abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201587129
quote:
Je kunt zelf civiele procedure aanspannen.
En volgens mij mag je gewoon liegen in zo'n geval.
Da's met andere privacy gevoelige zaken ook het geval.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201587142
quote:
Daar staat precies wat ik zeg.
Dat leaseplan het nu uitvoert en daar geen stevige rechtszaken uit zijn gekomen is de enige reden dat er nog geen jurisprudentie over is.
Maar bij algehele verplichting houdt dit nooit stand in de NLse rechtspraak.
Vakman pur sang
pi_201587147
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt zelf civiele procedure aanspannen.
Kan je altijd proberen ja. Ik geef het niet veel kans.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201587153
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik geef een algehele QR verplichting weinig kans
Vakman pur sang
pi_201587157
quote:
Daarvoor hebben we rechters
pi_201587167
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik geef een algehele QR verplichting weinig kans
Dat verwacht ik ook niet in Nederland.
Gok eerder dat de huidige coronapas verdwijnt in april ofzo.
pi_201587173
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je hebt sowieso een verstoorde arbeidsverhouding, dus het eindigt ongetwijfeld in ontslag
pi_201587178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan komt de nieuwe variant waarbij vaccinatie een half jaar geldig is en waarbij geen tests meer mogelijk is.
pi_201587182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Net moest je nog lachen toen ik zei dat dit niet kan in NL?
Vakman pur sang
pi_201587197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt sowieso een verstoorde arbeidsverhouding, dus het eindigt ongetwijfeld in ontslag
Veel werknemers die zich kritisch uitlaten over vaccineren, testen of het coronabeleid zullen meestal gewoon geen contractverlenging krijgen. Zeker als ze werkzaam zijn op een werkplek waar intensief wordt samengewerkt.
Openlijn mensen ontslaan omdat ze ongevaccineerd zijn kan natuurlijk niet.
pi_201587211
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Net moest je nog lachen toen ik zei dat dit niet kan in NL?
Het gebeurt allang.
pi_201588409

"Mystery"
Plaats hier uw advertentie
pi_201588525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 06:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
"Mystery"
Jij hebt het al opgelost?

Wellicht hadden ze corona gehad

https://www-hopkinsmedici(...)oblems-after-covid19

https://m-timesofindia-co(...)mp_tf=Van%20%251%24s

https://www-indiatoday-in(...)y-1836399-2021-08-03

Goede reden om te vaccineren lijkt me

Of wellicht hebben ze teveel deep fried mars bars gegeten

[ Bericht 27% gewijzigd door devlinmr op 01-10-2021 07:56:28 ]
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:57:11 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201589647
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 07:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jij hebt het al opgelost?

Wellicht hadden ze corona gehad

https://www-hopkinsmedici(...)oblems-after-covid19

https://m-timesofindia-co(...)mp_tf=Van%20%251%24s

https://www-indiatoday-in(...)y-1836399-2021-08-03

Goede reden om te vaccineren lijkt me

Of wellicht hebben ze teveel deep fried mars bars gegeten
Wellicht, wellicht. Wellicht was het juist een reactie op de vaccins.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201589652
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wellicht, wellicht. Wellicht was het juist een reactie op de vaccins.
Dan hadden we het wereldwijd gezien
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:04:00 #266
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201589718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dan hadden we het wereldwijd gezien
Dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien gaat eenzelfde analogie ook op voor jouw eerste argument. Als het door Covid zou zijn gekomen, dan hadden we dat ook wel wereldwijd gezien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201589791
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien gaat eenzelfde analogie ook op voor jouw eerste argument. Als het door Covid zou zijn gekomen, dan hadden we dat ook wel wereldwijd gezien.
dat zie je dan ook (zie links)
pi_201589938
quote:
[ afbeelding ]
"Mystery"
In het westen van Schotland.
Heel specifiek gebied dus, terwijl vrijwel de gehele UK hetzelfde vaccin heeft gehad.
Als vaccinatie de oorzaak is zou je dit veel breder moeten zien.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:37:12 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201590031
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
dat zie je dan ook (zie links)
Hihi. Nou, eigenlijk niet. Er wordt gesproken over 'blocked arteries' en in al de door jou gelinkte artikelen gaat het met name over andere klachten. Sterker nog, er staat in één zelfs dit:

quote:
Is a heart attack more likely after COVID-19?

That depends: Post says that “heart attack” has several different forms. A type 1 heart attack, caused by a blood clot blocking one of the heart’s arteries, is rare during or after COVID-19 infection.

“Type 2 heart attacks are more common with COVID-19,” she says. “This heart attack can be caused by increased stress on the heart, such as a fast heartbeat, low blood oxygen levels or anemia, because the heart muscle isn’t getting enough oxygen delivered in the blood in order do this extra work. We have seen this in people with acute coronavirus disease, but it is less common in those who have survived the illness.”
Het kan, maar komt zeer weinig voor. Dat is precies hetzelfde verhaal met de Covid vaccinaties:

quote:
COVID vaccines and blood clots: what researchers know so far

Scientists are trying to understand why a small number of people develop a mysterious clotting disorder after receiving a COVID jab.

Bron
Enige juiste conclusie is dus dat het zowel kan komen door Covid als door de vaccins. Maar jij tracht nu te pretenderen dat het enkel door Covid kan komen en totaal niet door de vaccins. Kortom, je begrijpt er vrij weinig van en doet eigenlijk niets anders dan blind in de bres springen voor de vaccins. Maar dat is natuurlijk iets dat hier al langer kon worden geconstateerd.
pi_201590125
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi. Nou, eigenlijk niet. Er wordt gesproken over 'blocked arteries' en in al de door jou gelinkte artikelen gaat het met name over andere klachten. Sterker nog, er staat in één zelfs dit:
[..]
Het kan, maar komt zeer weinig voor. Dat is precies hetzelfde verhaal met de Covid vaccinaties:
[..]
Enige juiste conclusie is dus dat het zowel kan komen door Covid als door de vaccins. Maar jij tracht nu te pretenderen dat het enkel door Covid kan komen en totaal niet door de vaccins. Kortom, je begrijpt er vrij weinig van en doet eigenlijk niets anders dan blind in de bres springen voor de vaccins. Maar dat is natuurlijk iets dat hier al langer kon worden geconstateerd.
Dan lees je wat je zelf wil lezen. Ik pretendeer dat CAD de suggestie wekt dat het door de vaccins komt en ik aangeef dat dat een conclusie is die ze niet kan trekken daar COVID ook leidt tot meer hartaanvallen. Gezien de locatie 1 specifiek gebied in Schotland is zijn ook deep fried mars bars een potentiele oorzaak.

Zo jammer dat je probeert de framing van de vaccins door CAD mij in de schoenen te schuiven. :{w
pi_201590177
quote:
[ afbeelding ]
"Mystery"
Levensgevaarlijk dat vaccine. Terwijl de kans dat je cojona oploopt nihil is.

Laat staan dat je er ziek van wordt
pi_201590257
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Kans dat je ooit covid oploopt als ongevaccineerde is 100%
quote:
Dat is een gok
pi_201590302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kans dat je ooit covid oploopt als ongevaccineerde is 100%
[..]
Dat is een gok
ok
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:47:53 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201590759
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat het dan alleen daar zo levensgevaarlijk is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201590834
quote:
Evenementensector vangt bot: maatregelen blijven van kracht
De coronavoorschriften voor organisatoren van ongeplaceerde binnenevenementen blijven zoals ze zijn. Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-coronamaatregelen
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:01:21 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201590877
De enige reden dat de reinheidspas werkt, is omdat de meerderheid mak meedoet’

quote:
Voor mensen die neigen naar complotdenken, is de invoering van de coronapas met een QR-code die aangeeft of je een brave prikburger bent, het vertrekpunt van de dodentrein naar een nieuwe wereldorde van dictatuur en onderdrukking, waar alleen de hyperglobalisten het spoorboekje van hebben en de eersteklaskaartjes louter aan WEF-leden zijn voorbehouden.

Voor mij is de coronapas juist een eindhalte op een liberale vrijheidslijn, die we nooit hadden moeten bereiken. Voorbij het stootblok van de grondrechten, naar het station van de staatsdwang. Een significant verschil van inzicht met Willem Engel of Thierry Baudet. Bovendien ben ik gevaccineerd.

De meeste mensen die braaf hun QR-code tevoorschijn toveren en trots tonen hoe goed ze gedresseerd zijn door de stroomstootjes van schmierende politici, noemen echter eenieder die weigert een ‘wappie’ en wentelen zich vervolgens in de gezapige warmte van deze meerderheidsmening: het grootste gedeelte van Nederland is immers keurig geprikt, waarom zou je dit systeem weigeren?

Nou, bijvoorbeeld omdat het zonder zichtbare tegenzin is ingevoerd op grond van de leugen dat het een ‘versoepeling’ is? Omdat er geen normen gesteld zijn wanneer de besmettingen of nieuwe ic-opnames laag genoeg zijn om het systeem op te heffen? Omdat er geen voorgenomen einddatum is?

Dat zijn nog maar de praktische zaken. Principieel is de vraag wat er nog meer kapot kan nu deze doos van Pandora is geopend. Geef een overheid één keer de kans om grondrechten te schenden (‘Dit keer is het echt nodig!’) en je stopt die duivel nooit meer terug in de doos. Volgende halte: gedragsgebonden zorgpremie, een persoonlijk CO2-budget, benzinerantsoenen – allemaal per QR? Weg keuzevrijheid, weg individuele afwegingen, hallo staatstirannie der makke meerderheid?

De kritiek op principiële QR-weigeraars is zelden dieper dan ‘het duurt maar 30 seconden’ (alsof de prijs die je betaalt voor een QR-samenleving in tijd wordt betaald) of ‘zonder rijbewijs mag je ook geen auto rijden’ (alsof je iedere keer dat je instapt om een handeling die oefening vereist om hem uit te mogen voeren, naar dat rijbewijs wordt gevraagd). De enige reden dat de reinheidspas werkt, is omdat de meerderheid mak meedoet. Dat schakelt zelf nadenken meestal uit.

Vrome voorgangers zorgen bovendien dat die meerderheid in retorische armoede kan blijven hangen. Zoals Sanne Wallis de Vries, die QR-weigerende cultuurfiguren ‘weigerartiesten’ noemt. Of beroepsbankhanger Angela de Jong, die QR-weigeraars ‘lafaards’ noemde en daarmee bewijst dat de kortste weg naar snelle roem bestaat uit luidkeels de meerderheidsmening verkondigen.

Toch fijn dat iedereen voor de cognitieve dissonantie over z’n eigen lethargie over vrijheid en rechten bij deze bankhangbig terecht kan om een gratis drogreden op te halen.

Iedereen wil van corona af. Maar mag het zonder uitruil tegen een permanente controlestaat?
Tisjeboy

twitter

^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:02:11 #277
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201590885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 11:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]
ok
Ja, hij zal er tegenin blijven gaan hoor. Elke afwijkende visie of mening dient te worden bestreden.
pi_201590931
quote:
Ja, de beste artikelen vind je in de Main Stream Media.

Hij heeft een goed punt. Deze QR code is een verkeerde stap.
pi_201591180
quote:
quote:
QR-code die aangeeft of je een brave prikburger bent
Dat kun je helemaal niet zien aan de QR code.

Daarmee belandt de rest van zijn verhaal ook in de prullenbak
pi_201591333
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, hij zal er tegenin blijven gaan hoor. Elke afwijkende visie of mening dient te worden bestreden.
Nee hoor... Alleen BS en leugens
pi_201591379
quote:
Voor het beramen van een aanslag op een test- en vaccinatielocatie in Den Helder heeft de officier van justitie een gevangenisstraf van 2,5 jaar geëist tegen de 38-jarige Ralph K. De verdachte uit Den Helder probeerde vrijdag de rechtbank in Alkmaar ervan te overtuigen dat het ging om een uit de hand gelopen grap
https://www.telegraaf.nl/(...)ielocatie-den-helder
pi_201591436
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Liefde en vrede hoor
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:44:54 #283
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201591953
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee hoor... Alleen BS en leugens
"BS" en "leugens".

Ja, haha. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
pi_201591958
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Maakt je een punt dan?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 17:17:02 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201594536
Voor wie het wil zien.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201595304
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha we hebben hem nodig als boksbal, houdt het topic tenminste levendig.

Neem die trolls verder niet serieus. Die zijn ergens in dienst of gewoon bezeten... dan is het onmogelijk om dat soort figureren te overtuigen, vice versa ook niet btw
pi_201595312
quote:
Laat die kinderen met rust man, stelletje engnekken :r
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:33:07 #289
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_201595420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Heb je daar een bron voor?
https://jensen.nl/covid-19-de-feiten-3009/
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 18:45:02 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201595548
quote:
Staat daar iets in over ontstekingen aan het hart? Met een paar ctrl-f zoektermen komt niets boven drijven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201595579
twitter
pi_201595733
WTF

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201595760
quote:
Print-screen gemaakt van deze kinderlokker.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201596032
quote:
En dat mag

https://www.knmg.nl/advie(...)temming-weigeren.htm

[ Bericht 12% gewijzigd door devlinmr op 01-10-2021 19:21:51 ]
pi_201596420
quote:
Verontwaardiging om bekladde filmposter Anne Frank: 'Voor ongevaccineerden verboden’
In Amsterdam zijn de afgelopen weken meerdere filmposters van de nieuwe speelfilm Mijn beste vriendin Anne Frank beklad. Over de poster is een sticker geplakt met de tekst ‘voor ongevaccineerden verboden’. Centercom, de exploitant die verantwoordelijk is voor de reclamelijst, bevestigt dat de posters maandag zullen worden weggehaald. ,,Wij begrijpen het heel goed dat mensen dit schokkend vinden”
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-verboden~a2d2d329/
pi_201596477
quote:
Het is wat
pi_201596499
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:44:19 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201596602
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
WTF

[ twitter ]
Voor de goede orde: dat is dezelfde vrouw die ons vertelde dat corona-vaccinaties ons DNA zou veranderen en ons aan één of ander kunstmatige intelligentie zou koppelen :+ .
Huilen dan.
pi_201598284
quote:
ja als ze morgen in de wet zetten dat je je buurman mag vermoorden dan mag dat ook. of het moreel ook goed is is een 2e. maar dat maakt jou weinig uit.
Plaats hier uw advertentie
pi_201598695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, het is niet alleen een religie.
Nee ook cultuur (muziek,kunst,liedjes,mooie gebouwen enz.) zelfde met alle andere religies.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')