abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:12:15 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201648838
Het kan geen toeval zijn. Je kan geen krant - fysiek of digitaal - openslaan of één of andere kille kut van een Laura heeft wéér wat geflikt. Anderen het licht uit de ogen rijden, je broeisel laten aanbakken in de wagen, je gleuf dienst laten doen als zaadcontainer voor de hele buurt. Voorbeelden te legio, alleen vandaag al tweemaal. Laura's zijn duivelsgebroed. Gewetenloze kutwijven.

quote:
Laura had zes jaar lang relatie met getrouwde man: ‘Zijn vrouw had geen benul’
BV DE LIEFDE In de rubriek BV de Liefde vertellen lezers openlijk en anoniem over hun relatie. Laura had zes jaar een relatie met de getrouwde Remco.

Ik lag in scheiding en had zin in een avontuur, zes jaar geleden. Ik schreef me in op een datingsite, en diezelfde dag kwam Remco voorbij. Los van zijn knappe kop reageerde hij gevat op mijn opmerkingen. Woest aantrekkelijk vond ik dat. Over één ding was hij duidelijk: Hij was getrouwd, maar ongelukkig. Dat was voor mij geen probleem: Meer dan een avontuur zou dit niet worden.
quote:
Dagboek van een Minnares: 'Laura heeft seks in zee: Spannend he, dat iedereen ons kan zien.'
quote:
Wat Esther nog goed weet, is hoe automobiliste Laura direct na de aanrijding haar toe kwam en zei: ‘sorry sorry, mijn schuld, ik was aan het WhatsAppen’.[...]De rechter beschrijft hoe Laura een paar dagen na het ongeval naar het bureau moest komen om haar auto en telefoon in te leveren voor onderzoek. Op die telefoon ontbreekt de berichtendienst WhatsApp. „De politie noteerde dat deze functie in de nacht vķķr de telefoon bij de politie moest worden ingeleverd, is verwijderd.”

Daar zegt Laura niks van te weten. „Ik heb het niet verwijderd, dat weet ik zeker.”
quote:
Laura en haar vriend Aaron waren zo druk met Netflixen dat ze vergaten dat het driejarige dochtertje van Laura, Rylee Rose, nog in de auto zat. Het meisje overleefde de brandende zon niet.
Klacht: : Laura's
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201648874
Zelf lijkt het me niet dat je door het netflixen vergeet dat je kind in de auto zit, ik denk dat je het dan gewoon hebt vergeten al daarvoor. Wel treurig nieuws

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2021 17:18:15 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:17:37 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201648891
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
Zelf lijkt het me niet dat je door het netflixen vergeet dat je kind in de auto zit, ik denk dat je het dan gewoon hebt vergeet al daarvoor. Wel treurig nieuws
Uitstekende analyse.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201648907
Gewoon op een boot zetten en naar zee sturen.
pi_201648927
Alle Laura’s opgekanjrrd naar Laurastanië
pi_201648933
Ai, nog nooit een nare Laura meegemaakt. Maar ik had liever nooit gezegd... FML
Ook in moeilijke tijden.
pi_201649021
Klinkt als een lekker meisje met dikke tetten
pi_201649319
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ai, nog nooit een nare Laura meegemaakt. Maar ik had liever nooit gezegd... FML
Ik zat met een Laura op de basisschool. Ze kwam uit Italie. Jaren later zag ik haar en haar zus. Nou, van nette meiden zijn het tokkies geworden...

In de bijbaantijd was er in de winkelgroep ook een Laura die een relatie had met een assistent manager. Ze kregen twee kinderen. Maar die Laura hield van plezier, boten en geld. Dus zo ging ze stiekem daten met een supermarktmanager die dat allemaal had. Uiteindelijk kwam die assistent manager erachter en gingen ze scheiden. Hij zat in de penarie met allerlei gevoelens van verdriet die hij niet kon verwerken. Zij had wat ze wou...
pi_201649345
Ik ken alleen maar lieve Laura's die je met fluwelen handschoenen moet benaderen.

Tot je ze in bed helemaal naar de tiefus neukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2021 17:52:04 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:51:11 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_201649350
Terechte klacht.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_201649358
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:48 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik zat met een Laura op de basisschool. Ze kwam uit Italie. Jaren later zag ik haar en haar zus. Nou, van nette meiden zijn het tokkies geworden...

In de bijbaantijd was er in de winkelgroep ook een Laura die een relatie had met een assistent manager. Ze kregen twee kinderen. Maar die Laura hield van plezier, boten en geld. Dus zo ging ze stiekem daten met een supermarktmanager die dat allemaal had. Uiteindelijk kwam die assistent manager erachter en gingen ze scheiden. Hij zat in de penarie met allerlei gevoelens van verdriet die hij niet kon verwerken. Zij had wat ze wou...
Klinkt als een Karen :+ Maar wat een kolere wijf :r Dat ze diep ongelukkig mag worden !
Ook in moeilijke tijden.
pi_201649451
-O-
pi_201649593
Gewoon de naam 'Laura' verbieden. Probleem opgelost.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:20:28 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201649636
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:51 schreef goed_volk het volgende:
Terechte klacht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201650498
wat een kutnaam inderdaad.... Laura :') Moet je eens over nadenken de opbouw van die naam: L AU RA

Waar slaat dat in hemelsnaam op?
U MAD?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:27:08 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_201650551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Gewoon op een boot zetten en naar zee sturen.
pi_201651748
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:50 schreef PS. het volgende:
Ik ken alleen maar lieve Laura's die je met fluwelen handschoenen moet benaderen.
Waar een vuist in zit.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:47:56 #20
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_201651763
alle laura's in een speciaal heropvoedings kamp zetten en aan hetv einde krijgen ze een nieuwe naam ^O^
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:57:24 #21
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_201651932
Alsof alle Lau's lievelingetjes zijn :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_201652060
_O- ooit een goede vriendin gehad die Laura heette.
Nam haar een keer mee naar een kameraad van me waar ze op niet al te subtiele wijze liet merken er niet van gediend te zijn dat hij in zijn eigen huis rookte.

En een aantal jaren later kreeg ze een hoge rang in een enge seks-sekte! _O- (True story!) Zij regelde wie met wie neukte enzo, als de leider dat beval.
pi_201652109
1 Laura voor je topic!

pi_201652125
quote:
Die rokende kameraad van me zong dit lied regelmatig zachtjes als die Laura in kwestie eens een keertje ter sprake kwam! _O-
pi_201652354
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Die rokende kameraad van me zong dit lied regelmatig zachtjes als die Laura in kwestie eens een keertje ter sprake kwam! _O-
Vreselijk _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')