Je kunt zelf civiele procedure aanspannen.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haha, goede grap man![]()
NWS / Ministerie kan niets doen tegen bedrijven die vaccinatiebewijs eisen
Daar staat precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je altijd proberen ja. Ik geef het niet veel kans.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt zelf civiele procedure aanspannen.
Ik geef een algehele QR verplichting weinig kansquote:Op donderdag 30 september 2021 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je altijd proberen ja. Ik geef het niet veel kans.
Daarvoor hebben we rechtersquote:Op donderdag 30 september 2021 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet in Nederland.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geef een algehele QR verplichting weinig kans
Je hebt sowieso een verstoorde arbeidsverhouding, dus het eindigt ongetwijfeld in ontslagquote:Op donderdag 30 september 2021 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je altijd proberen ja. Ik geef het niet veel kans.
Dan komt de nieuwe variant waarbij vaccinatie een half jaar geldig is en waarbij geen tests meer mogelijk is.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet in Nederland.
Gok eerder dat de huidige coronapas verdwijnt in april ofzo.
Net moest je nog lachen toen ik zei dat dit niet kan in NL?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet in Nederland.
Gok eerder dat de huidige coronapas verdwijnt in april ofzo.
Veel werknemers die zich kritisch uitlaten over vaccineren, testen of het coronabeleid zullen meestal gewoon geen contractverlenging krijgen. Zeker als ze werkzaam zijn op een werkplek waar intensief wordt samengewerkt.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een verstoorde arbeidsverhouding, dus het eindigt ongetwijfeld in ontslag
Het gebeurt allang.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net moest je nog lachen toen ik zei dat dit niet kan in NL?
Jij hebt het al opgelost?quote:
Wellicht, wellicht. Wellicht was het juist een reactie op de vaccins.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 07:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jij hebt het al opgelost?
Wellicht hadden ze corona gehad
https://www-hopkinsmedici(...)oblems-after-covid19
https://m-timesofindia-co(...)mp_tf=Van%20%251%24s
https://www-indiatoday-in(...)y-1836399-2021-08-03
Goede reden om te vaccineren lijkt me
Of wellicht hebben ze teveel deep fried mars bars gegeten
Dan hadden we het wereldwijd gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht. Wellicht was het juist een reactie op de vaccins.
Dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien gaat eenzelfde analogie ook op voor jouw eerste argument. Als het door Covid zou zijn gekomen, dan hadden we dat ook wel wereldwijd gezien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan hadden we het wereldwijd gezien
dat zie je dan ook (zie links)quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien gaat eenzelfde analogie ook op voor jouw eerste argument. Als het door Covid zou zijn gekomen, dan hadden we dat ook wel wereldwijd gezien.
In het westen van Schotland.quote:
Hihi. Nou, eigenlijk niet. Er wordt gesproken over 'blocked arteries' en in al de door jou gelinkte artikelen gaat het met name over andere klachten. Sterker nog, er staat in één zelfs dit:quote:
Het kan, maar komt zeer weinig voor. Dat is precies hetzelfde verhaal met de Covid vaccinaties:quote:Is a heart attack more likely after COVID-19?
That depends: Post says that “heart attack” has several different forms. A type 1 heart attack, caused by a blood clot blocking one of the heart’s arteries, is rare during or after COVID-19 infection.
“Type 2 heart attacks are more common with COVID-19,” she says. “This heart attack can be caused by increased stress on the heart, such as a fast heartbeat, low blood oxygen levels or anemia, because the heart muscle isn’t getting enough oxygen delivered in the blood in order do this extra work. We have seen this in people with acute coronavirus disease, but it is less common in those who have survived the illness.”
Enige juiste conclusie is dus dat het zowel kan komen door Covid als door de vaccins. Maar jij tracht nu te pretenderen dat het enkel door Covid kan komen en totaal niet door de vaccins. Kortom, je begrijpt er vrij weinig van en doet eigenlijk niets anders dan blind in de bres springen voor de vaccins. Maar dat is natuurlijk iets dat hier al langer kon worden geconstateerd.quote:COVID vaccines and blood clots: what researchers know so far
Scientists are trying to understand why a small number of people develop a mysterious clotting disorder after receiving a COVID jab.
Bron
Dan lees je wat je zelf wil lezen. Ik pretendeer dat CAD de suggestie wekt dat het door de vaccins komt en ik aangeef dat dat een conclusie is die ze niet kan trekken daar COVID ook leidt tot meer hartaanvallen. Gezien de locatie 1 specifiek gebied in Schotland is zijn ook deep fried mars bars een potentiele oorzaak.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi. Nou, eigenlijk niet. Er wordt gesproken over 'blocked arteries' en in al de door jou gelinkte artikelen gaat het met name over andere klachten. Sterker nog, er staat in één zelfs dit:
[..]
Het kan, maar komt zeer weinig voor. Dat is precies hetzelfde verhaal met de Covid vaccinaties:
[..]
Enige juiste conclusie is dus dat het zowel kan komen door Covid als door de vaccins. Maar jij tracht nu te pretenderen dat het enkel door Covid kan komen en totaal niet door de vaccins. Kortom, je begrijpt er vrij weinig van en doet eigenlijk niets anders dan blind in de bres springen voor de vaccins. Maar dat is natuurlijk iets dat hier al langer kon worden geconstateerd.
Levensgevaarlijk dat vaccine. Terwijl de kans dat je cojona oploopt nihil is.quote:
Kans dat je ooit covid oploopt als ongevaccineerde is 100%quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat vaccine. Terwijl de kans dat je cojona oploopt nihil is.
Dat is een gokquote:Laat staan dat je er ziek van wordt
okquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Kans dat je ooit covid oploopt als ongevaccineerde is 100%
[..]
Dat is een gok
Beetje vreemd dat het dan alleen daar zo levensgevaarlijk is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat vaccine. Terwijl de kans dat je cojona oploopt nihil is.
Laat staan dat je er ziek van wordt
quote:Evenementensector vangt bot: maatregelen blijven van kracht
De coronavoorschriften voor organisatoren van ongeplaceerde binnenevenementen blijven zoals ze zijn. Dat heeft de rechtbank in Den Haag bepaald.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-coronamaatregelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |