SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je mag haar gelijk weer vergeten hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh ja….. ik was haar even vergeten
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je mag haar gelijk weer vergeten hoor.
als jij daar ook zou zijn dan zouden we een biertje drinkenquote:
Goed idee welquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je mag haar gelijk weer vergeten hoor.
lekker gegeten ?quote:
4xquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Bonusvraag: Hoe vaak zingt Robert Smith zo het woordje 'Again' achter elkaar?
Heul vaakquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Bonusvraag: Hoe vaak zingt Robert Smith zo het woordje 'Again' achter elkaar?
Ik was de tel kwijtgeraakt. Maar volgens mij was het 4x en verder de echoquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal meetellen zo meteen, het is 21 keer…
Ik kwam tot ergens rond de 20 inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal meetellen zo meteen, het is 21 keer…
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was de tel kwijtgeraakt. Maar volgens mij was het 4x en verder de echo
Je speelt de bas?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Speelde dit nummer met mijn eerste band. Dan deden de bassist en ik een swap.
Hij toetsen, ik bas
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Willie Nelson - They All Went To Mexico
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Mocht ik ooit zelfmoord plegen, dan is dat na een plaat van Willie Nelson…
quote:
Ze was te druk bezig met te roepen dat jij haar moest roepen. Zo roep je in een cirkeltje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:41 schreef Melting het volgende:
Ik blijf niet roepen.![]()
Ze komt toch niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was te druk bezig met te roepen dat jij haar moest roepen. Zo roep je in een cirkeltje.
quote:De Roemeense zangeres Haiducii liftte tegelijkertijd mee op het succes van O-Zone. Met de cover bereikte ze net als O-Zone in vele Europese hitlijsten de top 10.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:45 schreef Melting het volgende:
Je kan ook op de maat dit zingen, just me:
Schudt die heupen, los!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph doet volgende week zaterdag helemaal geen show, want dan zit hij in het theater
En weet hij dat ook ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph doet volgende week zaterdag helemaal geen show, want dan zit hij in het theater
Uhhhhh oja, damn… dat is ook zo, zal maandag het ticket even printen, en tsja…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Print ook je QR-code meteen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhhhh oja, damn… dat is ook zo, zal maandag het ticket even printen, en tsja…
Uhhhhgeen show dus
Had dat nou niet gezegd..... moest hij terug naar huis, en kon hij alsnog een show doen.quote:
Ja, maar dan wordt het een chagrijnige show.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegd..... moest hij terug naar huis, en kon hij alsnog een show doen.
Je toegangskaartje en QR code kunnen allebei via je smartphone.quote:
Mijn smartphone is het aan het begeven. Het beeld doet het vaker niet dan wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je toegangskaartje en QR code kunnen allebei via je smartphone.
Net als je betaling voor je drankje in de pauze…
Is toch wel aan te raden in deze tijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn smartphone is het aan het begeven. Het beeld doet het vaker niet dan wel.
Geen zin om een nieuwe te kopen
Zo heb ik nooit zin om een printer te kopen…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg bericht van KPN dat ik nog een heel oude simkaart gebruik en dat ik vanaf maart alleen nog maar 2g ga hebben. Boeiuh, maar ok, ik kon gratis mijn simkaart omwisselen en da’s wel fijn want dan kan ik de andere tweedehands telefoon in gebruik nemen die hopelijk een iets langere accuduur heeft. Is volgend jaar rondom de verhuizing wel handigquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn QR-code nog niet nodig gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Is toch wel aan te raden in deze tijd.
Bij gebrek aan een smartphone…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je toegangskaartje en QR code kunnen allebei via je smartphone.
Net als je betaling voor je drankje in de pauze…
wie zijn die mensen ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een smartphone…
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Nee, je hebt een nog primitievere, zonder foto’squote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Is die nog van bakeliet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan….quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, je hebt een nog primitievere, zonder foto’s
Je bent dus een luistervinkjequote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn telefoon was ooit smart maar is wel ouder dan dat seniorending van Symph. Grote voordeel van die van hem: ik kan direct horen wat de andere kant zegt als ik er naast zit
Deze was van mijn moeder. Als het goed is krijg ik een smartphone van kijn werk. Eerst zien en dan geloven, maar dan wordt het wellicht en iphone 11quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou er niks aan hebben, want ik doe alles op mijn telefoon.
Behalve telefoneren…
Allemaal aan het gas…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
Het seizoen van heel veel geld uitgeven is begonnen
quote:
Dat kan niet anders ook, ook als je niet mee wil luisteren, dat kan namelijk gewoon nietquote:
Dat is wel een enorme overgangquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze was van mijn moeder. Als het goed is krijg ik een smartphone van kijn werk. Eerst zien en dan geloven, maar dan wordt het wellicht en iphone 11
Krijg je er dan wel een cursus bij?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze was van mijn moeder. Als het goed is krijg ik een smartphone van kijn werk. Eerst zien en dan geloven, maar dan wordt het wellicht en iphone 11
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Vooruitlopend op die smartphone van het werk hebben we al een draadloze oplader bij Ikea meegenomen
Dan maar hopen dat die smartphone dat ondersteund. Ik hoor namelijk dat het regelmatig niet zo ideaal werkt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Vooruitlopend op die smartphone van het werk hebben we al een draadloze oplader bij Ikea meegenomen
Dat dus…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat die smartphone dat ondersteund. Ik hoor namelijk dat het regelmatig niet zo ideaal werkt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Hoorde ik nou "Happy Christmas" ?
Goedenavond, trouwens
Ik heb geen smartphone maar ben niet bepaald digibeetquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je er dan wel een cursus bij?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:05 schreef DJ11 het volgende:
Hoorde ik nou "Happy Christmas" ?
Goedenavond, trouwens
Je weet dat de bankpassen over niet al te lange tijd verdwijnen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone maar ben niet bepaald digibeet![]()
Ik red me er wel mee.. maar het is ook meer dat ik niet gedwongen wil worden om alles met mobiel en apps te doen. En buiten werktijd gaat ie ook uit, dan ben ik gewoon niet bereikbaar
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, dit is de Kerstshow van Melting. Een beetje vroeg, maar volgende week is hij er niet. Vandaar.
Nee, dat kan prima.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Was volgende week niet te vroeg geweest?
Als ze dat dan maar niet van je werk verwachten dat je altijd bereikbaar bentquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone maar ben niet bepaald digibeet![]()
Ik red me er wel mee.. maar het is ook meer dat ik niet gedwongen wil worden om alles met mobiel en apps te doen. En buiten werktijd gaat ie ook uit, dan ben ik gewoon niet bereikbaar
Welterusten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
De wekker gaat weer vroeg, dus,ik ga mijn mandje in.
Het is weer jeu de boules morgen.
Dank Melting
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Welterusten en veel balplezier morgen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Die zal ik tot het bittere eind gebruikenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat de bankpassen over niet al te lange tijd verdwijnen?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Let's have a ball…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting
Dan geeft hij de telefoon gewoon weer terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze dat dan maar niet van je werk verwachten dat je altijd bereikbaar bent
Ze verwachten maar, maar dat weiger ik echt…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze dat dan maar niet van je werk verwachten dat je altijd bereikbaar bent
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan geeft hij de telefoon gewoon weer terug
Hij staat alleen maar achter de bar, in principe, vorig toernooi kwamen ze mensen te kort en hebben de barmensen ook deels meegedaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Welterusten en veel balplezier morgen!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt deze stelling wellicht andersom?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt deze stelling wellicht andersom?
quote:
Dat zal best wel, de muziek vind ik echt inspiratieloos kut.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Live staat het als een huis, dan ben je gewoon goed.
Elk lichaamsdeel is er één te veel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het zijn verschillende lichaamsdelen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Julie Covington - Don,t Cry Dor Me Argentina
Don't just me...... don't cry for me.......quote:
ik droog mijn tranen op!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Don't just me...... don't cry for me.......
Jij hoort wel vreemde dingenquote:
Helaas, dit is bedacht door een andere musical schrijver…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
Trouwens ook een enorme ABBA-vibe dit nummer.
Dat kun je wel zeggen.... komt allemaal doordat 11 van de week Alizee draaide.quote:
DIT HAD ABBA BETER GEKUND!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, dit is bedacht door een andere musical schrijver…
Vrouwen die aan hun kloten zitten...quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.... komt allemaal doordat 11 van de week Alizee draaide.
Zo had ik het nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Het intro van dit nummer lijkt precies op het eind van die Muppet-tune van Vout.
Ik kwam er vandaag achter dat er meer nummers zijn waarvan het begin lijkt op het eind van een ander nummer. Misschien maak ik er nog weleens een topic van.
Misschien wel grof geld waard nuquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:30 schreef just me het volgende:
Ik vond op zolder nog een ghost buster auto
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:30 schreef just me het volgende:
Ik vond op zolder nog een ghost buster auto
Oh als ik dat zeg wordt ie misschien wel eens meegenomenquote:
Ik heb al zo vaak gezegd dat hij en zijn zus hun zooi moeten opruimen maar ja... dat horen ze niet denk ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wie wat bewaard heeft wat.
Was Junior er blij mee?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak gezegd dat hij en zijn zus hun zooi moeten opruimen maar ja... dat horen ze niet denk ik
Dat weet ik wel zekerquote:
Je moet het gewoon zelf voor ze uitzoeken en in dozen stoppen. Dat hebben mijn ouders indertijd gedaan. En die doos moest ik meenemen, daar kwam ik niet onderuit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak gezegd dat hij en zijn zus hun zooi moeten opruimen maar ja... dat horen ze niet denk ik
Welterusten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussen uit te knijpen.![]()
Dank Melting en tot morgen!
Zo'n verbouwing kost energie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:37 schreef Melting het volgende:
Ik ga vandaag trouwens om middernacht stoppen.
Mijn ogen vallen zowat dicht.
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om er tussen uit te knijpen.![]()
Dank Melting en tot morgen!
Best wel. En dan hoef ik niet veel meer te doen, dan koffie zetten.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Oh als ik dat zeg wordt ie misschien wel eens meegenomen
Nee, hoezo ?quote:
You didn't loose your religion?quote:
Het is al laat hèquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:44 schreef brother52 het volgende:
Queens of the stone age - no one knows
quote:
Goed voor jezelf zorgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom vind ik vandaag middernacht een mooi moment om te stoppen.
Wat luisterde jij dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:47 schreef BasEnAad het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat, luisterde iedereen dit en ook Muse. Ik was daar helemaal niet mee bezig toen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:49 schreef livelink het volgende:
Solid - Warwick & Warwick?
Womack en Womack bedoel ik.
Potverdikkie. Altijd weer die duo'squote:
Blijft lastig hè?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkie. Altijd weer die duo's
Die nummers van Womack & Womack zijn sowieso geweldigquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:49 schreef livelink het volgende:
Solid - Warwick & Warwick?
Womack en Womack bedoel ik.
Onmogelijk gewoon. Tenzij je MadMaster heet.quote:
Of N00bie.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Onmogelijk gewoon. Tenzij je MadMaster heet.
lang geleden dat hij hier kwamquote:
Zal hem over een paar weken nog wel eens proberen te lokken.quote:
Kun je bijna net zo goed op stukjes karton knagen.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je bijna net zo goed op stukjes karton knagen.
Wel wat zout er op gooien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je bijna net zo goed op stukjes karton knagen.
Ik ben meer van de zoete popcorn.quote:
of olie, dat gaat het makkelijker naar binnenquote:
Er is niets gepland. Maar ervaring zegt wel dat er niet veel luisteraars zijn op zondag.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
Staat er al een radio show op de planning voor vandaag?
En zo niet zou er anders een mogelijkheid bestaan dat ik vanmiddag een show verzorg?
Wat zou dan nog +/- het gunstigste tijd stip zijn? (14:00-16:00 | 18:00-20:00 )quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Er is niets gepland. Maar ervaring zegt wel dat er niet veel luisteraars zijn op zondag.
Dat is lastig om te zeggen. Denk dat je bij de 2e dan nog het meeste kans maakt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Wat zou dan nog +/- het gunstigste tijd stip zijn? (14:00-16:00 | 18:00-20:00 )
Okéquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lastig om te zeggen. Denk dat je bij de 2e dan nog het meeste kans maakt.
Top!quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Oké
Mits er niet iets onverwachts tussen komt zou ik dan het tijdslot van 18:00 - 20:00 willen draaien.
(Mocht het van uit mijn kan niet lukken laat ik het hier nog weten )
Wow!quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gevaarlijke taferelen boven mijn hoofd...
Welkom livelinkquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:59 schreef livelink het volgende:
Ik hoor muziek inderdaad. Een mooie vrouwenstem.
Alles goed aRd? Geen last van hoofdpijn meer?quote:
Vrij veel gaat goed gelukkig, Echter hoofdpijn is de laatste weken nog steeds "storend" aanwezig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Alles goed aRd? Geen last van hoofdpijn meer?
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:05 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Vrij veel gaat goed gelukkig, Echter hoofdpijn is de laatste weken nog steeds "storend" aanwezig.
Kijk... mooi vooruitzicht.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Maar nog 3 werkweken te gaan en dan heb ik 2 weken verlof
Welkom MadMasterquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Ben net thuis, luister even mee voor het eten…
Mongolischquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een nomaden tent, zoals Mongolen dat vaak hebben…
[ afbeelding ]
In het land der blonden is Ray de koning…quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:38 schreef livelink het volgende:
And now for something completely different...
Heftig hoor! Dat is zeker schrikken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:39 schreef Melting het volgende:
Komt net de vader van een buurman hier aan de deur...... (zijn zoon woonde in ons appartementenblok).
Die komt hier niet meer terug. Ligt in het ziekenhuis en ze gaan op zoek naar een hospice. Zoon is begin 50 denk ik.
Hebben zijn prostaat en blaas laatst verwijderd en nu iets gevonden op zijn nieren. En er is iets niet goed met zijn lymfen. Niets meer aan te doen.
Dat is wel even schrikken.
Dat is best wel heftig jaquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:39 schreef Melting het volgende:
Komt net de vader van een buurman hier aan de deur...... (zijn zoon woonde in ons appartementenblok).
Die komt hier niet meer terug. Ligt in het ziekenhuis en ze gaan op zoek naar een hospice. Zoon is begin 50 denk ik.
Hebben zijn prostaat en blaas laatst verwijderd en nu iets gevonden op zijn nieren. En er is iets niet goed met zijn lymfen. Niets meer aan te doen.
Bah…quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:39 schreef Melting het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |