abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:34:36 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Het zijn juist de wappies die denken superieur te zijn. Als ik de namen die ze aan de gevaccineerden geven hoor.. Schaapje, NSB-ers, landverraders, nazi's....
Daar valt de term wappie bij in het niet... Maar op dit forum mag je wel gevaccineerden uitschelden, maar een wappie bij zijn naam noemen, dat mag niet.
Ik scheld niemand uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:34:45 #102
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Het zijn juist de wappies die denken superieur te zijn.
Als ik de namen die ze aan de gevaccineerden geven hoor.. Schaapje, NSB-ers, landverraders, nazi's....
Daar valt de term wappie bij in het niet... Maar op dit forum mag je wel gevaccineerden uitschelden, maar een wappie bij zijn naam noemen, dat mag niet.
Het zijn vooral mensen, provax en antivax die zich superieur voelen.
De uiterste gevallen, de rest moet het allemaal maar aanzien.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:35:31 #103
189978 controlaltdelete
pi_201649846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik zie vaker linkse rakkers de FvD-ers uitmaken voor nazi's. Op dit forum zie ik niet hetgeen dat jij zegt maar wel heel vaak wappie.
Jan zou inderdaad eens de hand in eigen boezem moeten steken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:38:06 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201649884
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klopt 30 Euro voor iig 6 maanden.

1x testen is wat? 75Euro ofzo?
Een commerciële test ja :')

Overheidstestje kost een keer 5 a 10 euro
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:38:59 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201649900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ze voelen zich nu superieur, misschien een bijwerking van het vaccin.
Tjah gevolg van bloedpropjes in de haarvaten?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201649931
twitter

had ie zn booster maar genomen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201649951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

[..]
Komt nog bij dat de top van FVD antisemiet is, net als de nazi's vroeger. Maar goed, net als heel veel vroeger.
Rob Jetten zou zeggen: Heer wappie, ga je schamen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201649973
twitter

Gaat helemaal mis daar in Urk. Al die ongevaccineerde wappies.. Denk dat ik daar maar naar toe verhuis, daar doen ze in ieder geval normaal.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:45:16 #109
189978 controlaltdelete
pi_201649976

Merde :{
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:47:29 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649999
quote:

[..]
Hoezo provax? Iedereen die zich heeft gevaccineerd is provax, aangezien het mocht en niet moest. Ik denk dat je bedoeld antiantivax.
Oh ik wist niet dat ik een provaxer was.
Heb het ook maar genomen uit zelfzuchtige redenen... ik zag de bui al hangen.
Mijn definitie van 'provax' is dat die groep vaccinaties als de heilige graal zien, DE oplossing
quote:
[..]
Dus je weet niet wat op Urk gedaan hebben?

Komt nog bij dat de top van FVD antisemiet is, net als de nazi's vroeger. Maar goed, net als heel veel vroeger.

En als je niet ziet hoe heel veel mensen alhier de gevaccineerden noemen dan ligt het aan jou, niet aan het feit zelf...
Betrek je nou de oorlog erbij?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201650046
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Net zomin als vaccinatie gratis is. Je betaalt het iig niet rechtstreeks. Sterker nog ik betaal mee aan jouw test

DiSCRimiNatie
Van mij hoeft het allemaal niet hoor. Ga klagen bij de overheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201650049
En gelukkig doet de meeste horeca niet mee aan dat QR-code gezeik. Gelukkig.
pi_201650102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

nee

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 05-10-2021 19:41:34 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:57:27 #114
189978 controlaltdelete
pi_201650115
Nog zo'n :+

twitter

twitter

schaamteloos..
pi_201650134
quote:
En als je niet ziet hoe heel veel mensen alhier de gevaccineerden noemen dan ligt het aan jou, niet aan het feit zelf...
Euh ... neen ...
Gelukkig is het hier BNW en vragen we niet achter bewijs.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201650210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

had ie zn booster maar genomen.
Raar verhaal.
pi_201650295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:10 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Alleen testen voor het buitenland zijn niet gratis, de rest is wel gratis...
Of vind je het alleen maar gratis als je er geen moeite voor moet doen?

En inderdaad, gratis is wat anders dan kosteloos.
[..]
Hoezo? Je werkt toch niet 24/7? Dus je kan toch wel een gaatje prikken om een testje te doen?
Dan had je maar moeten vaccineren...

Net zoals de mensen die nu niet mogen zwemmen maar een paar zwemlessen hadden moeten nemen, of mensen die zelf niet mogen rijden maar rijlessen moeten nemen. Het leven is nou eenmaal niet gratis en niet alles komt je aanwaaien...
Alhoewel, vandaag...
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.. Zal wel een persoonlijke sneer zijn, die mij ontgaat?
Waarom zou een keuze die een individu 100% zichzelf toe doet invloed moeten hebben op wat dan ook?

Rijbewijs heeft tot functie dat iemand bewezen een auto kan besturen.

Vaccinatie heeft tot functie dat je jezelf een iets lagere kans geeft op ernstige ziekte van virus x in dit geval.

Heeft niks met anderen te maken dat vaccineren. Iets lagere overdracht maar dat gaat richting gevaccineerden gepaard met verwaarloosbare risico's. Kost meer dan het oplevert.

En lichamelijke integriteit is nogmaals geen wisselgeld.
pi_201650347
Boris Johnson = Britain’s first Roman Catholic prime minister.
Totaal niet verrassend. Rome wil weer macht. Allemaal hypocrieten.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201650492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Raar verhaal.
Nee HIV.
Vakman pur sang
pi_201650727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Een commerciële test ja :')

Overheidstestje kost een keer 5 a 10 euro
Bron?
  Admin dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:39:52 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201650732
Posts verwijderd en quote op posts verwijderd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201650775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Net zoals mazelen, polio, bof en nog 9 verplichte vaccins in Frankrijk.

Is daar niet echt vreemd
pi_201650807
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:47 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Oh ik wist niet dat ik een provaxer was.
Heb het ook maar genomen uit zelfzuchtige redenen... ik zag de bui al hangen.
Mijn definitie van 'provax' is dat die groep vaccinaties als de heilige graal zien, DE oplossing
[..]
Betrek je nou de oorlog erbij?
Vaccins zijn niet DE oplossing maar wel de beste manier om ons tegen virussen te wapenen
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:53:09 #124
88815 The_Emotion
98.3
pi_201650955
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vaccins zijn niet DE oplossing maar wel de beste manier om ons tegen virussen te wapenen
Het is een oplossing.
Ik doel dan ook op dat kleine groepje mensen die zo opgefokt zijn dat ze het vaccin willen pushen en ongevaccineerde wappies bij voorbaat al uit willen sluiten en genieten van het wappierammen en als het even uitkomt, slepen ook zij de oorlog met de haren erbij.

Zo anti-wappie dat ze zelf wappie zijn geworden.

Dat vind ik pas een zorgwekkende ontwikkeling, dit moeten we met z'n allen niet willen.
- Ian Malcolm
pi_201651660
Als je niet geprikt wilt worden en je wordt onder dwang toch geprikt, en je loopt blijvende schade op of je legt het loodje, waar ligt dan de aansprakelijkheid?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201651691
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Het is een oplossing.

noem nog eens een oplossing dan
quote:
Ik doel dan ook op dat kleine groepje mensen die zo opgefokt zijn dat ze het vaccin willen pushen en ongevaccineerde wappies bij voorbaat al uit willen sluiten
net zo'n minderheid als demonstrerende kikkers
quote:
en genieten van het wappierammen en als het even uitkomt, slepen ook zij de oorlog met de haren erbij.
die oorlog komt vooral van de wappies
quote:
[quote]

Dat vind ik pas een zorgwekkende ontwikkeling, dit moeten we met z'n allen niet willen.
Gewoon vaccineren en niet zo raar met extreem rechtse figuren gaan lopen demonstreren en ook niet beginnen te zeveren over gentherapie/gif/5G etc zou helpen
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:46:59 #127
189978 controlaltdelete
pi_201651752

Good old Ferry is nog steeds bij zijn gezonde verstand

twitter
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:49:57 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201651799
Je zou maar op UCLA zitten ...
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201651869
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het gaat zogenaamd om gezondheid en niet om geld.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:55:43 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201651899
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Het is een oplossing.
Ik doel dan ook op dat kleine groepje mensen die zo opgefokt zijn dat ze het vaccin willen pushen en ongevaccineerde wappies bij voorbaat al uit willen sluiten en genieten van het wappierammen en als het even uitkomt, slepen ook zij de oorlog met de haren erbij.

Hihi, de user die je hier quote valt zelf binnen deze groep.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:42 schreef devlinmr het volgende:
Gewoon vaccineren en niet zo raar met extreem rechtse figuren gaan lopen demonstreren en ook niet beginnen te zeveren over gentherapie/gif/5G etc zou helpen
Opmerkelijke verband dat je hier probeert te creëren. Jij denkt serieus dat alle mensen die betrokken zijn bij de Covid demonstraties extreemrechts zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201651963
quote:
[ twitter ]
Over 2 maanden gaat de vaccinatieplicht in voor alle leraren/docenten en alle leerlingen/scholieren vanaf 5 jaar in heel Californië. Als die gast dan nog niet gevaccineerd is mag hij niet eens les krijgen, ook niet online.

Hij kan dus beter zijn energie gebruiken om gewoon die prikjes te halen nu hij er nog de tijd voor heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:02:35 #132
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201651987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Over 2 maanden gaat de vaccinatieplicht in voor alle leraren/docenten en alle leerlingen/scholieren vanaf 5 jaar in heel Californië. Als die gast dan nog niet gevaccineerd is mag hij niet eens les krijgen, ook niet online.

Hij kan dus beter zijn energie gebruiken om gewoon die prikjes te halen nu hij er nog de tijd voor heeft.
Schrikbarend. En kinderen vanaf 5 jaar :')_!. Niet verassend natuurlijk dat het een Blauwe staat betreft.
pi_201652006
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, de user die je hier quote valt zelf binnen deze groep.
[..]
Opmerkelijke verband dat je hier probeert te creëren. Jij denkt serieus dat alle mensen die betrokken zijn bij de Covid demonstraties extreemrechts zijn?
Nee... Dat zeg ik niet.
pi_201652632
twitter

_O-
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:10:04 #135
189978 controlaltdelete
pi_201652955
Van Ranst onder vuur voor miljoenen euro’s aan niet uitgevoerde coronatests

quote:
Enkele kranten kwamen vandaag met het nieuws naar buiten dat verschillende universitaire ziekenhuizen miljoenen kregen voor niet uitgevoerde coronatests. Tijdens de coronapandemie krijgen de ziekenhuizen vaste bedragen voor het uitvoeren van coronatests, maar die vergoedingen zouden veel te hoog geweest zijn. Volgens N-VA gaat het om verspilling van overheidsmiddelen. Het ging om 720.000 euro per maand, op basis van minstens 2.000 tests per dag, maar dat werd nooit gehaald.

In totaal zou maar liefst 20 miljoen euro aan de labo’s betaald zijn voor niet uitgevoerde tests. Op sociale media krijgt viroloog Marc Van Ranst er stevig van langs voor die praktijken. Een greep uit de reacties...

“De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet… Wie vrij is van zonden werpe de eerste steen.. Wat hebt u daarover te zeggen?”

“Het was al lang bekend van Marc Van Ranst en co (dus ook de KU Leuven) goed geld verdienden aan de labotests voor corona. En dan vergeten we dat Van Ranst zelfs eerst een monopoly kreeg. Iemand verbaasd dat er nooit kritiek kwam vanuit de KU Leuven op de politieke campagnes van Van Ranst?”

“Marc Van Ranst en friends crashen 20 miljoen euro voor pcr tests die nooit zijn afgenomen... Je moet het maar durven en doen... Typisch communisme...”

“Omdat Marc Van Ranst een openbare functie invult, heeft de burger het recht om te weten hoeveel hij verdient aan het coronavirus. Hijzelf, al zijn testlabo’s, enz”

“Maar intussen werd Van Ranst heilig verklaard en iedere tweet die vragen stelde bij zijn praktijken geblokkeerd.”

“Ter herinnering. Ook na de Mexicaanse griep kwam er kritiek op de man, ook omwille van belangenconflicten.”

“Mexicaanse Griep en Covid hebben Marc Van Ranst schatrijk gemaakt.”

“Marc Van Ranst en zijn kameraad virocraten verzilveren 20 miljoen euro voor niet uitgevoerde PCR-testen. Academische plundering van de schatkist via het installeren van een angstcultuur ondersteund door collega academicus Frank Vandenbroucke.”
Zwendelaars allemaal die virusverdieners.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:19:04 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201653078
Het financiële plaatje maakt de hele situatie inderdaad zeer discutabel. Dat werd ook maar weer eens benadrukt in de recente release van Project Veritas. Ik ga wellicht zowaar mijn visie over de gezondheidszorg, de farmaceutische industrie en winstoogmerk nog eens bijstellen na deze pandemie.
pi_201653201
quote:
[ twitter ]
Sick deze wereld, waarom denken sommige mensen dat dit allemaal okay en proportioneel is?
pi_201653222
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Schrikbarend. En kinderen vanaf 5 jaar :')_!. Niet verassend natuurlijk dat het een Blauwe staat betreft.
Zie daar je communisme.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:31:18 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zie daar je communisme.
Welk communisme?
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:31:54 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653255
quote:
[ twitter ]
Vrij belachelijk ja
Huilen dan.
pi_201653296
quote:
Die gast was sowieso niet helemaal honderd.

quote:
Toen overleed een 21-jarige jongen in Antwerpen toen hij de politie probeerde te ontvluchten. Hij viel uit het raam van een hotel en overleed aan zijn verwondingen.

Op Twitter gaf Marc Van Ranst aan het incident bijzonder tragisch te vinden, maar geen compassie te hebben voor de lockdownfeestjes
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210412_92686979
pi_201653305
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat dat hier ook gaat gebeuren. Weet niet of je NL ook als n blauwe staat kan zien.
pi_201653307
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welk communisme?
Groepsdenken en rechten van individu helemaal uithollen als dat in groepsbelang is volgens de leiders.
pi_201653319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat dat hier ook gaat gebeuren. Weet niet of je NL ook als n blauwe staat kan zien.
Uiteraard.

Ben benieuwd of er ergens politici gelynched gaan worden komende maanden..

Daar bedoel ik verder niks mee behalve dat ik de kans op extreme gebeurtenissen als dit echt enorm reëel begin te vinden en dat is enorm beangstigend.

Extremisme zaaien is extremisme oogsten.
pi_201653425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die gast was sowieso niet helemaal honderd.
[..]
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210412_92686979
Die mocht ik al niet bij de eerste blik die ik van hem zag, puur een slecht idee bij die man. Komt nog veel meer maar buiten, let maar op.
Vakman pur sang
pi_201653463
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uiteraard.

Ben benieuwd of er ergens politici gelynched gaan worden komende maanden..

Daar bedoel ik verder niks mee behalve dat ik de kans op extreme gebeurtenissen als dit echt enorm reëel begin te vinden en dat is enorm beangstigend.

Extremisme zaaien is extremisme oogsten.
Ik verwacht wel dat in Italië of Frankrijk een soort van burgeroorlog kan gaan uitbreken. Het feit dat politici blijven pushen ondanks de onrust onder de bevolking zegt me dat die politici ook onder druk worden gezet, door de farmaceutische industrie misschien?
pi_201653604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik verwacht wel dat in Italië of Frankrijk een soort van burgeroorlog kan gaan uitbreken. Het feit dat politici blijven pushen ondanks de onrust onder de bevolking zegt me dat die politici ook onder druk worden gezet, door de farmaceutische industrie misschien?
Politici worden “geadviseerd” door hooggeachte expert virologen, die uiteindelijk niet meer zijn dan verkopers van vaccins, afkomstig van bedrijven die hun werk/onderzoeken sponsoren.
Zoals steeds ... follow the money
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:55:21 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Groepsdenken en rechten van individu helemaal uithollen als dat in groepsbelang is volgens de leiders.
Dat is niet echt communisme h`e
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:00:03 #149
189978 controlaltdelete
pi_201653664
twitter

poeh
pi_201653775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

poeh
Even wachten op de *O* reacties ...

En haar kinderen ? Hoe jong ? Nog niet geprikt ofwa? :(
3 kleinkinderen, ja die oma is ten dode opgeschreven sowieso
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:10:25 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653798
Schokkend hoe een verpleegster (of nja, dat claimt ze tenminste) zo slecht geïnformeerd kan zijn.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:12:58 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653830
Aan de andere kant: verplegers zijn in elk geval in Nederland doorgaans vrij laag opgeleid (mbo), weet niet hoe het in de VS zit maar ik verwacht dat het daar niet veel anders is. Dus misschien is het helemaal zo gek nog niet.
Huilen dan.
pi_201653921
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
Aan de andere kant: verplegers zijn in elk geval in Nederland doorgaans vrij laag opgeleid (mbo), weet niet hoe het in de VS zit maar ik verwacht dat het daar niet veel anders is. Dus misschien is het helemaal zo gek nog niet.
Probeer je nu weer te zeggen dat vooral laag opgeleiden zich niet laten vaccineren?
Mooie poging.
Typerend
pi_201653933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

poeh
Kan ook een actrice zijn he.
Vanwege de mensen die twijfelen en in een soort van zelfde situatie zitten, over te halen om dan maar het vaccin te nemen. Want zij doet het ook
Weet dat niet zeker, maar zou zomaar kunnen
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:26:35 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Probeer je nu weer te zeggen dat vooral laag opgeleiden zich niet laten vaccineren?
Mooie poging.
Typerend
Neuh, maar wel dat die vaker argumentjes van het niveau "dat hebs op facebook gestaan" hanteren.
Huilen dan.
pi_201653959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:22 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Kan ook een actrice zijn he.
Vanwege de mensen die twijfelen en in een soort van zelfde situatie zitten, over te halen om dan maar het vaccin te nemen. Want zij doet het ook
Weet dat niet zeker, maar zou zomaar kunnen
Ja idd
Tegenwoordig worden echt alle trucs uit de kast gehaald
Het doel heiligt de middelen ... Machiavelli is nog nooit zo actueel geweest
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:28:16 #157
88815 The_Emotion
98.3
pi_201653965
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
noem nog eens een oplossing dan
[..]
Lekker door laten woekeren en groepsimmumiteit opbouwen, met lijkzakken voor het ziekenhuis.
Met z'n allen in lockdown, met avondklok en mondkapjes.
Paardenmiddelen inzetten.
Of gewoon een vaccinatieprogramma opzetten, met enge QR-controles.

Het zijn oplossingen, maar of ze zo doeltreffend zijn is een tweede.
Wat wel bijdraagt aan DE oplossing is minder paniek zaaien.
quote:
net zo'n minderheid als demonstrerende kikkers
Inderdaad, het zijn er maar een paar, maar op TV maar ook op Social media kom je overal wappies en anti-wappies tegen
quote:
die oorlog komt vooral van de wappies
van beide extremen kanten komt het vandaan, van het dragen met sterren tot anderen uitmaken voor NSBer of bruinhemden.
quote:
Ook niet met anti-wappies die er bijna een religie van het vaccin en QR maken.

Beetje normaal blijven doen in het nieuwe normaal en ik denk dat de meesten dat wel lukt.
- Ian Malcolm
pi_201653969
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, maar wel dat die vaker argumentjes van het niveau "dat hebs op facebook gestaan" hanteren.
Je bedoelt zoals “dat hebs in de krant gestaan” , “is gezegd op den tv” ?
De media voor de intellectuelen ?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:30:39 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals “dat hebs in de krant gestaan” , “is gezegd op den tv” ?
De media voor de intellectuelen ?
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:36:07 #160
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654006
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Vast wel, maar kunnen ze alle aspecten en alle gevolgen op alle gebieden inschatten. Eh, nee.
pi_201654012
quote:

[..]
Ow ja omdat een meneer in witte jas het verkondigt...
Wetenschap ... gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek ... dat betaald moet worden ... door belanghebbende partijen natuurlijk.
Ik ben wetenschapper A en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar schadelijke gevolgen van de vaccins
Ik ben wetenschapper B en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar de veiligheid van de vaccins
Bij wie gaat het geld binnen stromen ?
Welke resultaten halen uiteindelijk de media ?

Vergelijk het met de sigarettenindustrie die er al 50 jaar in geslaagd was aan te tonen dat sigaretten geen kwalijke gevolgen hadden, zei de "man in witte jas’’’
pi_201654027
quote:

[..]
Wow in wat een maatschappij leven wij toch wel zeg ... het bruist van de hoog opgeleiden zo te zien ... ongelooflijk seg *O*
pi_201654041
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is niet echt communisme h`e
Tis communistisch denken maar semantische discussies laat je maar aan Devlin over verder.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:45:27 #164
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wow in wat een maatschappij leven wij toch wel zeg ... het bruist van de hoog opgeleiden zo te zien ... ongelooflijk seg *O*
Niks mis mee, maar je zal toch echt creatief denkende mensen nodig hebben die de boel aan elkaar knopen. Op alle vlakken.
pi_201654056
quote:

[..]
Meh,

Biased as fuck. Ook die hoger opgeleiden.

Weten zij veel.
Koopmans met der QR nonsense. Het kan niet werken er zit niks in dat hele principe dat zin heeft of zou kunnen werken.

Der motivatie voor de maatregel is dogmatisch, niks inhoudelijks allemaal oppervlak.

Open je ogen zou ik zeggen.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:47:14 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654059
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow ja omdat een meneer in witte jas het verkondigt...
Wetenschap ... gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek ... dat betaald moet worden ... door belanghebbende partijen natuurlijk.
Ik ben wetenschapper A en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar schadelijke gevolgen van de vaccins
Ik ben wetenschapper B en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar de veiligheid van de vaccins
Bij wie gaat het geld binnen stromen ?
Welke resultaten halen uiteindelijk de media ?
Duidelijk geen idee hoe een onderzoek en de financiering daarvan tot stand komt, maar het belangrijkste: de meeste onderzoekers zijn integere mensen met passie voor hun vak en willen graag de wereld helpen, beter leren begrijpen, of allebei.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het idee dat er (honderd)duizenden medisch-wetenschappelijke onderzoekers hier de boel lopen te beduvelen, kom nou :') .
quote:
Vergelijk het met de sigarettenindustrie die er al 50 jaar in geslaagd was aan te tonen dat sigaretten geen kwalijke gevolgen hadden, zei de "man in witte jas’’’
Dat waren zorgvuldig geselecteerde witte mannen jassen die daarvoor ook aardig beloond werden. Compleet niet te vergelijken dus met daadwerkelijk onafhankelijk onderzoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 05-10-2021 23:54:13 ]
Huilen dan.
pi_201654060
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Schokkend hoe een verpleegster (of nja, dat claimt ze tenminste) zo slecht geïnformeerd kan zijn.
Kindjes vaccineren tegen covid is raar.

Verplichten is duivels zelfs.
pi_201654065
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Duidelijk geen idee hoe een onderzoek en de financiering daarvan tot stand komt, maar het belangrijkste: de meeste onderzoekers zijn integere mensen met passie voor hun vak en willen graag de wereld helpen, beter leren begrijpen, of allebei.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het idee dat er (honderd)duizenden medisch-wetenschappelijke onderzoekers hier de boel lopen te beduvelen, kom nou :') .
[..]
Dat waren zorgvuldig geselecteerde witte mannen die daarvoor ook aardig beloond werden. Compleet niet te vergelijken dus met daadwerkelijk onafhankelijk onderzoek.
Statistics gezien klopt er vaak geen reet van en veel onderzoeken zijn letterlijk niet te repliceren.

Zeg het maar.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:48:58 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Meh,

Biased as fuck. Ook die hoger opgeleiden.

Weten zij veel.
Koopmans met der QR nonsense. Het kan niet werken er zit niks in dat hele principe dat zin heeft of zou kunnen werken.

Der motivatie voor de maatregel is dogmatisch, niks inhoudelijks allemaal oppervlak.

Open je ogen zou ik zeggen.
Ja kijk als je er nou argumenten stonden om op te reageren... maar ik kijk nu al zo'n 10 seconden naar deze reactie en ik kan er gewoon niks mee.
Huilen dan.
pi_201654068
Goed onderzoek herken je wel gewoon als je het leest overigens.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:50:44 #171
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654080
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[..]
Dat waren zorgvuldig geselecteerde witte mannen die daarvoor ook aardig beloond werden. Compleet niet te vergelijken dus met daadwerkelijk onafhankelijk onderzoek.
Witte mannen _O- Sorry hoor, maar jij bent aan het trollen _O-
pi_201654082
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja kijk als je er nou argumenten stonden om op te reageren... maar ik kijk nu al zo'n 10 seconden naar deze reactie en ik kan er gewoon niks mee.
Zoek de motivatie voor de werkzaamheid van QR tweedeling dan op.

Het maakt voor een ongevaccineerde niks uit voor zijn risico of die wel of niet getest is voor zijn kans om besmet te raken bij een evenement.

Dus wie wordt er mee geholpen om te testen? Overige ongevaccineerden?

Die raken wel besmet van de gevaccineerden die besmetten immers ook gewoon.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:51:53 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654090
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:50 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Witte mannen _O- Sorry hoor, maar jij bent aan het trollen _O-
Witte jassen, excuus. Ben maar met een half oog aan het FOK!'en.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:52:35 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zoek de motivatie voor de werkzaamheid van QR
Wat wil je nou? Je weet prima dat ik hier ook geen voorstander van ben :z . En die motivatie is het verhogen van de vaccinatiegraad alleen dat wordt niet zo verteld.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:55:40 #175
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654112
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Witte jassen, excuus. Ben maar met een half oog aan het FOK!'en.
Not sure if sure. Ik kijk ook maar met 1 oog.
pi_201654121
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat wil je nou? Je weet prima dat ik hier ook geen voorstander van ben :z . En die motivatie is het verhogen van de vaccinatiegraad alleen dat wordt niet zo verteld.
Dat is geen gronde om verschillende behandeling op te rectificeren. Dus je bent het er wel mee eens dat QR samenleving on grondwettelijk is?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:58:24 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654128
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Juist wel, gedwongen zelfs, ik weet dat in de praktijk anders was ik niet zo fel. Slaap lekker.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:59:21 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Juist wel, gedwongen zelfs, ik weet dat in de praktijk anders was ik niet zo fel. Slaap lekker.
Lees mijn reactie nou eens goed :P .
Huilen dan.
pi_201654143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Mja er zou iemand uit de tent moeten klappen lijkt me.

Die uniformiteit is te groot voor een groot complot.

Dat er enorm genudged wordt over de complete wereld door Soros en Gates lijkt me toch wel overduidelijk.

Gebrek aan ophef en coverage over Epstein zegt ook veel naar mijn mening.

Er zitten wel wat duistere partijen met veel macht aan touwtjes te trekken.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:01:44 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is geen gronde om verschillende behandeling op te rectificeren.
Daarover kan men discussiëren. Ik vind ook van niet hoor, maar dat betekent niet dat het meteen ongrondwettelijk, fascistisch, communistisch, discriminatie, genocide, etc is.
quote:
Dus je bent het er wel mee eens dat QR samenleving on grondwettelijk is?
Ik ben geen jurist, maar die stelling lijkt me niet zo vanzelfsprekend.
Huilen dan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:02:30 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja er zou iemand uit de tent moeten klappen lijkt me.

Die uniformiteit is te groot voor een groot complot.

Dat er enorm genudged wordt over de complete wereld door Soros en Gates lijkt me toch wel overduidelijk.

Gebrek aan ophef en coverage over Epstein zegt ook veel naar mijn mening.

Er zitten wel wat duistere partijen met veel macht aan touwtjes te trekken.
Huilen dan.
pi_201654152
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Not sure of serious?

Road to hell is paved with good intentions.
pi_201654155
Epstein wist shit en is gewoon omgelegd om hem de mond te snoeren.

Macht genoeg om dat voor elkaar te krijgen is tamelijk bijzonder.

Maar hey geloof lekker wat je wilt geloven.

Afghanistan is ook weggegeven door de Amerikanen aan de Taliban.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:07:06 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654162
Coronatopic vriend. Wat hebben die rijke viespeuk en afghanistan ermee te maken?
Huilen dan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:07:20 #185
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654165
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lees mijn reactie nou eens goed :P .
We worden het niet eens, ik ben echt een tegenstander van alle maatregelen. Kan toch, jij hebt je redenen en ik de mijne. Vind je wel een beetje een drammer in een forum die openstaat voor andere visies.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:09:59 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
We worden het niet eens, ik ben echt een tegenstander van alle maatregelen. Kan toch, jij hebt je redenen en ik de mijne. Vind je wel een beetje een drammer in een forum die openstaat voor andere visies.
Ik zeg drie dingen in die reactie:

1) Dat ik geen voorstander ben van dat QR-geneuzel.
2) Dat de motivatie voor dat QR-geneuzel het verhogen van de vaccinatiegraad is.
3) Dat dat alleen NIET zo gebracht wordt.

En in een latere reactie:

4) Dat ik het verhogen van de vaccinatiegraad geen legitiem argument vind voor het invoeren van dat QR-verhaal.

Waarover zijn we het niet eens volgens jou?
Huilen dan.
pi_201654187
pi_201654194
quote:
8s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
Coronatopic vriend. Wat hebben die rijke viespeuk en afghanistan ermee te maken?
Destabilisatie, oorlog, controle. Allerhande spelletjes die de globale wereld iopinie beïnvloeden.
pi_201654199
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daarover kan men discussiëren. Ik vind ook van niet hoor, maar dat betekent niet dat het meteen ongrondwettelijk, fascistisch, communistisch, discriminatie, genocide, etc is.
[..]
Ik ben geen jurist, maar die stelling lijkt me niet zo vanzelfsprekend.
Als er geen wezenlijk verschil is tussen groepen mensen en je benadeeld de ene groep tov de ander is het per definitie discriminatie.

Niet zo vanzelfsprekend is leuk en aardig maar gebrek aan data kan nooit een argument zijn als je daar alle tijd voor krijgt en het land niet in crisis situatie zit.

Een rechter moet het juiste conservatisme toepassen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:19:34 #190
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654203
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zeg drie dingen in die reactie:

1) Dat ik geen voorstander ben van dat QR-geneuzel.
2) Dat de motivatie voor dat QR-geneuzel het verhogen van de vaccinatiegraad is.
3) Dat dat alleen NIET zo gebracht wordt.

En in een latere reactie:

4) Dat ik het verhogen van de vaccinatiegraad geen legitiem argument vind voor het invoeren van dat QR-verhaal.

Waarover zijn we het niet eens volgens jou?
Ik ontken het virus als bedreigend voor de mensheid en ik heb gelijk gekregen. Jij erkent het, daar zit het verschil. Maakt niet uit Ebola is Cat 1, Corona niet, maar dat zullen ze nooit toegeven. Val jou niet aan, maar dit incompetente machtsgeile zooitje
pi_201654223
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Ik ontken het virus als bedreigend voor de mensheid en ik heb gelijk gekregen. Jij erkent het, daar zit het verschil. Maakt niet uit Ebola is Cat 1, Corona niet, maar dat zullen ze nooit toegeven. Val jou niet aan, maar dit incompetente machtsgeile zooitje
Ik geloof niet in globale machtsgeilerij.

Die massavorming van De Smet is dan een betere theorie voor het gedrag.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:29:51 #192
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik geloof niet in globale machtsgeilerij.

Die massavorming van De Smet is dan een betere theorie voor het gedrag.
Dan ben ik net wat gekker dan jij, want ik denk wel dat er globaal dingen worden besloten. De Smet ken ik niet, wel van Ranst en die is niet goed.
pi_201654234
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dan ben ik net wat gekker dan jij, want ik denk wel dat er globaal dingen worden besloten. De Smet ken ik niet, wel van Ranst en die is niet goed.
Sure globaal wordt shit besloten maar dit is zo arbitrair regelrecht slecht.. Dan zou je klokkenluiders moeten hebben.

Waar zijn alle Mona's??
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:36:30 #194
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sure globaal wordt shit besloten maar dit is zo arbitrair regelrecht slecht.. Dan zou je klokkenluiders moeten hebben.

Waar zijn alle Mona's??
Geldt altijd wel: Follow the money

Mona is echt zo zonde, net als Omtzigt
  Admin woensdag 6 oktober 2021 @ 01:32:31 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201654389
Zeg, houden jullie het leesbaar en vooral begrijpelijk voor meelezers?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201654392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar zijn alle Mona's??
als je bedreigt wordt doe je niet zo snel je mond open.
Plaats hier uw advertentie
pi_201654957
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Matthias Desmet, belgisch professor klinische psychologie is nochtans zeer interessant. Hij probeert de huidige massavorming en massahypnose te verklaren. Een aanrader.
pi_201655243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 01:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
als je bedreigt wordt doe je niet zo snel je mond open.
Jij niet nee...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201655270
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Geen enkel virus is een bedreiging voor de mensheid, of dat ooit geweest. Dus dat is een no-brainer.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201655468
Ik denk eerder dat virsussen juist goed zijn voor de mensheid op de langere termijn, zonder virusziektes waren we allemaal slappe bleke karkassen.
Juich hier voor virus.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')