Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen.
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef GerryDV het volgende:
Gewoon zeggen dat je op zoek gaat naar iemand die beter bij je past en meer vrije tijd heeft.
Als je toch echt hem wil dan moet je zeggen dat je meer aandacht of tijd van hem wil en dan kijken wat zijn reactie is.
Moet je hier echt een topic over aanmaken?
Als ik niet meer reageer dan “verzint” hij onderwerpen om over te praten of om een vraag te stellen. Misschien een gevalletje van aan het lijntje houden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:04 schreef Ed1234 het volgende:
Als je het gevoel hebt dat jij hem leuker vind dat hij jou zou ik de stekker er uit trekken. Het kan natuurlijk best zijn dat hij echt heel druk is voor zijn werk. Ik ga voor mijn werk bijvoorbeeld wel eens naar een conferentie. Dan heb ik echt geen tijd om op mijn telefoon te kijken, allen ‘s avonds vlak voor het slapen gaan een keer. Geeft hij je verder wel genoeg aandacht? Neemt hij bijvoorbeeld op vrije dagen wel initiatief tot contact?
Maar eigenlijk nog wel.quote:
hoe is jullie echte contact? Dus buiten digitaal contact.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:07 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Als ik niet meer reageer dan “verzint” hij onderwerpen om over te praten of om een vraag te stellen. Misschien een gevalletje van aan het lijntje houden?
Het is moeilijk afspreken als je elke keer 12 uur op een reactie moet wachten.
Als hij er naar vraagt ga ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk nog wel.
Je kunt natuurlijk gewoon aangeven hoe je je voelt als je zo lang moet wachten op een bericht terug en dan bekijken hoe hij reageert.
5 x afgesprokenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef GerryDV het volgende:
[..]
hoe is jullie echte contact? Dus buiten digitaal contact.
En dan zeker weer 12 uur wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef Sumppi het volgende:
Dan zeg je dat toch: 'ik vind het moeilijk afspreken als ik 12 uur moet wachten op een bericht terug.'
Gaat alles via berichten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
En dan zeker weer 12 uur wachten
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:11 schreef Sumppi het volgende:
Kans is dat hij er nooit naar vraagt. Ook als je al langer een fijne relatie hebt met iemand zul je dingen zelf aan moeten geven, omdat de ander nu eenmaal geen gedachten kan lezen.
Dan is de oplossing om meer echte dingen te doen. Jouw topic gaat over dingen die zich buiten de realiteit afspelen, namelijk social media en digitale communicatie. Niet iedereen heeft daar even veel zin in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja heel erg zelfs. Daarom is het jammer. Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Gelukkig is het leven zo. Zou nogal saai zijn anders. Als je niet over je gevoelens en verwachtingen wil praten kan je beter niet aan een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja heel erg zelfs. Daarom is het jammer. Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Dat zou kunnen. Maar naast dat hij lang niet reageert heb ik verder geen bewijs voor gevonden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:22 schreef tim020hoorn het volgende:
Die heeft sinds het begin gewoon een ander al, kan niet anders.
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dan is de oplossing om meer echte dingen te doen. Jouw topic gaat over dingen die zich buiten de realiteit afspelen, namelijk social media en digitale communicatie. Niet iedereen heeft daar even veel zin in.
Nee. Waarom denk je dat? Ik heb hem wel bij me maar mijn telefoon en appjes heben geen prio. Zelfs niet als ik de appjes lees. Dan ga ik zelf bepalen wanneer ik tijd en zin heb om ze te beantwoorden. Dat is meestal niet direct. Daar heb ik het veel te druk voor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:29 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.
Als je begrip had had je deze topic niet geopend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen.
Als je er toch geen zin meer in hebt … wat kan het je dan schelen hoe je (op hem) overkomtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
Ik heb er geen zin meer in toedelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Mwah, ik herken mezelf soms wel daarin een beetje. Soms heb ik het zo druk gehad dat ik op dat moment even gewoon rust wil. Maar ikzelf probeer de 'gemiste' tijd met haar dan wel in te halen. Ook hou ik niet zo van appen, meer van afspreken of elkaar spreken via de spraak- en/of videoweg. Misschien is dat ook handig in jullie fase van de relatieverkenning?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.
Ja, over je gevoelens communiceren hoort bij een relatie. Als dat niet je ding is, dan ben je ook niet geschikt om in een relatie te functioneren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebik houd er niet van om over mijn gevoelens te praten.
Nee voor we hadden afgesproken duurde het soms ook 2 dagen voor een reactie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:39 schreef embedguy het volgende:
Reageerde hij bij het begin ook zo traag? Het hoeft niet per se iets te betekenen.
Zelf app ik dates meestal maar eens per dag, soms sla ik een weekend over. Heb niet het idee dat dat iets met desinteresse te maken heeft. Als ik geen interesse heb dan reageer ik gewoon helemaal niet meer.
Elke 12 uur een bericht. Geen vast tijdstip. Soms ook 2 of 3 uur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
12u in de middag of na middernacht?
Of een reactie om 20u als jij om 8u iets stuurt?
Misschien komt het doordat ik de hele dag niks doe, ik hier veel over nadenk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Wat is dit toch tegenwoordig...
Die jongen heeft het druk, geeft op voorhand aan dat ie weinig tijd heeft, is erg consequent igv zijn appgedrag.
Nee, niet iedereen heeft non stop een gsm in de hand.
Hij is gewoon geen apper.
Maar goed, als je daar niet tegen kan: laat lekker gaan dan!
Misschien heeft hij een werktelefoon die hij niet privé gebruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.
Ik ga er niet vanuit. We kennen dezelfde mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een werktelefoon die hij niet privé gebruikt
Leef gewoon je eigen leven, ga hobby’s zoeken, sporten, breien, weet ik het.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
En dan zeker weer 12 uur wachten
Ik was al van plan wat meer dagbesteding te doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Leef gewoon je eigen leven, ga hobby’s zoeken, sporten, breien, weet ik het.
Boeit het of hij pas om 12u reageert, is het leuk dan is het leuk. Vind je dat alsnog zodanig irritant dan kap je er gewoon mee, probleem opgelost.
Je kunt nu wel gaan mekkeren tegen hem dat je ‘het irritant vind dat hij pas om 12u reageert’ maarja dat is nu eenmaal wat hij doet. Aan jou de keuze of je in zo iemand energie wilt blijven steken of niet.
In het verleden zal ik vast ook wel een aantal mannen lang op een reactie hebben laten wachten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 00:20 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Is dit een projectie van jezelf toevallig? Hoogstwaarschijnlijk heb je ook mannen meer dan 12u laten wachten want druk...
Zeggen dat je geen interesse meer hebt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
Dus jullie hebben beide geen zin om te praten. Dat gaat inderdaad niet werken dan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebik houd er niet van om over mijn gevoelens te praten.
Jij zoekt dus een helderziendequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Wonen jullie in dezelfde stad?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:54 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit. We kennen dezelfde mensen.
Aha en als persoon met een burnout dacht jij 'Weet je wie goed is in bepalen hoe andere mensen hun tijd zouden moeten indelen? Ik!'quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik de hele dag niks doe, ik hier veel over nadenk.
Ik zit momenteel thuis met een burnout.
Zo, best hard. Ze zit thuis met een burn-out (dus voelt zich sowieso behoorlijk kut) en heeft een inzicht dat best wel ergens op slaat, en dan geef je even een trap na. Voel jij je nu beter over jezelf?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Aha en als persoon met een burnout dacht jij 'Weet je wie goed is in bepalen hoe andere mensen hun tijd zouden moeten indelen? Ik!'
Het is misschien hard, maar niet bedoeld als trap na. Het was inderdaad een inzicht dat ergens op slaat, maar ik zou graag zien dat ze daarbovenop realiseert dat de zelfbescherming waar hij aan doet misschien ook heel goed voor haar zou zijn. Het is helemaal niet goed voor een mens om constant aan te staan en die permanente bereikbaarheid is daar een onderdeel van.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo, best hard. Ze zit thuis met een burn-out (dus voelt zich sowieso behoorlijk kut) en heeft een inzicht dat best wel ergens op slaat, en dan geef je even een trap na. Voel jij je nu beter over jezelf?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Je gaat toch maar niet emigreren?
WGR / Politiek asiel aanvragen in de UK of Canada?
waarom laat je dat van hem afhangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Als hij er naar vraagt ga ik dat wel doen.
En dit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Wat is dit toch tegenwoordig...
Die jongen heeft het druk, geeft op voorhand aan dat ie weinig tijd heeft, is erg consequent igv zijn appgedrag.
Nee, niet iedereen heeft non stop een gsm in de hand.
Hij is gewoon geen apper.
Maar goed, als je daar niet tegen kan: laat lekker gaan dan!
heel verstandig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik heb besloten het zo te laten en weer verder te gaan met mijn leven. Het is zonde om overal bij stil te staan.
Wat laat je zo?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 17:15 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ik heb besloten het zo te laten en weer verder te gaan met mijn leven. Het is zonde om overal bij stil te staan.
Of een vampier. En dan niet zo’n glitterende als in Twilight.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:05 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien is ie een demoon, die worden pas wakker na 12 uur.
Er zijn genoeg mannen op de wereld. En wellicht dat één van hun beter bij mij aansluit qua investeren in contact.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat laat je zo?
Accepteer je nu echt dat hij weinig tijd heeft om te appen en je dus vaak lang (naar jouw maatstaven) moet wachten op reactie?
Of trek je de stekker uit de relatie?
Maar de verdeling is al niet fair, jij bent thuis met 'tijd teveel' en hij is druk aan het werk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen op de wereld. En wellicht dat één van hun beter bij mij aansluit qua investeren in contact.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Misschien dat je op date kunt met @:de_jager30 ?
Alleen omdat hij 'maar' 2 keer per dag reageert? Sommige vrouwen ga ik nooit begrijpen...quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:17 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen op de wereld. En wellicht dat één van hun beter bij mij aansluit qua investeren in contact.
Ik denk dat je hier volkomen gelijk hebt en als ik het zo lees denk ik: maak er maar “te veel” van. Je hebt alle tijd om op z’n appjes te wachten, je er druk over te maken en blijkbaar vooral: negatieve interpretaties van zijn appgedrag te geven. En dat terwijl het appcontact (en de dates, het belangrijkste) zelf wel gewoon leuk is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat ik de hele dag niks doe, ik hier veel over nadenk.
Ik zit momenteel thuis met een burnout.
Aan de andere kant, als je iemand heel leuk vind... helemaal in het prille stadium dan maak je daar wel echt tijd voor lijkt me...quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:30 schreef j669 het volgende:
[..]
Alleen omdat hij 'maar' 2 keer per dag reageert? Sommige vrouwen ga ik nooit begrijpen...
Blijkbaar scheelt dat erquote:Op maandag 4 oktober 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je iemand heel leuk vind... helemaal in het prille stadium dan maak je daar wel echt tijd voor lijkt me...
Als iemand aangeeft dat hij het druk met zijn werk heeft dan zegt hij dat vast niet voor niets?quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je iemand heel leuk vind... helemaal in het prille stadium dan maak je daar wel echt tijd voor lijkt me...
Tuurlijk, hele gesprekken lijkt me dan ook lastig als je blijkbaar zo druk bent maar af en toe 5 minuten vinden lukt echt wel... dat had ik wel over toen en ik had het ook druk. Hoe druk kan iemand het hebben dat ie niet een paar seconden vind paar keer per dag voor een berichtje terug?quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als iemand aangeeft dat hij het druk met zijn werk heeft dan zegt hij dat vast niet voor niets?
Daarnaast denk ik; je hebt 5 x met elkaar afgesproken, misschien wil je teveel
Ik ben zelf ook geen apperquote:Op maandag 4 oktober 2021 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hele gesprekken lijkt me dan ook lastig als je blijkbaar zo druk bent maar af en toe 5 minuten vinden lukt echt wel... dat had ik wel over toen en ik had het ook druk. Hoe druk kan iemand het hebben dat ie niet een paar seconden vind paar keer per dag voor een berichtje terug?
SNap ik, ik ook niet. Hekel aan en het duurt veel te lang voor mijn gevoel om wat tekst te plaatsen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen apper
Dus ik snap het wel![]()
Ja precies dat!!quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SNap ik, ik ook niet. Hekel aan en het duurt veel te lang voor mijn gevoel om wat tekst te plaatsen.
waarschijnlijk heeft hij nog meer haringen in het vat kijken wie het eerst toehapt. Dat soort vrouwen negeren want als ze het bij jou doen doen ze het ook bij ander.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een con
Maar je verwacht wel dat ze alles weten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
TS speelt idd graag spelletjes.quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar je verwacht wel dat ze alles weten?
Man man man spelletjes spelen en maar zeiken dat je begrip het terwijl dit niet zo is
Dit dacht ik dus ook.quote:Op maandag 4 oktober 2021 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hele gesprekken lijkt me dan ook lastig als je blijkbaar zo druk bent maar af en toe 5 minuten vinden lukt echt wel... dat had ik wel over toen en ik had het ook druk. Hoe druk kan iemand het hebben dat ie niet een paar seconden vind paar keer per dag voor een berichtje terug?
Misschien heb ik wel meer twijfels ja.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:43 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier volkomen gelijk hebt en als ik het zo lees denk ik: maak er maar “te veel” van. Je hebt alle tijd om op z’n appjes te wachten, je er druk over te maken en blijkbaar vooral: negatieve interpretaties van zijn appgedrag te geven. En dat terwijl het appcontact (en de dates, het belangrijkste) zelf wel gewoon leuk is.
Je geeft aan dat jullie niet constant hoeven te appen, maar hij zou wel tussendoor iets moeten laten horen; dus eigenlijk vind je wel dat jullie constant moeten appen.
Niet iedereen zit veel op z’n telefoon en er zijn ook mensen die (zeker in zo’n datefase) het fijn vinden om even een rustig moment te zoeken zodat ze de tijd voor je kunnen nemen om je berichten goed te lezen en een leuk bericht te sturen.
Als je hem inderdaad wel gewoon heel leuk vindt moet je het eens met hem bespreken. Misschien stuurt ie sneller wat terug en anders voor je eigen geruststelling dat het goed zit, ondanks dat je soms wat langer moet wachten.
Als je hem hierom laat zitten, denk ik eerlijk gezegd dat dit slechts een stok is om hem mee te slaan, want dan heb je wel meer twijfels lijkt me.
Ik vond mijn vriendin ook echt heel leuk, toch heb ik haar al vanaf begin af aan al duidelijk gemaakt hoe mijn leven in elkaar zat en dat ik door mijn werk maar beperkt de tijd voor haar had en we zijn na 7 jaar nog steeds bij elkaar. Ik denk juist dat dat de spanning in een relatie er meer in houdt, dan als je 10 keer per dag met elkaar loopt te appen...quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2021 14:52 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel meer twijfels ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |