Of met de bank of de 12 miljoen er al opstaat.quote:
Met Bartina om alvast de verhuisdozen in te pakkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Koeman al weer aan het bellen![]()
Die facepalm staat morgen op alle Spaanse voorpagina'squote:
Ronald de Frons redelijk lyrisch over Dzjoewawo wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
Steeds maar die analyse vanuit het Barça-oogpunt, steeds maar.
Philip Cocu incoming,quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel te doen met Koeman.. kon hij éindelijk naar zijn droomclub, treft hij een totaal uitgewoond club aan. Geen trainer ter wereld wil zich nu aan Barça wagen.
Niet over Lemar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ronald de Frons redelijk lyrisch over Dzjoewawo wel.
Jaap Stam is ook weer vrij.quote:
Of de broer van Ronaldquote:
Ik heb het meer met Ernesto Valverde te doen dan een nare persoonlijkheid als Koeman.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel te doen met Koeman.. kon hij éindelijk naar zijn droomclub, treft hij een totaal uitgewoond club aan. Geen trainer ter wereld wil zich nu aan Barça wagen.
Hij wist precies wat hij aan zou treffen. En als je dan zelf brandhout als Luuk de Jong gaat halen, hoef je al helemaal niet meer met hem te doen te hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
Zelfde als dat eindeloze gejank over Donny van de Beek bij United.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij wist precies wat hij aan zou treffen.
"Wat een pech weer met de keuze van Solskjaer"quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfde als dat eindeloze gejank over Donny van de Beek bij United.
Worden Nederlanders in het buitenland ooit kritisch benaderd door de Nederlandse media?
Als dat verhaal klopt dat ze hem niet naar Everton willen laten gaan en nu ook weer niet laten spelen, vind ik dat wel een rukactie. Voor de rest heeft hij zelf z’n keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Worden Nederlanders in het buitenland ooit kritisch benaderd door de Nederlandse media?
Die moet wel weg daar ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
en dan nog dat jankende wijf om het compleet te maken, wat een kansloze vertoning.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij wist precies wat hij aan zou treffen. En als je dan zelf brandhout als Luuk de Jong gaat halen, hoef je al helemaal niet meer met hem te doen te hebben.
Letterlijk iedereen had zijn twijfels bij de overstap naar United, maar iedere halve week een jankstukje op de Nederlandse sites.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Wat een pech weer met de keuze van Solskjaer"
Met Pgba en Brunogod als basis
Realquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:06 schreef Szura het volgende:
Welke club gaat Fati voor een habbekrats ophalen?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker rustig zo zonder Sierd.
Fati is daar nog niet rijk genoeg voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:06 schreef Szura het volgende:
Welke club gaat Fati voor een habbekrats ophalen?
Zal je zien dat hij nog scoort ook dan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eerst Luuk de Jong inbrengen![]()
![]()
hattrickquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij nog scoort ook dan.
Dalende lijn wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Er zit bij Barca totaal geen enkele lijn in.
Maar geen kut keeperquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:29 schreef Bugno3 het volgende:
Wat heeft Barca een kutteam zeg, wat een kutteam. Wat een ongelooflijk kutteam. KUTTEAM.
Komt iequote:
Hij zag het wel.quote:
Een kwartiertje moet voor hem toch genoeg zijn om er 2 in te prikken.quote:
Ronald besteld nog een paar extra verhuisdozen voor al zijn prijzenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Je ziet gelijk de angst in het spel van Atletico sluipen.
3quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een kwartiertje moet voor hem toch genoeg zijn om er 2 in te prikken.
"zIT nu DiCHt teGen WeREldTOp aAN!!111!"quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Sterspeler Memvis weer niet gezien in een topwedstrijd
Door zijn nonchalante balverlies ontstond de counter waar de 2-0 uit vielquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Sterspeler Memvis weer niet gezien in een topwedstrijd
Wereldtop belasting ontduiken net als B tot de Abelquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"zIT nu DiCHt teGen WeREldTOp aAN!!111!"
Memphis is pure middelmaat, meest overschatte speler everquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door zijn nonchalante balverlies ontstond de counter waar de 2-0 uit viel
Ik hoor je bent broke bro.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wereldtop belasting ontduiken net als B tot de Abel
Hoho, Memvis haalt makkelijk het moyenne van CR7. 0 dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand kan behoorlijk een vrije trap nemen
Al doe je Luuk wel zwaar tekort nuquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:41 schreef bechirti het volgende:
[..]
Memphis is pure middelmaat, meest overschatte speler ever
La moeka waar zit die tentquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O Nee Daar komen de culinaire tips weer
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2-0 of 2-1. Sinds 31 januari heeft Atlético alleen tegen Eibar meer dan twee keer gescoord.
Atlético gaat er vol opklappen. let op de dynamiek tussen carrasco en lemar
Vraag me af of ze Dest kapot gaan spelen over de rechterkant. Ik denk dat die er genadig afkomt. Mingueza heeft een groter probleem.
Dit hebben we goffedomme niet aan zien komen met de aanval van Barca.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Barça komt dit seizoen tegen defensief goede teams gewoon gigantisch tekort.
Daar ben ik het niet mee eens. Tegen Getafe, Granada, Cádiz is er ook een bare minimum.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit hebben we goffedomme niet aan zien komen met de aanval van Barca.
Memvis en Luukgod, soms Koetinjoe. Meh. Middenveld wat geen ondersteuning biedt, soort poor man's 4-4-2.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Tegen Getafe, Granada, Cádiz is er ook een bare minimum.
Echt alle clichés worden vanavond erdoorheen gejaagd.quote:
''Koeman heeft steun'' niks anders dan satire net als zijn demente vaderquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echt alle clichés worden vanavond erdoorheen gejaagd.
Wellicht, maar de voorwaarden worden momenteel niet eens geboden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Memvis en Luukgod, soms Koetinjoe. Meh. Middenveld wat geen ondersteuning biedt, soort poor man's 4-4-2.
We vatten de avond van Ziggo even samen ''Ja mwuh Laporta mwuh kwaliteit selectie mwuh wedstrijd minder dus het kan nog mwuh huh griezmann mwuh huh veldspel aardig maar teveel breien mwuh barça barça mwuh wat is atlético defensief mwuh mwuh ach koeman mwuh ach frenkie ach defensief moet het beter mwuh''.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Koeman heeft steun'' niks anders dan satire net als zijn demente vader
Behalve Koeman die hangt de hele tijd aan de lijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:29 schreef -XOR- het volgende:
Er zit bij Barca totaal geen enkele lijn in, iedereen doet maar wat.
Uitstekende samenvattingquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We vatten de avond van Ziggo even samen ''Ja mwuh Laporta mwuh kwaliteit selectie mwuh wedstrijd minder dus het kan nog mwuh huh griezmann mwuh huh veldspel aardig maar teveel breien mwuh barça barça mwuh wat is atlético defensief mwuh mwuh ach koeman mwuh ach frenkie ach defensief moet het beter mwuh''.
De kampioen van Spanje wordt besproken alsof het maar een rechterrijtjesclub is. Zelden vertoond.quote:
Dat zijn nou eenmaal de consequenties van financieel wanbeleid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:07 schreef bechirti het volgende:
Je zal maar als het mooie Barcelona opgescheept zitten met al die D-garnituur Nederlanders
1. Ligt aan gebrek aan kwaliteit in de selectie, FC Barcelona heeft op dat gebied een jasje uit gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Drie vragen voor Koeman:
Hoe komt het dat zo bizar slecht presteert?
Waarom zit je er nog?
Ligt het aan de voornaam?
Memphis was gewoon de grote man bij Lyon, beetje kort door de bocht om hem een mee voetballer te noemen. Breedweet mag de veters van Memphis niet eens strikken joh.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:14 schreef RamboDirk het volgende:
Door dit huidige Barca komt ook pijnlijk aan het licht dat Frenkie & Memphis maar simpele mee voetballers zijn. Voegen niks toe.
Rakitic over Frenkie anyday.
Braithwaithe over Memphis anyday.
Omdat hij zelf zo graag naar Barca wilde en ze hadden hem al twee keer gevraagd, een derde keer nee zeggen zou einde kans op Barca geweest zijn. Daardoor moest hij de KNVB afkopen en dat kostte 5 miljoen die hij uit eigen zak betaaldequote:Op zondag 3 oktober 2021 09:26 schreef -Sigaartje het volgende:
Drie vragen voor Koeman:
…
Waarom zit je er nog?
…
Geen geld om het contract te breken dus en een nieuwe trainer te werven. Wat een armoe.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat hij zelf zo graag naar Barca wilde en ze hadden hem al twee keer gevraagd, een derde keer nee zeggen zou einde kans op Barca geweest zijn. Daardoor moest hij de KNVB afkopen en dat kostte 5 miljoen die hij uit eigen zak betaalde
Mede daarom is de afkoopsom van Barca aan Koeman zo hoog = 1 jaar salaris + wat hij aan de knvb betaald heeft
=7+5=12 miljoen en die centjes heeft Barca nu ff niet en zelfs de vorige voorzitter wacht nog op zijn centjes
Puinhoop dus
Altijd groot . Tegen Nantes, Angers en Dijonquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Memphis was gewoon de grote man bij Lyon, beetje kort door de bocht om hem een mee voetballer te noemen. Breedweet mag de veters van Memphis niet eens strikken joh.
Geen idee wat je hiermee wil aantonen maar het collectief bij Barcelona is gewoon al een paar keer gewogen en te licht bevonden. Als je Memphis en de Jong iets mag verwijten dan is dat ze in de eerste wedstrijden van het seizoen nog het verschil konden maken en nu niet meer, maar dat ligt ook aan de tegenstanders die ze nu krijgen. Barcelona heeft een middelmatig elftal met een paar leuke spelers. Top 3 halen zal al lastig zat zijn, ongeacht welke trainer je voor de groep zet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd groot . Tegen Nantes, Angers en Dijon
google hetquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Real Sociedad de laatste tijd?
Goed, ondanks alle blessures. Alleen staan ze nu achter bij Getafe daar ze bij een zege de koppositie hadden kunnen pakken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Real Sociedad de laatste tijd?
Zondequote:Op zondag 3 oktober 2021 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed, ondanks alle blessures. Alleen staan ze nu achter bij Getafe daar ze bij een zege de koppositie hadden kunnen pakken.
Zijn we nu eindelijk van die fraudeur af?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
En daar is het volgende ontslag: Míchel moet oprotten bij Getafe na 1 punt uit 8 duels.
Onbegrijpelijke aanstelling vanaf dag 1; van Bordalas naar een clueless manager.
https://www.marca.com/fut(...)68e3eaa748b45e6.html
Emery heeft nu wel heel veel keus. overal in zijn elftal.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef Bolasie het volgende:
Aurier officieel naar Villarreal (lol) @:el-stinho
We krijgen nu wel Quique Sanchez Flores ervoor terug naar het lijkt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn we nu eindelijk van die fraudeur af?
Hopelijk maakt ie alleen bij Olympiakos nog kans op een baan
https://www.marca.com/fut(...)2601d086e8b45f7.htmlquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We krijgen nu wel Quique Sanchez Flores ervoor terug naar het lijkt.
We wachten op zijn eerste domme rode kaart of extreem dom balverlies. Ik heb zelden zo'n domme voetballer gezien.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emery heeft nu wel heel veel keus. overal in zijn elftal.
In grote wedstrijden zal hij denk ik wel Foyth in zijn rug zetten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We wachten op zijn eerste domme rode kaart of extreem dom balverlies. Ik heb zelden zo'n domme voetballer gezien.
Wopke is een aardige opvolgerquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:05 schreef manny het volgende:
Wel aardig inzicht in Spaanse begrotingsregels.
Bij welke Primera Division club werkt hij ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wopke is een aardige opvolger![]()
5,7 miljard geen bonnetjes van
Daar kunnen ze bij Barca nog een puntje aan zuigen![]()
In Nederlandquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:33 schreef manny het volgende:
Bij welke Primera Division club werkt hij ?
Ok. Interessant.quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In Nederland
Daar is hij zelfs minister van financiën
Is het dan geluk dat Rayon zo hoog staat?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Osasuna heeft Yeremi Pino en Onze Danjuma vakkundig geneutraliseerd en komen net als Rayo Vallecano de top-6 binnen door een 1-2 zege bij Villarreal.
Wie in de zomer heeft opgelet, kan niet per se verbaasd zijn dat Osasuna zo'n leuke start heeft. Voorgaande twee seizoenen al goed, een sterke transferzomer er achter aan.
Vooral van Rayo Vallecano is het, zijnde derde en zwaarbevochten promovendus, extreem knap.
[ afbeelding ]
Heeft Wopke jou ooit is in je bips genomen ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
In Nederland
Daar is hij zelfs minister van financiën
Nee, maar het was hier meer de vraag of de prestaties me verrassen. Van Osasuna niet per se, Rayo wel. Ondanks dat ik Andoni Iraola als coach zeer hoog heb zitten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het dan geluk dat Rayon zo hoog staat?
Als we tenminste ooit nog een keer haxen (RIP)quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien moet je dan voortaan maar als Ansu Fati spelen.
@Coco zal wel op zijn buik liggen. 40+ en mokerdik.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als we tenminste ooit nog een keer haxen (RIP)
Dat ben ik ook..quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:coco zal wel op zijn buik liggen. 40+ en mokerdik.
en ook nog eens kalend
arme jongen
Niet ons probleemquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:coco zal wel op zijn buik liggen. 40+ en mokerdik.
en ook nog eens kalend
arme jongen
quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slot op de deur van PSV en Club Brugge vroeger mistte er nooit 1
Die van Gibraltar misschienquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:42 schreef FireFox1 het volgende:
Geen keeper ter wereld had deze pingel gestopt.
Voor m'n gevoel schiet Memphis hem ook iedere keer anders. Je kan je als keeper nergens op instellen.quote:
Je zou op voorhand denken dat het wel een vermakelijke Clásico gaat worden. Twee ploegen met veel gebreken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
Hopelijk maakt Benzema Barcelona kapot.
Dat gaat wel lukken hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:01 schreef Bolasie het volgende:
Hopelijk maakt Benzema Barcelona kapot.
Jij denkt echt dat Rolex het enige luxe horlogemerk is ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
www.Rolex.com klokkie bestellen
Van stress ga je vreten toch?quote:
Ja? Mêh..quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
Ik speur wel wat progressie bij Barca ...
Práchtige top-6. Zou ik zo voor tekenen aan het eind van het seizoen.quote:1 | Real Sociedad - 20 points
2 | Real Madrid - 17
3 | Sevilla - 17
4 | Atlético Madrid - 17
5 | Osasuna - 17
6 | Rayo Vallecano - 16
Ze hebben een aardig weekje voor de boeg..... dus wat progressie is wel gewenst vanuit Catalaans perspectief.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
Ik speur wel wat progressie bij Barca ...
Ansu Fati FC. Het valt weinig anders te noemen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:17 schreef manny het volgende:
[..]
Ze hebben een aardig weekje voor de boeg..... dus wat progressie is wel gewenst vanuit Catalaans perspectief.
Komt die Agüero er niet aan ?quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ansu Fati FC. Het valt weinig anders te noemen.
Daar kan je niet op bouwen. Goede speler, nog altijd, maar is vaker niet fit dan wel. Dat was zijn grootste probleem de laatste periode bij Manchester City. Nu is hij weer fit, maar het zal echt niet lang duren voor hij er weer weken uit ligt.quote:
Dappere teksten man. Schrijf je die zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ansu Fati FC. Het valt weinig anders te noemen.
Word je van deze post al ziedend, ja?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:53 schreef fliert het volgende:
[..]
Dappere teksten man. Schrijf je die zelf?
Heb me wel weer vermaakt. Ondanks alle fouten krijg ik toch weer wat hoop voor de komende jaren.
Ja dikke prima op de brakke zondagquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:18 schreef Salina het volgende:
Op tijd voor Barça-Real.
@:Oriente
Straks Ajax-PSV ook nog. Om 18.00 toch?![]()
En ManU-Liverpool. En Formule1.
Lekker avondje.
Stadion uit kwam beter uit voor de bel Chineesquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoefde letterlijk alleen maar juiste richting mee te geven. Geen kracht, niets. Gewoon rollertje was genoeg
Als hij op z'n maandelijkse bankafschrift kijkt dan denk ik niet dat hij daar nog eens naar terugkijkt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:46 schreef Szura het volgende:
Zou waterhoofd Schreuder nog weleens met heimwee terugdenken aan z’n gloriedagen in Amsterdam?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ter stegen
Hield deze niet tegen
Van het veld? Want ik verwacht nog wel dat hij weggestuurd gaat worden tijdens de wedstrijdquote:
Minuut 75 gok ik.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Van het veld? Want ik verwacht nog wel dat hij weggestuurd gaat worden tijdens de wedstrijd
Door de voorzitter of door eenquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Van het veld? Want ik verwacht nog wel dat hij weggestuurd gaat worden tijdens de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |