Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had jij al haar op je piemel toen 'ie stierf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stoer hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kom er net achter dat Jan Roos me geblokkeerd heeft.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Britse tokkiegenot
Hoe is het met DannyGod? (niet onze Danny)
Helaas ben ook geblokkeerd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm kun jij een goed woordje voor me doen? Het is vast een vergissing van hem.
Misschien kan moderator @onlogisch een goed woordje voor ons doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ben ook geblokkeerd.
Ook door een vergissing denk ik, want iemand die zelf zulke gare dingen over anderen zegt kan zelf heel goed tegen kritiek (lol)
Een beetje raar dat je wil laten zien hoe mooi een stad is, door het posten van foto's waarop 99,999% van de stad verborgen is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wat. Een. Stad. @:kingroland
Hoi!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm kun jij een goed woordje voor me doen? Het is vast een vergissing van hem.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ben ook geblokkeerd.
Ook door een vergissing denk ik, want iemand die zelf zulke gare dingen over anderen zegt kan zelf heel goed tegen kritiek (lol)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kan moderator @:onlogisch een goed woordje voor ons doen.
Je bent een goede jongen. Bedankt maat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ twitter ]
Duit in 't zakje gedaan voor mijn makkers
quote:
Wat een mensenmens ben je toch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ twitter ]
Duit in 't zakje gedaan voor mijn makkers
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent een goede jongen. Bedankt maat.
Ik heb weleens het idee dat die Italianen wat minder moeite hebben met hun oorlogsverleden dan de Duitsers.quote:
- Brobbeyquote:"Bij Ajax ging het goed met me, ik was belangrijk voor Ajax. En ik ga daar ook proberen belangrijk te zijn. Ik train hard, ik train goed, meer kan ik er niet van maken. Ik moet meer rennen, het moet allemaal sneller en ik hou niet zo van rennen, maar het moet."
Het team van @DonRaja lijkt me wel iets voor hem.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Dacht dat negers daar over het algemeen wel goed in waren, rennen.
...quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Dacht dat negers daar over het algemeen wel goed in waren, rennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |