Crawling van Linkin Park heb ze zo mogelijk nog vaker afgespeeldquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:45 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb de eerste dag gemist, kwam pas op dag 2 achter het gebeuren.
Verkeerd ingeschat, dus.
Ik hoorde hem ook!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:30 schreef DoomCow het volgende:
Daarnet hebben ze nog eens Jethro Tull gespeeld in de tijdloze 12
Vorig jaar was het toch ook al 72 uur? Vond het wel lekker. Wanneer is het eigenlijk precies? Ik kreeg een mail met 10 november, maar dat is een woensdag.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:30 schreef Tussle266 het volgende:
In het kader van de lijstexpansie waar ze bij StuBru al enige tijd aan lijden is The Greatest Switch dit jaar 72 uur. Ik zeg: Milk Inc, kom er maar in...
Dat zou wel een tragisch dieptepunt voor StuBru zijn. Vorig jaar werden ze gewoon in hun eigen uitzending uitgelachen door Peter Decuypere om al die Lasgo en Sylver plaatjes die het hebben overgenomen.
Vorig jaar was het nog 24 uur. Het is inderdaad 10 t/m 13. Voorheen was het altijd vrijdag op zaterdag, dus ze pakken nu twee daagjes ervoor erbij.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch ook al 72 uur? Vond het wel lekker. Wanneer is het eigenlijk precies? Ik kreeg een mail met 10 november, maar dat is een woensdag.
Dat is wel mogelijk, maar je hebt wel met stemmers te maken die ook gevoed worden door bijvoorbeeld Retro Arena en dergelijke. Als je de eerste lijst naast de laatste legt zie je hoe gigantisch dat is omgeslagen in een paar jaar tijd. Er is heus wel een middenweg, maar die bewandelt bijna niemand.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:32 schreef Eightyone het volgende:
Er is echt geen 72 uur te vullen met StuBru-waardige dance? Zonder dat het meteen als een vage freakzender klinkt?
Oh ja, toen begon het vrijdagavond klopt. Wel jammer dat het doordeweeks is. Ik vond het juist lekker zoals vorig jaar en dan snachts zo lang mogelijk doorluisteren. Dat gaan we doordeweeks niet doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog 24 uur. Het is inderdaad 10 t/m 13. Voorheen was het altijd vrijdag op zaterdag, dus ze pakken nu twee daagjes ervoor erbij.
Ik vermoed ook dat veel Belgische werkvloeren, die gewoonlijk StuBru op hebben staan (ik ga er iig van uit dat die er hier en daar zijn), een paar dagen wegzappen. Nou lijken ze daar qua muziek wat losser te denken dan hier, maar toch.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, toen begon het vrijdagavond klopt. Wel jammer dat het doordeweeks is. Ik vond het juist lekker zoals vorig jaar en dan snachts zo lang mogelijk doorluisteren. Dat gaan we doordeweeks niet doen.
En wat nog meer?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik stem elk jaar heel saai The House of House bovenaan. Kan er geen genoeg van krijgen.
Meestal Push er bij en iets van de Subs of Jones & Stephenson of zo.quote:
Ik ga dit keer ook niet live luisteren volgende week. Ik bewaar het voor tijdens werkdagen in de twee weken erna, gewoon terugluisteren via StuBru-site is niet hetzelfde, maar aan de andere kant wel lekker tijdens het werk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Meestal Push er bij en iets van de Subs of Jones & Stephenson of zo.
Eigenlijk gewoon wat al in de top 10 staat. Maar ik vind die nu eenmaal echt de mooiste. Al kan ik wat lager hangt ook wel waarderen hoor en probeerde normaal wel de hele nacht door te luisteren.
Dit jaar ga ik het helaas missen, omdat ik zondag voor een week op Sicilië zit.. En daar andere dingen te doen heb. Maar nu het doordeweeks is, is toch al een hoop van de sfeer weg, jammer.
https://stubru.be/thegrea(...)vanthegreatestswitchquote:Woe 10 nov
19:00 - 23:00 — Jeroen Delodder & Dr Lektroluv
23:00 - 2:00 — Gunther Desamblanx
Do 11 nov
7:00 - 11:00 — Eva De Roo & Jeroen De Pessemier
11:00 -15:00 — Bert Van Steenberghe & Dj Licious
15:00 - 19:00 — Jeroen Delodder & Jan Vervloet
19:00 - 23:00 — Ben Van Alboom
Vrij 12 nov
7:00 - 11:00 — Eva De Roo & Zohra
11:00 - 15:00 — Bert Van Steenberghe & Zohra & Mickael Karkousse Goose
15:00 - 19:00 — Jeroen Delodder & Mickael goose & Nina De Man
19:00 - 23:00 — Ben Van Alboom
Za 13 nov
7:00 - 11:00 — Eva De Roo & Amber Broos
11:00 - 15:00 — Bert Van Steenberghe & Franky Jones
15:00 - 19:00 — Jeroen Delodder & Yves De Ruyter
Het is een beetje een maffe lijst. Sommige dingen slaan nergens op en het stuitert echt alle kanten op. Maar High Contrast om 9:30 in de ochtend maakt veel goed. Dan ontploft mijn hoofd.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
Zitten een hoop platen tussen tot nu toe waarvan ik denk van 'eehm, tijdloze klassieker'
Maar nu wel deze echte tijdloze klassieker![]()
Kiss Kiss Bang Bang was een genot ja zo 's ochtends vroegquote:Op donderdag 11 november 2021 20:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is een beetje een maffe lijst. Sommige dingen slaan nergens op en het stuitert echt alle kanten op. Maar High Contrast om 9:30 in de ochtend maakt veel goed. Dan ontploft mijn hoofd.
Dit vinden de echte volgers niet leuk.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:00 schreef Tussle266 het volgende:
In het kader van er kunnen altijd nog wat plaatjes bij: de Tijdloze countdown begint dus al op 18 december dit jaar. Nog even en de top 100 die het twee jaar geleden nog was is een top 100.000 geworden.
Van mij hoeft het ook niet zo nodig. Ik vond die top 100 met embargo eigenlijk wel lekker afwijkend. Bovendien was het een populaire vorm waar iedereen tevreden over was. Top zoveelduizends heb je op elke zender al.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit vinden de echte volgers niet leuk.
Ik hoor nu anders in 20 minuten 3 NL-talige, waaronder Atje voor de Sfeer en twee Vlaamse rap.quote:Op zondag 19 december 2021 14:26 schreef Eightyone het volgende:
Dat Nederlandstalige lijkt wel mee te vallen, kijkend naar de playlist op de StuBru-site.
Maar goed, er is nu toch al de Snob, en eventueel nog 2021-terugblikken op diverse andere stationnetjes.
Met de aanloop in de app vanaf de 18e waren het er iets meer dan 2150 zie ik net. Man man man.quote:Op vrijdag 17 december 2021 10:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit vinden de echte volgers niet leuk.
quote:
quote:
quote:
quote:
Understatement.quote:Op maandag 18 april 2022 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit is toch wel de allerlekkerste lijst van het jaar!
Het zal ongetwijfeld de onvermijdelijke Kalkbrenner zijn, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is weer heerlijk! Toch benieuwd wie de nieuwe nummer 1 is.
Maar in het Top 2000-topic is het veel drukker.quote:Op donderdag 29 december 2022 10:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mensen het is tijd voor de tijdloze countdown! Veel beter dan de top2000. Nu Aenema van tool.
Zat al te zoeken afgelopen week of ie nog zou komen die lijstquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:53 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Zwaarste lijst, om de paus een plezier te doen. https://stubru.be/lees/st(...)or-de-zwaarste-lijst
Deden ze de afgelopen 2 jaar ook eerst een deel in de app?quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat al te zoeken afgelopen week of ie nog zou komen die lijst
De nummers 666-67 waren op Bruut te horen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 11:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deden ze de afgelopen 2 jaar ook eerst een deel in de app?
Het waren er sinds 2021 namelijk 666, maar nu lijken ze weer terug te gaan naar 66 (maar een klein verschil natuurlijk). Maar ik weet niet meer of ze net als bij de Tijdloze de hele week in de app uitzonden en dan alleen de top op het open kanaal. Anders zijn we zo klaar dit jaar.
quote:Op maandag 10 april 2023 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
"Goeie intro hè" zegt ie dwars door de intro heen.
Dan snappen ze het maar niet.quote:Op maandag 10 april 2023 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Had eigenlijk een saaie verjaardag vanmiddag. Heb maar gezegd dat we nog "iets" anders hebben. Als je zegt dat je thuis wil blijven voor De Zwaarste Lijst snappen ze toch niet.
Amon Amarth-Twilight of the thunder Godquote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel te laat! Volgens mij komt de lijst online bij Stubru als die is afgelopen.
Tweede uur al.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Amon Amarth-Twilight of the thunder God
Niet al geweest hoop ik??
Wat is geweest:quote:Op maandag 10 april 2023 16:21 schreef Poppejans het volgende:
Staat die lijst nergens online, of ben ik blind
Thanksquote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is geweest:
https://stubru.be/stem/dezwaarstelijst/lijst
Haha, ja ik ook. Is niet echt mijn ding.quote:Op maandag 10 april 2023 16:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit altijd als songfestival muziek klinken
NO WAY PUNK!quote:
Ja, staat de laatste jaren hoger dan Angel of Death.quote:
FUCK ZELF YOU!quote:
Dikke Dennis nog live gezien in november.quote:
Je kunt dit nog navertellen, dus dan stond je gelukkig niet in de buurt toen ie ging stagediven gok ik?quote:Op maandag 10 april 2023 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dikke Dennis nog live gezien in november.
Was in de kroeg hier. Viel niet veel te divenquote:Op maandag 10 april 2023 17:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Je kunt dit nog navertellen, dus dan stond je gelukkig niet in de buurt toen ie ging stagediven gok ik?
Al twee jaar 5 zwart/geel/rode vlaggen en 5 rood/wit/blauwe.quote:
Schism nog.quote:Op maandag 10 april 2023 17:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Plus pres de toi van Amenra denk ik niet he? Had ik als nummer 3.
Nog wat meer Tool misschien?
Kost wel een paar miljoen ¤ om te maken vermoed ik.quote:Op maandag 10 april 2023 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Zeker. In augustus weer eens naar ze gaan kijken. Is nooit vervelend.
quote:Op maandag 18 april 2022 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
Psychonaut, nog een paar keer gezien in mijn stamkroegen hier in Den Helder.
Ik was er vroeg bij.quote:Op maandag 10 april 2023 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaaf! Nog nooit gezien. Maar dat gaat nog wel gebeuren.
En gewoon nog lekker aan het touren.quote:Op maandag 10 april 2023 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
Over een paar jaar bestaat Iron Maiden gewoon 50 jaar. Damn.
Metallica niet op 1 of 2 zou al een unicum zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
3 Belgen in de top 3. Brutus, Chanel en Amenra. Ik hoop de laatste op 1.
Wat een eigengeilerij van de Belgen...quote:Op maandag 10 april 2023 18:22 schreef bloodymary1 het volgende:
3 Belgen in de top 3. Brutus, Chanel en Amenra. Ik hoop de laatste op 1.
Ik dacht dat hij zei 3 Belgen in de top 3. Maar misschien hoorde ik het niet goed.quote:Op maandag 10 april 2023 18:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Metallica niet op 1 of 2 zou al een unicum zijn.
Tja, ik hoor nooit NLse shit gelukkig.quote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een eigengeilerij van de Belgen...
Ik hoor die 3 nooit op bijv een Kink Distortion hoor
Dit kan niet. En zo lang duurt dit nummer niet eens.quote:
In de top 5.quote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei 3 Belgen in de top 3. Maar misschien hoorde ik het niet goed.
Ik vind Tool echt slaapverwekkend.quote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit kan niet. En zo lang duurt dit nummer niet eens.
Heidevolk komt (gelukkig) weleens voorbij hoor op Kink Distortionquote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, ik hoor nooit NLse shit gelukkig.
Ik heb ze eigenlijk maar 1 keer live gezien. Op Werchter al een jaar of 8 geleden of zo. Dat was wel heel goed. Komen hier binnenkort in De Bosuil, had ik wel heen gewild, maar ben net een weekend weg dan.quote:
Misschien ticketswapje voor AB doen, ben ik nog nooit geweest. Stukkie rijden wel.quote:Op maandag 10 april 2023 18:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk maar 1 keer live gezien. Op Werchter al een jaar of 8 geleden of zo. Dat was wel heel goed. Komen hier binnenkort in De Bosuil, had ik wel heen gewild, maar ben net een weekend weg dan.
Beter een speld horen vallen want anders steekt ie ze weer eens in zijn lichaam.quote:Op maandag 10 april 2023 18:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze heb ik vorige maand live gezien in 013. Was echt overbluft zo goed. Tijdens de rustige momenten was de zaal doodstil, je kon een speld horen vallen. Zo bijzonder.
quote:Op maandag 5 april 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Amenra ook altijd goed. Heb je die ook wel eens live gezien DD?
quote:Op maandag 5 april 2021 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope. Ik heb wel eens een concert van ze op youtube bekeken. Dat ie vleeshaken in zijn rug kreeg.
quote:Op maandag 10 april 2023 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter een speld horen vallen want anders steekt ie ze weer eens in zijn lichaam.
[..]
[..]
Nope. Ik ben meer van de stonerrock, daar reis ik nog wel het land voor door (lees: verder dan een uur rijden), maar bands buiten dat genre minder. Dan moet het toevallig zo zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar inmiddels wel live gezien? Anders echt een aanrader.
Warm houden, minimaal nog een paar keer noemen op hun socials.quote:Op maandag 10 april 2023 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Stake ga ik volgende maand zien in De Bosuil. Maar helaas spelen ze the Sea is Dying bijna nooit live. Heb het wel gevraagd op hun Insta, toen ze vroegen of we al op de Zwaarste Lijst voor ze gestemd hadden. En kreeg een hartje terug, dus wie weet...
Ik luister deze nog even af, Metallica geloof ik wel. Tot de volgendequote:Op maandag 10 april 2023 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, het was weer aangenaam. Tot volgend jaar!
Ja ik las ergens dat ze het een heel moeilijk nummer vinden live, omdat hun stemmen ouder zijn geworden. Of misschien vinden ze er zelf wel niet veel aan. Geen idee.quote:Op maandag 10 april 2023 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Warm houden, minimaal nog een paar keer noemen op hun socials.
Afgelopen januari gezien op Into the Grave Eindhoven, maar het is toch niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 10 april 2023 18:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja ik las ergens dat ze het een heel moeilijk nummer vinden live, omdat hun stemmen ouder zijn geworden. Of misschien vinden ze er zelf wel niet veel aan. Geen idee.
Al anderhalve week geloof ik. Ze doen daar tegenwoordig ook aan een top 2200quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
Hier maar even een schopje. Tijdloze Countdown alweer een tijdje bezig zag ik?
Luister je?quote:Op zondag 31 december 2023 16:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de tijdloze gaat cold little heart 72 plekken vooruit. Sterkste stijger ooit
Ik luister vanaf nu ook meequote:Op maandag 1 april 2024 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
We zijn toch wel allemaal aan het luisteren he? Hij is weer lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |