Ds1, 2, 3, Bloodborne en sekiro.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al eerder een From Software game gespeeld?
Mooi man, beste launch game ooit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Ramboetan het volgende:
Heb ook een ps5 + demons souls sinds dit weekend.
Spelletje hoor, de tering. Paar uur gespeeld en zit nog steeds in de eerste area. Ben ik de herfst en winter wel zoet mee denk ik.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mooi man, beste launch game ooit.
Hier ook groot Soulsborne/From Software fan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ds1, 2, 3, Bloodborne en sekiro.
Nooit een ps3 gehad en daarom demons souls nooit gespeeld. Level design is echt absurd in de remastered.
Laatste game die ik heb uitgespeeld was Dark souls remastered dus dit is wel een verschilletje.
Jeetje, wat een treurnis.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan krijg je er iig nog een screenprotector bij.
Ik heb vorig jaar een Switch Lite daar gekocht voor m'n vrouw.
Zat ook een sticker op voor 19 euro dat ie gebruiksklaar was gemaakt.
Dus ik vroeg aan zo'n jongen wat er dan gedaan was. Hij zei dat ie van de nieuwste updates was voorzien.
Ik zei "Maar dat doet ie zelf zodra ik thuis de wifi op dat ding instel. Ik heb al een normale switch, dat is zo gebeurt. Is dat alles?"
Hij zei "Ja, eigenlijk wel".
Ik "Dus ik moet nog steeds m'n wifi natuurlijk instellen, gebruikersaccounts invoeren. Maar die 2 minuten die die switch nodig heeft om te updaten hoef ik nu niet te wachten voor die 20 euro extra?"
Hij keek bedenkelijk en zei "Ja, daar komt het wel op neer.".
Ik wou voor haar die turquoise, en uitgerekend die was er niet meer zonder die debiele sticker.
Dus ik zei dat ik die wou zonder sticker. Hij ging even kijken, kwam ook tot de conclusie dat die er niet meer was, enkel nog met stickers. Vervolgens haalde hij die sticker er af, en maakte even een nieuwe bon.
Opzich netjes, maar het feit dat ze het überhaupt ongevraagd doen is al debiel.
Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:07 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik rij er straks wel heen en koop er een paar
Meer voor mij, minder voor onder de kerstboom, want fuck die kinderen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:13 schreef CoExist het volgende:
Media-Markt Duiven!
[ afbeelding ]
#koopdan!
Of ze moeten wat in elkaar flansen en dit was het beste wat ze konden vinden...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Er is een heel team bij Sony die deze presentatie heeft samengesteld en dacht, ja. Da's een prima show.![]()
Wat een hoop blije meukquote:
Ik word er anders niet echt blij van.quote:
Ik word zelden blij van blije meukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word er anders niet echt blij van.
Tales of Arise kan ik je dan wel aanraden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word zelden blij van blije meuk
Geef mij maar misere, dood en verderf. Tragedie wil ik zien. Tranen!!!
*stuurt loonstrookje opquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word zelden blij van blije meuk
Geef mij maar misere, dood en verderf. Tragedie wil ik zien. Tranen!!!
Daar heb ik de demo van gespeeld en dat leek me ook zoetig (qua tekenstijl dan). Maar vond t op zich wel leuk. Denk na Kena eerst Valhalla, en dan misschien die!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tales of Arise kan ik je dan wel aanraden.
I was today years old....quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hoorde ik jou na de credit Juan praten metSpoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:
Zijn jullie nieuw in dit topic ofzo? Die vuilaantrekkende oneffenheden zijn al meermaals benoemd.quote:
Ik ben nieuw, ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nieuw in dit topic ofzo? Die vuilaantrekkende oneffenheden zijn al meermaals benoemd.
Ja, maar niet dat die in de vorm van die dingetjes warenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nieuw in dit topic ofzo? Die vuilaantrekkende oneffenheden zijn al meermaals benoemd.
In hoeveel uur?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, Far Cry 6 uit.
Verrassend einde, zag ik niet aankomen (een deel dan).
73 uurquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:15 schreef Nober het volgende:
Haptic feedback.
[ twitter ]
[..]
In hoeveel uur?
Ik zit denk op 8-10 uur en dus nog lang niet klaar.
Welkom dan!quote:
Kijk nou maar uit wat je zegt over vies wordende controllers anders komen de mods weer achter je aan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Oh die zijn die dingen daar voor ? Ik heb die kleine icoontjes achter m'n eikel zitten, voor extra grip enzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welkom dan!
Wist je dat de Dual Sense controller allemaal kleine icoontjes heeft op de achterkant? Die zorgen voor extra grip tijdens het spelen.
Nee dat is een soa van Roy z'n zusjequote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit wat je zegt over vies wordende controllers anders komen de mods weer achter je aan.
.
[..]
Oh die zijn die dingen daar voor ? Ik heb die kleine icoontjes achter m'n eikel zitten, voor extra grip enzo.
Dubbele bash. Dubbele banquote:
Afgevinktquote:
Dank u! Nee zo leer je elke keer weer nieuwe dingen! bedankt!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welkom dan!
Wist je dat de Dual Sense controller allemaal kleine icoontjes heeft op de achterkant? Die zorgen voor extra grip tijdens het spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |