SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
Mijn biertje is op. En slaat behoorlijk in wel.
Ik pakte er blind eentje. Wel goede keus. Ik wil de kersen voor het laatst bewaren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je bent ook met een behoorlijk zware begonnen.
Snap ik. Die is ook erg lekker.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik pakte er blind eentje. Wel goede keus. Ik wil de kersen voor het laatst bewaren.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Heb bijna een halve liter alcohol van gemiddeld 55% achter mijn kiezen…
Gezien dat hoesje denk ik aan Airscape. De sound doet me erg denken aan een Airscape-remix van een Chicane-nummer (Halcyon).quote:
Denk dat je gelijk hebt, dit is in ieder geval niet de Tiesto remix die de hit versie was…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezien dat hoesje denk ik aan Airscape. De sound doet me erg denken aan een Airscape-remix van een Chicane-nummer (Halcyon).
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:10 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 vond het al zo stil in het vorige topic
Ah, Glen Miller…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:14 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna zal just me zeker wel kunnen waarderen.
Dacht dat je deze wel leuk zou vinden, als vaste kijker van Chansons.quote:
Iets anders, maar ik keur hem goed.quote:
Ik heb dat gisteren voor het eerst gezien.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat je deze wel leuk zou vinden, als vaste kijker van Chansons.
Oh ik heb er weer van genotenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren voor het eerst gezien.
En voor het laatst, wat een vreselijk gemaakt programma is dat…
We hebben net de aflevering van gisteren terug gekeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat je deze wel leuk zou vinden, als vaste kijker van Chansons.
Ik heb het nog niet gezien, maar wel van veel mensen gehoord dat ik het moet kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alle 3 de afleveringen op advies van just me gekeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kijk ik doorheen en vond het gisterenavond erg aandoenlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De muziek is prima, maar die dialogen tussen Peppie en Kokkie zijn tenenkrommend…
Heb jij daar ook tussen gestaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit altijd wel leuk. Zo aandoenlijk, die verliefde meisjes.
Doen, ik heb een hekel aan chansons en aan Matthijs, maar toch is het programma leuk. Robquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar wel van veel mensen gehoord dat ik het moet kijken.
Hij heeft een nieuw nummer. Heb je dat al gehoord?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doen, ik heb een hekel aan chansons en aan Matthijs, maar toch is het programma leuk. Rob
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuw nummer. Heb je dat al gehoord?![]()
Nee, daar was ik toen al te oud voor.quote:
Toen ging je ook van links naar rechts?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap de act wel, maar ik hoef het niet te horen dat Snollebollekes, ik had het prima ontweken tot de Jumboreclame kwam
Oh ja! Die had ook in jouw uitzending van donderdag gepast.quote:
Hmmm, ik draai dit nog regelmatig, dus is voor mij niet echt een vergeten song.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja! Die had ook in jouw uitzending van donderdag gepast.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Voor, zij, sluit, achter, zij, sluit…
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Voor, zij, sluit, achter, zij, sluit…
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Tie a yellow ribbon around the old tree van ???
Laatst een heel betoog op Radio 1 over haar "grote invloed" op de muziek. Volgens mij een beetje heel erg door BLM ingegeven. Ze is veel te jong overleden. Haar invloed was mede daardoor zeer beperkt. En je denkt toch niet dat ze zelf achter de knoppen zat bij die liedjes?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..], pure horror was dat.
Maar ja, de 2 mooiste meisjes van de klas hadden gevraagd of ik op dansles wilde komen, want ze hadden een tekort aan jongens. Dus tuurlijk deed ik dat. Een jaar lang afzien was het…
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..], pure horror was dat.
Maar ja, de 2 mooiste meisjes van de klas hadden gevraagd of ik op dansles wilde komen, want ze hadden een tekort aan jongens. Dus tuurlijk deed ik dat. Een jaar lang afzien was het…
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
Pretenders of Chryssie Hynde alleen - Don't get me wrong
Mijn ouders hadden voor een heel jaar betaald, dus ik moest…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
Aan dansles heb ik me altijd weten te onttrekken, god zij dank.
Ik vond het best leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:41 schreef livelink het volgende:
Aan dansles heb ik me altijd weten te onttrekken, god zij dank.
Mijn ouders vonden het wel prima dat wij dat niet wilden, geloof ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden voor een heel jaar betaald, dus ik moest…
Als je dansschool wat minder loopt kun je altijd nog fulltime viruswappie worden tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het wel prima dat wij dat niet wilden, geloof ik.
En tegenwoordig hoor ik er niemand meer over.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je dansschool wat minder loopt kun je altijd nog fulltime viruswappie worden tegenwoordig
Dat denk ik ook. Haar dood toen was ook een heel ding toen, maar waarom?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Laatst een heel betoog op Radio 1 over haar "grote invloed" op de muziek. Volgens mij een beetje heel erg door BLM ingegeven. Ze is veel te jong overleden. Haar invloed was mede daardoor zeer beperkt. En je denkt toch niet dat ze zelf achter de knoppen zat bij die liedjes?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
Vaya con dios - What's a man without a woman
(en ja, dat is mijn eigen interpretatie)
Omdat haar vliegtuig verongelukte en zij dus ook…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Haar dood toen was ook een heel ding toen, maar waarom?
De sound had wel een zekere originaliteit. Maar dat lijkt me meer aan de producers te danken dan aan haar persoonlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Haar dood toen was ook een heel ding toen, maar waarom?
Je had toen ook TLC en Toni Braxton. En En Vogue met Don't Let Go, kneiter van een hit in het RnB-genre. Ik snap ook niet waarom die pophitjes van Aaliyah nou zo baanbrekend waren. Ze was niet origineel en ook niet de eerste.
Ik snap, ze was bekend van Try Again toen. Dat was een bekend nummer, maar niet baanbrekend ofzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat haar vliegtuig verongelukte en zij dus ook…
Ik vind dat hele zogenaamde R&B genre bagger, dus het zal me jeuken…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap, ze was bekend van Try Again toen. Dat was een bekend nummer, maar niet baanbrekend ofzo.
Ja oke, maar dat vond ik vanzelfsprekend. Daarom ging ik in op wat er voor de rest in de aanbieding was in die hoek van de muziek op dat moment.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De sound had wel een zekere originaliteit. Maar dat lijkt me meer aan de producers te danken dan aan haar persoonlijk.
Dat origineel ken ik dan nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Rock The Boat van Forrest
Origineel door de Hues Corporation…
Het is ook niet mijn dingquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat hele zogenaamde R&B genre bagger, dus het zal me jeuken…
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Rock The Boat van Forrest
Origineel door de Hues Corporation…
De meeste mainstream R&B vind ik niet boeiend, maar sommige nummers met R&B-invloeden wel. Hangt een beetje van melodie, zang, etc. af.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat hele zogenaamde R&B genre bagger, dus het zal me jeuken…
Oud nieuws kan ook van gisteren zijn.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:11 schreef BasEnAad het volgende:
Michael Grey - i cant wait for the weekend?
Is een niemendalletje.quote:
Alles is eindig, dus dit ooit ook…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
Even een stelling tussendoor:
Is dit tijdloze muziek?
Ja, ik denk het wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
Is dit tijdloze muziek?
Sinds wanneer woon je hier in de buurt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hadden hier net al bizar vuurwerk
Welterusten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Na dit pareltje ga ik mijn mandje opzoeken.
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Geen idee. Tijd is een ruim begrip. 50 jaar? 100 jaar? 300 jaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
Is dit tijdloze muziek?
Dat is toevallig, wij ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:16 schreef Melting het volgende:
Ik hoorde gisteren trouwens dat ik nieuwe buren ga krijgen.
Ben benieuwd.
Je hebt nu de hele tijd zo'n reclame van D-reizen op tv, met Brand New Day erin. Dat associeer ik met middernacht op 1 januari. Wordt dan vaak gedraaid.quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Doei Henk!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
Smokey Robinson - Tracks of my tears!!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Muziek kan in de vergetelheid raken en later weer boven kunnen drijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt nu de hele tijd zo'n reclame van D-reizen op tv, met Brand New Day erin. Dat associeer ik met middernacht op 1 januari. Wordt dan vaak gedraaid.
Jij geeft ook steeds meer van jezelf blootquote:
Ik citeer slechts een beroemde Mama Appelsapquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Jij geeft ook steeds meer van jezelf blot
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Jij geeft ook steeds meer van jezelf bloot
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:30 schreef BasEnAad het volgende:
Fedde le Grand - put your hands up for detroit
Slaap lekker, just me.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:34 schreef just me het volgende:
2 avonden de hort op is voor mij een beetje veel geweestIk ga lekker slapen
bedankt voor de fijne muziekjes en nog veel plezier
Trusten!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:34 schreef just me het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:34 schreef just me het volgende:
Welterusten just mequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:34 schreef just me het volgende:
Bij mij ook. Ik heb het vandaag nog geluisterd zelfs. Maar ik let nooit op de artiestennamen.quote:
Oogjes dicht en snaveltjes toe dan. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Melting, dank voor de muziekjes, maar ook hier gaat langzaam het licht uit…
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Melting, dank voor de muziekjes, maar ook hier gaat langzaam het licht uit…
Oh shit, dit wist ik eigenlijk wel. Ik twijfelde zelfs.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik sprak net met mijn zoon over wat we vannacht hadden gedroomd.
Ik had gedroomd van een boze klant en hij had gedroomd dat hij door muren kon zien en lopen.
We waren het er allebei over eens dat zijn droom cooler was.
Hij altijd wel. Ik ook meestal niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel.
Wel knap trouwens dat jullie je dromen herinneren. Ik heb dat bijna nooit.
Welke had je van mij, en welke had je gekocht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had van Melting een Uiltjes birtje gehad, hadden ze er bij de AH hier nu ook een, die ik gekregen had was lekkerder maar deze ook niet verkeerd.
Die had Symph vanavond ook. Die vond hem ook erg lekker.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is typisch zo'n nummer dat niemand zelf draait, maar wat je wel hoort op de radio.
Klopt. Geen idee dan ook wie de artiest is of hoe het heet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is typisch zo'n nummer dat niemand zelf draait, maar wat je wel hoort op de radio.
Die is ook wel heel lekker trouwens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
Van jou had ik F*ch de caravan staat in de fik
Wat zachter vooral.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook wel heel lekker trouwens.
Wat staan ze er slecht op zeg. Vooral Angela.quote:
Ik heb de foto niet gemaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat staan ze er slecht op zeg. Vooral Angela.
Het is vooral fout gegaan in de make-upquote:
Daar heb ik dan weer geen verstand van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is vooral fout gegaan in de make-up
Die deed Voutquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is vooral fout gegaan in de make-up
It's my party?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:50 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna zou door John gezongen kunnen zijn.
Ik ook niet, maar als ik koortsige wangen zie, lijkt me dat niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik koortsige wangen zie, lijkt me dat niet de bedoeling.
quote:
Die is al heel de avond aan de wandel, dus wel toe aan wat rust, denk ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En duikt dan meteen zijn bed in, natuurlijk...
Je moet ook niet met twee monitors werken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Boos op PC
Din verplaatst winamp steeds en geeft vensters andere maten *GROM*
Op de verkeerde monitor met foute maten en niet juist tegen elkaar aan.
Soms helpt een herstart van de computer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Boos op PC
Ik vond dat nummer nog niet zo beroerd als het gemiddelde Kensington-nummer.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hou niet zo van zulke kensington-muziek
Ik werk het liefst met 2 monitoren. Dat is voor mij rustgevender dan op 1 scherm werken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet ook niet met twee monitors werken.
Ik ben niet autistisch en kan er al niet tegen.
Oh verder vind ik het heerlijk. Zou niet meer met 1 kunnen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien eens een andere speler dan WinAmp proberen? Dat is al jaren geleden gestopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:55 schreef Rafeiro het volgende:
Boos op PC
Thuis staar ik nog steeds naar mijn laptopscherm. Dat heeft mijn ogen het afgelopen jaar wel hard achteruit doen gaan. Op mijn werk heb ik 1 grote monitor, maar met 2 verlies ik het overzicht.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik werk het liefst met 2 monitoren. Dat is voor mij rustgevender dan op 1 scherm werken.
Merk ik vooral als ik thuis werk op 1 monitor. Dan ben ik eerder moe. Op het werk heb ik er minder moeite mee.
Nog steeds de fijnste.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien eens een andere speler dan WinAmp proberen? Dat is al jaren geleden gestopt.
Ik heb op het werk altijd twee monitors. Gisteren en eergisteren noodgedwongen thuis gewerkt en aangewezen op slechts één scherm. Was echt even behelpen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
Fijn liedje, maar ik weet zo niet van wie het is.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
Fijn liedje, maar ik weet zo niet van wie het is.
Die refreinen elke keer aanzetten met een hoop herrie en gitaren vind ik zo lelijk en zo weinig subtiel. Zo'n refrein gaat aan mij net zo voorbij als een voorbijrijdende trein. Meer herrie is niet altijd beter, U2 bijvoorbeeld, doet dat ook vaak. Laat de muziek z'n werk doen, meer gitaren en meer lawaai is niet altijd beter.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond dat nummer nog niet zo beroerd als het gemiddelde Kensington-nummer.
Sowiesoquote:Op zondag 3 oktober 2021 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is aardig van je, BasEnAad.![]()
[ afbeelding ]
Toch lief dat ze een liedje voor haar poedel heeft geschreven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is aardig van je, BasEnAad.![]()
[ afbeelding ]
Die regel zit alleen in jouw hoofd.quote:
Dat zou jij ook wel doen, toch?quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch lief dat ze een liedje voor haar poedel heeft geschreven.
Maar is wel logisch, de artiest voert een nummer uit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Die regel zit alleen in jouw hoofd.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Madness (artiest) - One Step Beyond (nummer)
Die logica zit ook alleen in jouw hoofd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar is wel logisch, de artiest voert een nummer uit.
Ze hebben tegen 'm gezegd dat -ie met pensioen moet gaan, maar dat ziet -ie niet zitten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:15 schreef BasEnAad het volgende:
1950 geboren. Deze meneer is 71 nu. Valt nog mee
Beter dan elke dag met de bene wijd elf!!!quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben tegen 'm gezegd dat -ie met pensioen moet gaan, maar dat ziet -ie niet zitten.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze band staat in bepaalde delen van het land, zoals de Veluwe, ook wel bekend als Amarananab.
Wel heel lokaal hoor.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Deze band staat in bepaalde delen van het land, zoals de Veluwe, ook wel bekend als Amarananab.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:27 schreef livelink het volgende:
Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun
Als ik naar mijn dochter kijk, wel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En is dat zo, livelink?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik naar mijn dochter kijk, wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |