SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn vier 5 sterren stroken op het parkoers; Trouée d'Arenberg (95 km van de meet), Auchy - Bersée (54 km), Mons-en-Pévèle (48 km) en Carrefour de l’Arbre (17 km).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De favorieten voor deze race zijn: Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Jasper Philipsen, Sonny Colbrelli, Florian Sénéchal, Yves Lampaert, Zdeněk ¦tybar,Kasper Asgreen, Philippe Gilbert, Mads Pedersen, Peter Sagan, Jasper Stuyven, Quinn Simmons, Nils Politt, Dylan van Baarle, Oliver Naesen, Taco van der Hoorn, Gianni Moscon, Luke Rowe and Michał Kwiatkowski, Christophe Laporte, John Degenkolb, Victor Campenaerts, Michael Valgren, Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Soren Kragh Andersen.
Startlijst op PCS
Laatste tien winnaars Parijs-Roubaix
2019: Phillipe Gilbert
2018: Peter Sagan
2017: Greg Van Avermaet
2016: Mathew Hayman
2015: John Degenkolb
2014: Niki Terpstra
2013: Fabian Cancellara
2012: Tom Boonen
2011: Johan Vansummeren
2010: Fabian Cancellara
Als we kijken naar het weer hebben we een goede kans op een natte Roubaix met wind. Volgens het ECMWF model trekt er een lage drukgebied over op zondag precies tijdens de race. Het GFS model en AROME model gaat voor een passage iets eerder in de nacht ervoor, met nog kans op buien en veel wind op zondag zelf. Met lekker gladde stenen.
We zullen de komende dagen de weervoorspellingen goed in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag is Sporza erbij vanaf 13:30.![]()
Dit wordt een lekker einde
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dit is geen 13 secondenKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Tjeu komt eraan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nu erbij komen danCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Daar is Mat.
Maar Colbrelli ook. Fuck."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Toch die bandjes.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
SPANNENDIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Colbrelli heeft de beste benen, maar Van der Poel de beste techniek.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Hem zijn 2*Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nu nog een km om appelboer te breken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Lekkere bekkies
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dit verwacht ik eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Moscon rijdt ze eraf met de harde band. Zou ook wel mooi zijn.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sonny op kopCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
pfoe goeie finale hoorOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Spannendste en mooiste koers sinds tijden.
Nou ja sinds een week op zijn minst.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Moscon komt op het asfalt nog wel weer terugIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Volgend jaar het hele parcours natspuiten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Colbrelli hele dag wieltjeplakken gaat straks nog winnen.Wel straf wat-ie nu doet, dat wel.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Sonny had het verschil hier moeten makenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heeft dan wel een voordeel met z'n banden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:55 schreef -XOR- het volgende:
Moscon komt op het asfalt nog wel weer terug![]()
We zullen jou eens natspuiten bohquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Volgend jaar het hele parcours natspuiten.![]()
(lol)quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sonny had het verschil hier moeten makenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Valt mee, hij ging al snel slim mee en heeft echt wel wat beurten gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Colbrelli hele dag wieltjeplakken gaat straks nog winnen.Wel straf wat-ie nu doet, dat wel.
![]()
Genotmodder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Hup Vermeersch
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wielrenners zijn wel vieze mensen. Hygiene hebben ze nog nooit van gehoord, wat een ransapen met die modder.![]()
Zou zomaar kunnen dat MvdP als 3e gaat eindigen, Vermeersch ijzersterk ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Natuurlijk niet. MVDPGOATquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Zou zomaar kunnen dat MvdP als 3e gaat eindigen, Vermeersch ijzersterk ook.![]()
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Zou zomaar kunnen dat MvdP als 3e gaat eindigen, Vermeersch ijzersterk ook.![]()
In de Grote Stad straks nog Escape Crupelandt.... hele mooie keitjes.
Crupelandt, de man die 3 pakjes sigaretten rookte in het peloton (lang geleje).Ik doe het ff rustig aan.![]()
Wie is de snelste van de drie? Maar ja een koers na 260km...Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Na zo'n koers kan Van der Poel best een sprint van Colbrelli winnen
Maar ook verliezen van AsgreenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Denk ik ook...na 200 km op kop gereden te hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:59 schreef Zwansen het volgende:
Vermeersch heeft vrijwel geen kopwerk gedaan de laatste tijd toch? Die kan nog relatief fris zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou met Sonny toch niet naar de piste gaan..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Veel keus heb je niet meerquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou met Sonny toch niet naar de piste gaan..![]()
Dat was Musseeuw in 2002quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bekijk het positief. Laatste regen editie won ook een Nederlander.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hij gaat er niet afgereden worden dus het zal wel moeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou met Sonny toch niet naar de piste gaan..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die had goede pillen.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Was erbij in 2014. Was voornamelijk zonnig die dag. Alleen 's ochtends regen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bekijk het positief. Laatste regen editie won ook een Nederlander.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Hij won toch vrij overtuigend van Remco.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef baggerbaas het volgende:
Toch zijn de sprint van Sonny dit jaar ook niet heel denderend geweest.![]()
Volgend jaar worden de steentjes bij Hem 1*Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Knaven stak een half uurtje geleden z'n duim nog op.
Die duim is-ie straks kwijt, dankzij Moscon.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Als Vermeersch slim is plaatst hij straks nog een demarrage.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat op zich is niet zo'n prestatie (in de sprint).quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij won toch vrij overtuigend van Remco.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op het viaduct aan de andere kant van de verkeersheuvelquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Vermeersch slim is plaatst hij straks nog een demarrage.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
'T is geen De Kort he!?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Toby56 het volgende:
Knaven stak een half uurtje geleden z'n duim nog op.
Die duim is-ie straks kwijt, dankzij Moscon.![]()
MvdP kan wel heel erg diep gaan in een wedstrijd en in de sprint, dus het kan nog wel denk ik."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Mooi dat verschil tussen boven- en vooraanzichtIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Hoe zijn de sprint capaciteiten van Vermeersch?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hopelijk heeft iemand Mathieu wel verteld dat ze anderhalve rondje op de baan moetenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Staan de nationalisten hier al op de bank voor MVDP?[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Strook naar Hem stelt nu weinig voor dus?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ging tegen Asgreen ook goed eerder dit jaarquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:03 schreef Salina het volgende:
MvdP kan wel heel erg diep gaan in een wedstrijd en in de sprint, dus het kan nog wel denk ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Dit gaat Colbrelli niet meer weggeven, tenzij Vermeersch weg gaat rijden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou ik ook doenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij won toch vrij overtuigend van Remco.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Tamelijk snel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zijn de sprint capaciteiten van Vermeersch?![]()
Top 3 is bekend. Ik zie geen spanning met de andere groep of Moscon.
Zelfs als het stil valt krijg je een demarrage van 1 van de 3.Géén kloon van tvlxd!![]()
True.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging tegen Asgreen ook goed eerder dit jaar"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
De schoentjes van VDP zijn nog mooi schoon!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik zet in op Sonny, met om en nabij 12 lengtes voorsprongReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iedereen at of dronk iets MichelCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Was ooit wel anders... ik denk dat Hennie Kuiper die strook niet meer herkent.quote:Ik doe het ff rustig aan.![]()
Van Aert komt langzaam dichterbij en wordt uiteindelijk 4deWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik denk dat Michel ook laat gegeten heeft.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ben vanochtend nog even teruggekeken hoe Hayman de sprint won van Boonen. Sprinten in Roubaix is echt wel een ander paar mouwen.![]()
Hup Mattie![]()
Vermeersch verdient het ook wel.![]()
Ach ja, en Colbrelli ook wel, in de vorm van zijn leven.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
3 debutanten vooraan. Kan alle kanten op.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Prachtige film, meer ga ik er niet over zeggen.
Het gaat over...
NOS genot."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik denk dat Florian wintCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De meest frisse zal wel winnen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben vanochtend nog even teruggekeken hoe Hayman de sprint won van Boonen. Sprinten in Roubaix is echt wel een ander paar mouwen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dat wel inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daardoor wel een leuke laatste 30 km gehad.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Zij die vielen rezen juichend uit hun graf.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ze douchen pas na de race. Hoe moet dat dan?quote:"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Als VdP van kop af gaat sprinten dat gaat ie het niet winnen van Colbrelli.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Regengordijn bij het oprijden van de piste.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze douchen pas na de race. Hoe moet dat dan?Un dann rettet kein Kavallerie,
Als Mathieu hier niet wint zal het in ieder geval niet zo’n teleurstelling zijn als Vlaanderen dit jaar.![]()
Tis sowieso een stervende zwanensprint. Iedereen die nog kan aanzetten kan winnen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Als VdP van kop af gaat sprinten dat gaat ie het niet winnen van Colbrelli.![]()
Anderen (iig VD Poel) hebben ook pech gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daardoor wel een leuke laatste 30 km gehad.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Laten we het anders zeggen, de minst vermoeide persoon zal de sprint winnenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik gun het Vermeersch wel het meest, maar kan leven met alle drieWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Alledrie zouden mooie winnaars zijn.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Florian is niet zekerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hayman won immers ook van Boonenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tis sowieso een stervende zwanensprint. Iedereen die nog kan aanzetten kan winnen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mooi asfalt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
We gaan staan. Klaar om toe te juichen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat laatste.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Goede scenario voor Mathieu dat Colbrelli het dichtreed. Of Colbrelli is gewoon supergoed.![]()
Dat laatste, hij laat niemand meer rijden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Goede scenario voor Mathieu dat Colbrelli het dichtreed. Of Colbrelli is gewoon supergoed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt net of de koplopers in hun zeem hebben gescheten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
het was een lange zit
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Niet de juiste positieCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die heeft de kantoorklerken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:15 schreef VoMy het volgende:
Bahrein-bonus, Roodhooft-bonus, Vermeersch is van LottoSoudal. Dat is ook oneerlijk.![]()
Colbrelli met een rondje voorsprong.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier had Harrie Lavreijsen moeten zittenUn dann rettet kein Kavallerie,
Verdomme, erg jammerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Fuck."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dit had Vermeersch kunnen winnenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Haha held.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
3e toch zeker?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef superniger het volgende:
Zilver met een gouden randje voor Tjeu van der Poel.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Congrazioli Sonny. Ze verdienden het alle drie.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Brons denk ik ?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef superniger het volgende:
Zilver met een gouden randje voor Tjeu van der Poel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
jammer, in ieder geval de goede Italiaan gewonnen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
MvdP had de koppositie niet moeten opgeven... koplopers op dit wielerbaantje doen het vaak erg goed in de sprint.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Colbrelli
Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat een koers.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Applaus![b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zo die is er blij mee.En terecht.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Matthieu toch gechoked. Zelfs eraf gesprint worden door Vermeers. Philipsen zal woedend zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Moscon had wel erg dikke pech... maar Colbrelli heeft zo wel een geweldig superjaar.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Italianen met de emotieregulatie op tilt heb ik dit jaar ook wel een beetje genoeg gezien.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Denk dat hij sowieso niet de beste benen had.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Van der Poel heeft te veel gegeven in het stuk tussen het Bos en het Carrefour.
Ook niet slim gesprint , werd naar buiten gedruktCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Colbrelli is duidelijk nog fitter dan TjeuUn dann rettet kein Kavallerie,
Ook een kwestie van tactiek.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Tering, met iets meer geluk wint hij gewoon Vlaanderen en Roubaix dit seizoen. Nu niks.![]()
Staat nog steeds te schreeuwenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:17 schreef VoMy het volgende:
Mooie geschreeuw na de finish. Kudos voor Colbrelli.![]()
Passieve Sonny wint weerThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Stradequote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Tering, met iets meer geluk wint hij gewoon Vlaanderen en Roubaix dit seizoen. Nu niks.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nou.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Matthieu toch gechoked. Zelfs eraf gesprint worden door Vermeers. Philipsen zal woedend zijn.
Al dat kopwerk en gesleur voor nix.
Mathieu had voorop moeten blijven zitten, maar dan nog... die andere 2 hadden zo te zien meer over.Ik doe het ff rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |