abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201598707
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201599016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:35 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee ook cultuur (muziek,kunst,liedjes,mooie gebouwen enz.) zelfde met alle andere religies.
Leuk verzonnen, maar je weet best dat het gaat om een volk. Je wordt geboren als Jood, dat kun je niet wijzigen.
Bij Jodenvervolging kijken ze niet naar je religie, maar of je tot het Joodse volk behoort. En dat kun je niet wegpoetsen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201599152
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ja als ze morgen in de wet zetten dat je je buurman mag vermoorden dan mag dat ook. of het moreel ook goed is is een 2e. maar dat maakt jou weinig uit.
Leuke frame maar incorrect

Het feit dat het nu al in de wet staat en er via democratische weg in is opgenomen maakt jouw opmerking leeg
pi_201599320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Straks dus een vaccinatieplicht voor kinderen vanaf 5 jaar in Californi
[..]
En ook in Zwitserland zal het vaccinatiepercentage verder stijgen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-waku-waku~a33336f0/
Ik snap het gewoon werkelijk niet joh die druk.. En ook echt op kinderen die 0.0 worden opgenomen op de IC vanwege covid.

Dat is gewoon extreem raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201599328
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Leuke frame maar incorrect

Het feit dat het nu al in de wet staat en er via democratische weg in is opgenomen maakt jouw opmerking leeg
Wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201599400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
BNW gaat op de schop })
Ja waar is BNW voor is de grote vraag. Denk dat hier weinig on topic gepost wordt wat dat betreft.
pi_201599734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik snap het gewoon werkelijk niet joh die druk.. En ook echt op kinderen die 0.0 worden opgenomen op de IC vanwege covid.

Dat is gewoon extreem raar.
Hospitalizations (24 states and NYC reported)*
Among states reporting, children ranged from 1.6%-4.1% of their total cumulated hospitalizations, and 0.1%-2.0% of all their child COVID-19 cases resulted in hospitalization

https://www.aap.org/en/pa(...)e-level-data-report/

Zijn er toch best wat... Wat is het bij bijvoorbeeld mazelen
pi_201599741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Omdat beide kampen niet te overtuigen zijn.

Daarom is Bnw bedoelt voor ons '"wappies", om info te delen , in COR heb je de mogelijkheid om te discussiren.
Precies.
De gevaccineerden, trollen en shills, snappen het weer eens niet
Geen idee wat ze hier zoeken.
Denken de users hier te kunnen overtuigen met napapegaaiende leugens van de knakkers aan het roer

Kssst met ze
pi_201600066
Geen afwijkende meningen! Alleen maar echokamer! 8-)
Conscience do cost.
pi_201600086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:12 schreef ems. het volgende:
Staat dat op facebook?

Ik wil er wel serieus op ingaan hoor. Zo moeilijk is het niet
pi_201600182
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:12 schreef ems. het volgende:
Je overtuigingen zouden maar op de proef gesteld worden
pi_201600237
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je overtuigingen zouden maar op de proef gesteld worden
Jouw overtuigingen ja.
Of heb je die niet?

[ Bericht 41% gewijzigd door koosbasterd op 01-10-2021 23:35:04 ]
pi_201600323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef PSVCL het volgende:

Daarom is Bnw bedoelt voor ons '"wappies", om info te delen , in COR heb je de mogelijkheid om te discussiren.
Dat lijkt me ook.

In OUD zit ook geen groep dagelijks te verkondigen dat kinderen vreselijk zijn of whatever, of in het huisdierenforum de threads met anti huisdier posts vol te spammen, die subfora zijn bestemd voor ouders en huisdierliefhebbers, en deze voor complotdenkers.

Mensen die daar niks mee hebben kunnen toch gewoon elders terecht?

@yvonne
pi_201600342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:29 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Jouw overtuigingen ja.
elke dag weer
quote:
Of heb je die niet?
Vele
pi_201600353
quote:
Gelukkig is het mijn tijd en kan ik zelf bepalen wat daarmee te doen
pi_201600428
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Gelukkig is het mijn tijd en kan ik zelf bepalen wat daarmee te doen
Verspillen dus
Vakman pur sang
pi_201600476
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Verspillen dus
Dat is jouw mening en die mag je hebben
pi_201600593
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hospitalizations (24 states and NYC reported)*
Among states reporting, children ranged from 1.6%-4.1% of their total cumulated hospitalizations, and 0.1%-2.0% of all their child COVID-19 cases resulted in hospitalization

https://www.aap.org/en/pa(...)e-level-data-report/

Zijn er toch best wat... Wat is het bij bijvoorbeeld mazelen
Hier heb je niks aan. Tis gewoon geen IHR die je deelt.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:25:56 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201600779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:29 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Jouw overtuigingen ja.
Of heb je die niet?
Ieders overtuigingen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201600936
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat is jouw mening en die mag je hebben
Weet eigenlijk niet waar het over gaat :@
Vakman pur sang
pi_201600962
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuk verzonnen, maar je weet best dat het gaat om een volk. Je wordt geboren als Jood, dat kun je niet wijzigen.
Bij Jodenvervolging kijken ze niet naar je religie, maar of je tot het Joodse volk behoort. En dat kun je niet wegpoetsen.

Niet verzonnen, zelfde met Christen volk, Islamic volk enz.
Zo is het goed denk ik, anders gaan we erg off-topic.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201600993
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:35 schreef Za het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook.

In OUD zit ook geen groep dagelijks te verkondigen dat kinderen vreselijk zijn of whatever, of in het huisdierenforum de threads met anti huisdier posts vol te spammen, die subfora zijn bestemd voor ouders en huisdierliefhebbers, en deze voor complotdenkers.

@:yvonne
Misschien leuk om die subforums met conspiracy vids te gaan bombarderen. :o)
pi_201601231
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201601254
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:05 schreef Tingo het volgende:

[..]
Niet verzonnen, zelfde met Christen volk, Islamic volk enz.
Zo is het goed denk ik, anders gaan we erg off-topic.
Noem eens een islamic volk.
Arabieren?
Nope, je hebt ook christelijke Arabieren.
Het volk heet Arabieren, niet Islamieten.
pi_201601263
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Mjajoh voor de verspreiding doet het sowieso geen kut.

Verder moet je gewoon naar risks statistics kijken per profiel, de grote hoop zegt geen reet.
pi_201602822
quote:
In de laatste zin geeft hij toe een dictator te zijn :')
Vakman pur sang
pi_201602906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ben bang om in de buurt te komen van gevaccineerde
En de overheid doet z'n best om de scheiding te realiseren maar dan is het ook weer niet goed want holocaust en apartheid :')
Conscience do cost.
pi_201603261
quote:

[..]
Ben bang om in de buurt te komen van gevaccineerde, ze zijn verzwakt .. misschien moeten we ze herkenbaar maken met polsbandjes ofzo
Tja, dat ligt aan jezelf.
pi_201603281
quote:

De kartelpartijen hebben wel oren naar zo'n autoritaire controlemaatschappij.
Alleen al het feit dat alles is gericht op vaccinatie en het QR systeem zegt imo genoeg.
Geen opschaling zorg, geen wervingscampagnes voor extra personeel met een gegarandeerde baan in het vooruitzicht, geen maatregelen in openbare gebouwen en verzorgingstehuizen mbt ventilatiesystemen, alternatieve medicijnen verbieden, geen voorlichtingscampagnes voor gezonder leven enz.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201603283
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
In de laatste zin geeft hij toe een dictator te zijn :')
Ja, het gaat in feite ook over hemzelf.
pi_201603313
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:54 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Alleen al het feit dat alles is gericht op vaccinatie en het QR systeem zegt imo genoeg.
Geen opschaling zorg, geen wervingscampagnes voor extra personeel met een gegarandeerde baan in het vooruitzicht, geen maatregelen in openbare gebouwen en verzorgingstehuizen mbt ventilatiesystemen, alternatieve medicijnen verbieden, geen voorlichtingscampagnes voor gezonder leven enz.
Het is dan ook een flutmotie die niks toevoegt.

Niet uitsluiten middels QR code.. oke, dan doen we toch een nfc tag.

Buiten dat niemand buitengesloten wordt

Vwb opschalen zorg vs vaccins.Ik neem aan dat je snapt dat voorkomen beter is dan genezen.
pi_201603324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:54 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Wat bedoelt Baudet eigenlijk met niet Corona gerelateerd?

quote:
Alternatieve medicijnen moeten er dan wel zijn. En op een handjevol na die iets effect hebben zijn die er niet.
Voorlichting voor gezonder leven is er al decennialang.
Meer zorgpersoneel is inderdaad nodig, maar preventie is beter dan meer Covid op de IC.
En op korte termijn is helaas vaccinatie de enige oplossing.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:00:38 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201603337
quote:

[..]
Ben bang om in de buurt te komen van gevaccineerde, ze zijn verzwakt .. misschien moeten we ze herkenbaar maken met polsbandjes ofzo
Dan moet je ook bang zijn voor mensen die hersteld zijn van corona, die zijn dan even verzwakt.
Onikaan ni ov dovah
pi_201603358
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat bedoelt Baudet eigenlijk met niet Corona gerelateerd?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tno
Dat het systeem wordt uitgebreid met bijvoorbeeld een CO2 budget, dat soort zaken.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201603532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:02 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Dat het systeem wordt uitgebreid met bijvoorbeeld een CO2 budget, dat soort zaken.
Aha.
Even gelezen, en dat CO2 budget is echt absurd.
pi_201603680
twitter
pi_201603955
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:36 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

En katten..

[ afbeelding ]

;(
Maar willen ze die dan allemaal uitroeien of ook vaccineren?
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:12:10 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201604145
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:32 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Waarom zien mensen hier eigenlijk niet het complot? Die behandelingen zijn vele malen duurder dan vaccinatie. Lijkt me dat dat juist geld naar bigpharma brengt etc.
Onikaan ni ov dovah
pi_201604204
quote:
[ twitter ]

En katten..

[ afbeelding ]

;(
In dec 2019 zag ik beelden van Chinezen die dood op straat vielen vanwege een dodelijke virus. Sindsdien vertrouw ik niets meer wat er van hun media af komt

Het zou me niet verbazen dat de beelden nu bewust gepushed worden om de anti China sentiment te vergroten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:27:18 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201604331
quote:
[ twitter ]

En katten..

[ afbeelding ]

;(
Als je denkt dat het niet gekker kan komt er elke dag weer iets waarvan je opnieuw versteld staat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In dec 2019 zag ik beelden van Chinezen die dood op straat vielen vanwege een dodelijke virus. Sindsdien vertrouw ik niets meer wat er van hun media af komt

Het zou me niet verbazen dat de beelden nu bewust gepushed worden om de anti China sentiment te vergroten
De Westerse media is niet veel anders, allemaal 1 pot nat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:36:44 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201604418
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:02 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Hoeveel punten je (nog) hebt, kan worden vastgelegd in je bankapp, zo stelt Gerdes voor. Er zou dus geen megalomaan monitoringssysteem hoeven komen vanuit de overheid.

:')! !!!!111

Ik ben helemaal voor minder uitstoot, maar verwerk vervuiling gewoon in de productprijs en je bereikt hetzelfde zonder megalomane monitoringssystemen dat de bank je puntjes telt.
Huilen dan.
pi_201604451
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoeveel punten je (nog) hebt, kan worden vastgelegd in je bankapp, zo stelt Gerdes voor. Er zou dus geen megalomaan monitoringssysteem hoeven komen vanuit de overheid.

:')! !!!!111

Ik ben helemaal voor minder uitstoot, maar verwerk vervuiling gewoon in de productprijs en je bereikt hetzelfde zonder megalomane monitoringssystemen dat de bank je puntjes telt.
Ja, precies!

Maak kip goedkoper dan een hamburger, ipv een ingewikkeld systeem dat bijhoudt hoeveel hamburgers ik eet...
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:40:35 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201604473
Straks gaat de ING ook bijhouden met hoeveel velletjes WC-papier ik m'n bips afveeg.
Huilen dan.
pi_201604687
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
Straks gaat de ING ook bijhouden met hoeveel velletjes WC-papier ik m'n bips afveeg.
Je zou die wc papier ook kunnen dubbelvouwen om Co2 punten te besparen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201605178
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je zou die wc papier ook kunnen dubbelvouwen om Co2 punten te besparen
Misschien sommige mensen kunnen hun wasbaar mondkapjes voor gebruiken?
Save the planet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 02-10-2021 15:04:17 ]
pi_201605294
Misschien gigantisch veel mensen gebruiken al wasbaar mondkapje?

En gewoon harder straffen als smerig volk dingen op straat gooit. Dat staat verder los van het mondkapjesverhaal.
Conscience do cost.
pi_201605941
Dit onderzoek is wel interessant en zou eens groter uitgevoerd moeten worden. Booster lijken heel waarschijnlijk 2x per jaar
https://www.thelancet.com(...)(21)00185-X/fulltext
pi_201606089
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Aha.
Even gelezen, en dat CO2 budget is echt absurd.
Straks krijgen we nog n zuurstof budget.
pi_201606285
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Er zullen nog weinig grenzen zijn straks als het zo doorgaat…
pi_201606422
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Het zou wat zijn als je door je co2 budget zou zijn en geen nieuwe bundel kan veroorloven 8)7
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:48:00 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201606598
Zou dat CO2 Budget echt objectief zijn of alleen maar politiek correcte zaken als autorijden en vliegen bevatten en niet of je een berg biggen de wereld in hebt gepoept?
pi_201606810
quote:

[..]
Lol. Rare wereld.
pi_201606837
quote:
5,geen dank, gr gr.
pi_201607047
quote:
Denk dat banken hier ook niet op zitten te wachten....
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_201607098
100$ boette per dag voor de partners van werknemers die de vax niet willen nemen

twitter
pi_201607136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
100$ boette per dag voor de partners van werknemers die de vax niet willen nemen

[ twitter ]
Illegaaaaaal
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 17:59:30 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201607249
quote:

[ twitter ]
Per dag? Misschien nog een keer goed lezen ;)
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:01:22 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201607279
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Illegaaaaaal
In Nederland gelukkig wel ja, in de VS blijkbaar niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_201607428
Kom zojuist van een besloten meeting van FvD hier in de regio. Best interessant om Thierry nu in alle rust en kalmte te horen praten hoe hij tegen dingen aan kijkt, zijn zorgen, zijn visie. Was een prettige energie net gelijkgestenden. In de kamer komt ie ooit wat opgefokter over ofzo. Maar nu was hij de rust zelve. Imposante man wel.
pi_201607493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:57 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Wat wil hij impliceren door dit "interessant" te noemen? In dit BBC-artikel een goede duiding van deze cijfers:
https://www.bbc.com/news/uk-wales-58680204

Als het overgrote deel van de bevolking gevaccineerd is, is het volkomen logisch dat die groep steeds vaker oververtegenwoordigd gaat zijn in de cijfers.

pi_201607675
Vorige week werd de QR-maatschappij officieel ingevoerd: een nieuwe standenmaatschappij met eerste- en tweederangsburgerschap. Het is het begin van een systeem van uitsluiting en discriminatie waarbij de n wel toegang heeft tot het maarschappelijk leven en de ander niet.

N is de tijd om in actie te komen. We mogen dit nooit accepteren! Daarom staan wij morgen weer op de Dam n langs de route. Op het Haarlemmerplein om precies te zijn. Met het Vrijheidscaf dat u mede mogelijk heeft gemaakt, dus kom langs voor een drankje!

We kunnen dit alleen samen met u! Kom ook naar Amsterdam om Rutte en De Jonge te laten zien dat er nog altijd heel veel mensen zijn die niet akkoord gaan met de discriminatiepas!
Vakman pur sang
pi_201607697
Heel veel :D Hoogstens een handjevol clowns.
Conscience do cost.
pi_201608508
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Vorige week werd de QR-maatschappij officieel ingevoerd: een nieuwe standenmaatschappij met eerste- en tweederangsburgerschap. Het is het begin van een systeem van uitsluiting en discriminatie waarbij de n wel toegang heeft tot het maarschappelijk leven en de ander niet.

N is de tijd om in actie te komen. We mogen dit nooit accepteren! Daarom staan wij morgen weer op de Dam n langs de route. Op het Haarlemmerplein om precies te zijn. Met het Vrijheidscaf dat u mede mogelijk heeft gemaakt, dus kom langs voor een drankje!

We kunnen dit alleen samen met u! Kom ook naar Amsterdam om Rutte en De Jonge te laten zien dat er nog altijd heel veel mensen zijn die niet akkoord gaan met de discriminatiepas!
Inclusief de extreem rechtse NVU?
pi_201608534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
BNW gaat op de schop })
En? Doel behaald ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201608602
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Inclusief de extreem rechtse NVU?
Geen idee joh; ik ga morgen sporten. :P
Vakman pur sang
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:11:15 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201608823
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
5,geen dank, gr gr.
TEGELIJK :o ?
Huilen dan.
pi_201608991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hopelijk zorgt de organisatie voor genoeg dixies langs de route anders wordt pissen voor de deelnemers zonder QR-code een groot probleem :P
Wat ik vanmiddag vernam is dat er fatsoenlijke toiletten zijn met daarin het hoofd van o.a. De Jonge waar je op kan pissen. Ik ga er morgen niet bij zijn, maar hoor graag van een ervaringsdeskundige of het echt zo is. Pics or it didnt happen.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 20:33:52 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201609110
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:

Haarlemmerplein... oei, komt wel dichtbij zo :o . Zal m'n ramen en deuren gesloten houden en voor de zekerheid een mondkapje opzetten.
Huilen dan.
pi_201610093
quote:

[ twitter ]
Ja, leuk dat zorgstelsel in de VS :P
Veel Amerikanen boeit het niet dat ze niet zo'n stelsel hebben als bij ons, want het bedrijf waar ze werken regelt de zorgverzekering.
En die slaat je dus voor 100 dollar per dag aan als je partner meeverzekerd is, maar niet gevaccineerd.
  Admin zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:29:40 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201611427
En toen gingen we weer ontopic, wat er mer BNW gaat gebeuren : daar ben je zelf bij...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:36:48 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201611540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, leuk dat zorgstelsel in de VS :P
Veel Amerikanen boeit het niet dat ze niet zo'n stelsel hebben als bij ons, want het bedrijf waar ze werken regelt de zorgverzekering.
En die slaat je dus voor 100 dollar per dag aan als je partner meeverzekerd is, maar niet gevaccineerd.
Per pay period ;) wat voor zover ik kan zien 2 weken is bij dat bedrijf. Maar inderdaad ja, het is effectief een zorgverzekering die extra premie wil hebben als je jezelf in een risico groep zet. Doen ze blijkbaar ook zo met rokers.
Onikaan ni ov dovah
  Admin zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:52:06 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201611771
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:35 schreef Za het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook.

@:yvonne
Ja kom goed, heb nu al paar keer aangegeven van de week een topic te openen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:52:19 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201611773
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:15 schreef Tingo het volgende:

[..]
Misschien leuk om die subforums met conspiracy vids te gaan bombarderen. :o)
Nee

Admin zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:00:26 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201611861
/geveegd en TR's afgehandeld

pi_201612240
Ontopic vanaf nu alleen nog domme conspirancies please.
Vakman pur sang
  † In Memoriam † zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:44:12 #78
88815 The_Emotion
98.3
pi_201612431
Even globaal bekijken wat er nu allemaal in de wereld speelt ipv elkaar met cijfers en grafiekjes om de oren te slaan.
Dat is immers waar BNW om zou moeten draaien.

- De QR samenleving is nu een feit in grote delen van Europa.
- De langdurige formatie lijkt een eind aan te komen en gaan hoogstwaarschijnlijk op oude voet verder.
- Frankrijk is boos om dat Australi uit een deal stapte en met UK en USA in zee gaat.
- De aftocht in Afghanistan.
- Een van China's grootste vastgoedmagnaat Evergrande staat op het punt van omvallen.
- Huizen, gas en elektriciteit wordt duurder en schaarser.
- De nieuwe James Bond film is uit.

Al met al opvallende bewegingen op het wereldtoneel, waar en wanneer kunnen we de volgende klapper verwachten?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201612476
quote:

[ twitter ]
Als ik het goed lees geen boete maar een hogere premie.
Doen ze blijkbaar voor rokers ook om de premie voor anderen laag te kunnen houden.

Een beetje in lijn met wat sommigen ook in Nederland willen. Leef je ongezond of doe je niks aan preventie dan betaal je maar meer.

Meen me te herinneren dat er ook hier mensen zijn die preventieve maatregelen zoals verplicht afvallen of jaarlijkse bodyscans zijn.

Niet mijn idee van een leuke samenleving
  zondag 3 oktober 2021 @ 01:19:14 #80
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201612852
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als ik het goed lees geen boete maar een hogere premie.
Doen ze blijkbaar voor rokers ook om de premie voor anderen laag te kunnen houden.

Een beetje in lijn met wat sommigen ook in Nederland willen. Leef je ongezond of doe je niks aan preventie dan betaal je maar meer.

Meen me te herinneren dat er ook hier mensen zijn die preventieve maatregelen zoals verplicht afvallen of jaarlijkse bodyscans zijn.

Niet mijn idee van een leuke samenleving
Of mensen die een preventieve vaccinatie wensen voor een made up disease? Vind je dat ook?

Edit dat anderen dat voor mensen willen die het niet willen...
Lach met een schone bips
pi_201612917
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 23:44 schreef The_Emotion het volgende:
Even globaal bekijken wat er nu allemaal in de wereld speelt ipv elkaar met cijfers en grafiekjes om de oren te slaan.

- De langdurige formatie lijkt een eind aan te komen en gaan hoogstwaarschijnlijk op oude voet verder.
- Frankrijk is boos om dat Australi uit een deal stapte en met UK en USA in zee gaat.
- Een van China's grootste vastgoedmagnaat Evergrande staat op het punt van omvallen.

Al met al opvallende bewegingen op het wereldtoneel, waar en wanneer kunnen we de volgende klapper verwachten?
We zitten in de 4th Turning dus we kunnen t/m 2030 een aaneenschakeling van klappers verwachten.
https://www.amazon.com/Fo(...)ezvous/dp/0767900464

pi_201613066
twitter
pi_201613961
pi_201614179
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Per pay period ;) wat voor zover ik kan zien 2 weken is bij dat bedrijf. Maar inderdaad ja, het is effectief een zorgverzekering die extra premie wil hebben als je jezelf in een risico groep zet. Doen ze blijkbaar ook zo met rokers.
Ah, pay period 😅
pi_201615233
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Of mensen die een preventieve vaccinatie wensen voor een made up disease? Vind je dat ook?
rare vraag. Welke "made up disease"
quote:
Edit dat anderen dat voor mensen willen die het niet willen...
Geen idee wat je hier zegt
pi_201615308
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 23:44 schreef The_Emotion het volgende:

De nieuwe james bond is een Afrikaan genderneutraal
  † In Memoriam † zondag 3 oktober 2021 @ 12:00:02 #87
88815 The_Emotion
98.3
pi_201615365
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 01:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
We zitten in de 4th Turning dus we kunnen t/m 2030 een aaneenschakeling van klappers verwachten.
https://www.amazon.com/Fo(...)ezvous/dp/0767900464

[ afbeelding ]
Wat weet jij zoal over the 4th turning en wat voor klappers komen erbij kijken?
Kan je dat beknopt uitleggen, voordat ik op Amazon ga bestellen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201616409
Twitter zegt dat dit eigenlijk niet kan. Dank je Twitter voor al je wijsheid!

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201617015
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Twitter zegt dat dit eigenlijk niet kan. Dank je Twitter voor al je wijsheid!

[ afbeelding ]
Even ter verificatie... Bovenstaande post is oke, maar eenzelfde post waarbij vaccinatie weigeraars geverifieerd overlijden aan covid is te confronterend?

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 03-10-2021 13:54:09 ]
pi_201618971
quote:
2s.gif Op zondag 3 oktober 2021 12:00 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Wat weet jij zoal over the 4th turning en wat voor klappers komen erbij kijken?
Kan je dat beknopt uitleggen, voordat ik op Amazon ga bestellen?
pi_201622092
Ik vind het toch bijzonder dat men dat QR verhaal okay vinden. "Het is geen uitsluiting je kan gewoon een prik halen"

Jezus.
pi_201622128
quote:
"To protect other people"

Je snapt dat dat nergens op slaat h?
pi_201622182
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:
Ik vind het toch bijzonder dat men dat QR verhaal okay vinden. "Het is geen uitsluiting je kan gewoon een prik halen"

Jezus.
Of testen of niet gaan of gewoon bij iemand met covid even dat griepje pakken.

Keuzes te over.
In tegenstelling tot dat "dorre hout" dat vorig jaar uitgesloten diende te worden volgens sommigen.

Maar toen hoorde je hier niemand over uitsluiten.. dat was best een goed idee volgens menigeen hier
pi_201622187
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je snapt dat dat precies het punt is h
pi_201622301
De splitsing in de samenleving is onomkeerbaar en onmisbaar aanwezig en zal de eerste jaren een dikke olievlek trekken op alles waar we voor staan.
Nu blij maatregelwappies?
Vakman pur sang
pi_201622311
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je snapt dat dat precies het punt is h
Want de kans om iemand te besmetten is een factor 4 hoger dan mogelijkerwijs na dubbele vaccinatie? De minimale kans om een ander te besmetten zonder symptomen / 4 is een game changer?

Beide kansen om een ander te besmetten zijn nihil, het slaat helemaal nergens op om daarop onderscheid te maken.
pi_201622333
quote:

[..]

Keuzes te over.
In tegenstelling tot dat "dorre hout" dat vorig jaar uitgesloten diende te worden volgens sommigen.

Maar toen hoorde je hier niemand over uitsluiten.. dat was best een goed idee volgens menigeen hier
Andere keuzes dan een gevaccineerde en uitsluitende gevolgen derhalve en gewoon pure discriminatie.

Men heeft nog nooit het eeuwige leven gehad, geen idee waarom je denkt dat dit een reeel danwel mogelijk streven is.

Uitsluiten van ouderen doet niemand, minimale risico's opblazen alsof het reele risico's zijn is uitsluiten van mensen.
pi_201622364
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
De splitsing in de samenleving is onomkeerbaar en onmisbaar aanwezig en zal de eerste jaren een dikke olievlek trekken op alles waar we voor staan.
Nu blij maatregelwappies?
Het is een proces van dehumanisatie en de felle reacties van Hugo en Mark op mevrouw Keijzer spreken boekdelen waar deze regelgeving op gebouwd is.
pi_201622456
quote:

[..]

pure selfrightousness
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201622557
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:17 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
pure selfrightousness
Ook alleen maar mogelijk gemaakt vanwege wat propaganda.

Tis wel interessant hoe die mensenmassa beweegt.

Mondkapjes zijn super effectief volgens hen, maar zodra de overheid zegt dat het niet meer hoeft stoppen ze met dragen, dat lijkt mij toch een beetje vreemd.... Als mondkapjes super effectief zijn blijf je ze toch dragen?
pi_201622668
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
De splitsing in de samenleving is onomkeerbaar
Waarom denk je dit?
pi_201622749
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ook alleen maar mogelijk gemaakt vanwege wat propaganda.

Tis wel interessant hoe die mensenmassa beweegt.

Mondkapjes zijn super effectief volgens hen, maar zodra de overheid zegt dat het niet meer hoeft stoppen ze met dragen, dat lijkt mij toch een beetje vreemd.... Als mondkapjes super effectief zijn blijf je ze toch dragen?
Niet als er geen reden meer is om ze te dragen.
pi_201622774
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet als er geen reden meer is om ze te dragen.
Mondkapje ging over een ander besmetten h.

Als een ander besmetten of niet geen reden meer is dan is testen voor Covid ook geen rationeel principe meer.
pi_201622802
quote:

[..]

Keuzes te over.

Daar heb je wel een punt.
Toen was de teneur dat kwetsbaren zich maar uit de samenleving moesten onttrekken, zodat de rest gewoon door kon gaan met hun leven.
Nu treft dat ongevaccineerden en is het opeens onacceptabel.
Terwijl je daar juist zelf verandering in kunt brengen...
pi_201622834
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daar heb je wel een punt.
Toen was de teneur dat kwetsbaren zich maar uit de samenleving moesten onttrekken, zodat de rest gewoon door kon gaan met hun leven.
Nu treft dat ongevaccineerden en is het opeens onacceptabel.
Terwijl je daar juist zelf verandering in kunt brengen...
Bijzonder wat jullie jezelf allemaal wijsmaken.
pi_201623033
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom denk je dit?
Nou niet letterlijk maar momenteel wel het geval en stijgende verontrusting over dit maatschappelijke conflict.
Vakman pur sang
pi_201623113
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou niet letterlijk maar momenteel wel het geval en stijgende verontrusting over dit maatschappelijke conflict.
Snap ik, maar je hoort meestal alleen de extremisten h, de uiterste 1%.
pi_201623215
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Snap ik, maar je hoort meestal alleen de extremisten h, de uiterste 1%.
Toch hoor je op elke werkplek nu de vervelende discussie.
Vakman pur sang
pi_201623364
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mondkapje ging over een ander besmetten h.
Klopt, maar in feite maakt dat niet uit als iedereen eentje draagt, in welke richting de bescherming is

quote:
Als een ander besmetten of niet geen reden meer is dan is testen voor Covid ook geen rationeel principe meer.
Nou, als je vantevoren zoveel mogelijk uitsluit dat er besmette personen aanwezig zijn, dan kunnen de mondkapjes en 1,5m weg.
Overigens moesten we op Gran Canaria gewoon mondkapje op, ondanks QR code.
pi_201623489
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Toch hoor je op elke werkplek nu de vervelende discussie.
Met segregatie perikellen?

Bij Deloitte gingen ze mensen die niet QR wilden laten zien terug naar huis sturen oid... Interviewtje geweest onder personeel... Maar is pure propaganda joh.
pi_201624533
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Andere keuzes dan een gevaccineerde en uitsluitende gevolgen derhalve en gewoon pure discriminatie.
nee dezelfde keuzes, alleen hebben gevaccineerde mensen voor een vaccinatie gekozen.
quote:
Men heeft nog nooit het eeuwige leven gehad, geen idee waarom je denkt dat dit een reeel danwel mogelijk streven is.
waarom denk je dat ik of berhaupt iemand dat nastreeft
quote:
Uitsluiten van ouderen doet niemand, minimale risico's opblazen alsof het reele risico's zijn is uitsluiten van mensen.
Dat is waar de groep "artsen voor vrijheid" toe opriep.
Als ik me niet heel erg vergis had jij daar ook oren naar

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 03-10-2021 20:35:41 ]
pi_201624673
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is een proces van dehumanisatie en de felle reacties van Hugo en Mark op mevrouw Keijzer spreken boekdelen waar deze regelgeving op gebouwd is.
Dehumanisatie... Stel je niet zo aan man. Daar is helemaal geen sprake van.
pi_201624746
quote:

[..]

Sterker: het is voor mij de hoofdreden geweest om me te laten vaccineren.
Klopp slaat de spijker op zijn kop met zijn vergelijking.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201624780
Stel jullie eens voor als we een vaccinatiegraad van 95% zouden hebben, wat dat met de coronamaatregelen zou doen.

Lijkt me de ultieme manier om Hugo en Rutte en de Elite dwars te zitten. In Denemarken is het al gelukt, ik weet zeker dat we dat in Nederland ook kunnen halen.
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:03:27 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201625107
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Klopp is naast voetbaltrainer ook al maatgevend op gebied van vaccinatie?

Gewoon een willekeurige mening waarbij hij de algemene tendens napapegaait. Niemendalletje dus.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:11:44 #118
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201625288
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:46 schreef devlinmr het volgende:
Stel jullie eens voor als we een vaccinatiegraad van 95% zouden hebben, wat dat met de coronamaatregelen zou doen.

Lijkt me de ultieme manier om Hugo en Rutte en de Elite dwars te zitten. In Denemarken is het al gelukt, ik weet zeker dat we dat in Nederland ook kunnen halen.
Speculatie.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:23:57 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201625542
quote:

[..]
Retweet.
Huilen dan.
pi_201626176
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Speculatie.
Dat is toch het doel van bnw
pi_201626375
Mijn God eerst Devvilnin hier met die achterlijke vergelijking nu de minister
https://www.linkedin.com/(...)324172833783808-c8B7
Vakman pur sang
pi_201627246

create website url

Dit soort mensen (crisisactors) worden ingezet om de rest te kunnen wegzetten als wappies

Vandaar dat ze express onder de aandacht worden genomen door de media
pi_201627293
quote:

[..]
Werkt niet, sorry.
pi_201627296
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
create website url

Dit soort mensen (crisisactors) worden ingezet om de rest te kunnen wegzetten als wappies

Het is ook een robot, zie hoe de galg contact maakt met de bovenleiding.
Vakman pur sang
pi_201627310
quote:
7s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Retweet.
Helpt nietttt of nauwelijks, flauwekul reden dus.
pi_201627311
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is ook een robot, zie hoe de galg contact maakt met de bovenleiding.
Ze brengen altijd was gekke in beeld terwijl er 10 duizenden andere mensen aanwezig zijn die oprecht bezorgd zijn

Ondernemers , families etc etc
pi_201627332
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
nee dezelfde keuzes, alleen hebben gevaccineerde mensen voor een vaccinatie gekozen.
[..]
waarom denk je dat ik of berhaupt iemand dat nastreeft
[..]
Dat is waar de groep "artsen voor vrijheid" toe opriep.
Als ik me niet heel erg vergis had jij daar ook oren naar
Als je voor feyenoord bent krijg je 1000 euro, als ajacied geen geld.

Je had gewoon voor feyenoord kunnen kiezen.

Man. Wat een logica, bravo.
pi_201627369
Weet je, vaccinatie is gewoon verplicht dus godverdomme verplicht het dan gewoon en kap met die kut QR shit.
Vakman pur sang
pi_201627422
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je voor feyenoord bent krijg je 1000 euro, als ajacied geen geld.

Je had gewoon voor feyenoord kunnen kiezen.

Man. Wat een logica, bravo.
:')
pi_201627448
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn God eerst Devvilnin hier met die achterlijke vergelijking nu de minister
https://www.linkedin.com/(...)324172833783808-c8B7
Vertel wat klopt er niet aan
pi_201627474
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vertel wat klopt er niet aan
Het is een vergelijking van niveau Frans Bauer die de Chinese keuken in China zag.
Vakman pur sang
  zondag 3 oktober 2021 @ 23:27:55 #132
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201627529
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ze brengen altijd was gekke in beeld terwijl er 10 duizenden andere mensen aanwezig zijn die oprecht bezorgd zijn

Ondernemers , families etc etc
Kijk voor de grap eens hart van Nederland.

Dat is echt het grootste propagandakanaal voor de eencelligen, lekker makkelijk jip-en-janneke. Kolderiek item erin over 'Arie van 71 die voor het eerst na de pandemie naar de bioscoop gaat' enzo.

Nog nooit normaal volk in gezien.
pi_201627691
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is echt het grootste propagandakanaal voor de eencelligen, lekker makkelijk jip-en-janneke. Kolderiek item erin over 'Arie van 71 die voor het eerst na de pandemie naar de bioscoop gaat' enzo.

_O-

Pure comedy zodra je door die onzin heen prikt. De propaganda shows van Jinek, op1, Humberto etc zijn ook lachwekkend, zie soms fragmenten voorbij komen en denk dan bij mezelf hoe kan het dat mensen hier nog steeds intrappen ?

Misschien een vorm van witchcraft ofzo
pi_201627718
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is een vergelijking van niveau Frans Bauer die de Chinese keuken in China zag.
Geen idee.. kijk nooit naar dat soort programma's.
Probeer eens feitelijk uit te leggen wat er niet aan klopt
pi_201627723
quote:

[..]

Jij kijkt het.... Just saying
  maandag 4 oktober 2021 @ 00:29:54 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201627780
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 00:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jij kijkt het.... Just saying
Hence "voor de grap"

:)
  maandag 4 oktober 2021 @ 00:41:58 #137
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201627799
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 00:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
_O-

Pure comedy zodra je door die onzin heen prikt. De propaganda shows van Jinek, op1, Humberto etc zijn ook lachwekkend, zie soms fragmenten voorbij komen en denk dan bij mezelf hoe kan het dat mensen hier nog steeds intrappen ?

Gewoon makkelijk en kudde-gedrag. Zou er waarschijnlijk ook aan meedoen als mijn brood op de plank verdwijnt. Toch? Het is en blijft dwang.
pi_201627805
twitter
  maandag 4 oktober 2021 @ 00:49:28 #139
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201627809
quote:
Heel grappig, maar niemand doet iets
pi_201628157
"We Got Them. Fact Check This!" Attorney Thomas Renz - All new whistleblower information

Attorney Thomas Renz Releases Stunning Data from Never Before Seen Vaccine Injury/Death Tracking System

Thanks to a Whistleblower that came forth to Attorney Thomas Renz, the public is now seeing, for the first time ever, hard data from the largest database available in the U.S. to study the COVID-19 impact including deaths & injuries; The CMS Medicare Tracking System.

During an extraordinary speech at Clay Clark’s ReAwaken America Tour, Attorney Thomas Renz shocked the crowd of thousands in attendance and millions watching via livestream as he revealed:

That data from the Medicare Tracking System reveals that 19,400 people less than 80 years old have died within 14 days of receiving the COVID-19 Vaccine.

https://rumble.com/vn533h(...)istleblower-inf.html
pi_201628165
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 06:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
"We Got Them. Fact Check This!" Attorney Thomas Renz - All new whistleblower information

Attorney Thomas Renz Releases Stunning Data from Never Before Seen Vaccine Injury/Death Tracking System

Thanks to a Whistleblower that came forth to Attorney Thomas Renz, the public is now seeing, for the first time ever, hard data from the largest database available in the U.S. to study the COVID-19 impact including deaths & injuries; The CMS Medicare Tracking System.

During an extraordinary speech at Clay Clark’s ReAwaken America Tour, Attorney Thomas Renz shocked the crowd of thousands in attendance and millions watching via livestream as he revealed:

That data from the Medicare Tracking System reveals that 19,400 people less than 80 years old have died within 14 days of receiving the COVID-19 Vaccine.

https://rumble.com/vn533h(...)istleblower-inf.html
Hoeveel sterven er normaal in die leeftijdscategorie?
Op zich is dit geen nieuws, Lareb komt met vergelijkbare cijfers, die gewoon openbaar zijn.
  maandag 4 oktober 2021 @ 06:49:06 #142
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201628166
quote:

[..]

Wellicht als overheden echt begrijpelijke en heldere taal zouden gebruiken en de burger niet belazeren waren er nu meer gevaccineerde burgers. Vergeet niet dat veel voorkomt uit wantrouwen tegen de overheid die niet onterecht is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201628168
quote:
Hij is grappig, maar onjuist: het vaccin is de zwemlessen die hij gevolgd heeft, niet de livejacket.
pi_201628178
quote:

[..]

SBS is nooit een kwaliteitszender geweest, programma's lijken de kijker te behandelen alsof die een IQ van <70 heeft.
pi_201628193
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
create website url

Maar hoezo is dat een crisis acteur?
Die man beeldt heel mooi uit wat er aan de hand is.
  maandag 4 oktober 2021 @ 07:22:56 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201628239
quote:

[..]

kijkcijfers.
Waarom denk je dat Kim Kardashian zo populair is..
Het niveau van hedendaagse tv is om te janken.
Mijn advies trek de stekker er uit scheelt enorm.

quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 00:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
_O-

Ook hiervoor kijkcijfers het onderwerp boeit niet veel gooi een paar voor tegenstanders er in zoals hier op bnw.
En je hebt een kijkcijferkanon.

Ook mijn advies zoals hierboven al zei trek de stekker er uit.. of gewoon niet kijken.

Enige wat nog beetje de moeite waard is "sport"
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:17:30 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201628878
Standbeeld van Bennie Jolink monddood gemaakt: 'Zwijgen is beter'

HUMMELO - "Waarover men geen verstand heeft, is zwijgen beter." Het standbeeld van zanger Bennie Jolink in Hummelo werd zondagmiddag aangetroffen met deze tekst op een stuk tape. Dit was geplakt over de mond van de Achterhoeker.

Gezond verstand in de Achterhoek, Bennie kan beter zijn mond houden ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:21:42 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201628922
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Standbeeld van Bennie Jolink monddood gemaakt: 'Zwijgen is beter'

HUMMELO - "Waarover men geen verstand heeft, is zwijgen beter." Het standbeeld van zanger Bennie Jolink in Hummelo werd zondagmiddag aangetroffen met deze tekst op een stuk tape. Dit was geplakt over de mond van de Achterhoeker.

Gezond verstand in de Achterhoek, Bennie kan beter zijn mond houden ;)
Daarin schreef de Achterhoeker dat iedereen die geen coronaprik wil, vanaf nu 'een Asociale Achterlijke Wappie' ofwel een 'A.A.W.er' moet worden genoemd. "Een beetje duidelijkheid in deze tijden is wel gewenst, lijkt me", voegde hij daaraan toe.

:D

Duidelijke mening!
Lomp nuchter en recht door zee.. jup achterhoeker!

En wat maakt het uit, als hij dat tegen iemand zegt 75% van nederland verstaat hem toch niet met zijn accent.

[ Bericht 3% gewijzigd door theguyver op 04-10-2021 09:32:36 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201628969
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 00:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hence "voor de grap"

:)
Zeggen ze allemaal
pi_201628990
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 06:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoeveel sterven er normaal in die leeftijdscategorie?
Op zich is dit geen nieuws, Lareb komt met vergelijkbare cijfers, die gewoon openbaar zijn.
Ja maar BrEAKinG NeWSSSS!!! We GoT THEm!!

:s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')