Als ik aan de verkeerde kant van het kanaal zou komen te zitten dan had ik me hier natuurlijk niet durven vertonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik aan de verkeerde kant van het kanaal zou komen te zitten dan had ik me hier natuurlijk niet durven vertonen.TerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LeukVriend van me heeft jarenlang in Rivierenwijk gewoond, leuke buurt volgens mij
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik aan de verkeerde kant van het kanaal zou komen te zitten dan had ik me hier natuurlijk niet durven vertonen.Kan heel leuk zijn! Ik heb zelf achter de AH bij ‘t goylaan gewoond; heel eerlijk dat was wat minder. Komt er op zondagochtend opeens een peloton ME langs om de flats door te lichten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oudere buurten (jaren 30 woningen), zijn wel super om te wonen.
126 jaar oud en 23,5 in de woonkamerquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:56 schreef speknek het volgende:
23 haal ik denk ik niet in mijn 120 jaar oude huisje, maar met een nieuw tuindak, schermen aan de buitenkanten van de ramen en twee mobiele airco's is het een hele behaaglijke 25 overal.
Toch voor vanavond een hotelkamer aan het einde van de straat geboekt, want vannacht om 2 uur is het nog steeds 26 graden buiten dus nee dank u.
Yup, standaard file voor de ingang dan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:21 schreef Blues het volgende:
Hebben jullie ervaring met parkeren in de Kop van Lombok parkeergarage? Zit die afgeladen vol op een zaterdagmiddag?
Nou, succes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh nou ja.. dan ga ik maar flink op tijd.
Moet om 2 uur in de Kanaalstraat zijn.
Ik ga nu nog even een paar groenten halen in de Kanaalstraat. Tot zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:39 schreef Blues het volgende:
Ik heb met zus (die ook meegaat en vaker zo naar de stad reist met haar auto) nu afgesproken bij Westraven.
Daar auto parkeren en verder met sneltram.
Halte JP Coenstraat. Helemaal goed![]()
Heb daar ook in die 40 jaar dat ik in dat buurtje woonde een miljoen voetstappen liggen dus ik ken het goed
quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:12 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ga nu nog even een paar groenten halen in de Kanaalstraat. Tot zo![]()
nou prachtigquote:
Iets meer info over het geschil tussen de opdrachtgever en twee aannemers:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:09 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Zou toch ernstig zijn als iets op zo'n prominente locatie niet afgebouwd wordt
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef Ireth het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)t-ik-iets-tegen-doen
Gelukkig dan maar dat die herten tot hun dood in het kamp mogen blijven.quote:"De doorsnee Utrechter kent het Julianapark wel. We bestaan al 120 jaar en ontvangen circa 95.000 bezoekers per jaar. Alle dieren zitten daar dus al generaties lang en die kennen het zelfs helemaal niet om in het wild te leven."
Zouden die dan gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden zodat er geen nieuwe hertjes komen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig dan maar dat die herten tot hun dood in het kamp mogen blijven.
Er is jarenlang geen mannetje bij geweest maaralleen een huidige vrouwtjes groep. Nadat er daar een aantal door ouderdom van overleden waren is er van een ander hertenkamp een mannetje gekomen en vorig jaar zijn daar voor het eerst (sinds volgens mij 10 jaar??) 4 jonkies geboren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden die dan gesteriliseerd/gecastreerd moeten worden zodat er geen nieuwe hertjes komen?
Ah oke. Dat wist ik niet. Wel leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is jarenlang geen mannetje bij geweest maaralleen een huidige vrouwtjes groep. Nadat er daar een aantal door ouderdom van overleden waren is er van een ander hertenkamp een mannetje gekomen en vorig jaar zijn daar voor het eerst (sinds volgens mij 10 jaar??) 4 jonkies geboren.
Uit principe koop ik niks op CS of HC. Geen eten. Geen spullen. Niks.quote:
welke principe is dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit principe koop ik niks op CS of HC. Geen eten. Geen spullen. Niks.
Zouden meer mensen moeten doen.
We zijn het eens over de UFO maar dat vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het wel tof. De UFO op de Inktpot misstaat ook niet.
Iedere avond neonlicht en vuurwerk er uit schieten, dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 8 maart 2023 14:46 schreef Domnivoor het volgende:
Hoe verneuk je een rijksmonument…
[ afbeelding ]
rtvutrecht.nl/Carmen Nelissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |