quote:Op zaterdag 27 november 2021 19:15 schreef Stippie01 het volgende:
Hoi, ik wil graag een 6 delige set maken. Ik heb het tafelbestek al 3 keer maar zou graag 6 theelepeltjes en 6 vorkjes willen kopen. Ze zitten alleen per 4 verpakt... Is er iemand die ook 6 theelepeltjes en 6 vorkjes wilt zodat we een deel kunnen ruilen?
(omgeving Delft of Hoofddorp)
Ik dacht alquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:56 schreef Viv het volgende:
Ik heb beide AH bestekzegel-topics even samengevoegd.
ik dacht al dat er nog 1 was maar met mn neus gekeken blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 22:56 schreef Viv het volgende:
Ik heb beide AH bestekzegel-topics even samengevoegd.
Als ik erop klik zie ik een glittervlinderquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef Chule het volgende:
Ik ben ook aan het sparen geslagen voor een nieuwe uitzet. Mijn linkje:
Alvast bedankt:
https://tenor.com/657D.gif
Ik weet niet hoe ik een gifje kan posten.![]()
Dankquote:
Het is belangrijk om goed te eten in Zoetermeer, dus 25 zegels voor wolf.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
hallo lieve mensen
ik ben ook aan het sparen voor nieuw bestek, dus mocht iemand denken, nou die wolfrolf is een toffe peer, die geef ik wat zegels:
dank!
fantastisch!! nog 0 kaarten te gaanquote:Op zondag 17 oktober 2021 15:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is belangrijk om goed te eten in Zoetermeer, dus 25 zegels voor wolf.
Of het echt per se een goede deal is, weet ik niet. Maar het is wel een set die ik serieus mooi vindquote:Op zondag 17 oktober 2021 16:46 schreef borbit het volgende:
Is dat dan echt zo'n goede deal? Ik woonde eerst bij een klein supermarktje en die hadden een spaar actie voor kommetjes die ik wel wou hebben. Dus ik sparen. Paar dagen later was ik bij de Action, die hadden de zelfde kommetjes voor de helft van de prijs met zegels bij de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |