True true, dacht er is misschien nu wat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Meerdere keren per jaar is er een aanbieding voor PS+
Dan kan je voor 40 euro een jaar PS+ krijgen, zal met black friday ook wel weer zo zijn.
https://www.budgetgaming.nl/ is een goede plek om dat soort zaken in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 12:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
True true, dacht er is misschien nu wat.
Een jaar voor 30 euro?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:37 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
PS Now Nederland :
store.playstation.com/nl-nl
PS Now België
store.playstation.com/nl-be
¤ 29,99
*Algemene voorwaarden
PlayStation™Now-abonnement van 12 maanden
25-10-21 – 31-10-21
Voor alle duidelijkheid: gebruikers met een bestaand PlayStation™Now-abonnement kunnen niet van de aanbieding profiteren en PlayStation™Now-abonnementen van 12 maanden die tijdens de promotieperiode worden verlengd, worden tegen de opdat moment geldende volledige PlayStation® Store-prijs in rekening gebracht.
Voor nieuwe gebruikers is dit wel een mooie deal. Laagste prijs tot nu toe.
Ik heb nog nooit PS NOW gehad. Is het het waard?
of je het waard vindt ligt heel erg aan of er spellen op staan die jij de moeite vindt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:37 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
PS Now Nederland :
store.playstation.com/nl-nl
PS Now België
store.playstation.com/nl-be
¤ 29,99
*Algemene voorwaarden
PlayStation™Now-abonnement van 12 maanden
25-10-21 – 31-10-21
Voor alle duidelijkheid: gebruikers met een bestaand PlayStation™Now-abonnement kunnen niet van de aanbieding profiteren en PlayStation™Now-abonnementen van 12 maanden die tijdens de promotieperiode worden verlengd, worden tegen de opdat moment geldende volledige PlayStation® Store-prijs in rekening gebracht.
Voor nieuwe gebruikers is dit wel een mooie deal. Laagste prijs tot nu toe.
Ik heb nog nooit PS NOW gehad. Is het het waard?
2 controllers zelfsquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 07:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
De prijs een beetje ontleed naar retail maatstaven. Enkele zijn natuurlijk ietsje goedkoper te krijgen.
- PlayStation 5 ¤ 500,-
- PS5 Controller ¤ 65,-
- PlayStation Plus online abo ¤ 60,-
- Spider-Man game ¤ 60,-
- QWare accessoires pakket met troep ¤ ?
Tuurlijk is het een hoop geld. En een verachtelijke manier van retailers om hoge marges te verdienen.
Maar als je al bijna 12 maanden op zoekt bent naar een PlayStation 5 is het best een aardige deal.
Waar ik mij gister zo over verbaasde bij de Media-Markt zijn die zogenaamde gebruiksklaar gemaakte artikelen.
Op de doos van een artikel is dan een sticker geplakt met daarop (ongevraagde) additionele werkzaamheden door Media-Markt.
Ik zag bijvoorbeeld:
Een Nintendo Switch Lite met een sticker op de doos “Ik ben voorzien van screenprotector” ¤ 19,-
Een Xbox Series S direct gebruiksklaar en zo aan te sluiten. Een extra ¤ 19,-
Hoezo gebruiksklaar? Zo’n apparaat sluit jezelf in 5 minuten aan.
Diverse smartphones (uitgezonderd ) voorzien van middelmatige screenprotecters.
Echt bizar dat ze dit doen. Als consument koop je dan geen nieuw product meer. Je hebt geen idee wat de betreffende medewerker met het product heeft uitgespookt. Ik koop dergelijke producten in ieder geval niet.
er zit er toch eentje bij de console zelf gekkiequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 controllers zelfs
vind het echt niet heel erg verkeerd hoor.,..
Al eerder een From Software game gespeeld?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Ramboetan het volgende:
Heb ook een ps5 + demons souls sinds dit weekend.
Spelletje hoor, de tering. Paar uur gespeeld en zit nog steeds in de eerste area. Ben ik de herfst en winter wel zoet mee denk ik.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:13 schreef CoExist het volgende:
Media-Markt Duiven!
[ afbeelding ]
#koopdan!
wat is dezequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:13 schreef CoExist het volgende:
Media-Markt Duiven!
[ afbeelding ]
#koopdan!
Ds1, 2, 3, Bloodborne en sekiro.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al eerder een From Software game gespeeld?
Mooi man, beste launch game ooit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Ramboetan het volgende:
Heb ook een ps5 + demons souls sinds dit weekend.
Spelletje hoor, de tering. Paar uur gespeeld en zit nog steeds in de eerste area. Ben ik de herfst en winter wel zoet mee denk ik.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mooi man, beste launch game ooit.
Hier ook groot Soulsborne/From Software fan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ds1, 2, 3, Bloodborne en sekiro.
Nooit een ps3 gehad en daarom demons souls nooit gespeeld. Level design is echt absurd in de remastered.
Laatste game die ik heb uitgespeeld was Dark souls remastered dus dit is wel een verschilletje.
Jeetje, wat een treurnis.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan krijg je er iig nog een screenprotector bij.
Ik heb vorig jaar een Switch Lite daar gekocht voor m'n vrouw.
Zat ook een sticker op voor 19 euro dat ie gebruiksklaar was gemaakt.
Dus ik vroeg aan zo'n jongen wat er dan gedaan was. Hij zei dat ie van de nieuwste updates was voorzien.
Ik zei "Maar dat doet ie zelf zodra ik thuis de wifi op dat ding instel. Ik heb al een normale switch, dat is zo gebeurt. Is dat alles?"
Hij zei "Ja, eigenlijk wel".
Ik "Dus ik moet nog steeds m'n wifi natuurlijk instellen, gebruikersaccounts invoeren. Maar die 2 minuten die die switch nodig heeft om te updaten hoef ik nu niet te wachten voor die 20 euro extra?"
Hij keek bedenkelijk en zei "Ja, daar komt het wel op neer.".
Ik wou voor haar die turquoise, en uitgerekend die was er niet meer zonder die debiele sticker.
Dus ik zei dat ik die wou zonder sticker. Hij ging even kijken, kwam ook tot de conclusie dat die er niet meer was, enkel nog met stickers. Vervolgens haalde hij die sticker er af, en maakte even een nieuwe bon.
Opzich netjes, maar het feit dat ze het überhaupt ongevraagd doen is al debiel.
Zo hoort dat.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:07 schreef Jimbo het volgende:
fuck it, ik rij er straks wel heen en koop er een paar
Meer voor mij, minder voor onder de kerstboom, want fuck die kinderen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:13 schreef CoExist het volgende:
Media-Markt Duiven!
[ afbeelding ]
#koopdan!
Of ze moeten wat in elkaar flansen en dit was het beste wat ze konden vinden...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Er is een heel team bij Sony die deze presentatie heeft samengesteld en dacht, ja. Da's een prima show.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |