+2quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens
Dit, ja. Ik heb echt matige billen. En ik ga geen plezier hebben in trainen, vrees ik. Dus als het er aangeboren niet is, gaat het er ook nooit komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Lichamen.Ik weet dat het vrij gebruikelijk is, maar toch blijft het me verwonderen: gisteren zei de weegschaal 84.2kg en vanmorgen 82.9kg. Het verschil? Ongesteld geworden, ik zat al even te wachten tot de dijken écht door zouden breken. Meteen flushhhhhh.
Vanmorgen moest ik even een paar keer kijken ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:46 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest?
Vroeger kon mijn lijf dit soort dingen ook nog ja, ik heb wel schommelingen van over de 2 kilo gezien.zolang dat in de min gaat, helemaal top.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:41 schreef SilverEyes het volgende:
Moet zeggen dat IF me wel rust geeft. Eet lekkerder in de periode dat ik eet, en ben minder de hele dag door met eten bezig. Bevalt me wel
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn saotosoep is helaas ook hele zoute soep, die ik nu al 2 dagen op rij eet, en vandaag weerVanmorgen dus +1 vanaf het laagste punt eerder deze week
Ga nu maar eat all the things omdat ik toch al dik ben
Hier schijnt vandaag de zon weerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Het in het donker van huis moeten, helpt niet echt.
Oh well, gisteren weer lekker gesport, vandaag op de fiets naar het werk, morgen weer krachttraining en zaterdag een wandeltocht, dus hopelijk helpt dat met wat blije stofjes aanmaken.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe heel erg mijn best om deze dagen nog heel erg op te letten, aangezien we zondag vier dagen naar Parijs gaan. De voornemens voor alles wat we daar gaan nuttigen zijn dusdanig dat ik nu even op wil passenWe zullen hopelijk als het weer goed is, ook wel weer heel veel wandelen, dus beweging komt wel goed.
Vanmorgen weer -0,2, iets meer spiermassa, iets lager vetpercentage, iets lager BMI, meer vocht. Al met al gaat het niet hard, maar toch ongeveer 1 kilo per maand. Kan ik prima mee leven.
Hier is nu ook zon ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier schijnt vandaag de zon weer
Kou vind ik nog wel te doen, maar donker en regen, brrrr.
Dank!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:57 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Heerlijk!Alvast heel veel plezier!
Zulke druppels nodigen uit tot blijven liggen! Heerlijk warm en droog onder het dekbedquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier is nu ook zon ja.De regen op het (schuine) raam horen tikken in bed is wel echt moeilijk opstaan.
![]()
Maar ik heb gisteren m'n nieuwe winterjas binnengekregen (in één keer de goeie maat te pakken, hoezee!), dus kou is geen excuus meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |