abonnement Unibet Coolblue
pi_201645916
Rare TT; waar is Chinese overheid in dat alles?
Vakman pur sang
pi_201645926
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Het gaat om uitsluiting. Wat mijn volk is overkomen, alsmede mijn familie is NIET vergelijkbaar, maar ook daar begon het met UITSLUITING en dat is exact dezelfde trend die we nu zien. Het gaat niet om wat er in de jaren 40 gebeurde, maar daarvoor juist.
Ik word uitgesloten want ik mag geen auto rijden, stelletje vuile nazi's. Ik word uitgesloten want ik mag geen hijskraan bedienen, dat is gvd gewoon de Apartheid. Ik word uitgesloten want ik mag geen open hart operaties doen, stelletje vuile slavendrijvers.

Je wordt niet uitgesloten omdat je de keuze krijgt om je wel of niet te laten vaccineren en je word zelfs een alternatief geboden als je je niet wil laten vaccineren. En het vaccinatiebeleid is er om de volksgezondheid te bewaken en niet om zoveel mogelijk ellende aan te richten onder mensen van het verkeerde ras of de verkeerde huidskleur.

Zo triest dat dat jou moet worden uitgelegd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201645968
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je kan je heel goed uitspraken tegen zulk beleid zonder vergelijkingen met nazi's, de Apartheid of het slavernijverleden te gebruiken. Althans, normale mensen kunnen dat. Een hoop antivaxxers hebben daar schijnbaar nogal veel moeite mee waaronder de meerderheid van de antivaxxers hier.
Ik heb vooral moeite met de selectieve verontwaardiging.
Als Grunberg zegt dat Marokkanen de nieuwe Joden zijn wordt het toegejuicht.
Als Jetten de holocaust en gaskamers erbij betrekt zoals vorig jaar in Nieuwsuur blijft het oorverdovend stil, net als destijds met Thom de Graaf met zijn Anne Frank verhaal.
FvD die sinds het bestaan constant wordt vergeleken met bruinrechts, nazi's en fascisten, ook door users hier zoals xpom.

Maar zodra de uitsluiting van ongevaccineerden wordt vergeleken met de uitsluiting van de Joden in de jaren 30 spreken diezelfde figuren er ineens schande van. Het is hypocriet AF.

Wat dat betreft verwoord deze Jood het prima imo.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201646026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Euh ja... uitsluiting omdat je van een bepaald ras was... Niet omdat je zelf niet de verantwoordelijkheid van je keuze niet neemt (niet laten vaccineren).

Echt elke vergelijking van de QR code met toen gaat compleet mank... Wat wel erg opvalt is dat bijv Baudet aardig wat trekjes vertoond waar o.a. Stalin en Hitler niet vies van waren.
Je weet dat homofielen, lesbo's, roma''s en sinti ook werden uitgesloten he? Niet allemaal rassen lijkt mij. Ze werden uitgesloten omdat ze niet deden wat er werd gevraagd. Althans zo begon het in de jaren 30.
pi_201646046
Een rijbewijs is een brevet van training voor het besturen van een voertuig.
Hoe kun je dat nou vergelijken met een medisch dossier?
Vakman pur sang
pi_201646057
En er valt natuurlijk prima te beargumenteren waarom de FvD bruinrechts en behoorlijk fascistisch is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201646060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik word uitgesloten want ik mag geen auto rijden, stelletje vuile nazi's. Ik word uitgesloten want ik mag geen hijskraan bedienen, dat is gvd gewoon de Apartheid. Ik word uitgesloten want ik mag geen open hart operaties doen, stelletje vuile slavendrijvers.

Je wordt niet uitgesloten omdat je de keuze krijgt om je wel of niet te laten vaccineren en je word zelfs een alternatief geboden als je je niet wil laten vaccineren. En het vaccinatiebeleid is er om de volksgezondheid te bewaken en niet om zoveel mogelijk ellende aan te richten onder mensen van het verkeerde ras of de verkeerde huidskleur.

Zo triest dat dat jou moet worden uitgelegd.
Schijnkeuze. Een keuze is wel of niet vaccineren, maar beide gewoon meedoen aan de maatschappij. Dit is dwang/drang klaar punt uit en de cijfers laten zien dat het totaal onnodig is. Ik zeg altijd maar zo; Was het EBOLA dan had ik gezegd zetten die prik, maar niet voor een fucking mortaliteit van 0,18% rot op zeg.
pi_201646061
quote:
Job Cohen stelt dat de manier waarop moslims in Nederland worden buitengesloten overeenkomt met het buitensluiten van Joden in de Tweede Wereldoorlog. "Praat met mensen en je hoort het", zegt de PvdA-leider in het winternummer van Vrij Nederland (VN).
https://www.nu.nl/politie(...)oslims-en-joden.html
Nog een vergelijking, geen ophef.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201646082
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Schijnkeuze. Een keuze is wel of niet vaccineren, maar beide gewoon meedoen aan de maatschappij. Dit is dwang/drang klaar punt uit en de cijfers laten zien dat het totaal onnodig is. Ik zeg altijd maar zo; Was het EBOLA dan had ik gezegd zetten die prik, maar niet voor een fucking mortaliteit van 0,18% rot op zeg.
Ik heb liever dat ze het wel gewoon verplichten dan kunnen we stoppen met dat geronddraai en die schijnkeuzes en uitsluiting.
Vakman pur sang
pi_201646103
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik heb liever dat ze het wel gewoon verplichten dan kunnen we stoppen met dat geronddraai en die schijnkeuzes en uitsluiting.
Ze kunnen het niet verplichten. We kunnen draaien en keren wat we willen. Overigens geloof ik er heilig in dat er veel meer niet gevaccineerden zijn dan wat ze in de media roepen. Het maakt 0,0 sense om er elke dag zo in te klappen over het vaccineren van mensen als die groep ''zogenaamd'' vrij klein is. Die is veel groter dan wij denken ;)
pi_201646129
Beetje als zeggen.
Goh je krijgt hier loon en zo maar hoeft niet te komen werken.
Dan kom je niet en dan wordt je loon ingehouden, je bij vergaderingen zwartgemaakt, je krijgt spotjes op radio en TV”Joep komt wel op het werk, dat is goed, wees ook Joep”
Je krijgt steeds brieven hoe goed het wel niet zou zijn om toch te komen.
En je loon wordt steeds een beetje gekort.
Vakman pur sang
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:03:29 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201646134
quote:
Zondag vierde ik mijn eerste “covid demonstratie lustrum” in Amsterdam. Op de Dam, waar het qua grimmigheid en dreiging een stuk knusser was dan op het Museumplein, het veld waarvan het malse gras na het getrappel van hordes paarden en geplet onder de grove banden van blauwe busjes, zelfs opnieuw moest worden ingezaaid.

In een dik uur zag ik, geplakt tegen de zijmuur van het Paleis, in de kletterende regen, een eindeloze stroom mensen aan me voorbij spoelen. Veel meer dan 25.000 zielen, zo leek het, maar tellen was nooit mijn sterkste punt.

Indrukwekkend was het wel.

Er was iets uitzonderlijks dat deze klaterende menselijke waterval vol kleurige paraplu’s verbond. Deze rivier van gestalten met hun enorme verscheidenheid in leeftijd, kleur en sociale klasse. Deze hele mensheid, variërend van dronkenlap tot directeur. Van schattige kleine meisjes in roze regenjasjes tot oudjes in rolstoelen.

Er was iets dat ze bond, buiten hun afkeer tegen QR codes en medische apartheid en hun hunkering naar vrijheid.

Ik kon er gisteren zo niet opkomen, maar nu zie ik het.

Ik heb geen kwaad gezien.

Geen agressie, geen gebalde vuisten.

Alleen de regendruppels vormden tranen op de uitgelaten gezichten.

De stoet kenmerkte zich door een ontwapenende vrolijkheid, die ik niet kon rijmen met de geselende stortbuien en blijdschap die zich om de paar minuten ontlaadde in een ontroerend oorverdovend gejuich.

Het leek op Jericho.

Maar de muren van de dictatuur staan nog recht overeind.

Er gebeurden mooie dingen.

Zo kwam er een dame naar me toe, die me vertelde dat mijn stukken haar hoop gaven. “Het is andersom mevrouw. U loopt hier in de stromende regen. U bent degene die mij energie geeft.” Dat had ik natuurlijk moeten antwoorden, maar er kwam zoals gewoonlijk alleen een schaapachtig “dankjewel” of zoiets uit mijn mond.

Ik omhelsde een vriendinnetje, dat ik dertig jaar niet had gezien. Had een mooi gesprek met een wildvreemde en had tevreden naar huis kunnen gaan, met mijn druipende, als een stekker balende hond, maar er bleef iets knagen.

I don’t want to rain on your parade.

Wat ik gisteren zag, gaf me 25000 sprankjes hoop en moed, maar met rondjes door Amsterdam lopen, gaan we deze strijd niet winnen.

Ondanks alle “positive vibes” die je voelt als met je neus middenin zo’n uitgelaten optocht staat, zien de miljoenen mensen thuis voor de buis iets anders.

Het lavenlegioen van RTL en NOS, de kuddes gekochte journalisten en cynische opiniescharrelaars zullen er alles aan doen om deze demonstratie en de ook de volgende en de volgende, aan de grijze massa op de driezitsbank te verkopen als een bruine berg stront, vol racisten, terroristen en moordlustig schorem, zoals ze dat eerder deden op het Museumplein en in Washington op 6 januari.

Ze zullen een miniem detail pakken en dat eindeloos uitvergroten, gesauteerd met ronkende teksten als extreem rechts, tuig en terrorisme.

Wie herinnert zich niet het incident van de boeren die de deur van het provinciehuis in Groningen licht beschadigden of het moment dat ze balorig rondreden met een onbeholpen grafkist. Het werd uitvergroot tot epische proporties. Het terechte boerendoel werd snel vergeten, maar de nare geur van geweld en dood bleef nog lang hangen aan de boerenstand.

Zo machtig zijn de media.

Maar ook als er helemaal niets gebeurt, zoals deze zondag, vinden ze wel iets om vijfentwintigduizend lieve mensen, één slechte naam te geven. Een vervelend T-shirt of een ander attribuut waar ze hun spin aan op kunnen hangen, volstaat.

En dan nog, zelfs als alle demonstranten zich zouden gedragen als modelburgers met ANWB regenjassen, gekamde haren en gepoetste schoenen en iedereen geurde naar viooltjes, zouden ze er niet voor terugdeinzen om een figurant tussen de mensen te zetten, die even iemand op zijn bek slaat of zijn rechterarm uitsteekt voor de klikkende NOS en RTL camera’s.

Alles, zodat Yoeri Albrecht, Eveline Rethmeijer, Rudy Bouma en Bart Nijman maar een week lang “Schande” en “Tuig” kunnen krijsen.

Het probleem is dat wij, de kletsnatten, wel beter weten, maar de miljoenen thuisblijvers niet.

Zij zitten op een main stream media dieet zonder “blckbx” en krijgen uitsluitend te zien wat Hilversum en het Algemeen Dagblad ze voorkauwen.

En dat beeld schreeuwt alleen: “Bij deze literblikken bier op straat gooiende rotzakken en tegen de muur aan plassende viezeriken met hun galg, wil je niet horen.”

Vandaar dat de beweging die de straat op gaat om te demonstreren tegen de medische apartheid maar niet wil groeien, terwijl de repressie en de dictatuur voortwoekeren als nooit tevoren.

Niemand wil een wappie zijn.

We zullen het anders moeten doen als we ons land willen “de-monstreren” Als we willen dat er iets verandert is een rondje hossen om de Oude Kerk niet genoeg.

We zullen anders tegen “demonstreren” aan moeten kijken. En er een andere invulling aan moeten geven.

Demonstrare, betekent niets meer of minder dan aantonen. “laten zien”.

Wij mogen niet langer onze positieve energie en onze kennis bewaren voor elkaar, ons enthousiasme niet reserveren voor ons rituele uitje in Amsterdam of Den Haag. Hoe gezellig het ook is.

Als we echt iets willen veranderen, moeten we iedere dag als 25000 ambassadeurs van rede, liefde en vergevingsgezindheid, gaan demonstreren in onze eigen omgeving.

Niet door leuzen te schreeuwen of keihard te juichen, maar door deel te nemen aan het debat, door te ons uit te spreken tijdens borrels en gemeenteraadsvergaderingen, door onze vinger op te steken tijdens ouderavonden. Door op onze eigen schoolpleinen, in ons eigen bedrijf, op onze eigen feestjes en in onze eigen buurt verbindingen leggen en elkaar’s geluid versterken. Door steeds te laten zien hoe het zit. En te laten zien dat we de dictatuur niet pikken.

Geladen met kennis waar zoveel mensen van verstoken blijven, moeten we steeds opnieuw onze vingers durven zetten in de gapende scheuren van het afbrokkelende covid en qr narratief. En iedereen uit de hypnose halen die daar ook maar een beetje voor open staat.

Geduldig de boosheid en uitsluiting trotseren en gaandeweg mens na mens de schellen van de ogen laten vallen.

Het confronteren van je eigen moeder of je collega’s, het opstaan tijdens een schoolvergadering of discussies voeren met je voetbalteam vereist meer moed, dan het trotseren van een peloton M.E’ers, maar alleen door iedere dag te demonstreren tussen de mensen waar we van houden, jagen we de monsters weg uit Nederland.
Heel mooi verwoord, hulde w/


Een demonstratie is niet genoeg als je de monsters wilt verdrijven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201646152
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje als zeggen.
Goh je krijgt hier loon en zo maar hoeft niet te komen werken.
Dan kom je niet en dan wordt je loon ingehouden, je bij vergaderingen zwartgemaakt, je krijgt spotjes op radio en TV”Joep komt wel op het werk, dat is goed, wees ook Joep”
Je krijgt steeds brieven hoe goed het wel niet zou zijn om toch te komen.
En je loon wordt steeds een beetje gekort.
De achterliggende gedachten van het basisinkomen zeg maar ;) Waarom denk je dat ze die mogelijkheden wereldwijd aan het onderzoeken zijn?

Met een basisinkomen ben jij 24/7 in handen van meneertje staat. Doe je wat verkeerds gaan ze je korten en ze brengen het als; Iedereen rijk geen gezeik ;)
pi_201646200
quote:
Ik zeg altijd maar zo; Waarom denk je dat ze in Nederland de wapenwet over de railing hebben geflikkerd? ;) Dan kun jij niet meer in opstand komen tegen de regering. Nu mag je lekker schreeuwen op een veld. Ze deden een poep en een plas en alles bleef zoals het was :)
pi_201646230
quote:
Beejt opmerkelijk dat je in een dictatyuur, waar die schijver het de hele tijd over heeft, je gewoon mag demonstreren hè?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201646242
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik zeg altijd maar zo; Waarom denk je dat ze in Nederland de wapenwet over de railing hebben geflikkerd? ;) Dan kun jij niet meer in opstand komen tegen de regering. Nu mag je lekker schreeuwen op een veld. Ze deden een poep en een plas en alles bleef zoals het was :)
We hebben in Nederland anders gewoon een wapenwet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201646244
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Beejt opmerkelijk dat je in een dictatyuur, waar die schijver het de hele tijd over heeft, je gewoon mag demonstreren hè?
Met een vlagje wapperen noem jij demonstreren, oke :') Dat stelt toch geen fuck voor man.
pi_201646250
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We hebben in Nederland anders gewoon een wapenwet.
Bedoel te zeggen dat de burger vroeger een wapen mocht dragen. Nu niet meer ;)
pi_201646279
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Met een vlagje wapperen noem jij demonstreren, oke :') Dat stelt toch geen fuck voor man.
Wat wil je anders doen dan? Rellen? Mensen gijzelen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201646297
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat wil je anders doen dan? Rellen? Mensen gijzelen?
Draai de vraag eens om: Als een regering er niet toe in staat is fatsoenlijk beleid te voeren door o.a. wereldwijde politieke samenwerking, wat kunnen WIJ daartegen doen op dit moment?

Antwoord: NIKS en dat hoort zo niet lijkt mij.

Gaaf land. Democratie :')
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:16:53 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646334
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Draai de vraag eens om: Als een regering er niet toe in staat is fatsoenlijk beleid te voeren door o.a. wereldwijde politieke samenwerking, wat kunnen WIJ daartegen doen op dit moment?

Antwoord: NIKS en dat hoort zo niet lijkt mij.

Gaaf land. Democratie :')
Stemmen heet zoiets.
Huilen dan.
pi_201646340
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Draai de vraag eens om: Als een regering er niet toe in staat is fatsoenlijk beleid te voeren door o.a. wereldwijde politieke samenwerking, wat kunnen WIJ daartegen doen op dit moment?

Antwoord: NIKS en dat hoort zo niet lijkt mij.

Gaaf land. Democratie :')
Tja, dan moet je maar op een partij stemmen die uit elk internationaal verdrag wil stappen. Ik kan je op een presenteerblaadje geven dat je in de minderheid gaat zijn.

Democratie! ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201646359
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Stemmen heet zoiets.
Dat blijkt de laatste 100 jaar.... Waar partijtjes elkaar de hand boven het hoofd houden en altijd dezelfde koppen op het toneel verschijnen? Ze houden je bijzonder voor de gek met dat stemmen. Het maakt geen klap uit. Achter de gordijnen speelt zich het spel af en dat blijkt ook zo keer op keer als er weer wat uitlekt ;)
pi_201646371
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Tja, dan moet je maar op een partij stemmen die uit elk internationaal verdrag wil stappen. Ik kan je op een presenteerblaadje geven dat je in de minderheid gaat zijn.

Democratie! ^O^
Politiek is theater meer niet. Als je echt het idee hebt dat die 150 mensen wereldwijd ook maar iets in te brengen hebben, dan zou ik zeggen wees niet zo naief.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:19:40 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201646388


Massaal zelfs, hmz.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201646419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Massaal zelfs, hmz.
Prima, het wordt nog een hele klus om de mensen die een extra prik nodig hebben deze op tijd te kunnen geven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:21:42 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646432
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat blijkt de laatste 100 jaar.... Waar partijtjes elkaar de hand boven het hoofd houden en altijd dezelfde koppen op het toneel verschijnen? Ze houden je bijzonder voor de gek met dat stemmen. Het maakt geen klap uit. Achter de gordijnen speelt zich het spel af en dat blijkt ook zo keer op keer als er weer wat uitlekt ;)
En hoe verandert dat fundamenteel wanneer iedereen met een shotgun rondloopt?
Huilen dan.
pi_201646438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Massaal zelfs, hmz.
Minimaal 500.000 mensen met een niet goed werkend immuunsysteem + ouderen, ja dat is best massaal

Zoals altijd reageer je weer op een screenshot met misschien 10% van de informatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:22:17 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Massaal zelfs, hmz.
Een slimme meid is voorbereid.
Huilen dan.
pi_201646479
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Draai de vraag eens om: Als een regering er niet toe in staat is fatsoenlijk beleid te voeren door o.a. wereldwijde politieke samenwerking, wat kunnen WIJ daartegen doen op dit moment?

Antwoord: NIKS en dat hoort zo niet lijkt mij.

Gaaf land. Democratie :')
De meerderheid van de Nederlanders staat achter ons coronabeleid en vaccinatiepaspoort.
De regering doet gewoon wat het volk wil, namelijk onze volksgezondheid beschermen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201646555
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

De meerderheid van de Nederlanders staat achter ons coronabeleid en vaccinatiepaspoort.
De regering doet gewoon wat het volk wil, namelijk onze volksgezondheid beschermen.
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201646569
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Je wil zeggen van niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201646574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
Klopt het soms niet?
Of geloof je al die onderzoeken soms niet omdat ze in de MSM staan en niet op blckbx?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201646627
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De regering doet gewoon wat het volk wil,
We hebben gezien hoe ze met de uitslag van een referendum omgaan inderdaad.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201646637
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De achterliggende gedachten van het basisinkomen zeg maar ;) Waarom denk je dat ze die mogelijkheden wereldwijd aan het onderzoeken zijn?

Met een basisinkomen ben jij 24/7 in handen van meneertje staat. Doe je wat verkeerds gaan ze je korten en ze brengen het als; Iedereen rijk geen gezeik ;)
Nee dat bedoel ik niet, het gaat om halfharde beslissingen en dan via een omweg toch proberen te verplichten.
Vakman pur sang
pi_201646658
Wie gaat hier trouwens moeiteloos en direct voor de 3e (booster)prik?
Vakman pur sang
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:34:24 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:')
In Amsterdam stonden afgelopen zondag zo'n 25.000 mensen, waarvan er ook nog eens veel van elders kwamen, tegen het coronabeleid demonstreren. Hoeveel mensen wonen er in Amsterdam die wel wat beters te doen hadden?
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:35:07 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646683
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat hier trouwens moeiteloos en direct voor de 3e (booster)prik?
Beetje vroeg om daar nu al een beslissing over te nemen, niet?
Huilen dan.
pi_201646696
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Beetje vroeg om daar nu al een beslissing over te nemen, niet?
Nee ik vraag het gewoon, hoezo is dat moeilijk?
Vakman pur sang
pi_201646697
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat hier trouwens moeiteloos en direct voor de 3e (booster)prik?
Ik heb geen idee of hier veel bejaarden of mensen met een zwakke gezondheid rondhangen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:36:06 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201646703
Kwam deze tegen, zou het?

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201646724
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee ik vraag het gewoon, hoezo is dat moeilijk?
ze wachten op een voorgekauwde mening/advies van hogerop ... wat dacht je nou ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201646738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Klopt het soms niet?
Of geloof je al die onderzoeken soms niet omdat ze in de MSM staan en niet op blckbx?
Massahypnose is een fascinerend iets ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:38:48 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646754
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ze wachten op een voorgekauwde mening/advies van hogerop ... wat dacht je nou ?
Gelukkig ben jij in staat om geheel zelfstandig en volkomen onafhankelijk van anderen tot al je inzichten en wijsheden te komen.
Huilen dan.
pi_201646759
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie gaat hier trouwens moeiteloos en direct voor de 3e (booster)prik?
Volgens de richtlijnen van de gezondheidsraad en onze regering mag ik die niet eens de komende 4 maanden, dus daar ga ik dan wel over na denken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201646793
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ze wachten op een voorgekauwde mening/advies van hogerop ... wat dacht je nou ?
Dat is in Israël toch allang bekend, waarom zou dat hier anders zijn?
Vakman pur sang
pi_201646797
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Kwam deze tegen, zou het?

[ afbeelding ]
Zou wat? Kippenlevers in de longen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:42:30 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201646831
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee ik vraag het gewoon, hoezo is dat moeilijk?
Precies wat ik zeg: veel te vroeg. Voordat je daarover een besluit neemt moet je eerst weten welk doel het dient en in welke mate, en wat de eventuele risico's zijn (alhoewel die evenals bij de voorgaande twee prikjes nihil lijken te zijn).
Huilen dan.
pi_201646904
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies wat ik zeg: veel te vroeg. Voordat je daarover een besluit neemt moet je eerst weten welk doel het dient en in welke mate, en wat de eventuele risico's zijn (alhoewel die evenals bij de voorgaande twee prikjes nihil lijken te zijn).
Snap ik niet, is in landen die eerder waren toch allang onderzocht?
Vakman pur sang
pi_201647210
quote:
'Ik wil geen bloed van een gevaccineerd persoon.' Het staat op een pasje dat sommige vaccinweigeraars die in het ziekenhuis terecht komen bij zich hebben, vertelde Ernst Kuipers gisteravond in Jinek. Maar het is maar de vraag of zo'n verzoek zin heeft - en of het uitmaakt wat voor bloed je krijgt.

Ziekenhuizen in Nederland hebben volgens Kuipers enkele tientallen mensen met zo'n pasje gezien. Zij zijn bang dat het vaccin bij een transfusie in hun bloed terecht komt en willen daarom alleen een bloedtransfusie van iemand die zelf ook niet gevaccineerd is. "Maar in de praktijk betekent het: ik wil geen bloed", zei Kuipers in de uitzending.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nsfusie-coronavaccin
Wappies die doodbloeden in het ziekenhuis omdat ze geen bloed van gevaccineerden willen :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201647385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wappies die doodbloeden in het ziekenhuis omdat ze geen bloed van gevaccineerden willen :')
Triest -O-
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201647411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wappies die doodbloeden in het ziekenhuis omdat ze geen bloed van gevaccineerden willen :')
Natuurlijke selectie...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201647436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:32 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
We hebben gezien hoe ze met de uitslag van een referendum omgaan inderdaad.
Ja, dat wordt uitgevoerd, ondanks dat het een raadgevend referendum was.
Helaas weer het volk niet hoe een democratie werkt, dus dat hele referendum was een farce. Gelukkig is die afgeschaft. Maar dat is een ander onderwerp.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201647466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Kwam deze tegen, zou het?

[ afbeelding ]
Nog even die "dr" horelick opgezocht.
https://twitter.com/DrHorelick?t=0HLq1P8NpjkQ-Meue7qlyg&s=09

Is niet eens een dokter. Waarschijnlijk dus inderdaad kippenlevers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:23:25 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201647501


Oké.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201647514
In Belgie komt de propaganda ook stilaan op gang ... hoe voorspelbaar toch

quote:
Van Gucht: “Vaccins beschermen goed tegen ziekenhuisopname, minder goed tegen besmetting: uitbreiding boosterprik ligt op tafel”
https://www.hln.be/wetens(...)t-op-tafel~a4a572b7/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201647628
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Oké.
Dus covid vaccinatie voorkomt meer kinderleed dan poliovaccin

Klinkt goed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201647666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat wordt uitgevoerd, ondanks dat het een raadgevend referendum was.
Een paar cosmetische aanpassingen voor de buhne, een kinderhand is snel gevuld.
Kijk bijvoorbeeld naar de Sleepwet een jaar na het referendum;

quote:
Privégegevens van miljoenen burgers bij geheime diensten – toezichthouder wil ‘sleepwet’ aanpassen
Geheime diensten AIVD en MIVD blijken over steeds meer bulkdatasets te beschikken. Het gaat daarbij om databestanden waarin de privégegevens van miljoenen Nederlanders zijn opgeslagen – ook van personen die geen doelwit van de diensten zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)-aanpassen~b358356b/
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:35:43 #61
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201647667


Dank u André Nuytinck.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201647766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Dank u André Nuytinck.
Precies .. iedereen kan en mag gevaccineerd worden en als je dat niet wil zijn er alternatieven.

Nul discriminatie dus


Ook is er geen enkel onderscheid tussen mensen die wel of niet zijn gevaccineerd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201647904
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:35 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Een paar cosmetische aanpassingen voor de buhne, een kinderhand is snel gevuld.
Kijk bijvoorbeeld naar de Sleepwet een jaar na het referendum;
[..]

Ja, is mooi voorbeeld.
De kiezer denkt dat ze de hele wet wegstemmen, maar dat gebeurt niet, omdat de noodzaak niet wordt weggenomen. Dus wordt de wet aangepast en aangenomen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:56:16 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201647936
twitter


Oké.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:03:23 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201648027
edit op verwijderde post

[ Bericht 59% gewijzigd door yvonne op 05-10-2021 16:05:31 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201648051
Die 'Bescherm de kwetsbaren! Ik doe het voor de risicogroepen!' vond ik altijd zo'n flauwe, emotieve provax argument.
Maar goed, hier wat 'goede nieuws' over....

Dutch study is first to show Covid vaccines work well in most patients with autoimmune disease
https://nltimes.nl/2021/0(...)s-autoimmune-disease
“We received many emails from people who have been locked up in their homes for a year-and-a-half for fear of becoming infected,” said immunologist Marieke van Ham. “We can now reassure patients: Most respond to the vaccines just like the rest of the population.”

https://www.trouw.nl/binn(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Enkele honderdduizenden Nederlanders zijn na vaccinatie toch beschermd tegen corona, ondanks hun auto-immuunziekte. Hun medicijnen belemmeren niet de werking van het vaccin.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:23:22 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201648231


Oh Jee :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201648453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Oh Jee :{
Een griepgolf die meestal een paar weken duurt en waarop de zorg voldoende is voorbereid.. Maar als we er ook nog een covid golf bij krijgen wordt dat verhaal anders..

Dus laat je vaccineren..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201648494
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Precies .. iedereen kan en mag gevaccineerd worden en als je dat niet wil zijn er alternatieven.

Nul discriminatie dus

Ook is er geen enkel onderscheid tussen mensen die wel of niet zijn gevaccineerd
Dus als er alternatieven zijn mag je discrimineren?
Plaats hier uw advertentie
pi_201648502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een griepgolf die meestal een paar weken duurt en waarop de zorg voldoende is voorbereid.. Maar als we er ook nog een covid golf bij krijgen wordt dat verhaal anders..

Dus laat je vaccineren..
oke Hugo.
Plaats hier uw advertentie
pi_201648591
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201648594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een griepgolf die meestal een paar weken duurt en waarop de zorg voldoende is voorbereid.. Maar als we er ook nog een covid golf bij krijgen wordt dat verhaal anders..

Dus laat je vaccineren..
Griepprik?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201648812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:45 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dus als er alternatieven zijn mag je discrimineren?
Uiteraard
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201649001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:45 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dus als er alternatieven zijn mag je discrimineren?
Nee als er alternatieven zijn is het geen discriminatie...
Net zo min dat niet mogen autorijden zonder rijbewijs geen discriminatie is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:05 schreef Tingo het volgende:
Die 'Bescherm de kwetsbaren! Ik doe het voor de risicogroepen!' vond ik altijd zo'n flauwe, emotieve provax argument.
Maar goed, hier wat 'goede nieuws' over....

Dutch study is first to show Covid vaccines work well in most patients with autoimmune disease
https://nltimes.nl/2021/0(...)s-autoimmune-disease
“We received many emails from people who have been locked up in their homes for a year-and-a-half for fear of becoming infected,” said immunologist Marieke van Ham. “We can now reassure patients: Most respond to the vaccines just like the rest of the population.”

https://www.trouw.nl/binn(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Enkele honderdduizenden Nederlanders zijn na vaccinatie toch beschermd tegen corona, ondanks hun auto-immuunziekte. Hun medicijnen belemmeren niet de werking van het vaccin.
Dat is goed nieuws.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wappies die doodbloeden in het ziekenhuis omdat ze geen bloed van gevaccineerden willen :')
Fakenews om ongevaccineerde te ridiculiseren.

Waarom schuift die kale duivel eigenlijk nog steeds aan bij verschillende propagadatalkshows?
pi_201649097
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je weet dat homofielen, lesbo's, roma''s en sinti ook werden uitgesloten he? Niet allemaal rassen lijkt mij. Ze werden uitgesloten omdat ze niet deden wat er werd gevraagd. Althans zo begon het in de jaren 30.
Oh... Wat werd er aan hen gevraagd dan om te doen wat "ze" niet wilden doen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649237
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Precies .. iedereen kan en mag gevaccineerd worden en als je dat niet wil zijn er alternatieven.

Nul discriminatie dus


Ook is er geen enkel onderscheid tussen mensen die wel of niet zijn gevaccineerd
"Iedereen kan en mag een ijsje bij mij kopen, alleen is het 10 euro duurder voor negers"

Nul discriminatie niemand wordt uitgesloten.

En die andere rare tekst gaat gewoon te ver.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201649261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Oké.
Kan je dat accepteren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201649313
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
"Iedereen kan en mag een ijsje bij mij kopen, alleen is het 10 euro duurder voor negers"
:')
quote:
Nul discriminatie niemand wordt uitgesloten.

En die andere rare tekst gaat gewoon te ver.
Van iemand met een universitaire opleiding verwacht ik toch meer

Mag iemand zonder vaccinatie met een negatieve test en dus een "groen vinkje" het restaurant in?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649376
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
:')
[..]
Van iemand met een universitaire opleiding verwacht ik toch meer

Mag iemand zonder vaccinatie met een negatieve test en dus een "groen vinkje" het restaurant in?
10 euro extra betalen voor je ijsje is minder hassle dan een test halen en minder uitsluitend.

Neemt niet weg dat het beide overduidelijk discriminatie is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201649379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:47 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
De testen zijn tot nu toe gratis...

Voor de rest snap ik de problemen van wappies niet zo.. Snappen jullie dan echt niet dat de huidige tijd een presentje is voor gevaccineerden en dat er NIKS veranderd is voor ongevaccineerden? Vorig jaar moesten we allemaal testen als we ergens naar toe wilden (sterker nog, er was niks open)...

Jullie gezeur lijkt een beetje op gezeur van mensen die hun zwemdiploma niet hebben gehaald en daarom nu niet van de hoge duikplank mogen..
Gratis!?

Kerel, het doet meer pijn dan 40 euro extra betalen voor helemaal niks.

Allemaal leuk en aardig dat jouw tijd niet schaars is ende gratisch,dat hoef je niet op de rest van de samenleving te extrapoleren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201649390
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
10 euro extra betalen voor je ijsje is minder hassle dan een test halen en minder uitsluitend.

Neemt niet weg dat het beide overduidelijk discriminatie is.
Ik heb me 2x met een experimenteel tijdelijk goedgekeurd gentherapie "vaccin" laten prikken waardoor ik nu vol met bloedklonters zit voor mijn vinkje.
Jij hoeft je alleen maar te laten testen....

DiSCRimiNatie!!
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649399
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:47 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
De testen zijn tot nu toe gratis...

Voor de rest snap ik de problemen van wappies niet zo.. Snappen jullie dan echt niet dat de huidige tijd een presentje is voor gevaccineerden en dat er NIKS veranderd is voor ongevaccineerden? Vorig jaar moesten we allemaal testen als we ergens naar toe wilden (sterker nog, er was niks open)...

Jullie gezeur lijkt een beetje op gezeur van mensen die hun zwemdiploma niet hebben gehaald en daarom nu niet van de hoge duikplank mogen..
Ahja discriminatie is kinderlijk gezeur, uiteraard.

Als iets een nut dient kun je beargumenteren dat onderscheid gemaakt wordt op redelijke gronden maar als dat op niet redelijke gronden gebeurt dan heet dat discriminatie en bij de meest basale wet verboden. Artikel 1 van de grondwet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201649411
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik heb me 2x met een experimenteel tijdelijk goedgekeurd gentherapie "vaccin" laten prikken waardoor ik nu vol met bloedklonters zit voor mijn vinkje.
Jij hoeft je alleen maar te laten testen....

DiSCRimiNatie!!
Rare tekst. Geen idee waar dit over gaat.

Alleen maar laten testen, lol.

Alsof het een thermometer op je voorhoofd is aan de deur dat een halve tel kost.

Werkelijkheid gaat gepaard met significante kosten.

Zit hier een persoon met droge ogen te beweren dat het kostenloos is. Hard van de trap geflikkerd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:09:19 #86
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:01 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
De meeste wappies zijn werkloos, dus juist hun tijd is gratis. Ik werk daarentegen, dus mijn tijd is niet gratis. Maar ik ben dan ook gevaccineerd..
Net als 85% van de werkenden/mensheid in Nederland.
Heb je ze dat gevraagd?
Wappie-demo's zijn vaak in het weekend zodat er doordeweeks gewerkt kan worden.
Klimaathippies die blokkeren een kruispunt op een woensdagmiddag bijvoorbeeld.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:15:52 #87
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201649569
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:10 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Alleen testen voor het buitenland zijn niet gratis, de rest is wel gratis...
Of vind je het alleen maar gratis als je er geen moeite voor moet doen?

En inderdaad, gratis is wat anders dan kosteloos.
[..]
Hoezo? Je werkt toch niet 24/7? Dus je kan toch wel een gaatje prikken om een testje te doen?
Dan had je maar moeten vaccineren...

Net zoals de mensen die nu niet mogen zwemmen maar een paar zwemlessen hadden moeten nemen, of mensen die zelf niet mogen rijden maar rijlessen moeten nemen. Het leven is nou eenmaal niet gratis en niet alles komt je aanwaaien...
Alhoewel, vandaag...
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.. Zal wel een persoonlijke sneer zijn, die mij ontgaat?
Ja ik vind je nogal hooghartig omdat je per kans 2 gratis prikjes hebt gehad.

Hebben meer vaxxertjes last van. Vervelend trekje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201649600
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Rare tekst. Geen idee waar dit over gaat.

Alleen maar laten testen, lol.

Alsof het een thermometer op je voorhoofd is aan de deur dat een halve tel kost.

Werkelijkheid gaat gepaard met significante kosten.

Zit hier een persoon met droge ogen te beweren dat het kostenloos is. Hard van de trap geflikkerd?
Net zomin als vaccinatie gratis is. Je betaalt het iig niet rechtstreeks. Sterker nog ik betaal mee aan jouw test


DiSCRimiNatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja ik vind je nogal hooghartig omdat je per kans 2 gratis prikjes hebt gehad.
nee, was een keuze, net als dat sommige mensen er voor kiezen dat niet te doen.
quote:
Hebben meer vaxxertjes last van. Vervelend trekje.
:?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:19:44 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201649625
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Net zomin als vaccinatie gratis is. Je betaalt het iig niet rechtstreeks. Sterker nog ik betaal mee aan jouw test


DiSCRimiNatie
En ik betaal mee aan jouw 2 prikjes.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201649644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En ik betaal mee aan jouw 2 prikjes.
Klopt 30 Euro voor iig 6 maanden.

1x testen is wat? 75Euro ofzo?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:22:24 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649664


:O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:23:01 #93
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:14 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Ja, omdat dat meer impact maakt dan een kruispunt blokkeren als iedereen thuis is...
Mensen hebben vrije dagen die ze mogen opnemen, misschien ben je daar niet van op de hoogte?
Toevallig had ik vandaag een middagje vrij genomen, maar het idee om mezelf vast te lijmen op een kruispunt, of een beetje te demonstreren tegen de maatregelen is niet eens bij me opgekomen.
quote:
De wappies die ik ken zijn veelal mensen die niet werken omdat ze niet voor een baas kunnen werken. Ze zijn geen werkmieren...
De mensen die "9 to5" als lijflied hebben zeg maar.

Dan kom je andere wappies tegen als ik.
Maargoed ik stop dan ook met werken, kan ik ook een beetje BOE gaan roepen O+
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:27:01 #94
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649726
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja ik vind je nogal hooghartig omdat je per kans 2 gratis prikjes hebt gehad.

Hebben meer vaxxertjes last van. Vervelend trekje.
Ze voelen zich nu superieur, misschien een bijwerking van het vaccin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201649763
quote:
Viel te verwachten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649779
quote:
volgende maand lockdown.
Plaats hier uw advertentie
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:31:53 #97
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:24 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Dat ik op de hoogte ben dat je snipperuren op kan nemen.
En dat #teamwappie vooral in het weekend demonstreert.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:33:17 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
volgende maand lockdown.
Jup een blinde kan het nog zien, zo voorspelbaar vast de schuld van die ongevaccineerden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201649824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En hoe bevalt het pallet sorteren bij de Lidl?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ze voelen zich nu superieur, misschien een bijwerking van het vaccin.
:') :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201649830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Het zijn juist de wappies die denken superieur te zijn. Als ik de namen die ze aan de gevaccineerden geven hoor.. Schaapje, NSB-ers, landverraders, nazi's....
Daar valt de term wappie bij in het niet... Maar op dit forum mag je wel gevaccineerden uitschelden, maar een wappie bij zijn naam noemen, dat mag niet.
Ik zie vaker linkse rakkers de FvD-ers uitmaken voor nazi's. Op dit forum zie ik niet hetgeen dat jij zegt maar wel heel vaak wappie.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:34:36 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Het zijn juist de wappies die denken superieur te zijn. Als ik de namen die ze aan de gevaccineerden geven hoor.. Schaapje, NSB-ers, landverraders, nazi's....
Daar valt de term wappie bij in het niet... Maar op dit forum mag je wel gevaccineerden uitschelden, maar een wappie bij zijn naam noemen, dat mag niet.
Ik scheld niemand uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:34:45 #102
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Het zijn juist de wappies die denken superieur te zijn.
Als ik de namen die ze aan de gevaccineerden geven hoor.. Schaapje, NSB-ers, landverraders, nazi's....
Daar valt de term wappie bij in het niet... Maar op dit forum mag je wel gevaccineerden uitschelden, maar een wappie bij zijn naam noemen, dat mag niet.
Het zijn vooral mensen, provax en antivax die zich superieur voelen.
De uiterste gevallen, de rest moet het allemaal maar aanzien.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:35:31 #103
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik zie vaker linkse rakkers de FvD-ers uitmaken voor nazi's. Op dit forum zie ik niet hetgeen dat jij zegt maar wel heel vaak wappie.
Jan zou inderdaad eens de hand in eigen boezem moeten steken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:38:06 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201649884
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klopt 30 Euro voor iig 6 maanden.

1x testen is wat? 75Euro ofzo?
Een commerciële test ja :')

Overheidstestje kost een keer 5 a 10 euro
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:38:59 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201649900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ze voelen zich nu superieur, misschien een bijwerking van het vaccin.
Tjah gevolg van bloedpropjes in de haarvaten?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201649931
twitter


had ie zn booster maar genomen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201649951
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

[..]
Komt nog bij dat de top van FVD antisemiet is, net als de nazi's vroeger. Maar goed, net als heel veel vroeger.
Rob Jetten zou zeggen: Heer wappie, ga je schamen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201649973
twitter


Gaat helemaal mis daar in Urk. Al die ongevaccineerde wappies.. Denk dat ik daar maar naar toe verhuis, daar doen ze in ieder geval normaal.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:45:16 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201649976


Merde :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:47:29 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_201649999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Hoezo provax? Iedereen die zich heeft gevaccineerd is provax, aangezien het mocht en niet moest. Ik denk dat je bedoeld antiantivax.
Oh ik wist niet dat ik een provaxer was.
Heb het ook maar genomen uit zelfzuchtige redenen... ik zag de bui al hangen.
Mijn definitie van 'provax' is dat die groep vaccinaties als de heilige graal zien, DE oplossing
quote:
[..]
Dus je weet niet wat op Urk gedaan hebben?

Komt nog bij dat de top van FVD antisemiet is, net als de nazi's vroeger. Maar goed, net als heel veel vroeger.

En als je niet ziet hoe heel veel mensen alhier de gevaccineerden noemen dan ligt het aan jou, niet aan het feit zelf...
Betrek je nou de oorlog erbij?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201650046
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Net zomin als vaccinatie gratis is. Je betaalt het iig niet rechtstreeks. Sterker nog ik betaal mee aan jouw test


DiSCRimiNatie
Van mij hoeft het allemaal niet hoor. Ga klagen bij de overheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201650049
En gelukkig doet de meeste horeca niet mee aan dat QR-code gezeik. Gelukkig.
pi_201650102
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Merde :{
nee

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 05-10-2021 19:41:34 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:57:27 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201650115
Nog zo'n :+

twitter


twitter


schaamteloos..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201650134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef wappie1986 het volgende:
En als je niet ziet hoe heel veel mensen alhier de gevaccineerden noemen dan ligt het aan jou, niet aan het feit zelf...
Euh ... neen ...
Gelukkig is het hier BNW en vragen we niet achter bewijs.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201650210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

had ie zn booster maar genomen.
Raar verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201650295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:10 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Alleen testen voor het buitenland zijn niet gratis, de rest is wel gratis...
Of vind je het alleen maar gratis als je er geen moeite voor moet doen?

En inderdaad, gratis is wat anders dan kosteloos.
[..]
Hoezo? Je werkt toch niet 24/7? Dus je kan toch wel een gaatje prikken om een testje te doen?
Dan had je maar moeten vaccineren...

Net zoals de mensen die nu niet mogen zwemmen maar een paar zwemlessen hadden moeten nemen, of mensen die zelf niet mogen rijden maar rijlessen moeten nemen. Het leven is nou eenmaal niet gratis en niet alles komt je aanwaaien...
Alhoewel, vandaag...
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.. Zal wel een persoonlijke sneer zijn, die mij ontgaat?
Waarom zou een keuze die een individu 100% zichzelf toe doet invloed moeten hebben op wat dan ook?

Rijbewijs heeft tot functie dat iemand bewezen een auto kan besturen.

Vaccinatie heeft tot functie dat je jezelf een iets lagere kans geeft op ernstige ziekte van virus x in dit geval.

Heeft niks met anderen te maken dat vaccineren. Iets lagere overdracht maar dat gaat richting gevaccineerden gepaard met verwaarloosbare risico's. Kost meer dan het oplevert.

En lichamelijke integriteit is nogmaals geen wisselgeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201650347
Boris Johnson = Britain’s first Roman Catholic prime minister.
Totaal niet verrassend. Rome wil weer macht. Allemaal hypocrieten.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201650492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Raar verhaal.
Nee HIV.
Vakman pur sang
pi_201650727
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Een commerciële test ja :')

Overheidstestje kost een keer 5 a 10 euro
Bron?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Admin dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:39:52 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201650732
Posts verwijderd en quote op posts verwijderd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201650775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Merde :{
Net zoals mazelen, polio, bof en nog 9 verplichte vaccins in Frankrijk.

Is daar niet echt vreemd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201650807
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:47 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Oh ik wist niet dat ik een provaxer was.
Heb het ook maar genomen uit zelfzuchtige redenen... ik zag de bui al hangen.
Mijn definitie van 'provax' is dat die groep vaccinaties als de heilige graal zien, DE oplossing
[..]
Betrek je nou de oorlog erbij?
Vaccins zijn niet DE oplossing maar wel de beste manier om ons tegen virussen te wapenen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:53:09 #124
88815 The_Emotion
98.3
pi_201650955
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vaccins zijn niet DE oplossing maar wel de beste manier om ons tegen virussen te wapenen
Het is een oplossing.
Ik doel dan ook op dat kleine groepje mensen die zo opgefokt zijn dat ze het vaccin willen pushen en ongevaccineerde wappies bij voorbaat al uit willen sluiten en genieten van het wappierammen en als het even uitkomt, slepen ook zij de oorlog met de haren erbij.

Zo anti-wappie dat ze zelf wappie zijn geworden.

Dat vind ik pas een zorgwekkende ontwikkeling, dit moeten we met z'n allen niet willen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201651660
Als je niet geprikt wilt worden en je wordt onder dwang toch geprikt, en je loopt blijvende schade op of je legt het loodje, waar ligt dan de aansprakelijkheid?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201651691
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Het is een oplossing.

noem nog eens een oplossing dan
quote:
Ik doel dan ook op dat kleine groepje mensen die zo opgefokt zijn dat ze het vaccin willen pushen en ongevaccineerde wappies bij voorbaat al uit willen sluiten
net zo'n minderheid als demonstrerende kikkers
quote:
en genieten van het wappierammen en als het even uitkomt, slepen ook zij de oorlog met de haren erbij.
die oorlog komt vooral van de wappies
quote:
[quote]
Zo anti-wappie dat ze zelf wappie zijn geworden.

Dat vind ik pas een zorgwekkende ontwikkeling, dit moeten we met z'n allen niet willen.
Gewoon vaccineren en niet zo raar met extreem rechtse figuren gaan lopen demonstreren en ook niet beginnen te zeveren over gentherapie/gif/5G etc zou helpen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:46:59 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201651752


Good old Ferry is nog steeds bij zijn gezonde verstand

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:49:57 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201651799
Je zou maar op UCLA zitten ...
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201651869
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou maar op UCLA zitten ...
[ twitter ]
Het gaat zogenaamd om gezondheid en niet om geld.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:55:43 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201651899
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:53 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Het is een oplossing.
Ik doel dan ook op dat kleine groepje mensen die zo opgefokt zijn dat ze het vaccin willen pushen en ongevaccineerde wappies bij voorbaat al uit willen sluiten en genieten van het wappierammen en als het even uitkomt, slepen ook zij de oorlog met de haren erbij.

Zo anti-wappie dat ze zelf wappie zijn geworden.

Dat vind ik pas een zorgwekkende ontwikkeling, dit moeten we met z'n allen niet willen.
Hihi, de user die je hier quote valt zelf binnen deze groep.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:42 schreef devlinmr het volgende:
Gewoon vaccineren en niet zo raar met extreem rechtse figuren gaan lopen demonstreren en ook niet beginnen te zeveren over gentherapie/gif/5G etc zou helpen
Opmerkelijke verband dat je hier probeert te creëren. Jij denkt serieus dat alle mensen die betrokken zijn bij de Covid demonstraties extreemrechts zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201651963
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou maar op UCLA zitten ...
[ twitter ]
Over 2 maanden gaat de vaccinatieplicht in voor alle leraren/docenten en alle leerlingen/scholieren vanaf 5 jaar in heel Californië. Als die gast dan nog niet gevaccineerd is mag hij niet eens les krijgen, ook niet online.

Hij kan dus beter zijn energie gebruiken om gewoon die prikjes te halen nu hij er nog de tijd voor heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:02:35 #132
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201651987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Over 2 maanden gaat de vaccinatieplicht in voor alle leraren/docenten en alle leerlingen/scholieren vanaf 5 jaar in heel Californië. Als die gast dan nog niet gevaccineerd is mag hij niet eens les krijgen, ook niet online.

Hij kan dus beter zijn energie gebruiken om gewoon die prikjes te halen nu hij er nog de tijd voor heeft.
Schrikbarend. En kinderen vanaf 5 jaar :')_!. Niet verassend natuurlijk dat het een Blauwe staat betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201652006
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, de user die je hier quote valt zelf binnen deze groep.
[..]
Opmerkelijke verband dat je hier probeert te creëren. Jij denkt serieus dat alle mensen die betrokken zijn bij de Covid demonstraties extreemrechts zijn?
Nee... Dat zeg ik niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201652632
twitter


_O-
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:10:04 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201652955
Van Ranst onder vuur voor miljoenen euro’s aan niet uitgevoerde coronatests

quote:
Enkele kranten kwamen vandaag met het nieuws naar buiten dat verschillende universitaire ziekenhuizen miljoenen kregen voor niet uitgevoerde coronatests. Tijdens de coronapandemie krijgen de ziekenhuizen vaste bedragen voor het uitvoeren van coronatests, maar die vergoedingen zouden veel te hoog geweest zijn. Volgens N-VA gaat het om verspilling van overheidsmiddelen. Het ging om 720.000 euro per maand, op basis van minstens 2.000 tests per dag, maar dat werd nooit gehaald.

In totaal zou maar liefst 20 miljoen euro aan de labo’s betaald zijn voor niet uitgevoerde tests. Op sociale media krijgt viroloog Marc Van Ranst er stevig van langs voor die praktijken. Een greep uit de reacties...

“De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet… Wie vrij is van zonden werpe de eerste steen.. Wat hebt u daarover te zeggen?”

“Het was al lang bekend van Marc Van Ranst en co (dus ook de KU Leuven) goed geld verdienden aan de labotests voor corona. En dan vergeten we dat Van Ranst zelfs eerst een monopoly kreeg. Iemand verbaasd dat er nooit kritiek kwam vanuit de KU Leuven op de politieke campagnes van Van Ranst?”

“Marc Van Ranst en friends crashen 20 miljoen euro voor pcr tests die nooit zijn afgenomen... Je moet het maar durven en doen... Typisch communisme...”

“Omdat Marc Van Ranst een openbare functie invult, heeft de burger het recht om te weten hoeveel hij verdient aan het coronavirus. Hijzelf, al zijn testlabo’s, enz”

“Maar intussen werd Van Ranst heilig verklaard en iedere tweet die vragen stelde bij zijn praktijken geblokkeerd.”

“Ter herinnering. Ook na de Mexicaanse griep kwam er kritiek op de man, ook omwille van belangenconflicten.”

“Mexicaanse Griep en Covid hebben Marc Van Ranst schatrijk gemaakt.”

“Marc Van Ranst en zijn kameraad virocraten verzilveren 20 miljoen euro voor niet uitgevoerde PCR-testen. Academische plundering van de schatkist via het installeren van een angstcultuur ondersteund door collega academicus Frank Vandenbroucke.”
Zwendelaars allemaal die virusverdieners.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:19:04 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201653078
Het financiële plaatje maakt de hele situatie inderdaad zeer discutabel. Dat werd ook maar weer eens benadrukt in de recente release van Project Veritas. Ik ga wellicht zowaar mijn visie over de gezondheidszorg, de farmaceutische industrie en winstoogmerk nog eens bijstellen na deze pandemie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201653201
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou maar op UCLA zitten ...
[ twitter ]
Sick deze wereld, waarom denken sommige mensen dat dit allemaal okay en proportioneel is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201653222
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Schrikbarend. En kinderen vanaf 5 jaar :')_!. Niet verassend natuurlijk dat het een Blauwe staat betreft.
Zie daar je communisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:31:18 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zie daar je communisme.
Welk communisme?
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:31:54 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653255
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Je zou maar op UCLA zitten ...
[ twitter ]
Vrij belachelijk ja
Huilen dan.
pi_201653296
quote:
Die gast was sowieso niet helemaal honderd.

quote:
Toen overleed een 21-jarige jongen in Antwerpen toen hij de politie probeerde te ontvluchten. Hij viel uit het raam van een hotel en overleed aan zijn verwondingen.

Op Twitter gaf Marc Van Ranst aan het incident bijzonder tragisch te vinden, maar geen compassie te hebben voor de lockdownfeestjes
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210412_92686979
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201653305
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Schrikbarend. En kinderen vanaf 5 jaar :')_!. Niet verassend natuurlijk dat het een Blauwe staat betreft.
Ik sluit niet uit dat dat hier ook gaat gebeuren. Weet niet of je NL ook als n blauwe staat kan zien.
pi_201653307
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welk communisme?
Groepsdenken en rechten van individu helemaal uithollen als dat in groepsbelang is volgens de leiders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201653319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat dat hier ook gaat gebeuren. Weet niet of je NL ook als n blauwe staat kan zien.
Uiteraard.

Ben benieuwd of er ergens politici gelynched gaan worden komende maanden..

Daar bedoel ik verder niks mee behalve dat ik de kans op extreme gebeurtenissen als dit echt enorm reëel begin te vinden en dat is enorm beangstigend.

Extremisme zaaien is extremisme oogsten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201653425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die gast was sowieso niet helemaal honderd.
[..]
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210412_92686979
Die mocht ik al niet bij de eerste blik die ik van hem zag, puur een slecht idee bij die man. Komt nog veel meer maar buiten, let maar op.
Vakman pur sang
pi_201653463
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uiteraard.

Ben benieuwd of er ergens politici gelynched gaan worden komende maanden..

Daar bedoel ik verder niks mee behalve dat ik de kans op extreme gebeurtenissen als dit echt enorm reëel begin te vinden en dat is enorm beangstigend.

Extremisme zaaien is extremisme oogsten.
Ik verwacht wel dat in Italië of Frankrijk een soort van burgeroorlog kan gaan uitbreken. Het feit dat politici blijven pushen ondanks de onrust onder de bevolking zegt me dat die politici ook onder druk worden gezet, door de farmaceutische industrie misschien?
pi_201653604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik verwacht wel dat in Italië of Frankrijk een soort van burgeroorlog kan gaan uitbreken. Het feit dat politici blijven pushen ondanks de onrust onder de bevolking zegt me dat die politici ook onder druk worden gezet, door de farmaceutische industrie misschien?
Politici worden “geadviseerd” door hooggeachte expert virologen, die uiteindelijk niet meer zijn dan verkopers van vaccins, afkomstig van bedrijven die hun werk/onderzoeken sponsoren.
Zoals steeds ... follow the money
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:55:21 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Groepsdenken en rechten van individu helemaal uithollen als dat in groepsbelang is volgens de leiders.
Dat is niet echt communisme h`e
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:00:03 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201653664
twitter


poeh
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201653775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

poeh
Even wachten op de *O* reacties ...

En haar kinderen ? Hoe jong ? Nog niet geprikt ofwa? :(
3 kleinkinderen, ja die oma is ten dode opgeschreven sowieso
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:10:25 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653798
Schokkend hoe een verpleegster (of nja, dat claimt ze tenminste) zo slecht geïnformeerd kan zijn.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:12:58 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653830
Aan de andere kant: verplegers zijn in elk geval in Nederland doorgaans vrij laag opgeleid (mbo), weet niet hoe het in de VS zit maar ik verwacht dat het daar niet veel anders is. Dus misschien is het helemaal zo gek nog niet.
Huilen dan.
pi_201653921
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
Aan de andere kant: verplegers zijn in elk geval in Nederland doorgaans vrij laag opgeleid (mbo), weet niet hoe het in de VS zit maar ik verwacht dat het daar niet veel anders is. Dus misschien is het helemaal zo gek nog niet.
Probeer je nu weer te zeggen dat vooral laag opgeleiden zich niet laten vaccineren?
Mooie poging.
Typerend
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201653933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

poeh
Kan ook een actrice zijn he.
Vanwege de mensen die twijfelen en in een soort van zelfde situatie zitten, over te halen om dan maar het vaccin te nemen. Want zij doet het ook
Weet dat niet zeker, maar zou zomaar kunnen
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:26:35 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Probeer je nu weer te zeggen dat vooral laag opgeleiden zich niet laten vaccineren?
Mooie poging.
Typerend
Neuh, maar wel dat die vaker argumentjes van het niveau "dat hebs op facebook gestaan" hanteren.
Huilen dan.
pi_201653959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:22 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Kan ook een actrice zijn he.
Vanwege de mensen die twijfelen en in een soort van zelfde situatie zitten, over te halen om dan maar het vaccin te nemen. Want zij doet het ook
Weet dat niet zeker, maar zou zomaar kunnen
Ja idd
Tegenwoordig worden echt alle trucs uit de kast gehaald
Het doel heiligt de middelen ... Machiavelli is nog nooit zo actueel geweest
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:28:16 #157
88815 The_Emotion
98.3
pi_201653965
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
noem nog eens een oplossing dan
[..]
Lekker door laten woekeren en groepsimmumiteit opbouwen, met lijkzakken voor het ziekenhuis.
Met z'n allen in lockdown, met avondklok en mondkapjes.
Paardenmiddelen inzetten.
Of gewoon een vaccinatieprogramma opzetten, met enge QR-controles.

Het zijn oplossingen, maar of ze zo doeltreffend zijn is een tweede.
Wat wel bijdraagt aan DE oplossing is minder paniek zaaien.
quote:
net zo'n minderheid als demonstrerende kikkers
Inderdaad, het zijn er maar een paar, maar op TV maar ook op Social media kom je overal wappies en anti-wappies tegen
quote:
die oorlog komt vooral van de wappies
van beide extremen kanten komt het vandaan, van het dragen met sterren tot anderen uitmaken voor NSBer of bruinhemden.
quote:
Gewoon vaccineren en niet zo raar met extreem rechtse figuren gaan lopen demonstreren en ook niet beginnen te zeveren over gentherapie/gif/5G etc zou helpen
Ook niet met anti-wappies die er bijna een religie van het vaccin en QR maken.

Beetje normaal blijven doen in het nieuwe normaal en ik denk dat de meesten dat wel lukt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201653969
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, maar wel dat die vaker argumentjes van het niveau "dat hebs op facebook gestaan" hanteren.
Je bedoelt zoals “dat hebs in de krant gestaan” , “is gezegd op den tv” ?
De media voor de intellectuelen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:30:39 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201653975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals “dat hebs in de krant gestaan” , “is gezegd op den tv” ?
De media voor de intellectuelen ?
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:36:07 #160
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654006
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Vast wel, maar kunnen ze alle aspecten en alle gevolgen op alle gebieden inschatten. Eh, nee.
pi_201654012
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Ow ja omdat een meneer in witte jas het verkondigt...
Wetenschap ... gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek ... dat betaald moet worden ... door belanghebbende partijen natuurlijk.
Ik ben wetenschapper A en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar schadelijke gevolgen van de vaccins
Ik ben wetenschapper B en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar de veiligheid van de vaccins
Bij wie gaat het geld binnen stromen ?
Welke resultaten halen uiteindelijk de media ?

Vergelijk het met de sigarettenindustrie die er al 50 jaar in geslaagd was aan te tonen dat sigaretten geen kwalijke gevolgen hadden, zei de "man in witte jas’’’
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201654027
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Wow in wat een maatschappij leven wij toch wel zeg ... het bruist van de hoog opgeleiden zo te zien ... ongelooflijk seg *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201654041
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is niet echt communisme h`e
Tis communistisch denken maar semantische discussies laat je maar aan Devlin over verder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:45:27 #164
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654049
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wow in wat een maatschappij leven wij toch wel zeg ... het bruist van de hoog opgeleiden zo te zien ... ongelooflijk seg *O*
Niks mis mee, maar je zal toch echt creatief denkende mensen nodig hebben die de boel aan elkaar knopen. Op alle vlakken.
pi_201654056
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Meh,

Biased as fuck. Ook die hoger opgeleiden.

Weten zij veel.
Koopmans met der QR nonsense. Het kan niet werken er zit niks in dat hele principe dat zin heeft of zou kunnen werken.

Der motivatie voor de maatregel is dogmatisch, niks inhoudelijks allemaal oppervlak.

Open je ogen zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:47:14 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654059
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow ja omdat een meneer in witte jas het verkondigt...
Wetenschap ... gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek ... dat betaald moet worden ... door belanghebbende partijen natuurlijk.
Ik ben wetenschapper A en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar schadelijke gevolgen van de vaccins
Ik ben wetenschapper B en zoek sponsoring voor mn onderzoek naar de veiligheid van de vaccins
Bij wie gaat het geld binnen stromen ?
Welke resultaten halen uiteindelijk de media ?
Duidelijk geen idee hoe een onderzoek en de financiering daarvan tot stand komt, maar het belangrijkste: de meeste onderzoekers zijn integere mensen met passie voor hun vak en willen graag de wereld helpen, beter leren begrijpen, of allebei.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het idee dat er (honderd)duizenden medisch-wetenschappelijke onderzoekers hier de boel lopen te beduvelen, kom nou :') .
quote:
Vergelijk het met de sigarettenindustrie die er al 50 jaar in geslaagd was aan te tonen dat sigaretten geen kwalijke gevolgen hadden, zei de "man in witte jas’’’
Dat waren zorgvuldig geselecteerde witte mannen jassen die daarvoor ook aardig beloond werden. Compleet niet te vergelijken dus met daadwerkelijk onafhankelijk onderzoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 05-10-2021 23:54:13 ]
Huilen dan.
pi_201654060
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Schokkend hoe een verpleegster (of nja, dat claimt ze tenminste) zo slecht geïnformeerd kan zijn.
Kindjes vaccineren tegen covid is raar.

Verplichten is duivels zelfs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201654065
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Duidelijk geen idee hoe een onderzoek en de financiering daarvan tot stand komt, maar het belangrijkste: de meeste onderzoekers zijn integere mensen met passie voor hun vak en willen graag de wereld helpen, beter leren begrijpen, of allebei.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het idee dat er (honderd)duizenden medisch-wetenschappelijke onderzoekers hier de boel lopen te beduvelen, kom nou :') .
[..]
Dat waren zorgvuldig geselecteerde witte mannen die daarvoor ook aardig beloond werden. Compleet niet te vergelijken dus met daadwerkelijk onafhankelijk onderzoek.
Statistics gezien klopt er vaak geen reet van en veel onderzoeken zijn letterlijk niet te repliceren.

Zeg het maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:48:58 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Meh,

Biased as fuck. Ook die hoger opgeleiden.

Weten zij veel.
Koopmans met der QR nonsense. Het kan niet werken er zit niks in dat hele principe dat zin heeft of zou kunnen werken.

Der motivatie voor de maatregel is dogmatisch, niks inhoudelijks allemaal oppervlak.

Open je ogen zou ik zeggen.
Ja kijk als je er nou argumenten stonden om op te reageren... maar ik kijk nu al zo'n 10 seconden naar deze reactie en ik kan er gewoon niks mee.
Huilen dan.
pi_201654068
Goed onderzoek herken je wel gewoon als je het leest overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:50:44 #171
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654080
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Duidelijk geen idee hoe een onderzoek en de financiering daarvan tot stand komt, maar het belangrijkste: de meeste onderzoekers zijn integere mensen met passie voor hun vak en willen graag de wereld helpen, beter leren begrijpen, of allebei.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het idee dat er (honderd)duizenden medisch-wetenschappelijke onderzoekers hier de boel lopen te beduvelen, kom nou :') .
[..]
Dat waren zorgvuldig geselecteerde witte mannen die daarvoor ook aardig beloond werden. Compleet niet te vergelijken dus met daadwerkelijk onafhankelijk onderzoek.
Witte mannen _O- Sorry hoor, maar jij bent aan het trollen _O-
pi_201654082
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja kijk als je er nou argumenten stonden om op te reageren... maar ik kijk nu al zo'n 10 seconden naar deze reactie en ik kan er gewoon niks mee.
Zoek de motivatie voor de werkzaamheid van QR tweedeling dan op.

Het maakt voor een ongevaccineerde niks uit voor zijn risico of die wel of niet getest is voor zijn kans om besmet te raken bij een evenement.

Dus wie wordt er mee geholpen om te testen? Overige ongevaccineerden?

Die raken wel besmet van de gevaccineerden die besmetten immers ook gewoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:51:53 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654090
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:50 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Witte mannen _O- Sorry hoor, maar jij bent aan het trollen _O-
Witte jassen, excuus. Ben maar met een half oog aan het FOK!'en.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:52:35 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zoek de motivatie voor de werkzaamheid van QR
Wat wil je nou? Je weet prima dat ik hier ook geen voorstander van ben :z . En die motivatie is het verhogen van de vaccinatiegraad alleen dat wordt niet zo verteld.
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:55:40 #175
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654112
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Witte jassen, excuus. Ben maar met een half oog aan het FOK!'en.
Not sure if sure. Ik kijk ook maar met 1 oog.
pi_201654121
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat wil je nou? Je weet prima dat ik hier ook geen voorstander van ben :z . En die motivatie is het verhogen van de vaccinatiegraad alleen dat wordt niet zo verteld.
Dat is geen gronde om verschillende behandeling op te rectificeren. Dus je bent het er wel mee eens dat QR samenleving on grondwettelijk is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:58:24 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654128
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat wil je nou? Je weet prima dat ik hier ook geen voorstander van ben :z . En die motivatie is het verhogen van de vaccinatiegraad alleen dat wordt niet zo verteld.
Juist wel, gedwongen zelfs, ik weet dat in de praktijk anders was ik niet zo fel. Slaap lekker.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:59:21 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:58 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Juist wel, gedwongen zelfs, ik weet dat in de praktijk anders was ik niet zo fel. Slaap lekker.
Lees mijn reactie nou eens goed :P .
Huilen dan.
pi_201654143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik verwacht wel dat in Italië of Frankrijk een soort van burgeroorlog kan gaan uitbreken. Het feit dat politici blijven pushen ondanks de onrust onder de bevolking zegt me dat die politici ook onder druk worden gezet, door de farmaceutische industrie misschien?
Mja er zou iemand uit de tent moeten klappen lijkt me.

Die uniformiteit is te groot voor een groot complot.

Dat er enorm genudged wordt over de complete wereld door Soros en Gates lijkt me toch wel overduidelijk.

Gebrek aan ophef en coverage over Epstein zegt ook veel naar mijn mening.

Er zitten wel wat duistere partijen met veel macht aan touwtjes te trekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:01:44 #180
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is geen gronde om verschillende behandeling op te rectificeren.
Daarover kan men discussiëren. Ik vind ook van niet hoor, maar dat betekent niet dat het meteen ongrondwettelijk, fascistisch, communistisch, discriminatie, genocide, etc is.
quote:
Dus je bent het er wel mee eens dat QR samenleving on grondwettelijk is?
Ik ben geen jurist, maar die stelling lijkt me niet zo vanzelfsprekend.
Huilen dan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:02:30 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja er zou iemand uit de tent moeten klappen lijkt me.

Die uniformiteit is te groot voor een groot complot.

Dat er enorm genudged wordt over de complete wereld door Soros en Gates lijkt me toch wel overduidelijk.

Gebrek aan ophef en coverage over Epstein zegt ook veel naar mijn mening.

Er zitten wel wat duistere partijen met veel macht aan touwtjes te trekken.
Huilen dan.
pi_201654152
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Not sure of serious?

Road to hell is paved with good intentions.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201654155
Epstein wist shit en is gewoon omgelegd om hem de mond te snoeren.

Macht genoeg om dat voor elkaar te krijgen is tamelijk bijzonder.

Maar hey geloof lekker wat je wilt geloven.

Afghanistan is ook weggegeven door de Amerikanen aan de Taliban.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:07:06 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654162
Coronatopic vriend. Wat hebben die rijke viespeuk en afghanistan ermee te maken?
Huilen dan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:07:20 #185
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654165
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lees mijn reactie nou eens goed :P .
We worden het niet eens, ik ben echt een tegenstander van alle maatregelen. Kan toch, jij hebt je redenen en ik de mijne. Vind je wel een beetje een drammer in een forum die openstaat voor andere visies.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:09:59 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201654174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:07 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
We worden het niet eens, ik ben echt een tegenstander van alle maatregelen. Kan toch, jij hebt je redenen en ik de mijne. Vind je wel een beetje een drammer in een forum die openstaat voor andere visies.
Ik zeg drie dingen in die reactie:

1) Dat ik geen voorstander ben van dat QR-geneuzel.
2) Dat de motivatie voor dat QR-geneuzel het verhogen van de vaccinatiegraad is.
3) Dat dat alleen NIET zo gebracht wordt.

En in een latere reactie:

4) Dat ik het verhogen van de vaccinatiegraad geen legitiem argument vind voor het invoeren van dat QR-verhaal.

Waarover zijn we het niet eens volgens jou?
Huilen dan.
pi_201654187
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201654194
quote:
8s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
Coronatopic vriend. Wat hebben die rijke viespeuk en afghanistan ermee te maken?
Destabilisatie, oorlog, controle. Allerhande spelletjes die de globale wereld iopinie beïnvloeden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201654199
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daarover kan men discussiëren. Ik vind ook van niet hoor, maar dat betekent niet dat het meteen ongrondwettelijk, fascistisch, communistisch, discriminatie, genocide, etc is.
[..]
Ik ben geen jurist, maar die stelling lijkt me niet zo vanzelfsprekend.
Als er geen wezenlijk verschil is tussen groepen mensen en je benadeeld de ene groep tov de ander is het per definitie discriminatie.

Niet zo vanzelfsprekend is leuk en aardig maar gebrek aan data kan nooit een argument zijn als je daar alle tijd voor krijgt en het land niet in crisis situatie zit.

Een rechter moet het juiste conservatisme toepassen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:19:34 #190
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654203
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zeg drie dingen in die reactie:

1) Dat ik geen voorstander ben van dat QR-geneuzel.
2) Dat de motivatie voor dat QR-geneuzel het verhogen van de vaccinatiegraad is.
3) Dat dat alleen NIET zo gebracht wordt.

En in een latere reactie:

4) Dat ik het verhogen van de vaccinatiegraad geen legitiem argument vind voor het invoeren van dat QR-verhaal.

Waarover zijn we het niet eens volgens jou?
Ik ontken het virus als bedreigend voor de mensheid en ik heb gelijk gekregen. Jij erkent het, daar zit het verschil. Maakt niet uit Ebola is Cat 1, Corona niet, maar dat zullen ze nooit toegeven. Val jou niet aan, maar dit incompetente machtsgeile zooitje
pi_201654223
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Ik ontken het virus als bedreigend voor de mensheid en ik heb gelijk gekregen. Jij erkent het, daar zit het verschil. Maakt niet uit Ebola is Cat 1, Corona niet, maar dat zullen ze nooit toegeven. Val jou niet aan, maar dit incompetente machtsgeile zooitje
Ik geloof niet in globale machtsgeilerij.

Die massavorming van De Smet is dan een betere theorie voor het gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:29:51 #192
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik geloof niet in globale machtsgeilerij.

Die massavorming van De Smet is dan een betere theorie voor het gedrag.
Dan ben ik net wat gekker dan jij, want ik denk wel dat er globaal dingen worden besloten. De Smet ken ik niet, wel van Ranst en die is niet goed.
pi_201654234
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dan ben ik net wat gekker dan jij, want ik denk wel dat er globaal dingen worden besloten. De Smet ken ik niet, wel van Ranst en die is niet goed.
Sure globaal wordt shit besloten maar dit is zo arbitrair regelrecht slecht.. Dan zou je klokkenluiders moeten hebben.

Waar zijn alle Mona's??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 00:36:30 #194
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201654247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sure globaal wordt shit besloten maar dit is zo arbitrair regelrecht slecht.. Dan zou je klokkenluiders moeten hebben.

Waar zijn alle Mona's??
Geldt altijd wel: Follow the money

Mona is echt zo zonde, net als Omtzigt
  Admin woensdag 6 oktober 2021 @ 01:32:31 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201654389
Zeg, houden jullie het leesbaar en vooral begrijpelijk voor meelezers?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201654392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sure globaal wordt shit besloten maar dit is zo arbitrair regelrecht slecht.. Dan zou je klokkenluiders moeten hebben.

Waar zijn alle Mona's??
als je bedreigt wordt doe je niet zo snel je mond open.
Plaats hier uw advertentie
pi_201654957
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:29 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Dan ben ik net wat gekker dan jij, want ik denk wel dat er globaal dingen worden besloten. De Smet ken ik niet, wel van Ranst en die is niet goed.
Matthias Desmet, belgisch professor klinische psychologie is nochtans zeer interessant. Hij probeert de huidige massavorming en massahypnose te verklaren. Een aanrader.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201655243
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 01:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
als je bedreigt wordt doe je niet zo snel je mond open.
Jij niet nee...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201655270
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 00:19 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Ik ontken het virus als bedreigend voor de mensheid en ik heb gelijk gekregen. Jij erkent het, daar zit het verschil. Maakt niet uit Ebola is Cat 1, Corona niet, maar dat zullen ze nooit toegeven. Val jou niet aan, maar dit incompetente machtsgeile zooitje
Geen enkel virus is een bedreiging voor de mensheid, of dat ooit geweest. Dus dat is een no-brainer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201655468
Ik denk eerder dat virsussen juist goed zijn voor de mensheid op de langere termijn, zonder virusziektes waren we allemaal slappe bleke karkassen.
Juich hier voor virus.
Vakman pur sang
pi_201655493
pi_201655733


Lijkt erop dat Engel een nieuw stukje grond op het oog heeft...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201655812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:15 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt erop dat Engel een nieuw stukje grond op het oog heeft...
Ga eens weg met die Willem Engel. Boeit echt niemand hier.
pi_201655849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ga eens weg met die Willem Engel. Boeit echt niemand hier.
:O
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:29:26 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201655880
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
Schokkend hoe een verpleegster (of nja, dat claimt ze tenminste) zo slecht geïnformeerd kan zijn.
Nee, het is schokkend dat zij wordt gedwongen om zich te laten vaccineren. Niemand zou hiertoe moeten worden gedwongen. Het idee alleen al om mensen zo het mes op de keel te zetten is schrikbarend. Dit raakt ook juist de mensen in een lagere sociale klasse het hardst.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, maar wel dat die vaker argumentjes van het niveau "dat hebs op facebook gestaan" hanteren.
Ik denk zeker dat er onder laag opgeleiden inderdaad een sterkere tendens is om minder vertrouwen te hebben in bepaalde instituten en de overheid. Maar ik denk zeker niet dat je dit te zwart-wit moet bekijken. Ik ken toch meer dan genoeg mensen met een academische achtergrond die niet gevaccineerd zijn.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee; ik bedoel dat hoogopgeleiden doorgaans beter in staat zijn om informatie op waarde te schatten.
Daar ben ik het ook niet mee eens. Waar laagopgeleiden een tendens hebben om misschien te wantrouwend richting bepaalde instituten en de overheid te staan, hebben hoogopgeleiden een tendens te goedgelovig te zijn wat dat betreft. Dat heeft verder dus niet direct veel te maken met informatie op waarde kunnen inschatten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201655884
Kijk bij FOX begrijpen ze het

https://www.theguardian.c(...)sting-tucker-carlson

Nearly all Fox staffers vaccinated for Covid even as hosts cast doubt on vaccine
More than 90% of Fox Corporation staff inoculated, according to memo announcing daily testing for unvaccinated employees
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201656106
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het is schokkend dat zij wordt gedwongen om zich te laten vaccineren. Niemand zou hiertoe moeten worden gedwongen. Het idee alleen al om mensen zo het mes op de keel te zetten is schrikbarend. Dit raakt ook juist de mensen in een lagere sociale klasse het hardst.
[..]
Ik vind het eerder schokkend dat iemand die (zogenaamd) verpleegster is en daarmee dus in contact is met kwetsbare mensen, niet zelf kan bedenken dat vaccineren een goed idee is. En dan niet alleen voor covid.

quote:
Ik denk zeker dat er onder laag opgeleiden inderdaad een sterkere tendens is om minder vertrouwen te hebben in bepaalde instituten en de overheid. Maar ik denk zeker niet dat je dit te zwart-wit moet bekijken. Ik ken toch meer dan genoeg mensen met een academische achtergrond die niet gevaccineerd zijn.
[..]
Ik denk dat daar geen peil op te trekken valt.
quote:
Daar ben ik het ook niet mee eens. Waar laagopgeleiden een tendens hebben om misschien te wantrouwend richting bepaalde instituten en de overheid te staan, hebben hoogopgeleiden een tendens te goedgelovig te zijn wat dat betreft. Dat heeft verder dus niet direct veel te maken met informatie op waarde kunnen inschatten.
Ook hier valt volgens mij geen peil op te trekken.

Sommige mensen zijn nou eenmaal goedgelovig of wantrouwend. Denk dat het niet accepteren van het concept "toeval" een grote gemene deler is. Er moet een reden voor van alles zijn en als die er niet is dan gaan ze die wel zoeken met de meest rare theorieen als gevolg.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201656136
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

Ik denk zeker dat er onder laag opgeleiden inderdaad een sterkere tendens is om minder vertrouwen te hebben in bepaalde instituten en de overheid.
En ik denk dat laag opgeleiden eerder minder bezig zijn met al die zaken. zij gaan gewoon mee met de flow en de fearporn.
quote:
Waar laagopgeleiden een tendens hebben om misschien te wantrouwend richting bepaalde instituten en de overheid te staan, hebben hoogopgeleiden een tendens te goedgelovig te zijn wat dat betreft.
Waar fearporn voldoende is om de laag opgeleiden mee te krijgen in het narratief, moet er voor de hoog opgeleiden meer bevestiging zijn. En daar komt dan de wetenschap in beeld, de religie van de 21e eeuw.

Zowel de fearporn als de wetenschappelijke uitleg worden dan weer door de media verkondigt, die bepalen welk narratief er uitgezonden wordt.
Alle neuzen in dezelfde richting zoals onze virologen het zo mooi kunnen verwoorden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201656180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 07:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Matthias Desmet, belgisch professor klinische psychologie is nochtans zeer interessant. Hij probeert de huidige massavorming en massahypnose te verklaren. Een aanrader.

Hij zat weer bij De Nieuwe Wereld een paar dagen geleden, zeker interessant.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:59:26 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201656193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:49 schreef devlinmr het volgende:
Ik vind het eerder schokkend dat iemand die (zogenaamd) verpleegster is en daarmee dus in contact is met kwetsbare mensen, niet zelf kan bedenken dat vaccineren een goed idee is. En dan niet alleen voor covid.
En dan nog moet zij de vrijheid hebben om zelf die keuze te maken. Als zij dit niet wil, zou zij dit niet hoeven te doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201656202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ik denk dat laag opgeleiden eerder minder bezig zijn met al die zaken. zij gaan gewoon mee met de flow en de fearporn.

Eens, daarom zie je ook veel meer laagopgeleiden tussen de extreme anti coronamaatregelen/vaccinatie groepen. Die trappen allemaal in de fearporn van de Thierries van deze wereld
quote:
[..]
Waar fearporn voldoende is om de laag opgeleiden mee te krijgen in het narratief, moet er voor de hoog opgeleiden meer bevestiging zijn. En daar komt dan de wetenschap in beeld, de religie van de 21e eeuw.
Je snapt neem ik aan dat wetenschap en religie haaks opelkaar staan.
quote:
Zowel de fearporn als de wetenschappelijke uitleg worden dan weer door de media verkondigt, die bepalen welk narratief er uitgezonden wordt.
Ik zou Blckbx en Welltschmerz nou niet echt "de" media willen noemen
quote:
Alle neuzen in dezelfde richting zoals onze virologen het zo mooi kunnen verwoorden.
Dat zou mooi zijn. Zie je in Denemarken bijvoorbeeld ook. Hoge vaccinatiegraad, geen dwang, maar wel alles open. Die trappen namelijk veel minder in de fearporn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201656219
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En dan nog moet zij de vrijheid hebben om zelf die keuze te maken. Als zij dit niet wil, zou zij dit niet hoeven te doen.
Waarom? Ik zou het prima snappen als vaccinatie een voorwaarde is om met kwetsbare groepen aan de slag te kunnen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:06:49 #213
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201656274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:59 schreef devlinmr het volgende:
Eens, daarom zie je ook veel meer laagopgeleiden tussen de extreme anti coronamaatregelen/vaccinatie groepen. Die trappen allemaal in de fearporn van de Thierries van deze wereld
En zo heb je ook weer mensen die in de fearporn trappen van de MSM.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waarom? Ik zou het prima snappen als vaccinatie een voorwaarde is om met kwetsbare groepen aan de slag te kunnen.
Vrijheid, daarom. Daarnaast is het ook niet zo dat mensen na vaccinatie het virus niet meer kunnen krijgen of overdragen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:07:01 #214
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201656276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En ik denk dat laag opgeleiden eerder minder bezig zijn met al die zaken. zij gaan gewoon mee met de flow en de fearporn.
[..]
Waar fearporn voldoende is om de laag opgeleiden mee te krijgen in het narratief, moet er voor de hoog opgeleiden meer bevestiging zijn. En daar komt dan de wetenschap in beeld, de religie van de 21e eeuw.

Zowel de fearporn als de wetenschappelijke uitleg worden dan weer door de media verkondigt, die bepalen welk narratief er uitgezonden wordt.
Alle neuzen in dezelfde richting zoals onze virologen het zo mooi kunnen verwoorden.
Wetenschap is geen religie of een ideologie. Daar ga je al de fout mee in. Het is trouwens wetenschap helaas die jou stukje tekst mogelijk maakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 06-10-2021 10:12:17 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201656281
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201656324
" wetenschap, de religie van de 21e eeuw"

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:07 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wetenschap is geen religie of een ideologie. Daar ga je al d fout mee in.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:59 schreef devlinmr het volgende:
Je snapt neem ik aan dat wetenschap en religie haaks opelkaar staan.
Zijn het hier nou de laag opgeleiden of de hoog opgeleiden die moeite hebben met simpele beeldspraak :?

[ Bericht 2% gewijzigd door UncleScorp op 06-10-2021 10:48:17 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201656424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waarom? Ik zou het prima snappen als vaccinatie een voorwaarde is om met kwetsbare groepen aan de slag te kunnen.
Waarom?
Een nietgevaccineerde die besmet raakt, zal symptomen vertonen en thuis blijven of in quarantaine gezet worden. Is dus geen bedreiging meer voor de kwetsbare groep.
Een gevaccineerde die evengoed besmet kan raken én besmettelijk zijn, vertoont geen symptomen en blijft dus gewoon verder in contact komen met de kwetsbare groep.
...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:25:38 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201656469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:07 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wetenschap is geen religie of een ideologie. Daar ga je al d fout mee in.
Wetenschap heeft voor een bepaalde groep mensen wel een sacrale waarde gekregen. Dit terwijl ook de wetenschap niet perfect is, er fouten worden gemaakt, geregeld zijn er tegenstrijdige studie en meer dan eens worden eerder getrokken conclusies bijgesteld. Daarom is het belangrijk om ook de wetenschap altijd kritisch te benaderen waarbij deze ook niet per definitie moet worden gezien als de absolute en onomstreden waarheid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:34:28 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201656544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom?
Een nietgevaccineerde die besmet raakt, zal symptomen vertonen en thuis blijven of in quarantaine gezet worden. Is dus geen bedreiging meer voor de kwetsbare groep.
Een gevaccineerde die evengoed besmet kan raken én besmettelijk zijn, vertoont geen symptomen en blijft dus gewoon verder in contact komen met de kwetsbare groep.
...
Vaccinatie gaat niet meer om bescherming of virusbestrijding.

Het gaat erom of je deugt en je 'burgerlijke plicht' doet. Lekker laten gaan joh.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201656550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Eens, daarom zie je ook veel meer laagopgeleiden tussen de extreme anti coronamaatregelen/vaccinatie groepen. Die trappen allemaal in de fearporn van de Thierries van deze wereld
[..]
Je snapt neem ik aan dat wetenschap en religie haaks opelkaar staan.
[..]
Ik zou Blckbx en Welltschmerz nou niet echt "de" media willen noemen
[..]
Dat zou mooi zijn. Zie je in Denemarken bijvoorbeeld ook. Hoge vaccinatiegraad, geen dwang, maar wel alles open. Die trappen namelijk veel minder in de fearporn
subtiele doch naïeve poging om mijn woorden te verdraaien naar jouw kraam.

- fearporn kwam oorspronkelijk gewoon van virologen en regeringsleiders. Dit heeft gezorgd voor het creëren van de massavorming en massahypnose, waardoor de laag opgeleiden gedwee in de rij gingen staan voor de prik.
Daarom zie je ook zo veel laag opgeleiden zo extreem pro-vaccinatie worden, kijk nog maar es gewoon op Fok.

Volgens prof Desmet is het bij massavorming ook cruciaal dat er een tegengeluid blijft bestaan, zoniet zal de massa overgaan tot atrocities ... laat ons hopen dat het zover niet komt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201656616
quote:
De coronapas blijft van kracht, dat oordeelde de rechter vanochtend in Den Haag. De overheid maakt zich met het toepassen van het coronatoegangsbewijs niet schuldig aan discriminatie. Dat is het oordeel van de voorzieningenrechter, schrijft advocaat Bart Maes, die het kort geding tegen de Nederlandse staat voerde. Maes vindt de controles op de QR-codes ‘onwettig, strafbaar en discriminerend’. De maatregel is volgens hem in strijd met de grondwet en internationale verdragen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 oktober 2021 @ 11:10:33 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201656811
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201656820
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wetenschap heeft voor een bepaalde groep mensen wel een sacrale waarde gekregen. Dit terwijl ook de wetenschap niet perfect is, er fouten worden gemaakt, geregeld zijn er tegenstrijdige studie en meer dan eens worden eerder getrokken conclusies bijgesteld. Daarom is het belangrijk om ook de wetenschap altijd kritisch te benaderen waarbij deze ook niet per definitie moet worden gezien als de absolute en onomstreden waarheid.
Daarvoor hebben wij de NOS die filtert en toetst de wetenschappelijke waarden van artikelen. :)
Vakman pur sang
pi_201656821
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En zo heb je ook weer mensen die in de fearporn trappen van de MSM.

Ik zie erg weinig fearporn van de "MSM"
quote:
[..]
Vrijheid, daarom. Daarnaast is het ook niet zo dat mensen na vaccinatie het virus niet meer kunnen krijgen of overdragen.
Nee, maar wel veel minder waarschijnlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201656871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom?
Een nietgevaccineerde die besmet raakt, zal symptomen vertonen en thuis blijven of in quarantaine gezet worden. Is dus geen bedreiging meer voor de kwetsbare groep.
Een gevaccineerde die evengoed besmet kan raken én besmettelijk zijn, vertoont geen symptomen en blijft dus gewoon verder in contact komen met de kwetsbare groep.
...
Kans dat iemand die gevaccineerd is besmet raakt en dus besmettelijk is is vele male kleiner. Ook ongevaccineerden kunnen symptoomloos besmettelijk zijn.

Verder had ik het over vaccinatie in het algemeen. Hep A bijvoorbeeld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201656903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
subtiele doch naïeve poging om mijn woorden te verdraaien naar jouw kraam.

- fearporn kwam oorspronkelijk gewoon van virologen en regeringsleiders. Dit heeft gezorgd voor het creëren van de massavorming en massahypnose, waardoor de laag opgeleiden gedwee in de rij gingen staan voor de prik.
Daarom zie je ook zo veel laag opgeleiden zo extreem pro-vaccinatie worden, kijk nog maar es gewoon op Fok.
Wat een onzin. Het hele stuk van Desmet is alleen al fearporn
quote:
Volgens prof Desmet is het bij massavorming ook cruciaal dat er een tegengeluid blijft bestaan, zoniet zal de massa overgaan tot atrocities ... laat ons hopen dat het zover niet komt.
Wat denk je zelf
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201657428
Waarom worden er eigenlijk massaal kinderen ingezet om qr codes te scannen..

Om die onzin te normaliseren voor de toekomst ? vroeg beginnen met hersenspoelen zodat ze dit systeem normaal gaan vinden.
pi_201657456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:06 schreef PSVCL het volgende:
Waarom worden er eigenlijk massaal kinderen ingezet om qr codes te scannen..

Om die onzin te normaliseren voor de toekomst ? vroeg beginnen met hersenspoelen zodat ze dit systeem normaal gaan vinden.
Het zijn sowiso al kinderen van het nieuwe normaal
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:14:18 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201657520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:
Ik zie erg weinig fearporn van de "MSM"
Ik denk eerder dat je het niet wilt zien. Neem bijvoorbeeld al die artikelen die voorbij zijn gekomen over jonge of schijnbaar kerngezonde mensen die verschrikkelijk ziek werden van Covid en soms zelfs overleden. Of neem de dramatische verhalen omtrent het vermeende 'Long-Covid'. Die zijn bedoelt om angst aan te jagen, dan wel de vaccinatiebreedheid te laten toenemen. Kortom, doelbewuste fearporn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201657631
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat je het niet wilt zien. Neem bijvoorbeeld al die artikelen die voorbij zijn gekomen over jonge of schijnbaar kerngezonde mensen die verschrikkelijk ziek werden van Covid en soms zelfs overleden.
Die artikelen in reactie op "het is maar een griepje dat misbruikt wordt om een dictatuur op te zetten" bedoel je?

quote:
Of neem de dramatische verhalen omtrent het vermeende 'Long-Covid'. Die zijn bedoelt om angst aan te jagen, dan wel de vaccinatiebreedheid te laten toenemen. Kortom, doelbewuste fearporn.
Hoezo "vermeend"? Is ondertussen redelijk wat onderzoek geweest en er is weinig "vermeends" aan.

https://www.nature.com/articles/s41591-021-01433-3
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:26:29 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201657640
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat je het niet wilt zien. Neem bijvoorbeeld al die artikelen die voorbij zijn gekomen over jonge of schijnbaar kerngezonde mensen die verschrikkelijk ziek werden van Covid en soms zelfs overleden. Of neem de dramatische verhalen omtrent het vermeende 'Long-Covid'. Die zijn bedoelt om angst aan te jagen, dan wel de vaccinatiebreedheid te laten toenemen. Kortom, doelbewuste fearporn.
Denk je dat die verhalen verzonnen zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:31:03 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201657680
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat je het niet wilt zien. Neem bijvoorbeeld al die artikelen die voorbij zijn gekomen over jonge of schijnbaar kerngezonde mensen die verschrikkelijk ziek werden van Covid en soms zelfs overleden. Of neem de dramatische verhalen omtrent het vermeende 'Long-Covid'. Die zijn bedoelt om angst aan te jagen, dan wel de vaccinatiebreedheid te laten toenemen. Kortom, doelbewuste fearporn.
Wat vind je dan van dat theatrale filmpje van een Gietelink hierboven, over Bell's palsy?
Huilen dan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:32:09 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201657689
Waarbij overigens moet worden opgemerkt dat, los van coronavaccinaties, de incidentie daarvan zo'n 20-30 gevallen per 100.000 mensen per jaar is. Uit de RCT statistieken blijkt ongeveer dezelfde incidentie voor coronavaccinaties, dus in hoeverre is sprake is van een oorzakelijk verband...

Toegegeven: sinds januari heb ik me er niet meer heel erg in verdiept, dus kan zijn dat die incidentie nu (toch) hoger blijkt te liggen.
Huilen dan.
  Admin woensdag 6 oktober 2021 @ 12:37:15 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201657736
Wat posts die op de man waren wegehaald en de quotes daarop.
Het gaat eigenlijk enorm goed ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201657819
https://www.nu.nl/coronav(...)t-te-verdwijnen.html

Mooi, QR vragen is dus niet discriminerend.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:48:11 #236
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201657826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik zie erg weinig fearporn van de "MSM"
[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Huig
pi_201658058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 01:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
als je bedreigt wordt doe je niet zo snel je mond open.
Op wereldschaal, good luck mannnn, mee dat is niet realistisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201658076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk eerder dat virsussen juist goed zijn voor de mensheid op de langere termijn, zonder virusziektes waren we allemaal slappe bleke karkassen.
Juich hier voor virus.
Virussen zijn inderdaad cruciaal geweest in de evolutie.
Maar hoezo ben je een slap bleek karkas als je nooit ziek bent geweest?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 6 oktober 2021 @ 13:36:40 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201658283
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat vind je dan van dat theatrale filmpje van een Gietelink hierboven, over Bell's palsy?
Fearporn natuurlijk. Je kunt dat van twee kanten hebben uiteraard. De ene kant legt de nadruk op Covid, de andere kant op de mogelijke bijwerkingen van het vaccin. Naar mijn mening zou er ruimte moeten zijn voor beide kanten, ik denk namelijk dat het beide zaken betreft die aandacht verdienen. Alleen sommigen zijn van mening dat alleen het eerste aandacht verdient en het tweede is simpelweg "misinformatie". Dan hanteer je dus een dubbele standaard.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:
Die artikelen in reactie op "het is maar een griepje dat misbruikt wordt om een dictatuur op te zetten" bedoel je?
Nee, dat is niet in een reactie ergens op. Het is zoals aangegeven simpelweg bedoelt om mensen bang te maken, dan wel de vaccinatiebereidheid op te schroeven.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:
Hoezo "vermeend"? Is ondertussen redelijk wat onderzoek geweest en er is weinig "vermeends" aan.

https://www.nature.com/articles/s41591-021-01433-3
Vermeend omdat lang klachten houden na een virus of griep niets nieuws is. Ik had een aantal jaar geleden de griep gehad en daarna nog een dikke vier maanden rondgelopen met klachten. Hoest hield iets van 10 weken aan. Twee keer naar de huisarts geweest die het allemaal compleet onschuldige achtte en stelde dat dit nu eenmaal kan voorkomen. En dergelijke verhalen zijn er veel meer, soms hakken dit soort dingen er even flink in en heb je daar lange tijd last van. Vanuit dat perspectief vind ik het ook enigszins vreemd dat we nu bij Covid hier ineens zoveel aandacht aan besteden, doen alsof dit iets compleet nieuws is en zelfs een hele nieuwe ziekte hebben bedacht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 6 oktober 2021 @ 13:43:01 #240
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201658348
En de man is een acteur. Het is ook een soort van informatie-oorlog, vertroebeling zodat men niet meer weet wat waar is. Een ding weet ik zeker, corona is een storm in een glas water.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201658496
quote:
Wat ik dan zo bijzonder vindt is dat dit soort bijwerkingen altijd bij familie of vrienden van "wappies" gebeurd.
pi_201658576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:59 schreef magrec het volgende:

[..]
Wat ik dan zo bijzonder vindt is dat dit soort bijwerkingen altijd bij familie of vrienden van "wappies" gebeurd.
Wat ik dan zo bijzonder vindt is dat ''lockdownies'' altijd met vage verhalen komen van familieleden of vrienden die vanwege corona op de ic liggen. Terwijl daar amper mensen liggen. En dat terwijl ik zelf niemand in mn omgeving ken die corona heeft opgelopen.
pi_201658680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wat ik dan zo bijzonder vindt is dat ''lockdownies'' altijd met vage verhalen komen van familieleden of vrienden die vanwege corona op de ic liggen. Terwijl daar amper mensen liggen. En dat terwijl ik zelf niemand in mn omgeving ken die corona heeft opgelopen.
euhhhh amper???
pi_201658733
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fearporn natuurlijk. Je kunt dat van twee kanten hebben uiteraard. De ene kant legt de nadruk op Covid, de andere kant op de mogelijke bijwerkingen van het vaccin. Naar mijn mening zou er ruimte moeten zijn voor beide kanten, ik denk namelijk dat het beide zaken betreft die aandacht verdienen. Alleen sommigen zijn van mening dat alleen het eerste aandacht verdient en het tweede is simpelweg "misinformatie". Dan hanteer je dus een dubbele standaard.
[..]
Nee, dat is niet in een reactie ergens op. Het is zoals aangegeven simpelweg bedoelt om mensen bang te maken, dan wel de vaccinatiebereidheid op te schroeven.
Zal gedeeltelijk inderdaad vaccinatiebereidheid opschroeven zijn. Echter de cijfers van aantal doden/IC/ziekenhuisopnames zijn geenszins angstporno.

quote:
[..]
Vermeend omdat lang klachten houden na een virus of griep niets nieuws is. Ik had een aantal jaar geleden de griep gehad en daarna nog een dikke vier maanden rondgelopen met klachten. Hoest hield iets van 10 weken aan. Twee keer naar de huisarts geweest die het allemaal compleet onschuldige achtte en stelde dat dit nu eenmaal kan voorkomen. En dergelijke verhalen zijn er veel meer, soms hakken dit soort dingen er even flink in en heb je daar lange tijd last van. Vanuit dat perspectief vind ik het ook enigszins vreemd dat we nu bij Covid hier ineens zoveel aandacht aan besteden, doen alsof dit iets compleet nieuws is en zelfs een hele nieuwe ziekte hebben bedacht.
Dus niet vermeend maar realistisch. Verschil is dat griep minder besmettelijk en een hogere natuurlijke resistentie heeft onder de mensen. Met als gevolg dat de groep die lange tijd last heeft vele malen groter is dan bij griep.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:29:42 #245
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201658873
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zal gedeeltelijk inderdaad vaccinatiebereidheid opschroeven zijn. Echter de cijfers van aantal doden/IC/ziekenhuisopnames zijn geenszins angstporno.
[..]
Dus niet vermeend maar realistisch. Verschil is dat griep minder besmettelijk en een hogere natuurlijke resistentie heeft onder de mensen. Met als gevolg dat de groep die lange tijd last heeft vele malen groter is dan bij griep.
Nee? Die cijfers dagelijks na het nieuws, voor het weer, afdraaien is geen fearporn?

Waarom dan niet dagelijks auto-ongelukken? Dode fietsers? Griep doden?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201659365
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee? Die cijfers dagelijks na het nieuws, voor het weer, afdraaien is geen fearporn?

Waarom dan niet dagelijks auto-ongelukken? Dode fietsers? Griep doden?
Als je dat al fearporn vind.... sta je altijd zo angstig in het leven?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:22:41 #247
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201659391
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201660012
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee? Die cijfers dagelijks na het nieuws, voor het weer, afdraaien is geen fearporn?
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst het nieuws hebt gekeken, maar dat doen ze al tijden niet meer.
Verder is het geen fearporn maar feitelijke berichtgeving
quote:
Waarom dan niet dagelijks auto-ongelukken? Dode fietsers? Griep doden?
Er is geen griepgolf momenteel. Als ik mij goed herinner deden ze dat in 2018 inderdaad ook regelmatig. En sowieso bij elke griep epidemie wordt daar melding van gemaakt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201661247
twitter


zweden gaat wel verstandig doen. Er komen steeds meer bijwerkingen naar buiten, maar nee hoor het vaccin is echt veilig. Zoveel vrouwen die melding doen van onregelmatige menstruaties na de vaccinatie, plotseling veel nieuwsberichten met 48-jarige is plotseling overleden, 49-jarige is plotseling overleden, 18-jarige is plotseling overleden en allemaal na hartfalen. Maar het ligt echt niet aan die prik.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 18:21:40 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201661491
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst het nieuws hebt gekeken, maar dat doen ze al tijden niet meer.
Verder is het geen fearporn maar feitelijke berichtgeving
[..]
Er is geen griepgolf momenteel. Als ik mij goed herinner deden ze dat in 2018 inderdaad ook regelmatig. En sowieso bij elke griep epidemie wordt daar melding van gemaakt
Ik raad je aan lekker het klimaatjournaal te gaan kijken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201661508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik raad je aan lekker het klimaatjournaal te gaan kijken.
Waarom? Zie buiten wel dat het kutweer is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201661533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zal gedeeltelijk inderdaad vaccinatiebereidheid opschroeven zijn. Echter de cijfers van aantal doden/IC/ziekenhuisopnames zijn geenszins angstporno.
[..]
Dus niet vermeend maar realistisch. Verschil is dat griep minder besmettelijk en een hogere natuurlijke resistentie heeft onder de mensen. Met als gevolg dat de groep die lange tijd last heeft vele malen groter is dan bij griep.
Waarom denk je dat de griep besmettelijker is? Geen extra doden tov 2018 te bespeuren. Maar zogezegd wel 3* meer besmettingen en 3* zo dodelijk.

Dat kan niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201661558
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat je het niet wilt zien. Neem bijvoorbeeld al die artikelen die voorbij zijn gekomen over jonge of schijnbaar kerngezonde mensen die verschrikkelijk ziek werden van Covid en soms zelfs overleden. Of neem de dramatische verhalen omtrent het vermeende 'Long-Covid'. Die zijn bedoelt om angst aan te jagen, dan wel de vaccinatiebreedheid te laten toenemen. Kortom, doelbewuste fearporn.
Amen.

Statistieken produceren over het vermeende long covid is ze nog niet gelukt. Behalve dan dat 50% lang moet herstellen na IC opname.

Maar dat lijkt me logisch, je komt niet voor de grap op de IC.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201661628
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom?
Een nietgevaccineerde die besmet raakt, zal symptomen vertonen en thuis blijven of in quarantaine gezet worden. Is dus geen bedreiging meer voor de kwetsbare groep.
Een gevaccineerde die evengoed besmet kan raken én besmettelijk zijn, vertoont geen symptomen en blijft dus gewoon verder in contact komen met de kwetsbare groep.
...
Kans daarop is giga anders was er wel groepsimmuniteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201661633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Vaccinatie gaat niet meer om bescherming of virusbestrijding.

Het gaat erom of je deugt en je 'burgerlijke plicht' doet. Lekker laten gaan joh.
Communistisch dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201661661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Waarom?
Een nietgevaccineerde die besmet raakt, zal symptomen vertonen en thuis blijven of in quarantaine gezet worden. Is dus geen bedreiging meer voor de kwetsbare groep.
Een gevaccineerde die evengoed besmet kan raken én besmettelijk zijn, vertoont geen symptomen en blijft dus gewoon verder in contact komen met de kwetsbare groep.
...
Kans daarop is giga anders was er wel groepsimmuniteit.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kans dat iemand die gevaccineerd is besmet raakt en dus besmettelijk is is vele male kleiner. Ook ongevaccineerden kunnen symptoomloos besmettelijk zijn.

Verder had ik het over vaccinatie in het algemeen. Hep A bijvoorbeeld
Definieer velen malen kleiner want feit is tussen 3-4x minder vaak besmet te meten via PCR en die cijfers worden met de dag slechter.

En dan maak je een aanname dat dit lineair correleert met de kans om een ander te besmetten.

Ik herhaal me hier echt 100x maar als vaccineren zo sterk is tegen besmettingen dan was dit virus allang uitgeroeid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201661671
twitter
pi_201662008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Er zijn al maanden protesten in Europa, dus hoezo kan dat hier niet gebeuren?
Zo bijzonder is het allemaal niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201662019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kans daarop is giga anders was er wel groepsimmuniteit.
[..]
Definieer velen malen kleiner want feit is tussen 3-4x minder vaak besmet te meten via PCR en die cijfers worden met de dag slechter.

En dan maak je een aanname dat dit lineair correleert met de kans om een ander te besmetten.

Ik herhaal me hier echt 100x maar als vaccineren zo sterk is tegen besmettingen dan was dit virus allang uitgeroeid.
Ah, dat heb ik even gemist, is iedereen wereldwijd gevaccineerd?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201662671
Ik sta op "de" lijst :7

Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201663483
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, dat heb ik even gemist, is iedereen wereldwijd gevaccineerd?
Het werkt zo goed tegen besmettingen dat iedereen gevaccineerd moet worden.

Abort all ratio?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201663624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het werkt zo goed tegen besmettingen dat iedereen gevaccineerd moet worden.

Abort all ratio?
Als je het virus wilt uitroeien zul je toch aardig dicht tegen de 100 aan moeten gaan zitten, wereldwijd zitten we op 10% zag ik.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201663719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je het virus wilt uitroeien zul je toch aardig dicht tegen de 100 aan moeten gaan zitten, wereldwijd zitten we op 10% zag ik.
En alle dieren.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201664684
Waarom wordt Urk hier eigenlijk genegeerd? Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
pi_201664780
twitter


Ik weet dat het offtopic is, maar ben benieuwd wanneer de echte crisis gaat komen en dan heb ik het niet over de coronacrisis.
pi_201664799
quote:
Canada verplicht een coronavaccinatie voor overheidsmedewerkers, en in treinen en vliegtuigen. Personeel dat een inenting weigert, moet met onbetaald verlof.

Passagiers van 12 jaar en ouder moeten in treinen, vliegtuigen en op cruiseschips binnen Canada volledig zijn gevaccineerd. De regeling geldt vanaf einde deze maand, maakten premier Justin Trudeau en zijn plaatsvervanger bekend. Tot 30 november wordt een negatieve test nog geaccepteerd om toegang te krijgen. Om te reizen, moet je zijn ingeënt, vatte Trudeau de nieuwe regel samen.

"Als je nog niet bent ingeënt en deze winter wilt reizen, laat me dan duidelijk zijn: er zullen maar een paar uiterst zeldzame uitzonderingen zijn", zei hij volgens het Canadese medium La Presse. "Voor de zeer, zeer grote meerderheid van de mensen zijn de regels heel eenvoudig: om te reizen, moet je worden gevaccineerd", zei Trudeau tijdens een persconferentie in het Parlement.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onavirus-maatregelen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201664823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je het virus wilt uitroeien zul je toch aardig dicht tegen de 100 aan moeten gaan zitten, wereldwijd zitten we op 10% zag ik.
Dit haal je uit je dikke duim allemaal he. Dat weet je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201664981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:58 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Ik weet dat het offtopic is, maar ben benieuwd wanneer de echte crisis gaat komen en dan heb ik het niet over de coronacrisis.
Niks crisis, die inflatie blijft in de financiële sector hangen.

Lage rentes want gebrek aan inflatie en gebrek aan mogelijkheden tot want faillissementen.

Als er inflatie komt verdampen schulden... Want de rente zal maar beperkt stijgen.

Maar het vreemdvermogen en geld van Jan met de pet zit nu in de aandelen en huizen. Alles is schuld gefinancierd.

De grote vermogensdip zal wel weer komen en dat doet wel wat aan de bestedingenkant.. Die fragiliteit zit er wel in.

Ik ben dus niet zozeer bang voor inflatie, maar meer naar die bubbels.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201664993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heel normaal. Het oude normaal was heel vreemd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:26:29 #270
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201665132
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:50 schreef mir1986 het volgende:
Waarom wordt Urk hier eigenlijk genegeerd? Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Niet alleen hier, Urk wordt ook door de zogenaamde virusexperts genegeerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:35:01 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201665249
Wat wil je over Urk te zeggen dan?
Huilen dan.
  † In Memoriam † woensdag 6 oktober 2021 @ 22:43:44 #272
88815 The_Emotion
98.3
pi_201665346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niks crisis, die inflatie blijft in de financiële sector hangen.

Lage rentes want gebrek aan inflatie en gebrek aan mogelijkheden tot want faillissementen.

Als er inflatie komt verdampen schulden... Want de rente zal maar beperkt stijgen.

Maar het vreemdvermogen en geld van Jan met de pet zit nu in de aandelen en huizen. Alles is schuld gefinancierd.

De grote vermogensdip zal wel weer komen en dat doet wel wat aan de bestedingenkant.. Die fragiliteit zit er wel in.

Ik ben dus niet zozeer bang voor inflatie, maar meer naar die bubbels.
Zou kunnen, heb verder weinig verstand van economie.
Wel kijk ik naar chaos, iets wat altijd eindigt waar het mee begon.
Wc-papier... van winkelwagens volstouwen, tot je je reet kan afvegen met biljetten van ¤100.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201665371
quote:
2s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:43 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Zou kunnen, heb verder weinig verstand van economie.
Wel kijk ik naar chaos, iets wat altijd eindigt waar het mee begon.
Wc-papier... van winkelwagens volstouwen, tot je je reet kan afvegen met biljetten van ¤100.
Prima meer toiletpapier kopen dan.

In USA zijn ze wel bang voor inflatie.. Maar dan stijgt de rente nog niet perse. De ruimte is er niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201666590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dit haal je uit je dikke duim allemaal he. Dat weet je?
https://graphics.reuters.(...)-rollout-and-access/

Zie daar niet dat de hele wereldbevolking is ingeënt.
Dat heb jij verzonnen.
Niet de zaken omdraaien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201666602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Niet alleen hier, Urk wordt ook door de zogenaamde virusexperts genegeerd.
Ik begrijp ook niet waarom we werkelijk niets horen over Jipsingboermussel.
Wat hebben ze te verbergen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 07:23:36 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201666761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://graphics.reuters.(...)-rollout-and-access/

Zie daar niet dat de hele wereldbevolking is ingeënt.
Dat heb jij verzonnen.
Niet de zaken omdraaien.
Wat ik begreep nu 1/3 2 vaccinaties +-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201666774
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat ik begreep nu 1/3 2 vaccinaties +-

Volgens Ludovico is dat genoeg om het virus uit te roeien :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 07:28:57 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201666788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens Ludovico is dat genoeg om het virus uit te roeien :Y
En zwemmen in rioolwater natuurlijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201666887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
https://graphics.reuters.(...)-rollout-and-access/

Zie daar niet dat de hele wereldbevolking is ingeënt.
Dat heb jij verzonnen.
Niet de zaken omdraaien.
Jij zegt dat de hele wereld ingeënt moet worden voor immuniteit. Ga je dat nog onderbouwen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201666892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens Ludovico is dat genoeg om het virus uit te roeien :Y
Je kan niet lezen, prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201666895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij zegt dat de hele wereld ingeënt moet worden voor immuniteit. Ga je dat nog onderbouwen?
Nee, dat zuig je uit je dikke duim.
Dus dat hoef ik niet te onderbouwen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201666897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
En zwemmen in rioolwater natuurlijk.
Volwassen reactie. Top
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201666913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat zuig je uit je dikke duim.
Dus dat hoef ik niet te onderbouwen.
...
Jezusmina wat zielig weer dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201666915
Ben echt helemaal klaar met dat getrol steeds.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201666916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je kan niet lezen, prima.
Ik herhaal me hier echt 100x maar als vaccineren zo sterk is tegen besmettingen dan was dit virus allang uitgeroeid.

Dat schreef je.
Dus de huidige vaccinatiegraad wereldwijd zou voldoende moeten zijn om het virus uit te roeien.
We zitten kennelijk op 1/3 van de bevolking.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201666921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:57 schreef ludovico het volgende:
Ben echt helemaal klaar met dat getrol steeds.
Nou,houd er dan een keer mee op ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201666931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:57 schreef ludovico het volgende:
Ben echt helemaal klaar met dat getrol steeds.
Reageer er dan gewoon niet meer op ... heb zelf ondertussen ook al lijstje van no-reply-worth
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:08:19 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201666968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Volwassen reactie. Top
Dit argument werd vaker gebruikt door de video van George Carlin te delen waarbij hij dit aangeeft om de immuniteit te versterken.
Door dus in rioolwater te zwemmen.
Natuurlijk over de top..
Maar denk dat het eerder averechts werkt.. zeker als je een wondje of iets hebt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201667010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:50 schreef mir1986 het volgende:
Waarom wordt Urk hier eigenlijk genegeerd? Lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Urk is Bible belt toch?

AD.nl: Biblebelt kleurt donkerder op coronakaart, GGD voorziet oplevingen van het virus.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-het-virus~a29a3f93/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dit argument werd vaker gebruikt door de video van George Carlin te delen waarbij hij dit aangeeft om de immuniteit te versterken.
Door dus in rioolwater te zwemmen.
Natuurlijk over de top..
Maar denk dat het eerder averechts werkt.. zeker als je een wondje of iets hebt..
Zit wel een kern van waarheid in.
Zijn volgens mij redelijk wat onderzoeken die de grote hoeveelheid allergieën in het westen wijten aan teveel hygiëne.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 07:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik herhaal me hier echt 100x maar als vaccineren zo sterk is tegen besmettingen dan was dit virus allang uitgeroeid.

Dat schreef je.
Dus de huidige vaccinatiegraad wereldwijd zou voldoende moeten zijn om het virus uit te roeien.
We zitten kennelijk op 1/3 van de bevolking.
Ook in Nederland zitten we nog lang niet op de vereiste percentages als je kijkt naar de totale bevolking en niet alleen naar 12+
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667047
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ook in Nederland zitten we nog lang niet op de vereiste percentages als je kijkt naar de totale bevolking en niet alleen naar 12+
Jij denkt dus ook serieus dat er groepsimmuniteit mogelijk is? Damn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201667051
Dat is dus letterlijk een principe waar ook main Stream virologen 9 maanden terug al vanaf stapten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201667073
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij denkt dus ook serieus dat er groepsimmuniteit mogelijk is? Damn.
Jij roept dat het vaccin het virus allang had moeten uitroeien.
Daar gaat het om, niet of groepsimmuniteit mogelijk is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:30:59 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201667094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zit wel een kern van waarheid in.
Zijn volgens mij redelijk wat onderzoeken die de grote hoeveelheid allergieën in het westen wijten aan teveel hygiëne.
Dat klopt zeker..
Aangezien we zelf ontzettend veel wassen, krijgt ons lichaam niet zo snel de kans om te reageren op een bacterie en zodoende kan je lichaam er geen weerstand voor opbouwen.

Maar goed zwemmen in rioolwater is natuurlijk het andere uiterste.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201667099
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:30 schreef theguyver het volgende:
Dat klopt zeker..
Aangezien we zelf ontzettend veel wassen, krijgt ons lichaam niet zo snel de kans om te reageren op een bacterie en zodoende kan je lichaam er geen weerstand voor opbouwen.
Tip voor de toekomst ... prikken voor alles *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:31:57 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201667101
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ook in Nederland zitten we nog lang niet op de vereiste percentages als je kijkt naar de totale bevolking en niet alleen naar 12+
We liggen wel behoorlijk voor op veel andere landen.

Correctie we lagen ver voor op andere landen..
Ik Ie dat de aantallen behoorlijk zijn gestagneerd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201667105
Je had dat in dit land of andere landen waar veel geprikt is dat moeten kunnen observeren ja.

Nergens gezegd de complete wereld. Maar wie weet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201667117
Ondertussen is dit virus besmettelijker maar minder schadelijk dan Influenza, maar corona moet uitgeroeid worden. En iedereen aan het vaccin... Zelfs tegen hun wil.

Nee heel normaal die extreme gedachtes.

En groepsimmuniteit is een leugen. Influenza is wss nog makkelijker uit te roeien.

Maar nutteloze exercitie, er komt wel weer een ander virus en je mag weer opnieuw beginnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')