Guiliani is een reptilian, hij smolt tijdens een persconferentie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:21 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Mob-style conspiracy? Geen wonder dat Rudy "RICO" Giuliani, America's Mayor, zo wordt aagepakt door de liegende media en andere corrupte elementen.
Ik val vooral over het gebruik van de term 'covidfascisme'. Figuren die daarmee smijten zijn dezelfde types die zichzelf beplakken met jodensterren, een galg meenemen naar een demonstratie en eindeloos door blijven emmeren over het gevaar van 'the great reset'. Met andere woorden: complotidioten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Apart dat uitgerekend jij de maatregelen van Biden en Fauci aan het verdedigen bent.
Ik dacht dat we wat dit betreft op één lijn zaten. Het vaccin is er dus maatregelen zijn niet meer nodig. Ik ben wat dit betreft niet de persoon die is opgeschoven.
"Ze hebben maatregelen genomen".quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 03:27 schreef Ixnay het volgende:
Die gezichten. Ik heb die hele nacht CNN gekeken en de stemming zien veranderen. Niemand geloofde dit, niemand verwachtte dit.
En ze hebben hun maatregelen genomen. Trump mocht hoe dan ook niet opnieuw winnen in 2020.
Orangeman zelf door de beveiliging omtrent verkiezingen te verbeteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Ze hebben maatregelen genomen".
Knap met de GOP overal aan de macht.
Wie zijn "ze"?
Niet alleen smolt hij, een paar dagen/weken na dit incident werd guiliani door Orangeman op straat gezet en heeft hij en stel andere advocaten niet uitbetaald vanwege het resultaat.quote:
Aangezien we in bnw zitten heeft china tegen met rusland maatregelen genomen. Die handelsbarrières die trump tegen china opwierp moesten afgebroken worden. En het verliefde gedoe van trump jegens putin moeten de niet woke chinezen ook niets van hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Ze hebben maatregelen genomen".
Knap met de GOP overal aan de macht.
Wie zijn "ze"?
En over welke users hebben we het dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
Trump die de volgende verkiezingen wint, hihi. Dat zou eens moeten gebeuren zeg. Ik zou het wel genieten vinden eigenlijk. Immers, de meltdown van Links gaat dan nog nooit eerder vertoonde vormen aannemen. Ik denk dat er ook wel hier wat users te vinden zijn die eerst televisie door de ramen gooien van woede om daarna huilend voor een week in bed kruipen.
Zoiets als dit, bedoel je?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
Trump die de volgende verkiezingen wint, hihi. Dat zou eens moeten gebeuren zeg. Ik zou het wel genieten vinden eigenlijk. Immers, de meltdown van Links gaat dan nog nooit eerder vertoonde vormen aannemen. Ik denk dat er ook wel hier wat users te vinden zijn die eerst televisie door de ramen gooien van woede om daarna huilend voor een week in bed kruipen.
Ik denk ook niet dat dit geaccepteerd zou worden trouwens. Dan krijg je echt een beeldenstorm en gewelddadige demonstraties waar militante groeperingen als BLM of Antifa nog een puntje aan kunnen zuigen.
Aangezien het vraagt .. het bekende kliekje hier natuurlijk. De intersectionele en vooral passionele aanhangers van de Democraten. Neem bijvoorbeeld xpompompomx, Basp1, Kijkertje, mcmlxiv of jijzelf. En in AMV zitten er nog meer van dit vermeend moreel verlichte genre.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En over welke users hebben we het dan?
Nou, inderdaad. Kijk deze progressieve geesten eens huilend in bed liggen. Nee, helaas Koos, dit sluit niet echt aan op mijn post.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoiets als dit, bedoel je?
[ afbeelding ]
Duidelijk. En waarom zou jij het "genieten vinden" wanneer bovenstaand rijtjequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien het vraagt .. het bekende kliekje hier natuurlijk. De intersectionele en vooral passionele aanhangers van de Democraten. Neem bijvoorbeeld xpompompomx, Basp1, Kijkertje, mcmlxiv of jijzelf. En in AMV zitten er nog meer van dit vermeend moreel verlichte genre.
Je verkneukelt je om wat er zou gebeuren als Trump de volgende verkiezingen wint. Progressieven die door het lint gaan en de boel afbreken, etc.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
Nou, inderdaad. Kijk deze progressieve geesten eens huilend in bed liggen. Nee, helaas Koos, dit sluit niet echt aan op mijn post.
Kwaliteitsusers? Het ligt er maar net aan wat je als kwaliteit ziet natuurlijk. Het constant napapegaaien van de MSM en andere users aanvallen die daar niet bij zweren zie ik niet als een kwaliteit eigenlijk. Ten tweede meld ik het omdat jij specifiek om namen en rugnummers vroeg. Voordien had ik het nochtans vrij netjes en algemeen gehouden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duidelijk. En waarom zou jij het "genieten vinden" wanneer bovenstaand rijtjekwaliteitsusers
uit woede hun TV door de ruit gooit om daarna een week huilend in bed door te brengen? En waarom moet je dat hier melden? Denk je dat dat de sfeer in dit topic verbetert? Bijdraagt aan een inhoudelijke discussie? Iets anders?
Ik stelde dat als Trump nogmaals de verkiezingen zou winnen dit niet geaccepteerd gaat worden en zal leiden tot gewelddadige demonstraties waar militante groeperingen als BLM of Antifa nog een puntje aan kunnen zuigen. Dat konden de idioten die betrokken waren bij de ongeregeldheden van 6 januari niet. Dus deze vergelijking gaat verder niet op. Al snap ik natuurlijk vanuit jouw perspectief dat je deze whataboutism even moest opgooien. Dat mag hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verkneukelt je om wat er zou gebeuren als Trump de volgende verkiezingen wint. Progressieven die door het lint gaan en de boel afbreken, etc.
Ondertussen is het Capitool bestormd door Trump-aanhangers, in een poging de benoeming van Biden te blokkeren.
Als jij dat moet geloven om de dag door te komen, dan have at it.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:41 schreef QuidProJoe het volgende:
De gebruikelijke users kunnen het mantra "geen bewijs" wel blijven herhalen, maar dat maakt het niet de waarheid.
Het is vooral lachwekkend dat jij fantaseert over een hypothetische uitbarsting van progressieven na een eventuele overwinning van Trump, terwijl jouw ideologische medestanders daadwerkelijk door het lint zijn gegaan en een gewelddadige revolutie in gang probeerden te zetten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:47 schreef HowardRoark het volgende:
Ik stelde dat als Trump nogmaals de verkiezingen zou winnen dit niet geaccepteerd gaat worden en zal leiden tot gewelddadige demonstraties waar militante groeperingen als BLM of Antifa nog een puntje aan kunnen zuigen. Dat konden de idioten die betrokken waren bij de ongeregeldheden van 6 januari niet. Dus deze vergelijking gaat verder niet op. Al snap ik natuurlijk vanuit jouw perspectief dat je deze whataboutism even moest opgooien. Dat mag hoor, geen probleem.
Hihi. Mijn ideologische medestanders zou ik het niet willen noemen, en van een revolutie is geen sprake geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral lachwekkend dat jij fantaseert over een hypothetische uitbarsting van progressieven na een eventuele overwinning van Trump, terwijl jouw ideologische medestanders daadwerkelijk door het lint zijn gegaan en een gewelddadige revolutie in gang probeerden te zetten.
Daarom haalde ik 6/1 aan. Maar blijkbaar moet jou alles worden voorgekauwd. Jammer.
Maar er was wel een coup. Van Milley en Pelosi. Toch grappig, dat alles wat een Democraat zegt, een schuldbekentenis is. En dat is niet zo gek, met zo'n schuldig geweten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi. Mijn ideologische medestanders zou ik het niet willen noemen, en van een revolutie is geen sprake geweest.
Dus pelosi heeft een coup gepleegd om de verkieningsuitslagen snel goedgekeurd te krijgen en zodoende trump van zijn eerlijk gewonnen (door selectief te gaan tellen) presidentschap af te houden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Maar er was wel een coup. Van Milley en Pelosi. Toch grappig, dat alles wat een Democraat zegt, een schuldbekentenis is. En dat is niet zo gek, met zo'n schuldig geweten.
Pelosi die moest schuilen omdat een angry mob haar misschien wel wou opknopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:25 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Maar er was wel een coup. Van Milley en Pelosi. Toch grappig, dat alles wat een Democraat zegt, een schuldbekentenis is. En dat is niet zo gek, met zo'n schuldig geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |