SPOILER: De befaamde touwluspuzzel/tasjesproef in verscheidene Moirapaints:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig zijn doen ze thuis maar weerquote:Op zondag 3 oktober 2021 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De tijd om aardig te zijn tegen het andere team is voorbij dus.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorspel voortaan iets anders dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Je bent kok, of je bent het niet, hè.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik moet geen voorspellingen doenquote:
We hebben net reclame gehadquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Komt er zo reclame? Ik moet plassen...
Over 7 minutenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Of alleen over een uitvalbeurt van Lewis.quote:
Dat dacht Sieneke ook.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit lijkt me slecht voor de rug.
Ik krijg er al plaatsvervangend last vanquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit lijkt me slecht voor de rug.
Dat was mijn voorspelling voor Monzaquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of alleen over een uitvalbeurt van Lewis.
Ja, maar je kunt ook niet niet meedoenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zou zo gek worden van al die bondjes...
Dat kan ook niet lang meer goed gaan..quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zou zo gek worden van al die bondjes...
Dat blijkt steeds, als mensen die in bondjes zitten toch naar huis worden gestuurdquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ook niet lang meer goed gaan..
Ook weer opgelostquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Klopt. Dus doe ik maar niet mee met ER.
Ah jammerquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Klopt. Dus doe ik maar niet mee met ER.
Ditquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Gelachen om Jasmine haar 'Expeditie Rob-en-John'
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zei Jasmine nou Expeditie Rob en John ? XD
Je mag!quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heb ik geen, dus ik neem nog maar een biertjequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zeker! Nog even een sinaasappeltje gepakt voor het laatste stuk van ER.
We zijn niet heel solidair met de kandidaten hequote:Op zondag 3 oktober 2021 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ik geen, dus ik neem nog maar een biertje
Ja, de online gokmarkt is vrijgegeven, en dat kun je wel zien jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
het 9 uur geweest en overload aan online gokken reclames
Nouja, zij zitten lekker daar, en wij zitten thuis, dus geen medelijden verderquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We zijn niet heel solidair met de kandidaten he
vond hem eerder al erg onsympathiekquote:
Dan weet je toch nog niksquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijne spoiler weer van aanstaande donderdag.
Do en Anouk hebben sowieso hun vlag omhoog.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Na al die jaren had Rob toch gelijk; de rijst wordt gewoon aangevuld. Zie je nou wel!
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Na al die jaren had Rob toch gelijk; de rijst wordt gewoon aangevuld. Zie je nou wel!
"What the f*ck, word ik nou gebackstabbed?!"quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:51 schreef Friday12 het volgende:
Hahaha bij die 2e stem van Jasperlekker boos kijken
Dyante is de snitch die zichzelf zo totaal niet zietquote:
k hoop met Sterrin-Jayjay op een nieuwe boerin Bertie - Jayjay!quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:56 schreef molloot200 het volgende:
En nu duimen dat Sterrin het donderdag overleeftIk zie Jayjay nog steeds niet echt op haar stemmen eigenlijk.
Uitspraak van de afleveringquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zei Jasmine nou Expeditie Rob en John ? XD
Mij nietquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:18 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Annemiek moet Sylvana niet
Ze had ook kunnen stoppen bij "ben niet jaloers aangelegd".quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Toch komt ze een beetje jaloers over.
+ Renequote:Op zondag 3 oktober 2021 22:42 schreef freaky40 het volgende:
Mooie aflevering. Eindelijk een beetje reuring. Jasmin door, Jasper exit. Wat een irritant portret is dat. Op het afvallerseiland gaat hij er ook aan.
Dat kumbaya kamp zuid met die Dyanthe en haar ja-knikkers. Alleen Britte mag ik wel.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal niet, met die rare wimpers van hem, brrr.
Ik vind Defano wel een topgozer. Jasper is wel een beetje genaaid door Dyantha, die had misschien beter gewoon met Defano en Jan in zee kunnen gaan in den beginne, ik snap ook nooit dat je er in de groepssamenstelling al sterke spelers uit wil stemmen, dat zijn juist uitstekende schilden voor later.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
Een ziedende Jasper met een minzaam glimlachende Jan en Defano die nog een trap nageeft en zegt dat hij verraden is, wat een genot.
Dit, het is een beetje een vreemd construct zo. En John en Rob krijgen een free ride waar Eva bijv gwn keihard genaaid is door het programma.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:06 schreef Marcoss het volgende:
Had het trouwens mooier gevonden als Sieneke en Jasmin wat meer vrijheid hadden wie ze uit konden dagen. Bijvoorbeeld met z'n 2en tegen Rob en John waarbij het winnende team nog mocht kiezen wie van de andere 2 mocht blijven of iets dergelijks. Dat leek me wat eerlijker dan dit.
En sowieso had Jasmin (net als Jasper) minder kans om te blijven dan de anderen doordat zij meteen naar afvallerseiland ging en niet eerst via het 2e kans eiland. Al worden ze daar toch meteen weggestemd
Klopt, ben ik ook nog pissig overquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, het is een beetje een vreemd construct zo. En John en Rob krijgen een free ride waar Eva bijv gwn keihard genaaid is door het programma.
Ik vind hem ook wel leukquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:09 schreef Gutanoth het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Jasper?
Super sympathieke gast man
Dat is zijn 'humor'quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:16 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind die John echt de meest vreselijke kandidaat sinds ik dit programma kijk, en dat is sinds 2013. Bah, wat walg ik van die man. Echt alles wat die zegt is om een ander negatief te belichten en zichzelf beter te laten voelen. En alles wat die doet is om er zelf zoveel mogelijk van te kunnen profiteren. Heb zelden zo’n enorme ego tripper en negatief persoon in dat programma gezien, die het ZO lang volhoudt.
Ja dat laatste vond ik ook wel raar. De eerste afvallers moesten eerst door 2e kans eiland heen, en konen dan op afvallerseiland terecht komen. De latere afvallers nu ineens door naar afvallerseiland. Misschien omdat ze denken: Je hebt ook meer kans gehad dan de eerste afvallers.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:06 schreef Marcoss het volgende:
Had het trouwens mooier gevonden als Sieneke en Jasmin wat meer vrijheid hadden wie ze uit konden dagen. Bijvoorbeeld met z'n 2en tegen Rob en John waarbij het winnende team nog mocht kiezen wie van de andere 2 mocht blijven of iets dergelijks. Dat leek me wat eerlijker dan dit.
En sowieso had Jasmin (net als Jasper) minder kans om te blijven dan de anderen doordat zij meteen naar afvallerseiland ging en niet eerst via het 2e kans eiland. Al worden ze daar toch meteen weggestemd
het is alsof de producers het leedvermaak van Rob & john samen nog even willen uitmelkenquote:
Die free ride is natuurlijk wel een beetje reality tv. Hoe "leuk" is t om 2 kandidaten die een groot deel van de mensen uitkotsen (op t eiland, en de kijkers) er in te houden? Soundos deel 2! Nou, geef mij Soundos maar terug.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit, het is een beetje een vreemd construct zo. En John en Rob krijgen een free ride waar Eva bijv gwn keihard genaaid is door het programma.
Ik weet nog dat ik Jayjay in zijn eerste seizoen in t begin bloed irritant vond, en dat dat als een blad aan een boom omsloeg toen ie bij Bertie kwam. Nu vond ik 'm meteen weer leuk, en ook zijn fascinatie en adoratie bij Sterrein.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:22 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe echt een dik snoozefest. Alle deelnemers zijn fucking saai behalve JayJay en Jasper. Stefano vond ik een leuk persoon, maar die heeft het verneukt tegen die mafkees :/
Klopt! Jayjay is dankzij Bertie volgens mij écht een leuker persoon gewordenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Jayjay in zijn eerste seizoen in t begin bloed irritant vond, en dat dat als een blad aan een boom omsloeg toen ie bij Bertie kwam. Nu vond ik 'm meteen weer leuk, en ook zijn fascinatie en adoratie bij Sterrein.![]()
Had ik ook ja. Leuke vent wel idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik Jayjay in zijn eerste seizoen in t begin bloed irritant vond, en dat dat als een blad aan een boom omsloeg toen ie bij Bertie kwam. Nu vond ik 'm meteen weer leuk, en ook zijn fascinatie en adoratie bij Sterrein.![]()
Sterrin lijkt me dan ook wel een heel leuk mens om mee op zo'n eilandje te zitten.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na De verraders en 2 keer Expeditie robinson, ben ik wel een beetje loiza moequote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor wie niet genoeg kan krijgen van Loiza. Er is nu op Videoland een documentaire over haar.
Ja, dat heb ik ook wel. Gelukkig heb ik ook geen videoland, dus ook al zou ik het willen, kan ik het niet zien.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Na De verraders en 2 keer Expeditie robinson, ben ik wel een beetje loiza moe
Leuke kandidaat, maar wel een beetje overkill.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Na De verraders en 2 keer Expeditie robinson, ben ik wel een beetje loiza moe
Ja mooi hoe hij andere personen zo oprecht waardeert en bewondert. Straalt ook positief op hemzelf af.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat Samantha Steenwijk niet op dat eiland zit, die doet ook aan elke programma mee waar ze mensen te kort komenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke kandidaat, maar wel een beetje overkill.
Kunnen ze Francis van Broekhuizen niet op t eiland gooien?Dat lijkt me heerlijke tv.
Masked singers komt er aan kunnen alvast gokken dat Loiza en Stefano mee doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor wie niet genoeg kan krijgen van Loiza. Er is nu op Videoland een documentaire over haar.
Hep Samantha Steenwijk daar nog nooit aan meegedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Masked singers komt er aan kunnen alvast gokken dat Loiza en Stefano mee doen.
Maar die kunnen toch helemaal niet zingen? Of is dat geen vereiste in dat programma? Geen idee namelijk, ik heb dat nooit gekeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Masked singers komt er aan kunnen alvast gokken dat Loiza en Stefano mee doen.
Die al wel geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hep Samantha Steenwijk daar nog nooit aan meegedaan?
Rintje Ritsma Ron Brandsteder en Martina (die hardloper) hebben ook meegedaan dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die kunnen toch helemaal niet zingen? Of is dat geen vereiste in dat programma? Geen idee namelijk, ik heb dat nooit gekeken.
Dat zal dan wel niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rintje Ritsma Ron Brandsteder en Martina (die hardloper) hebben ook meegedaan dus ik denk het niet.
Als de vrouwen moeten stemmen gaat Saar eruit denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk exit do zou dus wel exit jayjay of loek zijn.
Dat zou wel kunnen jaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de vrouwen moeten stemmen gaat Saar eruit denk ik.
Ik heb wel het idee dat Loiza-Do en Anouk-Saar een koppeltje zijn.quote:
dit is gewoon een individuele proef die ze vanwege het gedoe in teamverband hebben gezet.quote:
Oneens, dit is een krachtproef met dat water in balans houden.quote:
Oneens dit is beidequote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oneens, dit is een krachtproef met dat water in balans houden.
You are as strong as your weakest link. Wie er ook wint, denk dat de gene gaat die het "verpest"quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar als er eentje het niet kan, kan jouw team dus sowieso nooit winnen.
Hele teamquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet het hele team die vlag omhoog hebben of zijn se eerste drie genoeg?
Slaat nergens op dit is duidelijk normaal een individuele proefquote:
Het is vooral dat Loiza en Do heel duidelijk aan elkaar gebonden zijn, het is dus de vraag of Anouk en Saar aan elkaar vast gaan houden en het duel aan willen met 1 van die 2, of dat ze juist loyaler zijn aan Loiza of Do.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat do en loiza de opperheksen zijn en Anouk het meest volgende dus inderdaad exit Saar jammer.
Ik heb liever Anouk en Saar er nog in. Loiza is overal en Do is, tsja.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie er nu uitgaat maakt niet zoveel uit.
Anouk is zo een die opeens beroemd was en niemand weet echt waarom.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Anouk en Saar er nog in. Loiza is overal en Do is, tsja.
Saar vond ik stiekem altijd wel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Anouk is zo een die opeens beroemd was en niemand weet echt waarom.
Saar Loiza en Do hebben alle drie wel wat irritants maar zijn ook wel weer oke ofzo.
Ja dat is wel annoying. Altijd dat random Engels tussendoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:37 schreef NailQueen het volgende:
Saar is met dat half engels net Joshua uit WIDM.
Het hit me, we moeten het turnen, zij is superstrong
Eva wordt vervangen voor Sterrin. Zij is voor mij de underdog.quote:Op zondag 12 september 2021 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk trouwens dat Yuki, Eva, Jan en Jasper ver kunnen komen. Sandra sluit ik ook niet uit
Van de oud winnaars deelnemers gok ik op JayJay en Loiza![]()
Hij heeft eerst geprobeerd Bertie aan te duwen, dat was geen succes. Dus nu maar Sterrin proberenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De vriendschap tussen Sterrin en Jayjay
Dan was Sterrin er sowieso uitgevlogenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:45 schreef GereDathan het volgende:
Trouwens wel weer een gemiste kans, deze proef had gewoon individueel moeten zijn en dan de eerste 2 (of 4) immuniteit. En gewoon met zijn allen naar de eilandraad, immuniteit of niet. Dat is de normale gang van zaken, iedereen mag (moet) elke eilandraad stemmen.
Dat eten was natuurlijk ook nonsens, dat kregen ze sowieso en niemand zou het ooit in zijn hoofd halen om niet te delen. Dat is direct je doodvonnis mocht je geen immuniteit hebben de volgende stemronde.
Als dat zo is, dan is het zo. Dat is nu eenmaal onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan was Sterrin er sowieso uitgevlogen
https://www.ad.nl/buitenl(...)regenwater~a9cd8dbe/quote:Twee mannen dobberen 29 dagen op zee, overleven op sinaasappels, kokosnoten en regenwater
Twee mannen hebben 29 dagen overleefd op een bootje dobberend op de Solomonzee, op een dieet van sinaasappels, kokosnoten en regenwater. Voor de kust van Papoea Nieuw Guinea, zo'n vierhonderd kilometer van waar hun reis begon, werden ze gered.
Mja, lijkt me niet helemaal de bedoeling dat je als groep de afspraak maakt dat iedere nieuwe deelnemer meteen wordt weggestemd, los van de invloed die die persoon heeft (alleen bij Rob werd een uitzondering gemaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het zo. Dat is nu eenmaal onderdeel van het spel.
Ik denk dat het de bedoeling is dat op elk eiland evenveel bewoners zijn. Dan volgt de samensmelting.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat ze weer tegen elkaar lijken te moeten op afvallerseiland inderdaad. Tenzij het bewust zo gemonteerd is nu
Ja, snap wel dat er 2 tegen elkaar moeten strijden, maar bedoel dat het opnieuw de 2 nieuwkomers lijken te zijn, terwijl Rob en John er al eventjes zitten zonder iets te hoeven doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat het de bedoeling is dat op elk eiland evenveel bewoners zijn. Dan volgt de samensmelting.
Dat is werkelijk al sinds seizoen 1 het geval. En niet alleen in ER. Een groep zal nagenoeg altijd voor zichzelf kiezen en een nieuwkomer buitensluiten/eruit gooien. Je weet wat je aan de anderen hebt, daar heb je een band mee. Normaal zie je dat overigens vooral na de samensmelting gebeuren, kamp Noord en Kamp Zuid blijven dan als een vaste kliek functioneren die probeert het andere kamp te elimineren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, lijkt me niet helemaal de bedoeling dat je als groep de afspraak maakt dat iedere nieuwe deelname meteen wordt weggestemd, los van de invloed die die persoon heeft (alleen bij Rob werd een uitzondering gemaakt). Dat is in mijn ogen geen onderdeel van het spel.
Ik ben sowieso niet te spreken over dit seizoen. Mede omdat men niet weet waar men aan toe is. Als je als productie de mensen verteld dat ze individueel moeten strijden dan moet je dat niet ineens aanpassen om iets te forceren. De proef van gisteren was meer dan duidelijk een individuele proef.quote:Maar bij dat 2e kans eiland werd meteen gezegd dat er individueel gespeeld zou worden, dan is het inderdaad wel vreemd om dat opeens te veranderen tijdens het spel, had het logischer gevonden om dat tot de samensmelting zo te houden. Maar voor het doorbreken van die afspraken over het wegstemmen vind ik dit prima en zeker omdat die dames het zichzelf aan hebben gedaan door de verdeling van de groepen.
Jezus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is werkelijk al sinds seizoen 1 het geval. En niet alleen in ER. Een groep zal nagenoeg altijd voor zichzelf kiezen en een nieuwkomer buitensluiten/eruit gooien. Je weet wat je aan de anderen hebt, daar heb je een band mee. Normaal zie je dat overigens vooral na de samensmelting gebeuren, kamp Noord en Kamp Zuid blijven dan als een vaste kliek functioneren die probeert het andere kamp te elimineren.
In geval van ER kan de productie er enige sturing aangeven met immuniteit en de manier van stemmen. D
[..]
Ik ben sowieso niet te spreken over dit seizoen. Mede omdat men niet weet waar men aan toe is. Als je als productie de mensen verteld dat ze individueel moeten strijden dan moet je dat niet ineens aanpassen om iets te forceren. De proef van gisteren was meer dan duidelijk een individuele proef.
Tel daarbij de 85 eilanden op waar je heen kon gaan als je afvalt (en nu ineens niet meer), de over het algemeen oninteressante 2e kans kandidaten en de manier hoe er op afvallerseiland nu bescherming wordt geboden aan John en Rob (waarschijnlijk, de brief suggeert enkel een duel tussen Anouk en Jasper). Het heeft werkelijk niets meer te maken met overleven en logische regels die iedereen kan volgen.
Maar gelukkig geen fan van de havenarbeiders, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jezus.
Wat ben jij een azijnpisser zeg.
Nou meid, het is wat zeg!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geniet wel van JayJay moet ik zeggen.
Wel bizar dat de damea de sterkste eruit stemmen van hun groepje. Dat wordt weer een eilandraad straks boor hun.
Loiza en Stefano in de uitzending, dus ik hoef niet te kijken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Benieuwd wie Humberto vandaag weer gaat verklappen!
Fijn dat je het voor mij ook alvast spoiltquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XXXXXXXX en Stefano in de uitzending, dus ik hoef niet te kijken.
Loiza is er donderdag niet weggestemdquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Loiza en Stefano in de uitzending, dus ik hoef niet te kijken.
Was meer dat ik Humberto niet hoef te kijken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Loiza is er donderdag niet weggestemd
Die kan er vandaag niet eens uitquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:54 schreef Thorír het volgende:
[..]
Fijn dat je het voor mij ook alvast spoilt
Op zich logisch qua aantal dagen op de verschillende eilandenquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:06 schreef Momo het volgende:
Samensmelting volgende week als ik Jasper zo hoor
Ik denk dat het idee erachter is omdat rob en jan in de eerste fase van de expeditie elke keer mogelijk moesten strijden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nou, ik zit klaar.
Nu moeten Jasper en Anouk dus tegen elkaar? Rob en John mogen dus lekker blijven zitten en worden niet uitgedaagd? Wat jammer!
Overleven met John de Bever is al uitdaging op zichquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Nou, ik zit klaar.
Nu moeten Jasper en Anouk dus tegen elkaar? Rob en John mogen dus lekker blijven zitten en worden niet uitgedaagd? Wat jammer!
Misschien wel... Maar ik vind het stomquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee erachter is omdat rob en jan in de eerste fase van de expeditie elke keer mogelijk moesten strijden.
Nu moeten elke keer de afvaller van donderdag tegen die van zondag tot de volgende fase.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk ja.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Overleven met John de Bever is al uitdaging op zich
Ik denk het ook, want anders blijven wel veel mensen over op afvallerseiland overquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uiteindelijk komt er bij afvallers eiland sowieso een proef waar er maar eentje door kan naar de samensmelting of ze moeten een hele verrassende twist hebben.
Welnee gewoon aan de andere kant van het eiland gaan zittenquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Overleven met John de Bever is al uitdaging op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |