Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen.
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef GerryDV het volgende:
Gewoon zeggen dat je op zoek gaat naar iemand die beter bij je past en meer vrije tijd heeft.
Als je toch echt hem wil dan moet je zeggen dat je meer aandacht of tijd van hem wil en dan kijken wat zijn reactie is.
Moet je hier echt een topic over aanmaken?
Als ik niet meer reageer dan “verzint” hij onderwerpen om over te praten of om een vraag te stellen. Misschien een gevalletje van aan het lijntje houden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:04 schreef Ed1234 het volgende:
Als je het gevoel hebt dat jij hem leuker vind dat hij jou zou ik de stekker er uit trekken. Het kan natuurlijk best zijn dat hij echt heel druk is voor zijn werk. Ik ga voor mijn werk bijvoorbeeld wel eens naar een conferentie. Dan heb ik echt geen tijd om op mijn telefoon te kijken, allen ‘s avonds vlak voor het slapen gaan een keer. Geeft hij je verder wel genoeg aandacht? Neemt hij bijvoorbeeld op vrije dagen wel initiatief tot contact?
Maar eigenlijk nog wel.quote:
hoe is jullie echte contact? Dus buiten digitaal contact.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:07 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Als ik niet meer reageer dan “verzint” hij onderwerpen om over te praten of om een vraag te stellen. Misschien een gevalletje van aan het lijntje houden?
Het is moeilijk afspreken als je elke keer 12 uur op een reactie moet wachten.
Als hij er naar vraagt ga ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk nog wel.
Je kunt natuurlijk gewoon aangeven hoe je je voelt als je zo lang moet wachten op een bericht terug en dan bekijken hoe hij reageert.
5 x afgesprokenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef GerryDV het volgende:
[..]
hoe is jullie echte contact? Dus buiten digitaal contact.
En dan zeker weer 12 uur wachtenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:09 schreef Sumppi het volgende:
Dan zeg je dat toch: 'ik vind het moeilijk afspreken als ik 12 uur moet wachten op een bericht terug.'
Gaat alles via berichten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
En dan zeker weer 12 uur wachten
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:11 schreef Sumppi het volgende:
Kans is dat hij er nooit naar vraagt. Ook als je al langer een fijne relatie hebt met iemand zul je dingen zelf aan moeten geven, omdat de ander nu eenmaal geen gedachten kan lezen.
Dan is de oplossing om meer echte dingen te doen. Jouw topic gaat over dingen die zich buiten de realiteit afspelen, namelijk social media en digitale communicatie. Niet iedereen heeft daar even veel zin in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja heel erg zelfs. Daarom is het jammer. Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Gelukkig is het leven zo. Zou nogal saai zijn anders. Als je niet over je gevoelens en verwachtingen wil praten kan je beter niet aan een relatie beginnen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Ja heel erg zelfs. Daarom is het jammer. Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Dat zou kunnen. Maar naast dat hij lang niet reageert heb ik verder geen bewijs voor gevonden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:22 schreef tim020hoorn het volgende:
Die heeft sinds het begin gewoon een ander al, kan niet anders.
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dan is de oplossing om meer echte dingen te doen. Jouw topic gaat over dingen die zich buiten de realiteit afspelen, namelijk social media en digitale communicatie. Niet iedereen heeft daar even veel zin in.
Nee. Waarom denk je dat? Ik heb hem wel bij me maar mijn telefoon en appjes heben geen prio. Zelfs niet als ik de appjes lees. Dan ga ik zelf bepalen wanneer ik tijd en zin heb om ze te beantwoorden. Dat is meestal niet direct. Daar heb ik het veel te druk voor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:29 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat kan kloppen maar het is anno 2021, iedereen draagt zijn telefoon 24/7 bij zich.
Als je begrip had had je deze topic niet geopend.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen.
Als je er toch geen zin meer in hebt … wat kan het je dan schelen hoe je (op hem) overkomtquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
Ik heb er geen zin meer in toedelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef Mirandaforyou het volgende:
Beste mensen,
Sinds een aantal weken ben ik aan het daten met een man. Hij had mij bij voorbaat al aangegeven dat hij het erg druk heeft met zijn werk. Dit begrijp ik volkomen. Het enige wat mij stoort is dat er pas na 12 uur gereageerd word op mijn appje. Nu snap ik dat hij sommige dagen best druk kan zijn, maar dit is al weken zo aan de gang. Nu heb ik er eigenlijk niet zoveel zin meer in en is mijn interesse weg. Hoe moet ik dit nu tegen hem zeggen zonder als een control freak over te komen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:13 schreef Mirandaforyou het volgende:
Helaas is het leven zo, mensen doen niet wat ik wil.
Mwah, ik herken mezelf soms wel daarin een beetje. Soms heb ik het zo druk gehad dat ik op dat moment even gewoon rust wil. Maar ikzelf probeer de 'gemiste' tijd met haar dan wel in te halen. Ook hou ik niet zo van appen, meer van afspreken of elkaar spreken via de spraak- en/of videoweg. Misschien is dat ook handig in jullie fase van de relatieverkenning?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.
Ja, over je gevoelens communiceren hoort bij een relatie. Als dat niet je ding is, dan ben je ook niet geschikt om in een relatie te functioneren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:12 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel gigantische ruzie met mannen hebik houd er niet van om over mijn gevoelens te praten.
Nee voor we hadden afgesproken duurde het soms ook 2 dagen voor een reactie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:39 schreef embedguy het volgende:
Reageerde hij bij het begin ook zo traag? Het hoeft niet per se iets te betekenen.
Zelf app ik dates meestal maar eens per dag, soms sla ik een weekend over. Heb niet het idee dat dat iets met desinteresse te maken heeft. Als ik geen interesse heb dan reageer ik gewoon helemaal niet meer.
Elke 12 uur een bericht. Geen vast tijdstip. Soms ook 2 of 3 uur.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
12u in de middag of na middernacht?
Of een reactie om 20u als jij om 8u iets stuurt?
Misschien komt het doordat ik de hele dag niks doe, ik hier veel over nadenk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]Wat is dit toch tegenwoordig...
Die jongen heeft het druk, geeft op voorhand aan dat ie weinig tijd heeft, is erg consequent igv zijn appgedrag.
Nee, niet iedereen heeft non stop een gsm in de hand.
Hij is gewoon geen apper.
Maar goed, als je daar niet tegen kan: laat lekker gaan dan!
Misschien heeft hij een werktelefoon die hij niet privé gebruiktquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 21:02 schreef Mirandaforyou het volgende:
[..]
Dat iemand niet constant appt is te begrijpen. Maar tussendoor even een bericht sturen laat wel een vorm van interesse zien.
Ik ga er niet vanuit. We kennen dezelfde mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 23:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een werktelefoon die hij niet privé gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |