abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201754363
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:

[..]
Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens :')
+2
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201754590
Dikke reet aanwezig. Is ook niet geweldig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201756631
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:31 schreef SQ het volgende:

Jup herkenbaar. Ik zou best gewoon een dikke reet willen hebben in plaats van die pens :')
Dit, ja. Ik heb echt matige billen. En ik ga geen plezier hebben in trainen, vrees ik. Dus als het er aangeboren niet is, gaat het er ook nooit komen. :')
pi_201759968
Ik heb de eerste drie decennia van mijn leven een dikke kont van jewelste gehad en had er altijd een smalle taille bij maar er is dat biologisch verklaarbare omslagpunt geweest en nu is de middensector van mijn lijf het koppigst in het vasthouden van de resterende blubs. Ik vond andersom ook beter, maar ja - weinig aan te doen!
Boobs waren altijd al weinig bijzonders maar kunnen na vier jaar borstvoeding wel helemaal vergeten worden :D

Zo, een liter zoute soep gegeten gisteren, vandaag een kilo erbij op de weegschaal :Y) Eens zien of we dat er weer uitgeplast kunnen krijgen :+

Lijst:
T: Koffie, twee gedroogde abrikozen, paar gedroogde cranberries
B: Vijf kilometer sprintintervallen hardlopen, Perfect Posture-app, uur krachttraining
O: Sojayoghurt met bosbessen
D: https://www.theendlessmeal.com/salmon-and-cabbage/ + banaan

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 15-10-2021 05:04:37 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201760241
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
D: Spaghetti, Italiaanse wokgroente en vega gehakt + 4 cheese pastasaus
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201760437
Laagste gewicht sinds 2018 vanmorgen O+ voor zover ik kan terugvinden dan, maar denk dat het wel klopt.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:31:11 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201760459
Lichamen. :') Ik weet dat het vrij gebruikelijk is, maar toch blijft het me verwonderen: gisteren zei de weegschaal 84.2kg en vanmorgen 82.9kg. Het verschil? Ongesteld geworden, ik zat al even te wachten tot de dijken écht door zouden breken. Meteen flushhhhhh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201760514
Hier sinds gistermiddag ook de klats, ook -0.5 op de weegschaal. We gaan rustig door.
Moet zeggen dat IF me wel rust geeft. Eet lekkerder in de periode dat ik eet, en ben minder de hele dag door met eten bezig. Bevalt me wel :)
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:46:44 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_201760542
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Lichamen. :') Ik weet dat het vrij gebruikelijk is, maar toch blijft het me verwonderen: gisteren zei de weegschaal 84.2kg en vanmorgen 82.9kg. Het verschil? Ongesteld geworden, ik zat al even te wachten tot de dijken écht door zouden breken. Meteen flushhhhhh.
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest? :D

Vroeger kon mijn lijf dit soort dingen ook nog ja, ik heb wel schommelingen van over de 2 kilo gezien. :D zolang dat in de min gaat, helemaal top.
disclaimer
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:48:56 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_201760555
Mijn baby dreumes ;( had weer zo'n nacht vannacht. En ik moest ook steeds plassen. Dus ik minde 0.7 kilo vanmorgen :') ook na 3 keer opnieuw.
Zal er morgen vast weer aan zitten want vocht, maar ik voel me natuurlijk wel woest aantrekkelijk nu.
disclaimer
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:18:49 #286
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201760818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:46 schreef SQ het volgende:

[..]
Dat is wel intrigerend. Ben je er wel beide dagen drie keer achter elkaar op geweest? :D

Vroeger kon mijn lijf dit soort dingen ook nog ja, ik heb wel schommelingen van over de 2 kilo gezien. :D zolang dat in de min gaat, helemaal top.
Vanmorgen moest ik even een paar keer kijken ja. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201760868
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:41 schreef SilverEyes het volgende:
Moet zeggen dat IF me wel rust geeft. Eet lekkerder in de periode dat ik eet, en ben minder de hele dag door met eten bezig. Bevalt me wel :)
O+

In het kader van blijkbaar hier alles delen: kak x 3 vanmorgen. Da's wel heel enthousiast van mijn darmen! :o
Naja, het kan er maar uit wezen want ik moet zo naar de sportschool :+
Lijst is + T van thee van verse tijm en honing - het lief en het kind zijn wat snottig en het rook zo lekker :)
pi_201761026
Mijn saotosoep is helaas ook hele zoute soep, die ik nu al 2 dagen op rij eet, en vandaag weer :') Vanmorgen dus +1 vanaf het laagste punt eerder deze week :') Ga nu maar eat all the things omdat ik toch al dik ben :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:47:10 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201761132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn saotosoep is helaas ook hele zoute soep, die ik nu al 2 dagen op rij eet, en vandaag weer :') Vanmorgen dus +1 vanaf het laagste punt eerder deze week :') Ga nu maar eat all the things omdat ik toch al dik ben :')
o|O o|O
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:59:05 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_201761281
de logica O+
disclaimer
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:13:00 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201761403
Herkenbaar is 'ie absoluut. :')

Ik zou vanmiddag eigenlijk sporten, maar kramp en morgen ga ik ook al een end wandelen. Dus ik skip 'm lekker. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:33:46 #292
5428 crew  miss_sly
pi_201761599
Ik doe heel erg mijn best om deze dagen nog heel erg op te letten, aangezien we zondag vier dagen naar Parijs gaan. De voornemens voor alles wat we daar gaan nuttigen zijn dusdanig dat ik nu even op wil passen :') We zullen hopelijk als het weer goed is, ook wel weer heel veel wandelen, dus beweging komt wel goed.

Vanmorgen weer -0,2, iets meer spiermassa, iets lager vetpercentage, iets lager BMI, meer vocht. Al met al gaat het niet hard, maar toch ongeveer 1 kilo per maand. Kan ik prima mee leven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:35:36 #293
5428 crew  miss_sly
pi_201761628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Check. Het in het donker van huis moeten, helpt niet echt. :+

Oh well, gisteren weer lekker gesport, vandaag op de fiets naar het werk, morgen weer krachttraining en zaterdag een wandeltocht, dus hopelijk helpt dat met wat blije stofjes aanmaken. :+
Hier schijnt vandaag de zon weer O+
Kou vind ik nog wel te doen, maar donker en regen, brrrr.
pi_201761900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe heel erg mijn best om deze dagen nog heel erg op te letten, aangezien we zondag vier dagen naar Parijs gaan. De voornemens voor alles wat we daar gaan nuttigen zijn dusdanig dat ik nu even op wil passen :') We zullen hopelijk als het weer goed is, ook wel weer heel veel wandelen, dus beweging komt wel goed.

Vanmorgen weer -0,2, iets meer spiermassa, iets lager vetpercentage, iets lager BMI, meer vocht. Al met al gaat het niet hard, maar toch ongeveer 1 kilo per maand. Kan ik prima mee leven.
Heerlijk! O+ Alvast heel veel plezier!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:43:25 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201762479
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hier schijnt vandaag de zon weer O+
Kou vind ik nog wel te doen, maar donker en regen, brrrr.
Hier is nu ook zon ja. O+ De regen op het (schuine) raam horen tikken in bed is wel echt moeilijk opstaan. _O-

Maar ik heb gisteren m'n nieuwe winterjas binnengekregen (in één keer de goeie maat te pakken, hoezee!), dus kou is geen excuus meer. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201762749
Is mn tape ook nog op, helaas, niet lopen vandaag!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:09:00 #297
5428 crew  miss_sly
pi_201763557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:57 schreef SilverEyes het volgende:

[..]
Heerlijk! O+ Alvast heel veel plezier!
Dank!
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hier is nu ook zon ja. O+ De regen op het (schuine) raam horen tikken in bed is wel echt moeilijk opstaan. _O-

Maar ik heb gisteren m'n nieuwe winterjas binnengekregen (in één keer de goeie maat te pakken, hoezee!), dus kou is geen excuus meer. |:)
Zulke druppels nodigen uit tot blijven liggen! Heerlijk warm en droog onder het dekbed O+

Het leuke van deze tijd: dat we weer richting Kerst gaan!
pi_201763621
Wat ga je zoal eten in Parijs dan @miss_sly? *O* Eetvoornemens zijn de beste reisvoorpret O+
pi_201763643
Aangezien ik in oktober vorig jaar begonnen ben met leren hardlopen ben ik intussen wel wat gehard geraakt als het om weersomstandigheden gaat ^O^ Ik ga alleen niet als het hagelt, heeft geijzeld en als het onweert hou ik de dijk en de polder mis, verder ga ik altijd :Y
pi_201763725
Toen ik nog aan het hardlopen was, vond ik het heerlijk om in de kou van januari, donkere dagen met snijdende wind te lopen O+
Wie weet kan ik nu in januari beginnen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')