abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:05:37 #226
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201750140
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Als hij de ICE vervangt zal het gewoon 10 plekken zijn.
Nee, dit is NIET waar. De eerste keer is 10, al de volgende keren blijft het op 5 steken. Art. 23.3 b in het regelement.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dven op 14-10-2021 11:11:34 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:09:24 #227
62913 Blik
The one and Only!
pi_201750204
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:35 schreef tja77 het volgende:
Geruchten gaan rond dat Hamilton nog een straf gaat incasseren vanwege een twijfels over een krachtbron waarin onderdelen vervangen zouden moeten worden. Zou gaan om 5 plekken inleveren op de startgrid.
Zijn dit slechts geruchten of is dit best concreet?
Zijn voornamelijk F1 roddelsites die het plaatsen.
Zou mij niks verbazen, ik vond het heel raar dat ze bij Bottas alles al 5x hebben gewisseld (min 1x wegens de crash) en bij Lewis de meeste onderdelen pas 3x. Lijkt mij dus niet gek als ze nog een keer wat pijn moeten pakken op een later circuit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 oktober 2021 @ 11:22:17 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201750360
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:35 schreef tja77 het volgende:
Geruchten gaan rond dat Hamilton nog een straf gaat incasseren vanwege een twijfels over een krachtbron waarin onderdelen vervangen zouden moeten worden. Zou gaan om 5 plekken inleveren op de startgrid.
Zijn dit slechts geruchten of is dit best concreet?
Zijn voornamelijk F1 roddelsites die het plaatsen.
Roddelsites zoals Sky Sports?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:53:27 #229
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201751320
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Het staat gewoon vast dat dit gebeurt. In 2006 vond men het niet zo leuk dat Renault zo snel was dus werd de massademper van Renault verboden omdat dit een "beweegbaar aerodynamisch onderdeel" zou zijn. Terwijl die demper zich binnenin de neus bevond. (https://nl.motorsport.com(...)van-renault/4790836/) Afijn, de Renault R26 werd door deze ingreep van de FIA plotsklaps een stuk langzamer, Ferrari (Schumacher) kon de achterstand in het kampioenschap inlopen en zo kregen we alsnog een "spannende" ontknoping van het kampioenschap. Hoe kunstmatig wil je het hebben?
Leuk bedacht. Het was McLaren die de klacht bij de FIA hadden ingediend.

quote:
The FIA International Court of Appeal deemed the mass damper illegal.It was deemed to be illegal, because the mass was not rigidly attached to the chassis and, due to the influence it had on the pitch attitude of the car, which in turn significantly affected the gap under the car and hence the ground effects of the car, to be a movable aerodynamic device and hence illegally influencing the performance of the aerodynamics.
Prima redenatie.

quote:
Maar wat dacht je van het huidige motorenreglement? Red Bull is hun Honda deal kwijt en dus moeten ze uit pure wanhoop hun motorenprogramma vanuit een loods in de UK voortzetten.
Red Bull Powertrains een loods noemen is zelfs voor jou heel sneu.

quote:
Omdat dit een beetje zielig is voor RBR
RBR is niet zielig, die waren gewoon uitgestapt. En dus ook TR/AT.

quote:
Kortom, de technische reglementen van de sport worden aangepast om de twee Red Bull teams tegemoet te komen.
Om de F1 te behouden.

quote:
Dat zou je in geen enkele serieuze sport zien, dat de reglementen worden aangepast om een specifieke deelnemer in het zadel te houden. Het is mij overigens een raadsel waarom de andere teams hiermee akkoord zijn gegaan,
Omdat de F1 anders, op zijn best, zou zijn gereduceerd tot een Mickey Mouse klasse, maar het mogelijk niet eens zou overleven.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201751491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Leuk bedacht. Het was McLaren die de klacht bij de FIA hadden ingediend.
[..]
Prima redenatie.
[..]
Red Bull Powertrains een loods noemen is zelfs voor jou heel sneu.
[..]
RBR is niet zielig, die waren gewoon uitgestapt. En dus ook TR/AT.
[..]
Om de F1 te behouden.
[..]
Omdat de F1 anders, op zijn best, zou zijn gereduceerd tot een Mickey Mouse klasse, maar het mogelijk niet eens zou overleven.
Dat jij er een sport van gemaakt hebt om het met mij oneens te zijn dat weten we nu zo onderhand wel. Dat hoef je echt niet dagelijks ten toon te spreiden. Als Red Bull 'uit de F1 stapt', waar jij zo bang voor bent, dan worden die teams gewoon door een andere partij overgenomen. Jij denkt dat Red Bull in een dergelijk scenario 1500+ man op straat zet, de deuren van twee fabrieken sluit, honderden miljoenen aan equipment afschrijft en de F1 met 16 auto's verder moet?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:07:49 #231
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201751537
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Dat jij er een sport van gemaakt hebt om het met mij oneens te zijn dat weten we nu zo onderhand wel. Dat hoef je echt niet dagelijks ten toon te spreiden.
Zal wel komen door de bullshit die je opschrijft inhoud van je reacties.

quote:
Als Red Bull 'uit de F1 stapt', waar jij zo bang voor bent, dan worden die teams gewoon door een andere partij overgenomen.
Te koop aangeboden: 4 x F1-chassis' zonder motor. Tegen elk aannemelijk bod. _O-

Sure, pik. Whatever. :W
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201751618
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Zal wel komen door de bullshit die je opschrijft inhoud van je reacties.
[..]
Te koop aangeboden: 4 x F1-chassis' zonder motor. Tegen elk aannemelijk bod. _O-

Sure, pik. Whatever. :W
Renault staat te springen om klantenteams, kleutertje. Een nieuwe partij heeft niks te maken met het oud zeer wat er tussen Red Bull en Renault zit.

Je begrijpt er gewoon niet zo veel van. Ik heb je al eerder geadviseerd om user TagForce het woord voor je te laten voeren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:17:39 #233
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201751658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Renault staat te springen om klantenteams, kleutertje. Een nieuwe partij heeft niks te maken met het oud zeer wat er tussen Red Bull en Renault zit.

Je begrijpt er gewoon niet zo veel van.
De reden dat andere fabrikanten niet wilden inspringen, waren juist de motorregels. Die zijn nu veranderd (onder druk van de situatie) en ineens willen Audi en Porsche gaan deelnemen en wil Andretti Sauber overnemen. Dus jank jij maar lekker verder over hoe veel je wel niet denkt te weten, je faalt toch wel.

En Renault. Really? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201751785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De reden dat andere fabrikanten niet wilden inspringen, waren juist de motorregels. Die zijn nu veranderd (onder druk van de situatie) en ineens willen Audi en Porsche gaan deelnemen en wil Andretti Sauber overnemen. Dus jank jij maar lekker verder over hoe veel je wel niet denkt te weten, je faalt toch wel.

En Renault. Really? :')
Waar heb je het nou weer allemaal over? Ik had het over de engine freeze die in het leven is geroepen om Red Bull in het zadel te houden en te voorkomen dat Mateschitz zijn speelgoed uit de wieg gooit. Porsche of Audi gaan helemaal geen motor bouwen onder het huidige reglement.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 oktober 2021 @ 13:26:50 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201751787
Ga het lekker in dms uitvechten ofzo
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201751923
Er zijn vandaag nog geen twintig posts in dit forum geplaatst of het wordt "moderator" Nattekat allemaal alweer teveel en verwijst hij gebruikers naar de DM. Ik weet niet of je het kunt zien, maar we hebben het gewoon over Formule 1. Als je perse niks te doen wilt hebben dan kun je er beter mee stoppen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:48:24 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201751988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zijn vandaag nog geen twintig posts in dit forum geplaatst of het wordt "moderator" Nattekat allemaal alweer teveel en verwijst hij gebruikers naar de DM. Ik weet niet of je het kunt zien, maar we hebben het gewoon over Formule 1. Als je perse niks te doen wilt hebben dan kun je er beter mee stoppen.
In welk opzicht toonde Verstappen deze race weer eens zijn mentale ongeschiktheid om een Formule 1 wagen te besturen?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:49:57 #238
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201752004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Renault staat te springen om klantenteams, kleutertje. Een nieuwe partij heeft niks te maken met het oud zeer wat er tussen Red Bull en Renault zit.

Je begrijpt er gewoon niet zo veel van. Ik heb je al eerder geadviseerd om user TagForce het woord voor je te laten voeren.
_O- _O-

Anderen een kleuter noemen terwijl je zelf niet op de hoogte bent dat Renault absoluut niet zit te wachten op klantenteams _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201752087
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:49 schreef Dven het volgende:

[..]
_O- _O-

Anderen een kleuter noemen terwijl je zelf niet op de hoogte bent dat Renault absoluut niet zit te wachten op klantenteams _O-
“If there was a good project being mounted with someone with financing and good and a clever approach to building a new team then we are open to discussion and consider supporting that operation with an engine or powertrain supply"
- Marcin Budkowski, Alpine executive director

https://the-race.com/form(...)ential-new-f1-teams/

Domme basisschool smileys gaan je echt niet helpen om gelijk te krijgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:48 schreef Dven het volgende:

[..]
In welk opzicht toonde Verstappen deze race weer eens zijn mentale ongeschiktheid om een Formule 1 wagen te besturen?
Je komt er echt nooit meer overheen dat ik een dergelijk topic over je grote idool Max Verstappen geopend heb he? Probeer het los te laten en verder te gaan met je leven.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:22:16 #240
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201752321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
“If there was a good project being mounted with someone with financing and good and a clever approach to building a new team then we are open to discussion and consider supporting that operation with an engine or powertrain supply"
- Marcin Budkowski, Alpine executive director

https://the-race.com/form(...)ential-new-f1-teams/

Domme basisschool smileys gaan je echt niet helpen om gelijk te krijgen.
[..]
Je komt er echt nooit meer overheen dat ik een dergelijk topic over je grote idool Max Verstappen geopend heb he? Probeer het los te laten en verder te gaan met je leven.
Max is mijn grote idool absoluut niet, maak jij je daar maar niet zo druk over. Ben vooral benieuwd hoe lang het duurt voordat jij gewoon erkent dat je een bijzonder matige troll (of écht een ontzettende mongool, dat kan natuurlijk ook) bent.

Dat Alpine openstaat om partnerships aan te gaan is ook al een jaar of wat bekend. Bijna even lang dus als dat bekend is dat ze absoluut geen klantverhouding meer willen hebben. Wat jij zegt is dus niet correct. En zélfs in het geval dat ze wél open zouden staan voor een klantenteam, dan dat ze - zoals jij dat noemt - staan te springen om een klant. Je zit er dus nog erger naast dan dat je zelf in al je dapperheid probeert te weerleggen.

Nee, je maakt weer een bizar slechte beurt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201752448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:22 schreef Dven het volgende:

[..]
Max is mijn grote idool absoluut niet, maak jij je daar maar niet zo druk over. Ben vooral benieuwd hoe lang het duurt voordat jij gewoon erkent dat je een bijzonder matige troll (of écht een ontzettende mongool, dat kan natuurlijk ook) bent.

Dat Alpine openstaat om partnerships aan te gaan is ook al een jaar of wat bekend. Bijna even lang dus als dat bekend is dat ze absoluut geen klantverhouding meer willen hebben. Wat jij zegt is dus niet correct. En zélfs in het geval dat ze wél open zouden staan voor een klantenteam, dan dat ze - zoals jij dat noemt - staan te springen om een klant. Je zit er dus nog erger naast dan dat je zelf in al je dapperheid probeert te weerleggen.

Nee, je maakt weer een bizar slechte beurt.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat user Dven van het Fok forum beter weet hoe de vork in de steel zit en wat Renault wel of niet wilt dan de executive director van Alpine? Jij zegt dat ze "absoluut geen klantverhouding meer willen hebben maar partnerships". Dat is gewoon niet waar. Dat is iets wat je zelf in het leven geroepen hebt. Met McLaren wilden ze inderdaad een partnership aangaan maar in dat artikel zegt meneer Budkowski dat ze zelfs een "engine supplier" willen zijn voor eventuele compleet nieuwe F1 teams. Dus een klantenteam relatie. Een Haas of Caterham achtig nieuw F1 team heeft Alpine helemaal niks te bieden in de vorm van een partnership. McLaren wel maar dat ging dus niet door.

Je wilt het zoals gewoonlijk heel graag oneens met mij zijn maar het klopt gewoon niet wat je zegt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:14:17 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201752764
Geweldige discussie weer, al ben ik wel voor meer spreiding qua motorenleveranciers, de huidige verhouding van 4-3-2-1 is niet helemaal de juiste, Mercedes heeft wel erg veel invloed hierdoor en Alpine/Renault maakt in verhouding wel veel kosten, ik begrijp ook wel dat 1 klant dan niet super veel helpt maar toch.
pi_201752792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:14 schreef Tarado het volgende:
Geweldige discussie weer, al ben ik wel voor meer spreiding qua motorenleveranciers, de huidige verhouding van 4-3-2-1 is niet helemaal de juiste, Mercedes heeft wel erg veel invloed hierdoor en Alpine/Renault maakt in verhouding wel veel kosten, ik begrijp ook wel dat 1 klant dan niet super veel helpt maar toch.
Nou ja, als we user Dven mogen geloven dan heeft Renault geen behoefte aan het geld en de data van een klantenteam.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_201753038
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Nou ja, als we user Dven mogen geloven dan heeft Renault geen behoefte aan het geld en de data van een klantenteam.
Renault had destijds vooral geen zin om weer met RB en AT in zee te gaan vanwege minder dan optimale historie.

En dat was wederzijds, vandaar de opzet van RB powertrains, waarbij het wel erg denigrerend is om dat als een schuuronderneming neer te zetten. Het is uiteindelijk gewoon een zeer professioneel bedrijf met top medewerkers.

Ik ben het wat dat betreft wel met Dven eens dat RB uit de F1 was gestapt als het in eigen beheer nemen van de motor geen realistische optie was gebleken. Die waren never nooit meer met een Renault gaan rijden en Mercedes en Ferrari waren ook geen optie als leverancier.

Ik denk zelfs dat de kans nu groot is dat ze hooguit een jaar met de RB-motor gaan rijden, of dat de inbreng van Honda in dat bedrijf heel snel wordt vervangen door Volkswagen.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:35:07 #245
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201753049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:05 schreef Dven het volgende:

[..]
Nee, dit is NIET waar. De eerste keer is 10, al de volgende keren blijft het op 5 steken. Art. 23.3 b in het regelement.
Waarom had BOT in Rusland dan wel 10 plekken?
Rini dankjewel.
pi_201753055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Waarom had BOT in Rusland dan wel 10 plekken?
Omdat hij meer dan alleen de verbrandingsmotor verving misschien?
pi_201753072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Renault had destijds vooral geen zin om weer met RB en AT in zee te gaan vanwege minder dan optimale historie.

Dat weet ik. Dit hele verhaal begon ermee dat user Captain_Jack_Sparrow deed voorkomen dat de Red Bull teams onverkoopbaar zouden zijn omdat er geen motoren beschikbaar zouden zijn, wat klinkklare onzin is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_201753126
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Dat weet ik. Dit hele verhaal begon ermee dat user Captain_Jack_Sparrow deed voorkomen dat de Red Bull teams onverkoopbaar zouden zijn omdat er geen motoren beschikbaar zouden zijn, wat klinkklare onzin is.
Ik denk dat hij daar een prima punt heeft als de coureurs en overig personeel bij het team zouden blijven.

Als dat niet zo is, is het een ander verhaal denk ik. Al is het dan de vraag wat er precies verkocht wordt, buiten de chassis en het plekje op de grid. Want zodra het personeel dat zo kritisch was op de Renault blijft, is die samenwerking nog altijd onwaarschijnlijk. En andere motoren zijn niet beschikbaar.

Maar het team zou dan sowieso niet meer dit Redbull zijn, uiteraard.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:42:59 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201753133
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk zelfs dat de kans nu groot is dat ze hooguit een jaar met de RB-motor gaan rijden, of dat de inbreng van Honda in dat bedrijf heel snel wordt vervangen door Volkswagen.
dat lijkt me wel heel vlot, denk nog wel tot 2025
pi_201753149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat lijkt me wel heel vlot, denk nog wel tot 2025
Ja, ik bedoelde eigenlijk 1 jaar met de nieuwe motor die ze gaan ontwikkelen na de freeze.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')