Nopequote:Op zondag 10 oktober 2021 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Bleh net met mijn duffe kop (en de app liep vast) een verkeerde cadeaubon gekozen. Hopelijk kan de klantenservice het morgen nog over zetten.
Welke spellen heb je gespeeld?quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:22 schreef Morri2 het volgende:
Een heerlijk weekend vol spelletjes gehad. Komende week ga ik me weer op de crea storten.
Hoe was het weekend van iedereen?
Misschien lukt het wel hem in een week vol te krijgen.quote:
Oja iets van wandelstokken, sportlegging of korte broek voor mijn man.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:28 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Misschien lukt het wel hem in een week vol te krijgen.![]()
Bij InterSport is vast wel iets nuttigs te koop. Ze verkopen er zelfs jurken, zag ik laatst. Voor na het sporten, ofzo.
Even denken...quote:
Allemaal onbekende spellen voor mijquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:36 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Even denken...
Just One: Simpele party game.
Lost Ruins of Arnak
De Crew
Binnenkort ga ik voor het eerst Twilight Imperium spelen. Daarvoor ben ik me aan het inlezen en filmpjes aan het bekijken.
Gisteren ben ik ook door de lijst van nieuwe spellen die op Spiel in Essen komen gegaan. Normaal zijn er dan zo'n 1400 nieuwe spellen. Dit jaar 'slechts' 480. Ik ga dit jaar niet naar Spiel, maar vrienden wel, en ik laat 1 klein kaartspel meenemen, namelijk Million Dollar Script.
Balen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja iets van wandelstokken, sportlegging of korte broek voor mijn man.
Ik had het alleen liever voor een nieuwe camera willen gebruiken
Wel een beetje, maarja er zijn ergere dingen.quote:
Nieuwe gympen.. lekker joggingoak..quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope![]()
Dan maar eens kijken of ze iets nuttigs bij InterSport verkopen
Ik ben altijd weg van een bepaalde knutsel en nu ditquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 06:22 schreef Sumppi het volgende:
Borduren is ook leuk.Ik heb in het najaar altijd een korte periode waarin ik borduur.
Straks mag ik weer voor een dreumesuur en daarna een peuteruur naar de bibliotheek. Thema: herfst.
Cutequote:Op maandag 11 oktober 2021 19:31 schreef Serinde het volgende:
Over spellen gesproken. Ik heb Arch Ravels gekocht. Puur voor het thema![]()
[ afbeelding ]
Het kwam gisteren binnen en meteen een potje gedaan met een vriend. Met twee personen nog niet geheel overtuigd en mijn karakter was wat sterk maar het thema is
Ook leuk tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 06:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Normaal ben ik haakverslaafd. Alleen nu ineens lyrisch over borduren
Veel plezier!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 06:22 schreef Sumppi het volgende:
Borduren is ook leuk.Ik heb in het najaar altijd een korte periode waarin ik borduur.
Straks mag ik weer voor een dreumesuur en daarna een peuteruur naar de bibliotheek. Thema: herfst.
Er bestaat borduurstof die oplosbaar is in water. Dat doe je aan de binnenkant en dan gewoon borduren. Draadjes wel een beetje strakker aantrekken dan andersquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:31 schreef Morri2 het volgende:
Ik vind kruissteekjes borduren ook leuk, maar ik weet nooit wat ik met het resultaat moet. Ik zou eigenlijk dit soort kruissteekjes op kleding of tassen of zo willen doen, maar ik zou niet weten hoe.
Jodejo hoe overleef jij zulke dagen. Ik lees vaak zo vol (en gaaf) leven van jou. Echt respect daarvoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute
Zo vind ik Patchwork ook zo'n leuk thema.
[..]
Ook leuk tochIk moet ook echt echt weer iets gaan doen.....maarja vandaag ook een afspraak staan om 1,5u te gaan wandelen. En ook weer bier bezorgen en oja het huishouden moet ook....
[..]
Veel plezier!
Oh, dat wist ik niet! Maar het lijkt me wel lastig om het aan de binnenkant te hebben. En hoe zet je zoiets vast, zodat het niet gaat schuiven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er bestaat borduurstof die oplosbaar is in water. Dat doe je aan de binnenkant en dan gewoon borduren. Draadjes wel een beetje strakker aantrekken dan anders
Arch Ravels ken ik niet. Patchwork dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Cute
Zo vind ik Patchwork ook zo'n leuk thema.
[..]
Ook leuk tochIk moet ook echt echt weer iets gaan doen.....maarja vandaag ook een afspraak staan om 1,5u te gaan wandelen. En ook weer bier bezorgen en oja het huishouden moet ook....
[..]
Veel plezier!
Ach daarvoor heb ik 6 jaar niets gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jodejo hoe overleef jij zulke dagen. Ik lees vaak zo vol (en gaaf) leven van jou. Echt respect daarvoor
Ik heb het wel eens gebruikt. Ik spelde het vast met veiligheidsspelden en na de de eerste paar steekjes zit het wel vast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Maar het lijkt me wel lastig om het aan de binnenkant te hebben. En hoe zit je zoiets vast, zodat het niet gaat schuiven?
Hahahaha snap hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach daarvoor heb ik 6 jaar niets gedaan
Bij mij werkte het ook prima aan de buitenkant. En wat CotS zegt: met de eerste paar steken zit het vast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! Maar het lijkt me wel lastig om het aan de binnenkant te hebben. En hoe zet je zoiets vast, zodat het niet gaat schuiven?
Heerlijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:00 schreef Sumppi het volgende:
Net als de filmpjes van het versieren van koekjes. Dat lijkt me zo leuk! Daar kijk ik echt te vaak en te lang naar, terwijl ik er ook niks mee doe.
[ afbeelding ]
Haha, dat denk ik ook wel vaker. En dan te bedenken dat er mensen zijn die zich snel vervelen...Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.quote:
Echt he....ik kan me dat ook echt niet voorstellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:54 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Haha, dat denk ik ook wel vaker. En dan te bedenken dat er mensen zijn die zich snel vervelen...Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
Echt....1 dag van te voren zoiets laten weten? Daar zou ik niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:39 schreef Sumppi het volgende:
School was weer lekker op tijd met de mail dat de kinderen morgen verkleed naar school mogen komen ivm de Kinderboekenweek. Stress, maar nu hebben we een kapitein, dierenarts en koningin rondlopen.
Wat wilden jullie vroeger worden? Ik weet het nog steeds niet.
En ik vind het ook een stom thema.![]()
Ah ja... als je ouder bent kun je toverenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:39 schreef Sumppi het volgende:
School was weer lekker op tijd met de mail dat de kinderen morgen verkleed naar school mogen komen ivm de Kinderboekenweek. Stress, maar nu hebben we een kapitein, dierenarts en koningin rondlopen.
Wat wilden jullie vroeger worden? Ik weet het nog steeds niet.
En ik vind het ook een stom thema.![]()
Haha, +1 op dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:04 schreef Sumppi het volgende:
Niet om iets goeds te doen voor de mensheid (kanker genezen, klimaat redden), maar voor al mijn suffe hobby's.
Dat zouden ze kinderen wel meer mee mogen geven dat het uiteindelijk het belangrijkste is om gelukkig te worden/zijn (en hopelijk gezond).quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:46 schreef Nanuke het volgende:
Ik wilde dierenarts worden, en later advocaat of neurochirurg. Maar na heel wat jaren met depressies wilde ik vooral stabiel en gelukkig, en dat lukt met ups en downs best aardig.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:09 schreef Nanuke het volgende:
Het is wel iets wat ik hoop mijn kinderen mee te geven.Dat het belangrijker is hoe je je voelt, dan wat je doet.
Veel mensen in NL zijn zo opgevoed. Dan snappen ze niet hoe ik (zonder werk) gelukkig kan zijn. Terwijl ze zelf op hun werk in huilen uitbarsten omdat het allemaal te veel is. En dat zijn dan niet mensen die moeten werken, maar werken zodat ze 5x per jaar op vakantie kunnen en elke week nieuwe kleren kunnen kopen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel grappig. Ik ben enorm prestatie gericht opgevoed en ergens diep binnen blijft de overtuiging dat geluk een beloning van hard werken is. Alleen nu ik ziek met een wajong thuis zit zegt mijn moeder meer dan ooit trots op me te zijn
Zal hij ook wel fijn vinden lijkt mij?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn man gaat weer een dag naar kantoor, voor het eerst sinds februari vorig jaar.
[..]
[..]
Veel mensen in NL zijn zo opgevoed. Dan snappen ze niet hoe ik (zonder werk) gelukkig kan zijn. Terwijl ze zelf op hun werk in huilen uitbarsten omdat het allemaal te veel is. En dat zijn dan niet mensen die moeten werken, maar werken zodat ze 5x per jaar op vakantie kunnen en elke week nieuwe kleren kunnen kopen.
Mwah hij is het type dat liever thuis werktquote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hij ook wel fijn vinden lijkt mij?
Wel fijn dat alles een "beetje" terug aan het gaan is naar "normaal"
O echt. Je hoort zoveel om je heen dat mensen het weer fijn vinden naar het werk te gaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah hij is het type dat liever thuis werkt
Zeg dat. Ik moet echt 10min eerder weg anders rijd ik keihard de file in.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vriend baalt ook wel van het in het algemeen minder thuiswerken, het is ineens een stuk drukker op de weg.
Ik denk dat als je doet wat je leuk vindt, hard werken niet erg is. Ik heb een fantastische baan voor 3 dagen, en ondanks drukte en stress ga ik met plezier naar mijn werk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel grappig. Ik ben enorm prestatie gericht opgevoed en ergens diep binnen blijft de overtuiging dat geluk een beloning van hard werken is. Alleen nu ik ziek met een wajong thuis zit zegt mijn moeder meer dan ooit trots op me te zijn
Je hebt toch werk? Ook al lijk je te denken van niet, omdat het een uit de hand gelopen hobby is en je er lol in hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn man gaat weer een dag naar kantoor, voor het eerst sinds februari vorig jaar.
[..]
[..]
Veel mensen in NL zijn zo opgevoed. Dan snappen ze niet hoe ik (zonder werk) gelukkig kan zijn. Terwijl ze zelf op hun werk in huilen uitbarsten omdat het allemaal te veel is. En dat zijn dan niet mensen die moeten werken, maar werken zodat ze 5x per jaar op vakantie kunnen en elke week nieuwe kleren kunnen kopen.
Wat vreemd dat mensen zich er geen voorstelling bij kunnen maken, maar bij veel mensen valt de identiteit misschien ook wel samen met het werk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Je hoort zoveel om je heen dat mensen het weer fijn vinden naar het werk te gaan.
Dan is het voor je man wel balen dus. Gelukkig dan maar dat het maar voor 1 dag is
Dat is waarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 09:07 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Je hebt toch werk? Ook al lijk je te denken van niet, omdat het een uit de hand gelopen hobby is en je er lol in hebtEn dan heb ik het over bierbrouwen
Vrijwilligerswerk is toch heel mooiquote:Op woensdag 13 oktober 2021 09:32 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat vreemd dat mensen zich er geen voorstelling bij kunnen maken, maar bij veel mensen valt de identiteit misschien ook wel samen met het werk.
Ik werk nu ook niet (alleen vrijwilligerswerk) en dat is een bewuste keuze geweest zoveel jaar terug. En nu zorgt het ook weer voor meer stabiliteit in het gezin. Ik krijg soms wel commentaar op het niet werken en ik vind dat heel lastig. Nu de kinderen groter worden voel ik ook echt wel de druk om weer aan het werk te gaan en dan moet ik weleens aan jou denken en hoe je dat zou zien.
Het is iets waar ik nu wel onrustig van kan worden. Tegelijk denk ik dat ik met mijn vrijwilligerswerk meer bijdraag aan de maatschappij dan dat ik deed toen ik nog werkte bij een zorgverzekeraar. Alleen werd dat laatste wel hoger gewaardeerd door mensen, omdat ik geld verdiende.
Mooi Nanuke, dat wilde ik nog zeggen.
En aan CotS: boswachter, dat lijkt me wel een mooi beroep. Origineel ook.
Haha mijne ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 06:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah hij is het type dat liever thuis werkt
Da's dan weer niks.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:34 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind dat echt knap, thuiswerken anderhalf jaar lang. Ik heb het steeds in de lockdowns ook gedaan, maar ik vond het echt de hel. Al heeft dat er ook mee te maken dat ik dan ook nog kind+zwangerschap had, en mijn man een essentieel beroep had en dus wel naar zijn werk moest.Nee, dat was zeker niet de leukste tijd van mijn leven.
Dat is ook wel zwaar. Mijn man had thuis al een van de slaapkamers als kantoor ingericht. Dus een eigen ruimte en geen rondrennende kids. Verder kon hij om 5 voor 9 uit bed rollen en zo aan het werk gaan, waar hij normaal minstens 3u per dag reistijd had.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:34 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind dat echt knap, thuiswerken anderhalf jaar lang. Ik heb het steeds in de lockdowns ook gedaan, maar ik vond het echt de hel. Al heeft dat er ook mee te maken dat ik dan ook nog kind+zwangerschap had, en mijn man een essentieel beroep had en dus wel naar zijn werk moest.Nee, dat was zeker niet de leukste tijd van mijn leven.
Was ergens ook wel weer fijn hoor. Anders was dat gewoon niet goedgekomen. Nu is het vooral gezellig. Hier ook flink wat reistijd naar kantoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:28 schreef Nanuke het volgende:
Dat is ook zwaar, dat lijkt me kneiter heftig voor hem. En voor jou ook trouwens.
Voor overleg kan het zeker ook al handig zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Voor Corona werkten we ook al voornamelijk thuis. Af en toe naar het werk voor overleg. We zijn tijdens Corona niet meer gegaan. Intussen sinds een paar weken wél.
ALtijd lekker uitslapen,quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Per ongeluk geen wekker gezet dus uitgeslapen. Stiekem best lekker
Het is ook wel lekker dat ik tegenwoordig mijn telefoon op stil heb staan. Kom tot veel meer. Zoals het borduren nu. Ik maak kilometers;)
Ik ben teveel verslingerd aan schermen (typte ze hier). Probeer te minderen, dus ga nu lekker even helemaal offline tot de lunchquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd lekker uitslapen,
Tel op stil is lekker, mijn mobielnummer hebben er niet veel echt. Heb die voor onderweg als er iets gebeurd.
TOt laters, gewoon lekker doen waar je je goed bij voeltquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben teveel verslingerd aan schermen (typte ze hier). Probeer te minderen, dus ga nu lekker even helemaal offline tot de lunch
Lijkt mij ook een keertje weer lekker om te doenquote:
O, dat is jammer, volgende keer beterquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Helemaal vergeten dat vandaag en morgen de breidagen zijn in Zwolle. Daar wilde ik heel graag heen, maar dat kan nu niet meer.Wel goed voor de portemonnee.
Jammerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Helemaal vergeten dat vandaag en morgen de breidagen zijn in Zwolle. Daar wilde ik heel graag heen, maar dat kan nu niet meer.Wel goed voor de portemonnee.
Dat is waar, je portemonnee vaart er wel bijquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer![]()
En elk nadeel heeft zijn voordeel
Hier een actionmutsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf wanneer ligt er eigenlijk
weer kerst-inpakpapier in de winkels? En waar kan je het het beste kopen?
Oh balenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Leuke app op mijn telefoon waardoor ik er gewoon niet op kan op de door mij aangegeven tijden. Tenzij noodoproepquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TOt laters, gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt
Ja dat bedacht ik me ook, maar daar ben ik sinds corona nog steeds niet geweest. En ook nog niet zo veel zin inquote:
Uh... Xenos?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook, maar daar ben ik sinds corona nog steeds niet geweest. En ook nog niet zo veel zin in
Volgens mij heb ik laatst al cadeaupapier zien liggen bij de Appie. Maar dat was wel een XL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook, maar daar ben ik sinds corona nog steeds niet geweest. En ook nog niet zo veel zin in
Mooie dingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:34 schreef Morri2 het volgende:
Maar het pakket is binnen![]()
[ afbeelding ]
Een puzzelbox (links), een cryptex die je zelf in elkaar moet knutselen (rechts) en als extraatje kregen backers een Nautilus fidget-ding(middenvoor), die je ook zelf in elkaar moet zetten.
De puzzelbox was het hoofditem. Ik had van dezelfde firma al eens van een vriend een puzzelbox te leen, om te puzzelen. Dat beviel goed, en nu wilde ik er zelf eentje. Ook omdat ze zulke mooie maken. Ook deze is weer gedetailleerd, best zwaar en heel mooi. Nu nog open krijgen
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:34 schreef Morri2 het volgende:
Maar het pakket is binnen![]()
[ afbeelding ]
Een puzzelbox (links), een cryptex die je zelf in elkaar moet knutselen (rechts) en als extraatje kregen backers een Nautilus fidget-ding(middenvoor), die je ook zelf in elkaar moet zetten.
De puzzelbox was het hoofditem. Ik had van dezelfde firma al eens van een vriend een puzzelbox te leen, om te puzzelen. Dat beviel goed, en nu wilde ik er zelf eentje. Ook omdat ze zulke mooie maken. Ook deze is weer gedetailleerd, best zwaar en heel mooi. Nu nog open krijgen
[ afbeelding ]
Ik zou het geen juwelenkistje noemen, maar er zit wel binnenin een ruimte waar je een kleinigheid in kwijt kunt. Je kunt het dus ook als gift box weggeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:41 schreef Sumppi het volgende:
Is het tegelijk een juwelenkistje of iets dergelijks? Of echt alleen een puzzel?
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je hem open hebt.
Morguhquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwe dagLekker borduren met een spannend luisterboek, maar eerst rustig wakker worden
Lekker gelopen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge![]()
Nu in de trein, bijna in Amsterdam voor een wandeltocht.
Ja! Het was er heerlijk weer voor.quote:
Je had inderdaad perfect weerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja! Het was er heerlijk weer voor.
O dat was zeker wel weer wennen zoveel mensen bij elkaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je had inderdaad perfect weer
Goedemorgen trouwens
Even bijkomen van gisteren. Eerste feestje met 100 man sinds corona.
Dat soort grote feesten waren sowieso al nooit mijn ding. Maar ach het viel niet tegenquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was zeker wel weer wennen zoveel mensen bij elkaar
ALs je maar genoten heb. Ik zal het er nog niet op gokken, blijf er nog wel even van wegquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat soort grote feesten waren sowieso al nooit mijn ding. Maar ach het viel niet tegen
Er was genoeg ruimte om afstand te houden, dat wisten we ook van te voren anders weet ik niet of ik gegaan was.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar genoten heb. Ik zal het er nog niet op gokken, blijf er nog wel even van weg
Gelukkig maar. Ik ben en blijf er nog wel een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er was genoeg ruimte om afstand te houden, dat wisten we ook van te voren anders weet ik niet of ik gegaan was.
Snap ik hoorquote:Op zondag 17 oktober 2021 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik ben en blijf er nog wel een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.
Helemaal met veel man in een ruimte ondanks de afstand. Maar dat ligt aan mij natuurlijk
Ja dat is ook nog een ding he ventilatie.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Snap ik hoorWij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest
)
Echt weg ga ik niet meer van uit. Hopelijk wordt het gewoon zoiets als de griep.quote:Op zondag 17 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog een ding he ventilatie.
Hoop dat deze ellende ooit nog een keer tot een einde komt.
Laten we dat dan maar hopenquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt weg ga ik niet meer van uit. Hopelijk wordt het gewoon zoiets als de griep.
hier had oma commentaar p de ventilatie bij mij thuis gisterquote:Op zondag 17 oktober 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Snap ik hoorWij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest
)
Dat is wel lekker koud binnenquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier had oma commentaar p de ventilatie bij mij thuis gister
dus ik: hmm volgens mij stond heel van mei tot ergens september.. de keukendeur hier dag en nacht open.
En in de woonkamer alle ramen...
k weet het niet hoor.. maar volgens mij si dat wel aardige ventilatie als je gelijkvloers woont.
en nu in hele huis van die ventilatieroosters die niet goed afsluiten.. ik vind het wel prima zo.
maar oma gooide prompt de deuren van onze bungalow netjes een kwartier open...
daar was het ECHT goed weer voor
(en dan naar buiten lopen omdat we een stuk gaan wandelen... "het is wel fris buiten". Nou met jas buiten.. was een stuk minder fris dan op de bank naast de open deuren hoor)
en goedemorgen!
Die zijn leukquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik hou van sokken.
Er zit hier in de stad ook een leuk sokkenwinkeltje. Daar heb ik herfstsokken met egels vandaan.
[ afbeelding ]
Er staat bij dat het gerecycled is en ze doen iets met goede doelen, maar hoe verantwoord het allemaal is dat kan ik niet vinden.
hmm ben wel benieuwd naar die snap tights...quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Bestelling van Snag Tights en Happy Socks is onderwegLaat de herfst maar echt beginnen
allebei een beetje denk ik... maar ik heb nog niet eerder in de herfst met mn dikke trui aan op de bank gezeten omdat ergens perse deuren open moesten...quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel lekker koud binnenmaar had ze commentaar vanwege corona? Of is ze altijd van het ventileren geweest?
Ik heb deze maanden alleen ramen op de bovenste 2 verdiepingen open staanBeneden vind ik het te koud en kan ook niet altijd met de katten.
Oja daar zitten ook leuke dingen inquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm ben wel benieuwd naar die snap tights...
happy socks is altijd goed
(en kijk ook eens naar de sokken van many mornings als je dat leuk vind)
Een kwartier heeft volgens mij niet zoveel nut....quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
allebei een beetje denk ik... maar ik heb nog niet eerder in de herfst met mn dikke trui aan op de bank gezeten omdat ergens perse deuren open moesten...
maar ja.. meneer rutte zegt dat we elke dag een kwartier moeten luchten he
heeeeeel goed timen als je precies een kwartier gaat luchtenquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een kwartier heeft volgens mij niet zoveel nut....
Het lijkt wel een soort gereedschapskist. Hebben ze zoiets niet bij de Gamma of Hornbacher of zo? Vaak zijn opbergbakken daar een stuk goedkoper. Lelijker, dat wel, maarfunctioneel en goedkoop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Daar kreeg ik (naar het leek een ideale) tip:
https://www.ikea.com/us/e(...)utm_config=v11c0eg39
Maar deze is op de Nederlandse website niet meer te vinden.
Is er hier iemand die een tip heeft?
rond sinterklaas zijn dat soort dingen nog weleens in de aanbieding ergensquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraag (en crosspost vanuit OUD):
Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur):
https://www.action.com/nl-nl/p/naaidoos-/
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:16 schreef Sumppi het volgende:
Leuk! Die vleermuis past goed bij de rest. Wat ga je nu maken?
En de deken is afgehecht?
Vervelendquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:19 schreef Sumppi het volgende:
Hier al de hele dag ziek in bed. Gelukkig werkt m'n man thuis en kunnen de kinderen vrijwel alles zelf regelen.
Hoe voel je je vandaag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:48 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Die green witch is zo leuk.
Het wordt nog niet beter. Gister was het ook prima om op de bank te zitten, maar vandaag voel ik me zo beroerd dat dat niet fijn is. Ik dut wat en heb gelezen. De kinderen en man komen gelukkig af en toe buurten.Het is lang geleden dat ik in bed lag tijdens ziekte.
Sterkte meisquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe voel je je vandaag?lekker laten verzorgen door de man en kids.
Gisteren was hier niet zo'n goede dag. Een van de katten heeft in een dag tijd 2 keer een soort van epileptische aanval gehad. Dat wijst er op dat iets niet helemaal goed zit in zijn koppie. Volgens de dierenarts was ie verder kerngezond en is het nu nog te vroeg om met medicijnen te beginnen of een scan te doen. Maar goed we zijn wel flink geschrokken en ik vind dat het moeilijk om hem niet continu in de gaten te houden.
Vanmiddag zou ik naar vrienden gaan, kwam wel goed uit even minder zorgen maken. Maar dat gaat nu vanwege ziekte niet doorik denk dat ik me maar weer op haakwerk ga storten.
Wel goed voor je gerust toch, dat je even eruit bentquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allebei
En @:Summpi dat denk ik ook, het heeft tijd nodig. Morgen wel een flinke tijd van huis, dan moet mijn man afentoe checken van mij
Zeker is dat goed voor mequote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel goed voor je gerust toch, dat je even eruit bentMannen mogen ook wel zorgen
Vervelend is datquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Vervelend. Maar is KreaDoe niet ook enorm druk en prikkelend?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Ah leukquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:38 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nope. Gewoon in de Jaarbeurs Utrecht.
Was het leuk in de stad? Ik mis het! Binnenkort maar eens kijken of ik er met de bus heen kan.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Ik kwam dit net tegen:quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraag (en crosspost vanuit OUD):
Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur):
https://www.action.com/nl-nl/p/naaidoos-/
Dank, die kreeg ik later ook nog getipt in OUDquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag begonnen met de kerstkaarten, zijn ze in ieder geval op tijd klaar
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Goed bezig.Wat voor iets maak je?
Ik lig nog altijd in bed. Dit is toch wel de meest teleurstellende herfstvakantie zo. Gelukkig zijn ze er hier thuis heel lief over en vangen ze met zijn viertjes alles op.Vandaag bij de huisarts geweest en ik blijk diverticulitis te hebben (ontstekingen in de darm).
En nu ben ik als laatste persoon aan Grey's Anatomy begonnen, want ik verveel me te pletter zo liggend.
Precies, zocht dit jaar wel iets makkelijksquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:59 schreef Sumppi het volgende:
Dat ziet er leuk uit en ook goed te doen als je een stapel kaarten wil maken.
Wat super leuk gedaan!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Abstracte kerstbomen met washi tape
Vervelend dat het nog niet beter gaat!
Greys is wel leuk
Ach haken... wijn... wat is het verschilquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit nu Adem in, Adem uit te kijken. Ik ben normaal niet van de NLse series maar deze is wel leuk. Kan je in ieder geval fijn bij haken.
Niet dat ik dat nu zit te doenzit nu een glas wijn te drinken.
Beide helpt met ontspannen hahahaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach haken... wijn... wat is het verschil
O bah wat vervelend Beterschap. Leuke serie Grey"s Anatomy, daar kom je je tijd wel meer doorquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Goed bezig.Wat voor iets maak je?
Ik lig nog altijd in bed. Dit is toch wel de meest teleurstellende herfstvakantie zo. Gelukkig zijn ze er hier thuis heel lief over en vangen ze met zijn viertjes alles op.Vandaag bij de huisarts geweest en ik blijk diverticulitis te hebben (ontstekingen in de darm).
En nu ben ik als laatste persoon aan Grey's Anatomy begonnen, want ik verveel me te pletter zo liggend.
Morguhquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier een rustig dagje op de planning. Morgen koor. Dus even energie verzamelen
Schoonmaken, lezen en creatief gelummel met een kop thee
Dankjewel! Er zijn heel veel seizoenen van Grey's Anatomy zag ik, dus daar kom ik zeker de tijd wel mee door.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bah wat vervelend Beterschap. Leuke serie Grey"s Anatomy, daar kom je je tijd wel meer door
Dan was het wel heel verslavend die seriequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dankjewel! Er zijn heel veel seizoenen van Grey's Anatomy zag ik, dus daar kom ik zeker de tijd wel mee door.
CotS, wij hebben tien jaar geleden zoveel afleveringen van Criminal Minds gekeken. Zelfs nog tijdens de bevalling van de oudste.Alleen nadat hij geboren was waren er een aantal afleveringen waarbij er wat naars gebeurde met kinderen en daar konden we toen echt niet meer naar kijken. Daarom zijn we toen afgehaakt.
Geweldig ditquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Sumppi het volgende:
Er komt zo een collega van mijn man voor een trainingssessie. De kinderen zijn natuurlijk vrij en ik kan niet zo heel veel, dus hij vertelde dat ze natuurlijk even mogen begroeten, maar dat ze komt voor werk en niet om gezellig met ze te keuvelen.
Kleuter: Is het een meisje?OOOOhh ik ben gek op meisjes!
Meisjes zijn zooooo leuk!
Man: Ja, het is een meisje. Eigenlijk een mevrouw, maar ze komt niet om met je te spelen.
Kleuter: Goed, goed. Maar mogen we wel kijken? Dan ga ik naar haar kijken, maar niet aan haar komen..
We hebben echt een gek kind.
Ja, want kijken doe je met je oogjes, en niet met je handjesquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Sumppi het volgende:
Kleuter: Goed, goed. Maar mogen we wel kijken? Dan ga ik naar haar kijken, maar niet aan haar komen..
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Sumppi het volgende:
Er komt zo een collega van mijn man voor een trainingssessie. De kinderen zijn natuurlijk vrij en ik kan niet zo heel veel, dus hij vertelde dat ze natuurlijk even mogen begroeten, maar dat ze komt voor werk en niet om gezellig met ze te keuvelen.
Man: Ja, het is een meisje. Eigenlijk een mevrouw, maar ze komt niet om met je te spelen.
Hahahaha ik heb nu een beeld van een heftig persende vrouw die serie kijkt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:54 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dankjewel! Er zijn heel veel seizoenen van Grey's Anatomy zag ik, dus daar kom ik zeker de tijd wel mee door.
CotS, wij hebben tien jaar geleden zoveel afleveringen van Criminal Minds gekeken. Zelfs nog tijdens de bevalling van de oudste.Alleen nadat hij geboren was waren er een aantal afleveringen waarbij er wat naars gebeurde met kinderen en daar konden we toen echt niet meer naar kijken. Daarom zijn we toen afgehaakt.
Geweldig kind!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Sumppi het volgende:
Morguhquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor dit weekend alles afgezegd. Even bijkomen. Zo druk gehad.
Over een uurtje gaat de telefoon lekker uit.
Duizend mogelijke projecten in mijn hoofd. Waarschijnlijk eindig ik met tekenen en borduren en lezen
Ik vind het zo fijn dat ik vrij ben dat ik dit niet jammer kan vinden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
O dat is jammer, hoop dat je je rust kan pakken vandaag.
Wat fijn dat je zoveel hobby's hebt.
Waarom zou je het jammer vinden om vrij te zijn, ik zou zeggen geniet er van.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat ik vrij ben dat ik dit niet jammer kan vinden.
Hahaha ja bijna teveel hobby's
Naja... het voelt als lui. Ach... lui is voor vandaag lekkerquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je het jammer vinden om vrij te zijn, ik zou zeggen geniet er van.
Ik ben momenteel even met ietsminder crea iets bezig. Een legpuzzel van 2000 stukjes, En het wil maar niet lukken.
Heb het nu een week rust gegeven en dan gaan we volgende week weer eens verder kijken.
Haha, we hebben er ook nog eentje liggen van 2000 die half af is, bedenk ik me net. Ook maar eens aanzwengelen voor de Kerstquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je het jammer vinden om vrij te zijn, ik zou zeggen geniet er van.
Ik ben momenteel even met ietsminder crea iets bezig. Een legpuzzel van 2000 stukjes, En het wil maar niet lukken.
Heb het nu een week rust gegeven en dan gaan we volgende week weer eens verder kijken.
Met lekker lui zijn is ook niets verkeerd tochquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... het voelt als lui. Ach... lui is voor vandaag lekker
Respect voor je puzzel! Knap dat je dat geduld hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O leuk, eigenlijk is het ook een soort van crea tochquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Haha, we hebben er ook nog eentje liggen van 2000 die half af is, bedenk ik me net. Ook maar eens aanzwengelen voor de Kerst
We zijn aan deze bezig:quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, eigenlijk is het ook een soort van crea toch![]()
Ik doe normaal 1000 of 1500. Zag deze liggen en vond hem wel mooi maar hij is best moeilijk.
O die is ook heel mooi zeg.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:22 schreef Morri2 het volgende:
[..]
We zijn aan deze bezig:
[ afbeelding ]
Ik vind de kwaliteit van die Grafika puzzels ook erg goed. Stevige, goed uitgesneden stukjes met een mooie matte finish.quote:
O een echt puzzel fan dus. Die ik nu heb is van Clementoni ook wel goed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:31 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van die Grafika puzzels ook erg goed. Stevige, goed uitgesneden stukjes met een mooie matte finish.
Verder zijn we fan van de Kinkade-puzzels, van Schmidt. Die hebben we allemaal gehad, behalve de 500 stukjes (te makkelijk) en de 3000 (te groot en te lastig, misschien ooit eens). Qua kwaliteit net iets minder dan de Grafika's.
Van Haasteren doet het ook goed. Die zijn gewoon geinig.
We hebben wel eens een puzzel van Falcon geprobeerd. Daarvan vonden we de druk toch wat minder, maar verder vergelijkbaar met Schmidt.
Onze black list: puzzels van King. Slap karton, hoogglans finish zodat het licht erin weerkaatst en je af en toe nauwelijks ziet wat er op de stukjes staat, als het licht verkeerd valt.
De hele schoonfamilie is puzzelfan. De één koopt dit, de ander dat... De familie vindt de Kinkade's en Grafika's te lastig, dus die kopen we zelf. Af en toe kopen we eens een Van Haasteren en dat doet de familie ook. Die puzzels gaan de hele familie rond.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een echt puzzel fan dus. Die ik nu heb is van Clementoni ook wel goed.
Ik heb er een hele boel, fijne en minder fijne
Ik vind King nog wel meevallen.
Van Haasteren vind ik persoonlijk helemaal niets aan.
Castor puzzels heb ik ook die zijn inderdaad fijn leggenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:54 schreef Morri2 het volgende:
[..]
De hele schoonfamilie is puzzelfan. De één koopt dit, de ander dat... De familie vindt de Kinkade's en Grafika's te lastig, dus die kopen we zelf. Af en toe kopen we eens een Van Haasteren en dat doet de familie ook. Die puzzels gaan de hele familie rond.
Van Clementoni heb ik er nog geen gehad, maar daar heb ik wel eens naar zitten kijken. Net zoals Cobble Hill, Bluebird, Castorland en de puzzels van Marius van Dokkum.
Oh, en zo'n driehoeksdoos van Heye hebben we ook al eens gehad. Is ook redelijke kwailteit, en die gaat nu ook de familie rond.
O jee jij hebt e r dus ook heel veel gelegd alquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paar maanden geleden al mijn puzzels aan een vriendin gegeven. Laten we zeggen dat het er 58 waren
Ja... alleen ik vind het niet meer leuk om te doen. En ik heb iemand heel blij mee gemaaktquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jij hebt e r dus ook heel veel gelegd al
Alleen maar mooi tochquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... alleen ik vind het niet meer leuk om te doen. En ik heb iemand heel blij mee gemaakt
Daar zouden ze wel op de grote tafel kunnen blijven liggenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:11 schreef Sumppi het volgende:
Misschien heeft je moeder plek voor de puzzels.
Slopen? Ze helpen je juistquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar zouden ze wel op de grote tafel kunnen blijven liggen
Hier zouden de katten het slopen.
Oooh inbouwkasten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over plek gesproken. Dit huis heeft veel inbouwkasten. En mijn inloopkast en woonkamerkast zijn gewoon leeg omdat ik niet zoveel spullen heb (en als mijn knutseldingen liggen op zolder. Misschien moet ik kleding en handdoeken in de inloopkast leggen
(moet zeggen dat dit wel vanzelf vult hoor, alleen dit voelt wel lux)
Morguh Sarabi, hier ook volop zon, maar wel fris buiten, wel lekkerquote:
Ja wel fris inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabi, hier ook volop zon, maar wel fris buiten, wel lekker
Net even weggeweest, het oogt mooi maar inderdaad frisjesquote:
Wow 18gr, we mogen echt nog niet zeuren over het weer deze herfst.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net even weggeweest, het oogt mooi maar inderdaad frisjes
Volgende week kan het 18graden worden las ik
Nee, mogen we ook niet. maar ook al was het regen of vies weer dan heeft zeuren nog geen zin.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow 18gr, we mogen echt nog niet zeuren over het weer deze herfst.
A gezellig, vooral als je het saampjes doetquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Goedemorgen! Gisteren de legpuzzel toch maar eens onder het stof vandaan gehaald, en er verder aan gegaan. Mijn man en ik drinken na het eten altijd een kop koffie, en kletsen wat. We doen dan altijd ook wel een spelletje (kort bord- of kaartspel of een stukje videogame) of een half uurtje legpuzzel.
[ afbeelding ]
Thuis kan je het wel alleen doen toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Puzzelen heb ik wel eens in de kliniek samen gedaan, vreselijk vond ik dat. Puzzelen wil ik alleen doen, wordt helemaal gek van mensen die "mijn systeem" door de war gooien
Nu een beetje druk van blijheid. Vrijdag KreaDoe!
Kloptquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thuis kan je het wel alleen doen toch?
Is ook lekker toch. Iedereen is crea op zijn of haar eigen manier.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Alleen geen geduld en ze allemaal weggeven
Nu heerlijk borduren
Oh ik bedoel het helemaal niet als kritiek!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lekker toch. Iedereen is crea op zijn of haar eigen manier.
Ik zag het ook helemaal niet als kritiek hoor.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik bedoel het helemaal niet als kritiek!
Vind puzzelen juist knap, mijn brein wil niet meer de psychoses alleen dat geeft niet. Genoeg andere dingen die ik wel kan
Oh gelukkig maar en je hebt helemaal gelijk hoor! Vervelend dat je lijf je verhinderdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het ook helemaal niet als kritiek hoor.
Iedereen heeft gewoon zijn eigen manier om crea te zijn.
IK heb met mijn lijf dan weer moeite met andere crea dingen.
Maar goed dat er zoveel is , er is meestal wel iets wat je kan doen.
Vervelend dat je daar mee kampt, maar gelukkig dat andere dingen dan wel willen
IK kijk gewoon naar wat nog wel kanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar en je hebt helemaal gelijk hoor! Vervelend dat je lijf je verhinderd![]()
Ieder kan zo wel wat
Oh ik ook hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kijk gewoon naar wat nog wel kan
Gelukkig maarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor'k Ben over het algemeen erg positief
![]()
Oh jawel hoor. Ik zal vanavond een nieuwe foto maken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:46 schreef Dotteke het volgende:
@:Morri2 al iets opgeschoten met je puzzel?
Leuk, ben benieuwd. IK ga maandag weer beginnen, drukke week achter de rug.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:50 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ik zal vanavond een nieuwe foto maken.
Deze gaat wel even duren, met 2000 stukjes. De ene dag leg je er net 2 aan, en een andere dag een heel lapje. Voor ná deze puzzel staat er een kort 2-persoons coöperatief spelletje op het programma, waar ook een korte campagne bij zit. Daar heb ik ook veel zin in.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd. IK ga maandag weer beginnen, drukke week achter de rug.
Maar ik moet hem toch een keer afmaken
Die van mij is ook 2000 stukjes, moet nu de donkere stukjes nog.Ben hem eigenlijk zat maar wil hem hoe dan ook afmaken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:40 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Deze gaat wel even duren, met 2000 stukjes. De ene dag leg je er net 2 aan, en een andere dag een heel lapje. Voor ná deze puzzel staat er een kort 2-persoons coöperatief spelletje op het programma, waar ook een korte campagne bij zit. Daar heb ik ook veel zin in.
Under Faling Skies. Er wordt gezegd dat het een solospel is, maar we hebben hem met z'n tweeën geprobeerd, en dat gaat uitstekend. Het is namelijk vooral een puzzelspel, dus je kunt ook overleggen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van mij is ook 2000 stukjes, moet nu de donkere stukjes nog.Ben hem eigenlijk zat maar wil hem hoe dan ook afmaken.
Wat voor spelletje is dat dan?
O dat is wel leuk als je dat dan samen kan doen. Ik had er nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:47 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Under Faling Skies. Er wordt gezegd dat het een solospel is, maar we hebben hem met z'n tweeën geprobeerd, en dat gaat uitstekend. Het is namelijk vooral een puzzelspel, dus je kunt ook overleggen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd. IK ga maandag weer beginnen, drukke week achter de rug.
Maar ik moet hem toch een keer afmaken
Thnx, leuk stukje er bij.quote:
quote:
O dat is een hele mooie zeg.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:41 schreef Morri2 het volgende:
[..]Ja, dat is de mat
Net 2 nieuwe puzzels besteld. Eentje voor de schoonouders die binnenkort hun zoveeljarig huwelijk vieren. En eentje voor onszelf, voor de voorraad. Meestal hebben we zo'n 3 puzzels op voorraad liggen. Daar waren we vorig jaar wel blij mee, toen ineens de puzzels heel snel uitverkocht raakten.
We hebben nu nog een Van Haasteren van 1000 stukjes en een Kinkade van 1000 stukjes. En er is er eentje van 2000 stukjes onderweg van een merk dat we niet kennen.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de kwaliteit.
Morguhquote:
O leuk, zal wel heel veel te zien zijn.quote:
Glow is fantastisch, al vind ik het de laatste jaren toch wel érg druk. Het is echt file lopen daar, en op sommige plekken is er een fuik en dan schuifel je letterlijk centimeter voor centimeter vooruit. Ik ben al een aantal jaren om die reden niet meer geweest. Maar wel mooi!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Crosspostje:
Gisteren bij De Grote Schijn geweest.
https://www.rotterdamfestivals.nl/agenda/de-grote-schijn/
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen![]()
Tuurlijd is een mooi uitgelicht bos altijd mooi, maar voor 17 euro?
Glow in Eindhoven is gratis en toch wel een stuk beter.
Ja dat is waar, het is soms echt te druk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:16 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Glow is fantastisch, al vind ik het de laatste jaren toch wel érg druk. Het is echt file lopen daar, en op sommige plekken is er een fuik en dan schuifel je letterlijk centimeter voor centimeter vooruit. Ik ben al een aantal jaren om die reden niet meer geweest. Maar wel mooi!
Nu even rustigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoe gaat het met het brouwen sarabi?
Wat een leukerd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu even rustig
Over 2 weken gaan we weer een grote batch brouwen.
Green Witch is klaar![]()
[ afbeelding ]
Yeah. Leuk wat heb je allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Extreem goed geslaagd
Nu doodop van de KreaDoe
Haakpakketjes, een pakketje om een vilten draak te maken, tijdschriften met haakpatronen, mozaïek pakketjes en een journalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah. Leuk wat heb je allemaal gekocht?
Je kan voorlopig weer even door dus. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haakpakketjes, een pakketje om een vilten draak te maken, tijdschriften met haakpatronen, mozaïek pakketjes en een journal
Ik heb vooral een heel lieve moeder... en de komende maanden hoef ik me niet te vervelenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan voorlopig weer even door dus. Leuk hoor.
Je moeder is mee geweest gisteren?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb vooral een heel lieve moeder... en de komende maanden hoef ik me niet te vervelen
Ja ze was mee. Familietraditiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moeder is mee geweest gisteren?
Lekker toch en kan nog afwisselen ook als je wilt.
O wat lief van je moeder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ze was mee. Familietraditie
En ik heb alleen kans gehad om de mozaïek zelf te kopen
Ja daarom! Ik vind alles leuk en lekker rustig aan ermee
Voornamelijk kreadoe eigenlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lief van je moeder.
Heb net weer wat beurzen er bij gezet,
Weet niet of je vaak gaat?
O dat is dan weer jammer. Maar wel top dat je het wel doet ondanks datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voornamelijk kreadoe eigenlijk
Het kost een enorme hap energie en ben wel een week bezig met herstellen
Nee jammer is het niet! Ik wist het van te voren en het is het helemaal waard!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer jammer. Maar wel top dat je het wel doet ondanks dat
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet niet meer waar mijn vraag aan Sarabi staat.
Hoe gaat het met brouwen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hoe gaat het met het brouwen sarabi?
Nu even rustigquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik weet niet meer waar mijn vraag aan Sarabi staat.
Hoe gaat het met brouwen?
O gaat lekker, ik heb geloof ik het weekend zo 20 stukjes er bij gelegd. Schietniet niet zo opquote:Op maandag 1 november 2021 07:08 schreef Morri2 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer een stukje verder.
Intussen zijn de twee nieuwe puzzels binnen. Eentje van 2000 stukjes van het merk Art Puzzle. Even gekeken, en het is toch wat dunner dan de Grafika's, en het glanst een beetje. Dat is te overzien. Waar ik minder enthousiast over ben is de slechte resolutie van de afbeelding. Het is te doen, maar ik had het liever wat beter gehad. Ik denk dat we dit merk in de toekomst ook links gaan laten liggen.
Zo jammer. Er zijn al zo weinig puzzels met 2000 stukjes.
Hopelijk was het wel een leuke weekquote:Op maandag 1 november 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen trouwens
Vorige week was een rare week, eens kijken of deze normaler verloopt
Maar eerst beginnen met was opvouwen.
We zijn met z'n tweeen. Dat scheelt enorm.quote:Op maandag 1 november 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gaat lekker, ik heb geloof ik het weekend zo 20 stukjes er bij gelegd. Schietniet niet zo op
Ja dat is waar, is ook best gezellig met zijn tweetjes zoiets doen.quote:Op maandag 1 november 2021 09:28 schreef Morri2 het volgende:
[..]
We zijn met z'n tweeen. Dat scheelt enorm.
Jawel hoorquote:Op maandag 1 november 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk was het wel een leuke week
Ze is tof geworden!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nu even rustig
Over 2 weken gaan we weer een grote batch brouwen.
Green Witch is klaar![]()
[ afbeelding ]
Beetje meh. Ik moet een colonoscopie, omdat er toch iets niet goed is.quote:
Tot nu toe gaat alles weer goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Beetje meh. Ik moet een colonoscopie, omdat er toch iets niet goed is.
Maar vanmorgen weer de dreumesgroep en peutergroep in de bibliotheek voorgelezen en dat was leuk.
Hoe is het met de kat?
Morguh Childofthestars ook al weer lekker vroeg wakker.quote:Op woensdag 3 november 2021 05:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Om acht uur naar de winkel en daarna het huis schoonmaken. Vanmiddag komt er een vriendin
Daarna ben ik wel toe aan een dutje
Hahha ja, slapen is niet mijn talentquote:Op woensdag 3 november 2021 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Childofthestars ook al weer lekker vroeg wakker.
Is wel lekker he zo vroeg naar de winkel, denk dat ik dat ook maar weer ga doe nu het allemaal weer op oplaait met corona. Gezellig een vriendin op bezoek, gezellig kletsbetsen. Geniet er van.
Ja het is ook niet mijn grootste talent lang slapen. Al moet ik zeggen dat het de laatste weken redelijk gaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahha ja, slapen is niet mijn talent
Ik ga eigenlijk altijd zo vroeg. Ook voor covid. Lekker rustig en dan ben je er vanaf. En idd de cijfers zijn niet om blij van te worden. Ik hoop dat de knutselclub doorgaat voorlopig en dat er niet weer lockdown komt
Dank je wel. Ik ga haar leren haken
Heb jij plannen?
Fijn dat het goed gaat met slapenquote:Op woensdag 3 november 2021 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn grootste talent lang slapen. Al moet ik zeggen dat het de laatste weken redelijk gaat.
Ergens is het wel fijn om vroeg te gaan, maar als er geen corona is vind ik er overdag even uitgaan ook wel fijn eerlijk gezegd. Ik ben een mensen mensen mens en vind het gezellig mensen om mij heen.
Moeten we maar niet aan denken dat we weer een lockdown krijgen. Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk maar voor sommige is het een ramp. Vooral als je daardoor je bezigheden niet meer kan doen.
O leuk ik heb mijn dochter ook leren haken en leren naaien, ze maakt nu zelf allemaal leuke dingen.
IK heb niet echt plannen moet iedere woensdag naar de fysio en ik moet nog een verslag uittypen.
Weekend heb ik wel plannen, zaterdag naar mijn vader ( 91) die wordt dinsdag aan zijn galblaas geopereerd. ALs het doorgaat tenminste nu corona patiënten weer massaal opgenomen worden. Het is best een risico op die leeftijd nog onder narcose te gaan en de galblaas heeft door ontstekingen slappe plekken dus als het alsnog knapt dan is het foute boel. vind het wel een beetje eng, maar ga van het beste uit. En zondag ga ik naar mijn zoon en gaan daarna uit eten.
Thnx wat lief.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat met slapen
Met een lockdown zie ik niemand. Het is vrij eenzaam dan, dus tja...
Nou je woensdag lijkt me dus aardig gevuld bij jou
Succes bij de fysio
Ow dat is eng met je vader... ik ga heel hard voor jullie duimen! Sterkte en een dikke knuffel 0
Sterkte met je vader.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn grootste talent lang slapen. Al moet ik zeggen dat het de laatste weken redelijk gaat.
Ergens is het wel fijn om vroeg te gaan, maar als er geen corona is vind ik er overdag even uitgaan ook wel fijn eerlijk gezegd. Ik ben een mensen mensen mens en vind het gezellig mensen om mij heen.
Moeten we maar niet aan denken dat we weer een lockdown krijgen. Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk maar voor sommige is het een ramp. Vooral als je daardoor je bezigheden niet meer kan doen.
O leuk ik heb mijn dochter ook leren haken en leren naaien, ze maakt nu zelf allemaal leuke dingen.
IK heb niet echt plannen moet iedere woensdag naar de fysio en ik moet nog een verslag uittypen.
Weekend heb ik wel plannen, zaterdag naar mijn vader ( 91) die wordt dinsdag aan zijn galblaas geopereerd. ALs het doorgaat tenminste nu corona patiënten weer massaal opgenomen worden. Het is best een risico op die leeftijd nog onder narcose te gaan en de galblaas heeft door ontstekingen slappe plekken dus als het alsnog knapt dan is het foute boel. vind het wel een beetje eng, maar ga van het beste uit. En zondag ga ik naar mijn zoon en gaan daarna uit eten.
Dank je Morri2quote:Op woensdag 3 november 2021 07:36 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Sterkte met je vader.
Lockdown zou ik echt verschrikkelijk vinden. Het is te doen, maar ik word er erg ongelukkig van. Gelukkig vvoorzag ik al dat het mis zou gaan en heb de afgelopen 2 maanden zo veel mogelijk leuke dingen buitenshuis gedaan, veel vrienden gezien en spullen ingekocht (knutselen, stof, fournituren, spelletjes en puzzels). Met dat laatste kom ik de winter wel door. Ik hoop dat er wel nog vrienden zijn die thuis willen afspreken. Dat was 1,5 jaar lang niet het geval. Iedereen bleef angstvallig thuis.
THnx Sumppi. Ik hoop het ook, zal zuur zijn als het niet doorgaat en hij krijgt weer zo aanval dat hij dagen in het ziekenhuis moet liggen. Verder is hij gezond, alleen dit nekt hem steeds.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:21 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte met je vader Dotteke. Hopelijk kan de operatie wel doorgaan.
Echt treurig dat de intensive cares weer zo druk bezet zijn, terwijl bepaalde mensen daar waarschijnlijk helemaal niet terecht hadden hoeven komen als ze gevaccineerd waren geweest.
Is ook heel,erg die uitgestelde zorgquote:Op woensdag 3 november 2021 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Lockdown hadden wij persoonlijk geen probleem mee. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat weer gaat gebeuren.
Mijn social media overstroomt ondertussen weer van de wappies, ik dacht dat ik de meeste al ontvolgt had.
Al die uitgestelde zorg vind ik echt eng. En dan zeggen die antivaxxers van ik ben gezond en heb die prik niet nodig. Nee idioot maar jij geeft het wel weer sneller door waardoor er anderen wel in het ziekenhuis terecht komen.
Dat niet alleen. Coronapatienten liggen er ook nog eens heel lang. Gemiddeld 15 dagen op de IC. En dat terwijl andere IC-patienten er gemiddeld maar 2 dagen liggen. Voor elke Coronapatient had je dus 7-8 anderen kunnen helpen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Al die uitgestelde zorg vind ik echt eng. En dan zeggen die antivaxxers van ik ben gezond en heb die prik niet nodig. Nee idioot maar jij geeft het wel weer sneller door waardoor er anderen wel in het ziekenhuis terecht komen.
Gezellig Morri2quote:Op woensdag 3 november 2021 20:13 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb hoop dat vrienden en kenissen het niet massaal laten afweten. Net appte een vriendin of ik zin had om een middag bij haar te komen knutselen. Gewoon gezellig samen iets doen, en elkaar een beetje inspireren.
En gisteren, pal na de persco, appte iemand uit het vriendenclubje van mijn man. Die gaan volgende week samen weer iets leuks doen op hun mannenavondje.
Maar uit voorzorg heb ik toch nog een paar extra puzzels besteldDie gaan toch wel ooit gelegd worden. Ik zag bij mijn favoriete puzzelwinkel de voorraad - *tik* *tik* *tik* - weer hard naar beneden gaan. Vorig jaar was ik te laat. Bijna alles was toen uitverkocht.
Ik bestel hier graag. Enorm veel keuze en goede service. Af en toe hebben ze magazijndagen waar je in het magazijn kunt rondsnuffelen en met korting kunt kopen. Vriendelijke mensen ook.quote:Op donderdag 4 november 2021 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig Morri2
Wat is jou favorieten puzzelwinkel?
Puzzeljunkiequote:Op donderdag 4 november 2021 07:28 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik bestel hier graag. Enorm veel keuze en goede service. Af en toe hebben ze magazijndagen waar je in het magazijn kunt rondsnuffelen en met korting kunt kopen. Vriendelijke mensen ook.
Vooral in de winter een puzzeljunkie. Einde lente/zomer /begin herfst komt het niet op tafel.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Puzzeljunkie
Leuk om te lezen
Prima toch! Dat is alsnog vaakquote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Vooral in de winter een puzzeljunkie. Einde lente/zomer /begin herfst komt het niet op tafel.
Ben je al een beetje bijgekomen van de Kreadoe?
Wat verdrietig.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx wat lief.
Het erge van de lockdown vond ik mijn kleinkinderen niet meer zien. Ik paste op één al vanaf zijn geboorte een paar keer per week en ook vaak hier slapen en de weekenden, altijd met hem op pad en dingen doen.
Toen kwam corona en was het ineens over. Na anderhalf jaar hem alleen buiten gezien te hebben ging ik weer oppassen. Maar die sterke band ik met hem had was wel over. Hij was veranderd en ik niet met hem meegegroeid. De jongste van mijn zoon heb ik toen amper gezien, ze wordt nu in nov 3 jaar.
Maar goed we gaan er gewoon van uit dat het niet meer komt
Ja lastig is dat he. Ik hoor bij de risico groep en mijn kleinzoon durfde echt niet bij mij te komenquote:Op donderdag 4 november 2021 10:09 schreef Cygne het volgende:
[..]
Wat verdrietig.![]()
Ik vond dat ook een van de lastige dingen. Dat mijn kind zijn opa's en oma's niet kon knuffelen. Mijn schoonouders komen sinds de eerste lockdown elk weekend wat lekkers brengen. En dan moesten we onze net driejarige uitleggen dat hij afstand moest houden.
Ik ben trouwens ook echt antivaxxer moe.
Oh wat erg! Dit vind ik nou zo zielig...quote:Op donderdag 4 november 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het begin kwam hij voor het raam staan zijn handje tegen het raam en ik die van mij er tegen aan en maar huilen oma niet doodgaan he geen corona krijgen. Ik wil met jou knuffelen maar mag niet van corona. De tranden rolde over mijn wangen.
Wat verdrietig en lastig. Twee keer ook nog.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lastig is dat he. Ik hoor bij de risico groep en mijn kleinzoon durfde echt niet bij mij te komen
In het begin kwam hij voor het raam staan zijn handje tegen het raam en ik die van mij er tegen aan en maar huilen oma niet doodgaan he geen corona krijgen. Ik wil met jou knuffelen maar mag niet van corona. De tranden rolde over mijn wangen.
IK hoop echt dat wij die kant niet weer opgaan. Inmiddels heeft hij zelf twee keer corona gehad. En beide keren was hij hier geweest want afgelopen zomer kon het weer. Gelukkig teste ik beide keren negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |