Hij gaat er niet afgereden worden dus het zal wel moeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou met Sonny toch niet naar de piste gaan..
Die had goede pillen.quote:
Was erbij in 2014. Was voornamelijk zonnig die dag. Alleen 's ochtends regen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bekijk het positief. Laatste regen editie won ook een Nederlander.
Hij won toch vrij overtuigend van Remco.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef baggerbaas het volgende:
Toch zijn de sprint van Sonny dit jaar ook niet heel denderend geweest.
Dat op zich is niet zo'n prestatie (in de sprint).quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij won toch vrij overtuigend van Remco.
Op het viaduct aan de andere kant van de verkeersheuvelquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Vermeersch slim is plaatst hij straks nog een demarrage.
'T is geen De Kort he!?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:02 schreef Toby56 het volgende:
Knaven stak een half uurtje geleden z'n duim nog op.
Die duim is-ie straks kwijt, dankzij Moscon.
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Strook naar Hem stelt nu weinig voor dus?
Ging tegen Asgreen ook goed eerder dit jaarquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:03 schreef Salina het volgende:
MvdP kan wel heel erg diep gaan in een wedstrijd en in de sprint, dus het kan nog wel denk ik.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij won toch vrij overtuigend van Remco.
Tamelijk snel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe zijn de sprint capaciteiten van Vermeersch?
True.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging tegen Asgreen ook goed eerder dit jaar
Was ooit wel anders... ik denk dat Hennie Kuiper die strook niet meer herkent.quote:
Ik denk dat Michel ook laat gegeten heeft.quote:
De meest frisse zal wel winnen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben vanochtend nog even teruggekeken hoe Hayman de sprint won van Boonen. Sprinten in Roubaix is echt wel een ander paar mouwen.
Dat wel inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daardoor wel een leuke laatste 30 km gehad.
Zij die vielen rezen juichend uit hun graf.quote:
Ze douchen pas na de race. Hoe moet dat dan?quote:
Regengordijn bij het oprijden van de piste.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze douchen pas na de race. Hoe moet dat dan?
Tis sowieso een stervende zwanensprint. Iedereen die nog kan aanzetten kan winnen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Als VdP van kop af gaat sprinten dat gaat ie het niet winnen van Colbrelli.
Anderen (iig VD Poel) hebben ook pech gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daardoor wel een leuke laatste 30 km gehad.
Hayman won immers ook van Boonenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tis sowieso een stervende zwanensprint. Iedereen die nog kan aanzetten kan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |