quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hogwarts Legacy, naar verluidt.
Daar heb ik gruwelijk veel zin inquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hogwarts Legacy, naar verluidt.
Hoeveel uur heb je er nu in zitten?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik was t zat en mijn TV is te mooi om een controller naar toe te werpen, dus ik heb de difficulty van kena omlaag gezet. Voor een specifieke baas (die daarna metene dood ging), en vervolgens weer terug naar normaal. En door
Had ik eerder moeten doen ipv de frustratie op te laten lopen.
Vriend van me heeft m aan de kant gelegd omdat ie gefrustreerd werd van sommige bazen. Ja,... zonde, dan maar deze noodoplossing
Welcome to my world.quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik was t zat en mijn TV is te mooi om een controller naar toe te werpen, dus ik heb de difficulty van kena omlaag gezet. Voor een specifieke baas (die daarna metene dood ging), en vervolgens weer terug naar normaal. En door
Vriend van me heeft m aan de kant gelegd omdat ie gefrustreerd werd van sommige bazen. Ja,... zonde, dan maar deze noodoplossing
Dat je daar trots op kan zijnquote:Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
roymodequote:
Ik zet ergens rond de 58 uur denk ik.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:45 schreef Sabata het volgende:
30 uurtjes FC6, en ik kreeg zowaar een flashback naar de jaren 80 gisteren bij een van de Gran Premios die je kan rijden. Met een opgevoerde truck over een parcours waar tanks ook nog eens op je schieten. Dat soort geintjes haalden ze vroeger op tv uit op militaire oefenterreinen.
wat is kena mooi he?quote:Op maandag 25 oktober 2021 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Tsja, ik ben er ook geen liefhebber van.quote:
2 controllersquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:39 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt in Media-Markt Almere.
Ook bundels in Den Bosch en Leeuwarden.
De prijs een beetje ontleed naar retail maatstaven. Enkele zijn natuurlijk ietsje goedkoper te krijgen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 controllersSpiderman
PSN
prima deal toch?
Je raakt zo wel mensen met een smalle portemonnee voor wie 500 euro plus 70 euro voor een game al een hoop geld is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
De prijs een beetje ontleed naar retail maatstaven. Enkele zijn natuurlijk ietsje goedkoper te krijgen.
- PlayStation 5 ¤ 500,-
- PS5 Controller ¤ 65,-
- PlayStation Plus online abo ¤ 60,-
- Spider-Man game ¤ 60,-
- QWare accessoires pakket met troep ¤ ?
Tuurlijk is het een hoop geld. En een verachtelijke manier van retailers om hoge marges te verdienen.
Maar als je al bijna 12 maanden op zoekt bent naar een PlayStation 5 is het best een aardige deal.
Waar ik mij gister zo over verbaasde bij de Media-Markt zijn die zogenaamde gebruiksklaar gemaakte artikelen.
Op de doos van een artikel is dan een sticker geplakt met daarop (ongevraagde) additionele werkzaamheden door Media-Markt.
Ik zag bijvoorbeeld:
Een Nintendo Switch Lite met een sticker op de doos “Ik ben voorzien van screenprotector” ¤ 19,-
Een Xbox Series S direct gebruiksklaar en zo aan te sluiten. Een extra ¤ 19,-
Hoezo gebruiksklaar? Zo’n apparaat sluit jezelf in 5 minuten aan.
Diverse smartphones (uitgezonderd ) voorzien van middelmatige screenprotecters.
Echt bizar dat ze dit doen. Als consument koop je dan geen nieuw product meer. Je hebt geen idee wat de betreffende medewerker met het product heeft uitgespookt. Ik koop dergelijke producten in ieder geval niet.
Wel als je een nieuwe gebruiker aanmaaktquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 10:27 schreef Leonos het volgende:
Is er nog ergens goedkoop PS+ te scoren?
De minder bedeelden halen maar een PlayStation 3 op Marktplaats.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je raakt zo wel mensen met een smalle portemonnee voor wie 500 euro plus 70 euro voor een game al een hoop geld is.
Die moeten opeens ruim 250 euro extra uittrekken.
En niet iedereen wil PS Plus, of een extra controller, of Spiderman.
Niks tegen bundels overigens, maar hou voor de minder bedeelden ook de optie van een kale PS5.
Dan krijg je er iig nog een screenprotector bij.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
Waar ik mij gister zo over verbaasde bij de Media-Markt zijn die zogenaamde gebruiksklaar gemaakte artikelen.
Op de doos van een artikel is dan een sticker geplakt met daarop (ongevraagde) additionele werkzaamheden door Media-Markt.
Ik zag bijvoorbeeld:
Een Nintendo Switch Lite met een sticker op de doos “Ik ben voorzien van screenprotector” ¤ 19,-
[..]
Het is best slim vanuit het bedrijf gezien, want ze krijgen extra geld. Maar please, laat mij het allemaal zelf maar doenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan krijg je er iig nog een screenprotector bij.
Ik heb vorig jaar een Switch Lite daar gekocht voor m'n vrouw.
Zat ook een sticker op voor 19 euro dat ie gebruiksklaar was gemaakt.
Dus ik vroeg aan zo'n jongen wat er dan gedaan was. Hij zei dat ie van de nieuwste updates was voorzien.
Ik zei "Maar dat doet ie zelf zodra ik thuis de wifi op dat ding instel. Ik heb al een normale switch, dat is zo gebeurt. Is dat alles?"
Hij zei "Ja, eigenlijk wel".
Ik "Dus ik moet nog steeds m'n wifi natuurlijk instellen, gebruikersaccounts invoeren. Maar die 2 minuten die die switch nodig heeft om te updaten hoef ik nu niet te wachten voor die 20 euro extra?"
Hij keek bedenkelijk en zei "Ja, daar komt het wel op neer.".
Ik wou voor haar die turquoise, en uitgerekend die was er niet meer zonder die debiele sticker.
Dus ik zei dat ik die wou zonder sticker. Hij ging even kijken, kwam ook tot de conclusie dat die er niet meer was, enkel nog met stickers. Vervolgens haalde hij die sticker er af, en maakte even een nieuwe bon.
Opzich netjes, maar het feit dat ze het überhaupt ongevraagd doen is al debiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |