En de FvD is woke.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
We zijn vanaf nu communistisch
bedankt fascistische pikkies!quote:Op zondag 20 maart 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
ikquote:Op donderdag 11 november 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
Oké, we kunnen beter vragen wie er wél nog in Utrecht woont
(Ten oosten van het kanaal)
Ik doe wel eens een drankje bij de Roskam in het ouwe dorp en dat is wel een aardig tentje maar verder is er toch verdomd weinig te beleven of mis ik dan wat? Dat hele gebied rondom Het Rond haalt het niet eens bij stadshart Zoetermeer.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Houten FTW!
Nog 11 dagen! Dan ben ik na 5821 dagen geen Utrechter meer!
Ik vind het goed dat hij kritiek levert op Utrecht, ik kan het hebben. Ik zal erop reflecteren en aan mezelf werken om me te verbeteren. Weet iemand een goede life coach? Voorkeur naar transman, #spreadthewealtharound.quote:
Wees blij, ik vond het geen leuke wijk (worden). Zooo blij dat ik weg ben uit Hoge Weide en in het mooie, groene en rustige Houten woonquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef speknek het volgende:
En ik woon ook nog steeds in Utrecht. Had me wel ingeschreven voor een project in Leeuwesteyn weer, maar uitgeloot.
bedankt Marcel, doen we niets mee.quote:
dit was ook de laatste post van FvD Utrecht. Het hele gebeuren is als een kaartenhuis in elkaar gedonderd.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dan hebben ze gelijk gekregen v.w.b. de leercurve van hun kiezers.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dit was ook de laatste post van FvD Utrecht. Het hele gebeuren is als een kaartenhuis in elkaar gedonderd.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dit was ook de laatste post van FvD Utrecht. Het hele gebeuren is als een kaartenhuis in elkaar gedonderd.
Heerlijk hè? Genieten.quote:Op woensdag 6 april 2022 13:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik doe wel eens een drankje bij de Roskam in het ouwe dorp en dat is wel een aardig tentje maar verder is er toch verdomd weinig te beleven of mis ik dan wat? Dat hele gebied rondom Het Rond haalt het niet eens bij stadshart Zoetermeer.
Houten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij, ik vond het geen leuke wijk (worden). Zooo blij dat ik weg ben uit Hoge Weide en in het mooie, groene en rustige Houten woon
Rijnvlietquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:26 schreef Domnivoor het volgende:
Jammer, speknek.
Ik vind Leeuwesteyn een van de mooiere buurten van Leidsche Rijn.
Ik kon er inderdaad wel om lachen, maar druk om maken? Mwah, waarom zou je. Utrecht is Utrechtquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
bedankt Marcel, doen we niets mee.
gelukkig zijn we geen Amsterdammers, dan waren we nu viesmad geweest.
Kort na de Russische invasie in Oekraïne stonden er ook legertrucks bij Politiebureau Paardenveld. Er wordt weinig ruchtbaarheid aan gegeven maar er is van alles gaande.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:45 schreef ReplaR het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst een best lange trein met allemaal legervoertuigen voorbij komen bij Overvecht station.
Nou ja, Lot van Hooijdonk zit enorm in mijn irritatiezone. Maar ik zit dan ook professioneel in het vakgebied dat zij in haar portefeuille heeft. Ik vind haar vooral een politicus maar een ontzettend matige bestuurder. Ik had haar liever zien verdwijnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:44 schreef Faux. het volgende:
Ik ben verhuisd! Woon nu in de buurt van Kanaleneiland. Niks mis mee, lekker in de buurt van CS en de binnenstad
Wat vinden we van het nieuwe college (dat nu bijna compleet is)?
Precies dit. Ik ben het ook behoorlijk eens met de doelstellingen van het beleid maar het is vooral de manier waar op: allemaal grootse plannen, zonder de basis op orde te hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:42 schreef Blik het volgende:
Ik vind Lot ook verschrikkelijk, met het doorduwen van al haar kansloze proefballonnetjes in de stad en ondanks alle kritiek van omwonenden gewoon door blijft gaan. Ik ben an sich helemaal ok met het verplaatsen van verkeer uit de stad naar een ring, maar dan moet die ring wel in orde zijn. En de hele ontsluitinf daarnaartoe is een puinhoop en absoluut geen alternatief
Toch vond (vind?) ik dat in de basis een goed plan. Het lijkt mij een relatief goedkope investering (tuurlijk, het kost nog steeds miljarden) maar het betekent wel dat heel Utrecht Oost en Utrecht Zuid niet meer naar Utrecht CS hoeven als ze bijvoorbeeld naar andere intercity-stations zoals Alkmaar, Amsterdam, Nijmegen en Eindhoven willen. En ook mensen uit bijvoorbeeld Bunnik en Houten zullen niet meer op Utrecht CS hoeven over te stappen (wat zelfs tijdwinst oplevert als je bijvoorbeeld naar het zuiden van het land wil). Ook is het een mooie katalysator om dat stuk van Utrecht, wat nu redelijk suf braakliggend land is waar niks gebeurd, te ontwikkelen.quote:Sowieso dat hele luchtballonetje voor een intercity Stations Lunetten-Koningsweg, terwijl je net heel Utrecht CS overhoop gehaald hebt zonder dat toen een toekomstig extra intercity-station onderdeel was van een groter plan.
Er is een concreet plan toch? Het fiets met spaken-model heet het geloof ik. En een van de doelen is juist om de Uithoflijn te ontlasten, zodat die gebruikt kan worden door de reizigers die op CS de stad binnenkomen. Het is natuurlijk ook onzin om reizigers die vanuit richting Lunetten komen eerst naar CS te sturen en dan weer in een tram terug richting Lunetten te gooienquote:Op woensdag 25 mei 2022 10:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Het probleem is ook niet dat een dergelijk station geen bestaansrecht zou hebben, het probleem is juist dat het vanwege de vervoerswaarde alle verkeersstromen in de stad ingrijpend veranderd. De vervoerswaarde van de Uithoflijn tussen Utrecht CS en Koningsweg gaat drastisch omlaag, net zoals die van het net aangelegde station Vaartsche Rijn, terwijl de bestaande fiets- en businfrastructuur op de schop moet om de vervoersvraag naar Koningsweg aan te kunnen. En dat terwijl je net een hoop geld hebt uitgegeven voor een Uithoflijn tussen Utrecht CS en Koningsweg en een busstation op Utrecht CS dat berekend is op het scenario waarbij alle bussen naar Utrecht CS gaan.
Het is geen stoptreinstationnetje waar één keer per half uur een trein komt, waar je een paar fietsenrekken neerzet en klaar bent. Zo'n plan kun je gewoon niet doorzetten als het geen onderdeel is van een grotere visie over hoe Utrecht er in 2100 uit moet zijn. En waar je dan consequent, beetje bij beetje naar toe werkt en waar nodig bijstelt.
Precies. Eerst de ring in orde maken en dan het verkeer om de stad gaan leiden. Maar voor de Noordelijke randweg is geen geld voor een fatsoenlijke oplossing en de A2 tunnel is dicht zodra er straks een personeelstekort/botsing/pech/file is. Voor de A27 is ook nog geen oplossing.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:42 schreef Blik het volgende:
k met het verplaatsen van verkeer uit de stad naar een ring, maar dan moet die ring wel in orde zijn.
Het zijn vooral heel veel culturele evenementen zo te zienquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef ReplaR het volgende:
Onze stad is vandaag 900 jaar geworden maar ik kan niets interessant qua feesten vinden, iemand een idee?
En zo te zien alleen maar voor de groenlinks/d66 elite achterban.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn vooral heel veel culturele evenementen zo te zien
Welke portefeuille?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:29 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nou ja, Lot van Hooijdonk zit enorm in mijn irritatiezone. Maar ik zit dan ook professioneel in het vakgebied dat zij in haar portefeuille heeft. Ik vind haar vooral een politicus maar een ontzettend matige bestuurder. Ik had haar liever zien verdwijnen.
jij mag ook komen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En zo te zien alleen maar voor de groenlinks/d66 elite achterban.
gratis naar het museum vandaagquote:Op donderdag 2 juni 2022 14:14 schreef ReplaR het volgende:
Onze stad is vandaag 900 jaar geworden maar ik kan niets interessant qua feesten vinden, iemand een idee?
moedig, haha.. mij krijgen ze niet meer naar boven. tenzij met die lift die er nu is, geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:48 schreef tcr het volgende:
[..]
De Dom beklommen vandaag: 495 treden. Bovenin waren ze aan klaarmaken voor concert vanavond.
Hmm, ook mijn vakgebied, maar ik kan me niet vinden ik je eerdere post.quote:
Vreselijkquote:Op zondag 26 juni 2022 09:30 schreef cofi het volgende:
Denk je een lekker avondje te stappen![]()
https://www.ad.nl/utrecht(...)a3cbe8331/?fs=e&s=cl
Ik ben wel benieuwd wat er nu precies gebeurd is. Ook omdat ze het over een niet natuurlijke dood hebben…..quote:Op zondag 26 juni 2022 11:54 schreef Blues het volgende:
Vreemd he, die fiets bij het Domplein en hij lag bij het Pieterskerkhof.
Wie heeft die fiets dan gevondenTussen al die andere fietsen?
Zanger Eddie Vedder staat stil bij dood van 22-jarige Sem uit Utrecht: 'I hope that together we can be part of the healing'quote:Op zondag 26 juni 2022 09:30 schreef cofi het volgende:
Denk je een lekker avondje te stappen![]()
https://www.ad.nl/utrecht(...)a3cbe8331/?fs=e&s=cl
Valt me mee dat ze dit niet aangrijpen om nog maar eens het Tivoli / Kafe België / Utrechtse studente verhaal neer te pennen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zanger Eddie Vedder staat stil bij dood van 22-jarige Sem uit Utrecht: 'I hope that together we can be part of the healing'
https://www.rtvutrecht.nl(...)-part-of-the-healing
Als ik aan de verkeerde kant van het kanaal zou komen te zitten dan had ik me hier natuurlijk niet durven vertonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik aan de verkeerde kant van het kanaal zou komen te zitten dan had ik me hier natuurlijk niet durven vertonen.TerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LeukVriend van me heeft jarenlang in Rivierenwijk gewoond, leuke buurt volgens mij
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik aan de verkeerde kant van het kanaal zou komen te zitten dan had ik me hier natuurlijk niet durven vertonen.Kan heel leuk zijn! Ik heb zelf achter de AH bij ‘t goylaan gewoond; heel eerlijk dat was wat minder. Komt er op zondagochtend opeens een peloton ME langs om de flats door te lichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oudere buurten (jaren 30 woningen), zijn wel super om te wonen.
126 jaar oud en 23,5 in de woonkamerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef speknek het volgende:
23 haal ik denk ik niet in mijn 120 jaar oude huisje, maar met een nieuw tuindak, schermen aan de buitenkanten van de ramen en twee mobiele airco's is het een hele behaaglijke 25 overal.
Toch voor vanavond een hotelkamer aan het einde van de straat geboekt, want vannacht om 2 uur is het nog steeds 26 graden buiten dus nee dank u.
Yup, standaard file voor de ingang dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:21 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie ervaring met parkeren in de Kop van Lombok parkeergarage? Zit die afgeladen vol op een zaterdagmiddag?
Nou, succes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh nou ja.. dan ga ik maar flink op tijd.
Moet om 2 uur in de Kanaalstraat zijn.
Ik ga nu nog even een paar groenten halen in de Kanaalstraat. Tot zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:39 schreef Blues het volgende:
Ik heb met zus (die ook meegaat en vaker zo naar de stad reist met haar auto) nu afgesproken bij Westraven.
Daar auto parkeren en verder met sneltram.
Halte JP Coenstraat. Helemaal goed![]()
Heb daar ook in die 40 jaar dat ik in dat buurtje woonde een miljoen voetstappen liggen dus ik ken het goed
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:12 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ga nu nog even een paar groenten halen in de Kanaalstraat. Tot zo![]()
nou prachtigquote:
Iets meer info over het geschil tussen de opdrachtgever en twee aannemers:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zou toch ernstig zijn als iets op zo'n prominente locatie niet afgebouwd wordt
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ireth het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)t-ik-iets-tegen-doen
Gelukkig dan maar dat die herten tot hun dood in het kamp mogen blijven.quote:"De doorsnee Utrechter kent het Julianapark wel. We bestaan al 120 jaar en ontvangen circa 95.000 bezoekers per jaar. Alle dieren zitten daar dus al generaties lang en die kennen het zelfs helemaal niet om in het wild te leven."
Zouden die dan gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden zodat er geen nieuwe hertjes komen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig dan maar dat die herten tot hun dood in het kamp mogen blijven.
Er is jarenlang geen mannetje bij geweest maaralleen een huidige vrouwtjes groep. Nadat er daar een aantal door ouderdom van overleden waren is er van een ander hertenkamp een mannetje gekomen en vorig jaar zijn daar voor het eerst (sinds volgens mij 10 jaar??) 4 jonkies geboren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden die dan gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden zodat er geen nieuwe hertjes komen?
Ah oke. Dat wist ik niet. Wel leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is jarenlang geen mannetje bij geweest maaralleen een huidige vrouwtjes groep. Nadat er daar een aantal door ouderdom van overleden waren is er van een ander hertenkamp een mannetje gekomen en vorig jaar zijn daar voor het eerst (sinds volgens mij 10 jaar??) 4 jonkies geboren.
Uit principe koop ik niks op CS of HC. Geen eten. Geen spullen. Niks.quote:
welke principe is dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit principe koop ik niks op CS of HC. Geen eten. Geen spullen. Niks.
Zouden meer mensen moeten doen.
We zijn het eens over de UFO maar dat vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het wel tof. De UFO op de Inktpot misstaat ook niet.
Iedere avond neonlicht en vuurwerk er uit schieten, dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe verneuk je een rijksmonument…
[ afbeelding ]
rtvutrecht.nl/Carmen Nelissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |