quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef Stippie01 het volgende:
Hoi, ik wil graag een 6 delige set maken. Ik heb het tafelbestek al 3 keer maar zou graag 6 theelepeltjes en 6 vorkjes willen kopen. Ze zitten alleen per 4 verpakt... Is er iemand die ook 6 theelepeltjes en 6 vorkjes wilt zodat we een deel kunnen ruilen?
(omgeving Delft of Hoofddorp)
Ik dacht alquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:56 schreef Viv het volgende:
Ik heb beide AH bestekzegel-topics even samengevoegd.
ik dacht al dat er nog 1 was maar met mn neus gekeken blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:56 schreef Viv het volgende:
Ik heb beide AH bestekzegel-topics even samengevoegd.
Als ik erop klik zie ik een glittervlinderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef Chule het volgende:
Ik ben ook aan het sparen geslagen voor een nieuwe uitzet. Mijn linkje:
Alvast bedankt:
https://tenor.com/657D.gif
Ik weet niet hoe ik een gifje kan posten.![]()
Dankquote:
Het is belangrijk om goed te eten in Zoetermeer, dus 25 zegels voor wolf.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
hallo lieve mensen
ik ben ook aan het sparen voor nieuw bestek, dus mocht iemand denken, nou die wolfrolf is een toffe peer, die geef ik wat zegels:
dank!
fantastisch!! nog 0 kaarten te gaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is belangrijk om goed te eten in Zoetermeer, dus 25 zegels voor wolf.
Of het echt per se een goede deal is, weet ik niet. Maar het is wel een set die ik serieus mooi vindquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef borbit het volgende:
Is dat dan echt zo'n goede deal? Ik woonde eerst bij een klein supermarktje en die hadden een spaar actie voor kommetjes die ik wel wou hebben. Dus ik sparen. Paar dagen later was ik bij de Action, die hadden de zelfde kommetjes voor de helft van de prijs met zegels bij de supermarkt.
Als ik mijn kaart vol heb mag jij de rest hebben als ik al zover komquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:00 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik ben ook hard aan het sparen en ok ben blij met ieder zegeltje![]()
Wil je me helpen met sparen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mijn kaart vol heb mag jij de rest hebben als ik al zover kom
Even tussendoor: is jouw dochter al van zo'n leeftijd dat ze haar eigen bestek nodig heeft?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:29 schreef Ireth het volgende:
Mochten er mensen nog zegels overhebben, ik probeer voor mijn dochter te sparen, maar gaat niet zo hard![]()
Die wordt over 2 weken 18 en heeft al 2 jaar een vaste relatiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Even tussendoor: is jouw dochter al van zo'n leeftijd dat ze haar eigen bestek nodig heeft?Waar blijft de tijd!
Heb je er 12 gestuurd!quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:11 schreef mizzsylver het volgende:
Mocht er nog iemand zegels over hebben, ik spaar ze ook![]()
Ik zou er heel blij mee zijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie kan ik blij maken met wat zegels?
Ik heb je er ook 7 gegeven. Alle beetjes helpen. En @Ireth heeft er van de week ook 10 bij gekregen. Ik heb m’n setjes binnen inmiddels. Mooi spul, hoorquote:
Heel erg bedanktquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik heb je er ook 7 gegeven. Alle beetjes helpen. En @:ireth heeft er van de week ook 10 bij gekregen. Ik heb m’n setjes binnen inmiddels. Mooi spul, hoor![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:28 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ik heb je er ook 7 gegeven. Alle beetjes helpen. En @:ireth heeft er van de week ook 10 bij gekregen. Ik heb m’n setjes binnen inmiddels. Mooi spul, hoor![]()
Mijn linkje mag er uit, heb nog 4 zegels nodig, dus dat gaat me zelf wel lukken vóór februariquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:53 schreef Viv het volgende:
[modbreak]Ben je klaar met sparen? Geef het even door, dan haal ik je linkje weg![/modbreak]
donequote:Op dinsdag 2 november 2021 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn linkje mag er uit, heb nog 4 zegels nodig, dus dat gaat me zelf wel lukken vóór februari
Tuurlijk, hoeveel moet er nog eigenlijk?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 kaarten vol.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoeveel moet er nog eigenlijk?
Zo dan moet je idd nog even flink sparen, en hopen dat andere je zegels willen geven.. maar je hebt nog tot februariquote:Op woensdag 3 november 2021 08:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 kaarten vol.
Ik wil eerst 8 paar normaal bestek, dat zijn 4 kaarten. Daarna 8 kaarten, ook 4 boekjes, en daarna nog 1x opscheplepels en 1x Saladebestek.
Dus ik moet nog 7 kaarten, ik ben voorlopig nog wel even bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |