Ik ookquote:
@NailQueen mag alleen naar de keuken gaan. Ik blijf luisteren.quote:
Is het op zich ook wel, maar het totaalplaatje was me de eerste keer zien en horen wel iets te veel.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Oh deze van Donny vind ik ook wat niksig
Ik heb nu wel lekkere chips en wijn. Maar ook in de keuken hoorde ik het luchtalarmquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:NailQueen mag alleen naar de keuken gaan. Ik blijf luisteren.
Ja, die blinddoek had op zijn mond gemogen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zonder blinddoek zingt hij ineens een stuk slechter.
Er zit ook wel een lichte I Will Survive vibe in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:27 schreef usagi414 het volgende:
Dit gitaar rifje doet me aan iets van George Michael / Wham denken.
Dat is dan ook het enige dat me nog bijstaat van dit nummer.
Van mij mag hij nog een keer meedoen onder voorwaarde dat dit idd gebeuren gaat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die blinddoek had op zijn mond gemogen.
Helaas, deze was hij in 2016 vergetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog een keer meedoen onder voorwaarde dat dit idd gebeuren gaat.
Een mooie Balkanballad die weg valt is inderdaad de perfecte beschrijving van dit nummer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van B&H ben ik later meer gaan waarderen. Toen aardig onopvallend en viel weg op een avond met ZeljkoGod, maar wel gewoon een mooie Balkanballad
Ik was deze dit eigenlijk al vergeten. Maar inderdaad gewoon een mooie Balkanballad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van B&H ben ik later meer gaan waarderen. Toen aardig onopvallend en viel weg op een avond met ZeljkoGod, maar wel gewoon een mooie Balkanballad
NEXIEEEEquote:
Je moet dan alleen niet toevallig Engelbert Humperdinck hetenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef NailQueen het volgende:
Je kunt over dit optreden zeggen wat je wilt maar het betekent wel dat je op je 60/70ste nog gewoon het ESF op zijn kop kan zetten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |