quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb er dit jaar 3 in moeten laten slapen vanwege aids
te ziek. was ook vrij ineens. eentje ervan had ik al 2,5 jaar. die bleef bij mij vanwege andere problemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Waren ze te ziek of onhandelbaar?
Waren ze naar een gaybar geweest?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb er dit jaar 3 in moeten laten slapen vanwege aids
Eendje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
auslanders vs inlanders die hier voorbij komen
nu 6-0. maar dat is er eendje die net terugkomt weer
Of zoals @Haags zijn motto is: Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaadquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blijkbaar veel homies in de straat hier
Het komt alleen van een kattenbeet van een besmette kat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zoals @:haags zijn motto is: Het zaad van je maat in je naad kan geen kwaad
Ahah, ik wist niet hoe dat bij katten werkte. Heb alleen de verhalen van haags gehoordquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het komt alleen van een kattenbeet van een besmette kat.
Hier staat stamppot met braadworst wel al eventjes op het vuur, maar we eten pas over een half uurtje ofzo. Normaal komt muis pas rond deze tijd thuis en wil eerst even uitrusten voor we gaan eten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:58 schreef JochemSjakie het volgende:
Lekker boerenkool met worst eten nu
Ik heb er liever een speklap of braadworst ofzo bij dan spekkies.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
wat vinden mensen nou zo lekker aan spekjes in hun stampotten?
En jij begint dan al met eten voorbereiden koken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier staat stamppot met braadworst wel al eventjes op het vuur, maar we eten pas over een half uurtje ofzo. Normaal komt muis pas rond deze tijd thuis en wil eerst even uitrusten voor we gaan eten.
Lekker. Goed heet gebakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
wat vinden mensen nou zo lekker aan spekjes in hun stampotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |