Het kan geen toeval zijn. Je kan geen krant - fysiek of digitaal - openslaan of één of andere kille kut van een Laura heeft wéér wat geflikt. Anderen het licht uit de ogen rijden, je broeisel laten aanbakken in de wagen, je gleuf dienst laten doen als zaadcontainer voor de hele buurt. Voorbeelden te legio, alleen vandaag al tweemaal. Laura's zijn duivelsgebroed. Gewetenloze kutwijven.
quote:
Laura had zes jaar lang relatie met getrouwde man: ‘Zijn vrouw had geen benul’
BV DE LIEFDE In de rubriek BV de Liefde vertellen lezers openlijk en anoniem over hun relatie. Laura had zes jaar een relatie met de getrouwde Remco.
Ik lag in scheiding en had zin in een avontuur, zes jaar geleden. Ik schreef me in op een datingsite, en diezelfde dag kwam Remco voorbij. Los van zijn knappe kop reageerde hij gevat op mijn opmerkingen. Woest aantrekkelijk vond ik dat. Over één ding was hij duidelijk: Hij was getrouwd, maar ongelukkig. Dat was voor mij geen probleem: Meer dan een avontuur zou dit niet worden.
quote:
Dagboek van een Minnares: 'Laura heeft seks in zee: Spannend he, dat iedereen ons kan zien.'
quote:
Wat Esther nog goed weet, is hoe automobiliste Laura direct na de aanrijding haar toe kwam en zei: ‘sorry sorry, mijn schuld, ik was aan het WhatsAppen’.[...]De rechter beschrijft hoe Laura een paar dagen na het ongeval naar het bureau moest komen om haar auto en telefoon in te leveren voor onderzoek. Op die telefoon ontbreekt de berichtendienst WhatsApp. „De politie noteerde dat deze functie in de nacht vķķr de telefoon bij de politie moest worden ingeleverd, is verwijderd.”
Daar zegt Laura niks van te weten. „Ik heb het niet verwijderd, dat weet ik zeker.”
quote:
Laura en haar vriend Aaron waren zo druk met Netflixen dat ze vergaten dat het driejarige dochtertje van Laura, Rylee Rose, nog in de auto zat. Het meisje overleefde de brandende zon niet.
Klacht: : Laura's