Leuk verzonnen, maar je weet best dat het gaat om een volk. Je wordt geboren als Jood, dat kun je niet wijzigen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee ook cultuur (muziek,kunst,liedjes,mooie gebouwen enz.) zelfde met alle andere religies.
Leuke frame maar incorrectquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
ja als ze morgen in de wet zetten dat je je buurman mag vermoorden dan mag dat ook. of het moreel ook goed is is een 2e. maar dat maakt jou weinig uit.
Ik snap het gewoon werkelijk niet joh die druk.. En ook echt op kinderen die 0.0 worden opgenomen op de IC vanwege covid.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Straks dus een vaccinatieplicht voor kinderen vanaf 5 jaar in Californi
[..]
En ook in Zwitserland zal het vaccinatiepercentage verder stijgen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-waku-waku~a33336f0/
Wat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Leuke frame maar incorrect
Het feit dat het nu al in de wet staat en er via democratische weg in is opgenomen maakt jouw opmerking leeg
Ja waar is BNW voor is de grote vraag. Denk dat hier weinig on topic gepost wordt wat dat betreft.quote:
Hospitalizations (24 states and NYC reported)*quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon werkelijk niet joh die druk.. En ook echt op kinderen die 0.0 worden opgenomen op de IC vanwege covid.
Dat is gewoon extreem raar.
Precies.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat beide kampen niet te overtuigen zijn.
Daarom is Bnw bedoelt voor ons '"wappies", om info te delen , in COR heb je de mogelijkheid om te discussiren.
Staat dat op facebook?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:12 schreef ems. het volgende:
Geen afwijkende meningen! Alleen maar echokamer!
Je overtuigingen zouden maar op de proef gesteld wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:12 schreef ems. het volgende:
Geen afwijkende meningen! Alleen maar echokamer!
Jouw overtuigingen ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je overtuigingen zouden maar op de proef gesteld worden
Dat lijkt me ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:32 schreef PSVCL het volgende:
Daarom is Bnw bedoelt voor ons '"wappies", om info te delen , in COR heb je de mogelijkheid om te discussiren.
Gelukkig is het mijn tijd en kan ik zelf bepalen wat daarmee te doenquote:
Verspillen dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gelukkig is het mijn tijd en kan ik zelf bepalen wat daarmee te doen
Hier heb je niks aan. Tis gewoon geen IHR die je deelt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hospitalizations (24 states and NYC reported)*
Among states reporting, children ranged from 1.6%-4.1% of their total cumulated hospitalizations, and 0.1%-2.0% of all their child COVID-19 cases resulted in hospitalization
https://www.aap.org/en/pa(...)e-level-data-report/
Zijn er toch best wat... Wat is het bij bijvoorbeeld mazelen
Ieders overtuigingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:29 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jouw overtuigingen ja.
Of heb je die niet?
Weet eigenlijk niet waar het over gaatquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die mag je hebben
Niet verzonnen, zelfde met Christen volk, Islamic volk enz.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk verzonnen, maar je weet best dat het gaat om een volk. Je wordt geboren als Jood, dat kun je niet wijzigen.
Bij Jodenvervolging kijken ze niet naar je religie, maar of je tot het Joodse volk behoort. En dat kun je niet wegpoetsen.
Misschien leuk om die subforums met conspiracy vids te gaan bombarderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:35 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.
In OUD zit ook geen groep dagelijks te verkondigen dat kinderen vreselijk zijn of whatever, of in het huisdierenforum de threads met anti huisdier posts vol te spammen, die subfora zijn bestemd voor ouders en huisdierliefhebbers, en deze voor complotdenkers.
Mensen die daar niks mee hebben kunnen toch gewoon elders terecht?
@:yvonne
Noem eens een islamic volk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet verzonnen, zelfde met Christen volk, Islamic volk enz.
Zo is het goed denk ik, anders gaan we erg off-topic.
Mjajoh voor de verspreiding doet het sowieso geen kut.quote:
En de overheid doet z'n best om de scheiding te realiseren maar dan is het ook weer niet goed want holocaust en apartheidquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben bang om in de buurt te komen van gevaccineerde
Tja, dat ligt aan jezelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben bang om in de buurt te komen van gevaccineerde, ze zijn verzwakt .. misschien moeten we ze herkenbaar maken met polsbandjes ofzo
quote:
Ja, het gaat in feite ook over hemzelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de laatste zin geeft hij toe een dictator te zijn
Het is dan ook een flutmotie die niks toevoegt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:54 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kartelpartijen hebben wel oren naar zo'n autoritaire controlemaatschappij.
Alleen al het feit dat alles is gericht op vaccinatie en het QR systeem zegt imo genoeg.
Geen opschaling zorg, geen wervingscampagnes voor extra personeel met een gegarandeerde baan in het vooruitzicht, geen maatregelen in openbare gebouwen en verzorgingstehuizen mbt ventilatiesystemen, alternatieve medicijnen verbieden, geen voorlichtingscampagnes voor gezonder leven enz.
Wat bedoelt Baudet eigenlijk met niet Corona gerelateerd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:54 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kartelpartijen hebben wel oren naar zo'n autoritaire controlemaatschappij.
Alleen al het feit dat alles is gericht op vaccinatie en het QR systeem zegt imo genoeg.
Alternatieve medicijnen moeten er dan wel zijn. En op een handjevol na die iets effect hebben zijn die er niet.quote:Geen opschaling zorg, geen wervingscampagnes voor extra personeel met een gegarandeerde baan in het vooruitzicht, geen maatregelen in openbare gebouwen en verzorgingstehuizen mbt ventilatiesystemen, alternatieve medicijnen verbieden, geen voorlichtingscampagnes voor gezonder leven enz.
Dan moet je ook bang zijn voor mensen die hersteld zijn van corona, die zijn dan even verzwakt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben bang om in de buurt te komen van gevaccineerde, ze zijn verzwakt .. misschien moeten we ze herkenbaar maken met polsbandjes ofzo
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tnoquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat bedoelt Baudet eigenlijk met niet Corona gerelateerd?
Aha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:02 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tno
Dat het systeem wordt uitgebreid met bijvoorbeeld een CO2 budget, dat soort zaken.
Waarom zien mensen hier eigenlijk niet het complot? Die behandelingen zijn vele malen duurder dan vaccinatie. Lijkt me dat dat juist geld naar bigpharma brengt etc.quote:
In dec 2019 zag ik beelden van Chinezen die dood op straat vielen vanwege een dodelijke virus. Sindsdien vertrouw ik niets meer wat er van hun media af komtquote:
Als je denkt dat het niet gekker kan komt er elke dag weer iets waarvan je opnieuw versteld staat.quote:
De Westerse media is niet veel anders, allemaal 1 pot nat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
In dec 2019 zag ik beelden van Chinezen die dood op straat vielen vanwege een dodelijke virus. Sindsdien vertrouw ik niets meer wat er van hun media af komt
Het zou me niet verbazen dat de beelden nu bewust gepushed worden om de anti China sentiment te vergroten
Hoeveel punten je (nog) hebt, kan worden vastgelegd in je bankapp, zo stelt Gerdes voor. Er zou dus geen megalomaan monitoringssysteem hoeven komen vanuit de overheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:02 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tno
Dat het systeem wordt uitgebreid met bijvoorbeeld een CO2 budget, dat soort zaken.
Ja, precies!quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoeveel punten je (nog) hebt, kan worden vastgelegd in je bankapp, zo stelt Gerdes voor. Er zou dus geen megalomaan monitoringssysteem hoeven komen vanuit de overheid.! !!!!111
Ik ben helemaal voor minder uitstoot, maar verwerk vervuiling gewoon in de productprijs en je bereikt hetzelfde zonder megalomane monitoringssystemen dat de bank je puntjes telt.
Je zou die wc papier ook kunnen dubbelvouwen om Co2 punten te besparenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
Straks gaat de ING ook bijhouden met hoeveel velletjes WC-papier ik m'n bips afveeg.
Misschien sommige mensen kunnen hun wasbaar mondkapjes voor gebruiken?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je zou die wc papier ook kunnen dubbelvouwen om Co2 punten te besparen
Straks krijgen we nog n zuurstof budget.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Aha.
Even gelezen, en dat CO2 budget is echt absurd.
Er zullen nog weinig grenzen zijn straks als het zo doorgaat…quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog n zuurstof budget.
Het zou wat zijn als je door je co2 budget zou zijn en geen nieuwe bundel kan veroorlovenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 16:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog n zuurstof budget.
Lol. Rare wereld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
5,geen dank, gr gr.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
Straks gaat de ING ook bijhouden met hoeveel velletjes WC-papier ik m'n bips afveeg.
Denk dat banken hier ook niet op zitten te wachten....quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
Illegaaaaaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
100$ boette per dag voor de partners van werknemers die de vax niet willen nemen
[ twitter ]
Per dag? Misschien nog een keer goed lezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
100$ boette per dag voor de partners van werknemers die de vax niet willen nemen
[ twitter ]
In Nederland gelukkig wel ja, in de VS blijkbaar niet.quote:
Wat wil hij impliceren door dit "interessant" te noemen? In dit BBC-artikel een goede duiding van deze cijfers:quote:
Inclusief de extreem rechtse NVU?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Vorige week werd de QR-maatschappij officieel ingevoerd: een nieuwe standenmaatschappij met eerste- en tweederangsburgerschap. Het is het begin van een systeem van uitsluiting en discriminatie waarbij de n wel toegang heeft tot het maarschappelijk leven en de ander niet.
N is de tijd om in actie te komen. We mogen dit nooit accepteren! Daarom staan wij morgen weer op de Dam n langs de route. Op het Haarlemmerplein om precies te zijn. Met het Vrijheidscaf dat u mede mogelijk heeft gemaakt, dus kom langs voor een drankje!
We kunnen dit alleen samen met u! Kom ook naar Amsterdam om Rutte en De Jonge te laten zien dat er nog altijd heel veel mensen zijn die niet akkoord gaan met de discriminatiepas!
En? Doel behaald ?quote:
Geen idee joh; ik ga morgen sporten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Inclusief de extreem rechtse NVU?
Wat ik vanmiddag vernam is dat er fatsoenlijke toiletten zijn met daarin het hoofd van o.a. De Jonge waar je op kan pissen. Ik ga er morgen niet bij zijn, maar hoor graag van een ervaringsdeskundige of het echt zo is. Pics or it didnt happen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk zorgt de organisatie voor genoeg dixies langs de route anders wordt pissen voor de deelnemers zonder QR-code een groot probleem
Haarlemmerplein... oei, komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Vorige week werd de QR-maatschappij officieel ingevoerd: een nieuwe standenmaatschappij met eerste- en tweederangsburgerschap. Het is het begin van een systeem van uitsluiting en discriminatie waarbij de n wel toegang heeft tot het maarschappelijk leven en de ander niet.
N is de tijd om in actie te komen. We mogen dit nooit accepteren! Daarom staan wij morgen weer op de Dam n langs de route. Op het Haarlemmerplein om precies te zijn. Met het Vrijheidscaf dat u mede mogelijk heeft gemaakt, dus kom langs voor een drankje!
We kunnen dit alleen samen met u! Kom ook naar Amsterdam om Rutte en De Jonge te laten zien dat er nog altijd heel veel mensen zijn die niet akkoord gaan met de discriminatiepas!
Ja, leuk dat zorgstelsel in de VSquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Per pay periodquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, leuk dat zorgstelsel in de VS
Veel Amerikanen boeit het niet dat ze niet zo'n stelsel hebben als bij ons, want het bedrijf waar ze werken regelt de zorgverzekering.
En die slaat je dus voor 100 dollar per dag aan als je partner meeverzekerd is, maar niet gevaccineerd.
Ja kom goed, heb nu al paar keer aangegeven van de week een topic te openen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:35 schreef Za het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook.
In OUD zit ook geen groep dagelijks te verkondigen dat kinderen vreselijk zijn of whatever, of in het huisdierenforum de threads met anti huisdier posts vol te spammen, die subfora zijn bestemd voor ouders en huisdierliefhebbers, en deze voor complotdenkers.
Mensen die daar niks mee hebben kunnen toch gewoon elders terecht?
@:yvonne
Neequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien leuk om die subforums met conspiracy vids te gaan bombarderen.)
Als ik het goed lees geen boete maar een hogere premie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Of mensen die een preventieve vaccinatie wensen voor een made up disease? Vind je dat ook?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als ik het goed lees geen boete maar een hogere premie.
Doen ze blijkbaar voor rokers ook om de premie voor anderen laag te kunnen houden.
Een beetje in lijn met wat sommigen ook in Nederland willen. Leef je ongezond of doe je niks aan preventie dan betaal je maar meer.
Meen me te herinneren dat er ook hier mensen zijn die preventieve maatregelen zoals verplicht afvallen of jaarlijkse bodyscans zijn.
Niet mijn idee van een leuke samenleving
We zitten in de 4th Turning dus we kunnen t/m 2030 een aaneenschakeling van klappers verwachten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:44 schreef The_Emotion het volgende:
Even globaal bekijken wat er nu allemaal in de wereld speelt ipv elkaar met cijfers en grafiekjes om de oren te slaan.
Dat is immers waar BNW om zou moeten draaien.
- De QR samenleving is nu een feit in grote delen van Europa.
- De langdurige formatie lijkt een eind aan te komen en gaan hoogstwaarschijnlijk op oude voet verder.
- Frankrijk is boos om dat Australi uit een deal stapte en met UK en USA in zee gaat.
- De aftocht in Afghanistan.
- Een van China's grootste vastgoedmagnaat Evergrande staat op het punt van omvallen.
- Huizen, gas en elektriciteit wordt duurder en schaarser.
- De nieuwe James Bond film is uit.
Al met al opvallende bewegingen op het wereldtoneel, waar en wanneer kunnen we de volgende klapper verwachten?
Ah, pay period 😅quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Per pay periodwat voor zover ik kan zien 2 weken is bij dat bedrijf. Maar inderdaad ja, het is effectief een zorgverzekering die extra premie wil hebben als je jezelf in een risico groep zet. Doen ze blijkbaar ook zo met rokers.
rare vraag. Welke "made up disease"quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of mensen die een preventieve vaccinatie wensen voor een made up disease? Vind je dat ook?
Geen idee wat je hier zegtquote:Edit dat anderen dat voor mensen willen die het niet willen...
De nieuwe james bond is een Afrikaan genderneutraalquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:44 schreef The_Emotion het volgende:
Even globaal bekijken wat er nu allemaal in de wereld speelt ipv elkaar met cijfers en grafiekjes om de oren te slaan.
Dat is immers waar BNW om zou moeten draaien.
- De QR samenleving is nu een feit in grote delen van Europa.
- De langdurige formatie lijkt een eind aan te komen en gaan hoogstwaarschijnlijk op oude voet verder.
- Frankrijk is boos om dat Australi uit een deal stapte en met UK en USA in zee gaat.
- De aftocht in Afghanistan.
- Een van China's grootste vastgoedmagnaat Evergrande staat op het punt van omvallen.
- Huizen, gas en elektriciteit wordt duurder en schaarser.
- De nieuwe James Bond film is uit.
Al met al opvallende bewegingen op het wereldtoneel, waar en wanneer kunnen we de volgende klapper verwachten?
Wat weet jij zoal over the 4th turning en wat voor klappers komen erbij kijken?quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
We zitten in de 4th Turning dus we kunnen t/m 2030 een aaneenschakeling van klappers verwachten.
https://www.amazon.com/Fo(...)ezvous/dp/0767900464
[ afbeelding ]
Even ter verificatie... Bovenstaande post is oke, maar eenzelfde post waarbij vaccinatie weigeraars geverifieerd overlijden aan covid is te confronterend?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Twitter zegt dat dit eigenlijk niet kan. Dank je Twitter voor al je wijsheid!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:00 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wat weet jij zoal over the 4th turning en wat voor klappers komen erbij kijken?
Kan je dat beknopt uitleggen, voordat ik op Amazon ga bestellen?
"To protect other people"quote:
Of testen of niet gaan of gewoon bij iemand met covid even dat griepje pakken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:52 schreef ludovico het volgende:
Ik vind het toch bijzonder dat men dat QR verhaal okay vinden. "Het is geen uitsluiting je kan gewoon een prik halen"
Jezus.
Je snapt dat dat precies het punt is hquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
"To protect other people"
Je snapt dat dat nergens op slaat h?
Want de kans om iemand te besmetten is een factor 4 hoger dan mogelijkerwijs na dubbele vaccinatie? De minimale kans om een ander te besmetten zonder symptomen / 4 is een game changer?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je snapt dat dat precies het punt is h
Andere keuzes dan een gevaccineerde en uitsluitende gevolgen derhalve en gewoon pure discriminatie.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Of testen of niet gaan of gewoon bij iemand met covid even dat griepje pakken.
Keuzes te over.
In tegenstelling tot dat "dorre hout" dat vorig jaar uitgesloten diende te worden volgens sommigen.
Maar toen hoorde je hier niemand over uitsluiten.. dat was best een goed idee volgens menigeen hier
Het is een proces van dehumanisatie en de felle reacties van Hugo en Mark op mevrouw Keijzer spreken boekdelen waar deze regelgeving op gebouwd is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
De splitsing in de samenleving is onomkeerbaar en onmisbaar aanwezig en zal de eerste jaren een dikke olievlek trekken op alles waar we voor staan.
Nu blij maatregelwappies?
pure selfrightousnessquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ook alleen maar mogelijk gemaakt vanwege wat propaganda.quote:
Waarom denk je dit?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
De splitsing in de samenleving is onomkeerbaar
Niet als er geen reden meer is om ze te dragen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ook alleen maar mogelijk gemaakt vanwege wat propaganda.
Tis wel interessant hoe die mensenmassa beweegt.
Mondkapjes zijn super effectief volgens hen, maar zodra de overheid zegt dat het niet meer hoeft stoppen ze met dragen, dat lijkt mij toch een beetje vreemd.... Als mondkapjes super effectief zijn blijf je ze toch dragen?
Mondkapje ging over een ander besmetten h.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet als er geen reden meer is om ze te dragen.
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Of testen of niet gaan of gewoon bij iemand met covid even dat griepje pakken.
Keuzes te over.
In tegenstelling tot dat "dorre hout" dat vorig jaar uitgesloten diende te worden volgens sommigen.
Maar toen hoorde je hier niemand over uitsluiten.. dat was best een goed idee volgens menigeen hier
Bijzonder wat jullie jezelf allemaal wijsmaken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Toen was de teneur dat kwetsbaren zich maar uit de samenleving moesten onttrekken, zodat de rest gewoon door kon gaan met hun leven.
Nu treft dat ongevaccineerden en is het opeens onacceptabel.
Terwijl je daar juist zelf verandering in kunt brengen...
Nou niet letterlijk maar momenteel wel het geval en stijgende verontrusting over dit maatschappelijke conflict.quote:
Snap ik, maar je hoort meestal alleen de extremisten h, de uiterste 1%.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou niet letterlijk maar momenteel wel het geval en stijgende verontrusting over dit maatschappelijke conflict.
Toch hoor je op elke werkplek nu de vervelende discussie.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Snap ik, maar je hoort meestal alleen de extremisten h, de uiterste 1%.
Klopt, maar in feite maakt dat niet uit als iedereen eentje draagt, in welke richting de bescherming isquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mondkapje ging over een ander besmetten h.
Nou, als je vantevoren zoveel mogelijk uitsluit dat er besmette personen aanwezig zijn, dan kunnen de mondkapjes en 1,5m weg.quote:Als een ander besmetten of niet geen reden meer is dan is testen voor Covid ook geen rationeel principe meer.
Met segregatie perikellen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch hoor je op elke werkplek nu de vervelende discussie.
nee dezelfde keuzes, alleen hebben gevaccineerde mensen voor een vaccinatie gekozen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Andere keuzes dan een gevaccineerde en uitsluitende gevolgen derhalve en gewoon pure discriminatie.
waarom denk je dat ik of berhaupt iemand dat nastreeftquote:Men heeft nog nooit het eeuwige leven gehad, geen idee waarom je denkt dat dit een reeel danwel mogelijk streven is.
Dat is waar de groep "artsen voor vrijheid" toe opriep.quote:Uitsluiten van ouderen doet niemand, minimale risico's opblazen alsof het reele risico's zijn is uitsluiten van mensen.
Dehumanisatie... Stel je niet zo aan man. Daar is helemaal geen sprake van.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een proces van dehumanisatie en de felle reacties van Hugo en Mark op mevrouw Keijzer spreken boekdelen waar deze regelgeving op gebouwd is.
Sterker: het is voor mij de hoofdreden geweest om me te laten vaccineren.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopp is naast voetbaltrainer ook al maatgevend op gebied van vaccinatie?quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sterker: het is voor mij de hoofdreden geweest om me te laten vaccineren.
Klopp slaat de spijker op zijn kop met zijn vergelijking.
Speculatie.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:46 schreef devlinmr het volgende:
Stel jullie eens voor als we een vaccinatiegraad van 95% zouden hebben, wat dat met de coronamaatregelen zou doen.
Lijkt me de ultieme manier om Hugo en Rutte en de Elite dwars te zitten. In Denemarken is het al gelukt, ik weet zeker dat we dat in Nederland ook kunnen halen.
Retweet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Werkt niet, sorry.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopp slaat de spijker op zijn kop met zijn vergelijking.
Het is ook een robot, zie hoe de galg contact maakt met de bovenleiding.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
create website url
Dit soort mensen (crisisactors) worden ingezet om de rest te kunnen wegzetten als wappies
Vandaar dat ze express onder de aandacht worden genomen door de media
Helpt nietttt of nauwelijks, flauwekul reden dus.quote:
Ze brengen altijd was gekke in beeld terwijl er 10 duizenden andere mensen aanwezig zijn die oprecht bezorgd zijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook een robot, zie hoe de galg contact maakt met de bovenleiding.
Als je voor feyenoord bent krijg je 1000 euro, als ajacied geen geld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
nee dezelfde keuzes, alleen hebben gevaccineerde mensen voor een vaccinatie gekozen.
[..]
waarom denk je dat ik of berhaupt iemand dat nastreeft
[..]
Dat is waar de groep "artsen voor vrijheid" toe opriep.
Als ik me niet heel erg vergis had jij daar ook oren naar
quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je voor feyenoord bent krijg je 1000 euro, als ajacied geen geld.
Je had gewoon voor feyenoord kunnen kiezen.
Man. Wat een logica, bravo.
Vertel wat klopt er niet aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn God eerst Devvilnin hier met die achterlijke vergelijking nu de minister
https://www.linkedin.com/(...)324172833783808-c8B7
Het is een vergelijking van niveau Frans Bauer die de Chinese keuken in China zag.quote:
Kijk voor de grap eens hart van Nederland.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze brengen altijd was gekke in beeld terwijl er 10 duizenden andere mensen aanwezig zijn die oprecht bezorgd zijn
Ondernemers , families etc etc
quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens hart van Nederland.
Dat is echt het grootste propagandakanaal voor de eencelligen, lekker makkelijk jip-en-janneke. Kolderiek item erin over 'Arie van 71 die voor het eerst na de pandemie naar de bioscoop gaat' enzo.
Nog nooit normaal volk in gezien.
Geen idee.. kijk nooit naar dat soort programma's.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een vergelijking van niveau Frans Bauer die de Chinese keuken in China zag.
Jij kijkt het.... Just sayingquote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is echt het grootste propagandakanaal voor de eencelligen, lekker makkelijk jip-en-janneke. Kolderiek item erin over 'Arie van 71 die voor het eerst na de pandemie naar de bioscoop gaat' enzo.
Hence "voor de grap"quote:
Gewoon makkelijk en kudde-gedrag. Zou er waarschijnlijk ook aan meedoen als mijn brood op de plank verdwijnt. Toch? Het is en blijft dwang.quote:Op maandag 4 oktober 2021 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Pure comedy zodra je door die onzin heen prikt. De propaganda shows van Jinek, op1, Humberto etc zijn ook lachwekkend, zie soms fragmenten voorbij komen en denk dan bij mezelf hoe kan het dat mensen hier nog steeds intrappen ?
Misschien een vorm van witchcraft ofzo
Hoeveel sterven er normaal in die leeftijdscategorie?quote:Op maandag 4 oktober 2021 06:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
"We Got Them. Fact Check This!" Attorney Thomas Renz - All new whistleblower information
Attorney Thomas Renz Releases Stunning Data from Never Before Seen Vaccine Injury/Death Tracking System
Thanks to a Whistleblower that came forth to Attorney Thomas Renz, the public is now seeing, for the first time ever, hard data from the largest database available in the U.S. to study the COVID-19 impact including deaths & injuries; The CMS Medicare Tracking System.
During an extraordinary speech at Clay Clark’s ReAwaken America Tour, Attorney Thomas Renz shocked the crowd of thousands in attendance and millions watching via livestream as he revealed:
That data from the Medicare Tracking System reveals that 19,400 people less than 80 years old have died within 14 days of receiving the COVID-19 Vaccine.
https://rumble.com/vn533h(...)istleblower-inf.html
Wellicht als overheden echt begrijpelijke en heldere taal zouden gebruiken en de burger niet belazeren waren er nu meer gevaccineerde burgers. Vergeet niet dat veel voorkomt uit wantrouwen tegen de overheid die niet onterecht is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij is grappig, maar onjuist: het vaccin is de zwemlessen die hij gevolgd heeft, niet de livejacket.quote:
SBS is nooit een kwaliteitszender geweest, programma's lijken de kijker te behandelen alsof die een IQ van <70 heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hoezo is dat een crisis acteur?quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
create website url
Dit soort mensen (crisisactors) worden ingezet om de rest te kunnen wegzetten als wappies
Vandaar dat ze express onder de aandacht worden genomen door de media
kijkcijfers.quote:Op zondag 3 oktober 2021 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook hiervoor kijkcijfers het onderwerp boeit niet veel gooi een paar voor tegenstanders er in zoals hier op bnw.quote:Op maandag 4 oktober 2021 00:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Pure comedy zodra je door die onzin heen prikt. De propaganda shows van Jinek, op1, Humberto etc zijn ook lachwekkend, zie soms fragmenten voorbij komen en denk dan bij mezelf hoe kan het dat mensen hier nog steeds intrappen ?
Misschien een vorm van witchcraft ofzo
Daarin schreef de Achterhoeker dat iedereen die geen coronaprik wil, vanaf nu 'een Asociale Achterlijke Wappie' ofwel een 'A.A.W.er' moet worden genoemd. "Een beetje duidelijkheid in deze tijden is wel gewenst, lijkt me", voegde hij daaraan toe.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Standbeeld van Bennie Jolink monddood gemaakt: 'Zwijgen is beter'
HUMMELO - "Waarover men geen verstand heeft, is zwijgen beter." Het standbeeld van zanger Bennie Jolink in Hummelo werd zondagmiddag aangetroffen met deze tekst op een stuk tape. Dit was geplakt over de mond van de Achterhoeker.
Gezond verstand in de Achterhoek, Bennie kan beter zijn mond houden
Ja maar BrEAKinG NeWSSSS!!! We GoT THEm!!quote:Op maandag 4 oktober 2021 06:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel sterven er normaal in die leeftijdscategorie?
Op zich is dit geen nieuws, Lareb komt met vergelijkbare cijfers, die gewoon openbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |