Troost je, zonder drank ook niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet gezellig met drank.
Dat is precies wat ik zeg in die post inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Troost je, zonder drank ook niet.
Jouw post insinueert dat je louter niet gezellig bent na verloop van tijd in een kroeg wanneer je nuchter bent.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg in die post inderdaad.
De rest begreep het wel meteen denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw post insinueert dat je louter niet gezellig bent na verloop van tijd in een kroeg wanneer je nuchter bent.
Ik trek het wat breder makker
Laten we het over wat leukers hebben. Hoe is het met je kat?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De rest begreep het wel meteen denk ik.
Dronken mensen om je heen wanneer je zelf niet drinkt zijn altijd vervelend ja.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben het zelf ook niet in ieder geval na een tijdje, weinig vervelendere dingen als dronken mensen terwijl je zelf nuchter bent.
Maar ik ben ook niet gezellig met drank.
Het gaat met beide prima, ik heb ze nu voorzichtig wat buiten. Ze groeien al aardig.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we het over wat leukers hebben. Hoe is het met je kat?
Wat ben jij een vieze vent.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:43 schreef Caland het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker naast een emmer kots en met mijn jas en schoenen nog aan in bed.
Het was weer een dramaandag dus. @:coco @:tong80
Benieuwd of de Benji überhaupt wat te kanen heeft gekregen vandaagquote:Op maandag 4 oktober 2021 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat met beide prima, ik heb ze nu voorzichtig wat buiten. Ze groeien al aardig.
En natuurlijk vandaag wat lekkers gegeven.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:51 schreef yvonne het volgende:
@:onlogisch @:caland @:jojoortje @:ggmm heeeeeeeeerlijk een uurtje liggen vegeteren op de bank
quote:
@GGMM is meer bezig met Snoetje(rip) en Pluisje dan met zijn eigen viervoeter.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of de Benji überhaupt wat te kanen heeft gekregen vandaag
@:GGMM
quote:
Is dat mormel niet allang dood van de honger?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd of de Benji überhaupt wat te kanen heeft gekregen vandaag
@:GGMM
Foto is inmiddels 6 jaar oud. Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar een recente foto van Benji @GGMMquote:Op maandag 4 oktober 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat mormel niet allang dood van de honger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |