Roebel is ook weer meer waard dan voor de oorlog! goede sancties vanuit Xiden/WEF/EUquote:
Misschien doen ze t wel bewust.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Roebel is ook weer meer waard dan voor de oorlog! goede sancties vanuit Xiden/WEF/EU
Ja, wij zijn preppers.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Any preppers here?
Hoop het echt, dit gaat helemaal fout...
Same herequote:
Kwa eten hebben we van die kunststoffen vaten, vol met eten, met schroefdeksels in de kelder staan omdat de muizen er anders mee aan de haal gaan. En ik zit in er n prepgroep waar ik leer om dingen in te maken. Weckpotten verzameld afgelopen jaren. En krijg uitleg over hoe kippen en konijnen enzo te plukken en villen enzo. 😬quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same hereMet wat er gebeurt overal is het fijn te weten maanden en maanden vooruit te kunnen. Ook water filteren uit eigen bron is geen probleem
Ik heb ook alles klaar, sofietje heeft meeste wel luchtdroog gezogen en zit in emmers in de kelder. blikken volquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kwa eten hebben we van die kunststoffen vaten, vol met eten, met schroefdeksels in de kelder staan omdat de muizen er anders mee aan de haal gaan. En ik zit in er n prepgroep waar ik leer om dingen in te maken. Weckpotten verzameld afgelopen jaren. En krijg uitleg over hoe kippen en konijnen enzo te plukken en villen enzo. 😬
Lopen is beter voor je "aldus Klaus"quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Mag het met je peperdure treinkaartje
Niet als de massa niet mee doet, 30% die niet mee doet is genoeg dit plan in de soep te laten lopenquote:Op zaterdag 30 april 2022 02:37 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Gemanufacteerd crisis waar enkel de grootaandeelhouders blij van worden want die gaan er zeker niet op achteruit.
You will own nothing
Ja ben vorig jaar begonnen met drogen en daarna vacumeren. Werkt goed.quote:Op zaterdag 30 april 2022 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb ook alles klaar, sofietje heeft meeste wel luchtdroog gezogen en zit in emmers in de kelder. blikken volZout en suiker in overvloed, dus later inmaken kan ook nog
Scheelt ook dat ik grote tuin heb waar veel in te verbouwen is qua groenten. Fruit doe ik al ieder jaar, moerbei, framboos, aardbei, kruisbes, rode bes.. Het moet wel te verdedigen zijn als mensen honger krijgen
WC-papier hamsteren, NU!!quote:Hoge prijzen voor wc-papier dreigen door tekort aan houtpulp
https://www.ad.nl/economi(...)n-houtpulp~a29f0652/
Eten is niet vanzelfsprekend, dus iedereen moet zijn consumptie matigen zodat ze in Afrika ook nog wat te eten hebben!!quote:
Denk dat Hubert best wel wat kan missenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eten is niet vanzelfsprekend, dus iedereen moet zijn consumptie matigen zodat ze in Afrika ook nog wat te eten hebben!!
[ twitter ]
quote:Ahold Delhaize, het bedrijf waar onder meer Albert Heijn en Bol.com onder vallen, heeft de prijzen verhoogd. Het heeft namelijk te maken met hogere grondstoffenprijzen en het wil de winstmarge niet laten dalen. De vraag is of die prijsverhoging wel echt nodig was, want de omzet en winst zijn hoger dan gedacht en de winstverwachting per aandeel voor hele hele jaar is opgeschroefd.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-verhoogd-inflatie
Indekken, wij zagen dit vorig jaar bij ons in het bedrijf al aankomen en hebben containers vol laten komen en magazijn is tot de nok toe gevuld.. Maar op goedkoper inkopen kun je wel de prijs mee laten stijgen. Het is een spel.quote:
Daar wel aan toe te willen voegen, blijft de supply chain fucked en alle reserves zijn op in de magazijnen??? Dan zijn we allemaal properly fucked!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |