Was toen makkelijker met extra kastjesquote:Op woensdag 29 september 2021 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het, wij hebben KPN en geen Ziggo/Vodafone. Valt me altijd op hoeveel mensen wel Ziggo hebben hier, dat dat blijkbaar de standaard is (ook onder de wat meer incidentele sportkijkers)
Ik heb die bug nog niet gehad.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is mapbug al weg?
Dan wellicht mephruns.
Da's voor waku wakuquote:
Ik ben ook tegen racisme.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ze net als de meesten hier tegen racisme zijn.
Wij hadden toentertijd dus heel veel problemen met UPC en dat maar de deur uit gedaan. Sindsdien nooit echt meer gezeik gehad tot aan deze zomer een keer, maar dat was vrij snel opgelost en ik kreeg mobiel tijdelijk onbeperkt MBs om de problemen te beperken.quote:
Ziyech mist ajax ook.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis Ziyech nog wekelijks bij Ajax, ondanks Antony.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat komt volgend jaar weer terug op TV allen.quote:
Topshow.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt volgend jaar weer terug op TV allen.
Mét aapjes.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt volgend jaar weer terug op TV allen.
Geen idee, ik zag alleen de kopquote:
Ik heb dat echt nooit, als ze eenmaal weg zijn heb ik er al vrij snel vrede mee.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik mis dolle draver Dumfriesquote:Op woensdag 29 september 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit, als ze eenmaal weg zijn heb ik er al vrij snel vrede mee.
Hij mag wel terugkomen over een paar jaar hoor.
Ik normaal ook niet (wel bij Luis) maar Ziyech vond ik een speciale. Gelukkig is er nu genoeg te genieten.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit, als ze eenmaal weg zijn heb ik er al vrij snel vrede mee.
Hij mag wel terugkomen over een paar jaar hoor.
Zo erg zal het ook niet zijn tochquote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Bolasie het volgende:
Dus Barcelona is even slecht als PSV!
En Frank de Boer Barcaquote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Maarten van Roosmalen coacht Benfica?
Weer PSVquote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:
Welke Nederlandse club gaat Koeman trainer van worden?
Met PSV of met Barcelona?quote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo erg zal het ook niet zijn toch
AZ.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:
Jaquote:Op woensdag 29 september 2021 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met PSV of met Barcelona?
Daar gaat hij met Frank de Boer over pratenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:
Groningenquote:Op woensdag 29 september 2021 21:04 schreef Coco het volgende:
Erg goede vraagquote:Op woensdag 29 september 2021 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met PSV of met Barcelona?
Die is dus niet meer kaal.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe zou het met kale Jorrit zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |