abonnement Unibet Coolblue
pi_201601221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Wij lieten de nsb-ers met kaalgeschoren koppen en pek met veren door de straten lopen omdat ze hadden geheuld met de vijand.
Goede vergelijking als je het besef van een kleuter hebt ^O^
pi_201601225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:37 schreef LXIV het volgende:
De identiteit van die tolken werd tijdens de missie geheim gehouden, vaak zelfs voor hun eigen familie. Is deze brief formeel door de Taliban verstuurd? Hoe komen ze aan die gegevens?
De VS hebben een prachtige database met biometrische gegevens aangelegd en de taliban hebben de database overgenomen.
pi_201601394
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:14 schreef halfway het volgende:
En de wereld doet weer eens niets.
Tried and failed. De wereld deed iets en dat is mislukt en dit is het resultaat. Misschien heb jij de oplossing?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_201601435
Terecht, wij waren ook niet lief voor NSB'-ers dus waarom zouden zij lief zijn voor hun landverraders.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201601484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Wij lieten de nsb-ers met kaalgeschoren koppen en pek met veren door de straten lopen omdat ze hadden geheuld met de vijand.
Terug naar school jij. Wij lieten moffenmeiden met kaalgeschoren koppen door de straten lopen. NSBers werden opgepakt en berecht. Mussert werd geexecuteerd en Van Tongeren werd omgelegd in de gevangenis. Anderen werden tot levenslang veroordeeld.

Het bovenstaande is slechts de officiele rechtsgang. Veel NSBers werden opgepakt door groepen burgers wat vaak gepaard ging met mishandeling, verkrachting, moord en plunderingen.

NSBers en andere collaborateurs werden weggestopt in concentratiekampen waar ze waren overgeleverd aan de willekeur van hun bewakers. Systematische ondervoeding, onthouding van medische zorg en onhygienische omstandigheden zorgden ervoor dat er honderden mannen vrouwen en kinderen omkwamen in de periode mei 1945 tot zomer 1946. Anderen werden vermoord en in massa graven gedumpt zoals bij kamp westerbork.
pi_201601499
De grootste open leugen waar men is ingetuint is al die "experts" het voordeel van de twijfel geven die beweerden dat we het maar even moesten aankijken met de taliban.

Meest bezopen moment van de afgelopen tijd.

Was die houding er niet geweest had er wellicht net wat meer ondernomen geweest.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:14:50 #32
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201601501
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 07:54 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Terecht, wij waren ook niet lief voor NSB'-ers dus waarom zouden zij lief zijn voor hun landverraders.
Wij stuurden gedn brieven dat de rest van de familie zou worden uitgeroeid als de NSBer zich niet meldde.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201601631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wij stuurden gedn brieven dat de rest van de familie zou worden uitgeroeid als de NSBer zich niet meldde.
Dat sturen van brieven was niet nodig want wij stopten hele nsb gezinnen weg in interberingskampen. We hadden die landverradende kleuters al te pakken ^O^
pi_201601699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 08:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wij stuurden gedn brieven dat de rest van de familie zou worden uitgeroeid als de NSBer zich niet meldde.
Wat is gedn?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Redactie Sport zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:21:29 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201601871
Tsja, was te verwachten en vanuit taliban-oogpunt logisch, maar Nederland had meer moeten doen om die mensen te beschermen. En dit is al de zoveelste keer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201601894
Het blijft komisch, want dit is in elk denkbaar opzicht verboden volgens de leer van de islam.

Maar zolang je letterlijk hele hordes hebt die de boel op geheel eigen wijze interpreteren en dan ook nog eens mengen met een bepaalde opvattingen geboren in de eigen cultuur.. het is letterlijk als een kankergezwel.

Komt niets goed van terecht, en dit importeren we massaal en/of staat aan de poorten tot Europa.

Wake up idiots.
pi_201601955
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, was te verwachten en vanuit taliban-oogpunt logisch, maar Nederland had meer moeten doen om die mensen te beschermen. En dit is al de zoveelste keer.
Wie en wat is Nederland? Bedoel jij daarmee alle inwoners of slechts de personen met veel geld die de leiding hebben?
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:33:27 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201601977
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:32 schreef torentje het volgende:

[..]
Wie en wat is Nederland? Bedoel jij daarmee alle inwoners of slechts de personen met veel geld die de leiding hebben?
Jij komt echt een paar sneetjes tekort voor een heel brood he?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:43:51 #39
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201602059
Netjes van de Taliban. Ik hoop dat deze verraders een eerlijk proces krijgen.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:48:58 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201602095
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:15 schreef Confetti het volgende:
Ik zeg niet dat sommige Afghaanse tolken niet bedreigt of vermoord zullen worden, maar dat is oorlog. 'Zekerheid voor alles' betekent tienduizenden Afghanen naar Nederland halen.

Je kan je ook afvragen of deze Afghanen inderdaad niet hun eigen volk hebben verraden.
De tolken hebben het Afghaanse volk, waarvan de overgrote meerderheid niet op de Taliban zat te wachten, verraden? Leg dat eens uit.
Huilen dan.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:51:38 #41
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201602116
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
Netjes van de Taliban. Ik hoop dat deze verraders een eerlijk proces krijgen.
Ja, die brief boezemt daarover gelukkig alle vertrouwen in.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201602201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jij komt echt een paar sneetjes tekort voor een heel brood he?
Waarom wil jij persé mij als onderwerp? Inwonershater.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:01:01 #43
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201602221
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, die brief boezemt daarover gelukkig alle vertrouwen in.
Ik zie goede en slechte dingen. Familie bestraffen voor de daden van een ander is natuurlijk onrechtvaardig, verder vind ik de brief heel netjes.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:04:31 #44
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201602249
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:01 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik zie goede en slechte dingen. Familie bestraffen voor de daden van een ander is natuurlijk onrechtvaardig, verder vind ik de brief heel netjes.
Ja, de toonzetting garandeert natuurlijk ook al een eerlijk proces… ‘verraders van het volk’. Roland Feisler kon hem geschreven hebben.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201602388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dat je dit met droge ogen durft te beweren, allemachtig. :r
huilie huilie

ga er dan zelf heen en help
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_201602443
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De tolken hebben het Afghaanse volk, waarvan de overgrote meerderheid niet op de Taliban zat te wachten, verraden? Leg dat eens uit.
Waaruit blijkt dat het overgrote deel er niet op zit te wachten? Dan hadden ze wel wat meer tegengas gegeven
No bitch to me
pi_201602513
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De tolken hebben het Afghaanse volk, waarvan de overgrote meerderheid niet op de Taliban zat te wachten, verraden? Leg dat eens uit.
Een groot deel van de bevolking waait gewoon met alle winden mee. Die doen gewoon hun dagelijkse dingen en wie de elite in Kabul is zal hun een worst wezen.

Met verraad bedoel ik dat vanuit het perspectief van de nu heersende partij. In zo'n geval is bijltjesdag een onvermijdelijk gevolg van twintig jaar oorlog. Deze mensen wisten ook dat als ze op de verkeerde kant zouden gokken dit zou kunnen gebeuren. Ze konden zich ook afzijdig houden, zoals 99% van de Afghanen. Gegokt en verloren, maar zoals ik al zei, er zijn tienduizenden Afghanen die op 'de lijst' staan. Niemand heeft ze gedwongen om voor Nederland te werken.
pi_201602514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 08:07 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Terug naar school jij. Wij lieten moffenmeiden met kaalgeschoren koppen door de straten lopen. NSBers werden opgepakt en berecht. Mussert werd geexecuteerd en Van Tongeren werd omgelegd in de gevangenis. Anderen werden tot levenslang veroordeeld.

Het bovenstaande is slechts de officiele rechtsgang. Veel NSBers werden opgepakt door groepen burgers wat vaak gepaard ging met mishandeling, verkrachting, moord en plunderingen.

NSBers en andere collaborateurs werden weggestopt in concentratiekampen waar ze waren overgeleverd aan de willekeur van hun bewakers. Systematische ondervoeding, onthouding van medische zorg en onhygienische omstandigheden zorgden ervoor dat er honderden mannen vrouwen en kinderen omkwamen in de periode mei 1945 tot zomer 1946. Anderen werden vermoord en in massa graven gedumpt zoals bij kamp westerbork.
Konden deze Duitsgezinden dan geen huurhuis met uitkering in Duitsland scoren?
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:48:03 #49
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201602602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, de toonzetting garandeert natuurlijk ook al een eerlijk proces… ‘verraders van het volk’. Roland Feisler kon hem geschreven hebben.
Verraad is dan ook een zwaar misdrijf.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:50:37 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201602630
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:34 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat het overgrote deel er niet op zit te wachten? Dan hadden ze wel wat meer tegengas gegeven
https://asiafoundation.or(...)rvey_Full-Report.pdf
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')