Klinkt eigenlijk als een veel betere instelling op die manier. Ik vind het fijn dat het me extra motivatie geeft zo'n teller, maar tegelijkertijd vind ik die focus op de nummertjes soms ook wel vermoeiend. Ik wil gewoon gezonder zijn, dat zit niet in de ronde aantallen, extra punten of whatever, dat zit gewoon in de verandering in de gehele mindset.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie zijn wel echt prestatie gerichter dan ik zeg
Ik weet als ik zo met mn eten omga en dit rondje 5x per week loop, val ik in een acceptabel tempo af en vind het dan al heel snel gescheten
Oh maar daar zou ik ķķk de hele dag chagrijnig van zijn!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit heb ik ook weleens gedaan.
Ik heb dat door die ASR-vitality ook met de hartslag. Vanaf een hartslag van 133 krijg ik na 30 minuten 200 punten. Gisteren had ik bij het boksen een hartslag van 132. Dan voelt die hele work-out ineens nog maar de helft zo goed.
En daarna baal ik van mezelf, want het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal niet om die punten.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
Geen idee wat je zegt kind!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar was ik toen jullie dieet tot topcombi van culsc en oudsc bombardeerden?
Ik wil ķķk dolgraag niet met jullie mannen neuken!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid.
Oooh, "mijn" Doppio heeft geen lunch! Maar goed ook zo te lezenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een discussie
Ik ging met bff lunchen bij Doppio, weer die lekkere tosti gehad+ ijskoffie
Vanavond gnocchi met verse paprika en bosui en een Unox zakje vega balletjes in tomatensaus.
Ik heb ook tijden niet willen seksen wegens gewoon geen libido.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Ik mis ook single zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef Holyme het volgende:
Single. Prima libido. Soms een voordeel, soms een nadeelAl moet ik zeggen dat ik o.a. ashwaganda slik en dat ook wel bijdraagt voor mijn gevoel.
Verder geen trackers, om eerder genoemde redenen.
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seksquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mis ook single zijn
En als er dan een afspraak met een FWB op het menu stond was ik ook altijd in de stemming, omdat je er dan ook echt naar uit kon kijkenNu zitten we elkaar even heeeeul erg in de weg en vind ik hem heeeul stom en daar gaan de flapjes bij mij niet van klapperen
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner hebquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seksJe FWB werd vaste partner? Daar pas ik dan weer voor, da's geen match op andere vlakken
Shit wel van in de weg zitten
Een notsoblind date met elkaar hosselen?
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.
Maar wel cyclusafhankelijk.
Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleverenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.
Maar wel cyclusafhankelijk.
Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
Tot na het ontbijt zelfs!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner hebzelfde verhaal, zeker geen match op alle gebieden! Dat was leuk tot na het ontbijt
Ik wil helemaal geen date joh, ik wil dat de irritaties stoppen en anders maar niet
Ja dat ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meer
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelingsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef Holyme het volgende:
[..]
Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleveren
[..]
Tot na het ontbijt zelfs!Hier meestal nog even ochtendseks en ciao
![]()
Maar dan volg ik weer. Hopelijk snel met zonder irritaties. Een ex had ook zo'n lijstje nodig a la tiktok, daar kon ik weinig mee. Ik ben niet je moeder of een hotel.
Ah zo, ja diner is wel leuk, maar ontbijt met IF... En meestal is de D dan wijn en elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelings
Maar....klaagt je man ook niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:42 schreef minilot het volgende:
Ik had overigens altijd al wel een prima libido trouwens maar sinds ik een jaar of zeven geleden met de anticonceptiepil stopte is er echt geen houden meer aanNaja, ik klaag niet
Neequote:
Echt hč? Voor iets dat zo intens is, is het compleet uit verhouding met wat, zeg, een simpele lepel pindakaas weer oplevertquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Seksen verbrandt overigens schandalig weinig kcal
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Echt hč? Voor iets dat zo intens is is het compleet uit verhouding met wat, zeg, een simpele lepel pindakaas weer oplevert
Dit!! Moe, maar voldaan lig je daar dan na te hijgen en dan zet dat dus géén zoden aan de dijkquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:46 schreef minilot het volgende:
Echt hč? Voor iets dat zo intens is is het compleet uit verhouding met wat, zeg, een simpele lepel pindakaas weer oplevert
Mijn lijf doet afgelopen tijd wat raar, vage klachten waar bij huisarts niks uitkomt en heb het gevoel dat mijn lijf wel wat ondersteuning kan gebruiken. Dus slik het een en ander bij, niet specifiek vitamines (want eet gezond). En zo dus ook bij adaptogenen uitgekomen. Paar klachten zijn verbeterd, maar nog wel last van haaruitvalquote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:52 schreef minilot het volgende:
*googlet ashwaganda*
Aha! Waarom slik je dat, @:Holyme?
Gokje, ayahuasca? Zo'n trip of kikkertrip (kambo) heb ik nooit gedaan. Maar wie weet wat ik nog allemaal ga doen in de toekomstquote:Op woensdag 13 oktober 2021 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht gelijk even aan GielBeelen, maar dat was iets heel anders
Ik moest hier om grinniken en heb eens teruggekeken naar zaterdag haha, ik heb m'n Garmin altijd om. M'n hartslag was tijdens het naar m'n ouders rijden erna hoger dan tijdens het seksen..quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Seksen verbrandt overigens schandalig weinig kcalIk doe mijn fitbit wel af overigens. Als ik ergens geen getallen bij wil hebben...
Check. Het in het donker van huis moeten, helpt niet echt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Het is ook echt de periode om moe te zijn, heb ik het idee. De echte verandering in het weer, minder zon, meer donkere dagen en vroeger donker, later licht. Lijf en geest reageren daar bij mij nogal op. Zo maar even sporten, dat geeft toch weer wat energie bij mij, gelukkig.
Dat zei ik ook tegen hem. Waarschijnlijk vond die me even echt een rotvriendin, en eigenlijk wil ik ook helemaal niet zo zijn. Maar ik schrok gewoon van de hoeveelheid en zei dat hij nog beter de hele zak (linzen)chips op had kunnen eten die we nog hebben liggen en waar die waarschijnlijk echt trek in had. Dat is ook 500 kcal en volgens mij besefte hij nog niet dat dit ook zoveel was.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:01 schreef SQ het volgende:
Pindakaas eten bij avondtrek vind ik altijd zo zonde, paar van die scheppen en je zit ineens weer 500 kcal boven verbruik. Kun je beter iets anders pakken
Heb ik. Heel fijn en echt effectief.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:06 schreef Holyme het volgende:
Ik heb van de week nog gekeken naar een lichtbril, leek me handiger dan zo'n bak. Staat op wishlist om eens te proberen. Maar gisteravond 2u dansles en terug hardgelopen om wat energie te droppen van het dansen. Vrij kort geslapen en ik stuiter nog naDus dat werkt ook wel.
Haha, ik heb ook een keer het ontbijt van mijn man in zitten voeren in mijn app (toen hij baalde van zijn gewicht) en het werd me ook niet in dank afgenomen toen ik liet zien dat daar al 1200 kcal in zaten. Maar goed, de dag er op ging er wel minimaal 100 gram minder kaas op het brood.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen hem. Waarschijnlijk vond die me even echt een rotvriendin, en eigenlijk wil ik ook helemaal niet zo zijn. Maar ik schrok gewoon van de hoeveelheid en zei dat hij nog beter de hele zak (linzen)chips op had kunnen eten die we nog hebben liggen en waar die waarschijnlijk echt trek in had. Dat is ook 500 kcal en volgens mij besefte hij nog niet dat dit ook zoveel was.
Ik snack overigens ook met enige regelmaat wel met pindakaas. Maar dan wel écht een theelepel waar ik aan ga zitten nippen.
Da's goed om te lezenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik. Heel fijn en echt effectief.
Als je 'm ook echt regelmatig en lang genoeg gebruikt....
Ja iets in die hoek. Er was wat ophef over een Radar item (overigens hilarisch om te kijken als je Giel haat).quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:47 schreef Holyme het volgende:
[..]
Gokje, ayahuasca? Zo'n trip of kikkertrip (kambo) heb ik nooit gedaan. Maar wie weet wat ik nog allemaal ga doen in de toekomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:35 schreef minilot het volgende:
Gaaf wel Phoebs, ben benieuwd hoe het je bevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja iets in die hoek. Er was wat ophef over een Radar item (overigens hilarisch om te kijken als je Giel haat).Oh nee hoor, wel tof dat je dat doet, geloof dat er nog veel te ontdekken is in die richtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. In mijn BHquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu namelijk ook geen plekken op mn lichaam waarvan ik denk "ooooh DAAR ontbreken al die kilo's nu ineens"
Bij mij is het ook niet veranderd, al heb ik zelf meer kont. Maar dat was altijd zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Niet het idee dat de tiet-kontverhouding hier sterk is gewijzigd.
Maar ik had altijd al meer tiet.
Ja hou jij eens even je snater... Fuck, dit zou gedeeltelijk waar kunnen zijn...quote:
Heb nog nachtmerries van je preggoboobs...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Niet het idee dat de tiet-kontverhouding hier sterk is gewijzigd.
Maar ik had altijd al meer tiet.
de aftermath van preggerboobs is vaak niet veel beterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb nog nachtmerries van je preggoboobs...
God das ook wel een ding he... Stel nou dat ik eens een keer echt slank zou geraken, ipv "een stuk minder dik"... ik ben wel bang voor het erica terpstra effect... Ik verdien echt mn huid niet du moment... Is is luck, is it maybeline, is it fat? Who knows?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:42 schreef SQ het volgende:
[..]
de aftermath van preggerboobs is vaak niet veel beterik ben wel eens huilend weggerend van mijn eigen rimpeldecolletee. Gelukkig ben ik daar nu nog te dik voor.
Toen was ik nog geen 40.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb nog nachtmerries van je preggoboobs...
Ik ben die 40 toch al een tijdje voorbij en het zit overal, er valt niks van m’n kont en benen. Van m’n kuiten mag er inmiddels wel echt wat af, want ik wil weer in mijn laarzen passen. Ik hoop toch echt dat die klapkuiten eens sterk verminderen, ik wil m’n slanke pootjes terugquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:51 schreef SQ het volgende:
Ik ben 40 geweest, dus binnenkort zal al mijn gewicht wel van mijn kont en benen vallen on zich op te gaan hopen in mijn buik en tieten#nederlander #appel
Bedankt voor het doorgeven. Ik houd zelf ook niet van raar zure yoghurtjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had voor de afwisseling bij de Lidl Turkse yoghurt meegenomen ipv mijn gebruikelijke Griekse yoghurt voor mijn tussendoortje, maar da’s geen aanrader. Wat een raar zuur spul is dat zeg.
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pensquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:22 schreef SilverEyes het volgende:
Mijn buik blijft altijd dik, 40 kilo meer of minder. Ook wel redelijk kut aangezien buikvet het minst geZond is
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had voor de afwisseling bij de Lidl Turkse yoghurt meegenomen ipv mijn gebruikelijke Griekse yoghurt voor mijn tussendoortje, maar da’s geen aanrader. Wat een raar zuur spul is dat zeg.
+2quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens
Dit, ja. Ik heb echt matige billen. En ik ga geen plezier hebben in trainen, vrees ik. Dus als het er aangeboren niet is, gaat het er ook nooit komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Lichamen.Ik weet dat het vrij gebruikelijk is, maar toch blijft het me verwonderen: gisteren zei de weegschaal 84.2kg en vanmorgen 82.9kg. Het verschil? Ongesteld geworden, ik zat al even te wachten tot de dijken écht door zouden breken. Meteen flushhhhhh.
Vanmorgen moest ik even een paar keer kijken ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest?
Vroeger kon mijn lijf dit soort dingen ook nog ja, ik heb wel schommelingen van over de 2 kilo gezien.zolang dat in de min gaat, helemaal top.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:41 schreef SilverEyes het volgende:
Moet zeggen dat IF me wel rust geeft. Eet lekkerder in de periode dat ik eet, en ben minder de hele dag door met eten bezig. Bevalt me wel
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn saotosoep is helaas ook hele zoute soep, die ik nu al 2 dagen op rij eet, en vandaag weerVanmorgen dus +1 vanaf het laagste punt eerder deze week
Ga nu maar eat all the things omdat ik toch al dik ben
Hier schijnt vandaag de zon weerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Het in het donker van huis moeten, helpt niet echt.
Oh well, gisteren weer lekker gesport, vandaag op de fiets naar het werk, morgen weer krachttraining en zaterdag een wandeltocht, dus hopelijk helpt dat met wat blije stofjes aanmaken.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe heel erg mijn best om deze dagen nog heel erg op te letten, aangezien we zondag vier dagen naar Parijs gaan. De voornemens voor alles wat we daar gaan nuttigen zijn dusdanig dat ik nu even op wil passenWe zullen hopelijk als het weer goed is, ook wel weer heel veel wandelen, dus beweging komt wel goed.
Vanmorgen weer -0,2, iets meer spiermassa, iets lager vetpercentage, iets lager BMI, meer vocht. Al met al gaat het niet hard, maar toch ongeveer 1 kilo per maand. Kan ik prima mee leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |