Voor mij was het denk ik een jaar of 10 geleden. Wanbeleid.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb sinds de komst van covid-19 ook niet meer gekotst van alcohol, misschien dat die twee in relatie staan.
Vreemde manier om je zelfmoord aan te kondigen maar oké.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
Maargoed, nog 2 maanden afzien en dan heb ik nooit meer een dramaandag
@:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dat heb ik alleen met wijn, daarom drink ik die zooi ook niet meer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik slaap altijd zo kut als ik gezopen heb. Ik val prima in slaap maar na 3 uurtjes word ik wakker en daarna kom ik niet meer in slaap. Gelukkig drink ik niet meer@:tong80
In een kapsalon zit ook groente toch.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:24 schreef Caland het volgende:
Ik twijfel nog tussen iets gezonds en een grote kapsalon trouwens @:drizzt_dourden
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vreemde manier om je zelfmoord aan te kondigen maar oké.Ja, nu ik nog een beetje in opleiding zit moet ik de vrije dag van mijn opleiders overnemen. Dat is vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra ik het zelf kan bepalen meteen de maandag.VBL SC influencer
Left, right, behind
Goed idee.quote:
Omdat het gezellig is. Mensen die zeggen dat ze zonder drank ook wel gezellig zijn in een kroeg mogen een nekschot krijgen.quote:
Spa rood en jus' d'orange zijn ook lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is. Mensen die zeggen dat ze zonder drank ook wel gezellig zijn in een kroeg mogen een nekschot krijgen.
En het is lekker!![]()
Ah je kon er niet mee omgaan dus, duidelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spa rood en jus' d'orange zijn ook lekker
En daar krijg je geen kater of Korsakov van.
Klopt. Ik vind het de katers en het ongemak van niet meer mogen rijden niet meer waardquote:Op maandag 4 oktober 2021 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah je kon er niet mee omgaan dus, duidelijk.
Duidelijk. Nooit meer zin in een paar biertjes?quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het de katers en het ongemak van niet meer mogen rijden niet meer waard
Toevallig laatst een keertje toen ik met Jr. naar NL - Montenegro ging. Maar verder eigenlijk nooit. Mijn laatste biertje was 1 januari van dit jaar en dat blijft hem voorlopig ook wel denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Duidelijk. Nooit meer zin in een paar biertjes?
Dik respect voor mensen die oprecht geen drank nodig hebben om gezellig te zijn in de kroeg.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is. Mensen die zeggen dat ze zonder drank ook wel gezellig zijn in een kroeg mogen een nekschot krijgen.
En het is lekker!![]()
Ik kom dan ook niet zo vaak meer in een kroeg.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik respect voor mensen die oprecht geen drank nodig hebben om gezellig te zijn in de kroeg.
Het zijn er alleen niet zo veel
Wel apart om zin te hebben in bier op zo ongeveer de enige plek in Nederland waar het niet te zuipen is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toevallig laatst een keertje toen ik met Jr. naar NL - Montenegro ging. Maar verder eigenlijk nooit. Mijn laatste biertje was 1 januari van dit jaar en dat blijft hem voorlopig ook wel denk ik.
Ah oké. Ja de maandag is zo’n beetje de laatste dag die ik vrij hoef, dan is er toch niks leuks te doen. Alhoewel ik van mijn vaste vrije donderdag nu ook niet bijzonder gelukkig word.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu ik nog een beetje in opleiding zit moet ik de vrije dag van mijn opleiders overnemen. Dat is vrijdag
Zodra ik het zelf kan bepalen meteen de maandag.
Ik ben al blij met een keer een vrij weekend.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah oké. Ja de maandag is zo’n beetje de laatste dag die ik vrij hoef, dan is er toch niks leuks te doen. Alhoewel ik van mijn vaste vrije donderdag nu ook niet bijzonder gelukkig word.
Ik wil gewoon die woensdag.
Ik ben het zelf ook niet in ieder geval na een tijdje, weinig vervelendere dingen als dronken mensen terwijl je zelf nuchter bent.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik respect voor mensen die oprecht geen drank nodig hebben om gezellig te zijn in de kroeg.
Het zijn er alleen niet zo veel
Ik ben ook vandaag (en gisteren) alcoholvrij.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zit op een streak van 6 dagen.
Vandaag maar eens een keer geen alcohol. @:gurneyisbestoke
Die dikke auto van je moet ergens van betaald worden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een keer een vrij weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |