quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oude aanbod lijkt tegen te vallen ik dacht dat ze in de VS zo ongeveer de gehele Criterion collectie hebben op HBO Max, als ik die lijst hier zie 6 films van voor 1960.
Er zal een kosten/batenanalyse worden gemaakt mbt de kosten van het maken van zaken als ondertitels. Daarnaast moet elke streamingdienst in Europa een x% aanbod EU-content bevatten. Als ze daar (nog) niet voldoende van hebben dan zullen ze dat percentage alleen kunnen halen door (voorlopig) minder US content aan te bieden. You may thank the EU for that.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oude aanbod lijkt tegen te vallen ik dacht dat ze in de VS zo ongeveer de gehele Criterion collectie hebben op HBO Max, als ik die lijst hier zie 6 films van voor 1960.
Dat laatste is helaas waar inderdaad. HBO heeft daar nog niet echt in geïnvesteerd zoals Netflix dat bijvoorbeeld wel gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:27 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Er zal een kosten/batenanalyse worden gemaakt mbt de kosten van het maken van zaken als ondertitels. Daarnaast moet elke streamingdienst in Europa een x% aanbod EU-content bevatten. Als ze daar (nog) niet voldoende van hebben dan zullen ze dat percentage alleen kunnen halen door (voorlopig) minder US content aan te bieden. You may thank the EU for that.
Ik gebruik het ook al een tijdje via VPN. Maar hoe stream je naar de tv? Ik heb dat nooit aan de praat gekregen met Chromecast.quote:Op zondag 27 februari 2022 11:26 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Mijn zoon woont in de VS, dus ik gebruik zijn abonnement met VPN
Ik heb geen ervaring met Chromecast. Met de HBO Max app op de iPad of iPhone kan ik via Airplay streamen naar de tv.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook al een tijdje via VPN. Maar hoe stream je naar de tv? Ik heb dat nooit aan de praat gekregen met Chromecast.
Nofi, maar zou je in het vervolg ook een interessant stukje(s) uit je link kunnen plaatsen, naast de link als bron?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:19 schreef Johannes788 het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)en-filmhistorie.html
Tenzij de EU maandag weggevaagd wordt door een kernwapen, zie ikzelf geen enkele reden waarom de launch niet door zou kunnen gaan? Beetje erg vreemde uitspraak imho...quote:Met de start van HBO Max in Nederland op 8 maart komt de tweede streamingdienst in korte tijd op de markt, na Viaplay. Christina Sulebakk, de Europese baas van HBO, houdt nog wel een kleine slag om de arm. "Als alles goed gaat", zegt ze. "Want de oorlog in Oekraïne houdt ons bezig." Maar misschien biedt een dergelijke dienst juist wel troost en afleiding in moeilijke tijden, voegt ze daaraan toe.
Het is toch wel een beetje politiek correct om er iets van te zeggen in deze tijd. Ik verwacht ook dat de launch gewoon door gaat (tenzij er inderdaad een nuke op Europe valt, maar dan hebben we grotere problemen) eigenlijk en dat die uitspraak puur gedaan is om geen verwijten te krijgen dat ze reclame aan het maken zijn terwijl er een oorlog gaande is. Niet echt politiek correct om dat te negeren in deze tijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nofi, maar zou je in het vervolg ook een interessant stukje(s) uit je link kunnen plaatsen, naast de link als bron?
Het is niet zo geweldig als er alleen een linkje geplaatst wordt (het lijkt mij toch ook dat je hier iets leuks over wil zeggen, of een mening over wil geven, of in elk geval iets over wil zeggen?)
Wat mij in elk geval opviel in dit item, is het volgende:
[..]
Tenzij de EU maandag weggevaagd wordt door een kernwapen, zie ikzelf geen enkele reden waarom de launch niet door zou kunnen gaan? Beetje erg vreemde uitspraak imho...![]()
Haalt HBO dan ook de stekker uit de scandinavische landen (waar ze een halfjaar geleden met de dienst van start zijn gegaan), want sommige van deze landen liggen toch echt dichterbij Oekraïne/Rusland.
De launch zal heus wel doorgaan a.s. dinsdag, maar ik vind persoonlijk dat zij dit niet zo had moeten zeggen, het schept alleen maar wat onrust.
F&S / [HBO] Successionquote:Op maandag 7 maart 2022 13:14 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb heel veel HBO series al gezien toen HBO / Cinemax vele jaren geleden al verkrijgbaar was in Nederland (als zo'n beetje de eerste streamingsdienst volgens mij). Vinyl, Sopranos, Wire, Boardwalk Empire, Newsroom, Banshee, Silicon Valley, True Detective, Game of Thrones...
Voor mijn gevoel hebben ze daarna niet heel veel legendarische series meer gemaakt. Of zitten er echt nog parels tussen die wat nieuwer zijn?
Misschien Veep? True Blood, Euphoria en Succession inderdaad. Zullen er vast wel wat meer zijn. Sowieso ook Mare of Easttown, Big Little Lies & The Undoing (mini series).quote:Op maandag 7 maart 2022 13:14 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb heel veel HBO series al gezien toen HBO / Cinemax vele jaren geleden al verkrijgbaar was in Nederland (als zo'n beetje de eerste streamingsdienst volgens mij). Vinyl, Sopranos, Wire, Boardwalk Empire, Newsroom, Banshee, Silicon Valley, True Detective, Game of Thrones...
Voor mijn gevoel hebben ze daarna niet heel veel legendarische series meer gemaakt. Of zitten er echt nog parels tussen die wat nieuwer zijn?
OZ komt er niet op toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 13:42 schreef Spaulding het volgende:
Sowieso zijn qua oudere series Oz, Deadwood, Six Feet Under, Generation Kill of iets recentelijker The Deuce ook nog meer dan de moeite waard.
Ik doe het in ieder geval ook grotendeels voor deze backlog die ik allemaal al wel een keer gezien heb maar zeker weer opnieuw ga bekijken.
Ik heb geen idee eigenlijk. Tot nu toe niet echt bezig gehouden met de content wat erop komt omdat HBO toch al zoveel goeds heeft. Zou het wel vreemd vinden als deze er niet bij komt eigenlijk. Is dit al gecommuniceerd?quote:
Ik heb het uit post 130, waar de serie er niet bij staat. Ik hoop wel van harte dat hij erop staat namelijk want wil die serie al heel lang zien.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:48 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Tot nu toe niet echt bezig gehouden met de content wat erop komt omdat HBO toch al zoveel goeds heeft. Zou het wel vreemd vinden als deze er niet bij komt eigenlijk. Is dit al gecommuniceerd?
The Deuce is ook een erg goede serie inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 13:42 schreef Spaulding het volgende:
Sowieso zijn qua oudere series Oz, Deadwood, Six Feet Under, Generation Kill of iets recentelijker The Deuce ook nog meer dan de moeite waard.
Ik doe het in ieder geval ook grotendeels voor deze backlog die ik allemaal al wel een keer gezien heb maar zeker weer opnieuw ga bekijken.
The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.quote:
Even wachten dus op SkyShowtime later dit jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:23 schreef D_A het volgende:
[..]
The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.
Dit zou de voornaamste reden kunnen zijn idd.
Lekker veel TETTEN.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Deuce is ook een erg goede serie inderdaad
Je kunt altijd een aantal diensten tijdelijk 'pauzeren'. Waarschijnlijk kijk je nu vooral toch veel hbo max.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:22 schreef Omega het volgende:
Ik ga HBO Max wel nemen vanaf morgen. Eindelijk Westworld afkijken en Watchmen. Verder vind ik de prijs zeer schappelijk. Al loopt het aantal streamingsdiensten wel de pan uit.
Toen het nog HBO Nederland was ging LWT volgens mij best snel altijd. Maar is al vele jaren geleden dus misschien zit ik er naast.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:37 schreef Breuls het volgende:
Goed om te zien: de series die in de VS wekelijks verschijnen, zoals Last Week Tonight of Superman & Lois, lijken hier meteen up to date te zijn. De vraag is wellicht alleen nog hoe snel na release ze ook hier erbij komen (Last Week Tonight was bij Ziggo altijd enorm vertraagd).
Dat zou ik echt niet meer weten. Mogelijk dat er toch wel een paar dagen tussen zat ivm ondertiteling, maar bij Ziggo duurde het echt onnodig lang.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toen het nog HBO Nederland was ging LWT volgens mij best snel altijd. Maar is al vele jaren geleden dus misschien zit ik er naast.
Wel je e-mail geverifieerd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef Max23 het volgende:
Ook lid geworden en betaald. Alleen zegt de app na het inloggen nog steeds dat ik geen abbo heb
Ja gedaan, en als ik klik op dat ik al een abonnement heb, komt er een nieuwe pagina die zegt dat er geen provider beschikbaar is in NLquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
Wel je e-mail geverifieerd?
Je krijgt daar een mail van na je betaling.
We zijn natuurlijk stiekem voor de lancering allemaal al aan het registreren, want de homepage zegt nog niet dat ze live zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja gedaan, en als ik klik op dat ik al een abonnement heb, komt er een nieuwe pagina die zegt dat er geen provider beschikbaar is in NL
Helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:59 schreef Gunner het volgende:
Wil iemand checken of E.R er op staat?
Thanks!
Bedankt. Ze zeggen ook "niet alles is beschikbaar bij lancering" . Ga er vanuit dat het nog komt want anders zou je het anders van Amazon Prime Video afhalenquote:
Ja wellicht. Staat elke HBO original ooit uitgebracht er normaliter op dan? Want ik zat al beetje op HBO series te checken en na te kijken of ze ook op HBO Max staan maar dat is niet alles inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bedankt. Ze zeggen ook "niet alles is beschikbaar bij lancering" . Ga er vanuit dat het nog komt want anders zou je het anders van Amazon Prime Video afhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |