quote:
Op dinsdag 26 oktober 2021 11:10 schreef Cryothic het volgende:[..]
Dan krijg je er iig nog een screenprotector bij.
Ik heb vorig jaar een Switch Lite daar gekocht voor m'n vrouw.
Zat ook een sticker op voor 19 euro dat ie gebruiksklaar was gemaakt.
Dus ik vroeg aan zo'n jongen wat er dan gedaan was. Hij zei dat ie van de nieuwste updates was voorzien.
Ik zei "Maar dat doet ie zelf zodra ik thuis de wifi op dat ding instel. Ik heb al een normale switch, dat is zo gebeurt. Is dat alles?"
Hij zei "Ja, eigenlijk wel".
Ik "Dus ik moet nog steeds m'n wifi natuurlijk instellen, gebruikersaccounts invoeren. Maar die 2 minuten die die switch nodig heeft om te updaten hoef ik nu niet te wachten voor die 20 euro extra?"
Hij keek bedenkelijk en zei "Ja, daar komt het wel op neer.".
Ik wou voor haar die turquoise, en uitgerekend die was er niet meer zonder die debiele sticker.
Dus ik zei dat ik die wou zonder sticker. Hij ging even kijken, kwam ook tot de conclusie dat die er niet meer was, enkel nog met stickers. Vervolgens haalde hij die sticker er af, en maakte even een nieuwe bon.
Opzich netjes, maar het feit dat ze het überhaupt ongevraagd doen is al debiel.
Jeetje, wat een treurnis.
Was laatst weer eens in de MM. Mijn vrouw had een 2e hands tablet gekocht, hebben ze tegenwoordig ook daar.
Dus zij komt thuis met dat ding, staat er een demo store versie op. Je kon niet eens terug naar fabrieksinstellingen, ook niet via de hardware toetsencombinatie's zoals gewoonlijk bij android, allemaal geblokkeerd.
Dus ik zeg ga terug zeg dat er geen goede firmware opstaat en laat ze het maar fixen. Konden ze niet, geld terug.
Paar dagen later weer terug want mijn vrouwtje had mij niet goed begrepen. Ze hadden dat ding moeten repareren lees, gewoon goede firmware erop, want voor dat geld was het wel een goede aankoop.
Afijn, datzelfde ding, voor het dubbele aan geld, wordt weer aangeboden

Toen vroeg ik waar die prijs op gebaseerd wordt... Nou dat ligt er maar net aan wie er op dat moment leiding heeft over de afdeling
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)