, sla jou niet op de neusquote:
Ach ervoor mag altijd, ertegen is minderquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij hoeft niet bang te zijn, sla jou niet op de neus
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
m.a.w. We zien jullie zondag allemaal weer in de kerk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |