Steve Bruce van het dak gooien , alle reserves als slaven aan de ketting.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:36 schreef -XOR- het volgende:
Als supporter enthousiast met poor men's IS-vlaggen gaan lopen zwaaien. Binnenkort algeheel alcoholverbod op St James' Park.
Alle geordie shore mokkels een boerka over de kop is dan wel weer een verbetering.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Steve Bruce van het dak gooien , alle reserves als slaven aan de ketting.
Goh, Engeland is gewoon een enorm kutland.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Dieptriest die beelden bij Newcastle. Engelsen zijn echt het aller domste volk wat er rondloopt.
Wel hun tong eruit snijden want anders komen er ongewenste geluiden uit die Awrah zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alle geordie shore mokkels een boerka over de kop is dan wel weer een verbetering.
Ik vrees dat er ook feestende fans voor het Maasgebouw staan als er een oliesheik binnenloopt bij Feyenoordquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Dieptriest die beelden bij Newcastle. Engelsen zijn echt het aller domste volk wat er rondloopt.
Prima kerel en uitgesproken persoonlijkheid.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
Ron Jans blijft een fijne trainer voor een talkshowtafel
Hij moet niet zo bang zijn en gewoon zich voor uitspreken. Ik zou volledig achter hem staan (letterlijk en spreekwoordelijk).quote:
En het begint. Smerige tokkie is het ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij moet niet zo bang zijn en gewoon zich voor uitspreken. Ik zou volledig achter hem staan (letterlijk en spreekwoordelijk).
Tijd om een discussie over plexiglas te beginnen! Over de cornervlaggen heen!!!!quote:
Het is dat of hij gaat hem behandelen als een ballenjongen , geen tussenweg.quote:
Dit klinkt verstandig? Of is het onzin?quote:
Ajax geeft met iedereen fit nauwelijks serieus grote kansen weg. Ook niet tegen Sporting, Besiktas. Hele vreemde argumentatie zonder voorbeelden met beelden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit klinkt verstandig? Of is het onzin?
Ik heb te weinig naar Ajax gekeken om hier iets over te zeggen.
Dus Berghuis moet gewoon spelen in plaats van Klaassen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax geeft met iedereen fit nauwelijks serieus grote kansen weg. Ook niet tegen Sporting, Besiktas. Hele vreemde argumentatie zonder voorbeelden met beelden.
Ik zie geen reden om het Berghuis op 10-project als niet-geslaagd te beschouwen. Alvarez, Timber en Martinez zijn extreem stabiel achterin.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus Berghuis moet gewoon spelen in plaats van Klaassen?
Sporting en Besiktas zijn niet bepaald van het kaliber Dortmund trouwens
MAJESTUEUSquote:Op zondag 17 oktober 2021 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles is altijd GEWELDIG SPECTACULAIR
Dat zei Theo toch ook niet?quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om het Berghuis op 10-project als niet-geslaagd te beschouwen. Alvarez, Timber en Martinez zijn extreem stabiel achterin.
Ik heb zitten luisteren, maar snap zijn punt gewoon niet.quote:
Nee, een tien met de workrate van Berghuis kan niet op topniveau.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus Berghuis moet gewoon spelen in plaats van Klaassen?
Sporting en Besiktas zijn niet bepaald van het kaliber Dortmund trouwens
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, een tien met de workrate van Berghuis kan niet op topniveau.
quote:Samenvatting van Groningen-AZ.Daarnaast neemt Sjoerd van Ramshorst met Pierre van Hooijdonk,Ibrahim Afellay,Rafael van der Vaart en Arno Vermeulen de voorbij en komende voetbalweek door.
Dat worden meer dan 15 punten verschilquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:21 schreef -XOR- het volgende:
Ajax nu al tot kampioen uitroepen is ook wat opportunistisch.
Die kunnen ook een keer uit vorm zijn of een paar sterspelers missen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:27 schreef Bolasie het volgende:
Zo lang je City, Liverpool, Chelsea of Bayern niet tegenkomt, win je de Champions League
Alleen is de kans behoorlijk groot dat je die tegenkomt, Arno (lol)
Ze hadden het gewoon letterlijk over de cl winnen en niet over ver komen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Rafael is wel een vervelende act aan het worden. Tuurlijk wint Ajax niet zomaar de CL, maar als je een beetje mazzel hebt qua loting kun je een eind komen, dat is wat Pierre en Arno bedoelen.
Net als Ajax.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die kunnen ook een keer uit vorm zijn of een paar sterspelers missen.
Dus Ajax kan van ze winnenquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net als Ajax.
Kortom: de bal is rond.
En dan vergeet je de big stars uit Parijs nog.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:27 schreef Bolasie het volgende:
Zo lang je City, Liverpool, Chelsea of Bayern niet tegenkomt, win je de Champions League
Alleen is de kans behoorlijk groot dat je die tegenkomt, Arno (lol)
quote:Sjoerd van Ramshorst neemt met Pierre van Hooijdonk,Rafael van der Vaart,Theo Janssen en Jeroen Stekelenburg de voetbalweek door.
Nutteloze samenvatting en de F1. Hier blijft niemand voor op.quote:Presentator Sjoerd van Ramshorst neemt de voetbalweek door met Theo Janssen, Pierre van Hooijdonk,Ibrahim Afellay en Arno Vermeulen.Ook een samenvatting van Ajax - Go Ahead Eagles en F1 Mexico.
Vorige keer openden ze er zelfs mee.quote:Op zondag 7 november 2021 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nutteloze samenvatting en de F1. Hier blijft niemand voor op.
Moet ik de samenvatting nog bekijken?quote:Op zondag 7 november 2021 10:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nutteloze samenvatting en de F1. Hier blijft niemand voor op.
Nee, blijf jij maar autootjes kijken die rondjes rijden.quote:Op zondag 7 november 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet ik de samenvatting nog bekijken?
Even wat experts vragen. @:GGMM @:De_Kraam
Daar doe ik niemand kwaad mee.quote:Op zondag 7 november 2021 22:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nee, blijf jij maar autootjes kijken die rondjes rijden.
quote:Presentator Sjoerd van Ramshorst neemt met Rafael van der Vaart,Theo Janssen, Kees van Wonderen en Jeroen Elshoff de voetbalweek door. Jan Lammers is te gast om de Formule 1 race in Brazilië te bespreken.
Ik weet het nooit zo, helemaal met dit soort helden.quote:Op zondag 14 november 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
Als Arne ooit weggaat moeten Kees en Paul het overnemen.
Lijkt me verstandig genoeg om er niet helemaal een zooitje van te maken.quote:Op zondag 14 november 2021 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet het nooit zo, helemaal met dit soort helden.
Zeker. Maar de kans op een afbreukrisico vind ik altijd zo jammer bij mensen waar je zo’n zwak voor hebt.quote:Op zondag 14 november 2021 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig genoeg om er niet helemaal een zooitje van te maken.
Hij bedoelt waarschijnlijk René van 't Hof, de acteur die Kees Flodder speelt.quote:
Kees van Wonderen speelde als jeugdspeler, net zoals Jantje Michels, in de instructie video's van Wiel Coerver. Vond hem een onderschatte verdediger. Zo, nu ff naar de herhaling kijken.quote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef Caland het volgende:
KeesGod
Kees was vreemd genoeg altijd mijn jeugdidool. Nooit meer echt achtergekomen waarom
Dit nog even ter info
En Fritsie in Multilul van Jiskefet.quote:Op maandag 15 november 2021 09:51 schreef Obiekulu het volgende:
Hij bedoelt waarschijnlijk René van 't Hof, de acteur die Kees Flodder speelt.
Die heeft geneukt.quote:
Terwijl je drie vingers in haar anus peurt.quote:
Volgens mij zien zijn collega's hem liever gaan dan komen.quote:Op zondag 21 november 2021 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ondertussen is Sjoerd zojuist lid geworden van de Mile High Club
Moeilijk dom.quote:
Niks gemist dus. De VI is ook het lezen niet meer waard.quote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Freek was ook weer naar de studio gekomen om een uur lang niets te zeggen.
Rondo met Ruud en Marco gaat nog wel.quote:Op maandag 29 november 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
jammer dat geen enkel voetbalpraatprogramma het waard is om naar te kijken
ook geen geduld voor, ooit vond ik VI wel leuk want die namen het niet te serieus maar hun hoogtepunt is ook alweer zo'n 10 jaar geledenquote:Op maandag 29 november 2021 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rondo met Ruud en Marco gaat nog wel.
Gert was op zijn best bij Studio Rijnmondquote:Op maandag 29 november 2021 15:11 schreef hhh38 het volgende:
Gert is extreem saai, maar over het algemeen vind ik Studio Voetbal best de moeite waard.
Wat wij niet zien is dat hij achter zijn laptop hele stapels met bankbiljetten heeft liggen. Hij loopt te kwijlen bij het aangezicht van al dat geld.quote:
Dat deed hij ook. Raf was wel goed op dreef.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
Theo kan beter zijn bek houden over de situatie Vloet, dat is wel de laatste die daar over mee mag praten.
Ja, niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat deed hij ook. Raf was wel goed op dreef.
Theo werd emotioneel op het einde van de discussie. Hij weet donders goed dat hij fout zat.quote:
Dat bleek, toen hij aan het eind van het seizoen met een krat bier op zijn snufferd uit de spelersbus donderde, kacheltjelam.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Theo werd emotioneel op het einde van de discussie. Hij weet donders goed dat hij fout zat.
Je bent kwaad merk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bleek, toen hij aan het eind van het seizoen met een krat bier op zijn snufferd uit de spelersbus donderde, kacheltjelam.
Oh, ik heb nergen beweerd dat ik het met je oneens was.quote:Op zondag 16 januari 2022 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik breng enkel iets feitelijks in tegen jouw bewering.
Pierre irriteert iedereen aan tafelquote:Op zondag 23 januari 2022 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pierre en Arno altijd naast elkaar
Terwijl ze elkaar constant irriteren![]()
Pierre heeft geen vrienden aan tafelquote:
Raf doet de 'zie mij eens de old school voetbaljongen zijn-act' en in die hoedanigheid neemt hij Arno bij voorbaat al niet serieus.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat is Rafael toch eigenlijk een vervelende tafelgast, luistert ook totaal niet naar argumenten van de ander. Arno had gewoon een terecht punt dat het Ajax in ieder geval niet tegen heeft gezeten dat 3 lastige uitwedstrijden zonder publiek zijn gespeeld.
Niemand neemt Arno serieus, dat is nou juist het probleemquote:Op zondag 23 januari 2022 23:24 schreef -XOR- het volgende:
Raf doet de 'zie mij eens de old school voetbaljongen zijn-act' en in die hoedanigheid neemt hij Arno bij voorbaat al niet serieus.
Ergerenquote:Op zondag 23 januari 2022 23:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pierre en Arno altijd naast elkaar
Terwijl ze elkaar constant irriteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |