Die OPquote:
Toen werd er nog echte muziek gemaaktquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die OP
(moest ik ook direct aan denken)
FTFYquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toen werd er nog (sl)echte muziek gemaakt
Er wordt nu nog steeds slechte muziek gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je mij hier meer informatie over geven?
Ik heb dat niet zo meegekregen van huis uit, maar als ik pijn heb die te fiksen is met een onschuldig paracetamolletje, ga ik dat niet laten..quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:53 schreef Tegan het volgende: [..] [..] [..] Het is hier dus inderdaad gelukkig nog niet zo heftig dat ik zware medicatie overweeg. Maar ik heb wel regelmatig zware hoofdpijn
. Ik ben ook wel opgegroeid met zo min mogelijk medicijnen nemen dus dat leer je ook niet snel af, die gedachte.
Hey pssssstquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
ik kreeg een shitload aan diclofenac en oxycodon mee, wilde ik niet, maar ik kreeg ze alsnog mee, en alle doosjes staan nog steeds ongeopend in de kast thuis.
veiligheidscursussen zijn altijd saai.quote:
Stamt dit af uit de tijd dat ik nog een spermacel was?quote:
Ben jij zo jong?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stamt dit af uit de tijd dat ik nog een spermacel was?
Weekend gaan vieren.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:39 schreef Senn88 het volgende:
Heb het werk voor de rest van de dag en morgen al afdan maar samenvatting maken van de lesstof
1999.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stamt dit af uit de tijd dat ik nog een spermacel was?
Tata? Shell? Kreeg je ook de fiets en trappenloop cursus?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veiligheidscursussen zijn altijd saai.
Net ook nog gehad.
Moet je een gang doorlopen met allemaal posters
watte?quote:
Traploopcursus heb ik alleen bij Sabic in Belgie gehad volgens mij, maar overal hebben ze weer een nieuw filmpje en instructiequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tata? Shell? Kreeg je ook de fiets en trappenloop cursus?
bijna hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen luisterde je nog naar Kinderen voor Kinderen
Precies en speelde ik met Barbiesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen luisterde je nog naar Kinderen voor Kinderen
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
En zo'n 6 jaar later zat je op IRC.
Ik heb 3 safetypassports vol met die onzin.. helmen vol met stickertjes, en als iedereen het quizzje dan met goed gevolg af heeft gelegd, kom je on site, en loopt er een kudde Oostblokvolk die met 50 man één matig IQ delenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Traploopcursus heb ik alleen bij Sabic in Belgie gehad volgens mij, maar overal hebben ze weer een nieuw filmpje en instructie
Veilig na half 5 ook goed? Ik vraag dit voor een vriendin.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We doen het veilig, of we doen het na half 5 👍
En als de quizjes online gedaan kunnen worden dan logt 1 man in voor het halve bedrijf.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb 3 safetypassports vol met die onzin.. helmen vol met stickertjes, en als iedereen het quizzje dan met goed gevolg af heeft gelegd, kom je on site, en loopt er een kudde Oostblokvolk die met 50 man één matig IQ delen![]()
Het gaat meestal al fout bij LMRA vraag 1; begrijp ik de werkzaamheden?![]()
We doen het veilig, of we doen het na half 5 👍
Fietscursus?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tata? Shell? Kreeg je ook de fiets en trappenloop cursus?
altijd je stuur met 2 handen vasthouden.quote:
En die cursus krijg je van je werk? Niet die domme fietstest op de basisschool?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd je stuur met 2 handen vasthouden.
Fietsen met papier, gereedschap of je telefoon in je handen is nog niet de doodstraf
Je onderschat hoe kinderachtig sommige bedrijven kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En die cursus krijg je van je werk? Niet die domme fietstest op de basisschool?
Nog maar 2 dagen werken en dan is het 1 dag weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
zo word je nooit rijk hequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog maar 2 dagen werken en dan is het 1 dag weekendNiet jaloers op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach ja, als ik over 2 weken op vakantie ben hoef ik ook niet bepaald zuinig aan te doen.quote:
Ga je naar t buitenland?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, als ik over 2 weken op vakantie ben hoef ik ook niet bepaald zuinig aan te doen.
Ieder nadeel heb zn voordeel enz o
Ehm, nee, want in veel gevallen is het werk gewoon niet fatsoenlijk op een veilige manier te doen.. dus dan wachten we even tot de safety peeps lekker aan de prak zitten.. en anders is er nog nachtdienst, weekend, en in extreme gevallen zondagnacht, want dan is het bijna overal dead.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Veilig na half 5 ook goed? Ik vraag dit voor een vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehm, nee, want in veel gevallen is het werk gewoon niet fatsoenlijk op een veilige manier te doen.. dus dan wachten we even tot de safety peeps lekker aan de prak zitten.. en anders is er nog nachtdienst, weekend, en in extreme gevallen zondagnacht, want dan is het bijna overal dead.
Grappig genoeg zijn dat vaak de klussen die het best voorbereid worden, en die het snelste geklaard zijn, zonder ook maar een pleistertje nodig te hebben.
Safetymensen zijn soms nodig, maar meestal een behoorlijk storende en afleidende factor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mist het huehue gehalte van die opmerking
Niet meer zo heel simpel.. ik krijg meestal een personalised code, die je maar één keer kunt gebruiken.. computercrash en je bent f*cked. (naja, dan moet je hem ter plaatse doen, dan betaalt de klant je tijd ipv dat je het in je eigen tijd zit te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als de quizjes online gedaan kunnen worden dan logt 1 man in voor het halve bedrijf.
Het gaat overal hetzelfde.
Oh, mijn nederige excusesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]Je mist het huehue gehalte van die opmerking
1 week Boedapestquote:
Jep, no shit.. als een kleutertje.. geldt ook voor traplopen trouwens.. de juiste methode om volgens de schelp een trap te bestijgen is zó achterlijk dat de kans best groot is dat je op je smoel gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |