abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201741281
Jullie zijn wel echt prestatie gerichter dan ik zeg :D

Ik weet als ik zo met mn eten omga en dit rondje 5x per week loop, val ik in een acceptabel tempo af en vind het dan al heel snel gescheten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201741314
Even een paar uurtjes niet lezen en ik mis van alles :o Maar het verhaal van SQ is heel herkenbaar ;(
Kan ook niet zeggen dat ik er veel behoefte aan heb. Sinds kind is het gedaald tot nulpunt. Kan bij mijn man ook niet veel initiatieven bespeuren in die richting. Punt van aandacht inderdaad.

En trackers: gisteren tijdens mijn wandeling had ik op mijn linkerpols een hartslag van 125 en rechts van 175. :') Lekker betrouwbaar dus. Maar leuke gadget :P
pi_201741613
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie zijn wel echt prestatie gerichter dan ik zeg :D

Ik weet als ik zo met mn eten omga en dit rondje 5x per week loop, val ik in een acceptabel tempo af en vind het dan al heel snel gescheten :D
Klinkt eigenlijk als een veel betere instelling op die manier. Ik vind het fijn dat het me extra motivatie geeft zo'n teller, maar tegelijkertijd vind ik die focus op de nummertjes soms ook wel vermoeiend. Ik wil gewoon gezonder zijn, dat zit niet in de ronde aantallen, extra punten of whatever, dat zit gewoon in de verandering in de gehele mindset.

Maarja, ik heb me al sinds m'n vakantie niet gewogen. Dat is tenminste al één nummertje minder waar ik me overdreven mee bezig kan houden. Want zolang ik van mezelf weet dat ik goed bezig ben, is het eigenlijk ook helemaal niet zo belangrijk. Ik ga me wel weer wegen zodra ik het gevoel dat ik weer de verkeerde kant opga of gewoon vlak voor Kerstmis oid.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:44:05 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_201741629
Ik wilde vanavond iets met kastanjes eten maar die klote dingen zitten alweer vol larven dus ik flikker zo die hele handel in de groenbak en ga wel naar de kipgrill, joe.
disclaimer
pi_201741662
Wat een discussie _O-

Ik ging met bff lunchen bij Doppio, weer die lekkere tosti gehad O+ + ijskoffie
Vanavond gnocchi met verse paprika en bosui en een Unox zakje vega balletjes in tomatensaus.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201741797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit heb ik ook weleens gedaan. :D

Ik heb dat door die ASR-vitality ook met de hartslag. Vanaf een hartslag van 133 krijg ik na 30 minuten 200 punten. Gisteren had ik bij het boksen een hartslag van 132. Dan voelt die hele work-out ineens nog maar de helft zo goed.

En daarna baal ik van mezelf, want het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal niet om die punten.
Oh maar daar zou ik ķķk de hele dag chagrijnig van zijn! :o
pi_201741860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
:D O+
Waar was ik toen jullie dieet tot topcombi van culsc en oudsc bombardeerden?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201741867
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D O+
Waar was ik toen jullie dieet tot topcombi van culsc en oudsc bombardeerden?
Geen idee wat je zegt kind!

Ooo ik snap je al, sorry had je even moeten inseinen. Ik denk dat je de "discussie" vrij makkelijk nieuw leven in kunt blazen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201741870
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid. :@
Ik wil ķķk dolgraag niet met jullie mannen neuken!
Zusjeees.
Wel met de vrouw :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201741872
O je bent al aan het blazen zie ik :D
pi_201741893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een discussie _O-

Ik ging met bff lunchen bij Doppio, weer die lekkere tosti gehad O+ + ijskoffie
Vanavond gnocchi met verse paprika en bosui en een Unox zakje vega balletjes in tomatensaus.
Oooh, "mijn" Doppio heeft geen lunch! Maar goed ook zo te lezen :D Al zit mn hele straat al vol verleiding, dus dit zou ik in mijn huidige modus ook wel kunnen weerstaan.

Toen deze er kwam heb ik hem echt 3 jaar genegeerd omdat ik wist dat het hek van de dam zou zijn als ik eenmaal mn eerste ijsje gehaald zou hebben. Ik had gelijk :')
pi_201741897
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Ik heb ook tijden niet willen seksen wegens gewoon geen libido.
Kan gebeuren. Kan ook overgaan :Y
pi_201741939
Single. Prima libido. Soms een voordeel, soms een nadeel :') Al moet ik zeggen dat ik o.a. ashwaganda slik en dat ook wel bijdraagt voor mijn gevoel.

Verder geen trackers, om eerder genoemde redenen.
pi_201741964
Overigens herken ik het wel van een eerdere lange relatie, daarbij begon ik op het laatst te zeesterren voor zover er uberhaupt nog sprake was van een sexleven. En idd jammer dat zulke dingen nogal taboe zijn.
pi_201742026
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef Holyme het volgende:
Single. Prima libido. Soms een voordeel, soms een nadeel :') Al moet ik zeggen dat ik o.a. ashwaganda slik en dat ook wel bijdraagt voor mijn gevoel.

Verder geen trackers, om eerder genoemde redenen.
Ik mis ook single zijn :@

En als er dan een afspraak met een FWB op het menu stond was ik ook altijd in de stemming, omdat je er dan ook echt naar uit kon kijken :9~ Nu zitten we elkaar even heeeeul erg in de weg en vind ik hem heeeul stom en daar gaan de flapjes bij mij niet van klapperen :')
pi_201742158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik mis ook single zijn :@

En als er dan een afspraak met een FWB op het menu stond was ik ook altijd in de stemming, omdat je er dan ook echt naar uit kon kijken :9~ Nu zitten we elkaar even heeeeul erg in de weg en vind ik hem heeeul stom en daar gaan de flapjes bij mij niet van klapperen :')
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seks :9 Je FWB werd vaste partner? Daar pas ik dan weer voor, da's geen match op andere vlakken :+ Shit wel van in de weg zitten -O- Een notsoblind date met elkaar hosselen?
pi_201742166
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.
Maar wel cyclusafhankelijk.

Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
pi_201742321
Ik heb zojuist mijn favoriete chocolaatjes meegenomen bij de Lidl, ze zitten per stuk verpakt en ik mag er van mezelf 2 per dag als ik die dag verder geen chocola eet, eens kijken wanneer dat doosje van 10 leeg is :X
Gelukkig hebben ze die krengen alleen in het feestseizoen en kom ik sowieso niet zo vaak bij de Lidl
pi_201742329
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:31 schreef Holyme het volgende:

[..]
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seks :9 Je FWB werd vaste partner? Daar pas ik dan weer voor, da's geen match op andere vlakken :+ Shit wel van in de weg zitten -O- Een notsoblind date met elkaar hosselen?
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner heb :D zelfde verhaal, zeker geen match op alle gebieden! Dat was leuk tot na het ontbijt :D

Ik wil helemaal geen date joh, ik wil dat de irritaties stoppen en anders maar niet :W
pi_201742343
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.

Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meer :9~
pi_201742384
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:

Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleveren :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner heb :D zelfde verhaal, zeker geen match op alle gebieden! Dat was leuk tot na het ontbijt :D

Ik wil helemaal geen date joh, ik wil dat de irritaties stoppen en anders maar niet :W
Tot na het ontbijt zelfs! :D Hier meestal nog even ochtendseks en ciao :W

Maar dan volg ik weer. Hopelijk snel met zonder irritaties. Een ex had ook zo'n lijstje nodig a la tiktok, daar kon ik weinig mee. Ik ben niet je moeder of een hotel.
pi_201742414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meer :9~
Ja dat ook :Y
pi_201742450
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef Holyme het volgende:

[..]
Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleveren :Y
[..]
Tot na het ontbijt zelfs! :D Hier meestal nog even ochtendseks en ciao :W

Maar dan volg ik weer. Hopelijk snel met zonder irritaties. Een ex had ook zo'n lijstje nodig a la tiktok, daar kon ik weinig mee. Ik ben niet je moeder of een hotel.
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelings :Y
pi_201742609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelings :Y
Ah zo, ja diner is wel leuk, maar ontbijt met IF... En meestal is de D dan wijn en elkaar :+
pi_201742743
Ik pas niet echt in dit onderwerp. Mijn libido is hoger dan dat van man, eigenlijk altijd al geweest. En verder zijn we al bijna 8 jaar getrouwd, net een tweede kind en ik vind hem nog altijd gruwelijk sexy. :9

Wel heb ik door het gebrek aan seks inmiddels weer wat sportprogramma's opgepakt. Verbrand denk ik wel wat meer kcals, maar niet perse leuker. :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201743640
Even seks daargelaten, hier bewust geen tracker en ik hardloop ook zonder enige vorm van iets bijhouden terwijl het echt wel de standaard is dat je dat met een sporthorloge doet zodra je er wat serieuzer mee bezig bent. Ik hardloop, zwem en krachttrain echt puur om hoe goed het me laat voelen en ik weet zeker dat de lol daarvan heel snel voorbij zou zijn als er getallen bij aan te pas komen. :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_201743653
Ik had overigens altijd al wel een prima libido, maar sinds ik een jaar of zeven geleden met de anticonceptiepil stopte is er echt geen houden meer aan :') Naja, ik klaag niet :+ En voor de statistieken, ik ben al ruim twintig jaar samen met mijn lief. Verkering gekregen toen ik zeventien was, samen gaan wonen toen ik achttien was en geen seconde spijt gehad O+
pi_201743663
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:42 schreef minilot het volgende:
Ik had overigens altijd al wel een prima libido trouwens maar sinds ik een jaar of zeven geleden met de anticonceptiepil stopte is er echt geen houden meer aan :') Naja, ik klaag niet :+
Maar....klaagt je man ook niet? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201743673
Seksen verbrandt overigens schandalig weinig kcal -O- Ik doe mijn fitbit wel af overigens. Als ik ergens geen getallen bij wil hebben...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201743691
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar....klaagt je man ook niet? :+
Nee O+ Het komt er door druk bezig met van alles en peuter niet zovaak van als we eigenlijk zouden willen, maar de wil is er in elk geval zéér en absoluut wederzijds :Y
pi_201743711
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Seksen verbrandt overigens schandalig weinig kcal
Echt hč? Voor iets dat zo intens is, is het compleet uit verhouding met wat, zeg, een simpele lepel pindakaas weer oplevert }:|
pi_201743714
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:46 schreef minilot het volgende:

[..]
Echt hč? Voor iets dat zo intens is is het compleet uit verhouding met wat, zeg, een simpele lepel pindakaas weer oplevert }:|
_O-
pi_201743733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:46 schreef minilot het volgende:

Echt hč? Voor iets dat zo intens is is het compleet uit verhouding met wat, zeg, een simpele lepel pindakaas weer oplevert }:|
Dit!! Moe, maar voldaan lig je daar dan na te hijgen en dan zet dat dus géén zoden aan de dijk :(

Ik kom net terug van hardlopen en mijn lies speelt weer lekker op. Dus daar ligt nu een Ice Viking koelzak op. Ik vind het een leuke naam :+ Straks maar even douchen.
pi_201743754
*googlet ashwaganda*

Aha! Waarom slik je dat, @Holyme? :)
pi_201743828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:52 schreef minilot het volgende:
*googlet ashwaganda*

Aha! Waarom slik je dat, @:Holyme? :)
Mijn lijf doet afgelopen tijd wat raar, vage klachten waar bij huisarts niks uitkomt en heb het gevoel dat mijn lijf wel wat ondersteuning kan gebruiken. Dus slik het een en ander bij, niet specifiek vitamines (want eet gezond). En zo dus ook bij adaptogenen uitgekomen. Paar klachten zijn verbeterd, maar nog wel last van haaruitval -O-
pi_201744103
Ik dacht gelijk even aan Giel :r Beelen, maar dat was iets heel anders :D
pi_201747014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht gelijk even aan Giel :r Beelen, maar dat was iets heel anders :D
Gokje, ayahuasca? Zo'n trip of kikkertrip (kambo) heb ik nooit gedaan. Maar wie weet wat ik nog allemaal ga doen in de toekomst :P
pi_201747565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Seksen verbrandt overigens schandalig weinig kcal -O- Ik doe mijn fitbit wel af overigens. Als ik ergens geen getallen bij wil hebben...
Ik moest hier om grinniken en heb eens teruggekeken naar zaterdag haha, ik heb m'n Garmin altijd om. M'n hartslag was tijdens het naar m'n ouders rijden erna hoger dan tijdens het seksen.. :') :')

Tevens hoi, ik vond dit wel een geschikt moment om weer eens mee te posten ;) zaterdag was eerste keer seks (en anderhalve week eerder eerste keer zoenen) sinds ik 14 maanden geleden single werd, dat zegt ook wel iets over mijn libido geloof ik. Wel aan de pil overigens, dus kan goed daarmee te maken hebben. Hoewel ik ook wel herken dat als ik wel seks heb ik daar dan ook wel weer meer zin van krijg ofzo, dus ben benieuwd.

Qua gewicht ga ik de laatste tijd wel weer redelijk. Sta nu sinds maart op -8 kilo, en daar ben ik best tevreden mee. Ik wil er graag nog 6 af. Liefst morgen, maar ergens rond eind januari teken ik ook wel voor.
pi_201748182
Welkom terug vlindertje! :W

Ik ben zķ moe, bah. |:( Vandaag maar een bankhang/Netflix dag inplannen, bluh.

L: Kwark/blauwebessen/banaan en 3 maiswafels eiersalade
T: Handje noten/gedroogdfruit
D: Aardappelschijfjes, bloemkool en een vega carré
pi_201748330
Welkom vlinder :W
Lijstje vandaag:
L: 2 dadels en wrap zalm/roomkaas/avocado
T: calve pindakaasreep
D: ovenschotel met veel groente, aardappelen en wat vlees/vis
T: kwark met pure chocolade
  donderdag 14 oktober 2021 @ 09:00:21 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_201748750
Hoi vlinder! Welkom terug!

Hier ook hondsmoe, al gaat het wel iets beter nadat ik gisteren om 9 uur ging slapen. Helaas niet de luxe om te bankhangen voorlopig ;(
disclaimer
pi_201748768
Hier ook kapotmoe. Zit al een half uur als een zombie naar m'n laptop te staren. :O
Helaas nog tot 17:30 hier aanwezig, dus geen tijd voor bankhangen ;(
pi_201748844
Het is ook echt de periode om moe te zijn, heb ik het idee. De echte verandering in het weer, minder zon, meer donkere dagen en vroeger donker, later licht. Lijf en geest reageren daar bij mij nogal op. Zo maar even sporten, dat geeft toch weer wat energie bij mij, gelukkig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201749003
Moggeh! Ik zou vanmorgen eigenlijk op de fiets naar zwemles een dorp verderop (normaal regelt mijn lief dat) maar het kind heeft snot dus gaat in plaats ervan thuis in bad zwemmen. Tot zover mijn extra B vandaag en voor niks een banaan gegeten }:| :+

En Vlinder in tha house! :D O+ Garmin erbij om, ja? Sexy! :Y)

Lijst:
O: Koffie, gedroogde abrikozen, banaan
B: Uur krachttraining, uur wandelen, beetje huishouden
D: Nog nader te bepalen soep met volkoren stokbroodje, versgeperst sap erbij en dadels toe

Voor de statistieken: niet moe. Maar ja, duracellkonijn hč? oO<
pi_201749182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Het is ook echt de periode om moe te zijn, heb ik het idee. De echte verandering in het weer, minder zon, meer donkere dagen en vroeger donker, later licht. Lijf en geest reageren daar bij mij nogal op. Zo maar even sporten, dat geeft toch weer wat energie bij mij, gelukkig.
Check. Het in het donker van huis moeten, helpt niet echt. :+

Oh well, gisteren weer lekker gesport, vandaag op de fiets naar het werk, morgen weer krachttraining en zaterdag een wandeltocht, dus hopelijk helpt dat met wat blije stofjes aanmaken. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201749246
Ik ben (bijna)altijd moe, maar het went nooit.

Er zit echt weer beweging in de weegschaal, in 2 weken ging er zomaar toch een kilo af, na een week of 6 stilstand. Toch die grens van 78 doorbroken, ik had er echt een hard hoofd in. Ik zit nu op -8 in 5 maanden, nog 2,5 maand om mijn doel van 75 op 1 januari te bereiken.
Bij mijn echtgenoot gaat het ook gestaag de goede kant op, een heleboel kleding staat nu echt veel beter, op naar de slimfit overhemden *O*
pi_201749305
Haha ja ik heb m'n Garmin altijd om, en er nou niet echt over nagedacht hem af te doen.. met andere dingen bezig ;)

Het is idd zeker ook periode voor moe zijn. Ik ga eens kijken of ik m'n lichttherapie lamp kan vinden, dat heeft me in eerdere jaren wel geholpen. Maar voor nu lig ik met een snothoofd in bed te hopen dat snot eind vd dag weg is zodat ik naar de hockey kan vanavond want ik wil m'n date van zaterdag zien :+

Lijst:
L: beetje sushi (schuld van @DancingPhoebe)
D: erwtensoep

Tussendoor ook nog wat fruit, en verder weet ik het nog niet.

*O* voor @Doedezemaar !
pi_201749385
Ik lag gisteren met honger in bed. Dat was niet de bedoeling, had al een extra grote portie avondeten genomen. M'n vriend had ook nog trek, want die hoorde ik toen ik net naar bed ging ineens uit de pindakaaspot scheppen. :D

B: Half uurtje boksen
L: Couscoussalade met extra tomaat en munt, 2 IKEA groenteworstjes
T: Worteltjes met hummus
T: Pure chocolade
D: Aardappeltjes met bieslook, vega cordon bleu-iets en nog wat groenten. We halen een Lidl TGTG, dus dat is nog even afwachten.

Ik doe overigens ook mee met moe zijn. Gistermiddag een dutje gedaan, dat doe ik normaal echt nooit, maar ik was gewoon kapot. En alsnog vroeg weer gaan slapen. En een beetje snotterig, dus ook bij dat clubje mag ik aansluiten. En om het af te maken bijna ongesteld, dus dat is natuurlijk sowieso altijd weer genieten.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:01:49 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_201749398
Pindakaas eten bij avondtrek vind ik altijd zo zonde, paar van die scheppen en je zit ineens weer 500 kcal boven verbruik. Kun je beter iets anders pakken :@
disclaimer
pi_201749434
Ik heb van de week nog gekeken naar een lichtbril, leek me handiger dan zo'n bak. Staat op wishlist om eens te proberen. Maar gisteravond 2u dansles en terug hardgelopen om wat energie te droppen van het dansen. Vrij kort geslapen en ik stuiter nog na :') Dus dat werkt ook wel.
pi_201749444
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:01 schreef SQ het volgende:
Pindakaas eten bij avondtrek vind ik altijd zo zonde, paar van die scheppen en je zit ineens weer 500 kcal boven verbruik. Kun je beter iets anders pakken :@
Dat zei ik ook tegen hem. Waarschijnlijk vond die me even echt een rotvriendin, en eigenlijk wil ik ook helemaal niet zo zijn. Maar ik schrok gewoon van de hoeveelheid en zei dat hij nog beter de hele zak (linzen)chips op had kunnen eten die we nog hebben liggen en waar die waarschijnlijk echt trek in had. Dat is ook 500 kcal en volgens mij besefte hij nog niet dat dit ook zoveel was.

Ik snack overigens ook met enige regelmaat wel met pindakaas. Maar dan wel écht een theelepel waar ik aan ga zitten nippen.
pi_201749458
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:06 schreef Holyme het volgende:
Ik heb van de week nog gekeken naar een lichtbril, leek me handiger dan zo'n bak. Staat op wishlist om eens te proberen. Maar gisteravond 2u dansles en terug hardgelopen om wat energie te droppen van het dansen. Vrij kort geslapen en ik stuiter nog na :') Dus dat werkt ook wel.
Heb ik. Heel fijn en echt effectief.
Als je 'm ook echt regelmatig en lang genoeg gebruikt....
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:09:26 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_201749466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat zei ik ook tegen hem. Waarschijnlijk vond die me even echt een rotvriendin, en eigenlijk wil ik ook helemaal niet zo zijn. Maar ik schrok gewoon van de hoeveelheid en zei dat hij nog beter de hele zak (linzen)chips op had kunnen eten die we nog hebben liggen en waar die waarschijnlijk echt trek in had. Dat is ook 500 kcal en volgens mij besefte hij nog niet dat dit ook zoveel was.

Ik snack overigens ook met enige regelmaat wel met pindakaas. Maar dan wel écht een theelepel waar ik aan ga zitten nippen.
Haha, ik heb ook een keer het ontbijt van mijn man in zitten voeren in mijn app (toen hij baalde van zijn gewicht) en het werd me ook niet in dank afgenomen toen ik liet zien dat daar al 1200 kcal in zaten. Maar goed, de dag er op ging er wel minimaal 100 gram minder kaas op het brood.
disclaimer
pi_201749492
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik. Heel fijn en echt effectief.
Als je 'm ook echt regelmatig en lang genoeg gebruikt....
Da's goed om te lezen ^O^ Ik zou m dan na het wakker worden meteen opzetten denk ik, maar moet me nog wat verdiepen in hoe lang/vaak dat moet.
pi_201749497
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:47 schreef Holyme het volgende:

[..]
Gokje, ayahuasca? Zo'n trip of kikkertrip (kambo) heb ik nooit gedaan. Maar wie weet wat ik nog allemaal ga doen in de toekomst :P
Ja iets in die hoek. Er was wat ophef over een Radar item (overigens hilarisch om te kijken als je Giel haat).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201749686
Giel is sowieso een van de laatste dingen waar ik aan (wil) denken. :+

Druk ochtendje, maar het enige wat ik hersenloos heb weg zitten werken, is water, dus yay I guess. :+ (Ik heb zo'n fles met streepjes om me eraan te helpen herinneren dat ik wel genoeg drink en die is ineens leeg. Best ok voor een notoire niet-drinker)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201749736
Gaaf wel Phoebs, ben benieuwd hoe het je bevalt :Y

En whopsa, 55.6 op de teller vanmorgen - het komt goed met die feestdagenbuffer :7
pi_201749954
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:35 schreef minilot het volgende:
Gaaf wel Phoebs, ben benieuwd hoe het je bevalt :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201749997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja iets in die hoek. Er was wat ophef over een Radar item (overigens hilarisch om te kijken als je Giel haat).
SPOILER
Oh nee hoor, wel tof dat je dat doet, geloof dat er nog veel te ontdekken is in die richting :Y
pi_201751907
Maar een kwartier met de schoenen aan into de void zitten staren vandaag, voor ik mezelf naar buiten schopte. Stickertje weer verdiend *O* De route langs de etalages genomen en mezelf even ongegeneerd belust :9~

Ik weet nog wel dat ik de vorige keer dat ik in de buurt van mijn huidige gewicht begon te komen, ik enthousiaster was over de verdeling van het vet dat nog wel over was, met name mn voorbips en mn zadeltassen waren toen imo kleiner...

Stiekem verdenk ik ook wel een heel klein beetje de nieuwe weegschaal er van me een iets gunstiger beeld voor te spiegelen dan mn oude weegschaal zou doen. Ik heb nu namelijk ook geen plekken op mn lichaam waarvan ik denk "ooooh DAAR ontbreken al die kilo's nu ineens"
pi_201752523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nu namelijk ook geen plekken op mn lichaam waarvan ik denk "ooooh DAAR ontbreken al die kilo's nu ineens"
Ik wel. In mijn BH :{w
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:51:38 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_201752569
Ik ben 40 geweest, dus binnenkort zal al mijn gewicht wel van mijn kont en benen vallen on zich op te gaan hopen in mijn buik en tieten :') #nederlander #appel
disclaimer
pi_201752668
Oh, krijg ik dan wel magisch tetten die passen bij de omvang van m'n reet?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201752709
Niet het idee dat de tiet-kontverhouding hier sterk is gewijzigd.
Maar ik had altijd al meer tiet.
pi_201753034
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Bij mij is het ook niet veranderd, al heb ik zelf meer kont. Maar dat was altijd zo.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201753079
Kont en tetten "doen" hier niet zoveel nee, het is meer m'n buik die groeit of slinkt. Wel zo chill, niet om de haverklap veul geld kwijt zijn aan een nieuwe bh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201753116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:47 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik wel. In mijn BH :{w
Ja hou jij eens even je snater... Fuck, dit zou gedeeltelijk waar kunnen zijn... :'(
pi_201753123
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Heb nog nachtmerries van je preggoboobs...
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:42:41 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_201753131
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
de aftermath van preggerboobs is vaak niet veel beter :') ik ben wel eens huilend weggerend van mijn eigen rimpeldecolletee. Gelukkig ben ik daar nu nog te dik voor.
disclaimer
pi_201753148
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:42 schreef SQ het volgende:

[..]
de aftermath van preggerboobs is vaak niet veel beter :') ik ben wel eens huilend weggerend van mijn eigen rimpeldecolletee. Gelukkig ben ik daar nu nog te dik voor.
God das ook wel een ding he... Stel nou dat ik eens een keer echt slank zou geraken, ipv "een stuk minder dik"... ik ben wel bang voor het erica terpstra effect... Ik verdien echt mn huid niet du moment... Is is luck, is it maybeline, is it fat? Who knows?
pi_201753220
Aankomen -> gezicht en buik
Afvallen -> eerst tetters dan de rest

-O-
pi_201753229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Toen was ik nog geen 40.
pi_201753346
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:51 schreef SQ het volgende:
Ik ben 40 geweest, dus binnenkort zal al mijn gewicht wel van mijn kont en benen vallen on zich op te gaan hopen in mijn buik en tieten :') #nederlander #appel
Ik ben die 40 toch al een tijdje voorbij en het zit overal, er valt niks van m’n kont en benen. Van m’n kuiten mag er inmiddels wel echt wat af, want ik wil weer in mijn laarzen passen. Ik hoop toch echt dat die klapkuiten eens sterk verminderen, ik wil m’n slanke pootjes terug
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:32:33 #270
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201753532
Ik merk het vooral aan mijn kont. Die is niet meer bestaand _O-
pi_201753570
Ik had voor de afwisseling bij de Lidl Turkse yoghurt meegenomen ipv mijn gebruikelijke Griekse yoghurt voor mijn tussendoortje, maar da’s geen aanrader. Wat een raar zuur spul is dat zeg.
pi_201753602
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had voor de afwisseling bij de Lidl Turkse yoghurt meegenomen ipv mijn gebruikelijke Griekse yoghurt voor mijn tussendoortje, maar da’s geen aanrader. Wat een raar zuur spul is dat zeg.
Bedankt voor het doorgeven. Ik houd zelf ook niet van raar zure yoghurtjes.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201753980
Mijn buik blijft altijd dik, 40 kilo meer of minder. Ook wel redelijk kut aangezien buikvet het minst geZond is ;(
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:31:00 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_201754105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:22 schreef SilverEyes het volgende:
Mijn buik blijft altijd dik, 40 kilo meer of minder. Ook wel redelijk kut aangezien buikvet het minst geZond is ;(
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens :')
disclaimer
pi_201754348
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
:o
Helemaal niet zuur, romig juist!
Maar je moet wel de blauwe hebben: Y

Oh ik neem het terug. Had over de Lidl heen gelezen.
Turkse stijl :r
pi_201754363
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:

[..]
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens :')
+2
pi_201754590
Dikke reet aanwezig. Is ook niet geweldig.
pi_201756631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:

Dit, ja. Ik heb echt matige billen. En ik ga geen plezier hebben in trainen, vrees ik. Dus als het er aangeboren niet is, gaat het er ook nooit komen. :')
pi_201759968
Ik heb de eerste drie decennia van mijn leven een dikke kont van jewelste gehad en had er altijd een smalle taille bij maar er is dat biologisch verklaarbare omslagpunt geweest en nu is de middensector van mijn lijf het koppigst in het vasthouden van de resterende blubs. Ik vond andersom ook beter, maar ja - weinig aan te doen!
Boobs waren altijd al weinig bijzonders maar kunnen na vier jaar borstvoeding wel helemaal vergeten worden :D

Zo, een liter zoute soep gegeten gisteren, vandaag een kilo erbij op de weegschaal :Y) Eens zien of we dat er weer uitgeplast kunnen krijgen :+

Lijst:
T: Koffie, twee gedroogde abrikozen, paar gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer sprintintervallen hardlopen, Perfect Posture-app, uur krachttraining
O: Sojayoghurt met bosbessen
D: https://www.theendlessmeal.com/salmon-and-cabbage/ + banaan

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 15-10-2021 05:04:37 ]
pi_201760241
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
D: Spaghetti, Italiaanse wokgroente en vega gehakt + 4 cheese pastasaus
pi_201760437
Laagste gewicht sinds 2018 vanmorgen O+ voor zover ik kan terugvinden dan, maar denk dat het wel klopt.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:31:11 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201760459
Lichamen. :') Ik weet dat het vrij gebruikelijk is, maar toch blijft het me verwonderen: gisteren zei de weegschaal 84.2kg en vanmorgen 82.9kg. Het verschil? Ongesteld geworden, ik zat al even te wachten tot de dijken écht door zouden breken. Meteen flushhhhhh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201760514
Hier sinds gistermiddag ook de klats, ook -0.5 op de weegschaal. We gaan rustig door.
Moet zeggen dat IF me wel rust geeft. Eet lekkerder in de periode dat ik eet, en ben minder de hele dag door met eten bezig. Bevalt me wel :)
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:46:44 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_201760542
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Lichamen. :') Ik weet dat het vrij gebruikelijk is, maar toch blijft het me verwonderen: gisteren zei de weegschaal 84.2kg en vanmorgen 82.9kg. Het verschil? Ongesteld geworden, ik zat al even te wachten tot de dijken écht door zouden breken. Meteen flushhhhhh.
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest? :D

Vroeger kon mijn lijf dit soort dingen ook nog ja, ik heb wel schommelingen van over de 2 kilo gezien. :D zolang dat in de min gaat, helemaal top.
disclaimer
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:48:56 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_201760555
Mijn baby dreumes ;( had weer zo'n nacht vannacht. En ik moest ook steeds plassen. Dus ik minde 0.7 kilo vanmorgen :') ook na 3 keer opnieuw.
Zal er morgen vast weer aan zitten want vocht, maar ik voel me natuurlijk wel woest aantrekkelijk nu.
disclaimer
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:18:49 #286
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201760818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:46 schreef SQ het volgende:

[..]
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest? :D

Vroeger kon mijn lijf dit soort dingen ook nog ja, ik heb wel schommelingen van over de 2 kilo gezien. :D zolang dat in de min gaat, helemaal top.
Vanmorgen moest ik even een paar keer kijken ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201760868
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:41 schreef SilverEyes het volgende:
Moet zeggen dat IF me wel rust geeft. Eet lekkerder in de periode dat ik eet, en ben minder de hele dag door met eten bezig. Bevalt me wel :)
O+

In het kader van blijkbaar hier alles delen: kak x 3 vanmorgen. Da's wel heel enthousiast van mijn darmen! :o
Naja, het kan er maar uit wezen want ik moet zo naar de sportschool :+
Lijst is + T van thee van verse tijm en honing - het lief en het kind zijn wat snottig en het rook zo lekker :)
pi_201761026
Mijn saotosoep is helaas ook hele zoute soep, die ik nu al 2 dagen op rij eet, en vandaag weer :') Vanmorgen dus +1 vanaf het laagste punt eerder deze week :') Ga nu maar eat all the things omdat ik toch al dik ben :')
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:47:10 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201761132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn saotosoep is helaas ook hele zoute soep, die ik nu al 2 dagen op rij eet, en vandaag weer :') Vanmorgen dus +1 vanaf het laagste punt eerder deze week :') Ga nu maar eat all the things omdat ik toch al dik ben :')
o|O o|O
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:59:05 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_201761281
de logica O+
disclaimer
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:13:00 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201761403
Herkenbaar is 'ie absoluut. :')

Ik zou vanmiddag eigenlijk sporten, maar kramp en morgen ga ik ook al een end wandelen. Dus ik skip 'm lekker. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:33:46 #292
5428 crew  miss_sly
pi_201761599
Ik doe heel erg mijn best om deze dagen nog heel erg op te letten, aangezien we zondag vier dagen naar Parijs gaan. De voornemens voor alles wat we daar gaan nuttigen zijn dusdanig dat ik nu even op wil passen :') We zullen hopelijk als het weer goed is, ook wel weer heel veel wandelen, dus beweging komt wel goed.

Vanmorgen weer -0,2, iets meer spiermassa, iets lager vetpercentage, iets lager BMI, meer vocht. Al met al gaat het niet hard, maar toch ongeveer 1 kilo per maand. Kan ik prima mee leven.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:35:36 #293
5428 crew  miss_sly
pi_201761628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Check. Het in het donker van huis moeten, helpt niet echt. :+

Oh well, gisteren weer lekker gesport, vandaag op de fiets naar het werk, morgen weer krachttraining en zaterdag een wandeltocht, dus hopelijk helpt dat met wat blije stofjes aanmaken. :+
Hier schijnt vandaag de zon weer O+
Kou vind ik nog wel te doen, maar donker en regen, brrrr.
pi_201761900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe heel erg mijn best om deze dagen nog heel erg op te letten, aangezien we zondag vier dagen naar Parijs gaan. De voornemens voor alles wat we daar gaan nuttigen zijn dusdanig dat ik nu even op wil passen :') We zullen hopelijk als het weer goed is, ook wel weer heel veel wandelen, dus beweging komt wel goed.

Vanmorgen weer -0,2, iets meer spiermassa, iets lager vetpercentage, iets lager BMI, meer vocht. Al met al gaat het niet hard, maar toch ongeveer 1 kilo per maand. Kan ik prima mee leven.
Heerlijk! O+ Alvast heel veel plezier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')