Ha ha!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig voor vandaag haha
Kun je niet gewoon weer opkankeren?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig voor vandaag haha
Nou nouquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer opkankeren?
Trek het je niet aan maat. User @maxi-mus zit denk ik niet zo goed in zijn vel. Hij gedraagt zich heel de week al vreemd.quote:
Ik hou nooit zo van dat projecteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trek het je niet aan maat. User @:maxi-mus zit denk ik niet zo goed in zijn vel. Hij gedraagt zich heel de week al vreemd.
Misschien kun je morgen voor hem bidden.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Kegeltje wegwerken.
Waar komt dat gefap op Emmen toch vandaan minimaximusquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van dat projecteren.
Is cult ofzo, vinden de mensuh sympathiek als een klein clubje het goed doet. Ik ben er al een tijd klaar mee en ze betalen ook gewoon belachelijke salarissen dus zo geweldig is dat beleid niet geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar komt dat gefap op Emmen toch vandaan minimaximus
Dit is zo onbegrijpelijk dat er heel veel met deuren wordt gegooid in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is cult ofzo, vinden de mensuh sympathiek als een klein clubje het goed doet. Ik ben er al een tijd klaar mee en ze betalen ook gewoon belachelijke salarissen dus zo geweldig is dat beleid niet geweest.
Dat lijkt mij evident: EasyToysquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar komt dat gefap op Emmen toch vandaan minimaximus
quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:atypisch Een gat in de markt voor je: https://www.vi.nl/nieuws/(...)vakbond-start-cursus
Mijn sympathie verdween afgelopen seizoen toen ze met pannen tegen de hekken gingen aanslaan bij Emmen-Feyenoord.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is cult ofzo, vinden de mensuh sympathiek als een klein clubje het goed doet. Ik ben er al een tijd klaar mee en ze betalen ook gewoon belachelijke salarissen dus zo geweldig is dat beleid niet geweest.
Dat waren mongolen joh , dat vond ik wel schattig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 12:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn sympathie verdween afgelopen seizoen toen ze met pannen tegen de hekken gingen aanslaan bij Emmen-Feyenoord.
Wat een mokerirritant wijf met die domme tweets van d´r.quote:
Jij zou iemand raken die bij een oliebollenkraam te horen krijgt dat ze beter kan overslaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een mokerirritant wijf met die domme tweets van d´r.
Zou wel raken though, maar dan wel met een gagball in die bek van d´r
@Oriente houdt van wat dikke vrouwen met het oliebollenvet nog op de wangetjes en de poedersuiker onder de neus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zou iemand raken die bij een oliebollenkraam te horen krijgt dat ze beter kan overslaan?
Een oliebol met een riempje.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een mokerirritant wijf met die domme tweets van d´r.
Zou wel raken though, maar dan wel met een gagball in die bek van d´r
olie bolquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
@:oriente houdt van wat dikke vrouwen met het oliebollenvet nog op de wangetjes en de poedersuiker onder de neus.
Autistje Marino stond vandaag in het AD. Die geniet echt van de aandacht, wat een treurwilg.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan vervolgens op Twitter gaan vissen naar likes van hopeloze gasten.
Ook gegeten. Zonder kegel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Kegeltje wegwerken.
Dat is wel echt een droevige gast ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Autistje Marino stond vandaag in het AD. Die geniet echt van de aandacht, wat een treurwilg.
link?quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel echt een droevige gast ja.
Overigens heb ik afgelopen jaar ook 3x in een dagblad gestaan met een corona artikel. Maar in mijn geval is het natuurlijk niet treurig.
Mwah, was vrij neutraal. Ging meer over duiding van cijfers, situatie in het ziekenhuis en de laatste keer wat over ongevaccineerden in het ziekenhuis.quote:
dollehond.gifquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wel echt een droevige gast ja.
Overigens heb ik afgelopen jaar ook 3x in een dagblad gestaan met een corona artikel. Maar in mijn geval is het natuurlijk niet treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |