SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Veel plezier, bedankt voor het meeluisterenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:06 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de tunes
Ik ga even naar de Cohen mural. Toeristendingen doen enzo.
Have fun!quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:06 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de tunes
Ik ga even naar de Cohen mural. Toeristendingen doen enzo.
Het topic wordt vervuild door Tjoentquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:15 schreef Tjoent het volgende:
Ja jippie, ik zit het hele topic weer te vervuilen
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het topic wordt vervuild door Tjoent
Gelukkig hebben we MadMaster, die alles schoon boent
Ik hoor niet veel verschil met het origineel. Herken niet eens echt Liza Minnelli.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Een cover uit 1989:Liza Minnelli - Love Pains
Robbie werd tenminste wakker.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Arme Robbie, en dan wakker worden met een rubberen kop
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het zit, maar er is een relatie tussen wat ik op R49 draai en wat ik wekelijks in mijn Discover Weekly op Spotify aantref.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Als ik muziek zoek, zijn er heel vaak van die liedjes die ik heel vaag ken. Dit is er zo'n eentje. Leuk genoeg om eens te draaien.Barclay James Harvest - Life Is For Living
Check je de Release Radar weleens?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het zit, maar er is een relatie tussen wat ik op R49 draai en wat ik wekelijks in mijn Discover Weekly op Spotify aantref.
Als ik een avond Franse chansons heb gedraaid, heb ik de week er op een berg Franstalige meuk in die door Spotify gegenereerde playlist…
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het zit, maar er is een relatie tussen wat ik op R49 draai en wat ik wekelijks in mijn Discover Weekly op Spotify aantref.
Als ik een avond Franse chansons heb gedraaid, heb ik de week er op een berg Franstalige meuk in die door Spotify gegenereerde playlist…
MatMasterquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind die Franse chansons trouwens wel verdacht. Straks blijkt MadMaster gewoon Matthijs van Nieuwkerk te zijn.
Ik heb het nog steeds niet gezien. Op een of andere manier trekt het me toch niet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind die Franse chansons trouwens wel verdacht. Straks blijkt MadMaster gewoon Matthijs van Nieuwkerk te zijn.
Wel eens, maar daar zit zelden iets interessants tussen…quote:
Dat laatste betwijfel ik, er staat zelden dus iets tussen wat bij mij past.quote:Discovery Weekly is meer gebaseerd op je luistergedrag in totaal. Release Radar focust op nieuwe muziek die aansluit bij je luistergedrag.
Geen idee hoe zoiets technisch werkt. Mijn Release Radar is voor mij de #1 bron van nieuwe muziek. Bijna altijd staan daar één of meerdere nummers tussen die ik de week erop in m'n uitzending draai.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eens, maar daar zit zelden iets interessants tussen…
[..]
Dat laatste betwijfel ik, er staat zelden dus iets tussen wat bij mij past.
De intentie van mijn post was vooral dat ik er nog niet ben uit hoe de link draaien uit eigen voorraad vs. Discover Weekly op Spotify is. Ik luister ook relatief weinig via Spotify, en als ik dat al doe dan vooral mijn eigen playlists…
Het was slechts een voorbeeld, ik draai niet vaak Franse chansons.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie ook niet direct een relatie. Ik dacht dat Spotify alleen maar persoonlijke algoritmes kon bepalen op basis van wat je daar doet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eens, maar daar zit zelden iets interessants tussen…
[..]
Dat laatste betwijfel ik, er staat zelden dus iets tussen wat bij mij past.
De intentie van mijn post was vooral dat ik er nog niet ben uit hoe de link draaien uit eigen voorraad vs. Discover Weekly op Spotify is. Ik luister ook relatief weinig via Spotify, en als ik dat al doe dan vooral mijn eigen playlists…
Bijzonder nummer wel. Bijzonder sfeertje ook..quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
De slottrack van vandaag is gewaagd, want nieuw. Ik vind deze zangeres al een paar jaar geweldig. Ken haast geen fijnere stem dan deze. Stond ooit al eens in de top-10 van mijn jaarlijst als gastvocalist, maar ze brengt solo ook muziek uit.
Het nummer is niet heel makkelijk of toegankelijk, maar ik draai het toch. Benieuwd wat jullie ervan vinden.Monica Martin - Go Easy, Kid
Je kan plug-ins van derden gebruiken, zoals van Last.fm.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie ook niet direct een relatie. Ik dacht dat Spotify alleen maar persoonlijke algoritmes kon bepalen op basis van wat je daar doet.
Ja, maar ik heb bij beide een ander mailadres qua account…quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
Jij gebruikt Virtual DJ toch? Het lijkt dat er dan een koppeling is tussen spotify en Virtual DJ
Wekenlang al? Ik heb wel zin om in kerststemming te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:00 schreef Tjoent het volgende:
Het heeft wel iets kerst-achtigs wat mij betreft![]()
Maar misschien komt dat omdat ik alweer wekenlang kerstmuziek aan het luisteren ben...
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Wekenlang al? Ik heb wel zin om in kerststemming te komen.
Ik moest er zelf ook erg aan wennen. Heb het vorige week bewust nog niet gedraaid, maar ik vond het nu wel het proberen waard. Het is vooral haar stem die me over de streep trekt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
Merci 11.
Het laatste nummer is niet voor mij gemaakt…
Dan heb je waarschijnlijk niet-storen aan staan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg steeds berichten dat mijn telefoon direct naar voicemail gaat. maar zie zelfs geen gemiste oproepen.
Niet echt handig. Ook de abulante hulp bijvoorbeeld.
En wat is standje max voorjou? Ik wil nog niet hoger dan 19 graden, maar daar heb ik de kachel al wel voor nodig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:02 schreef Rafeiro het volgende:
Verwarming maar op standje max gezet, was nog maar 18 graden zat gewoon met kippenvel te bibberen.
Hoe kom je aan ondergewicht ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:18 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee wat max is heb normaal nooit verwarming aan, maar met mijn ondergewicht op het moment krijg ik het maar moeilijk warm. Ben 1.85-1.90m en weeg nog maar 63 kilo. Geen spek aan de botten dus.
Niet genoeg eten en diverse ziektes.quote:
Ook al heb je geen honger toch proberen op vaste tijden wat te eten. Niet goed en/of genoeg eten is ook niet goed voor je. Koken is niet mijn hobby en zal het ook niet worden maar toch zal ik (bijna) elke dag moeten koken anders krijg ik niets binnen en dan ga ik me sip voelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet genoeg eten en diverse ziektes.
Was op weg omhoog, maar toen kwam covid en kwam de hulp niet meer binnen. Lag hele dagen op bed sip te zijn.
Maar gaat nu hopelijk weer de goede kant op. Eet al weer iets meer. Maar niets doen is ook geen honger.
Binnenkort ook weer een paar kilo van maken en in porties in de vriezet, En hutspot.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier staat stamppot boerenkool met rookworst op het menu vandaag. Echt zo’n ‘niet nadenken, alles op de automatische piloot’ maaltijd
Ik heb meer dan 25 jaar voor 1 persoon gekookt, ging altijd prima, echt niet lastiger dan voor 2 (of 3) Zonder opgewarmde stamppot of opgewarmde pasta, want daar gruwel ik van. Net als van hutspot, al dan niet opgewarmd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon 2e dag is het lekkerst ik weet. Maar voor 1 persoon koken is lastig vind ik.
10 kiloquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kook al snel 10 kilo.
dat krijg ik niet op.
Lichtelijk overdreven, maar pond gehakt, grootste zak soekgroente,eeb ui, wat knoflook, gtote zak macaroni, wat kruiden, puree en saus, kaas en nog wel wat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:38 schreef livelink het volgende:
[..]
10 kilo![]()
Daar heb je een gaarkeukenpan voor nodig. Waarom zou je zoveel willen koken?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven, maar pond gehakt, grootste zak soekgroente,eeb ui, wat knoflook, gtote zak macaroni, wat kruiden, puree en saus, kaas en nog wel wat.
Allenig dan moet je wel. Niks word meer per stuk verkocht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom dan?
Maar ja, ik heb echt nog nooit van mijn leven eten ingevoren. Dat zit niet in mijn systeem.
Nou, ik heb ook lang genoeg in mijn eentje gewoond. En had toen ook geen problemen eigenlijk. Net zoals DDM. Wat zou je dan per stuk nodig hebben? Groente kun je best lang bewaren in de koelkast. Vlees ook. Macaroni, rijst enz. hoef je geen heel pak te koken. En bij de slager of groenteboer kun je altijd op maat kopen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Allenig dan moet je wel. Niks word meer per stuk verkocht.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:03 schreef brother52 het volgende:
Krijg je een inloopdouche Melting?
[ afbeelding ]
Ik maak grotere porties dan ik nodig heb en dat vries ik in. Als ik dan toch moet koken dan kook ik wel wat meer!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom dan?
Maar ja, ik heb echt nog nooit van mijn leven eten ingevoren. Dat zit niet in mijn systeem.
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:03 schreef brother52 het volgende:
Krijg je een inloopdouche Melting?
[ afbeelding ]
Ik kook in principe altijd te veelquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:49 schreef livelink het volgende:
Tja, ik denk dat ik ga sterven zonder dat ik ooit restjes heb ingevroren. Het is geen principekwestie. Het is gewoon iets dat echt nooit in mij op komt. Ik kook ook nooit meer dan nodig in principe.
Als je sterft, ga je zelf de vriezer in als restje…quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:49 schreef livelink het volgende:
Tja, ik denk dat ik ga sterven zonder dat ik ooit restjes heb ingevroren. Het is geen principekwestie. Het is gewoon iets dat echt nooit in mij op komt. Ik kook ook nooit meer dan nodig in principe.
Dat soort dingen wil je juist ook in grotere hoeveelheden maken volgens mij. Dan kun je de smaak veel beter bijsturen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het echt zo weinig moeite om een saus of stoofpotje in een grote hoeveelheid te maken. Ik realiseer me dat ik al heel lang geen Rendang meer heb gemaakt, dat moet ik nodig weer eens doen
Ook een inloop koelkast zoals in die Heineken reclame?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.
Verdorie...... had ik dat geweten!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je sterft, ga je zelf de vriezer in als restje…
Ik kom net binnen, maar luister zeker even mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Over een klein kwartiertje gaan de schuiven van mijn mengpaneel weer open voor een live non-stop mix.
Eindtijd bepaal ik on the fly…
Heb je gewandeld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, maar luister zeker even mee.
Ja, ik heb inderdaad gewandeld en mijn winterjas maar uit de kast getrokken. Eenmaal aan de wandel viel de kou mee. Ik zag er wel tegenop om te gaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je gewandeld?
Ik vind het buiten maar vies koud...
Ik vind het moedig zo in het donker...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad gewandeld en mijn winterjas maar uit de kast getrokken. Eenmaal aan de wandel viel de kou mee. Ik zag er wel tegenop om te gaan.
Ik heb tegenwoordig zo'n lampje voor aan je jas. Zag ik vorige winter een hoop mensen mee lopen en hoewel ik het toen niet nodig vond, loop ik tegenwoordig op wat donkerdere weggetjes en leek het me toch wel handig dat ik wat zichtbaarder was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het moedig zo in het donker...
Beter, mijn echtgenote gebruikt ze ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n lampje voor aan je jas. Zag ik vorige winter een hoop mensen mee lopen en hoewel ik het toen niet nodig vond, loop ik tegenwoordig op wat donkerdere weggetjes en leek het me toch wel handig dat ik wat zichtbaarder was.
Ga jij nu ook met haar meelopen? In het kader van de nieuwe levensstijl?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter, mijn echtgenote gebruikt ze ook.
Maar die loopt nooit alleen...
Ik vrees van niet, heb een hekel aan doelloos wandelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga jij nu ook met haar meelopen? In het kader van de nieuwe levensstijl?
Begrijp ik wel, ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, heb een hekel aan doelloos wandelen.
Onlangs in Neurenberg heb ik 20 kilometer gelopen, maar dan heb je wat te zien en tippel je het makkelijk weg.
Maar een rondje in de buurt vind ik echt niks...
Ik draai alleen maar tracks die ik nog nooit heb gedraaid.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, ja.
Lekkere muziek trouwens.
Dat vorige nummer was echt een rustpunt in de show.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai alleen maar tracks die ik nog nooit heb gedraaid.
Althans, dat probeer ik vol te houden. Het is verleidelijk om er bekende, favorieten in te gooien, maar ik neem het nu ook op en heb wel weer eens behoefte aan iets anders...
Leuke locatie wel voor een eventquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Aanstaand weekend begint het Amsterdam Dance Event (ADE) en op het enorm grote parkeerdeck van het bedrijf van mw. MM wordt daar van het weekend een event gehouden. Daarom hoeft ze vrijdag niet naar kantoor, omdat ze dan de hele boel gaan opbouwen en het een herrie wordt wegens de soundchecks...
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
Gek is het altijd, maar ik kan echt in slaap vallen bij dit soort muziek. Het ontspant om een of andere reden.
Alleen die tekst wordt in deze track gebruikt, verder is het een totaal andere song...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
My house is your house ken ik inderdaad wel.
Jij bedankt voor het draaienquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen die tekst wordt in deze track gebruikt, verder is het een totaal andere song...
Maar daarmee zijn we wel bijna aan het eind gekomen van weer een bijna 2 uur durende mix, die ik nog wel eens terug ga luisteren.
Dank voor het luisteren en voor straks welterusten!
quote:20:32 : The Hacker - Open
20:37 : Aquaplex - Instinct (Original Mix)
20:41 : Junk Project - Exceed
20:46 : Clanger - Seadog (Original Mix)
20:52 : Aquaplex - Atmosphere (Original Mix)
20:57 : Philippe Van Mullem - The Secret Folder (Part 1)
21:02 : Mike Foyle - Pandora (Original Mix)
21:09 : Generation Next - Ver.Di-Pulse (Club Mix)
21:15 : Matt Davey - Neutrino (Original Mix)
21:20 : Craig Connelly - History (Original Mix)
21:25 : Chantalle Verde - Les Domeures
21:30 : Rank 1 - Black Snow
21:37 : Vector Mode - The Way You Talk (Trance Trip Mix)
21:43 : DJ Myde - Reflections (Original Club Mix)
21:48 : Sidewalk Technician - Watch This (DJ Montana Remix)
21:53 : De Niro - Evolver
21:57 : Stray Dog - Mirror (Signum Remix)
22:03 : Jones & Stephenson - The First Rebirth (John '00' Fleming Remix)
22:12 : Emmanuel Top - Acid Phase (Kai Tracid Remix)
22:17 : OD1 - Your House Is Mine (Wendy House Construction)
Goedemorgen Meltingquote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:42 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet dat er gisteren gedraaid was?![]()
![]()
![]()
En goedemorgen.
wat een bloedzuigersquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, we zijn weer 5 buisjes bloed armer.
Nu…
Geen kleding meer dragen, je hebt het verkeerde seizoen uitgekozen daarvoor...quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef just me het volgende:
Hoppa en weer een zak met kleding die ik niet meer draag weggebracht
gelukkig liggen er veel blaadjes op straatquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kleding meer dragen, je hebt het verkeerde seizoen uitgekozen daarvoor...
[ afbeelding ]
Just me ruimt opquote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:53 schreef just me het volgende:
Hoppa en weer een zak met kleding die ik niet meer draag weggebracht
Het is ook heerlijk weer om de deuren open te hebben en bezig te zijn, maar nu wel tijd voorquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Just me ruimt opik ben hier ook voorzichtig bezig, we hebben nu het plan dat Symph elke dag een paar items probeert. De hangende zomerkleding is al gedaan en hangt weer in de kast op zolder, in de vakantie maar eens even de korte broeken voor de truien uit de koffer wisselen
Deuren open?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:30 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk weer om de deuren open te hebben en bezig te zijn, maar nu wel tijd voor
Het zonnetje schijnt naar binnenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deuren open?
Met de deuren dicht heb ik al steenkoude handen…
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zit op het punt om de cv aan te zetten, het is hier gewoon vanochtend nog een halve graad afgekoeld nadat het vannacht al naar 17,8 gedaald was
Een bloemlezing van bands en artiesten die ik 3 keer of vaker live heb gezien.quote:Nu: Brother52 heeft het wel gezien deel 1
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:02 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of alles nog werkt.
[..]
Een bloemlezing van bands en artiesten die ik 3 keer of vaker live heb gezien.
Welkom!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:23 schreef brother52 het volgende:
Hoewel ik ze minstens 4 keer heb gezien... in beide shows geen Rammstein.
👎🏻👎🏻quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:23 schreef brother52 het volgende:
Hoewel ik ze minstens 4 keer heb gezien... in beide shows geen Rammstein.
Er komen zeker ook een aantal livetracks voorbij.quote:
Ik moest keuzes maken en ik heb niet zoveel meer met Rammstein.quote:
Als festivalganger zie je natuurlijk een hoop bands in de herhaling…quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest keuzes maken en ik heb niet zoveel meer met Rammstein.
Klopt en ik ben ook op redelijk wat getalfestivals geweest maar die bands heb ik er voor een redelijk gedeelte uit gefilterd.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als festivalganger zie je natuurlijk een hoop bands in de herhaling…
Tot aan dat 'Naar voren' kan ik het me voorstellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:31 schreef brother52 het volgende:
Doodop over het veld strompelen, klaar met de dag en dan dit over het veld horen schallen....
Tent opzoeken? Ben je mal... Hop, naar voren...
Mijn ervaring is dat wanneer je (redelijk) vooraan staat het veel intenser mee krijgt.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot aan dat 'Naar voren' kan ik het me voorstellen.
Maar ik heb nooit de behoefte gehad om vooraan te staan.
Heb alleen bij Prince front row gestaan, omdat degene met wie ik was dat bedacht had…
Als puber stond ik nog wel eens vooraan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wanneer je (redelijk) vooraan staat het veel intenser mee krijgt.
Heb nu ook niet echt meer de behoefte om overal vooraan te staan.
Hier net zo. Lang leve de balkonsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als puber stond ik nog wel eens vooraan.
Maar dat gedouw en getrek begon me al snel mijn neus uit te komen, zeker toen de stalen neuzen hun intrede deden en je soms bont en blauw thuis kwam.
Ik ben u meer het alles overzienende type geworden…
Dit duurt minstens 10 minuten, denk ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:43 schreef brother52 het volgende:
Metallica - Master of Puppets
Hier was ik bij![]()
2006 Rock am Ring.
Ik heb altijd het idee dat James sneller wil zingen dan de song is…quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:43 schreef brother52 het volgende:
Metallica - Master of Puppets
Hier was ik bij![]()
2006 Rock am Ring.
8:38quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit duurt minstens 10 minuten, denk ik?
Dat komt waarschijnlijk omdat Lars altijd iets achter loopt.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat James sneller wil zingen dan de song is…
Ik heb eigenlijk helemaal niks met folkpunk maar Flogging Molly is daarop de uitzondering.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Flogging Molly, die heb ik ook vaak gezien.
Wereldband…
Ik vind het ook allemaal zeer geschikte gasten, nooit te beroerd om vooraf of na afloop een praatje te maken…quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks met folkpunk maar Flogging Molly is daarop de uitzondering.
Ik ben ze nog niet in het wild tegen gekomen want ik heb ze alleen op festivals gezien maar ze komen wel erg sympathiek over op het podium.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal zeer geschikte gasten, nooit te beroerd om vooraf of na afloop een praatje te maken…
Het voordeel van de poptempels Paradiso en de Melkweg in Amsterdam is dat de bands vaak op het Leidseplein rondhangen. En dan kom je ze geregeld tegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet in het wild tegen gekomen want ik heb ze alleen op festivals gezien maar ze komen wel erg sympathiek over op het podium.
Chris leeft volgens mij ook een beetje in zijn eigen wereldje. Wel een wereldband ook. Helaas maar 2 keer gezien.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel van de poptempels Paradiso en de Melkweg in Amsterdam is dat de bands vaak op het Leidseplein rondhangen. En dan kom je ze geregeld tegen.
Niet dat ze allemaal zo sociaal zijn, Chris Robinson van The Black Crowes is wat dat betreft een uitgesproken voorbeeld van de grumpy old man…
Door Peaceman ben ik ze een stuk meer gaan waarderen. Ze hebben erg leuke dingen gedaan en live stond het altijd als een huis.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gezien en daar heb ik ook nooit de behoefte aan gehad…
Die zou ik wel eens live willen zien.quote:
Zijn optredens zijn altijd bijzonder. Hij heeft ook een behoorlijk goede band om zich heen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zou ik wel eens live willen zien.
6 november naar Anneke van Giersbergen in Eindhoven.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
Heb je nog wat concerten op korte termijn, brother52?
Je wist gewoon even de corona-jaren weg dus. Alsof het er nooit is geweest.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
6 november naar Anneke van Giersbergen in Eindhoven.
Gek genoeg was het laatste concert waar ik pre-corona bij was ook van Anneke in Eindhoven.
Gebed uit de helquote:
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wist gewoon even de corona-jaren weg dus. Alsof het er nooit is geweest.
Dit klinkt goed. Nog nooit van hem gehoord verder.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:54 schreef brother52 het volgende:
Tim Christensen - Surfing The Surface
Je hebt niet gelogen dat de langste liedjes op het laatst kwamenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:55 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 3 liedjes. Ik gok op een eindtijd rond 21:30
Prachtige stem…quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:59 schreef brother52 het volgende:
Anneke van Giersbergen - Shores of India
Hij is de zanger/gitarist van Dizzy Mizz Lizzy. Wereldberoemd in Denemarken en Japan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt goed. Nog nooit van hem gehoord verder.
Wat leuk!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is de zanger/gitarist van Dizzy Mizz Lizzy. Wereldberoemd in Denemarken en Japan.
Ben in Denemarken eens een cd-winkel binnen gelopen met de vraag: Wat ken ik waarschijnlijk niet maar zou ik zeker moeten luisteren. Ben naar buiten gelopen met onder andere 2 cd's van hun.
Ik val echt volledig voor zijn stem vooralquote:
Maar er zit zoveel meer moois in dit nummer. Dat synthriedeltje van net bijvoorbeeld ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik val echt volledig voor zijn stem vooral
Eens, maar ik hoor dit voor het eerst, dus ik kan niet alles direct volledig opnemen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar er zit zoveel meer moois in dit nummer. Dat synthriedeltje van net bijvoorbeeld ook.
Ik heb dit nog nooit gezien of zelfs maar gehoord, maar ik ken veel mensen die hier lyrisch over zijn…quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:16 schreef brother52 het volgende:
Geen idee wat Family Business in het IJslands is maar...
Sigur Rós - Dauðalagið
Ik heb niet vaak dat ik na een optreden minstens een kwartier bij moet komen omdat het zo indrukwekkend is en keihard binnen komt maar het is hun elke keer nog gelukt...quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien of zelfs maar gehoord, maar ik ken veel mensen die hier lyrisch over zijn…
Ik ken hem alleen maar van Brother52quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien of zelfs maar gehoord, maar ik ken veel mensen die hier lyrisch over zijn…
Ik ben er nog niet over uit, op basis van deze track.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak dat ik na een optreden minstens een kwartier bij moet komen omdat het zo indrukwekkend is en keihard binnen komt maar het is hun elke keer nog gelukt...
En daarna vocht aanvullen want je staat de helft van het optreden met tranen in je ogen zo mooi...
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. The Presidents Of The United States Of America - Kitty
03. Black Rebel Motorcycle Club - Berlin
04. Alice In Chains - Check My Brain
05. Audioslave - Show Me How To Live
06. Editors - Papillon
07. Bjork - Bachelorette
08. The Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl
09. Enter Shikari - Sorry, you're not a winner
10. Anthrax - Caught In A Mosh
11. Metallica - Master of Puppets
12. Alestorm - Drink
13. Flogging Molly - Drunken Lullabies
14. Bad Religion - Punk Rock Song
15. Biffy Clyro - Many Of Horror
16. REM - Orange Crush
17. Admiral Freebee - Get Out Of Town
18. claw boys claw - Devol
19. Velvet Revolver - Slither
20. Cypress Hill - Ain't Goin' Out Like That
21. Foo Fighters - Big Me
22. De Staat - Peptalk
23. Kaizers Orchestra - Bøn fra Helvete
24. Living Colour - Type [Live]
25. deftones - passenger
26. Franz Ferdinand - Take Me Out
27. Tim Christensen - Surfing The Surface
28. Anneke van Giersbergen - Shores of India
29. Fish - Script For A Jester's Tear
30. Sigur Rós - Dauðalagið
31. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Ik vind het wel erg mooi. In het begin even wennen, maar op een gegeven moment zit ik er helemaal in.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit, op basis van deze track.
Het is in ieder geval anders dan anders…
De rest van hun werk ligt redelijk in het verlengde.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet over uit, op basis van deze track.
Het is in ieder geval anders dan anders…
Wat me dwars zit, is dat ik geen idee heb waar het over gaat en hoewel ik geen lyrics fetisjist ben, kan ik me daardoor niet verplaatsen in de emotie van de song. Begrijp je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg mooi. In het begin even wennen, maar op een gegeven moment zit ik er helemaal in.
Je bent daarin niet de enige op het album () waar dit nummer op staat, zingt hij voornamelijk in een zelf verzonnen taal.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat me dwars zit, is dat ik geen idee heb waar het over gaat en hoewel ik geen lyrics fetisjist ben, kan ik me daardoor niet verplaatsen in de emotie van de song. Begrijp je wat ik bedoel?
Ik begrijp wat je bedoelt. Vandaar dat het bij mij ook iedere keer even duurt voordat ik erdoor gegrepen word. Als het nummer 3, 4 minuten had geduurd had ik het waarschijnlijk niks gevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat me dwars zit, is dat ik geen idee heb waar het over gaat en hoewel ik geen lyrics fetisjist ben, kan ik me daardoor niet verplaatsen in de emotie van de song. Begrijp je wat ik bedoel?
Ik denk dat ze die prikken sowieso niet tegelijk gaan geven. Maar succes dan alvast.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 06:52 schreef Rafeiro het volgende:
Vanmiddag aan de beurt voor griepprik, hoopte eigenlijk dat het gelijk met 3e prik kon, maar die is er nog niet.
Prikkie stelt niks voor, andere kant opkijken en je merkt niet eens dat ze hem zetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 07:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die prikken sowieso niet tegelijk gaan geven. Maar succes dan alvast.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Voordat Melting weer roept dat hij niet wist dat er gedraaid werd: @:melting!
Daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 07:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Prikkie stelt niks voor, andere kant opkijken en je merkt niet eens dat ze hem zetten.
1o f 2 prikjes. Maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 07:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb het even opgezocht en griepprik blijkt te combineren te zijn met vaccinatie tegen covid.
Had ik niet verwacht eigenlijk.
Ik kom op dit moment voor geen van beide in aanmerking (gelukkig), dus het is verder voor mij nog een ver van mijn bed show.
https://www.scientias.nl/(...)gecombineerd-worden/
Nogmaals, het gaat mij niet om de prikken. Ik dacht dat het voor je lichaam niet zo goed was als het tegelijkertijd tegen twee verschillende zaken moest 'vechten'. Maar dat valt dus wel mee. En mijn gelukkig sloeg ook niet op de prikken, maar op het feit dat ik dus geen risicogroep ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
1o f 2 prikjes. Maakt toch niet uit?
Ik word pas opgeroepen voor griepprik in November. Ben sinds ik die krijg niet meer ziek geweest van de griep.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:15 schreef livelink het volgende:
Mijn konijn is op koppelvakantie![]()
Gisteren hebben we hem naar een konijnenopvang gebracht en dan mag hij drie dagen vrouwtjes uitproberen en komt zaterdag hopelijk thuis met een leuk vrouwtje![]()
Zou wellicht ook een gat in de markt voor mensen zijn
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:15 schreef livelink het volgende:
Gisteren hebben we hem naar een konijnenopvang gebracht en dan mag hij drie dagen vrouwtjes uitproberen en komt zaterdag hopelijk thuis met een leuk vrouwtje![]()
quote:
Ja, dat is een drama met konijnen. Ze kunnen eigenlijk niet alleen zijn, maar koppelen is ook ontzettend moeilijk. Bij de gedachte dat ik dat weer zelf moest doen kreeg ik al stress. Ik heb al een konijn verloren aan een mislukte koppeling. Dus voor mij is dit echt een uitkomst. En voor de opvang ook fijn als ze weer een konijn kwijt kunnen. Die zitten overvol met gedumpte konijnen die aangeschaft waren tijdens de lockdown.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Op goed geluk!
Wist niet dat het zo nauw kwam bij konijnen.
Gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:23 schreef just me het volgende:
[..]Melting hoe gaat het met de verbouwing eigenlijk ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.
Electrisch moet alleen de sunshower nog aangesloten worden.
Morgen komt de loodgieter alles aansluiten.
Dan moet het plafond nog getext worden, en de kitter nog komen.
Voor het texen en kitten ga ik vandaag bellen wanneer die komen.
En dan begint het grote genietenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op.
Electrisch moet alleen de sunshower nog aangesloten worden.
Morgen komt de loodgieter alles aansluiten.
Dan moet het plafond nog getext worden, en de kitter nog komen.
Voor het texen en kitten ga ik vandaag bellen wanneer die komen.
Twee keer per dag een half uur in de sunshower, minimaalquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:54 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan begint het grote genieten
Jullie denken altijd maar dat jullie een beetje voor koppelbaas kunnen spelen. Ik bepaal zelf wel met wie ik mijn winterpeen deel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:15 schreef livelink het volgende:
Ja, maar werk dan ook een beetje meequote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jullie denken altijd maar dat jullie een beetje voor koppelbaas kunnen spelen. Ik bepaal zelf wel met wie ik mijn winterpeen deel.
Die zolder met badkamerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Melting het volgende:
@:Doedezemaar, @:Symphonic:
is dit huis misschien iets voor jullie? Misschien mag je de badkamer wel overnemen voor in het nieuwe huis.
https://www.funda.nl/koop(...)47-varviksingel-190/
Had al zo'n vermoeden dat dat je smaak was.quote:
Bijna goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:06 schreef livelink het volgende:
Koos Alberts? - Bij ons in de Jordaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |