vond hem eerder al erg onsympathiekquote:
Dan weet je toch nog niksquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne spoiler weer van aanstaande donderdag.
Do en Anouk hebben sowieso hun vlag omhoog.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Na al die jaren had Rob toch gelijk; de rijst wordt gewoon aangevuld. Zie je nou wel!
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Na al die jaren had Rob toch gelijk; de rijst wordt gewoon aangevuld. Zie je nou wel!
"What the f*ck, word ik nou gebackstabbed?!"quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:51 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha bij die 2e stem van Jasperlekker boos kijken
Dyante is de snitch die zichzelf zo totaal niet zietquote:
k hoop met Sterrin-Jayjay op een nieuwe boerin Bertie - Jayjay!quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef molloot200 het volgende:
En nu duimen dat Sterrin het donderdag overleeftIk zie Jayjay nog steeds niet echt op haar stemmen eigenlijk.
Uitspraak van de afleveringquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zei Jasmine nou Expeditie Rob en John ? XD
Mij nietquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Annemiek moet Sylvana niet
Ze had ook kunnen stoppen bij "ben niet jaloers aangelegd".quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toch komt ze een beetje jaloers over.
+ Renequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:42 schreef freaky40 het volgende:
Mooie aflevering. Eindelijk een beetje reuring. Jasmin door, Jasper exit. Wat een irritant portret is dat. Op het afvallerseiland gaat hij er ook aan.
Dat kumbaya kamp zuid met die Dyanthe en haar ja-knikkers. Alleen Britte mag ik wel.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal niet, met die rare wimpers van hem, brrr.
Ik vind Defano wel een topgozer. Jasper is wel een beetje genaaid door Dyantha, die had misschien beter gewoon met Defano en Jan in zee kunnen gaan in den beginne, ik snap ook nooit dat je er in de groepssamenstelling al sterke spelers uit wil stemmen, dat zijn juist uitstekende schilden voor later.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
Een ziedende Jasper met een minzaam glimlachende Jan en Defano die nog een trap nageeft en zegt dat hij verraden is, wat een genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |