abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201643684
Zal zo even teruglezen ook maar ik ben ook nog steeds ruim 30 kg lichter dan op m'n zwaarst. En fitter dan ooit.

ALSO: ik had bier zaterdag, veel. En zondag had ik brakvoer + water, veel. En ik had GEEN backlash op de weegschaal. :o :o Ik was vanochtend zelfs 0,5 lichter dan zaterdagochtend. :o :o

:o

Sterkheidsbaas van alles.
pi_201643690
Vandaag:
S: oefenen met pull ups, 10 minuten narigheid.
T: eiwitreep
L: 2 broodjes met nog-nader-te-bepalen-beleg
D: courgettenpannenkoekjes met gerookte zalm
S: adem-stretch-yoga-dingen.
T: Uhm. Ja, meer dingen.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:45:48 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_201643697
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:44 schreef Lonaa het volgende:
Zal zo even teruglezen ook maar ik ben ook nog steeds ruim 30 kg lichter dan op m'n zwaarst. En fitter dan ooit.

ALSO: ik had bier zaterdag, veel. En zondag had ik brakvoer + water, veel. En ik had GEEN backlash op de weegschaal. :o :o Ik was vanochtend zelfs 0,5 lichter dan zaterdagochtend. :o :o

Hooo wacht, je tart nu de natuurwetten!!!
disclaimer
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:47:12 #79
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201643713
quote:

HOE?!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201643732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:45 schreef SQ het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
HOE?!
Ik vind het ook een beetje eng. :')

Misschien heb ik lintworm.
pi_201643844
Misschien uitermate veel bewogen, @Lonaa? Ik heb aankomende vrijdag voor het eerst in eeuwen weer eens een concert, maar dat is wel van een dusdanig dansbare aard dat ik er bijna geen bier tegenop zal kunnen zuipen. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201643850
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
[..]
Misschien heb ik lintworm.
Mooi alternatief voor maagverkleining wel! O+ Zo natuurlijk en biologisch verantwoord :Y)
pi_201643852
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:00 schreef minilot het volgende:
Misschien veel bewogen, @:Lonaa? Ik heb aankomende vrijdag voor het eerst in eeuwen weer eens een concert, maar dat is wel van een dusdanig dansbare aard dat ik er bijna geen bier tegenop zal kunnen zuipen. *O*
Nou, er is wel veel bewogen, maar ook veel gedronken. :Y

Gisteren 2x gesport maar meestal doet dat weightgain want vocht in spieren enzo.
pi_201643855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:01 schreef minilot het volgende:

[..]
Mooi alternatief voor maagverkleining wel! O+ Zo natuurlijk en biologisch verantwoord :Y)
Ja, precies. O+
pi_201643870
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren 2x gesport
O+
(Heb jij tegenwoordig ook wel een beetje dat dagen niet lijken te tellen met maar één keer sport? :9 :') )
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:06:08 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_201643900
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:00 schreef minilot het volgende:
Misschien uitermate veel bewogen, @:Lonaa? Ik heb aankomende vrijdag voor het eerst in eeuwen weer eens een concert, maar dat is wel van een dusdanig dansbare aard dat ik er bijna geen bier tegenop zal kunnen zuipen. *O*
Ik geloof ook dat ik mijn persoonlijk stappenrecord heb gebroken op een concert van madness ja :D
disclaimer
pi_201643999
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:06 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik geloof ook dat ik mijn persoonlijk stappenrecord heb gebroken op een concert van madness ja :D
Ik bedoel maar! Ook moet ik na afloop nog midden in de nacht bijna twee uur van station naar huis fietsen dus ik hou me vrijdag niet in, qua drank :+
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:21:41 #88
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201644025
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou, er is wel veel bewogen, maar ook veel gedronken. :Y

Gisteren 2x gesport maar meestal doet dat weightgain want vocht in spieren enzo.
Dat blijft flauw.

/gisteren gesport en nu spierpijn, dus niet meer dan logisch dat weegschaal hoger zegt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201644287
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:46 schreef SQ het volgende:
En vooral pindakaas kan enorm aanzetten. Ik had nu 1 sneetje brood met echt een dun, goed uitgesmeerd laagje, maar dat is al vlug 20 gram en dus 135 calorieën.
Doe dat keer 3 en je hebt er 400, alleen aan beleg op 3 boterhammetjes. Komen daar je 3 boterhammen nog bij en je hebt een ontbijt van 650 kcal :P

Ik eet vaak ook dingen als kipfilet, die leveren voor 3 boterhammen ongeveer 70 kcal.
Voor die calorietjes kun je gewoon gewoon een :9~ maaltje :9~ eten *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201644300
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Jup en dat zie je dan ook vaak, dat mensen zeggen dat ze helemaal niet zo veel eten. Nee klopt, in kwantiteit niet, maar in voedingswaarde wel. En daarvoor moet je toch wel iets van eten weten.
Niet in voedingswaarde, in calorietjes!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:44:07 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_201644308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet in voedingswaarde, in calorietjes!
Same shit ;)
disclaimer
pi_201644326
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik roep ook nooit dat ik niet weet waarom ik te dik ben. Godzijdank heb ik heel duidelijk waarom ik te dik ben :D

*O*
pi_201644337
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:04 schreef minilot het volgende:
Overigens in de meest recente editie van de gewoonlijk nogal conservatieve Consumentengids een heel uitgebreid en zeer positief stuk over de voordelen van intermitterend vasten waarbij letterlijk wordt gesteld hoe wetenschappelijk achterhaald de gewoonte van drie maaltijden plus nog drie tussendoortjes inmiddels is. Dat gaat op de doorsnee kringverjaardag nog eens schelen in uitleggen! :D
Heb je die digitaal en kun je me die sturen? Mijn vriendinnetje geeft me shade voor IF en OMAD :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:24 schreef SQ het volgende:
Het verandert hier in dit topic ook wel steeds met de trends mee. Nu is het OMAD, paar jaar terug was het keto, weer wat eerder was het 3 maaltijden + 3 tussendoortjes HEILIG en biteswelove, kennen we die nog?

En ook dezelfde oude garde hier altijd weer :') @:Isabeau @:Lonaa @:IJsdraakje O+
SHE-dieet-wajooo-experience *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:29 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik vermoed zomaar dat mijn lief, die zo ontzettend gewend is geraakt aan OMAD en met plezier hardloopt en gewichtheft een pietsje minder risico loopt op weer aankomen dan mijn onbeperkt-eten-bij-de-wok-minnende schoonzusje die alle beperkingen van die maagverkleining waar mogelijk probeert op te rekken.. :{ Maar je hebt uiteraard gelijk - de tijd zal het leren! :Y
De man heeft in de familie een maagbander, of weet ik het wat ze tegenwoordig aanbieden en doen op dat gebied. En ik snap het, ik snap het echt, het is niet makkelijk. Ook nu niet, ook al gaat het er wel af. Ik moet mn sociale leven negeren wil ik echt die lijn naar beneden blijven zien, nu weer wat sociale events waarbij ik voor mijn doen helemaal niets geks doe, er omheen weer netjes in het gareel, maar zo een week stilstand. Maar zij heeft nu dus allemaal maagpijnen en andere klachten. Die operatie is meer dan een jaar geleden, ze is niet klachtenvrij geweest in de tussentijd. Maar dan na 190 klaagzangen aanhoren blijkt dat ze nooit is gestopt met roken en dat de arts denkt dat veel van de klachten daar mee samen zouden kunnen hangen... Wat moeten we doen? Je luchtpijp ook versmallen zodat je niet meer kúnt roken? Sommige dingen zul je toch echt zelf moeten doen en als je zelfs daar de wilskracht niet voor op kunt brengen, moet je daar naar kijken, niet naar de symptomen van overeten, overroken, overdrinken, over alles... Ik weet dat je vroeger nog wel eens een psychologisch traject door moest voor je de operatiekamer in mocht... Doen ze dat niet meer? Of is het meer van hoeveel vingers steek ik op en ok je mag?

[ Bericht 33% gewijzigd door DancingPhoebe op 05-10-2021 11:52:06 ]
pi_201644438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:45 schreef SQ het volgende:

[..]
Maar nu heeft ze het benoemd, dus morgenochtend +3 ¯\_(ツ)_/¯
pi_201644465
quote:

Hoe dan _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201644583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:03 schreef minilot het volgende:

[..]
O+
(Heb jij tegenwoordig ook wel een beetje dat dagen niet lijken te tellen met maar één keer sport? :9 :') )
1x sport is nog tot daar aan toe, rustdagen daarentegen. }:|
pi_201644596
Lijstje! :) Mijn echtgenoot heeft een onverwachte meeting + eten + borrel dus inenen vanavond alleen thuis met kind en mijn geplande tweeürige avondwandeling met mijn zwager gaat derhalve niet door. Mooie gelegenheid voor een semi-vastendagje, hoef ik er ook niet meer uit voor boodschappen ^O^

T: Koffie
B: Hele ochtend huishouden gedaan
D: Omelet van 1 ei + handje spinazie. Mandarijn.
pi_201644597
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:08 schreef Lonaa het volgende:

1x sport is nog tot daar aan toe, rustdagen daarentegen. }:|
zijn super belangrijk als je fit & sterk wilt worden, zie het als hersteldagen voor je systeem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201644603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
zijn super belangrijk als je fit & sterk wilt worden, zie het als hersteldagen voor je systeem
Weet ik. :7

Zondag is rustdag. :7 En soms ook donderdag. Of vrijdag. Of zaterdag. Of woensdagochtend
pi_201644625
Grappig wel hoe dat werkt.. als je niet al te fanatiek aan sport doet zijn rustdagen je standaard dagen en de één of twee dagen per week dat je aan sport doet zijn dan de uitzonderingen. Als er eenmaal een omslagpunt in activiteit komt wordt dat omgekeerd: de meeste dagen in de week zijn sportdagen en de rustdagen, één of twee keer per week, hou je heel bewust en zijn dan de uitzonderingen :) Ik blijk dat laatste toch wel erg lekker te vinden :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')