abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 oktober 2021 @ 23:53:01 #176
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_201937661
Ik ben vanavond weggezappt. Trok het echt effe niet meer. Dat gegil en gedoe van de beste man.
If you can dream it, you can do it...
pi_201940481
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 23:33 schreef praadje het volgende:
Wat een drama met die koffie. Maar ik vermoed dat dat in scene is gezet want anders was Erica nog wel meer over de zeik geweest. Toen ze uitstapten keek ze geeneens naar de vloer. (sorry, net pas terug zitten kijken).
Zonde van de koffie zegt ze ook nog _O-
Twinning = boring
pi_201943268
Erica onder vuur op instagram na de uitspraak over moslims en burka's
https://www.mediacourant.(...)t-zijn-net-pinguins/
Twinning = boring
pi_201943520
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 23:33 schreef praadje het volgende:
Wat een drama met die koffie. Maar ik vermoed dat dat in scene is gezet want anders was Erica nog wel meer over de zeik geweest. Toen ze uitstapten keek ze geeneens naar de vloer. (sorry, net pas terug zitten kijken).
Dat idee heb ik ook, werd ook ingezoomd op de koffiekan bij het instappen en werd überhaupt een behoorlijk ding van gemaakt van tevoren.
pi_201944116
Ik weet niet wat ik droeviger vind, het feit dat de hele familie Meiland dusdanig aandachtsgeil is dat elke scheet uitgemolken moet worden in een TV-programma (en volledig in scene gezet), interview of boek of de bekrompen gedachten van mevrouw Meiland. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 08:44:42 #181
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_201951802
Oh jee, heel links Nederland is boos dat Erica kennelijk het PVV gedachtegoed aanhangt
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_201953280
Wat mij bij is gebleven van de uitzending van donderdag: de koffiekan ging om in het oude geleende VW camperbusje. Allemaal koffie door die camper. Bij het shot op de parkeerplaats van het ziekenhuis was alles ineens opgeruimd en was er niks meer te zien van de rommel.

En de familie Meiland zat zichzelf met een thuistest te testen op Corona om vervolgens alle genodigden uitgebreid te gaan zoenen en knuffelen. Wie zegt dat die wel getest zijn?
pi_201953757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:46 schreef JanGroen het volgende:
Wat mij bij is gebleven van de uitzending van donderdag: de koffiekan ging om in het oude geleende VW camperbusje. Allemaal koffie door die camper. Bij het shot op de parkeerplaats van het ziekenhuis was alles ineens opgeruimd en was er niks meer te zien van de rommel.

En de familie Meiland zat zichzelf met een thuistest te testen op Corona om vervolgens alle genodigden uitgebreid te gaan zoenen en knuffelen. Wie zegt dat die wel getest zijn?
Ik dacht zelfs voor een fractie van een seconde Ercia te zien lachen nadat ze tekeer ging in de bus.
Maar toen was het knip en het volgende shot
pi_201954616
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:44 schreef MikeyMo het volgende:
Oh jee, heel links Nederland is boos dat Erica kennelijk het PVV gedachtegoed aanhangt
Ach ja, de waarheid mag in deug- Hilversum niet gezegd worden. Al die deug BNers zijn bang voor hun verdienmodel als zij eens de waarheid vertelden.

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Erica heeft gewoon gelijk. En ben geen fan, integendeel. Maar die haatreacties op haar dochter en kleindochter gaan nergens over. Je kan wel raden uit welke hoek die komen..
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:57:22 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201955411
Haar fanbase onder de domrechtse bruinhempjes op Fok! zal er alleen maar door stijgen. :{w
Alles voor de boekverkoop.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201956170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:45 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach ja, de waarheid mag in deug- Hilversum niet gezegd worden. Al die deug BNers zijn bang voor hun verdienmodel als zij eens de waarheid vertelden.

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Erica heeft gewoon gelijk. En ben geen fan, integendeel. Maar die haatreacties op haar dochter en kleindochter gaan nergens over. Je kan wel raden uit welke hoek die komen..
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201956644
quote:
81s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:57 schreef golfer het volgende:
Haar fanbase onder de domrechtse bruinhempjes op Fok! zal er alleen maar door stijgen. :{w
Alles voor de boekverkoop.
Oh, dus als je haar mening deelt ben je een dom, rechts en een bruinhemd?
Dus slimme mensen kunnen ons wel goed uitleggen wat de meerwaarde is, in onze Westerse maatschappij, van een boerka dragende vrouw..
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:04:27 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201957069
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:33 schreef Toine51 het volgende:


Oh, dus als je haar mening deelt ben je een dom, rechts en een bruinhemd?
Dus slimme mensen kunnen ons wel goed uitleggen wat de meerwaarde is, in onze Westerse maatschappij, van een boerka dragende vrouw..
Inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201957397
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:04 schreef golfer het volgende:

[..]
Inderdaad.
Dus schelden met bruinhemd is een goed onderbouwd argument?
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:43:11 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201957615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:28 schreef nomina het volgende:
Dus schelden met bruinhemd is een goed onderbouwd argument?
Net als "links Nederland" en "deug-Hilversum" zo goed met argumenten onderbouwd werd. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201957666
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201957792
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:04 schreef golfer het volgende:

[..]
Inderdaad.
Nou, vertel eens dan slimmerik, wat is de meerwaarde?

En jij scheert nu iedereen over 1 kam. Dus jij bent geen haar beter dan die zelfbenoemde bruinhemden van je...
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:59:04 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201957908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:51 schreef Toine51 het volgende:

Nou, vertel eens dan slimmerik, wat is de meerwaarde?

Diversiteit. Wel eens van gehoord als meerwaarde?
Niet allemaal hetzelfde hemd aantrekken. Andere culturen en gewoontes ook accepteren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_201957983
quote:
84s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:43 schreef golfer het volgende:

[..]
Net als "links Nederland" en "deug-Hilversum" zo goed met argumenten onderbouwd werd. :')
Dat de NPO en de commerciele omroepen nauwelijks een kritische noot accepteren over migratie,die jaren durende haat tegen Trump in alle talkshows, zeker Jinek.


En die paginagrote advertentie van 6 jaar geleden met al die DEUG-BNers die opriepen om een vluchteling in huis te halen en zelf 0,0 doen. "Not in my backyard" zo kennen we ze..

Ja, dan kun je wel spreken over deugers.
https://www.google.com/am(...)-voor-vluchtelingen/

Vind ik wel onderbouwend genoeg.
pi_201958096
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:59 schreef golfer het volgende:

[..]
Diversiteit. Wel eens van gehoord als meerwaarde?
Niet allemaal hetzelfde hemd aantrekken. Andere culturen en gewoontes ook accepteren?
Diversiteit? Sure, deze vrouwen worden gewoon onderdrukt, niks geen vrijheid van geloofsovertuiging. En deze vrouwen mogen/kunnen niet eens werken! En jij vindt deze diversiteit prima passen in een samenleving met compleet andere normen en waarden en gewoontes dan wat deze mensen er op na houden?
pi_201958939
Wanneer gaan mensen leren dat een mening hebben over andermans mening ook onderdeel is van de Vvmu en dat dat geen cancellen is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_201974240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:03 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat de NPO en de commerciele omroepen nauwelijks een kritische noot accepteren over migratie,die jaren durende haat tegen Trump in alle talkshows, zeker Jinek.

En die paginagrote advertentie van 6 jaar geleden met al die DEUG-BNers die opriepen om een vluchteling in huis te halen en zelf 0,0 doen. "Not in my backyard" zo kennen we ze..

Ja, dan kun je wel spreken over deugers.
https://www.google.com/am(...)-voor-vluchtelingen/

Vind ik wel onderbouwend genoeg.
Wat een onzin. Erica heeft zich nooit anders voorgedaan dan ze is. Haar drive is i.m. iets van niets maken en daar heel hard voor werken, zij gelooft in Martien en haar dochters onvoorwaardelijk en werkt zich te pletter om hun fantasie om te zetten in harde cijfers. En dan zie je haar ineens zich zorgen maken om een vogelnestje in de tuin. Ach ja, uiteraard is heel veel gescript en overdreven en in scene gezet door de programmamakers, maar Erica is in mijn ogen de enige Meiland die het meest oprecht voor de camera staat.

Maar ga haar boek niet kopen.
pi_201974418
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Erica heeft zich nooit anders voorgedaan dan ze is. Haar drive is i.m. iets van niets maken en daar heel hard voor werken, zij gelooft in Martien en haar dochters onvoorwaardelijk en werkt zich te pletter om hun fantasie om te zetten in harde cijfers. En dan zie je haar ineens zich zorgen maken om een vogelnestje in de tuin. Ach ja, uiteraard is heel veel gescript en overdreven en in scene gezet door de programmamakers, maar Erica is in mijn ogen de enige Meiland die het meest oprecht voor de camera staat.

Maar ga haar boek niet kopen.
Ik heb het niet over Erica, heb het over andere BNers. Lees mijn posts en reacties nog eens terug. Heel andere discussie dan wat jij hier neerzet...
  maandag 1 november 2021 @ 21:25:49 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201990458
Niemand aan het kijken? Gezllig met heel NL op kraamvisite
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_201990583
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 21:25 schreef E.T. het volgende:
Niemand aan het kijken? Gezllig met heel NL op kraamvisite
Jawel. Maar vaak is het commentaar van hetzelfde, maar geniet er nog steeds van :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')