Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen.
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef GerryDV het volgende:
Gewoon zeggen dat je op zoek gaat naar iemand die beter bij je past en meer vrije tijd heeft.
Als je toch echt hem wil dan moet je zeggen dat je meer aandacht of tijd van hem wil en dan kijken wat zijn reactie is.
Moet je hier echt een topic over aanmaken?
Als ik niet meer reageer dan “verzint” hij onderwerpen om over te praten of om een vraag te stellen. Misschien een gevalletje van aan het lijntje houden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:04 schreef Ed1234 het volgende:
Als je het gevoel hebt dat jij hem leuker vind dat hij jou zou ik de stekker er uit trekken. Het kan natuurlijk best zijn dat hij echt heel druk is voor zijn werk. Ik ga voor mijn werk bijvoorbeeld wel eens naar een conferentie. Dan heb ik echt geen tijd om op mijn telefoon te kijken, allen ‘s avonds vlak voor het slapen gaan een keer. Geeft hij je verder wel genoeg aandacht? Neemt hij bijvoorbeeld op vrije dagen wel initiatief tot contact?
Maar eigenlijk nog wel.quote:
hoe is jullie echte contact? Dus buiten digitaal contact.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:07 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Als ik niet meer reageer dan “verzint” hij onderwerpen om over te praten of om een vraag te stellen. Misschien een gevalletje van aan het lijntje houden?
Het is moeilijk afspreken als je elke keer 12 uur op een reactie moet wachten.
Als hij er naar vraagt ga ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk nog wel.
Je kunt natuurlijk gewoon aangeven hoe je je voelt als je zo lang moet wachten op een bericht terug en dan bekijken hoe hij reageert.
5 x afgesprokenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef GerryDV het volgende:
[..]
hoe is jullie echte contact? Dus buiten digitaal contact.
En dan zeker weer 12 uur wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef Sumppi het volgende:
Dan zeg je dat toch: 'ik vind het moeilijk afspreken als ik 12 uur moet wachten op een bericht terug.'
Gaat alles via berichten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
En dan zeker weer 12 uur wachten
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:11 schreef Sumppi het volgende:
Kans is dat hij er nooit naar vraagt. Ook als je al langer een fijne relatie hebt met iemand zul je dingen zelf aan moeten geven, omdat de ander nu eenmaal geen gedachten kan lezen.
Dan is de oplossing om meer echte dingen te doen. Jouw topic gaat over dingen die zich buiten de realiteit afspelen, namelijk social media en digitale communicatie. Niet iedereen heeft daar even veel zin in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja heel erg zelfs. Daarom is het jammer. Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Gelukkig is het leven zo. Zou nogal saai zijn anders. Als je niet over je gevoelens en verwachtingen wil praten kan je beter niet aan een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja heel erg zelfs. Daarom is het jammer. Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Dat zou kunnen. Maar naast dat hij lang niet reageert heb ik verder geen bewijs voor gevonden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:22 schreef tim020hoorn het volgende:
Die heeft sinds het begin gewoon een ander al, kan niet anders.
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dan is de oplossing om meer echte dingen te doen. Jouw topic gaat over dingen die zich buiten de realiteit afspelen, namelijk social media en digitale communicatie. Niet iedereen heeft daar even veel zin in.
Nee. Waarom denk je dat? Ik heb hem wel bij me maar mijn telefoon en appjes heben geen prio. Zelfs niet als ik de appjes lees. Dan ga ik zelf bepalen wanneer ik tijd en zin heb om ze te beantwoorden. Dat is meestal niet direct. Daar heb ik het veel te druk voor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:29 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.
Als je begrip had had je deze topic niet geopend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen.
Als je er toch geen zin meer in hebt … wat kan het je dan schelen hoe je (op hem) overkomtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
Ik heb er geen zin meer in toedelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Mwah, ik herken mezelf soms wel daarin een beetje. Soms heb ik het zo druk gehad dat ik op dat moment even gewoon rust wil. Maar ikzelf probeer de 'gemiste' tijd met haar dan wel in te halen. Ook hou ik niet zo van appen, meer van afspreken of elkaar spreken via de spraak- en/of videoweg. Misschien is dat ook handig in jullie fase van de relatieverkenning?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.
Ja, over je gevoelens communiceren hoort bij een relatie. Als dat niet je ding is, dan ben je ook niet geschikt om in een relatie te functioneren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebik houd er niet van om over mijn gevoelens te praten.
Nee voor we hadden afgesproken duurde het soms ook 2 dagen voor een reactie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:39 schreef embedguy het volgende:
Reageerde hij bij het begin ook zo traag? Het hoeft niet per se iets te betekenen.
Zelf app ik dates meestal maar eens per dag, soms sla ik een weekend over. Heb niet het idee dat dat iets met desinteresse te maken heeft. Als ik geen interesse heb dan reageer ik gewoon helemaal niet meer.
Elke 12 uur een bericht. Geen vast tijdstip. Soms ook 2 of 3 uur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
12u in de middag of na middernacht?
Of een reactie om 20u als jij om 8u iets stuurt?
Misschien komt het doordat ik de hele dag niks doe, ik hier veel over nadenk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Wat is dit toch tegenwoordig...
Die jongen heeft het druk, geeft op voorhand aan dat ie weinig tijd heeft, is erg consequent igv zijn appgedrag.
Nee, niet iedereen heeft non stop een gsm in de hand.
Hij is gewoon geen apper.
Maar goed, als je daar niet tegen kan: laat lekker gaan dan!
Misschien heeft hij een werktelefoon die hij niet privé gebruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.
Ik ga er niet vanuit. We kennen dezelfde mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een werktelefoon die hij niet privé gebruikt
Leef gewoon je eigen leven, ga hobby’s zoeken, sporten, breien, weet ik het.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
En dan zeker weer 12 uur wachten
Ik was al van plan wat meer dagbesteding te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Leef gewoon je eigen leven, ga hobby’s zoeken, sporten, breien, weet ik het.
Boeit het of hij pas om 12u reageert, is het leuk dan is het leuk. Vind je dat alsnog zodanig irritant dan kap je er gewoon mee, probleem opgelost.
Je kunt nu wel gaan mekkeren tegen hem dat je ‘het irritant vind dat hij pas om 12u reageert’ maarja dat is nu eenmaal wat hij doet. Aan jou de keuze of je in zo iemand energie wilt blijven steken of niet.
In het verleden zal ik vast ook wel een aantal mannen lang op een reactie hebben laten wachten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:20 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Is dit een projectie van jezelf toevallig? Hoogstwaarschijnlijk heb je ook mannen meer dan 12u laten wachten want druk...
Zeggen dat je geen interesse meer hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
Dus jullie hebben beide geen zin om te praten. Dat gaat inderdaad niet werken dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebik houd er niet van om over mijn gevoelens te praten.
Jij zoekt dus een helderziendequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Wonen jullie in dezelfde stad?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:54 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit. We kennen dezelfde mensen.
Aha en als persoon met een burnout dacht jij 'Weet je wie goed is in bepalen hoe andere mensen hun tijd zouden moeten indelen? Ik!'quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik de hele dag niks doe, ik hier veel over nadenk.
Ik zit momenteel thuis met een burnout.
Zo, best hard. Ze zit thuis met een burn-out (dus voelt zich sowieso behoorlijk kut) en heeft een inzicht dat best wel ergens op slaat, en dan geef je even een trap na. Voel jij je nu beter over jezelf?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Aha en als persoon met een burnout dacht jij 'Weet je wie goed is in bepalen hoe andere mensen hun tijd zouden moeten indelen? Ik!'
Het is misschien hard, maar niet bedoeld als trap na. Het was inderdaad een inzicht dat ergens op slaat, maar ik zou graag zien dat ze daarbovenop realiseert dat de zelfbescherming waar hij aan doet misschien ook heel goed voor haar zou zijn. Het is helemaal niet goed voor een mens om constant aan te staan en die permanente bereikbaarheid is daar een onderdeel van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo, best hard. Ze zit thuis met een burn-out (dus voelt zich sowieso behoorlijk kut) en heeft een inzicht dat best wel ergens op slaat, en dan geef je even een trap na. Voel jij je nu beter over jezelf?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Je gaat toch maar niet emigreren?
WGR / Politiek asiel aanvragen in de UK of Canada?
waarom laat je dat van hem afhangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Als hij er naar vraagt ga ik dat wel doen.
En dit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Wat is dit toch tegenwoordig...
Die jongen heeft het druk, geeft op voorhand aan dat ie weinig tijd heeft, is erg consequent igv zijn appgedrag.
Nee, niet iedereen heeft non stop een gsm in de hand.
Hij is gewoon geen apper.
Maar goed, als je daar niet tegen kan: laat lekker gaan dan!
heel verstandig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik heb besloten het zo te laten en weer verder te gaan met mijn leven. Het is zonde om overal bij stil te staan.
Wat laat je zo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik heb besloten het zo te laten en weer verder te gaan met mijn leven. Het is zonde om overal bij stil te staan.
Of een vampier. En dan niet zo’n glitterende als in Twilight.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:05 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien is ie een demoon, die worden pas wakker na 12 uur.
Er zijn genoeg mannen op de wereld. En wellicht dat één van hun beter bij mij aansluit qua investeren in contact.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat laat je zo?
Accepteer je nu echt dat hij weinig tijd heeft om te appen en je dus vaak lang (naar jouw maatstaven) moet wachten op reactie?
Of trek je de stekker uit de relatie?
Maar de verdeling is al niet fair, jij bent thuis met 'tijd teveel' en hij is druk aan het werk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen op de wereld. En wellicht dat één van hun beter bij mij aansluit qua investeren in contact.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Misschien dat je op date kunt met @:de_jager30 ?
Alleen omdat hij 'maar' 2 keer per dag reageert? Sommige vrouwen ga ik nooit begrijpen...quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen op de wereld. En wellicht dat één van hun beter bij mij aansluit qua investeren in contact.
Ik denk dat je hier volkomen gelijk hebt en als ik het zo lees denk ik: maak er maar “te veel” van. Je hebt alle tijd om op z’n appjes te wachten, je er druk over te maken en blijkbaar vooral: negatieve interpretaties van zijn appgedrag te geven. En dat terwijl het appcontact (en de dates, het belangrijkste) zelf wel gewoon leuk is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je iemand heel leuk vind... helemaal in het prille stadium dan maak je daar wel echt tijd voor lijkt me...quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:30 schreef j669 het volgende:
[..]
Alleen omdat hij 'maar' 2 keer per dag reageert? Sommige vrouwen ga ik nooit begrijpen...
Blijkbaar scheelt dat erquote:Op maandag 4 oktober 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je iemand heel leuk vind... helemaal in het prille stadium dan maak je daar wel echt tijd voor lijkt me...
Als iemand aangeeft dat hij het druk met zijn werk heeft dan zegt hij dat vast niet voor niets?quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je iemand heel leuk vind... helemaal in het prille stadium dan maak je daar wel echt tijd voor lijkt me...
Tuurlijk, hele gesprekken lijkt me dan ook lastig als je blijkbaar zo druk bent maar af en toe 5 minuten vinden lukt echt wel... dat had ik wel over toen en ik had het ook druk. Hoe druk kan iemand het hebben dat ie niet een paar seconden vind paar keer per dag voor een berichtje terug?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iemand aangeeft dat hij het druk met zijn werk heeft dan zegt hij dat vast niet voor niets?
Daarnaast denk ik; je hebt 5 x met elkaar afgesproken, misschien wil je teveel
Ik ben zelf ook geen apperquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hele gesprekken lijkt me dan ook lastig als je blijkbaar zo druk bent maar af en toe 5 minuten vinden lukt echt wel... dat had ik wel over toen en ik had het ook druk. Hoe druk kan iemand het hebben dat ie niet een paar seconden vind paar keer per dag voor een berichtje terug?
SNap ik, ik ook niet. Hekel aan en het duurt veel te lang voor mijn gevoel om wat tekst te plaatsen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen apper
Dus ik snap het wel![]()
Ja precies dat!!quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SNap ik, ik ook niet. Hekel aan en het duurt veel te lang voor mijn gevoel om wat tekst te plaatsen.
waarschijnlijk heeft hij nog meer haringen in het vat kijken wie het eerst toehapt. Dat soort vrouwen negeren want als ze het bij jou doen doen ze het ook bij ander.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een con
Maar je verwacht wel dat ze alles weten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
TS speelt idd graag spelletjes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat ze alles weten?
Man man man spelletjes spelen en maar zeiken dat je begrip het terwijl dit niet zo is
Dit dacht ik dus ook.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hele gesprekken lijkt me dan ook lastig als je blijkbaar zo druk bent maar af en toe 5 minuten vinden lukt echt wel... dat had ik wel over toen en ik had het ook druk. Hoe druk kan iemand het hebben dat ie niet een paar seconden vind paar keer per dag voor een berichtje terug?
Misschien heb ik wel meer twijfels ja.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:43 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier volkomen gelijk hebt en als ik het zo lees denk ik: maak er maar “te veel” van. Je hebt alle tijd om op z’n appjes te wachten, je er druk over te maken en blijkbaar vooral: negatieve interpretaties van zijn appgedrag te geven. En dat terwijl het appcontact (en de dates, het belangrijkste) zelf wel gewoon leuk is.
Je geeft aan dat jullie niet constant hoeven te appen, maar hij zou wel tussendoor iets moeten laten horen; dus eigenlijk vind je wel dat jullie constant moeten appen.
Niet iedereen zit veel op z’n telefoon en er zijn ook mensen die (zeker in zo’n datefase) het fijn vinden om even een rustig moment te zoeken zodat ze de tijd voor je kunnen nemen om je berichten goed te lezen en een leuk bericht te sturen.
Als je hem inderdaad wel gewoon heel leuk vindt moet je het eens met hem bespreken. Misschien stuurt ie sneller wat terug en anders voor je eigen geruststelling dat het goed zit, ondanks dat je soms wat langer moet wachten.
Als je hem hierom laat zitten, denk ik eerlijk gezegd dat dit slechts een stok is om hem mee te slaan, want dan heb je wel meer twijfels lijkt me.
Ik vond mijn vriendin ook echt heel leuk, toch heb ik haar al vanaf begin af aan al duidelijk gemaakt hoe mijn leven in elkaar zat en dat ik door mijn werk maar beperkt de tijd voor haar had en we zijn na 7 jaar nog steeds bij elkaar. Ik denk juist dat dat de spanning in een relatie er meer in houdt, dan als je 10 keer per dag met elkaar loopt te appen...quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel meer twijfels ja.
Hij heeft dan ook geen interesse in je.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Mijn hemelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Hij stuurt mij nu berichten waarom ik niks meer zeg en of hij wat verkeerd gedaan heeftquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je m niet leuk genoeg vindt ipv te miepen over dat ie te weinig stuurt..
Mocht ie meer sturen dan was het ook niet goed geweest.
' ..ik ben een volwassen vrouw.'quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:45 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Het leek mij het beste om gewoon geen aandacht meer te geven.
goed dat je het zelf er even bij vermeld...quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:36 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik ga daar niet in mee ik ben een volwassen vrouw.
Kijk jezelf anders nog eens in de spiegel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:36 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Het begint op een spelletje te lijken. Ik ga daar niet in mee ik ben een volwassen vrouw.
Ik ga geen aandacht geven aan iets wat op niks uitloopt door zijn gedrag.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
' ..ik ben een volwassen vrouw.'
Juist ja.
Beter een kreng dan een wanhopige troela. Ik ben klaar met achter mannen aanlopen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:56 schreef Sumppi het volgende:
Maar je komt nu in elk geval over als een kleuter of een kreng en niet als een control freak.
Maar is dit nu echt???quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:36 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Hij stuurt mij nu berichten waarom ik niks meer zeg en of hij wat verkeerd gedaan heeft
Het begint op een spelletje te lijken. Ik ga daar niet in mee ik ben een volwassen vrouw.
Misschien is het niet netjes maar wel meteen duidelijk. Wat had ik anders kunnen doen? Ik heb ook een lichte vorm van borderliner en ik heb duidelijkheid nodig.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar is dit nu echt???
Die man weet begod niet wat m verkeerd heeft gedaan.. Zegt van dag 1 dat m niet veel kan appen, jullie hebben leuke dates gehad, hij doet gewoon wat ie altijd heeft gedaan!
En dan dump jij m en zeg jij dat hij spelletjes speelt???
En jij noemt jezelf een volwassen vrouw??
![]()
![]()
![]()
Nuja, ik denk dat m niet beseft wat voor een bullet hij gedodged heeft
Edit: ik lees net zelfs dat je m niet eens gedumpt hebt maar gewoon negeert...
Ik begin de mannen hier te begrijpen... steeds meer en meer helaas!
Dus jij hebt duidelijkheid nodig (die je trouwens echt wel vanaf dag 1 hebt gekregen) maar ziet niet in dat iemand anders ook wel graag duidelijkheid heeft?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien is het niet netjes maar wel meteen duidelijk. Wat had ik anders kunnen doen? Ik heb ook een lichte vorm van borderliner en ik heb duidelijkheid nodig.
Het ligt daar niet aan. Maar het is wel belangrijk om iemand te hebben voor mij waar ik op kan vertrouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
The ape has come out of the sleeve.
Het probleem is dat niemand ooit genoeg kan doen om dat vertrouwen te krijgen van jou...quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Het ligt daar niet aan. Maar het is wel belangrijk om iemand te hebben voor mij waar ik op kan vertrouwen.
Gezien je gedrag ben jij niet de beste persoon om met jezelf samen te zijn dan….quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Het ligt daar niet aan. Maar het is wel belangrijk om iemand te hebben voor mij waar ik op kan vertrouwen.
Het is altijd de schuld van een ander inderdaad. Daarnaast, you reap what you sow.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
En hij heeft het erg druk op zijn werk. Dat heeft hij vooraf duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met mannen. Tijdens mijn zwangerschap had mijn partner een ander zwanger gemaakt, daarna in de volgende relatie die ik had, iemand ontmoet die al getrouwd bleek te zijn na maanden (!). Afgelopen half jaar met iemand een relatie gehad die mijn vriendinnen berichten stuurde over hoe knap ze zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het probleem is dat niemand ooit genoeg kan doen om dat vertrouwen te krijgen van jou...
Dus de onschuldige man die je nu tegen bent gekomen moet daar de prijs voor betalen en verdient niet eens een fatsoenlijk, volwassen berichtje om het af te sluiten?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:29 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met mannen. Tijdens mijn zwangerschap had mijn partner een ander zwanger gemaakt, daarna in de volgende relatie die ik had, iemand ontmoet die al getrouwd bleek te zijn na maanden (!). Afgelopen half jaar met iemand een relatie gehad die mijn vriendinnen berichten stuurde over hoe knap ze zijn.
Ik neem liever geen risico’s met mijn hart.
Ik wil het ook niet meteen voorgoed afsluiten. Ik laat een kier open nog.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus de onschuldige man die je nu tegen bent gekomen moet daar de prijs voor betalen en verdient niet eens een fatsoenlijk, volwassen berichtje om het af te sluiten?
Heb je al eens therapie gehad?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet meteen voorgoed afsluiten. Ik laat een kier open nog.
Ik hoop echt dat je ons voor de gek bent aan het houden..quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Het is helemaal niet direct duidelijk. Direct duidelijk is als je aangeeft dat je niet verder wil met hem. Nu moet hij maar gissen of je druk bent, in het ziekenhuis ligt, een spelletje met hem speelt of het beëindigt. Het is absoluut niet netjes en al zeker geen vorm van duidelijke communicatie.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien is het niet netjes maar wel meteen duidelijk. Wat had ik anders kunnen doen? Ik heb ook een lichte vorm van borderliner en ik heb duidelijkheid nodig.
Mijn psychiater wil dat ik medicatie slik om zo stabieler te zijn. De negatieve effecten van medicatie zijn te groot waardoor ik geen zin heb om daar aan te beginnen. Ik zat wel te denken aan cannabis.quote:
Ik vind sommige dingen ook niet leuk🤷quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Het is helemaal niet direct duidelijk. Direct duidelijk is als je aangeeft dat je niet verder wil met hem. Nu moet hij maar gissen of je druk bent, in het ziekenhuis ligt, een spelletje met hem speelt of het beëindigt. Het is absoluut niet netjes en al zeker geen vorm van duidelijke communicatie.
Ja, fuck de restquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:46 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik vind sommige dingen ook niet leuk🤷
Ik weet niet wat dat gaat oplossen. Inzicht in je eigen saboterende gedrag lijkt me belangrijker.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:45 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Mijn psychiater wil dat ik medicatie slik om zo stabieler te zijn. De negatieve effecten van medicatie zijn te groot waardoor ik geen zin heb om daar aan te beginnen. Ik zat wel te denken aan cannabis.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:54 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ga geen aandacht geven aan iets wat op niks uitloopt door zijn gedrag.
Nee.. jij bent duidelijk….quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dit! Misschien dat je dan ook een relatie kunt krijgen waarin je wel gelukkig wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat gaat oplossen. Inzicht in je eigen saboterende gedrag lijkt me belangrijker.
Nou, als ik haar andere topics bekijk...quote:
Ik saboteer niks, ik doe dingen uit zelfbescherming.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat gaat oplossen. Inzicht in je eigen saboterende gedrag lijkt me belangrijker.
Zeg.dat.dan.gewoon!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:31 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik saboteer niks, ik doe dingen uit zelfbescherming.
Ik heb trouwens gereageerd op zijn bericht:
x: heb ik iets verkeerds gedaan? Je reageert al 2 dagen niet?
Ik: nee hoor, ik had er over heen gelezen.
hij: Oh ik dacht dat je misschien ergens mee zat omdat je niet meer reageerde
ik: Nee ben gewoon druk
hij: Oke geen probleem❤❤❤
Heb het bericht open laten staan en “ongelezen” verwijderd. Ik vind het jammer dat het zo gaat want vond contact erg leuk, alleen dit werkt niet voor mij.
Weet je zeker dat je volwassen bent?quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:36 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Hij stuurt mij nu berichten waarom ik niks meer zeg en of hij wat verkeerd gedaan heeft
Dit precies dusquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar is dit nu echt???
Die man weet begod niet wat m verkeerd heeft gedaan.. Zegt van dag 1 dat m niet veel kan appen, jullie hebben leuke dates gehad, hij doet gewoon wat ie altijd heeft gedaan!
En dan dump jij m en zeg jij dat hij spelletjes speelt???
En jij noemt jezelf een volwassen vrouw??
![]()
![]()
![]()
Nuja, ik denk dat m niet beseft wat voor een bullet hij gedodged heeft
Edit: ik lees net zelfs dat je m niet eens gedumpt hebt maar gewoon negeert...
Ik begin de mannen hier te begrijpen... steeds meer en meer helaas!
Ik snap wel waarom niemand een relatie met dit wil hebben jezus zegquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg.dat.dan.gewoon!![]()
Zo moeilijk is het toch niet? Waarom moeilijk doen en liegen en spelletjes spelen?!
Jij reageert ineens niet meer.
Hij vraagt wat er aan de hand is.
Jij liegt en "verwijdert het bericht ongelezen" (zijn laatste bericht aan jou)
WAAROM?! Serieus: waarom?
Geef die man gewoon eerlijk antwoord.
Sta je ook wel eens stil bij hoe je gedrag op anderen kan overkomen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:31 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Heb het bericht open laten staan en “ongelezen” verwijderd. Ik vind het jammer dat het zo gaat want vond contact erg leuk, alleen dit werkt niet voor mij.
Dan moet je iemand zoeken die je wel alle aandacht geeft zodat jij vertrouwen kunt opbouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:29 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal slechte ervaringen met mannen. Tijdens mijn zwangerschap had mijn partner een ander zwanger gemaakt, daarna in de volgende relatie die ik had, iemand ontmoet die al getrouwd bleek te zijn na maanden (!). Afgelopen half jaar met iemand een relatie gehad die mijn vriendinnen berichten stuurde over hoe knap ze zijn.
Ik neem liever geen risico’s met mijn hart.
die medicijnen weigeren te slikken... is ook een vorm van zelfsabotagequote:Op maandag 4 oktober 2021 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:31 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ben het hier denk ik wel mee eens. Het zorgt ervoor dat je kunt zeggen: "zie je wel, mannen zijn niet te vertrouwen!", alles buiten zichzelf zoeken en geen enkele verantwoordelijkheid hoeven te nemen. Ze laten zich totaal gijzelen door die gedachtegang en wanen zich een machteloos slachtoffer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
die medicijnen weigeren te slikken... is ook een vorm van zelfsabotage
net als dat zelfbescherming vaak stiekem ook een soort van zelfsabotage is...
Goede samenvatting ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:47 schreef -marz- het volgende:
In het kader van zelfbescherming, is het dan misschien niet beter om even helemaal niet te daten?
Daten is normaal gesproken al een onzekere bezigheid.
Hoe is het dan als je borderline hebt, overspannen thuis zit, met een jong kind, recent uit diverse slechte relaties komt en overweegt cannabis te gebruiken om stabieler te worden.
Ik snap dat je dan helemaal para wordt en je als een lelijke draak begint te gedragen wanneer iemand niet snel op jouw appjes reageert. Kan me voorstellen dat dat ook niet is wie je graag wil zijn. Ik zou inzetten op leuke dates met jezelf, of met je kind en je familie samen wat leuks gaan doen.
Waarom spreek je dan nog wel met ze af?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:09 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Beter een kreng dan een wanhopige troela. Ik ben klaar met achter mannen aanlopen.
Ik ben nu op een punt in mijn leven dat ik toe ben aan een relatie. Dus ik wil graag blijven daten met mannen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:47 schreef -marz- het volgende:
In het kader van zelfbescherming, is het dan misschien niet beter om even helemaal niet te daten?
Daten is normaal gesproken al een onzekere bezigheid.
Hoe is het dan als je borderline hebt, overspannen thuis zit, met een jong kind, recent uit diverse slechte relaties komt en overweegt cannabis te gebruiken om stabieler te worden.
Ik snap dat je dan helemaal para wordt en je als een lelijke draak begint te gedragen wanneer iemand niet snel op jouw appjes reageert. Kan me voorstellen dat dat ook niet is wie je graag wil zijn. Ik zou inzetten op leuke dates met jezelf, of met je kind en je familie samen wat leuks gaan doen.
Zo zit het niet in elkaar. Ik heb een lieve en zachte persoonlijkheid. Ik zou echt alles voor een man doen. Maar wel de juiste.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap je.
Iemand die open en eerlijk is over zijn drukke leven, waardoor hij niet snel kan reageren op apps, past niet bij iemand zoals jij, die appjes bewust negeert. En online en anoniem er een hoop drama over maakt. Hem aan het lijntje houdt om uiteindelijk te reageren met leugens.
