abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201712902
Nieuwe week, nieuw topic :D
pi_201713334
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:22 schreef Sarabi het volgende:
Bleh net met mijn duffe kop (en de app liep vast) een verkeerde cadeaubon gekozen. Hopelijk kan de klantenservice het morgen nog over zetten.
Nope }:|

Dan maar eens kijken of ze iets nuttigs bij InterSport verkopen
pi_201713706
Een heerlijk weekend vol spelletjes gehad. Komende week ga ik me weer op de crea storten.

Hoe was het weekend van iedereen?
pi_201713731
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:22 schreef Morri2 het volgende:
Een heerlijk weekend vol spelletjes gehad. Komende week ga ik me weer op de crea storten.

Hoe was het weekend van iedereen?
Welke spellen heb je gespeeld?

Hier een druk werkweekend dus ik lig nu lui op de bank :D hopelijk aan het eind van de dag wel puf om te haken.
pi_201713777
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe week, nieuw topic :D
Misschien lukt het wel hem in een week vol te krijgen. :9

Bij InterSport is vast wel iets nuttigs te koop. Ze verkopen er zelfs jurken, zag ik laatst. Voor na het sporten, ofzo. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201713858
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Misschien lukt het wel hem in een week vol te krijgen. :9

Bij InterSport is vast wel iets nuttigs te koop. Ze verkopen er zelfs jurken, zag ik laatst. Voor na het sporten, ofzo. :+
Oja iets van wandelstokken, sportlegging of korte broek voor mijn man.

Ik had het alleen liever voor een nieuwe camera willen gebruiken :+
pi_201713884
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Welke spellen heb je gespeeld?

Even denken...

Just One: Simpele party game.

Lost Ruins of Arnak

De Crew

Binnenkort ga ik voor het eerst Twilight Imperium spelen. Daarvoor ben ik me aan het inlezen en filmpjes aan het bekijken.

Gisteren ben ik ook door de lijst van nieuwe spellen die op Spiel in Essen komen gegaan. Normaal zijn er dan zo'n 1400 nieuwe spellen. Dit jaar 'slechts' 480. Ik ga dit jaar niet naar Spiel, maar vrienden wel, en ik laat 1 klein kaartspel meenemen, namelijk Million Dollar Script.
pi_201713962
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:36 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Even denken...

Just One: Simpele party game.

Lost Ruins of Arnak

De Crew

Binnenkort ga ik voor het eerst Twilight Imperium spelen. Daarvoor ben ik me aan het inlezen en filmpjes aan het bekijken.

Gisteren ben ik ook door de lijst van nieuwe spellen die op Spiel in Essen komen gegaan. Normaal zijn er dan zo'n 1400 nieuwe spellen. Dit jaar 'slechts' 480. Ik ga dit jaar niet naar Spiel, maar vrienden wel, en ik laat 1 klein kaartspel meenemen, namelijk Million Dollar Script.
Allemaal onbekende spellen voor mij :)
Leuk!
pi_201714078
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oja iets van wandelstokken, sportlegging of korte broek voor mijn man.

Ik had het alleen liever voor een nieuwe camera willen gebruiken :+
Balen. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201717374
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Balen. -O-
Wel een beetje, maarja er zijn ergere dingen.

Eens kijken of ik zo nog motivatie kan vinden om te gaan wandelen.
pi_201719334
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nope }:|

Dan maar eens kijken of ze iets nuttigs bij InterSport verkopen
Nieuwe gympen.. lekker joggingoak..
Valt vast wel wat verzinnen :)
pi_201719341
Still waiting…
pi_201719728
Over spellen gesproken. Ik heb Arch Ravels gekocht. Puur voor het thema :D

Het kwam gisteren binnen en meteen een potje gedaan met een vriend. Met twee personen nog niet geheel overtuigd en mijn karakter was wat sterk maar het thema is O+
pi_201725008
Goedemorgen :)

Normaal ben ik haakverslaafd. Alleen nu ineens lyrisch over borduren ;)
pi_201725009
Borduren is ook leuk. :Y Ik heb in het najaar altijd een korte periode waarin ik borduur.

Straks mag ik weer voor een dreumesuur en daarna een peuteruur naar de bibliotheek. Thema: herfst.
pi_201725012
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 06:22 schreef Sumppi het volgende:
Borduren is ook leuk. :Y Ik heb in het najaar altijd een korte periode waarin ik borduur.

Straks mag ik weer voor een dreumesuur en daarna een peuteruur naar de bibliotheek. Thema: herfst.
Ik ben altijd weg van een bepaalde knutsel en nu dit

Klinkt leuk! Heel erg veel plezier *O* ik vind het zo knap dat je dit doet
pi_201725492
Ik vind kruissteekjes borduren ook leuk, maar ik weet nooit wat ik met het resultaat moet. Ik zou eigenlijk dit soort kruissteekjes op kleding of tassen of zo willen doen, maar ik zou niet weten hoe.
pi_201725615
quote:
7s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:31 schreef Serinde het volgende:
Over spellen gesproken. Ik heb Arch Ravels gekocht. Puur voor het thema :D

[ afbeelding ]

Het kwam gisteren binnen en meteen een potje gedaan met een vriend. Met twee personen nog niet geheel overtuigd en mijn karakter was wat sterk maar het thema is O+
Cute :D
Zo vind ik Patchwork ook zo'n leuk thema.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 06:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

Normaal ben ik haakverslaafd. Alleen nu ineens lyrisch over borduren ;)
Ook leuk toch :) Ik moet ook echt echt weer iets gaan doen.....maarja vandaag ook een afspraak staan om 1,5u te gaan wandelen. En ook weer bier bezorgen en oja het huishouden moet ook....

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 06:22 schreef Sumppi het volgende:

Veel plezier!
pi_201725755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:31 schreef Morri2 het volgende:
Ik vind kruissteekjes borduren ook leuk, maar ik weet nooit wat ik met het resultaat moet. Ik zou eigenlijk dit soort kruissteekjes op kleding of tassen of zo willen doen, maar ik zou niet weten hoe.
Er bestaat borduurstof die oplosbaar is in water. Dat doe je aan de binnenkant en dan gewoon borduren. Draadjes wel een beetje strakker aantrekken dan anders
pi_201725770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Ook leuk toch :) Ik moet ook echt echt weer iets gaan doen.....maarja vandaag ook een afspraak staan om 1,5u te gaan wandelen. En ook weer bier bezorgen en oja het huishouden moet ook....
[..]
Veel plezier!
Jodejo hoe overleef jij zulke dagen. Ik lees vaak zo vol (en gaaf) leven van jou. Echt respect daarvoor :*
pi_201725958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er bestaat borduurstof die oplosbaar is in water. Dat doe je aan de binnenkant en dan gewoon borduren. Draadjes wel een beetje strakker aantrekken dan anders
Oh, dat wist ik niet! Maar het lijkt me wel lastig om het aan de binnenkant te hebben. En hoe zet je zoiets vast, zodat het niet gaat schuiven?
pi_201725986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
[..]
Veel plezier!
Arch Ravels ken ik niet. Patchwork dan weer wel.

Qua thema past Calico ook wel in dit rijtje.
pi_201725998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jodejo hoe overleef jij zulke dagen. Ik lees vaak zo vol (en gaaf) leven van jou. Echt respect daarvoor :*
Ach daarvoor heb ik 6 jaar niets gedaan :D
pi_201726015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:32 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, dat wist ik niet! Maar het lijkt me wel lastig om het aan de binnenkant te hebben. En hoe zit je zoiets vast, zodat het niet gaat schuiven?
Ik heb het wel eens gebruikt. Ik spelde het vast met veiligheidsspelden en na de de eerste paar steekjes zit het wel vast.

En binnenkant is niet moeilijker dan buitenkant. Kwestie van kledingstuk omdraaien
pi_201726018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ach daarvoor heb ik 6 jaar niets gedaan :D
Hahahaha snap het ;)
pi_201728711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:32 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, dat wist ik niet! Maar het lijkt me wel lastig om het aan de binnenkant te hebben. En hoe zet je zoiets vast, zodat het niet gaat schuiven?
Bij mij werkte het ook prima aan de buitenkant. En wat CotS zegt: met de eerste paar steken zit het vast. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Sumppi op 12-10-2021 13:56:35 ]
pi_201729192
Zulk soort borduurwerk vind ik leuk op tassen en dergelijke:

Maargoed, ik hoef er niet nog een hobby bij en ik zou ook niet weten hoe ik al die steken moet maken. Soms komen er wel filmpjes van langs op social media en dan blijf ik maar kijken. :D
pi_201729205
Net als de filmpjes van het versieren van koekjes. Dat lijkt me zo leuk! Daar kijk ik echt te vaak en te lang naar, terwijl ik er ook niks mee doe. :+

pi_201729224
Ik heb nog meer levens nodig.
pi_201729256
Niet om iets goeds te doen voor de mensheid (kanker genezen, klimaat redden), maar voor al mijn suffe hobby's. _O-
pi_201729690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:00 schreef Sumppi het volgende:
Net als de filmpjes van het versieren van koekjes. Dat lijkt me zo leuk! Daar kijk ik echt te vaak en te lang naar, terwijl ik er ook niks mee doe. :+

[ afbeelding ]
Heerlijk om naar te kijken :Y

Nou ik ben klaar met alle dingen die ik moest doen. Nu nog zin maken voor haken :+
pi_201729738
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:02 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb nog meer levens nodig.
Haha, dat denk ik ook wel vaker. En dan te bedenken dat er mensen zijn die zich snel vervelen...Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
pi_201729746
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:54 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Haha, dat denk ik ook wel vaker. En dan te bedenken dat er mensen zijn die zich snel vervelen...Ik kan me daar echt niks bij voorstellen.
Echt he....ik kan me dat ook echt niet voorstellen
pi_201731147
School was weer lekker op tijd met de mail dat de kinderen morgen verkleed naar school mogen komen ivm de Kinderboekenweek. Stress, maar nu hebben we een kapitein, dierenarts en koningin rondlopen.

Wat wilden jullie vroeger worden? Ik weet het nog steeds niet. :+

En ik vind het ook een stom thema. :6
pi_201731525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:39 schreef Sumppi het volgende:
School was weer lekker op tijd met de mail dat de kinderen morgen verkleed naar school mogen komen ivm de Kinderboekenweek. Stress, maar nu hebben we een kapitein, dierenarts en koningin rondlopen.

Echt....1 dag van te voren zoiets laten weten? Daar zou ik niet mee om kunnen gaan :')

Volgens mij wilde ik vroeger kapper worden.

Het is wel een moeilijk thema.
pi_201731542
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:39 schreef Sumppi het volgende:

Ah ja... als je ouder bent kun je toveren ;)

Vroeger wilde ik boswachter worden
pi_201732251
Eindelijk begonnen aan mijn Halloween haaksels *O*
pi_201732729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:04 schreef Sumppi het volgende:
Niet om iets goeds te doen voor de mensheid (kanker genezen, klimaat redden), maar voor al mijn suffe hobby's. _O-
Haha, +1 op dit. :') Best erg.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201732741
Ik wilde dierenarts worden, en later advocaat of neurochirurg. Maar na heel wat jaren met depressies wilde ik vooral stabiel en gelukkig, en dat lukt met ups en downs best aardig. :P
pi_201732823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:46 schreef Nanuke het volgende:
Ik wilde dierenarts worden, en later advocaat of neurochirurg. Maar na heel wat jaren met depressies wilde ik vooral stabiel en gelukkig, en dat lukt met ups en downs best aardig. :P
Dat zouden ze kinderen wel meer mee mogen geven dat het uiteindelijk het belangrijkste is om gelukkig te worden/zijn (en hopelijk gezond).
pi_201733833
Het is wel iets wat ik hoop mijn kinderen mee te geven. :Y Dat het belangrijker is hoe je je voelt, dan wat je doet.
pi_201736899
Wel grappig. Ik ben enorm prestatie gericht opgevoed en ergens diep binnen blijft de overtuiging dat geluk een beloning van hard werken is. Alleen nu ik ziek met een wajong thuis zit zegt mijn moeder meer dan ooit trots op me te zijn
pi_201736921
Goedemorgen :O
Mijn man gaat weer een dag naar kantoor, voor het eerst sinds februari vorig jaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:09 schreef Nanuke het volgende:
Het is wel iets wat ik hoop mijn kinderen mee te geven. :Y Dat het belangrijker is hoe je je voelt, dan wat je doet.
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel grappig. Ik ben enorm prestatie gericht opgevoed en ergens diep binnen blijft de overtuiging dat geluk een beloning van hard werken is. Alleen nu ik ziek met een wajong thuis zit zegt mijn moeder meer dan ooit trots op me te zijn
Veel mensen in NL zijn zo opgevoed. Dan snappen ze niet hoe ik (zonder werk) gelukkig kan zijn. Terwijl ze zelf op hun werk in huilen uitbarsten omdat het allemaal te veel is. En dat zijn dan niet mensen die moeten werken, maar werken zodat ze 5x per jaar op vakantie kunnen en elke week nieuwe kleren kunnen kopen.
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 06:50:33 #45
388664 crew  Dotteke
pi_201736948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:33 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man gaat weer een dag naar kantoor, voor het eerst sinds februari vorig jaar.
[..]
O+
[..]
Veel mensen in NL zijn zo opgevoed. Dan snappen ze niet hoe ik (zonder werk) gelukkig kan zijn. Terwijl ze zelf op hun werk in huilen uitbarsten omdat het allemaal te veel is. En dat zijn dan niet mensen die moeten werken, maar werken zodat ze 5x per jaar op vakantie kunnen en elke week nieuwe kleren kunnen kopen.
Zal hij ook wel fijn vinden lijkt mij?
Wel fijn dat alles een "beetje" terug aan het gaan is naar "normaal"
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201736952
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zal hij ook wel fijn vinden lijkt mij?
Wel fijn dat alles een "beetje" terug aan het gaan is naar "normaal"
Mwah hij is het type dat liever thuis werkt :D
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 06:53:10 #47
388664 crew  Dotteke
pi_201736953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
O echt. Je hoort zoveel om je heen dat mensen het weer fijn vinden naar het werk te gaan.
Dan is het voor je man wel balen dus. Gelukkig dan maar dat het maar voor 1 dag is :D
pi_201737524
Mijn vriend baalt ook wel van het in het algemeen minder thuiswerken, het is ineens een stuk drukker op de weg. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201737616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vriend baalt ook wel van het in het algemeen minder thuiswerken, het is ineens een stuk drukker op de weg. :')
Zeg dat. Ik moet echt 10min eerder weg anders rijd ik keihard de file in.
pi_201737675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat als je doet wat je leuk vindt, hard werken niet erg is. Ik heb een fantastische baan voor 3 dagen, en ondanks drukte en stress ga ik met plezier naar mijn werk.

Maar alleen maar werken voor het geld, de vakanties en de luxe dingen, dat zou ik echt niet kunnen.
pi_201737886
quote:
[..]
O+
[..]
Je hebt toch werk? Ook al lijk je te denken van niet, omdat het een uit de hand gelopen hobby is en je er lol in hebt :D En dan heb ik het over bierbrouwen :D
pi_201738182
Er zijn ook gewoon heel veel mensen die niet snappen dat er meer in het leven is dan alleen werk.

Ik bedoel, ik vermaak me prima met m'n werk, het is over het algemeen best relaxed zonder dat het saai wordt door gebrek aan (mentale) uitdaging, het geeft me ritme en ik krijg er geld voor, maar om nou te zeggen dat het m'n favoriete bezigheid is, neuh. Genoeg andere dingen waar ritme en uitdaging uit te halen valt. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201738187
quote:
[..]
O+
[..]
Wat vreemd dat mensen zich er geen voorstelling bij kunnen maken, maar bij veel mensen valt de identiteit misschien ook wel samen met het werk.

Ik werk nu ook niet (alleen vrijwilligerswerk) en dat is een bewuste keuze geweest zoveel jaar terug. En nu zorgt het ook weer voor meer stabiliteit in het gezin. Ik krijg soms wel commentaar op het niet werken en ik vind dat heel lastig. Nu de kinderen groter worden voel ik ook echt wel de druk om weer aan het werk te gaan en dan moet ik weleens aan jou denken en hoe je dat zou zien.

Het is iets waar ik nu wel onrustig van kan worden. Tegelijk denk ik dat ik met mijn vrijwilligerswerk meer bijdraag aan de maatschappij dan dat ik deed toen ik nog werkte bij een zorgverzekeraar. Alleen werd dat laatste wel hoger gewaardeerd door mensen, omdat ik geld verdiende.

Mooi Nanuke, dat wilde ik nog zeggen.

En aan CotS: boswachter, dat lijkt me wel een mooi beroep. Origineel ook.
pi_201738358
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt. Je hoort zoveel om je heen dat mensen het weer fijn vinden naar het werk te gaan.
Dan is het voor je man wel balen dus. Gelukkig dan maar dat het maar voor 1 dag is :D
:Y hij 'moet' 1 dag in de 2 weken naar kantoor. Dat is goed te over zien.
pi_201738440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:07 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Je hebt toch werk? Ook al lijk je te denken van niet, omdat het een uit de hand gelopen hobby is en je er lol in hebt :D En dan heb ik het over bierbrouwen :D
Dat is waar :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat vreemd dat mensen zich er geen voorstelling bij kunnen maken, maar bij veel mensen valt de identiteit misschien ook wel samen met het werk.

Ik werk nu ook niet (alleen vrijwilligerswerk) en dat is een bewuste keuze geweest zoveel jaar terug. En nu zorgt het ook weer voor meer stabiliteit in het gezin. Ik krijg soms wel commentaar op het niet werken en ik vind dat heel lastig. Nu de kinderen groter worden voel ik ook echt wel de druk om weer aan het werk te gaan en dan moet ik weleens aan jou denken en hoe je dat zou zien.

Het is iets waar ik nu wel onrustig van kan worden. Tegelijk denk ik dat ik met mijn vrijwilligerswerk meer bijdraag aan de maatschappij dan dat ik deed toen ik nog werkte bij een zorgverzekeraar. Alleen werd dat laatste wel hoger gewaardeerd door mensen, omdat ik geld verdiende.

Mooi Nanuke, dat wilde ik nog zeggen.

En aan CotS: boswachter, dat lijkt me wel een mooi beroep. Origineel ook.
Vrijwilligerswerk is toch heel mooi :Y Dat gevoel dat je perse iets moet bijdragen aan de maatschappij zit niet zo in me :+ Ik heb liever dat mijn man, familie/vrienden gelukkig zijn. Daar sta ik dan ook wel altijd klaar voor.

Sowieso valt het wel op dat het de materialistische mensen zijn die veel oordelen, misschien toch een beetje jaloers dat wij gewoon veel vrije tijd samen hebben en met weinig gelukkig zijn?
Gezinnen die minder geluk hebben en waar beiden wel moeten werken hoor ik eigenlijk weinig oordelen.

Want ik snap ook goed dat we geluk hebben en met 1 salaris rond kunnen komen. Maar dat is echt niet zo'n hoog salaris als sommige denken. En er gaan jaren voorbij dat we geen kleding kopen of op vakantie gaan.
pi_201738455
@Sumppi en stabiliteit in het gezin is ook veel waard :Y Ik denk dat je dat later ook nog wel zal merken.
pi_201740643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Haha mijne ook.
Hij is gisteren ook weer een dag naar kantoor geweest. Wel wennen na 1.5 jaar thuiswerken. Gelukkig ook maar 1 keer in de twee weken.
pi_201740891
Ik vind dat echt knap, thuiswerken anderhalf jaar lang. Ik heb het steeds in de lockdowns ook gedaan, maar ik vond het echt de hel. Al heeft dat er ook mee te maken dat ik dan ook nog kind+zwangerschap had, en mijn man een essentieel beroep had en dus wel naar zijn werk moest. :X Nee, dat was zeker niet de leukste tijd van mijn leven.
pi_201742080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:34 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind dat echt knap, thuiswerken anderhalf jaar lang. Ik heb het steeds in de lockdowns ook gedaan, maar ik vond het echt de hel. Al heeft dat er ook mee te maken dat ik dan ook nog kind+zwangerschap had, en mijn man een essentieel beroep had en dus wel naar zijn werk moest. :X Nee, dat was zeker niet de leukste tijd van mijn leven.
Da's dan weer niks.
Hoewel mijn man het wel echt zwaar vond toen ik tijdens m'n zwangerschap alleen plat in bed kon liggen en huishouden+kind+werk alleen op hem neerkwam.
pi_201742116
Dat is ook zwaar, dat lijkt me kneiter heftig voor hem. En voor jou ook trouwens. :*
pi_201742310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:34 schreef Nanuke het volgende:
Dat is ook wel zwaar. Mijn man had thuis al een van de slaapkamers als kantoor ingericht. Dus een eigen ruimte en geen rondrennende kids. Verder kon hij om 5 voor 9 uit bed rollen en zo aan het werk gaan, waar hij normaal minstens 3u per dag reistijd had.
pi_201742688
3u reistijd! :o
pi_201742804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:16 schreef Nanuke het volgende:
3u reistijd! :o
Kwam wel door de files. Als ie door kan rijden is het 'maar' 1u enkele reis.
pi_201742994
Dat zou nou echt niks voor mij zijn. Dan snap ik goed dat thuiswerken ook grote voordelen oplevert. :Y
pi_201743427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:28 schreef Nanuke het volgende:
Dat is ook zwaar, dat lijkt me kneiter heftig voor hem. En voor jou ook trouwens. :*
Was ergens ook wel weer fijn hoor. Anders was dat gewoon niet goedgekomen. Nu is het vooral gezellig. Hier ook flink wat reistijd naar kantoor.
pi_201745148
Wel rare dag zo. Mijn man had ook nog een borrel na zijn werk dus ben nu opeens 14u alleen, moet er wel even aan wennen :')
pi_201745728
hm hier ook alweer bijna 2 jaar geen kantoor van binnen gezien.. ondertussen van baan gewisseld ook nog..

ik mis het ook echt niet.
en de tijd die ik overhou? daar doe ik leuke dingen van :)

(en reis ik op en neer tussen huis van lief en mijzelf ook nog... maar dat is ten eerste gezelliger en ten tweede een stuk minder tijdrovend.. enige dat ik soms mis is in de trein, koptelefoon op... muziek, boek en even echt in mn eigen wereld.. dat is thuis lastiger)

zou erg moeten wennen als ik weer naar kantoor moet denk ik
pi_201748617
Fijn dat het thuiswerken nog steeds kan bij zoveel mensen

Goedemorgen trouwens :W
Ik vind het trouwens maar lastig om kleding uit te zoeken voor dit weer. Het is al snel te koud of te warm, dus dan maar met laagjes werken.
pi_201748924
Voor Corona werkten we ook al voornamelijk thuis. Af en toe naar het werk voor overleg. We zijn tijdens Corona niet meer gegaan. Intussen sinds een paar weken wél.
pi_201754910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Voor Corona werkten we ook al voornamelijk thuis. Af en toe naar het werk voor overleg. We zijn tijdens Corona niet meer gegaan. Intussen sinds een paar weken wél.
Voor overleg kan het zeker ook al handig zijn.

Bleh ongepland ongesteld geworden -O- zo geen zin in.
pi_201760508
Goedemorgen!

Per ongeluk geen wekker gezet dus uitgeslapen. Stiekem best lekker

Het is ook wel lekker dat ik tegenwoordig mijn telefoon op stil heb staan. Kom tot veel meer. Zoals het borduren nu. Ik maak kilometers;)
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:27:33 #72
388664 crew  Dotteke
pi_201760917
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Per ongeluk geen wekker gezet dus uitgeslapen. Stiekem best lekker

Het is ook wel lekker dat ik tegenwoordig mijn telefoon op stil heb staan. Kom tot veel meer. Zoals het borduren nu. Ik maak kilometers;)
ALtijd lekker uitslapen,
Tel op stil is lekker, mijn mobielnummer hebben er niet veel echt. Heb die voor onderweg als er iets gebeurd.
pi_201760932
Goedemorgen c_/

Uitslapen is altijd lekker O+
pi_201760988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALtijd lekker uitslapen,
Tel op stil is lekker, mijn mobielnummer hebben er niet veel echt. Heb die voor onderweg als er iets gebeurd.
Ik ben teveel verslingerd aan schermen (typte ze hier). Probeer te minderen, dus ga nu lekker even helemaal offline tot de lunch ;)
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:37:20 #75
388664 crew  Dotteke
pi_201761029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben teveel verslingerd aan schermen (typte ze hier). Probeer te minderen, dus ga nu lekker even helemaal offline tot de lunch ;)
TOt laters, gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:37:35 #76
388664 crew  Dotteke
pi_201761030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:28 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen c_/

Uitslapen is altijd lekker O+
Lijkt mij ook een keertje weer lekker om te doen
pi_201761560
Helemaal vergeten dat vandaag en morgen de breidagen zijn in Zwolle. Daar wilde ik heel graag heen, maar dat kan nu niet meer. -O- Wel goed voor de portemonnee.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:50:56 #78
388664 crew  Dotteke
pi_201761787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef Sumppi het volgende:
Helemaal vergeten dat vandaag en morgen de breidagen zijn in Zwolle. Daar wilde ik heel graag heen, maar dat kan nu niet meer. -O- Wel goed voor de portemonnee.
O, dat is jammer, volgende keer beter
pi_201761836
quote:
Jammer -O-
En elk nadeel heeft zijn voordeel :Y
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:56:37 #80
388664 crew  Dotteke
pi_201761883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jammer -O-
En elk nadeel heeft zijn voordeel :Y
Dat is waar, je portemonnee vaart er wel bij :D
pi_201761973
Vanaf wanneer ligt er eigenlijk
weer kerst-inpakpapier in de winkels? En waar kan je het het beste kopen?
pi_201762046
Oe, krijg net een bericht dat een Kickstarter-pakket vandaag wordt afgeleverd. Een gedeelte daarvan is een lasergesneden bouwpakketje (en het andere gedeelte een puzzelbox). Zin in!
pi_201762349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:03 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf wanneer ligt er eigenlijk
weer kerst-inpakpapier in de winkels? En waar kan je het het beste kopen?
Hier een actionmuts ;)
pi_201762353
quote:
Oh balen
...
Knuffel
pi_201762370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
TOt laters, gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt
Leuke app op mijn telefoon waardoor ik er gewoon niet op kan op de door mij aangegeven tijden. Tenzij noodoproep
pi_201762537
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier een actionmuts ;)
Ja dat bedacht ik me ook, maar daar ben ik sinds corona nog steeds niet geweest. En ook nog niet zo veel zin in :+
pi_201762685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja dat bedacht ik me ook, maar daar ben ik sinds corona nog steeds niet geweest. En ook nog niet zo veel zin in :+
Uh... Xenos?
pi_201762991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik laatst al cadeaupapier zien liggen bij de Appie. Maar dat was wel een XL.
pi_201763062
Maar het pakket is binnen *O*

Een puzzelbox (links), een cryptex die je zelf in elkaar moet knutselen (rechts) en als extraatje kregen backers een Nautilus fidget-ding(middenvoor), die je ook zelf in elkaar moet zetten.

De puzzelbox was het hoofditem. Ik had van dezelfde firma al eens van een vriend een puzzelbox te leen, om te puzzelen. Dat beviel goed, en nu wilde ik er zelf eentje. Ook omdat ze zulke mooie maken. Ook deze is weer gedetailleerd, best zwaar en heel mooi. Nu nog open krijgen :D

pi_201766058
Zo telefoon weer in de aandacht. Ik ben zoveel minder overprikkeld en moe nu :)
pi_201766089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:34 schreef Morri2 het volgende:

[ afbeelding ]

Een puzzelbox (links), een cryptex die je zelf in elkaar moet knutselen (rechts) en als extraatje kregen backers een Nautilus fidget-ding(middenvoor), die je ook zelf in elkaar moet zetten.

De puzzelbox was het hoofditem. Ik had van dezelfde firma al eens van een vriend een puzzelbox te leen, om te puzzelen. Dat beviel goed, en nu wilde ik er zelf eentje. Ook omdat ze zulke mooie maken. Ook deze is weer gedetailleerd, best zwaar en heel mooi. Nu nog open krijgen :D

[ afbeelding ]
Mooie dingen O+
Succes met puzzelen.
pi_201766852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:34 schreef Morri2 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat gaaf! :o
pi_201768747
Is het tegelijk een juwelenkistje of iets dergelijks? Of echt alleen een puzzel?

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je hem open hebt. :P
pi_201769054
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 19:41 schreef Sumppi het volgende:
Is het tegelijk een juwelenkistje of iets dergelijks? Of echt alleen een puzzel?

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor je hem open hebt. :P
Ik zou het geen juwelenkistje noemen, maar er zit wel binnenin een ruimte waar je een kleinigheid in kwijt kunt. Je kunt het dus ook als gift box weggeven.

De vorige was volgens mij iets makkelijker dan deze. Die had ik in 1,5 uur open. De meeste tijd ging zitten in het vinden van het begin, en toen ging de eerste puzzel razendsnel. Ik heb hier het begin al gevonden, maar de eerste puzzel zie ik nog even niet. Je moet dus eerst de eerste puzzel oplossen om de volgende te ontsluiten, enz.

Maar ik ga er na het weekend verder mee. Weekend zit weer volgepland met bordspellen en schoonouders bezoeken.
pi_201775466
Goedemorgen!

Nieuwe dag *O* Lekker borduren met een spannend luisterboek, maar eerst rustig wakker worden
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 06:32:37 #98
388664 crew  Dotteke
pi_201775684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 05:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Nieuwe dag *O* Lekker borduren met een spannend luisterboek, maar eerst rustig wakker worden
Morguh c_/
pi_201775970
Klinkt goed, CotS.

Ik moet zo nog een cadeautje kopen voor een 6 jarig meisje. Ik vind dat zo lastig altijd. En van de redenen dat ik voor de verjaardag van mijn kinderen altijd lijstjes maak. Dan hebben anderen niet dat dilemma. :P
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 08:49:20 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201776107
Mogge :W

Nu in de trein, bijna in Amsterdam voor een wandeltocht. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201782086
Zo heerlijk gelezen en luisterboek en borduren O+
pi_201782292
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge :W

Nu in de trein, bijna in Amsterdam voor een wandeltocht. *O*
Lekker gelopen?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:14:28 #103
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201782420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker gelopen?
Ja! Het was er heerlijk weer voor. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201791741

Buh mijn bed was te koud vannacht...
Gelukkig genoeg extra dekens in huis.

Nu ontbijten met een luisterboek
pi_201792101
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja! Het was er heerlijk weer voor. O+
Je had inderdaad perfect weer :Y

Even bijkomen van gisteren. Eerste feestje met 100 man sinds corona.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 09:11:07 #106
388664 crew  Dotteke
pi_201792140
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je had inderdaad perfect weer :Y

Even bijkomen van gisteren. Eerste feestje met 100 man sinds corona.
O dat was zeker wel weer wennen zoveel mensen bij elkaar
pi_201793205
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat was zeker wel weer wennen zoveel mensen bij elkaar
Dat soort grote feesten waren sowieso al nooit mijn ding. Maar ach het viel niet tegen :)
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:52:09 #108
388664 crew  Dotteke
pi_201793212
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat soort grote feesten waren sowieso al nooit mijn ding. Maar ach het viel niet tegen :)
ALs je maar genoten heb. Ik zal het er nog niet op gokken, blijf er nog wel even van weg
pi_201793233
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs je maar genoten heb. Ik zal het er nog niet op gokken, blijf er nog wel even van weg
Er was genoeg ruimte om afstand te houden, dat wisten we ook van te voren anders weet ik niet of ik gegaan was.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:57:02 #110
388664 crew  Dotteke
pi_201793248
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Er was genoeg ruimte om afstand te houden, dat wisten we ook van te voren anders weet ik niet of ik gegaan was.
Gelukkig maar. Ik ben en blijf er nog wel een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.
Helemaal met veel man in een ruimte ondanks de afstand. Maar dat ligt aan mij natuurlijk
pi_201793350
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Ik ben en blijf er nog wel een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.
Helemaal met veel man in een ruimte ondanks de afstand. Maar dat ligt aan mij natuurlijk
Snap ik hoor :Y Wij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest :') )
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:14:05 #112
388664 crew  Dotteke
pi_201793364
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Snap ik hoor :Y Wij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest :') )
Ja dat is ook nog een ding he ventilatie.
Hoop dat deze ellende ooit nog een keer tot een einde komt.
pi_201793614
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is ook nog een ding he ventilatie.
Hoop dat deze ellende ooit nog een keer tot een einde komt.
Echt weg ga ik niet meer van uit. Hopelijk wordt het gewoon zoiets als de griep.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:37:58 #114
388664 crew  Dotteke
pi_201793624
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Echt weg ga ik niet meer van uit. Hopelijk wordt het gewoon zoiets als de griep.
Laten we dat dan maar hopen :D
pi_201802737
Knutselclub-dag *O*

En nu lekker een rustige ochtend, want drie uur in een drukke dames vreet energie.
pi_201803638
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
hier had oma commentaar p de ventilatie bij mij thuis gister
dus ik: hmm volgens mij stond heel van mei tot ergens september.. de keukendeur hier dag en nacht open.
En in de woonkamer alle ramen...
k weet het niet hoor.. maar volgens mij si dat wel aardige ventilatie als je gelijkvloers woont.

en nu in hele huis van die ventilatieroosters die niet goed afsluiten.. ik vind het wel prima zo.

maar oma gooide prompt de deuren van onze bungalow netjes een kwartier open...
daar was het ECHT goed weer voor :)
(en dan naar buiten lopen omdat we een stuk gaan wandelen... "het is wel fris buiten". Nou met jas buiten.. was een stuk minder fris dan op de bank naast de open deuren hoor _O- )

en goedemorgen!
pi_201803703
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
hier had oma commentaar p de ventilatie bij mij thuis gister
dus ik: hmm volgens mij stond heel van mei tot ergens september.. de keukendeur hier dag en nacht open.
En in de woonkamer alle ramen...
k weet het niet hoor.. maar volgens mij si dat wel aardige ventilatie als je gelijkvloers woont.

en nu in hele huis van die ventilatieroosters die niet goed afsluiten.. ik vind het wel prima zo.

maar oma gooide prompt de deuren van onze bungalow netjes een kwartier open...
daar was het ECHT goed weer voor :)
(en dan naar buiten lopen omdat we een stuk gaan wandelen... "het is wel fris buiten". Nou met jas buiten.. was een stuk minder fris dan op de bank naast de open deuren hoor _O- )

en goedemorgen!
Dat is wel lekker koud binnen :D maar had ze commentaar vanwege corona? Of is ze altijd van het ventileren geweest?

Ik heb deze maanden alleen ramen op de bovenste 2 verdiepingen open staan :@ Beneden vind ik het te koud en kan ook niet altijd met de katten.
pi_201803710
En nu zelfs boven ook even dicht gedaan want buiten stinkt het al uren.
pi_201803951
Bestelling van Snag Tights en Happy Socks is onderweg O+ Laat de herfst maar echt beginnen *O*
pi_201804931
Ik hou van sokken. O+

Er zit hier in de stad ook een leuk sokkenwinkeltje. Daar heb ik herfstsokken met egels vandaan.

Er staat bij dat het gerecycled is en ze doen iets met goede doelen, maar hoe verantwoord het allemaal is dat kan ik niet vinden.
pi_201805229
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik hou van sokken. O+

Er zit hier in de stad ook een leuk sokkenwinkeltje. Daar heb ik herfstsokken met egels vandaan.

[ afbeelding ]

Er staat bij dat het gerecycled is en ze doen iets met goede doelen, maar hoe verantwoord het allemaal is dat kan ik niet vinden.
Die zijn leuk O+

Ik heb deze besteld:

pi_201805904
Die zijn ook tof! De bruine vind ik het mooist. O+

Ik zit ziek op de bank en ga zo maar eens verder met het breien van sokken. Geen handig begin van de herfstvakantie. :+
pi_201806944
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Bestelling van Snag Tights en Happy Socks is onderweg O+ Laat de herfst maar echt beginnen *O*
hmm ben wel benieuwd naar die snap tights...

happy socks is altijd goed :)
(en kijk ook eens naar de sokken van many mornings als je dat leuk vind)
pi_201806952
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel lekker koud binnen :D maar had ze commentaar vanwege corona? Of is ze altijd van het ventileren geweest?

Ik heb deze maanden alleen ramen op de bovenste 2 verdiepingen open staan :@ Beneden vind ik het te koud en kan ook niet altijd met de katten.
allebei een beetje denk ik... maar ik heb nog niet eerder in de herfst met mn dikke trui aan op de bank gezeten omdat ergens perse deuren open moesten...

maar ja.. meneer rutte zegt dat we elke dag een kwartier moeten luchten he
pi_201807862
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
hmm ben wel benieuwd naar die snap tights...

happy socks is altijd goed :)
(en kijk ook eens naar de sokken van many mornings als je dat leuk vind)
Oja daar zitten ook leuke dingen in ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
allebei een beetje denk ik... maar ik heb nog niet eerder in de herfst met mn dikke trui aan op de bank gezeten omdat ergens perse deuren open moesten...

maar ja.. meneer rutte zegt dat we elke dag een kwartier moeten luchten he
Een kwartier heeft volgens mij niet zoveel nut....
pi_201807995
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Een kwartier heeft volgens mij niet zoveel nut....
heeeeeel goed timen als je precies een kwartier gaat luchten
en dan maar hopen dat er daarna niks meer binnen komt.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 06:21:33 #128
388664 crew  Dotteke
pi_201813543
Morguh dames c_/ ik hou niet zo van die bonte sokken, heb liever gewoon zwarte aan (als ik ze al aanheb)
pi_201813620
Vraag (en crosspost vanuit OUD):

Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur) :):
https://www.action.com/nl-nl/p/naaidoos-/

Daar kreeg ik (naar het leek een ideale) tip:
https://www.ikea.com/us/e(...)utm_config=v11c0eg39
Maar deze is op de Nederlandse website niet meer te vinden.

Is er hier iemand die een tip heeft?
pi_201814551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:

Het lijkt wel een soort gereedschapskist. Hebben ze zoiets niet bij de Gamma of Hornbacher of zo? Vaak zijn opbergbakken daar een stuk goedkoper. Lelijker, dat wel, maarfunctioneel en goedkoop.
pi_201816434
quote:

Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur) :):

rond sinterklaas zijn dat soort dingen nog weleens in de aanbieding ergens

Maar ik denk dat de doe-het-zelfzaak misschien een goedkopere EN stevigere oplossing is inderdaad
pi_201820720
De eerste van de Halloweenhaaksels is af:

Nandor the bat

En tussendoor ook eindelijk mijn granny stripe afgemaakt
pi_201820838
Leuk! Die vleermuis past goed bij de rest. Wat ga je nu maken?

En de deken is afgehecht? :D
pi_201820874
Hier al de hele dag ziek in bed. Gelukkig werkt m'n man thuis en kunnen de kinderen vrijwel alles zelf regelen.
pi_201820938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:16 schreef Sumppi het volgende:
Leuk! Die vleermuis past goed bij de rest. Wat ga je nu maken?

En de deken is afgehecht? :D
Ja :D en helemaal zelf gedaan. Ik stond vorige week nog op het punt om hem naar mijn moeder te brengen, maar dat is echt te erg.

Ik ga nu de green witch van Rokiki maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:19 schreef Sumppi het volgende:
Hier al de hele dag ziek in bed. Gelukkig werkt m'n man thuis en kunnen de kinderen vrijwel alles zelf regelen.
Vervelend -O- wordt het wel wat beter zo in de loop van de dag?
pi_201821316
:D

Die green witch is zo leuk.

Het wordt nog niet beter. Gister was het ook prima om op de bank te zitten, maar vandaag voel ik me zo beroerd dat dat niet fijn is. Ik dut wat en heb gelezen. De kinderen en man komen gelukkig af en toe buurten. O+ Het is lang geleden dat ik in bed lag tijdens ziekte. :o
pi_201829343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:48 schreef Sumppi het volgende:
:D

Die green witch is zo leuk.

Het wordt nog niet beter. Gister was het ook prima om op de bank te zitten, maar vandaag voel ik me zo beroerd dat dat niet fijn is. Ik dut wat en heb gelezen. De kinderen en man komen gelukkig af en toe buurten. O+ Het is lang geleden dat ik in bed lag tijdens ziekte. :o
Hoe voel je je vandaag? :) lekker laten verzorgen door de man en kids.

Gisteren was hier niet zo'n goede dag. Een van de katten heeft in een dag tijd 2 keer een soort van epileptische aanval gehad. Dat wijst er op dat iets niet helemaal goed zit in zijn koppie. Volgens de dierenarts was ie verder kerngezond en is het nu nog te vroeg om met medicijnen te beginnen of een scan te doen. Maar goed we zijn wel flink geschrokken en ik vind dat het moeilijk om hem niet continu in de gaten te houden.

Vanmiddag zou ik naar vrienden gaan, kwam wel goed uit even minder zorgen maken. Maar dat gaat nu vanwege ziekte niet door -O- ik denk dat ik me maar weer op haakwerk ga storten.
pi_201830424
Och jee, dat is schrikken en naar om te zien. Logisch dat je hem na gister in de gaten wil blijven houden. Als het een tijdje niet meer gebeurt neemt dat wel af. Hopelijk valt het mee. :*
pi_201832474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoe voel je je vandaag? :) lekker laten verzorgen door de man en kids.

Gisteren was hier niet zo'n goede dag. Een van de katten heeft in een dag tijd 2 keer een soort van epileptische aanval gehad. Dat wijst er op dat iets niet helemaal goed zit in zijn koppie. Volgens de dierenarts was ie verder kerngezond en is het nu nog te vroeg om met medicijnen te beginnen of een scan te doen. Maar goed we zijn wel flink geschrokken en ik vind dat het moeilijk om hem niet continu in de gaten te houden.

Vanmiddag zou ik naar vrienden gaan, kwam wel goed uit even minder zorgen maken. Maar dat gaat nu vanwege ziekte niet door -O- ik denk dat ik me maar weer op haakwerk ga storten.
Sterkte meis :* Echt heel erg naar en succes met haken :*
pi_201832490
Dankjewel allebei
En @Summpi dat denk ik ook, het heeft tijd nodig. Morgen wel een flinke tijd van huis, dan moet mijn man afentoe checken van mij :')
pi_201832517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allebei
En @:Summpi dat denk ik ook, het heeft tijd nodig. Morgen wel een flinke tijd van huis, dan moet mijn man afentoe checken van mij :')
Wel goed voor je gerust toch, dat je even eruit bent :) Mannen mogen ook wel zorgen ;)
pi_201832551
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
pi_201832581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel goed voor je gerust toch, dat je even eruit bent :) Mannen mogen ook wel zorgen ;)
Zeker is dat goed voor me :Y
Zit nu wel ookal in mijn hoofd dat we over 2,5 week een weekendje weg zouden gaan en weet nog niet of ik dat nu vind kunnen. Maar dat kunnen we nog 2 dagen aan kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Vervelend is dat -O- maar goed je rust pakken en tussendoor leuke dingen doen.
Is KreaDoe nu ook weer online?
pi_201833308
quote:
Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Vervelend. Maar is KreaDoe niet ook enorm druk en prikkelend?
pi_201833316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:42 schreef Sarabi het volgende:

Is KreaDoe nu ook weer online?
Nope. Gewoon in de Jaarbeurs Utrecht.
pi_201833484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:38 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Nope. Gewoon in de Jaarbeurs Utrecht.
Ah leuk :)
pi_201834050
quote:
Was het leuk in de stad? Ik mis het! Binnenkort maar eens kijken of ik er met de bus heen kan.

En KreaDoe is vast druk, maar dan heb je in elk geval die week om energie op te doen en bij te komen. ^O^ Ik vind het wel echt iets voor jou met alle hobby's die je hebt.
pi_201834473
Soms moet je ergens voor kiezen toch... de week erna houd ik gewoon vrij. De week ervoor ook. En dan zal ik alsnog moe zijn, alleen de KreaDoe is voor mij echt een feest. Ideeën opdoen etc.

En dan geldt ook; moe is moe. En moe is naar huis. En dan hoef ik niet alles gezien te hebben
pi_201841988
Goedemorgen *O*

Nu lekker aan het borduren. Straks komt een hulpverlener langs. En vanmiddag naar de diëtist.

En lekker tekenen vanmiddag
Leuke boeken gehuurd over gisteren. Dus daar wil ik ook mee gaan zitten

De buurman is terug van vakantie. Ik hoorde vannacht gerommel bij de deur en ging kijken. Deur open, geen buurman. Was even een spannend moment, maar goed, het bleek de buurman zelf te zijn. Wel even rekening houden met de muziek weer
pi_201842833
quote:

Ik kwam dit net tegen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201845980
Dat is misschien wel een goede oplossing. Er kan zo te zien ook A4 in. Door die knijper leek het even een heel kleine houder.

[ Bericht 28% gewijzigd door Sumppi op 21-10-2021 14:15:20 ]
pi_201847120
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik kwam dit net tegen:

[ afbeelding ]
Dank, die kreeg ik later ook nog getipt in OUD :)
Vind hem een beetje duur voor zoonlief, maar wellicht koop ik hem zelf voor mijn eigen knutselspullen (softpastels, wattenschijfjes, puntenslijpers, gumpotloden enz.).
pi_201848238
Vandaag begonnen met de kerstkaarten, zijn ze in ieder geval op tijd klaar :D
pi_201848350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag begonnen met de kerstkaarten, zijn ze in ieder geval op tijd klaar :D
Goed bezig. :D Wat voor iets maak je?

Ik lig nog altijd in bed. Dit is toch wel de meest teleurstellende herfstvakantie zo. Gelukkig zijn ze er hier thuis heel lief over en vangen ze met zijn viertjes alles op. O+ Vandaag bij de huisarts geweest en ik blijk diverticulitis te hebben (ontstekingen in de darm).

En nu ben ik als laatste persoon aan Grey's Anatomy begonnen, want ik verveel me te pletter zo liggend. :+
pi_201848438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik lig nog altijd in bed. Dit is toch wel de meest teleurstellende herfstvakantie zo. Gelukkig zijn ze er hier thuis heel lief over en vangen ze met zijn viertjes alles op. O+ Vandaag bij de huisarts geweest en ik blijk diverticulitis te hebben (ontstekingen in de darm).

En nu ben ik als laatste persoon aan Grey's Anatomy begonnen, want ik verveel me te pletter zo liggend. :+

Abstracte kerstbomen met washi tape

Vervelend dat het nog niet beter gaat!
Greys is wel leuk O+
pi_201848502
Dat ziet er leuk uit en ook goed te doen als je een stapel kaarten wil maken. ~:)
pi_201848554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:59 schreef Sumppi het volgende:
Dat ziet er leuk uit en ook goed te doen als je een stapel kaarten wil maken. ~:)
Precies, zocht dit jaar wel iets makkelijks :D
pi_201849177
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Abstracte kerstbomen met washi tape

Vervelend dat het nog niet beter gaat!
Greys is wel leuk O+
Wat super leuk gedaan!
pi_201849192
Ik moet ook weer eens Grey gaan kijken.
Alleen kijk hooguit een aflevering van een serie per dag... en wil eerst Criminal Minds zien en daarna Supernatural
pi_201849491
Ik zit nu Adem in, Adem uit te kijken. Ik ben normaal niet van de NLse series maar deze is wel leuk. Kan je in ieder geval fijn bij haken.
Niet dat ik dat nu zit te doen :+ zit nu een glas wijn te drinken.
pi_201849540
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit nu Adem in, Adem uit te kijken. Ik ben normaal niet van de NLse series maar deze is wel leuk. Kan je in ieder geval fijn bij haken.
Niet dat ik dat nu zit te doen :+ zit nu een glas wijn te drinken.
Ach haken... wijn... wat is het verschil
pi_201849674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach haken... wijn... wat is het verschil
Beide helpt met ontspannen hahaha
pi_201852116
Kerstkaarten...Jeetje, nog niet over nagedacht. Maar sinds ik de snijplotter heb, kan ik die inderdaad zelf maken. Nu stuur ik er nooit zo veel, maar het is wel leuk om dit jaar eens eigengemaakte te sturen.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:56:38 #164
388664 crew  Dotteke
pi_201856252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:42 schreef Sumppi het volgende:

[..]

O bah wat vervelend Beterschap. Leuke serie Grey"s Anatomy, daar kom je je tijd wel meer door
pi_201856273
Hier een rustig dagje op de planning. Morgen koor. Dus even energie verzamelen
Schoonmaken, lezen en creatief gelummel met een kop thee
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:03:46 #166
388664 crew  Dotteke
pi_201856285
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een rustig dagje op de planning. Morgen koor. Dus even energie verzamelen
Schoonmaken, lezen en creatief gelummel met een kop thee
Morguh c_/
Lekker genieten dus
pi_201858666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/
Lekker genieten dus
Zeker weten!
pi_201858829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O bah wat vervelend Beterschap. Leuke serie Grey"s Anatomy, daar kom je je tijd wel meer door
Dankjewel! Er zijn heel veel seizoenen van Grey's Anatomy zag ik, dus daar kom ik zeker de tijd wel mee door.

CotS, wij hebben tien jaar geleden zoveel afleveringen van Criminal Minds gekeken. Zelfs nog tijdens de bevalling van de oudste. :D Alleen nadat hij geboren was waren er een aantal afleveringen waarbij er wat naars gebeurde met kinderen en daar konden we toen echt niet meer naar kijken. Daarom zijn we toen afgehaakt. :D
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:56:56 #170
388664 crew  Dotteke
pi_201858867
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dankjewel! Er zijn heel veel seizoenen van Grey's Anatomy zag ik, dus daar kom ik zeker de tijd wel mee door.

CotS, wij hebben tien jaar geleden zoveel afleveringen van Criminal Minds gekeken. Zelfs nog tijdens de bevalling van de oudste. :D Alleen nadat hij geboren was waren er een aantal afleveringen waarbij er wat naars gebeurde met kinderen en daar konden we toen echt niet meer naar kijken. Daarom zijn we toen afgehaakt. :D
Dan was het wel heel verslavend die serie :D
pi_201858905
Er komt zo een collega van mijn man voor een trainingssessie. De kinderen zijn natuurlijk vrij en ik kan niet zo heel veel, dus hij vertelde dat ze natuurlijk even mogen begroeten, maar dat ze komt voor werk en niet om gezellig met ze te keuvelen.

Kleuter: Is het een meisje? :o OOOOhh ik ben gek op meisjes! O+ Meisjes zijn zooooo leuk!
Man: Ja, het is een meisje. Eigenlijk een mevrouw, maar ze komt niet om met je te spelen.
Kleuter: Goed, goed. Maar mogen we wel kijken? Dan ga ik naar haar kijken, maar niet aan haar komen..

We hebben echt een gek kind. :')
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:07:50 #172
388664 crew  Dotteke
pi_201858987
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Sumppi het volgende:
Er komt zo een collega van mijn man voor een trainingssessie. De kinderen zijn natuurlijk vrij en ik kan niet zo heel veel, dus hij vertelde dat ze natuurlijk even mogen begroeten, maar dat ze komt voor werk en niet om gezellig met ze te keuvelen.

Kleuter: Is het een meisje? :o OOOOhh ik ben gek op meisjes! O+ Meisjes zijn zooooo leuk!
Man: Ja, het is een meisje. Eigenlijk een mevrouw, maar ze komt niet om met je te spelen.
Kleuter: Goed, goed. Maar mogen we wel kijken? Dan ga ik naar haar kijken, maar niet aan haar komen..

Geweldig dit _O-
pi_201860088
quote:

Ja, want kijken doe je met je oogjes, en niet met je handjes :D
pi_201861842
quote:

:D geweldig
pi_201869598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 11:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hahahaha ik heb nu een beeld van een heftig persende vrouw die serie kijkt.

Snap wel dat je daarom ermee gestopt bent. Ik vind het soms lastig als de dader mijn stoornis heeft
pi_201869601
quote:

Geweldig kind!
pi_201869607
Voor dit weekend alles afgezegd. Even bijkomen. Zo druk gehad.

Over een uurtje gaat de telefoon lekker uit.

Duizend mogelijke projecten in mijn hoofd. Waarschijnlijk eindig ik met tekenen en borduren en lezen ;)
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:25:45 #178
388664 crew  Dotteke
pi_201869628
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 06:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor dit weekend alles afgezegd. Even bijkomen. Zo druk gehad.

Over een uurtje gaat de telefoon lekker uit.

Duizend mogelijke projecten in mijn hoofd. Waarschijnlijk eindig ik met tekenen en borduren en lezen ;)
Morguh c_/
O dat is jammer, hoop dat je je rust kan pakken vandaag.
Wat fijn dat je zoveel hobby's hebt.
pi_201869646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/
O dat is jammer, hoop dat je je rust kan pakken vandaag.
Wat fijn dat je zoveel hobby's hebt.
Ik vind het zo fijn dat ik vrij ben dat ik dit niet jammer kan vinden.

Hahaha ja bijna teveel hobby's
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:42:57 #180
388664 crew  Dotteke
pi_201869650
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind het zo fijn dat ik vrij ben dat ik dit niet jammer kan vinden.

Hahaha ja bijna teveel hobby's
Waarom zou je het jammer vinden om vrij te zijn, ik zou zeggen geniet er van.
Ik ben momenteel even met ietsminder crea iets bezig. Een legpuzzel van 2000 stukjes, En het wil maar niet lukken.
Heb het nu een week rust gegeven en dan gaan we volgende week weer eens verder kijken.
pi_201870368
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben momenteel even met ietsminder crea iets bezig. Een legpuzzel van 2000 stukjes, En het wil maar niet lukken.
Heb het nu een week rust gegeven en dan gaan we volgende week weer eens verder kijken.
Naja... het voelt als lui. Ach... lui is voor vandaag lekker

Respect voor je puzzel! Knap dat je dat geduld hebt :*
pi_201870387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Haha, we hebben er ook nog eentje liggen van 2000 die half af is, bedenk ik me net. Ook maar eens aanzwengelen voor de Kerst
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:16:31 #183
388664 crew  Dotteke
pi_201870431
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja... het voelt als lui. Ach... lui is voor vandaag lekker

Respect voor je puzzel! Knap dat je dat geduld hebt :*
Met lekker lui zijn is ook niets verkeerd toch :D
Deze puzzel ben ik mee bezig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:17:39 #184
388664 crew  Dotteke
pi_201870446
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:13 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Haha, we hebben er ook nog eentje liggen van 2000 die half af is, bedenk ik me net. Ook maar eens aanzwengelen voor de Kerst
O leuk, eigenlijk is het ook een soort van crea toch :D
Ik doe normaal 1000 of 1500. Zag deze liggen en vond hem wel mooi maar hij is best moeilijk.
pi_201870508
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O leuk, eigenlijk is het ook een soort van crea toch :D
Ik doe normaal 1000 of 1500. Zag deze liggen en vond hem wel mooi maar hij is best moeilijk.
We zijn aan deze bezig:

Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:24:43 #186
388664 crew  Dotteke
pi_201870529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:22 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We zijn aan deze bezig:

[ afbeelding ]
O die is ook heel mooi zeg.
pi_201870592
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O die is ook heel mooi zeg.
Ik vind de kwaliteit van die Grafika puzzels ook erg goed. Stevige, goed uitgesneden stukjes met een mooie matte finish.

Verder zijn we fan van de Kinkade-puzzels, van Schmidt. Die hebben we allemaal gehad, behalve de 500 stukjes (te makkelijk) en de 3000 (te groot en te lastig, misschien ooit eens). Qua kwaliteit net iets minder dan de Grafika's.

Van Haasteren doet het ook goed. Die zijn gewoon geinig.

We hebben wel eens een puzzel van Falcon geprobeerd. Daarvan vonden we de druk toch wat minder, maar verder vergelijkbaar met Schmidt.

Onze black list: puzzels van King. Slap karton, hoogglans finish zodat het licht erin weerkaatst en je af en toe nauwelijks ziet wat er op de stukjes staat, als het licht verkeerd valt.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:44:03 #188
388664 crew  Dotteke
pi_201870693
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:31 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik vind de kwaliteit van die Grafika puzzels ook erg goed. Stevige, goed uitgesneden stukjes met een mooie matte finish.

Verder zijn we fan van de Kinkade-puzzels, van Schmidt. Die hebben we allemaal gehad, behalve de 500 stukjes (te makkelijk) en de 3000 (te groot en te lastig, misschien ooit eens). Qua kwaliteit net iets minder dan de Grafika's.

Van Haasteren doet het ook goed. Die zijn gewoon geinig.

We hebben wel eens een puzzel van Falcon geprobeerd. Daarvan vonden we de druk toch wat minder, maar verder vergelijkbaar met Schmidt.

Onze black list: puzzels van King. Slap karton, hoogglans finish zodat het licht erin weerkaatst en je af en toe nauwelijks ziet wat er op de stukjes staat, als het licht verkeerd valt.
O een echt puzzel fan dus. Die ik nu heb is van Clementoni ook wel goed.
Ik heb er een hele boel, fijne en minder fijne
Ik vind King nog wel meevallen.
Van Haasteren vind ik persoonlijk helemaal niets aan.
pi_201870768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O een echt puzzel fan dus. Die ik nu heb is van Clementoni ook wel goed.
Ik heb er een hele boel, fijne en minder fijne
Ik vind King nog wel meevallen.
Van Haasteren vind ik persoonlijk helemaal niets aan.
De hele schoonfamilie is puzzelfan. De één koopt dit, de ander dat... De familie vindt de Kinkade's en Grafika's te lastig, dus die kopen we zelf. Af en toe kopen we eens een Van Haasteren en dat doet de familie ook. Die puzzels gaan de hele familie rond.

Van Clementoni heb ik er nog geen gehad, maar daar heb ik wel eens naar zitten kijken. Net zoals Cobble Hill, Bluebird, Castorland en de puzzels van Marius van Dokkum.

Oh, en zo'n driehoeksdoos van Heye hebben we ook al eens gehad. Is ook redelijke kwailteit, en die gaat nu ook de familie rond.
pi_201871163
Paar maanden geleden al mijn puzzels aan een vriendin gegeven. Laten we zeggen dat het er 58 waren _O-
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:38:46 #191
388664 crew  Dotteke
pi_201871208
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 10:54 schreef Morri2 het volgende:

[..]
De hele schoonfamilie is puzzelfan. De één koopt dit, de ander dat... De familie vindt de Kinkade's en Grafika's te lastig, dus die kopen we zelf. Af en toe kopen we eens een Van Haasteren en dat doet de familie ook. Die puzzels gaan de hele familie rond.

Van Clementoni heb ik er nog geen gehad, maar daar heb ik wel eens naar zitten kijken. Net zoals Cobble Hill, Bluebird, Castorland en de puzzels van Marius van Dokkum.

Oh, en zo'n driehoeksdoos van Heye hebben we ook al eens gehad. Is ook redelijke kwailteit, en die gaat nu ook de familie rond.
Castor puzzels heb ik ook die zijn inderdaad fijn leggen
Die van Clementoni vond ik eigenlijk best prijzig

Ik kijk wel een vaak op internet voor 2de handse maar die ik mooi vind zie je niet zoveel.
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:39:05 #192
388664 crew  Dotteke
pi_201871213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paar maanden geleden al mijn puzzels aan een vriendin gegeven. Laten we zeggen dat het er 58 waren _O-
O jee jij hebt e r dus ook heel veel gelegd al :D
pi_201871254
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jee jij hebt e r dus ook heel veel gelegd al :D
Ja... alleen ik vind het niet meer leuk om te doen. En ik heb iemand heel blij mee gemaakt
  Moderator zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:46:30 #194
388664 crew  Dotteke
pi_201871271
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... alleen ik vind het niet meer leuk om te doen. En ik heb iemand heel blij mee gemaakt
Alleen maar mooi toch
Ik had al eens gekeken of er hier ergens een topic was over puzzels ruilen. Maar aan de andere kant dan met je je adres doorgeven en dat vind ik nogal wat.
pi_201871323
Goedemorgen :O net pas uit bed.
Gisteren een leuke avond bij vrienden gehad.

Ik wou dat ik plek had voor puzzels O+ lijkt me ook een leuke hobby.
pi_201871989
Misschien heeft je moeder plek voor de puzzels. :D
pi_201872143
Over plek gesproken. Dit huis heeft veel inbouwkasten. En mijn inloopkast en woonkamerkast zijn gewoon leeg omdat ik niet zoveel spullen heb (en als mijn knutseldingen liggen op zolder. Misschien moet ik kleding en handdoeken in de inloopkast leggen

(moet zeggen dat dit wel vanzelf vult hoor, alleen dit voelt wel lux)
pi_201872148
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:11 schreef Sumppi het volgende:
Misschien heeft je moeder plek voor de puzzels. :D
Daar zouden ze wel op de grote tafel kunnen blijven liggen :Y
Hier zouden de katten het slopen.
pi_201872155
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Daar zouden ze wel op de grote tafel kunnen blijven liggen :Y
Hier zouden de katten het slopen.
Slopen? Ze helpen je juist ;)
pi_201873040
We hebben katten, en een puzzelrol. Die puzzelrol is essentieel :D
pi_201873538
Ik ben niet zo handig met zo'n rol. De puzzels blijven bij mij dan niet goed liggen.

Achja ik heb niet nog een hobby nodig :+
pi_201877735
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over plek gesproken. Dit huis heeft veel inbouwkasten. En mijn inloopkast en woonkamerkast zijn gewoon leeg omdat ik niet zoveel spullen heb (en als mijn knutseldingen liggen op zolder. Misschien moet ik kleding en handdoeken in de inloopkast leggen

(moet zeggen dat dit wel vanzelf vult hoor, alleen dit voelt wel lux)
Oooh inbouwkasten. O+ In ons oude huis hadden we die superveel. Echt ideaal vond ik dat.
pi_201882231
Goedemorgen :W
Wat een zonnig weer hier O+
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 11:43:54 #204
388664 crew  Dotteke
pi_201882625
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Wat een zonnig weer hier O+
Morguh Sarabi, hier ook volop zon, maar wel fris buiten, wel lekker
pi_201884085
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Sarabi, hier ook volop zon, maar wel fris buiten, wel lekker
Ja wel fris inderdaad.
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 15:55:26 #206
388664 crew  Dotteke
pi_201885313
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 13:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja wel fris inderdaad.
Net even weggeweest, het oogt mooi maar inderdaad frisjes
Volgende week kan het 18graden worden las ik
pi_201885515
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 13:11 schreef Sumppi het volgende:

Hoe gaat het nu met je?
pi_201885524
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 15:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Net even weggeweest, het oogt mooi maar inderdaad frisjes
Volgende week kan het 18graden worden las ik
Wow 18gr, we mogen echt nog niet zeuren over het weer deze herfst.
  Moderator zondag 24 oktober 2021 @ 16:13:58 #209
388664 crew  Dotteke
pi_201885556
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 16:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wow 18gr, we mogen echt nog niet zeuren over het weer deze herfst.
Nee, mogen we ook niet. maar ook al was het regen of vies weer dan heeft zeuren nog geen zin. :P
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 06:03:20 #210
388664 crew  Dotteke
pi_201894032
Morguh c_/ wat leuk die ballonnentopic _O_
pi_201894113

Vandaag lekker bezig denk ik.
pi_201905857
Goedemorgen! Gisteren de legpuzzel toch maar eens onder het stof vandaan gehaald, en er verder aan gegaan. Mijn man en ik drinken na het eten altijd een kop koffie, en kletsen wat. We doen dan altijd ook wel een spelletje (kort bord- of kaartspel of een stukje videogame) of een half uurtje legpuzzel.

Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 06:15:02 #213
388664 crew  Dotteke
pi_201915604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 09:16 schreef Morri2 het volgende:
Goedemorgen! Gisteren de legpuzzel toch maar eens onder het stof vandaan gehaald, en er verder aan gegaan. Mijn man en ik drinken na het eten altijd een kop koffie, en kletsen wat. We doen dan altijd ook wel een spelletje (kort bord- of kaartspel of een stukje videogame) of een half uurtje legpuzzel.

[ afbeelding ]
A gezellig, vooral als je het saampjes doet
Ik heb hier mannen aan het werk en als ze koffie drinken dan proberen ze ook stukjes te zoeken.
Helaas hebben ze nog geen stukje gevonden.

Heb het de afgelopen druk gehad, maar vanaf volgende week heb ik meer tijd en ga ik ook weer met mijn puzzel verder
pi_201916744
Goedemorgen!

Puzzelen heb ik wel eens in de kliniek samen gedaan, vreselijk vond ik dat. Puzzelen wil ik alleen doen, wordt helemaal gek van mensen die "mijn systeem" door de war gooien ;)

Nu een beetje druk van blijheid. Vrijdag KreaDoe!
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:11:29 #215
388664 crew  Dotteke
pi_201916883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Puzzelen heb ik wel eens in de kliniek samen gedaan, vreselijk vond ik dat. Puzzelen wil ik alleen doen, wordt helemaal gek van mensen die "mijn systeem" door de war gooien ;)

Nu een beetje druk van blijheid. Vrijdag KreaDoe!
Thuis kan je het wel alleen doen toch?
pi_201917036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Thuis kan je het wel alleen doen toch?
Klopt :)
Alleen geen geduld en ze allemaal weggeven
Nu heerlijk borduren
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:27:55 #217
388664 crew  Dotteke
pi_201917065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt :)
Alleen geen geduld en ze allemaal weggeven
Nu heerlijk borduren
Is ook lekker toch. Iedereen is crea op zijn of haar eigen manier.
pi_201917162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook lekker toch. Iedereen is crea op zijn of haar eigen manier.
Oh ik bedoel het helemaal niet als kritiek!
Vind puzzelen juist knap, mijn brein wil niet meer de psychoses alleen dat geeft niet. Genoeg andere dingen die ik wel kan
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 10:43:24 #219
388664 crew  Dotteke
pi_201917237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik bedoel het helemaal niet als kritiek!
Vind puzzelen juist knap, mijn brein wil niet meer de psychoses alleen dat geeft niet. Genoeg andere dingen die ik wel kan
Ik zag het ook helemaal niet als kritiek hoor.
Iedereen heeft gewoon zijn eigen manier om crea te zijn.
IK heb met mijn lijf dan weer moeite met andere crea dingen.
Maar goed dat er zoveel is , er is meestal wel iets wat je kan doen.
Vervelend dat je daar mee kampt, maar gelukkig dat andere dingen dan wel willen ^O^
pi_201917845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 10:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zag het ook helemaal niet als kritiek hoor.
Iedereen heeft gewoon zijn eigen manier om crea te zijn.
IK heb met mijn lijf dan weer moeite met andere crea dingen.
Maar goed dat er zoveel is , er is meestal wel iets wat je kan doen.
Vervelend dat je daar mee kampt, maar gelukkig dat andere dingen dan wel willen ^O^
Oh gelukkig maar en je hebt helemaal gelijk hoor! Vervelend dat je lijf je verhinderd :*
Ieder kan zo wel wat :)
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 11:36:17 #221
388664 crew  Dotteke
pi_201917859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh gelukkig maar en je hebt helemaal gelijk hoor! Vervelend dat je lijf je verhinderd :*
Ieder kan zo wel wat :)
IK kijk gewoon naar wat nog wel kan :P
pi_201917909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK kijk gewoon naar wat nog wel kan :P
Oh ik ook hoor :) 'k Ben over het algemeen erg positief :) *O*
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 11:41:21 #223
388664 crew  Dotteke
pi_201917926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik ook hoor :) 'k Ben over het algemeen erg positief :) *O*
Gelukkig maar ^O^
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 12:46:10 #224
388664 crew  Dotteke
pi_201930261
@Morri2 al iets opgeschoten met je puzzel?
pi_201930300
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:46 schreef Dotteke het volgende:
@:Morri2 al iets opgeschoten met je puzzel?
Oh jawel hoor. Ik zal vanavond een nieuwe foto maken.
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 12:50:58 #226
388664 crew  Dotteke
pi_201930308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:50 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh jawel hoor. Ik zal vanavond een nieuwe foto maken.
Leuk, ben benieuwd. IK ga maandag weer beginnen, drukke week achter de rug.
Maar ik moet hem toch een keer afmaken :D
pi_201930821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Deze gaat wel even duren, met 2000 stukjes. De ene dag leg je er net 2 aan, en een andere dag een heel lapje. Voor ná deze puzzel staat er een kort 2-persoons coöperatief spelletje op het programma, waar ook een korte campagne bij zit. Daar heb ik ook veel zin in.

En welke puzzel ben je aan bezig?
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 13:42:04 #228
388664 crew  Dotteke
pi_201930845
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:40 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Deze gaat wel even duren, met 2000 stukjes. De ene dag leg je er net 2 aan, en een andere dag een heel lapje. Voor ná deze puzzel staat er een kort 2-persoons coöperatief spelletje op het programma, waar ook een korte campagne bij zit. Daar heb ik ook veel zin in.
Die van mij is ook 2000 stukjes, moet nu de donkere stukjes nog.Ben hem eigenlijk zat maar wil hem hoe dan ook afmaken.

Wat voor spelletje is dat dan?
pi_201930904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die van mij is ook 2000 stukjes, moet nu de donkere stukjes nog.Ben hem eigenlijk zat maar wil hem hoe dan ook afmaken.

Wat voor spelletje is dat dan?
Under Faling Skies. Er wordt gezegd dat het een solospel is, maar we hebben hem met z'n tweeën geprobeerd, en dat gaat uitstekend. Het is namelijk vooral een puzzelspel, dus je kunt ook overleggen.

Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 15:48:39 #230
388664 crew  Dotteke
pi_201931986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:47 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Under Faling Skies. Er wordt gezegd dat het een solospel is, maar we hebben hem met z'n tweeën geprobeerd, en dat gaat uitstekend. Het is namelijk vooral een puzzelspel, dus je kunt ook overleggen.

O dat is wel leuk als je dat dan samen kan doen. Ik had er nooit van gehoord
pi_201934584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 19:47:16 #232
388664 crew  Dotteke
pi_201934618
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef Morri2 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Thnx, leuk stukje er bij.
pi_201934849
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef Morri2 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Respect met al dat groen
Echt heel gaaf
pi_201935474
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh wacht dat is de mat
_O- Ja, dat is de mat :D

Net 2 nieuwe puzzels besteld. Eentje voor de schoonouders die binnenkort hun zoveeljarig huwelijk vieren. En eentje voor onszelf, voor de voorraad. Meestal hebben we zo'n 3 puzzels op voorraad liggen. Daar waren we vorig jaar wel blij mee, toen ineens de puzzels heel snel uitverkocht raakten.

We hebben nu nog een Van Haasteren van 1000 stukjes en een Kinkade van 1000 stukjes. En er is er eentje van 2000 stukjes onderweg van een merk dat we niet kennen.

Ben benieuwd naar de kwaliteit.
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 20:44:36 #236
388664 crew  Dotteke
pi_201935518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:41 schreef Morri2 het volgende:

[..]
_O- Ja, dat is de mat :D

Net 2 nieuwe puzzels besteld. Eentje voor de schoonouders die binnenkort hun zoveeljarig huwelijk vieren. En eentje voor onszelf, voor de voorraad. Meestal hebben we zo'n 3 puzzels op voorraad liggen. Daar waren we vorig jaar wel blij mee, toen ineens de puzzels heel snel uitverkocht raakten.

We hebben nu nog een Van Haasteren van 1000 stukjes en een Kinkade van 1000 stukjes. En er is er eentje van 2000 stukjes onderweg van een merk dat we niet kennen.

[ afbeelding ]

Ben benieuwd naar de kwaliteit.
O dat is een hele mooie zeg.
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 05:59:14 #238
388664 crew  Dotteke
pi_201938144
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 05:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kreadoedag!
Morguh c_/
Ga je daar naar toe?
pi_201938150
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 05:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/
Ga je daar naar toe?
Yes!
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 06:07:39 #240
388664 crew  Dotteke
pi_201938154
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 06:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Yes!
O leuk, zal wel heel veel te zien zijn.
Fijne dag geniet er van?
pi_201938229
quote:
Kreadoedag!
Ontzettend veel plezier!
pi_201938574
Leuk! Veel plezier CotS!
pi_201938729
quote:
Kreadoedag!
Veel plezier *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 08:26 schreef Sumppi het volgende:
Leuk! Veel plezier CotS!
Je bent terug *O*
pi_201938746
Crosspostje:

Gisteren bij De Grote Schijn geweest.
https://www.rotterdamfestivals.nl/agenda/de-grote-schijn/
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen :@
Tuurlijd is een mooi uitgelicht bos altijd mooi, maar voor 17 euro?
Glow in Eindhoven is gratis en toch wel een stuk beter.
pi_201938944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Crosspostje:

Gisteren bij De Grote Schijn geweest.
https://www.rotterdamfestivals.nl/agenda/de-grote-schijn/
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen :@
Tuurlijd is een mooi uitgelicht bos altijd mooi, maar voor 17 euro?
Glow in Eindhoven is gratis en toch wel een stuk beter.
Glow is fantastisch, al vind ik het de laatste jaren toch wel érg druk. Het is echt file lopen daar, en op sommige plekken is er een fuik en dan schuifel je letterlijk centimeter voor centimeter vooruit. Ik ben al een aantal jaren om die reden niet meer geweest. Maar wel mooi!
pi_201939160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:16 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Glow is fantastisch, al vind ik het de laatste jaren toch wel érg druk. Het is echt file lopen daar, en op sommige plekken is er een fuik en dan schuifel je letterlijk centimeter voor centimeter vooruit. Ik ben al een aantal jaren om die reden niet meer geweest. Maar wel mooi!
Ja dat is waar, het is soms echt te druk.
pi_201939995
Hoe gaat het met het brouwen sarabi?
Werewolf
pi_201943374
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nu even rustig :)
Over 2 weken gaan we weer een grote batch brouwen.

Green Witch is klaar *O*
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:17:25 #249
388664 crew  Dotteke
pi_201945145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Green Witch is klaar *O*
[ afbeelding ]
Wat een leukerd.
pi_201945493
Extreem goed geslaagd
Nu doodop van de KreaDoe
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 18:53:35 #251
388664 crew  Dotteke
pi_201945712
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Extreem goed geslaagd
Nu doodop van de KreaDoe
Yeah. Leuk wat heb je allemaal gekocht?
pi_201946201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Yeah. Leuk wat heb je allemaal gekocht?
Haakpakketjes, een pakketje om een vilten draak te maken, tijdschriften met haakpatronen, mozaïek pakketjes en een journal
  Moderator vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:31:57 #253
388664 crew  Dotteke
pi_201946235
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haakpakketjes, een pakketje om een vilten draak te maken, tijdschriften met haakpatronen, mozaïek pakketjes en een journal
Je kan voorlopig weer even door dus. Leuk hoor.
pi_201953420
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan voorlopig weer even door dus. Leuk hoor.
Ik heb vooral een heel lieve moeder... en de komende maanden hoef ik me niet te vervelen
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:00:29 #255
388664 crew  Dotteke
pi_201953442
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb vooral een heel lieve moeder... en de komende maanden hoef ik me niet te vervelen
Je moeder is mee geweest gisteren?
Lekker toch en kan nog afwisselen ook als je wilt.
pi_201953459
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je moeder is mee geweest gisteren?
Lekker toch en kan nog afwisselen ook als je wilt.
Ja ze was mee. Familietraditie :)
En ik heb alleen kans gehad om de mozaïek zelf te kopen

Ja daarom! Ik vind alles leuk en lekker rustig aan ermee
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:04:35 #257
388664 crew  Dotteke
pi_201953482
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ze was mee. Familietraditie :)
En ik heb alleen kans gehad om de mozaïek zelf te kopen

Ja daarom! Ik vind alles leuk en lekker rustig aan ermee
O wat lief van je moeder.
Heb net weer wat beurzen er bij gezet,
Weet niet of je vaak gaat?
pi_201953679
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wat lief van je moeder.
Heb net weer wat beurzen er bij gezet,
Weet niet of je vaak gaat?
Voornamelijk kreadoe eigenlijk
Het kost een enorme hap energie en ben wel een week bezig met herstellen
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:28:24 #259
388664 crew  Dotteke
pi_201953767
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voornamelijk kreadoe eigenlijk
Het kost een enorme hap energie en ben wel een week bezig met herstellen
O dat is dan weer jammer. Maar wel top dat je het wel doet ondanks dat ^O^
pi_201953947
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is dan weer jammer. Maar wel top dat je het wel doet ondanks dat ^O^
Nee jammer is het niet! Ik wist het van te voren en het is het helemaal waard!
pi_201954549
Ik weet niet meer waar mijn vraag aan Sarabi staat.

Hoe gaat het met brouwen?
Werewolf
  Moderator zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:40:44 #262
388664 crew  Dotteke
pi_201958723
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
pi_201979654

En weer een stukje verder.

Intussen zijn de twee nieuwe puzzels binnen. Eentje van 2000 stukjes van het merk Art Puzzle. Even gekeken, en het is toch wat dunner dan de Grafika's, en het glanst een beetje. Dat is te overzien. Waar ik minder enthousiast over ben is de slechte resolutie van de afbeelding. Het is te doen, maar ik had het liever wat beter gehad. Ik denk dat we dit merk in de toekomst ook links gaan laten liggen.

Zo jammer. Er zijn al zo weinig puzzels met 2000 stukjes.
pi_201980398
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:

Over 2 weken gaan we weer een grote batch brouwen
pi_201980411
Goedemorgen trouwens
Vorige week was een rare week, eens kijken of deze normaler verloopt :D

Maar eerst beginnen met was opvouwen.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 09:21:17 #266
388664 crew  Dotteke
pi_201980865
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 07:08 schreef Morri2 het volgende:
[ afbeelding ]

En weer een stukje verder.

Intussen zijn de twee nieuwe puzzels binnen. Eentje van 2000 stukjes van het merk Art Puzzle. Even gekeken, en het is toch wat dunner dan de Grafika's, en het glanst een beetje. Dat is te overzien. Waar ik minder enthousiast over ben is de slechte resolutie van de afbeelding. Het is te doen, maar ik had het liever wat beter gehad. Ik denk dat we dit merk in de toekomst ook links gaan laten liggen.

Zo jammer. Er zijn al zo weinig puzzels met 2000 stukjes.
O gaat lekker, ik heb geloof ik het weekend zo 20 stukjes er bij gelegd. Schietniet niet zo op :P
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 09:22:11 #267
388664 crew  Dotteke
pi_201980871
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen trouwens
Vorige week was een rare week, eens kijken of deze normaler verloopt :D

Maar eerst beginnen met was opvouwen.
Hopelijk was het wel een leuke week :D
pi_201980923
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O gaat lekker, ik heb geloof ik het weekend zo 20 stukjes er bij gelegd. Schietniet niet zo op :P
We zijn met z'n tweeen. Dat scheelt enorm.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 09:31:20 #269
388664 crew  Dotteke
pi_201980951
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:28 schreef Morri2 het volgende:

[..]
We zijn met z'n tweeen. Dat scheelt enorm.
Ja dat is waar, is ook best gezellig met zijn tweetjes zoiets doen.
pi_201981123
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hopelijk was het wel een leuke week :D
Jawel hoor :)
pi_201991518
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Green Witch is klaar *O*
[ afbeelding ]
Ze is tof geworden!
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:40:18 #272
388664 crew  Dotteke
pi_201993771
Morguh c_/
pi_201994254
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 22:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ze is tof geworden!
Dankjewel :)

Hoe gaat het nu met je?
pi_201996856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel :)

Hoe gaat het nu met je?
Beetje meh. Ik moet een colonoscopie, omdat er toch iets niet goed is.

Maar vanmorgen weer de dreumesgroep en peutergroep in de bibliotheek voorgelezen en dat was leuk.

Hoe is het met de kat?
pi_202000154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Beetje meh. Ik moet een colonoscopie, omdat er toch iets niet goed is.

Maar vanmorgen weer de dreumesgroep en peutergroep in de bibliotheek voorgelezen en dat was leuk.

Hoe is het met de kat?
Tot nu toe gaat alles weer goed :)

Ai een colonoscopie -O- niet leuk, maar hopelijk vinden ze iets dat makkelijk te fixen is.
Weet je al wanneer je aan de beurt bent?

Fijn dat het voorlezen leuk was :)
pi_202000439
Dat is wel mooi nieuws van de kat. O+

De huisarts heeft me doorverwezen naar een kliniek, omdat de wachtlijst daar kort is. Ik moet alleen nog een afspraak maken morgen. B-)

Man maakt vanavond mijn lievelings nachos uit de oven. :9 De kinderen eten veel eerder en wij eten eens lekker met een film erbij op de bank.
pi_202008932

Om acht uur naar de winkel en daarna het huis schoonmaken. Vanmiddag komt er een vriendin

Daarna ben ik wel toe aan een dutje
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 06:49:36 #278
388664 crew  Dotteke
pi_202009061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 05:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

Om acht uur naar de winkel en daarna het huis schoonmaken. Vanmiddag komt er een vriendin

Daarna ben ik wel toe aan een dutje
Morguh Childofthestars ook al weer lekker vroeg wakker.
Is wel lekker he zo vroeg naar de winkel, denk dat ik dat ook maar weer ga doe nu het allemaal weer op oplaait met corona. Gezellig een vriendin op bezoek, gezellig kletsbetsen. Geniet er van.
pi_202009075
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Childofthestars ook al weer lekker vroeg wakker.
Is wel lekker he zo vroeg naar de winkel, denk dat ik dat ook maar weer ga doe nu het allemaal weer op oplaait met corona. Gezellig een vriendin op bezoek, gezellig kletsbetsen. Geniet er van.
Hahha ja, slapen is niet mijn talent

Ik ga eigenlijk altijd zo vroeg. Ook voor covid. Lekker rustig en dan ben je er vanaf. En idd de cijfers zijn niet om blij van te worden. Ik hoop dat de knutselclub doorgaat voorlopig en dat er niet weer lockdown komt

Dank je wel. Ik ga haar leren haken :)

Heb jij plannen?
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:01:58 #280
388664 crew  Dotteke
pi_202009093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahha ja, slapen is niet mijn talent

Ik ga eigenlijk altijd zo vroeg. Ook voor covid. Lekker rustig en dan ben je er vanaf. En idd de cijfers zijn niet om blij van te worden. Ik hoop dat de knutselclub doorgaat voorlopig en dat er niet weer lockdown komt

Dank je wel. Ik ga haar leren haken :)

Heb jij plannen?
Ja het is ook niet mijn grootste talent lang slapen. Al moet ik zeggen dat het de laatste weken redelijk gaat.
Ergens is het wel fijn om vroeg te gaan, maar als er geen corona is vind ik er overdag even uitgaan ook wel fijn eerlijk gezegd. Ik ben een mensen mensen mens en vind het gezellig mensen om mij heen.

Moeten we maar niet aan denken dat we weer een lockdown krijgen. Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk maar voor sommige is het een ramp. Vooral als je daardoor je bezigheden niet meer kan doen.
O leuk ik heb mijn dochter ook leren haken en leren naaien, ze maakt nu zelf allemaal leuke dingen.

IK heb niet echt plannen moet iedere woensdag naar de fysio en ik moet nog een verslag uittypen.

Weekend heb ik wel plannen, zaterdag naar mijn vader ( 91) die wordt dinsdag aan zijn galblaas geopereerd. ALs het doorgaat tenminste nu corona patiënten weer massaal opgenomen worden. Het is best een risico op die leeftijd nog onder narcose te gaan en de galblaas heeft door ontstekingen slappe plekken dus als het alsnog knapt dan is het foute boel. vind het wel een beetje eng, maar ga van het beste uit. En zondag ga ik naar mijn zoon en gaan daarna uit eten.
pi_202009153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het is ook niet mijn grootste talent lang slapen. Al moet ik zeggen dat het de laatste weken redelijk gaat.
Ergens is het wel fijn om vroeg te gaan, maar als er geen corona is vind ik er overdag even uitgaan ook wel fijn eerlijk gezegd. Ik ben een mensen mensen mens en vind het gezellig mensen om mij heen.

Moeten we maar niet aan denken dat we weer een lockdown krijgen. Ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk maar voor sommige is het een ramp. Vooral als je daardoor je bezigheden niet meer kan doen.
O leuk ik heb mijn dochter ook leren haken en leren naaien, ze maakt nu zelf allemaal leuke dingen.

IK heb niet echt plannen moet iedere woensdag naar de fysio en ik moet nog een verslag uittypen.

Weekend heb ik wel plannen, zaterdag naar mijn vader ( 91) die wordt dinsdag aan zijn galblaas geopereerd. ALs het doorgaat tenminste nu corona patiënten weer massaal opgenomen worden. Het is best een risico op die leeftijd nog onder narcose te gaan en de galblaas heeft door ontstekingen slappe plekken dus als het alsnog knapt dan is het foute boel. vind het wel een beetje eng, maar ga van het beste uit. En zondag ga ik naar mijn zoon en gaan daarna uit eten.
Fijn dat het goed gaat met slapen

Met een lockdown zie ik niemand. Het is vrij eenzaam dan, dus tja...

Nou je woensdag lijkt me dus aardig gevuld bij jou :*
Succes bij de fysio

Ow dat is eng met je vader... ik ga heel hard voor jullie duimen! Sterkte en een dikke knuffel 0
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:16:34 #282
388664 crew  Dotteke
pi_202009164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Fijn dat het goed gaat met slapen

Met een lockdown zie ik niemand. Het is vrij eenzaam dan, dus tja...

Nou je woensdag lijkt me dus aardig gevuld bij jou :*
Succes bij de fysio

Ow dat is eng met je vader... ik ga heel hard voor jullie duimen! Sterkte en een dikke knuffel 0
Thnx wat lief.

Het erge van de lockdown vond ik mijn kleinkinderen niet meer zien. Ik paste op één al vanaf zijn geboorte een paar keer per week en ook vaak hier slapen en de weekenden, altijd met hem op pad en dingen doen.

Toen kwam corona en was het ineens over. Na anderhalf jaar hem alleen buiten gezien te hebben ging ik weer oppassen. Maar die sterke band ik met hem had was wel over. Hij was veranderd en ik niet met hem meegegroeid. De jongste van mijn zoon heb ik toen amper gezien, ze wordt nu in nov 3 jaar.

Maar goed we gaan er gewoon van uit dat het niet meer komt *O*
pi_202009272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Sterkte met je vader.

Lockdown zou ik echt verschrikkelijk vinden. Het is te doen, maar ik word er erg ongelukkig van. Gelukkig vvoorzag ik al dat het mis zou gaan en heb de afgelopen 2 maanden zo veel mogelijk leuke dingen buitenshuis gedaan, veel vrienden gezien en spullen ingekocht (knutselen, stof, fournituren, spelletjes en puzzels). Met dat laatste kom ik de winter wel door. Ik hoop dat er wel nog vrienden zijn die thuis willen afspreken. Dat was 1,5 jaar lang niet het geval. Iedereen bleef angstvallig thuis.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 07:40:14 #284
388664 crew  Dotteke
pi_202009293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:36 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Sterkte met je vader.

Lockdown zou ik echt verschrikkelijk vinden. Het is te doen, maar ik word er erg ongelukkig van. Gelukkig vvoorzag ik al dat het mis zou gaan en heb de afgelopen 2 maanden zo veel mogelijk leuke dingen buitenshuis gedaan, veel vrienden gezien en spullen ingekocht (knutselen, stof, fournituren, spelletjes en puzzels). Met dat laatste kom ik de winter wel door. Ik hoop dat er wel nog vrienden zijn die thuis willen afspreken. Dat was 1,5 jaar lang niet het geval. Iedereen bleef angstvallig thuis.
Dank je Morri2
Je hebt de schade ingehaald van de afgelopen 1.5 jaar.
IK vermoed dat mensen wel wat minder streng zullen zijn omdat ze geent zijn.

IK ben ook heel voorzichtig geweest zag ook niemand alleen de fysio en af en toe de kinderen als het weer het toeliet en we buiten konden zitten.

Je bent in ieder geval goed voorzien. Ik heb ook een paar puzzels liggen en ik ben iets aan het zoeken om toch weer eens iets te gaan haken. Ik weet alleen nog niet wat.
Mijn dochter krijgt een kleine maar ze wil niet te veel spullen, wilde een mooi dekentje haken maar ze wil geen gehaakt dekentje _O-
pi_202012806
Sterkte met je vader Dotteke. Hopelijk kan de operatie wel doorgaan.

Echt treurig dat de intensive cares weer zo druk bezet zijn, terwijl bepaalde mensen daar waarschijnlijk helemaal niet terecht hadden hoeven komen als ze gevaccineerd waren geweest.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 14:04:59 #286
388664 crew  Dotteke
pi_202014251
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:21 schreef Sumppi het volgende:
Sterkte met je vader Dotteke. Hopelijk kan de operatie wel doorgaan.

Echt treurig dat de intensive cares weer zo druk bezet zijn, terwijl bepaalde mensen daar waarschijnlijk helemaal niet terecht hadden hoeven komen als ze gevaccineerd waren geweest.
THnx Sumppi. Ik hoop het ook, zal zuur zijn als het niet doorgaat en hij krijgt weer zo aanval dat hij dagen in het ziekenhuis moet liggen. Verder is hij gezond, alleen dit nekt hem steeds.

Ja het is van de zotte dat alles daarvoor moet wijken he. Vooral nu er een kans geboden wordt om een ic opnamen zoveel mogelijk te voorkomen.
pi_202014898
Lockdown hadden wij persoonlijk geen probleem mee. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat weer gaat gebeuren.

Mijn social media overstroomt ondertussen weer van de wappies, ik dacht dat ik de meeste al ontvolgt had.

Al die uitgestelde zorg vind ik echt eng. En dan zeggen die antivaxxers van ik ben gezond en heb die prik niet nodig. Nee idioot maar jij geeft het wel weer sneller door waardoor er anderen wel in het ziekenhuis terecht komen.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 20:02:34 #288
388664 crew  Dotteke
pi_202018615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Lockdown hadden wij persoonlijk geen probleem mee. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat dat weer gaat gebeuren.

Mijn social media overstroomt ondertussen weer van de wappies, ik dacht dat ik de meeste al ontvolgt had.

Al die uitgestelde zorg vind ik echt eng. En dan zeggen die antivaxxers van ik ben gezond en heb die prik niet nodig. Nee idioot maar jij geeft het wel weer sneller door waardoor er anderen wel in het ziekenhuis terecht komen.
Is ook heel,erg die uitgestelde zorg
Was net op sbs6 in hlf8 een man die 4 ongevaccineerde vrienden had verloren aan corona.
pi_202018719
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Dat niet alleen. Coronapatienten liggen er ook nog eens heel lang. Gemiddeld 15 dagen op de IC. En dat terwijl andere IC-patienten er gemiddeld maar 2 dagen liggen. Voor elke Coronapatient had je dus 7-8 anderen kunnen helpen.

Ik irriteer me daar echt enorm aan.
pi_202018831
Ik heb hoop dat vrienden en kenissen het niet massaal laten afweten. Net appte een vriendin of ik zin had om een middag bij haar te komen knutselen. Gewoon gezellig samen iets doen, en elkaar een beetje inspireren.

En gisteren, pal na de persco, appte iemand uit het vriendenclubje van mijn man. Die gaan volgende week samen weer iets leuks doen op hun mannenavondje.

Maar uit voorzorg heb ik toch nog een paar extra puzzels besteld :D Die gaan toch wel ooit gelegd worden. Ik zag bij mijn favoriete puzzelwinkel de voorraad - *tik* *tik* *tik* - weer hard naar beneden gaan. Vorig jaar was ik te laat. Bijna alles was toen uitverkocht.
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 06:44:24 #291
388664 crew  Dotteke
pi_202023383
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:13 schreef Morri2 het volgende:
Ik heb hoop dat vrienden en kenissen het niet massaal laten afweten. Net appte een vriendin of ik zin had om een middag bij haar te komen knutselen. Gewoon gezellig samen iets doen, en elkaar een beetje inspireren.

En gisteren, pal na de persco, appte iemand uit het vriendenclubje van mijn man. Die gaan volgende week samen weer iets leuks doen op hun mannenavondje.

Maar uit voorzorg heb ik toch nog een paar extra puzzels besteld :D Die gaan toch wel ooit gelegd worden. Ik zag bij mijn favoriete puzzelwinkel de voorraad - *tik* *tik* *tik* - weer hard naar beneden gaan. Vorig jaar was ik te laat. Bijna alles was toen uitverkocht.
Gezellig Morri2
Wat is jou favorieten puzzelwinkel?
pi_202023499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 06:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gezellig Morri2
Wat is jou favorieten puzzelwinkel?
Ik bestel hier graag. Enorm veel keuze en goede service. Af en toe hebben ze magazijndagen waar je in het magazijn kunt rondsnuffelen en met korting kunt kopen. Vriendelijke mensen ook.
pi_202023903
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:28 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik bestel hier graag. Enorm veel keuze en goede service. Af en toe hebben ze magazijndagen waar je in het magazijn kunt rondsnuffelen en met korting kunt kopen. Vriendelijke mensen ook.
Puzzeljunkie ;)
Leuk om te lezen
pi_202023988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Puzzeljunkie ;)
Leuk om te lezen
Vooral in de winter een puzzeljunkie. Einde lente/zomer /begin herfst komt het niet op tafel.

Ben je al een beetje bijgekomen van de Kreadoe?
pi_202024615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Vooral in de winter een puzzeljunkie. Einde lente/zomer /begin herfst komt het niet op tafel.

Ben je al een beetje bijgekomen van de Kreadoe?
Prima toch! Dat is alsnog vaak ;)

Ja :) ben weer prima. Lekker aan het tekenen
pi_202024851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Thnx wat lief.

Het erge van de lockdown vond ik mijn kleinkinderen niet meer zien. Ik paste op één al vanaf zijn geboorte een paar keer per week en ook vaak hier slapen en de weekenden, altijd met hem op pad en dingen doen.

Toen kwam corona en was het ineens over. Na anderhalf jaar hem alleen buiten gezien te hebben ging ik weer oppassen. Maar die sterke band ik met hem had was wel over. Hij was veranderd en ik niet met hem meegegroeid. De jongste van mijn zoon heb ik toen amper gezien, ze wordt nu in nov 3 jaar.

Maar goed we gaan er gewoon van uit dat het niet meer komt *O*
Wat verdrietig. :*
Ik vond dat ook een van de lastige dingen. Dat mijn kind zijn opa's en oma's niet kon knuffelen. Mijn schoonouders komen sinds de eerste lockdown elk weekend wat lekkers brengen. En dan moesten we onze net driejarige uitleggen dat hij afstand moest houden.

Ik ben trouwens ook echt antivaxxer moe. :r
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 10:13:02 #297
388664 crew  Dotteke
pi_202024888
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:09 schreef Cygne het volgende:

[..]
Wat verdrietig. :*
Ik vond dat ook een van de lastige dingen. Dat mijn kind zijn opa's en oma's niet kon knuffelen. Mijn schoonouders komen sinds de eerste lockdown elk weekend wat lekkers brengen. En dan moesten we onze net driejarige uitleggen dat hij afstand moest houden.

Ik ben trouwens ook echt antivaxxer moe. :r
Ja lastig is dat he. Ik hoor bij de risico groep en mijn kleinzoon durfde echt niet bij mij te komen
In het begin kwam hij voor het raam staan zijn handje tegen het raam en ik die van mij er tegen aan en maar huilen oma niet doodgaan he geen corona krijgen. Ik wil met jou knuffelen maar mag niet van corona. De tranden rolde over mijn wangen.
IK hoop echt dat wij die kant niet weer opgaan. Inmiddels heeft hij zelf twee keer corona gehad. En beide keren was hij hier geweest want afgelopen zomer kon het weer. Gelukkig teste ik beide keren negatief
pi_202024917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In het begin kwam hij voor het raam staan zijn handje tegen het raam en ik die van mij er tegen aan en maar huilen oma niet doodgaan he geen corona krijgen. Ik wil met jou knuffelen maar mag niet van corona. De tranden rolde over mijn wangen.

Oh wat erg! Dit vind ik nou zo zielig...
pi_202024954
Gelukkig nog steeds geen afzeggingen. Het zijn ook allemaal mensen die er qua regels niet met de pet naar gooien en waar ik er op vertrouw dat als ze zich ook maar enigszins niet 100% voelen, ze thuis blijven.

Helemaal blij werd ik met weer een appje waar een kennis wil afspreken om samen te gaan fotograferen. Ze begint er net mee, en ik ga haar helpen om van de automatische stand af te komen.

De agenda begint vol te lopen :D Ik ben hier echt aan toe.
pi_202025055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja lastig is dat he. Ik hoor bij de risico groep en mijn kleinzoon durfde echt niet bij mij te komen
IK hoop echt dat wij die kant niet weer opgaan. Inmiddels heeft hij zelf twee keer corona gehad. En beide keren was hij hier geweest want afgelopen zomer kon het weer. Gelukkig teste ik beide keren negatief
Wat verdrietig en lastig. Twee keer ook nog. :'(
pi_202025057
Dicht maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')