SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Veel plezier, bedankt voor het meeluisterenquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:06 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de tunes
Ik ga even naar de Cohen mural. Toeristendingen doen enzo.
Have fun!quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:06 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de tunes
Ik ga even naar de Cohen mural. Toeristendingen doen enzo.
Het topic wordt vervuild door Tjoentquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:15 schreef Tjoent het volgende:
Ja jippie, ik zit het hele topic weer te vervuilen
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het topic wordt vervuild door Tjoent
Gelukkig hebben we MadMaster, die alles schoon boent
Ik hoor niet veel verschil met het origineel. Herken niet eens echt Liza Minnelli.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Een cover uit 1989:Liza Minnelli - Love Pains
Robbie werd tenminste wakker.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Arme Robbie, en dan wakker worden met een rubberen kop
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het zit, maar er is een relatie tussen wat ik op R49 draai en wat ik wekelijks in mijn Discover Weekly op Spotify aantref.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Als ik muziek zoek, zijn er heel vaak van die liedjes die ik heel vaag ken. Dit is er zo'n eentje. Leuk genoeg om eens te draaien.Barclay James Harvest - Life Is For Living
Check je de Release Radar weleens?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het zit, maar er is een relatie tussen wat ik op R49 draai en wat ik wekelijks in mijn Discover Weekly op Spotify aantref.
Als ik een avond Franse chansons heb gedraaid, heb ik de week er op een berg Franstalige meuk in die door Spotify gegenereerde playlist…
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit hoe het zit, maar er is een relatie tussen wat ik op R49 draai en wat ik wekelijks in mijn Discover Weekly op Spotify aantref.
Als ik een avond Franse chansons heb gedraaid, heb ik de week er op een berg Franstalige meuk in die door Spotify gegenereerde playlist…
MatMasterquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind die Franse chansons trouwens wel verdacht. Straks blijkt MadMaster gewoon Matthijs van Nieuwkerk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |