abonnement Unibet Coolblue
pi_201782086
Zo heerlijk gelezen en luisterboek en borduren O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201782292
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogge :W

Nu in de trein, bijna in Amsterdam voor een wandeltocht. *O*
Lekker gelopen?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:14:28 #103
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_201782420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker gelopen?
Ja! Het was er heerlijk weer voor. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201791741
Goedemorgen :)

Buh mijn bed was te koud vannacht...
Gelukkig genoeg extra dekens in huis.

Nu ontbijten met een luisterboek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201792101
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja! Het was er heerlijk weer voor. O+
Je had inderdaad perfect weer :Y

Goedemorgen trouwens :W
Even bijkomen van gisteren. Eerste feestje met 100 man sinds corona.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 09:11:07 #106
388664 crew  Dotteke
pi_201792140
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Je had inderdaad perfect weer :Y

Goedemorgen trouwens :W
Even bijkomen van gisteren. Eerste feestje met 100 man sinds corona.
O dat was zeker wel weer wennen zoveel mensen bij elkaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201793205
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat was zeker wel weer wennen zoveel mensen bij elkaar
Dat soort grote feesten waren sowieso al nooit mijn ding. Maar ach het viel niet tegen :)
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:52:09 #108
388664 crew  Dotteke
pi_201793212
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat soort grote feesten waren sowieso al nooit mijn ding. Maar ach het viel niet tegen :)
ALs je maar genoten heb. Ik zal het er nog niet op gokken, blijf er nog wel even van weg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201793233
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs je maar genoten heb. Ik zal het er nog niet op gokken, blijf er nog wel even van weg
Er was genoeg ruimte om afstand te houden, dat wisten we ook van te voren anders weet ik niet of ik gegaan was.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:57:02 #110
388664 crew  Dotteke
pi_201793248
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Er was genoeg ruimte om afstand te houden, dat wisten we ook van te voren anders weet ik niet of ik gegaan was.
Gelukkig maar. Ik ben en blijf er nog wel een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.
Helemaal met veel man in een ruimte ondanks de afstand. Maar dat ligt aan mij natuurlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201793350
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Ik ben en blijf er nog wel een beetje huiverig voor eerlijk gezegd.
Helemaal met veel man in een ruimte ondanks de afstand. Maar dat ligt aan mij natuurlijk
Snap ik hoor :Y Wij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest :') )
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:14:05 #112
388664 crew  Dotteke
pi_201793364
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Snap ik hoor :Y Wij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest :') )
Ja dat is ook nog een ding he ventilatie.
Hoop dat deze ellende ooit nog een keer tot een einde komt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201793614
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is ook nog een ding he ventilatie.
Hoop dat deze ellende ooit nog een keer tot een einde komt.
Echt weg ga ik niet meer van uit. Hopelijk wordt het gewoon zoiets als de griep.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:37:58 #114
388664 crew  Dotteke
pi_201793624
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Echt weg ga ik niet meer van uit. Hopelijk wordt het gewoon zoiets als de griep.
Laten we dat dan maar hopen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201802737
Knutselclub-dag *O*

En nu lekker een rustige ochtend, want drie uur in een drukke dames vreet energie.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201803638
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Snap ik hoor :Y Wij hebben er ook wel goed over nagedacht. Sowieso zat het qua ventilering ook goed (lees zo tochtig als de pest :') )
hier had oma commentaar p de ventilatie bij mij thuis gister
dus ik: hmm volgens mij stond heel van mei tot ergens september.. de keukendeur hier dag en nacht open.
En in de woonkamer alle ramen...
k weet het niet hoor.. maar volgens mij si dat wel aardige ventilatie als je gelijkvloers woont.

en nu in hele huis van die ventilatieroosters die niet goed afsluiten.. ik vind het wel prima zo.

maar oma gooide prompt de deuren van onze bungalow netjes een kwartier open...
daar was het ECHT goed weer voor :)
(en dan naar buiten lopen omdat we een stuk gaan wandelen... "het is wel fris buiten". Nou met jas buiten.. was een stuk minder fris dan op de bank naast de open deuren hoor _O- )

en goedemorgen!
pi_201803703
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
hier had oma commentaar p de ventilatie bij mij thuis gister
dus ik: hmm volgens mij stond heel van mei tot ergens september.. de keukendeur hier dag en nacht open.
En in de woonkamer alle ramen...
k weet het niet hoor.. maar volgens mij si dat wel aardige ventilatie als je gelijkvloers woont.

en nu in hele huis van die ventilatieroosters die niet goed afsluiten.. ik vind het wel prima zo.

maar oma gooide prompt de deuren van onze bungalow netjes een kwartier open...
daar was het ECHT goed weer voor :)
(en dan naar buiten lopen omdat we een stuk gaan wandelen... "het is wel fris buiten". Nou met jas buiten.. was een stuk minder fris dan op de bank naast de open deuren hoor _O- )

en goedemorgen!
Dat is wel lekker koud binnen :D maar had ze commentaar vanwege corona? Of is ze altijd van het ventileren geweest?

Ik heb deze maanden alleen ramen op de bovenste 2 verdiepingen open staan :@ Beneden vind ik het te koud en kan ook niet altijd met de katten.
pi_201803710
En nu zelfs boven ook even dicht gedaan want buiten stinkt het al uren.
pi_201803951
Bestelling van Snag Tights en Happy Socks is onderweg O+ Laat de herfst maar echt beginnen *O*
pi_201804931
Ik hou van sokken. O+

Er zit hier in de stad ook een leuk sokkenwinkeltje. Daar heb ik herfstsokken met egels vandaan.



Er staat bij dat het gerecycled is en ze doen iets met goede doelen, maar hoe verantwoord het allemaal is dat kan ik niet vinden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201805229
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:46 schreef Sumppi het volgende:
Ik hou van sokken. O+

Er zit hier in de stad ook een leuk sokkenwinkeltje. Daar heb ik herfstsokken met egels vandaan.

[ afbeelding ]

Er staat bij dat het gerecycled is en ze doen iets met goede doelen, maar hoe verantwoord het allemaal is dat kan ik niet vinden.
Die zijn leuk O+

Ik heb deze besteld:


pi_201805904
Die zijn ook tof! De bruine vind ik het mooist. O+

Ik zit ziek op de bank en ga zo maar eens verder met het breien van sokken. Geen handig begin van de herfstvakantie. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201806944
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Bestelling van Snag Tights en Happy Socks is onderweg O+ Laat de herfst maar echt beginnen *O*
hmm ben wel benieuwd naar die snap tights...

happy socks is altijd goed :)
(en kijk ook eens naar de sokken van many mornings als je dat leuk vind)
pi_201806952
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is wel lekker koud binnen :D maar had ze commentaar vanwege corona? Of is ze altijd van het ventileren geweest?

Ik heb deze maanden alleen ramen op de bovenste 2 verdiepingen open staan :@ Beneden vind ik het te koud en kan ook niet altijd met de katten.
allebei een beetje denk ik... maar ik heb nog niet eerder in de herfst met mn dikke trui aan op de bank gezeten omdat ergens perse deuren open moesten...

maar ja.. meneer rutte zegt dat we elke dag een kwartier moeten luchten he
pi_201807862
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
hmm ben wel benieuwd naar die snap tights...

happy socks is altijd goed :)
(en kijk ook eens naar de sokken van many mornings als je dat leuk vind)
Oja daar zitten ook leuke dingen in ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 14:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
allebei een beetje denk ik... maar ik heb nog niet eerder in de herfst met mn dikke trui aan op de bank gezeten omdat ergens perse deuren open moesten...

maar ja.. meneer rutte zegt dat we elke dag een kwartier moeten luchten he
Een kwartier heeft volgens mij niet zoveel nut....
pi_201807995
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Een kwartier heeft volgens mij niet zoveel nut....
heeeeeel goed timen als je precies een kwartier gaat luchten
en dan maar hopen dat er daarna niks meer binnen komt.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 06:21:33 #128
388664 crew  Dotteke
pi_201813543
Morguh dames c_/ ik hou niet zo van die bonte sokken, heb liever gewoon zwarte aan (als ik ze al aanheb)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201813620
Vraag (en crosspost vanuit OUD):

Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur) :):
https://www.action.com/nl-nl/p/naaidoos-/

Daar kreeg ik (naar het leek een ideale) tip:
https://www.ikea.com/us/e(...)utm_config=v11c0eg39
Maar deze is op de Nederlandse website niet meer te vinden.

Is er hier iemand die een tip heeft?
pi_201814551
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:

Daar kreeg ik (naar het leek een ideale) tip:
https://www.ikea.com/us/e(...)utm_config=v11c0eg39
Maar deze is op de Nederlandse website niet meer te vinden.

Is er hier iemand die een tip heeft?
Het lijkt wel een soort gereedschapskist. Hebben ze zoiets niet bij de Gamma of Hornbacher of zo? Vaak zijn opbergbakken daar een stuk goedkoper. Lelijker, dat wel, maarfunctioneel en goedkoop.
pi_201816434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraag (en crosspost vanuit OUD):

Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur) :):
https://www.action.com/nl-nl/p/naaidoos-/

Daar kreeg ik (naar het leek een ideale) tip:
https://www.ikea.com/us/e(...)utm_config=v11c0eg39
Maar deze is op de Nederlandse website niet meer te vinden.

Is er hier iemand die een tip heeft?
rond sinterklaas zijn dat soort dingen nog weleens in de aanbieding ergens

Maar ik denk dat de doe-het-zelfzaak misschien een goedkopere EN stevigere oplossing is inderdaad
pi_201820720
De eerste van de Halloweenhaaksels is af:

Nandor the bat


En tussendoor ook eindelijk mijn granny stripe afgemaakt
pi_201820838
Leuk! Die vleermuis past goed bij de rest. Wat ga je nu maken?

En de deken is afgehecht? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201820874
Hier al de hele dag ziek in bed. Gelukkig werkt m'n man thuis en kunnen de kinderen vrijwel alles zelf regelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201820938
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:16 schreef Sumppi het volgende:
Leuk! Die vleermuis past goed bij de rest. Wat ga je nu maken?

En de deken is afgehecht? :D
Ja :D en helemaal zelf gedaan. Ik stond vorige week nog op het punt om hem naar mijn moeder te brengen, maar dat is echt te erg.

Ik ga nu de green witch van Rokiki maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:19 schreef Sumppi het volgende:
Hier al de hele dag ziek in bed. Gelukkig werkt m'n man thuis en kunnen de kinderen vrijwel alles zelf regelen.
Vervelend -O- wordt het wel wat beter zo in de loop van de dag?
pi_201821316
:D

Die green witch is zo leuk.

Het wordt nog niet beter. Gister was het ook prima om op de bank te zitten, maar vandaag voel ik me zo beroerd dat dat niet fijn is. Ik dut wat en heb gelezen. De kinderen en man komen gelukkig af en toe buurten. O+ Het is lang geleden dat ik in bed lag tijdens ziekte. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201829343
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 19:48 schreef Sumppi het volgende:
:D

Die green witch is zo leuk.

Het wordt nog niet beter. Gister was het ook prima om op de bank te zitten, maar vandaag voel ik me zo beroerd dat dat niet fijn is. Ik dut wat en heb gelezen. De kinderen en man komen gelukkig af en toe buurten. O+ Het is lang geleden dat ik in bed lag tijdens ziekte. :o
Hoe voel je je vandaag? :) lekker laten verzorgen door de man en kids.

Gisteren was hier niet zo'n goede dag. Een van de katten heeft in een dag tijd 2 keer een soort van epileptische aanval gehad. Dat wijst er op dat iets niet helemaal goed zit in zijn koppie. Volgens de dierenarts was ie verder kerngezond en is het nu nog te vroeg om met medicijnen te beginnen of een scan te doen. Maar goed we zijn wel flink geschrokken en ik vind dat het moeilijk om hem niet continu in de gaten te houden.

Vanmiddag zou ik naar vrienden gaan, kwam wel goed uit even minder zorgen maken. Maar dat gaat nu vanwege ziekte niet door -O- ik denk dat ik me maar weer op haakwerk ga storten.
pi_201830424
Och jee, dat is schrikken en naar om te zien. Logisch dat je hem na gister in de gaten wil blijven houden. Als het een tijdje niet meer gebeurt neemt dat wel af. Hopelijk valt het mee. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201832474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoe voel je je vandaag? :) lekker laten verzorgen door de man en kids.

Gisteren was hier niet zo'n goede dag. Een van de katten heeft in een dag tijd 2 keer een soort van epileptische aanval gehad. Dat wijst er op dat iets niet helemaal goed zit in zijn koppie. Volgens de dierenarts was ie verder kerngezond en is het nu nog te vroeg om met medicijnen te beginnen of een scan te doen. Maar goed we zijn wel flink geschrokken en ik vind dat het moeilijk om hem niet continu in de gaten te houden.

Vanmiddag zou ik naar vrienden gaan, kwam wel goed uit even minder zorgen maken. Maar dat gaat nu vanwege ziekte niet door -O- ik denk dat ik me maar weer op haakwerk ga storten.
Sterkte meis :* Echt heel erg naar en succes met haken :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201832490
Dankjewel allebei
En @Summpi dat denk ik ook, het heeft tijd nodig. Morgen wel een flinke tijd van huis, dan moet mijn man afentoe checken van mij :')
pi_201832517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:36 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allebei
En @:Summpi dat denk ik ook, het heeft tijd nodig. Morgen wel een flinke tijd van huis, dan moet mijn man afentoe checken van mij :')
Wel goed voor je gerust toch, dat je even eruit bent :) Mannen mogen ook wel zorgen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201832551
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201832581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel goed voor je gerust toch, dat je even eruit bent :) Mannen mogen ook wel zorgen ;)
Zeker is dat goed voor me :Y
Zit nu wel ookal in mijn hoofd dat we over 2,5 week een weekendje weg zouden gaan en weet nog niet of ik dat nu vind kunnen. Maar dat kunnen we nog 2 dagen aan kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Vervelend is dat -O- maar goed je rust pakken en tussendoor leuke dingen doen.
Is KreaDoe nu ook weer online?
pi_201833308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Vervelend. Maar is KreaDoe niet ook enorm druk en prikkelend?
pi_201833316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:42 schreef Sarabi het volgende:

Is KreaDoe nu ook weer online?
Nope. Gewoon in de Jaarbeurs Utrecht.
pi_201833484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:38 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Nope. Gewoon in de Jaarbeurs Utrecht.
Ah leuk :)
pi_201834050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net terug uit de stad. Normaal mag ik van mezelf op een dag 1 uur laptop en ongeveer 3 uur telefoon. Alleen even het ritme doorbroken. Laptopuur is nu en de telefoon gaat ook wat eerder uit avanvond. Zo moe en overprikkeld. Soms heb ik het idee dat mijn hoofd alles wat leuk is niet aan kan. Naja... t' is wat het is. Deze week nog druk, maar volgende week alleen KreaDoe
Was het leuk in de stad? Ik mis het! Binnenkort maar eens kijken of ik er met de bus heen kan.

En KreaDoe is vast druk, maar dan heb je in elk geval die week om energie op te doen en bij te komen. ^O^ Ik vind het wel echt iets voor jou met alle hobby's die je hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201834473
Soms moet je ergens voor kiezen toch... de week erna houd ik gewoon vrij. De week ervoor ook. En dan zal ik alsnog moe zijn, alleen de KreaDoe is voor mij echt een feest. Ideeën opdoen etc.

En dan geldt ook; moe is moe. En moe is naar huis. En dan hoef ik niet alles gezien te hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201841988
Goedemorgen *O*

Nu lekker aan het borduren. Straks komt een hulpverlener langs. En vanmiddag naar de diëtist.

En lekker tekenen vanmiddag
Leuke boeken gehuurd over gisteren. Dus daar wil ik ook mee gaan zitten

De buurman is terug van vakantie. Ik hoorde vannacht gerommel bij de deur en ging kijken. Deur open, geen buurman. Was even een spannend moment, maar goed, het bleek de buurman zelf te zijn. Wel even rekening houden met de muziek weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201842833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:00 schreef TolstoiFan het volgende:
Vraag (en crosspost vanuit OUD):

Verder ben ik op zoek naar een (niet te grote) opbergdoos voor knutselspullen, met kleine en grote vakken (voor bv. wit en gekleurd papier (A4), knutselkarton, wiebeloogjes, knutseltape, schaar, pompoms, stickers enz.). Ik zoek zoiets, maar dan ietsjes groter, maar ook weer niet té groot (en niet te duur) :):
https://www.action.com/nl-nl/p/naaidoos-/

Daar kreeg ik (naar het leek een ideale) tip:
https://www.ikea.com/us/e(...)utm_config=v11c0eg39
Maar deze is op de Nederlandse website niet meer te vinden.

Is er hier iemand die een tip heeft?
Ik kwam dit net tegen:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')