Door je borderline test je elke relatie op deze manier uit. Tot de ander klaar is met je gemixte signalen en gemanipuleer, en de stekker eruit trekt. Op dat moment heb jij weer een man om op je lijstje van onbetrouwbare mannen te zetten.
Selffulfilling prophecy.
Lees je laatste appjes eens terug. Zijn die van iemand die lief en zacht is? En alles voor een man wil doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:04 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Zo zit het niet in elkaar. Ik heb een lieve en zachte persoonlijkheid. Ik zou echt alles voor een man doen. Maar wel de juiste.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ben nu op een punt in mijn leven dat ik toe ben aan een relatie. Dus ik wil graag blijven daten met mannen.
Soms denk ik, misschien is iemand in de gevangenis wat voor mij. Die kan niet zoveel kwaad.
Maar serieus ; ik ben toe aan een echte relatie met iemand die er net zoveel energie in wil steken als ik.
Ik denk van wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lees je laatste appjes eens terug. Zijn die van iemand die lief en zacht is? En alles voor een man wil doen?
Ze wil gewoon een sub die alleen maar ja knikt en de rest van haar rare gedrag accepteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lees je laatste appjes eens terug. Zijn die van iemand die lief en zacht is? En alles voor een man wil doen?
Misschien is het een idee om gewoon wat minder met elkaar te appen, en al helemaal niet wanneer een van de twee werkt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Ja maar als ik blijkbaar niet reageer vind hij blijkbaar ook niet leuk. Dus vraag me dan af of zo een tactiek werkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:53 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om gewoon wat minder met elkaar te appen, en al helemaal niet wanneer een van de twee werkt.
Er zijn simpelweg mensen die appjes niet zo heel ‘belangrijk’ vinden.
Misschien is hij gewoon niet zo’n apper.
Dat wil niet zeggen dat hij niet genoeg om je geeft.
Mens het is geen tactiek!!! Hij heeft gezegd druk te zijn. Jij bent raar bezig met hem expres te negerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja maar als ik blijkbaar niet reageer vind hij blijkbaar ook niet leuk. Dus vraag me dan af of zo een tactiek werkt.
Hoe zou jij het vinden als hij een poos niks van zich laat horen en daarna appt dat hij over jouw berichtje heen had gekeken?quote:
Dus simpel gezegd wil je dat hij zich aan jou gaat aanpassen op gebied van hoeveelheid communicatie door hem geen berichten meer te sturen waardoor hij zich gaat afvragen wat hij misdaan heeft?quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Liegen en manipuleren doe je uit zelfbescherming?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:31 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Leugensquote:Ik heb trouwens gereageerd op zijn bericht:
LEUGENSquote:hij: Oh ik dacht dat je misschien ergens mee zat omdat je niet meer reageerde
In plaats van tegen hem te liegen kan je hem ook gewoon de waarheid vertellen.quote:hij: Oke geen probleem❤❤❤
Dan moet je stoppen met manipuleren en liegen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ben nu op een punt in mijn leven dat ik toe ben aan een relatie.
Om een leegte op te vullen?quote:Dus ik wil graag blijven daten met mannen.
Tot ze vrij komen, blijken een seriemoordenaar met jeukende handen te zijn en bij jou willen intrekken omdat ze zelf geen huis kunnen krijgen.quote:Soms denk ik, misschien is iemand in de gevangenis wat voor mij. Die kan niet zoveel kwaad.
En zolang jij niet serieus bezig bent met er naar toe werken (lees: EERLIJK ZIJN naar de ander toe) dan zal jij geen (langdurige) relatie aan kunnen gaan.quote:Maar serieus ; ik ben toe aan een echte relatie met iemand die er net zoveel energie in wil steken als ik.
Echt alles inderdaad. Je liegt al in de datefase, je manipuleert al in de datefase.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:04 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Zo zit het niet in elkaar. Ik heb een lieve en zachte persoonlijkheid. Ik zou echt alles voor een man doen. Maar wel de juiste.
Omdat jij thuis zit en hij werkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja maar als ik blijkbaar niet reageer vind hij blijkbaar ook niet leuk. Dus vraag me dan af of zo een tactiek werkt.
Ten eerste wil ik vooropstellen dat je alles wel heel erg uit zijn verband trekt. Ik heb nooit drugs gebruikt en ik drink niet eens alcohol. Daarnaast vind ik psychiaters maar enge mensen die vooral geld willen verdienen met medicatie voorschrijven in plaats van echt werken aan de oplossing. Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar cannabis om te kalmeren omdat een natuurlijk product is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:22 schreef Ricje het volgende:
[..]
Dus simpel gezegd wil je dat hij zich aan jou gaat aanpassen op gebied van hoeveelheid communicatie door hem geen berichten meer te sturen waardoor hij zich gaat afvragen wat hij misdaan heeft?
En dat noem jij "een kier open laten"?
Manipulatie![]()
Dus jij vindt dat je hem op deze manier eerlijk behandeld? Door hem mogelijk te kwetsen met jouw gedrag?
[..]
Liegen en manipuleren doe je uit zelfbescherming?
Anderen kwetsen doe je uit zelfbescherming?
En jij wilt een relatie met een ander? Hoe gaat dat eruit zien als jij jezelf constant in de voet schiet uit "zelfbescherming"?
[..]
Leugens![]()
![]()
[..]
LEUGENS![]()
![]()
![]()
[..]
In plaats van tegen hem te liegen kan je hem ook gewoon de waarheid vertellen.
"Sorry maar ik zoek iemand die actiever is op WA".
DAT zou pas eerlijkheid zijn. Je bent nu gewoon tegen hem aan het liegen.
[..]
Dan moet je stoppen met manipuleren en liegen.
[..]
Om een leegte op te vullen?
[..]
Tot ze vrij komen, blijken een seriemoordenaar met jeukende handen te zijn en bij jou willen intrekken omdat ze zelf geen huis kunnen krijgen.
[..]
En zolang jij niet serieus bezig bent met er naar toe werken (lees: EERLIJK ZIJN naar de ander toe) dan zal jij geen (langdurige) relatie aan kunnen gaan.
En net zo veel energie als jij erin willen steken zal lastig zijn als de één 40+ uur per week werkt en de ander thuis op de bank met een joint voor de buis hangt terwijl kindlief ligt te slapen of naar school gaat.
Kortom: Je stelt te hoge eisen. Daten/relatie hebben met een alleenstaande ouder betekent dat kind altijd op #1 komt en de date/partner pas ergens tussen de 7de en 10de plaats komt (kind > zelf > familie>vrienden>mogelijke ex>wasmachine/poepluiers>veters strikken>partner).
[..]
Echt alles inderdaad. Je liegt al in de datefase, je manipuleert al in de datefase.
Wat krijgen ze er straks bij als het een relatie wordt? Dat jij jouw kind bij ze opzadelt zodat jij even kan ontspannen met een joint? [PeggyBundy]"Ja maar het is zo'n lief kindje en jij lijkt mij een goede zorgzame man. Dat doe je toch wel even voor mij? Ik weet dat jij 40+ uur per week werkt maar ik heb het ook zwaar. De bank blijft immers niet uit zichzelf warm [/PeggyBundy]
[..]
Omdat jij thuis zit en hij werkt.
Jij hebt tussendoor tijd om te appen, hij niet.
Het is geen "tactiek".
TS zou een goede werknemer zijn in het ziekenhuis. Jarenlange comapatiënten zouden plots wakker worden en hun ziekenkamer uitvluchten als ze er een middag naast zou zitten.
![]()
TS: Denk dat je je medicijnen weer in moet gaan nemen en met een arts moet gaan praten over de negatieve bijeffecten zodat ze een ander soort kunnen voorschrijven waar die bijeffecten niet bij komen.
Je bent nu bezig met jezelf saboteren door het niet in te nemen en het ziet er naar uit dat je daardoor ook geen leuk persoon bent naar je date(s) toe.
Wat voor signaal geeft dat overigens naar jouw kindje toe? Kind krijgt alles mee.
Mama aan de drugs? Dan is het niet zo erg.
Mama liegt? Dan hoef ik ook niet eerlijk te zijn.
Wil je dit jouw kindje echt aandoen? Verkeerde normen en waarden aanleren?![]()
Wat je over psychiaters zegt slaat nergens op.. bipolar kan je niet zo even omheen werkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik vooropstellen dat je alles wel heel erg uit zijn verband trekt. Ik heb nooit drugs gebruikt en ik drink niet eens alcohol. Daarnaast vind ik psychiaters maar enge mensen die vooral geld willen verdienen met medicatie voorschrijven in plaats van echt werken aan de oplossing. Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar cannabis om te kalmeren omdat een natuurlijk product is.
Misschien heb ik verkeerd uitgelegd wat ik wil. Een stabiele relatie voor mij en mijn kind, als mijn intuïtie spreekt dat iemand wellicht tijdverspilling kan zijn dan is het misschien beter het daarbij te laten. Ik kan niet constant verschillende mannen aan mijn dochter voorstellen die niet serieus blijken te zijn.
Aangezien het even duurt voor je een relatie krijgt en jij sprak over het gaan gebruiken van cannabis (wat een drug is) sprak ik dus vanuit toekomstbeeld.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik vooropstellen dat je alles wel heel erg uit zijn verband trekt. Ik heb nooit drugs gebruikt en ik drink niet eens alcohol.
En wat voor een oplossing zou er dan mogelijk zijn volgens jou?quote:Daarnaast vind ik psychiaters maar enge mensen die vooral geld willen verdienen met medicatie voorschrijven in plaats van echt werken aan de oplossing. Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar cannabis om te kalmeren omdat een natuurlijk product is.
Om een stabiele relatie te krijgen moet je eerlijk zijn. Je bent nu al aan het liegen en manipuleren tijdens het daten. Dan blijft er straks in een relatie weinig over op gebied van eerlijkheidquote:Misschien heb ik verkeerd uitgelegd wat ik wil. Een stabiele relatie voor mij en mijn kind
Tuurlijk zou dat tijdverspilling kunnen zijn. Als iemand echter op voorhand al bepaalde zaken met je deelt (in dit geval dus dat hij weinig appt) en jij, in plaats van begrip te tonen en er respectvol mee om te gaan, dan begint te liegen en manipuleren, dan verspil je niet alleen je eigen tijd maar ook zijn tijd. In dat geval kan je dan beter gewoon eerlijk en direct zijn en zeggen dat je het daarbij gaat laten.quote:als mijn intuïtie spreekt dat iemand wellicht tijdverspilling kan zijn dan is het misschien beter het daarbij te laten.
Daarom ook dat je dates nooit aan je kind voorstelt tot je zekerheid hebt dat je er een langdurige relatie uit kan halen.quote:Ik kan niet constant verschillende mannen aan mijn dochter voorstellen die niet serieus blijken te zijn.
JIJ bent degene die niet serieus is en mogelijke relaties bij voorbaat saboteert..quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik vooropstellen dat je alles wel heel erg uit zijn verband trekt. Ik heb nooit drugs gebruikt en ik drink niet eens alcohol. Daarnaast vind ik psychiaters maar enge mensen die vooral geld willen verdienen met medicatie voorschrijven in plaats van echt werken aan de oplossing. Dan gaat mijn voorkeur toch echt naar cannabis om te kalmeren omdat een natuurlijk product is.
Misschien heb ik verkeerd uitgelegd wat ik wil. Een stabiele relatie voor mij en mijn kind, als mijn intuïtie spreekt dat iemand wellicht tijdverspilling kan zijn dan is het misschien beter het daarbij te laten. Ik kan niet constant verschillende mannen aan mijn dochter voorstellen die niet serieus blijken te zijn.
Ik heb genoeg aan mijzelf gewerkt tijd om nu te daten. Ik heb mijn eisen al flink omlaag gehaald.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:40 schreef Ricje het volgende:
[..]
Aangezien het even duurt voor je een relatie krijgt en jij sprak over het gaan gebruiken van cannabis (wat een drug is) sprak ik dus vanuit toekomstbeeld.
[..]
En wat voor een oplossing zou er dan mogelijk zijn volgens jou?
Medicatie wordt meestal voorgeschreven om mensen te helpen en niet om ze onnodig geld afhandig te maken.
Drugs (wederom: cannabis is een drug) kost ook geld (tenzij je dealer om de hoek woont en je in nature kan betalen maar lijkt me niet dat je dat zou doen) en heeft ook een bijwerking.
[..]
Om een stabiele relatie te krijgen moet je eerlijk zijn. Je bent nu al aan het liegen en manipuleren tijdens het daten. Dan blijft er straks in een relatie weinig over op gebied van eerlijkheid
[..]
Tuurlijk zou dat tijdverspilling kunnen zijn. Als iemand echter op voorhand al bepaalde zaken met je deelt (in dit geval dus dat hij weinig appt) en jij, in plaats van begrip te tonen en er respectvol mee om te gaan, dan begint te liegen en manipuleren, dan verspil je niet alleen je eigen tijd maar ook zijn tijd. In dat geval kan je dan beter gewoon eerlijk en direct zijn en zeggen dat je het daarbij gaat laten.
[..]
Daarom ook dat je dates nooit aan je kind voorstelt tot je zekerheid hebt dat je er een langdurige relatie uit kan halen.
Soms is dit zelfs pas maanden IN een RELATIE dat je die persoon pas voorstelt aan jouw kind.
Omdat je nu spreekt over "constant verschillende mannen voorstellen" ga ik mij afvragen hoe snel jij dit dan wel niet doet en hoe snel jij wel niet een relatie in wilt gaan vanuit daten.
Daarom dat ik vroeg of je het niet gewoon wilt om een leegte op te vullen. Zo komt het bij mij namelijk over en op de manier waarop je nu dus bezig bent (niet specifiek het daten maar meer met hoe jij over relaties en alles daarom heen denkt en daaraan werkt) zal je nooit een gezonde langdurige relatie kunnen hebben.
Daarvoor zal je eerst aan jezelf moeten werken.
We zullen wel zien hoe het loopt. Misschien dat die gast eerst is even naar zijn eigen gedrag moet kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 19:11 schreef Sumppi het volgende:
Je schrijft 'Ik neem liever geen risico’s met mijn hart' en dat je zulke dingen doet uit zelfbescherming. Ik ben bang dat de manier waarop je het aanvliegt averechts werkt. Door niet te praten doe je jezelf en hem pijn. Als je alletwee duidelijk kunt zijn over wat je nodig hebt in een relatie en daar samen uit weet te komen, dan word je minder snel gekwetst.
Nu denk je misschien dat hij niet zo gek op je is, omdat hij niet binnen een bepaalde tijd iets terug stuurt of je hebt het idee dat hij geen moeite wil doen voor jou. Dat is pijnlijk! Als je daar over kunt praten heeft hij ook de kans om te laten zien dat het zo niet zit en je kunt een fijnere manier vinden samen. Misschien werkt het appen wel echt niet en ga je elkaar vaker zien. Of er komt duidelijkheid doordat hij op een vast moment wat laat horen. In elk geval zorg je dan goed voor jezelf (je hart), door jouw behoeften en die van de ander serieus te nemen en er wat mee te doen.
Zelfbescherming is niet dat je maar afwacht en niks aankaart of bezig bent met een tactiek waar de ander niet van op de hoogte is.
Op welke manier heeft deze man “zich niet kunnen gedragen”?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijzelf gewerkt tijd om nu te daten. Ik heb mijn eisen al flink omlaag gehaald.
En medicatie is niet de oplossing van het probleem dat andere zich niet kunnen gedragen.
Makkelijker en veiliger he, alles bij de ander leggen en je eigen gedrag niet onder de loep nemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:16 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het loopt. Misschien dat die gast eerst is even naar zijn eigen gedrag moet kijken.
Wow. Een stukje zelfreflectie zit er bij jou niet echt in hè?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:16 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
We zullen wel zien hoe het loopt. Misschien dat die gast eerst is even naar zijn eigen gedrag moet kijken.
Als je dat echt denkt, dan ben je allesbehalve een zachte en lieve vrouw.quote:
Dat blijkt uit al jouw reacties. Ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijzelf gewerkt
Gaat niet zo zeer om jouw eisen. Aangezien je al heel snel overgaat in liegen en manipuleren ben je niet klaar voor een relatie.quote:tijd om nu te daten. Ik heb mijn eisen al flink omlaag gehaald.
De man die jij aan de kant zette heeft jou anders niets misdaan en toch kwam je met manipulatie en leugens. Vrij respectloos naar hem toe. Hoe kan je een serieuze relatie aangaan als je niet eens op normale wijze met anderen om kan gaan?quote:En medicatie is niet de oplossing van het probleem dat andere zich niet kunnen gedragen.
Eigen gedrag? Hij heeft niets misdaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:16 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan mijzelf gewerkt tijd om nu te daten. Ik heb mijn eisen al flink omlaag gehaald.
En medicatie is niet de oplossing van het probleem dat andere zich niet kunnen gedragen.
Wat gedraag jij je in dit topic als een verwend en vervelend kind. Degene die in de spiegel moet kijken ben jij zelf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:16 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat gedraag jij je in dit topic als een verwend en vervelend kind. Degene die in de spiegel moet kijken ben jij zelf.
Je mag van geluk spreken dat je überhaupt nog antwoord krijgt van die kerel. Met je ‘eisen’.
Zelf ben je een trainwreck van een vrouw met kind en burn out. En ongetwijfeld nog meer bagage. Misschien moet je wat minder hoog van de toren blazen.
omdat hij geen zin heeft in je gezeik en je alleen keihard wil palenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:07 schreef Mirandaforyou het volgende:
Even weer een update
Ik had een nieuwe foto op instagram geplaats en hij stuurde mij een DM met looks good. Het blijft apart dat hij niet op mijn whatsapp berichten reageert maar wel regelmatig op instagram online is. Want als ik wat post krijg ik meteen een reactie
Ik heb eerder het idee dat jullie de situatie verkeerd begrijpen. Misschien moet ik een nieuw topic openen met een betere uitleg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:09 schreef Ricje het volgende:
[..]
Dat blijkt uit al jouw reacties. Ligt altijd aan een ander
[..]
Gaat niet zo zeer om jouw eisen. Aangezien je al heel snel overgaat in liegen en manipuleren ben je niet klaar voor een relatie.
[..]
De man die jij aan de kant zette heeft jou anders niets misdaan en toch kwam je met manipulatie en leugens. Vrij respectloos naar hem toe. Hoe kan je een serieuze relatie aangaan als je niet eens op normale wijze met anderen om kan gaan?
Medicatie is misschien geen oplossing maar aangezien jij zelf niet op een oplossing kan komen, is medicatie wel een hulpmiddel waar je iets mee kan.
Als die medicatie jou kan helpen waarom zou je het dan uit de weg gaan? Is het een oplossing? Waarschijnlijk niet maar je moet zelf met passende oplossingen komen of hulp zoeken/accepteren om naar een oplossing toe te werken.
Tot nu toe heb je laten zien dat jij niet bereidt bent om naar hulp te zoeken en ook niet om hulp te accepteren.
[..]
Eigen gedrag? Hij heeft niets misdaan.
Zie je zelf werkelijk niet hoe verkeerd je bezig bent met jouw acties?
Vraag jezelf eens af: "Als iedereen (diverse andere mensen) op dit forum eenzelfde richting uit gaan met antwoorden, heb ik dan werkelijk wel gelijk of beeld ik me dat maar in?"
Dat zal het waarschijnlijk zijn, daarom lekker negeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat hij geen zin heeft in je gezeik en je alleen keihard wil palen
Verder ben ik gelukkig met mijn relaties en vriendschappen, het enige wat ik mis is een partner.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Makkelijker en veiliger he, alles bij de ander leggen en je eigen gedrag niet onder de loep nemen.
Blijkt ook uit je selectieve reacties hier.
Het gaat niet om ons gelijk, maar om hoe jij omgaat met relaties, jouw geluk en het geluk van je kind.
Nieuwe topic zal niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jullie de situatie verkeerd begrijpen. Misschien moet ik een nieuw topic openen met een betere uitleg.
Zo ongelooflijk waar!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat gedraag jij je in dit topic als een verwend en vervelend kind. Degene die in de spiegel moet kijken ben jij zelf.
Je mag van geluk spreken dat je überhaupt nog antwoord krijgt van die kerel. Met je ‘eisen’.
Zelf ben je een trainwreck van een vrouw met kind en burn out. En ongetwijfeld nog meer bagage. Misschien moet je wat minder hoog van de toren blazen.
Oh, vandaar dat je wil vluchten en asiel wil aanvragen elders....jajaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Verder ben ik gelukkig met mijn relaties en vriendschappen, het enige wat ik mis is een partner.
Grote punt waar het mis gaat is dat je een partner niet NODIG hebt om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Verder ben ik gelukkig met mijn relaties en vriendschappen, het enige wat ik mis is een partner.
Werkelijk niemand hier vindt de manier waarop je handelt een goed plan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:07 schreef Mirandaforyou het volgende:
Even weer een update
Ik had een nieuwe foto op instagram geplaats en hij stuurde mij een DM met looks good. Het blijft apart dat hij niet op mijn whatsapp berichten reageert maar wel regelmatig op instagram online is. Want als ik wat post krijg ik meteen een reactie
Werkelijk? Ik las net een verslagje van je relaties en ik kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig van werd... een ander bezwangeren tijden je zwangerschap, vervolgens iemand die getrouwd was en tot slot iemand die je vriendinnen appt om ze te vertellen hoe goed ze eruitzien.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Luister je wel als een man je wat verteld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Iedereen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:29 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.
Conclusie: wij kunnen het nooit goed begrijpen totdat het overeenkomt met jouw idiote gedachtegang.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat jullie de situatie verkeerd begrijpen. Misschien moet ik een nieuw topic openen met een betere uitleg.
al zou het zo zijn... niet iedereen heeft de tijd en zin om heel de dag volcontinu te appen.quote:
Precies dit. Ik bepaal wanneer ik reageer, niet de degene die het berichtje stuurt: die ben ik niets verplicht.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
al zou het zo zijn... niet iedereen heeft de tijd en zin om heel de dag volcontinu te appen.
leven bestaat uit meer dan je telefoon vasthouden en doen alsof je het leuk hebt.
Ze wacht op die speciale iemand die het met haar hersenspinsel eens is en houd zich daar aan vast en negeert de restquote:Op woensdag 6 oktober 2021 07:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Werkelijk niemand hier vindt de manier waarop je handelt een goed plan.
Wat wil je bereiken met deze update hier te plaatsen? Waar hoop je op qua reacties?
Nee hoeft niet. We begrijpen het zo ook wel. Alleen de conclusies van de mensen hier bevallen jou niet zo. Daar gaat een nieuw topic niks aan veranderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer gesproken en hij vroeg wanneer we gingen afspreken. Ik heb tegen hem gezegd dat ik dit weekend kan. Dan kan ik het meteen met hem bespreken en zijn intenties bevragen.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 00:58 schreef Ricje het volgende:
[..]
Nieuwe topic zal niet veel uitmaken.
In plaats van tegen hem te liegen had je simpelweg kunnen aangeven dat je het niet fijn vindt dat hij zo weinig appt en dat je behoefte hebt aan meer contact. Als hij er niets mee doet (mensen hoeven zich immers niet voor jou aan te passen) en jij je er aan stoort dan heb je dat gewoon te accepteren of je zal iemand anders moeten zoeken.
Maakt niet uit wat jij hem daarover verteld. Hij zal toch wel onbegrip tonen (want hij werkt 40+ uur in de week en jij zit thuis met een burn-out) en het vervelend vinden dat jij zoveel waarde hecht aan veel app contact en zal ongetwijfeld gekwetst worden over het feit dat jij het daarbij gaat laten.
Ik bedoel; "Je appt te weinig dus ik ga het hierbij laten" <- zou jij dat nog een leuke persoon vinden als jij daar al een tijdje mee aan het daten bent geweest?
Haal dan bij wijze van spreken gewoon een jachtgeweer, neem hem mee naar de achterzijde van het schuurtje en verlos hem dan in één keer uit zijn lijden in plaats van het manipuleren en liegen dat je nu aan het doen bent.
Nee hoor, ik kan prima tegen kritiek.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze wacht op die speciale iemand die het met haar hersenspinsel eens is en houd zich daar aan vast en negeert de rest
Ik ga zaterdag met hem afspreken om het te bespreken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:29 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Conclusie: wij kunnen het nooit goed begrijpen totdat het overeenkomt met jouw idiote gedachtegang.
Je bent helemaal niet op zoek naar tips, adviezen of überhaupt enige nieuwe inzichten, maar je zoekt slechts een bevestiging en rechtvaardiging van je eigen handelen. Die ga je hier niet krijgen.
Ja dat denk je. Maar je weerlegt het alleen continu. Je reflecteert niet, dus kritiek (of tips) aan jou geven is verspilde moeite.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:16 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan prima tegen kritiek.
Ik heb een vooruitziende blik denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:23 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer gesproken en hij vroeg wanneer we gingen afspreken. Ik heb tegen hem gezegd dat ik dit weekend kan. Dan kan ik het meteen met hem bespreken en zijn intenties bevragen.
Oke goed bezig! Hoop dat jullie er samen uit komenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag met hem afspreken om het te bespreken.
Als je er niet uitkomt dan niet het deurtje op een kier laten.. maar die arme jongen gewoon los laten.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag met hem afspreken om het te bespreken.
Ze heeft alweer een ander, maar die appt teveelquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:26 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Oke goed bezig! Hoop dat jullie er samen uit komen
Ik lees het nu jaquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft alweer een ander, maar die appt teveel
Ze zou het afgelopen zaterdag met hem gaan bespreken , en zondag maakte ze een topic over de overmatige apper, en die had ze inmiddels al geneukt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:53 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik lees het nu jaHoop voor deze man dat ze er een eind aan gebreid hebben.
Dat mens….quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft alweer een ander, maar die appt teveel
Types die geilen op aandacht, zoals Wollah, Mikeytt, Kluun en zo zijn er nog wel een paar hier. Massa’s topics openen met maar een doel: dat anderen reageren. En als je er wat van zegt, krijg je een hele lelijke grote bek via DM. Geef ze een baan en het is voorbij.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:12 schreef Ole het volgende:
TS is gewoon iemand die niets te doen heeft. Geloof er allang niets meer van wat ze allemaal post hier.
als het allemaal wel waar is is ze 'enigszins' labiel..
quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:36 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Types die geilen op aandacht, zoals Wollah, Mikeytt, Kluun en zo zijn er nog wel een paar hier. Massa’s topics openen met maar een doel: dat anderen reageren. En als je er wat van zegt, krijg je een hele lelijke grote bek via DM. Geef ze een baan en het is voorbij.
Haha nou… ik ging even lezen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zou het afgelopen zaterdag met hem gaan bespreken , en zondag maakte ze een topic over de overmatige apper, en die had ze inmiddels al geneukt.
Grote kans dat dat ook een bullshit verhaal was/is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |