Als ik jaloers was geweest had ik vanaf het begin tegen geprotesteerd. Het begon bij een te actieve groepsapp voor een studiegroep.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien wordt er wat onschuldig in geflirt, wat meteen opgevat wordt als 'ze gaat vreemd' door een jaloerse partner als jij die haar whatsapp in de gaten houdt als een adelaar.
Dat is niet wat ze zei. Ik vroeg dus laatst, waarom is de groepsapp zo actief en zij gaf als reactie: die andere meid deelt veel over haar weekend. Ze zei niet, dat ze het gezellig hadden. En vandaag zie ik dat ze foto's en momenten van haar zelf deelt. Dit doet toch wat mijn vertrouwen?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef Viv het volgende:
Dudeik denk dat je zelf ook schuldig bent in deze.
Waarom gedroeg je je al direct zo wantrouwig? 75 berichten is helemaal niet zo veel met 4 personen die gewoon gezellig kletsen. En waarom zou dat gesprek niet privé zijn? Studiegenoten kunnen toch inmiddels ook vrienden geworden zijn?
Ze heeft het groepsgesprek verwijderd..quote:Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou stiekem in haar telefoon kijken om het te controleren. ik zou het niet vertrouwen
owja ff gemistquote:Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ze heeft het groepsgesprek verwijderd..
Dat ze zoiets voor mijn neus verwijderd, zodat ik niks meer terug te lezen heb, zegt toch ook genoeg?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
owja ff gemist
misschien zijn er tools om deze terug te halen?
Was ze jou verantwoording schuldig over de mate van activiteit van een groepsapp?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ze zei. Ik vroeg dus laatst, waarom is de groepsapp zo actief en zij gaf als reactie: die andere meid deelt veel over haar weekend. Ze zei niet, dat ze het gezellig hadden. En vandaag zie ik dat ze foto's en momenten van haar zelf deelt. Dit doet toch wat mijn vertrouwen?
Het zegt mij voornamelijk dat ze geen zin in je enge gedrag heeft en er weigert in mee te gaan door jou je zin te geven.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Dat ze zoiets voor mijn neus verwijderd, zodat ik niks meer terug te lezen heb, zegt toch ook genoeg?
Dit ja.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Was ze jou verantwoording schuldig over de mate van activiteit van een groepsapp?Al was het volkomen onschuldig, ik zou er ook geen trek in hebben als mijn partner daar vragen over ging stellen.
Vertrouwen is volledig weg en zie geen reden om haar nog op haar woord te geloven. Ik denk dat het wel over is.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:14 schreef Het_Bokje het volgende:
En nu? Ga je het hard spelen en haar kutstraf geven?
Of: Boeie, 'maar' app-gesprek >> makeup
Weet ik veel.
Niet? Zeker weten?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:14 schreef Gibraltar70 het volgende:
Hiervoor nooit een gesprek willen inzien. Nooit mij druk om gemaakt. Ik vond alleen opvallend dat ze een groep heeft waar enkel over studie zou gaan zo actief is en blijkbaar was mijn achterdocht terecht en is er echt iets wat ik niet mocht zien, zo ver dat ze dat zelfs voor mijn neus verwijderd. Ik wist niet wat ik meemaakte..
Vanaf het eerste moment ben je argwanend en moet zij aan jou verantwoorden waarom ze met andere mensen praat en met welk doel.quote:Mijn vriendin heeft een groepsapp op Whatsapp met studiegenoten. Deze groep bestaat uit vier personen, waarvan twee meiden (incl mijn vriendin) en twee jongens. Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was, toen zei ze: ja, voor huiswerk en examens. Prima, en daarna nooit meer over gesproken.
Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek en zag dat er 75 ongelezen berichten waren in de groepsapp. Ik vroeg meteen waarom zo een studiegroep-app zo actief is en zeker in het weekend? Toen gaf zij aan dat die andere meid veel deelt over haar weekend en bla bla. Vervolgens ben ik naar huis gegaan (woon dus niet samen met mijn vriendin) en heb steeds aan die groepsapp moeten denken.
Vandaag zag ik haar opnieuw en vroeg of ik even in de groepsapp mocht kijken. Ze zei meteen waar het op sloeg. Ik zei ja, als het een gesprek met je ouders, vriendinnen of andere familieleden was, had ik het nooit gevraagd, want dat is gewoon persoonlijk, maar in de groepsapp van studie zou niets moeten worden besproken wat ik niet zou moeten of kunnen zien. Met veel tegenzin mocht ik meekijken en scrolde zij even en zag ik meteen allerlei prive foto's van haar in de groepsapp en dat is volgens haar puur een statusupdate met wat ze bezig was op dat moment. Ik zei meteen al: ja maar dit was toch puur voor studie, dit zijn toch niet je vrienden of mensen die je buiten school spreekt, tenminste dat zei je. Ze zei ja, maar dit is ook niet super belangrijk ofso. Vervolgens vroeg ik of ik door de chats mocht scrollen en dit mocht niet. Ik ben toen gaan opstaan en weggelopen. Zij achter mij aan. En ik zei laat eens mij die chats lezen en ze pakte de telefoon en wiste de groep voordat ik erin mocht lezen en dit was voor mij voldoende om weg te lopen. Want waarom zou ze die berichten verwijderen? Wat zou volgens jullie de reden kunnen zijn? Wat mocht ik niet zien?
Ik ben weggelopen en sindsdien belt ze mij iedere minuut. Ze weet dat ze schuldig is en ik vraag mij af: wat zou in die chat besproken worden wat ik niet mag zien, zo erg dat ze het zelfs voor mijn neus verwijderd.
Ik ben echt benieuwd naar jullie mening en advies.
Verklaar eens nader.quote:
Toen ze er zelf over begon.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef probeer het volgende:
Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was
Toen we te zaten Youtuben en steeds meldingen kreeg van de groepsapp en dan ga je automatisch naar vragen.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef probeer het volgende:
Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:17 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon een paar casual dickpics, niks aan de hand joh.
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Vertrouwen is volledig weg en zie geen reden om haar nog op haar woord te geloven. Ik denk dat het wel over is.
Serieus?? Ik snap nu wel dat t meer is dan "maar" een app-conversatie... Maar: wellicht had ze geen zin in gezeik om niks...maar de reactie daarop...quote:Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Vertrouwen is volledig weg en zie geen reden om haar nog op haar woord te geloven. Ik denk dat het wel over is.
Het is zeker niet veel als je met iemand in de groep zitquote:Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef Viv het volgende:
Dudeik denk dat je zelf ook schuldig bent in deze.
Waarom gedroeg je je al direct zo wantrouwig? 75 berichten is helemaal niet zo veel met 4 personen die gewoon gezellig kletsen. En waarom zou dat gesprek niet privé zijn? Studiegenoten kunnen toch inmiddels ook vrienden geworden zijn?
Je ziet echt niet dat jij degene bent die hier hartstikke fout zit he?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik ben nog steeds in shock en begrijp niet waarom ze dit deed, nooit verwacht ook.
quote:Op zondag 23 mei 2021 23:12 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke vriendin waar ik nog niet mee samen woon, maar als ik met vrienden op stap ben, dan vind ik het leuk om andere meiden te versieren en te spreken. Ik deel geen nummers of wat dan ook, maar ik heb later wel steeds het idee, als mijn vriendin dit zou zien, dan zou ik d'r kwijt zijn.
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zo'n idee waar het wantrouwen van TS vandaan komt. Gevalletje zoals de waard is...
[..]
Haha. Ook echt he. Wauw. Ik wil zeggen dat het verrassend is, maar helaas zie je dat wel vaker.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zo'n idee waar het wantrouwen van TS vandaan komt.
[..]
Als je verder zoekt ga je echt veel meer vinden hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zo'n idee waar het wantrouwen van TS vandaan komt. Gevalletje zoals de waard is...
[..]
Dan legt ze dat uit en laat ze mij meelezen. Ze verwijderde het gesprek instant. Blijkbaar zijn er onverklaarbare gesprekken.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:25 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, wat verwacht je van dit topic? Echte antwoorden ga je hier niet krijgen.
Als ze echt met die gozers neukte, had ze waarschijnlijk die groepsapp niet zo casual open laten staan als jij meekijkt.
Daarom blijft mijn vermoeden, er wordt onschuldig geflirt/geouwehoerd of op een andere toon gesproken dan jij gewend bent, of over prive zaken gesproken die jou niks aangaan verder. Ze is bang dat jij daar over oordeelt en meteen je conclusies trekt. Mensen gedragen zich in elke groep weer anders.
Nah, geen behoefte aan. Ik heb niet zo'n controledrangquote:Op donderdag 30 september 2021 20:26 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Als je verder zoekt ga je echt veel meer vinden hoor.
Jouw gedrag vind ik shockerender: controlerend, wantrouwend en vol aannames.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik ben nog steeds in shock en begrijp niet waarom ze dit deed, nooit verwacht ook.
Je hebt gelijk. Dat is het. 🤣quote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik had gehoopt op een goed gesprek. Ik zie nu vooral dat vrouwen, de vrouw in dit probleem vooral willen beschermen.
Daar vertrouwt ze jou niet in. Wellicht zei ze in het groepsgesprek wel dat ze denkt dat jij vreemdgaat tijdens het stappen.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Dan legt ze dat uit en laat ze mij meelezen. Ze verwijderde het gesprek instant. Blijkbaar zijn er onverklaarbare gesprekken.
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik had gehoopt op een goed gesprek. Ik zie nu vooral dat vrouwen, de vrouw in dit probleem vooral willen beschermen.
Ik heb er in totaal al zeker 15 jaar aan relaties met verschillende vrouwen op zitten. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om te weten waar ze het in hun chatberichten, met wie dan ook, allemaal over hadden.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ze zei nog: ze weten dat ik een vriend heb. Dit zou dan een reden voor mij moeten zijn om niet meer te willen kijken. Ook gek dat ze dat roept als escape op dat moment.. Veel vragen, weinig antwoorden.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Daar vertrouwt ze jou niet in. Wellicht zei ze in het groepsgesprek wel dat ze denkt dat jij vreemdgaat tijdens het stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |